Verhaal Klaar HET BEZOEK

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 2 50,0%
  • 7

    Stemmen: 1 25,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal stemmers
    4

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Peter Brug


Zoals telefonisch afgesproken met de meesteres zou ik vrijdag om 10:00 voorzien van een luier voor de deur van de meesteres staan. Enigszins gespannen drukte ik om klokslag 10:00 uur op de bel en niet veel later ging de deur open. De meesteres was gekleed in een lang zwart doorzichtig gewaad met daaronder lange laarzen, zwarte string en BH. Haar haar zat strak naar achter in een staartje.

Ze liet mij binnen en stelde zich voor als meesteres Yvonne. Ik gaf haar mijn kleffe bibberende zweethand en noemde mijn naam. Ben je nerveus? Is dit je eerste keer vroeg ze mij? Ja bracht ik schromend over mijn lippen. Je hoeft echt niet zenuwachtig te zijn hoor, ik eet je echt niet op en ze gaf me een knipoog. Ze vroeg me haar te volgen naar de woonkamer waarna ze me vroeg wat ik wilde drinken. Ik vroeg een glaasje water, zelf nam ze een kop thee. Niet veel later zaten we tegenover elkaar en bespraken we hetgeen we door te telefoon al min of meer hadden voorbesproken. Ik maakte mijn wensen kenbaar waarnaar zij aandachtig luisterde. Ze vroeg me nog wat specifieke zaken en we spraken af hoe ik zou aangeven dat het niet prettig was of als ik wilde stoppen. Ze vroeg of ik nog wensen voor haar kleding had? Ik vroeg haar om een leren korset met jarretelkousen aan te trekken hetgeen ze zou doen zodra ik klaar zou zijn. Ze vroeg me mee te gaan naar boven.

Ik ging haar voor de trap op en liep op haar aanwijzing de speelkamer in. Als gevolg van de 1,5 liter water die ik van te voren had gedronken was mijn luier goed nat en zou ik zeker nog veel meer moeten plassen. Kleed je daar maar uit zij ze wijzend naar een hoekje in de kamer waar een stoel voor mijn kleding stond. Trillend als een rietje knopte ik mijn shirt los en trok mijn t-shirt uit. Ik knopte mijn broek los en liet deze zakken. Daar stond ik dan in mijn roze luierbroek met kant op mijn kont. Onder deze broek droeg ik een plasticbroek en daaronder had ik een dikke Tena luierbroek welke zoals gezegd erg vol was.

Met een dikke glimlach liep de meesteres op mij af en zij "zo zo kijk eens aan een echt luier sletje" ze wreef over mijn geluierde kont en pakte me bij mijn kin "dat ben je toch een luiersletje of niet soms" enigszins beschaamd stammelde ik dat dat klopte. Zo ons ventje is erg nat zo te voelen. Kom maar eens mee en ze liep voor me uit naar de andere kant van de kamer. Ga hier maar even staan. Vervolgens maakte ze mijn polsen vast aan een houtenbalk en tussen mijn enkels kreeg ik een spreidstang welke aan de vloer was vast gemaakt. De houtenbalk werd vervolgens omhoog getakeld en niet veel later stond ik wijd gespreid en met mijn drijfnatte luier tentoongesteld. Zo zei de meesteres, nu ga ik me ook even omkleden, niet weglopen hoor zei ze met een glimlach en gaf een klapje om mijn geluierde kont.

Even later kwam ze weer terug en droeg de door mij gevraagde leren korset met jarretelkousen. Ze kwam uitdagend voor me staan en vroeg of dit aan mijn wensen voldeed. Ja meesteres dit is heel mooi antwoordde ik. Mijn pik stond inmiddels te kloppen in mijn luier en schreeuwde om aandacht. De meesteres pakte een zweepje van het wandrek en ging achter me staan. Ze wreef met haar hand over mijn luier waarbij ze mijn pik stevig masseerde. Ik begon een beetje te duwen en te kreunen maar dat was niet helemaal de bedoeling en een paar tikken met de zweep waren het gevolg. Luister goed luier slet, ik bepaal wanneer je mag genieten en dat is voorlopig nog niet. Ze deed me vervolgens een bal in mijn mond waarna ze op beide tepels een klem zette, ik kermde het uit van de pijn maar door de bal in mijn mond kon ik weinig geluid maken.

De meesteres speelde enig tijd met mij en deelde de nodige klappen met de zweep uit. Ik had een sterke aandrang om te plassen en liet het in mijn luier lopen. De meesteres zag dat ik mijn ontspande en vroeg of ik soms in mijn luier stond te pissen. Ik knikte van ja waarna de meesters haar hand in mijn plasticbroek stak en de warme goed gevulde luier streelde. Heb ik daar toestemming voor gegeven vroeg ze mij. Ik schudde van nee maar gelukkig werd dit niet bestraft. We mogen je wel verschonen want deze luier houdt het volgens mij niet lang meer. Ze maakte mij los en liet mij plaats nemen op een soort matras welke in de kamer lag. Mijn handen werden aan de bovenkant vastgemaakt en vervolgens trok ze mijn roze luierbroek en plasticbroek uit. De luier liet ze nog aan. Ze ging maar bovenop luier zitten en masseerde door de bewegingen van haar lichaam mijn stijve pik. Ik dacht dat ik ontplofte maar voor ik klaar kwam hield ze alweer op. Zo zo het kereltje heeft er zin in.

De plakstrips van mijn luier werden losgetrokken en de luier ze klapte de luier open. Mijn stijve lid sprong omhoog en smeekte om een massage beurt. De meesteres schoof naar achter en pakte de zweep en begon zachtjes op mijn pik te slaan. In eerste instantie was dit een heerlijk gevoel maar al snel begon ze wat harder te slaan en werden ook mijn buik, dijen en ballen niet ontzien. Mijn trotse paal kroop terug in zijn schulp. Zie zo zei ze opgeruimd staat netjes. Ze vroeg me mij billen op te tillen en trok de luier onder mij weg. Met een nat washandje waste ze me. Toen het allemaal weer schoon was tilde ze me bij de enkels op en schoof 2 luier onder mijn kont. Voordat ze deze dichtplakte fluisterde ze in mijn oor dat sletjes zoals ik toch het liefst hin gaatje hebben gevuld.

Voor ik doorhad waar ze het overhad had ze een dikke butplug in haar hand en schoof deze zachtjes maar resoluut mijn aars in. Ik wist niet wat me overkwam maar vond het een geweldig gevoel en al snel stond mijn paal weer vier te dansen. Zo sletje dat vind je lekker he, kom dan zal ik maar snel je luiertjes dichtmaken. Ze plakte beide luiers stevig dicht en door de dikke prop tussen mijn benen kreeg ik mijn benen niet meer langs elkaar en lag met mijn benen wijd te wachten op de dingen die zouden komen.

De meesteres stond op en pakte een masker welke ze over mijn hoofd trok waarna ik niet meer kon zien. Blijf jij maar even lekker liggen genieten en plas maar lekker in je luiertje. Ik hoorde de meesteres rondlopen en met dingen schuiven. Ik lag lekker te genieten van het gevaarte in mijn kont en liet ondertussen de plas de vrije loop.

Na verloop van tijd knielde de meesteres weer naast me en vroeg of ik de kap wilde ophouden. Ik schudde van nee want ik wilde graag zien wat ze allemaal had gedaan. Ze had een verhoogd bed onder de balk geschoven waar ik eerder met mijn polsen aan vast had gezeten. Ze maakte mij los en vroeg mij op het bed te gaan liggen met mijn enkel onder de balk. Ze maakte mijn enkels vast aan de balk en takelde mijn wijd gespreide benen de lucht in. Ze schoof mijn kont naar de rand van het bed. Mijn handen werden aan de bovenzijde van het bed vastgesnoerd en de tepelklemmen werden met een touwtje verbonden met de enkel boeien. Bij elke beweging kwam er wat spanning op het touwtje waardoor de tepelklem werd aangetrokken. De meesteres pakte een schaar en ging achter mijn kont staan en knipte ter hoogte van mijn aars een gat in mijn luier. Door dit gat haalde ze de butplug uit mijn kont wat als een ware bevrijding aanvoelde.

Ze draaide zich om en liep naar de kast en pakte een rood rubberen voorbindlul en bond deze voor. Ze klom op het bed haalde de bal uit mijn mond en stak het rode gevaarte in mijn mond. Zo luier sletje ga jij de meesteres maar eens lekker zuigen. Ze duwde haar vagina naar voren en ramde het ding mijn keelgat in. Zo slet nu voel je eens wat vrouwen doormaken om hun mannen te plezieren. Het lukt mij om niet te hoeven kotsen en begon zowaar aan het ding te sabbelen.

Na een tijdje stopte ze en stapte van het bed af. Ze liep naar achteren, smeerde de kunstlul en mijn kont in met glijmiddel en plaatste het ding voor mijn poepgaatje. Met een lichte druk perste ze de kunstpaal in mijn kont. Ze duwde even diep door en stopte even, lekker hé. Zachtjes begon ze te pompen en ik lag te kreunen en te hijgen maar bij elke beweging werden mijn tepels er bijna afgetrokken. Tijdens het neuken in mijn kont begon ze over mijn luier te wrijven en al snel kwam ik heerlijk klaar. Ze stopte met neuken en trok zich terug. Mijn aars brandde helemaal ik winst eigenlijk niet waar ik moet kijken. Daar lag ik dan een volwassen vent hijgend met een rode kop en vastgebonden met een drijfnatte luier, ik schaamde me wel een beetje en staarde naar het plafond.

Ze maakte me los en vroeg of het lekker was. Ik antwoordde met JA. Ze vroeg of ik nog meer wilde. Ik zou de meesters dolgraag willen neuken of beffen maar we hadden afgesproken dat er geen gemeenschap zou zijn. Ik vroeg haar mij nog een keer af te trekken waartoe ze graag bereid was, ze pakte weer het schaartje en knipte aan de voorzijde van de luiers een gat en wurmde mijn wederom harde geworden pik door dit gat naar buiten. Ik lag nog lekker te genieten en even later kwam ik kreunend klaar.

Ga maar even lekker douchen dan zal ik je daarna nog even lekker inpakken voor de terugweg. Ik stond onder de douche nog even lekker na te genieten en mijn jongeheer diende zich weer aan. Ik trok met nog even lekker af onder de douche waarna ik me afdroogde en terug de kamer in liep. Ga maar even hier liggen zij ze. De luier, plasticbroek en roze luierbroek lagen reeds klaar en behendig voorzag ze mij van een lekkere schone luier. Ik moest gaan staan en in de plasticbroek stappen en deze werd op zijn plaats gehesen. Dit zelfde ging met de roze luierbroek. Vervolgens mocht ik met verder aankleden. Ze vroeg me als ik klaar was naar beneden te komen en verliet vervolgens de kamer.

Eenmaal aangekleed liep ik de woonkamer in waar de meesters in een badjas op mij wachte. We dronken nog wat en praatte nog even na over de sessie waarna ik afrekende en zij mij uitliet. Ik beloofde zeker nog een keer terug te komen.

Ik stapte in de auto en reed naar huis. Onderweg plaste ik nog diverse malen in mijn luier. Ik kon terugkijken op een fantastische ochtend.
 

suprima

Superlid
Een goed begin is het halve werk en dit verhaal begint heel goed Michel ga zo door zou ik zeggen !!!!!!
 
Bovenaan