Kleuter meisje

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 48

Yvon komt binnen en heeft iets in haar hand, ze reikt het me door de tralies aan als ik het in me handen heb zie ik wat het is. Een flesje, klein formaat, met speen. Voor als je dorst krijgt zegt ze lief, slaap lekker meisje, het is misschien even wennen, maar je zult lekker slapen ik zorg goed voor je. Ik kijk haar suffig aan, wil wat zeggen maar voel me erg draaien, slaap vast hoor ik haar nog met een lacherig ondertoontje zeggen waar na de kamerdeur sluit.

De luxaflex aan de andere kant wordt dicht gedraaid en duisternis valt in de slaapkamer, voor ik het weet draait de hele kamer en val ik weg, diep in dromenland. Op de gang spreekt Yvon Cindy en Lieve nog even aan; we moeten wel zorgen dat we Sanne in de gaten houden nu ze vast slaapt, Lieve giebelt even, leuke woord speling zegt ze. Cindy begrijpt Yvon gelijk, morgen kijk ik gelijk voor een babyfoon met camera zegt ze. Ja want we kunnen niet iedere nacht om het uur gaan kijken, en jij zo dadelijk al helemaal niet zegt Yvon tegen Cindy. Lieve geeft gelijk aan dat ze de eerste 3 uur wel wilt gaan kijken of alles goed gaat. Nee dat werkt niet zegt Yvon, het is te belastend om midden in de nacht Cindy of mij te laten kijken, bovendien hebben jullie de slaap hart nodig. Ik slaap wel op de bank vanavond, gaan jullie maar lekker naar bed, ik pak wel wat spullen van beneden en ga bij Sanne in de woonkamer slapen.

De meiden gehoorzamen en wensen elkaar welterusten, Yvon gaat naar beden om haar spullen te pakken. Een kwartiertje later kijkt Yvon nog even bij Cindy die haar kamerdeur op een kier had gelaten. Als er wat is laat ik het je weten zegt Yvon. Cindy die net in bed wil stappen knikt, graag zegt ze. Yvon legt haar spullen even neer en slaat het dek bed open, ga maar lekker liggen zegt ze
Cindy kijkt even een beetje verbaast maar stapt dan gekleed in een T-shirt in bed. Wil je geen mooi nacht hemd aan, vraagt Yvon vriendelijk. Cindy schud haar hoofd, heb ik niet, ik slaap altijd in een oud shirt. Yvon gebaart haar even te wachten en komt iets later terug, hier dat slaapt veel beter zegt ze. Cindy twijfelde even maar trekt dan haar shirt uit, een mooie boezem onthullend. Maar Yvon valt iets anders op. Is het niet beter om een luier om te doen? Ik heb geen zin in het gedoe, een broekje was makkelijker, ik ben best wel uitgeput na vandaag. Doe dat broekje maar uit zegt Yvon en loopt de gang op naar de bad kamer, waar Lieve haar tanden aan het poetsen is. Yvon pakt een nachtluier uit de kast en loopt terug, Lieve draait verbaast om en volgt Yvon met haar ogen, tot Yvon weer de kamer van Cindy binnen gaat.

Cindy staat een beetje beschaamd bij haar bed, Yvon probeert haar een beetje gerust te stellen, ik heb in mijn leven al heel veel meisjes zoals jou in hun geboorte kostuum gezien hoor zegt ze, en ik zie niks waarvoor jij je zou moeten schamen. Cindy geeft haar een ongemakkelijk glimlachje. Ik heb me nog nooit laten verschonen zegt ze zachtjes. Vast wel, of was je met je geboorte wel zindelijk? Nee maar toen was ik nog klein, en was het normaal. Nou zegt Yvon dan doen we net of jij weer een klein meisje bent, dan voelt het misschien iets normaler. Cindy wordt rood. Yvon vouwt de luier op bed open, ga er maar op liggen meisje zegt ze kinderlijk. Cindy gehoorzaamd en gaat liggen, knietjes optrekken, gebied Yvon, waarna ze snel en behendig de luier tussen de benen doorhaalt naar voren, daarbij duwt ze zachtjes maar met gepaste kracht de benen open. Even biedt Cindy een beetje weerstand, maar dan geeft ze toe. Als Yvon de luier strak trekt kermt Cindy even. Yvon plakt de luier vakkundig dicht, zo meisje bijna klaar voor de nacht, en Yvon pakt het schattige nachthemd en trekt deze over het hoofd van Cindy, om het vervolgens van achter te sluiten. Het is een babydoll model, bedrukt met bloempjes en paarden, het lijfje komt tot aan de navel en heeft korte pof mouwtjes, de rijk geplooide rok komt tot net over het kruis, waardoor de luier niet geheel onzichtbaar is.

Cindy bekijkt zich zelf in de spiegel en krijgt een rode kleur in haar gezicht, Yvon kijkt over haar schouder mee in de spiegel, kijk maar of je hier aan kunt wennen, zegt ze met een glimlach, en slaat demonstratief het bed open, ga jij maar lekker slapen zegt Yvon en geeft een paar klopjes op het bed, Cindy gehoorzaamd en gaat gelijk netjes liggen, Yvon dekt haar toe, en geeft een moederlijke kust op het voorhoofd, buenas noches nina, Cindy voelt zich helemaal warm worden, vlinders in haar buik, een geluk zalig gevoel, het enige dat ze kan doen is een beetje giebelen en Yvon toe lachen. Een nachtlampje blijft branden als Yvon het licht uit doet en de deur sluit.
 

Baby Brendie

Yay , ikke zo blij in nat luiertje :P
Heb dit verhaal in een avond compleet uitgelezen , ben erg moe net zoals Sanne en/maar ook heel blij nu ~wou dat ik Sanne was~ !1 !1 !1 !1 !1 !1
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 49

De volgende ochtend wordt ik wakker van de vogeltjes, als ik me een beetje probeer te oriënteren merk ik gelijk dat ik aardig in mijn bewegingen beperkt ben. Opeens bemerk ik dat ik onbewust op iets een het sabbelen ben. Nog een beetje verward spuug ik het uit, een speen, ik wil recht op gaan zitten maar het lukt me niet, vertwijfeld waarom, probeer ik me op te richten, maar meer dan een paar cm kom ik niet, gefrustreerd pak ik met mijn rechter hand een tralie van het spijlenhek en probeer me er naar toe te trekken, nu merk ik dat een riempje om mijn schouder me beperkt om te draaien. Nu ben ik het zat en begin te roepen om Cindy, wat is er lieverd hoor ik Yvon zeggen vanuit de woonkamer, even later staat ze naast me. Ik wil los zeg ik met een verontwaardigde toon. Nou,nou jij hebt iets voor je keeltje nodig hoor ik zegt Yvon streng, zonder iets te vragen pakt ze de inhaler en puft in mijn mond, diep inademen! Zonder tegenspraak gehoorzaam ik en ze herhaald de handeling nog twee maal. Bijna direct piep ik weer met een hoog stemmetje dat ik los wil. Dat is goed hoor meisje zegt ze en slaat het dekbed terug. Eerst slaat ze daarna mijn nachtpon omhoog om vervolgens de luier te controleren. "Jij moet nodig verschoond worden meisje" zegt ze gelijk.
Yvon verdwijnt naar de badkamer, ik probeer mijn benen op te trekken maar merk gelijk dat deze ook vast liggen, terwijl ik wat probeer om los te komen hoor ik opeens; dat lukt je niet zonder hulp hoor! Cindy roep ik verblijd en kijk haar aan. Cindy geeft een grote gaap, waarom draag jij een kindernachtpon en... Is dat een speen? Ik neem het beeld goed in mij op Cindy staat een beetje verloren bij mijn bed en in haar hand houd ze een teddybeer vast, Huhhh Cindy kijkt een beetje beschamend naar de grond en houd de teddybeer met beide handen voor haar buik vast. Ja stamelt ze. Yvon heeft me naar bed gebracht. Zeg maar rustig op bed! Zegt Yvon die achter Cindy is komen gaan staan, in haar hand een teiltje met washandje. Lekker geslapen meisje? Vraagt ze. Cindy knikt." Ohhhh wat lief! " ook Lieve is binnen gekomen, gewoon schattig! lieve tilt de nachtpon van Cindy op, waardoor de dikke nachtluier zichtbaar wordt, de verklikkers zijn helemaal aangesproken. Yvon ziet het ook, nou we kunnen gelijk doorgaan met verschonen zegt ze. Zal ik jou maar doen zegt Lieve een beetje sarcastisch tegen Cindy.

Even draait Cindy een beetje nerveus en trekt de nachtpon uit de handen van lieve waardoor deze weer naar beneden valt. Nee dat kan ik zelf wel zegt ze. Lieve geeft een gemeen lachje en kijkt dan naar mij, jij kan dat niet zelf hè, zegt ze. Zal ik jouw beentjes maar los maken en lieve kijkt naar Yvon, die een goedkeurend knikje geeft.

Cindy wilt weg gaan maar Yvon roept haar terug," pak jij maar alvast een luierjurkje" zegt ze en wijst naar de kast. Cindy kijkt even naar mij en loopt lang het voeten eind naar de kast bij het raam, onderweg stoot ze daarbij tegen Lieve waardoor de speen op de grond valt. Hè kijk je wel uit roept Lieve en kijkt boos naar Cindy. Yvon ziet het maar reageerde niet. Als allebei mijn enkelbanden los zijn trek ik automatisch en met opluchting mijn benen op. Vond je het erg vervelend vraagt Yvon lief. Ik kijk bedenkelijk, het is niet erg prettig zeg ik dan. Yvon geeft een klein lachje, dan gaat het vast wel wennen zegt ze, en duwt mijn opgetrokken knieën ver uit elkaar.

Even je bibs omhoog! Lieve schuift een rubber zijl onder mijn bibs en trekt de punten goed, zo ben je er klaar voor zegt ze, en begint de plakkers los te maken. Laat mij maar even zegt Yvon en neemt de laatste twee plakkers over, ik heb alvast handschoentjes aan, want zo te ruiken is Sanne op het niveau van een twee jarige als het op zindelijkheid aan komt. Welke jurk moet ik pakken vraagt Cindy die al een tijdje voor de geopende kast staat. Maakt niet zoveel uit zegt Yvon, kies maar welke je leuk vindt.

Snel en behendig slaat Yvon de luier open, met wat billen doekjes veegt ze de meeste ontlasting in de geopende luier, bibs hoog gebied ze, en veegt daar ook het nodige weg. Ik wou dat ik de speciale commode van Lizzie nog had, die was uitstekend voor het verschonen van grote kinderen. Yvon begint met het was handje mijn kruis te wassen. Maar we kunnen toch een nieuwe kopen zegt Lieve. Is deze leuk? Cindy houd een wit roze jurk omhoog, afgezet met wit kant. Yvon knikt, goed hoor zegt ze. Eigenlijk was het een ouderwetse onderzoek tafel voor meisjes, je weet wel met beugels voor de benen. Een gynaecologische stoel roept Cindy vragend. Yvon gaat ongestoord door met mij van onderen te wassen. Nee schut ze, een kleinere tafel met een uitsparing voor bij de bibs, als Sanne daarop ligt is haar hele kruis en bibs vrij, en de beentjes lekker wijd. Omdat te benadrukken duwt ze mijn knieën weer ver uit elkaar.

Ik zal Dirk eens vragen zegt Lieve, die werk al lang en weet nogal veel. Even kerm ik als Yvon mijn edele delen stevig schoon maakt. Niet zeuren Sanne dat is het nadeel van een piemel meisje zijn. Cindy glimlacht met een gemene blik in haar ogen. Heb je al spijt vraagt ze. Ik kijk haar boos aan, ik vindt het niet leuk om vast te liggen en hulpeloos gewassen te worden. Tja zegt Yvon die gelijkt stopt, of je bent een klein kind of een volwassen jongeman, allebei kan niet, zeg het maar. Cindy houd de kinderlijke roze jurk omhoog en geeft me een knipoog. Ik probeer nogmaals omhoog te komen, maar het bedtuigje houd me stevig op het matras, Yvon schut haar hoofd, meisjes toch zegt ze. Yvon kijkt me streng aan, willen jullie een kleutermeisje zijn vraagt ze indringend. Het is stil, ik knik een beetje waardoor Cindy met me mee knikt, als bevestiging dat ik de juiste keus maakt. Zeker weten? Want dan is pas volgende week zondag een nieuwe kans, tot die tijd zullen Lieve en ik zorgen dat kleine meisjes zich ook zo gedragen en behandeld worden. Dus wat wordt het? Lieve staat met haar mond open in de hoek van de kamer. Ja of nee? Ja stamel ik zachtjes. Ik kan het niet horen zegt Yvon streng. Ja roept Cindy luid en stoot mij aan, ja Yvon zeg ik. Yvon houd haar hand bij haar oor te teken dat ze een duidelijke bevestiging wilt. Cindy en ik roepen tegelijk JA. Waarop Yvon tevreden knikt en verdergaat met verschonen. Kan jij vandaag nog antwoord krijgen van Dirk, Lieve? Want we zullen deze speciale commode hard nodig hebben voor twee kleutermeisjes. Ik ga gelijk bellen zegt Lieve en verlaat de kamer. Twee? Cindy kijkt Yvon vragend aan. Dat komt zo wel meisje zegt Yvon, help me maar eerst even met een schone luier voor Sanne.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 50

Als Yvon klaar is met wassen staat Cindy klaar met een luier broekje. Nee meisje, Sanne draagt nu alleen nog maar Luiers, doe de blauwe maar, dat is een ochtend luier. Zwijgend pakt Cindy de luier en brengt het naar Yvon, dankjewel meisje zegt ze op een toon die normaal voor kleine kinderen gebruikt wordt.

Vakkundig wordt mij de luier omgedaan,Yvon zet de plakstrips strak vast en gaat naar de kast waar ze een gele jurk pakt. Cindy houd de roze jurk nogmaals omhoog en deze dan vraagt ze. Jij komt zo aan de beurt antwoordt Yvon rustig en hangt de gele jurk aan de deur.

Help je me even Sanne los te maken? Eindelijk als ze allebei aan weerszijde van het bed mijn bed tuigje los gemaakt hebben kan ik rechtop zitten. Volgens Dirk hebben ze waarschijnlijk zo iets in de opslag, hij gaat vandaag nog even kijken, zegt Lieve als ze triomfantelijk naar binnen loopt. Dat zou heel fijn zijn zegt Yvon, misschien kan die dan vanavond nog gebracht worden.

Wil jij Sanne verder aankleden, haar jurk hangt hier aan de deur, je moet het een en ander nog wel opmaat afstellen denk ik. Lieve knikt naar Yvon, dat lukt wel hoor zegt ze zelf verzekerd en kijkt mij lief aan. Kom jij maar met mij mee zegt Yvon tegen Cindy, en neem je uitgekozen jurk maar mee!

Als Cindy en Yvon weg zijn, voel ik me een beetje ongemakkelijk met Lieve, ze had me tenslotte min of meer de Liefde geklaard. Lieve strijkt met haar hand door mijn warrige haar, vindt je dat fijn vraagt ze zacht. Ik knik het voelt heerlijk, ik zou willen dat het al een stuk langer was zeg ik en kijk haar een beetje beschaamd aan. Lieve buigt haar hoofd voorover, ik draai het mijne een beetje weg, tenslotte hebben Cindy en ik iets met elkaar. Misschien kan ik daar wel voor zorgen, fluisterde ze in mijn oor en streelt nog zachtjes door het haar, om te eindigen met een klein kneepje in mijn wang.

Zo, zegt Lieve als ze weer recht op gaat staan, nu eerst maar dit schone kleedje aan! Echt vraag ik verwonderd, ja natuurlijk Sanne, je kunt toch niet in je Luier en nachtjapon naar de kapper? Verbaast kijk ik haar aan, ik wil lang haar en jij wilt met me naar de kapper? Mooi niet! En ik probeer weer onder de dekens te kruipen. Lieve staat er bedenkelijk bij, zal ze Yvon roepen en mij dwingen om aantekleden?

Luister meisje, we gaan naar een speciale kapper, die kan jouw haar bij knippen, dan zie je er nog liever uit. Ik wil lang haar, schreeuw ik onder de dekens uit. Maar Lieve kiest voor de pedagogisch oplossing zoals je dat bij kleine kinderen doet. OK wil jij alvast een middag dutje doen? En Lieve schuift een bed hek om hoog pakt het bed tuigje en gooit het naast me op bed, doe je armpjes er maar vast door, zegt ze, voor ik het weet heeft ze al een enkel in de riemen, en spreid mijn benen.Ik wil niet schreeuw ik als ook mijn andere enkel wordt vast gezet. Jij bent wel vervelend zeg! En lieve houd het bedtuigje voor mij open geslagen, vervelende meisjes worden ook de handjes vast gezet! Ik schud mijn hoofd, ik wil niet slapen, maar ik zie dat Lieve het meent.

Ik voel de tranen in mijn ogen komen, ik kan geen kant op mijn benen zitten al vast aan bed en Lieve staat voor me met meer riemen, alsjeblieft smeek ik huilend, ik wil niet in bed blijven. Goed als je je als een lief meisje gedraagt en mij gehoorzaamd! Maar we gaan naar de kapper, en je draagt een luierjurkje. Ik knik. Armen omhoog! Ik gehoorzaam, even prutst Lieve wat achter aan mijn nachtpon, waar na ze deze aan de onderkant die op mijn boven benen rust, in een keer over mijn hoofd uit trekt. En je moet beter luisteren! Ik doe toch wat je vraagt, zeg ik een beetje verontwaardigd. Nee ik zij; dat we je haar gaan laten BIJ knippen. Dat wil je toch? Lang haar?

Even moet ik nadenken terwijl Lieve mij gebaard om de armen vooruit te houden. Echt vraag ik verrast, als ik denk te begrijpen wat Lieve bedoelde, kan dat dan? Lieve neuriet instemmend, terwijl ze me de jurk als een schort aan trekt. Hoe dan vraag ik nieuwsgierig, wacht maar af, ik voel hoe Lieve de jurk strak in de rug sluit met de bovenste 4 knopen. Moet dat zo strak vraag ik voorzichtig. Ik denk dat Lizzy iets smaller was dan dat jij bent zegt Lieve, ze versteld iets in de rug, en gelijk voel ik meer ruimte. Nou zo nog even het romper gedeelte op maat stellen, en dan kunnen we verder. In de gang hoor ik wat geroezemoes, ik ben geen klein kind, schreeuwt Cindy, waarna er een deur dicht slaat, het is stil. Ondertussen heeft Lieve mijn enkels los gemaakt, en bungel ik met beide benen over het bed rand. Ze slaat de rok van de jurk omhoog en pakt een flap van onderen en trekt het door mijn benen om het hoog aan de binnenkant van mij lijfje vast te maken, ik voel hoe de kuier in mijn kruis wordt gedrukt. Zo die kan niet meer afzakken zegt Lieve voldaan. Als ik ga staan komt alles wat minder strak te zitten en vat de rok tot net over mijn knieën.
Ga nog maar even op bed zitten en lieve laat twee kanten sokjes zien, je kunt niet op blote voeten meisje zegt ze kinderlijk, en helpt me op bed.
 

Paddy

Superlid
Leuk stuk weer, het stukje "Lieve neuriet instemmend" deed ik onbewust hard op, wat een vragende blik opleverde hier :eek:
Gelukkig wouden ze niet zien wat ik aan het lezen Was.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Wil graag eens peuter/kleuter zijn Contact advertenties 0
B Ontdekking in leef wereld van baby, peuter en kleuter. Algemene info 1
pamperboy1994 Ageplay mama of kleuter juf gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
ImALittleBabyBoy Speel een Kleuter in een pc game Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
K virtuele p(m)apa/kind/baby/kleuter/relatie - Hoe aan te pakken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Limbonees Vrouwelijke mamma of baby/kleuter Pub 3
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 12
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
dlrob Rainbow power, wie is er allemaal een vrouw/meisje maar niet in het juiste lichaam geboren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Lilapink10 Meisje 14 zoekt leeftijdgenootjes Contact advertenties 23
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
cindy eerste keer outen/klein meisje Voorstellen 44
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
~ Blue ~ Meisje zoekt een lieve maar ook strenge mama Contact advertenties 7
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
Diaperman Contact met vrouw of meisje Contact advertenties 6
Lievelotje Klein meisje steld zich voor Voorstellen 32
L dl ageplay travestiet meisje zoekt pappa of mamma of stel Contact advertenties 6
A Leuk, lief meisje gezocht tussen de 18 en 30 Contact advertenties 3
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
D Rearz training pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
L op zoek naar een mommy/dl meisje Contact advertenties 0
M 'klein' meisje zoekt online Daddy... Contact advertenties 19
diaperdrenthe Libero-meisje avontuur van een heksje L 12
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
A Online / Regio Midden-Brabant Contact advertenties 1
DL luier Tim23 Op zoek naar een dl meisje Contact advertenties 2
X Little brat meisje zoekt mommy Contact advertenties 0
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
M Online contact gezocht Contact advertenties 0
D Contact jongen meisje den haag Contact advertenties 2
L Hoi iedereen. Voorstellen 19
harry6707 Zoek ab meisje in de buurt zutphen Contact advertenties 4
Babygirlsara36 Luieren is een openbaring voor dit meisje. Contact advertenties 21
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar papa of mama Contact advertenties 21
L Kom jij bij daddy over de knie meisje? 16+ Board 4
S Daddy uit regio Antwerpen zoekt meisje/zusje voor Dark ageplay Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt mama of papa Contact advertenties 2
T Opzoek naar meisje 15-19 omg haarlem Contact advertenties 4
P Hey opzoek naar chat meisje of eventueel jongens ook Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje 21 jarig Trans baby meisje zoekt een Papa voor in het echt.. Contact advertenties 10
LuierN Zoek een meisje / vrouw voor chat Contact advertenties 1
Similar threads


















































Bovenaan