Kleuter meisje

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 51

Moet ik in de wandelwagen vraag ik twijfelend als Lieve mij de witte kanten sokjes aan trekt, nee hoor de kapper is 10 minuten lopen van hier. Even gaat de deur open op de gang, netjes blijven zitten jonge dame, hoor ik Yvon op een strenge toon zeggen, waarna de deur dicht klapt. Lieve trekt mij open zwarte schoenen aan, maar ze zijn iets te klein, met veel moeite lukt het haar. Ze passen niet zeg ik terwijl ze me van bed af helpt. Dan gaan we zo eerst langs de schoenen winkel, en daarna naar de kaper zegt Lieve vastberaden. Ik probeer een paar pasjes, maar de schoentjes knellen heel erg. Doe haar maar even de slippers aan klinkt het in de deur opening. Yvon komt binnen en loopt door naar de kast waar ze nog een blauwe ochtend luier pakt. Cindy is ook zo klaar, dan gaan we samen, na het ontbijt goed? Lieve knikt, moet ik even helpen vraagt ze. Yvon schud haar hoofd, Cindy moet nog even wennen zegt ze en loopt terug. Als de deur open gaat hoor ik nog hoe Cindy brult dat ze geen luier wilt, onzindelijke meisjes dragen een luier! Maar ik wil... De deur slaat weer dicht. Lieve kijkt mij aan, komt wel goed zegt ze en helpt me met de slippers aan te trekken.

Als we klaar zijn lopen we naar de Gang langs de grote wand spiegel, waar ik mij zelf goed kan zien. Even stop ik, de outfit is kinderlijk maar ook weer niet te kinderlijk tenminste voor een 12 jarige dan, kom je ziet er schattig uit, beneden gaan we eerst wat eten en Cindy zal ook zo komen, lieve pakt me bij de hand en samen gaan we de trap af.

In de keuken is het rustig, Ga maar zitten zegt Lieve, Sanne wilt in de grote speciale kinderstoel klimmen die in de hoek staat, nee ga maar gewoon aan tafel, dat kun je wel hè? Ik knik verbaast van wel. Boven klinkt gegil en geschreeuw, Lieve zet een bord neer met in blokjes gesneden brood belegt met jam. Ernaast wordt een tuitje met melk gezet. Ik wil al pakken, even wachten Lieverd, ze bind een harde kunststof slab met opvangbakje bij Sanne om de nek. Zo je bent al een grote meid hè, mag je nu zelf eten. Ik lach en geniet van het spel.

Ik hoor een hoop gestrompel boven aan de trap. Langzaam smak ik blokje voor blokje mijn brood op met het nodige geklieder. Goedemorgen, ik ga slapen welterusten klinkt het vermoeit. Een teddybeer wordt van de keukentafel gegrist, en ik zie nog net de achterkant van een babydoll de keuken verlaten. Welterusten Helga zegt Lieve slaap lekker.

Als ik net een stukje brood in mijn mondje wil stoppen, komt Cindy binnen. Ach,wat een schoon luier kleedje zegt Lieve en ook nog zelf uitgekozen! Cindy trekt een pijnlijk gezicht, en ik zie ook waarom. Haar haren zijn in twee staartjes gedaan die Yvon in haar hand heeft, ze trekt er behoorlijk aan, zitten jij! Zegt ze streng. Nee, daar en ze duwt Cindy naar de kinderstoel. Lieve klap dat blad weg! En doe de riemen goed! Lieve handeld snel, en binnen een mum van tijd zit Cindy vast, boos kijkt ze naar Sanne, die lief door eet.

Zo doen we dat met stoute meiden zegt Yvon als ze de haren van Cindy los laat. Maar ik wil niet zegt Cindy ontdaan. Goed meisje, maar dan hebben wij geen afspraak meer, dat kost je zeker 500 euro per maand, bovendien moet je dan zelf je eten betalen. Cindy kijkt sip, ja zegt Lieve en je luiers ook. Even is het stil, die krijg ik van de zorgverzekering zegt ze zachtjes. Sanne vindt het zielig, waarom behandelen jullie haar als een kleuter? Ik vindt het leuk maar Cindy denk ik niet. Yvon geeft me een blik dat ik mijn mond moet houden. Cindy mag het zelf zeggen, maar je vondt het gisteren nog een leuk idee, of niet dan zegt Yvon geïrriteerd. Cindy knikt ja, het bespaard een hoop geld maar.... Ik besluit toch mijn mond open te doen. Wil je een klein meisje zijn of doe je het alleen voor het geld? Het leek me wel leuk maar... Cindy draait wat in de kinderstoel. Maar wat vraag ik met mijn hoge stemmetje. Nou ik zie er zo kinderachtig uit en, ze haalt haar schouders op.

Misschien wil je geen kleuter zijn maar gewoon een kind, zeg ik begrijpelijk. Ja een kind wat nog niet zindelijk is lacht Lieve sarcastisch. Yvon grijpt in, je biet nu je excuses aan zegt ze ontdaan tegen Lieve. Het is stil. Sorry Cindy zegt Lieve zachtjes. Cindy glimlacht op een manier dat ze laat weten de excuses te aanvaarden.

Wil je dat vraagt Yvon. Cindy denkt even na en knikt, goed dan geen kleuter behandeling, je mag zelf je luier omdoen, maar je gedraagt en kleed je wel als een kleine meid, dan mag je het grotere zusje zijn van Sanne. Cindy denkt even na, dat wil ik wel proberen zegt ze. Yvon knikt, goed zegt ze en pakt een grote mooie slab. Maar dus niet voeren en geen kinderstoel of stomme kinderbedden. Yvon geeft een blik naar Lieve. Cindy worstelde hevig in de kinderstoel ten teken dat ze er uit wilt en Lieve helpt haar. Voor ik er erg in heb heeft Yvon me bij de bovenarm en wordt ik in de kinderstoel vastgezet. Cindy strijkt haar Jurk glad en gaat aan tafel zitten.

Lieve sluit het tuigje van de kinderstoel en trekt de riempjes strak. Yvon zet de stukjes brood neer op het blad en bind me de slab om. Mag het wat rustiger! Helga staat in de deur opening, ik wil slapen. Haar teddybeer in de hand en een kroeldoekje in de andere. Sorry meiske zegt Yvon, en richt zich tot de anderen,horen jullie? De volgende die lawaai maakt krijgt billen koek!

Zo beter vraagt Yvon vriendelijk, Cindy knikt, maar ik kijk sip. Lieve maakt de slap van Ciindy los. Maar misschien is het wel handig dat je deze met het avond eten om hebt zegt Yvon resoluut. Sanne en ik gaan zo schoenen uitkiezen en dan naar de kaper, om haar haren te laten bij knopen zegt Lieve, terwijl ze zelf een broodje kaas maakt. Nou dat klinkt leuk, wil je misschien mee Cindy vraagt Yvon. Cindy staart naar beneden, lieve pakt haar haren en houd twee staartjes vast, ja leuk voor jou een paar vlechtjes. Wat is meisje, zegt Yvon lief. Ik weet niet zegt Cindy, dan ben ik echt net een meisje....Nou dat is ook de bedoeling, er zijn genoeg meiden die door hun ouders netjes, beschermd en kinderlijk opgevoed worden, dus het is niet ongewoon dat meiden van 17 er netjes en lief bij lopen. En een beetje truttig zeg ik met een lach. Cindy kijkt bozig, ik ben 21.... Je kan net zo goed 15 zijn zegt Yvon. En dat is toch een compliment zegt Lieve een beetje sarcastisch.

Kom dat is toch een leuk rol spel, ik heb nog even met Mia gebeld, jullie mogen na het weekeinde beginnen, als jonge stagiaires, en ze regels de ouderwetse uniformen, ze vond het wel een leuk idee om op die manier een proef project voor jonge meiden uit te proberen. Wat bedoel je vraagt Lieve geïnteresseerd. Nou om te kijken of er ook plaats is voor 12 tot 16 jarige om te kijken of de zorg iets voor hun is een soort snuffel stage, en de afwijkende traditionele uniformen passen daar goed in. Mia is ook nog van de oude stempel, dus het was niet moeilijk haar over te halen en met jullie ervaring en opleiding mogen jullie gelijk beginnen op de kinder afdeling. Wel zo toepasselijk grinnikt Lieve.

Als jullie klaar zijn kunnen we gaan zegt Lieve en zet nog twee truitjes melk neer. Maar als ik het niks vindt.... Dan mag je volgende week er mee stoppen Cindy zegt Yvon, maar wel eerst proberen! Cindy knikt en Yvon knikt voldaan. Als we de melk op hebben ruimt Lieve af en Cindy helpt haar. Wil jij Sanne uit haar kinderstoel halen Cindy? Lieve heeft wel door dat ze Cindy niet echt als een kleine meid moet behandelen en heeft het plan haar meer voor mij te laten zorgen zodat ze niet te snel opgeeft om als een jong meisje te worden behandeld en natuurlijk gekleed.

Wat vindt jij vraagt Cindy als ze me los maakt. Ik vindt het toch wel leuk zeg ik overtuigt, vindt je het dan niet erg om als een kleuter te worden behandeld? Het vast zitten en liggen is wel wennen maar de aandacht en zorg is weer fijn.Vindt je het dan echt niet erg? Ik schut mijn hoofd nee ik vindt het heerlijk om zonder schaamt in meisjes kleding te kunnen lopen. Cindy knikt, dan probeer ik het wel zegt ze.

Klaar meiden? Yvon staat bij de deur, ik loop even mee en ga dan nog even bij m
Mia langs, we hebben veel bij te praten. Het buiten weer een zonnige dag en we kunnen in onze jurken zo naar buiten, even staan we beide nog voor de spiegel in de hal. Ik in mijn licht gele jurk en Cindy in een licht roze, de stoffen zijn dun. Cindy krijgt nog een grote wit lint in haar haren die boven wordt vastgezet met een strik. Handjes gebied Yvon en pakt de hand van Cindy, ik pak De Han van Lieve vast en samen stappen we naar buiten.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 52

Onderweg kijkt Cindy een beetje schuchter om zich heen, en ik kijk ook naar de mensen die we passeren, maar niemand kijkt echt vreemd, wat mensen kijken aandoenlijk naar ons en een groepje jongeren volgt ons even met hun ogen, sommige lachen een beetje, maar niet echt uitlachen meer als of ze het wel grappig vinden. Als we bij een oversteekplaats op het voetgangers licht wachten, maakt een oudere vrouw een compliment naar Yvon, toch fijn om te zien dat sommige ouders hun kinderen de juiste opvoeding geven. En tegen ons, jullie zien er prachtig uit een voorbeeld voor jullie leeftijds genootjes en ze wist een beetje minachtend naar een groepje meiden aan de overkant van de grote weg.

Dat is wel mijn dochter zegt een van de andere vrouwen die staat te wachten verontwaardigt. Ik kijk goed en herken een van de meiden Esmiralda, zeg ik met mijn kinderlijke meisjes stem, die even drijft over te slaan. De kibbelende vrouwen kijken mij even aan. Voor ze mij iets kunnen vragen houd Lieve mij de inhaler voor tijd voor je putje meisje zegt ze. Terwijl ik diep inhaleer zegt de oudere vrouw, hopelijk neemt ze jouw kleding stijl over meisje, en tegen de moeder, u vindt dat toch ook veel beter? En ze tilt de rok van mijn jurk iets op om aan gegeven dat ze de jurk bedoeld.

Terwijl ik nog een keer inhaleer, zie ik de vrouw bevestigend knikken, maar op die leeftijd zijn ze eigenwijs zegt ze. Valt wel mee zegt Yvon, gewoon laten weten wie de baas is, een beetje billenkoek kan geen kwaad. De oude vrouw knikt instemmend, daar zijn we allemaal groot mee geworden zegt ze. Ik zwaai naar Esmiralda, Cindy probeert het nog te beletten, maar te laat ze hebben ons gezien. Als we oversteken komen we halverwege op een voetgangers eiland elkaar tegen. Wat zien jullie er weer lief uit zegt Esmiralda, de andere meiden giebelen. De moeder van Esmiralda hoort de opmerking en vraagt gelijk waarom zij dan ook niet een mooie jurk draagt. Esmiralda begint te blozen. Nou? Ik ben toch geen klein meisje meer mamma zegt ze. Ik toch ook niet zegt Cindy een beetje verontwaardigd. De oudere vrouw mompelt iets met het wordt putta en iedereen is stil, door de spanning laat ik mijn plas de vrije loop en voel mijn luier warm worden. Als niemand het maar merkt denk ik.

Omdat ik even in mijn eigen gedachten ben en mijn plas probeer af te knijpen door te wiebelen met mijn benen mis ik een gedeelte van het gesprek en hoor als ik ben uit geplast nog OK mamma dan probeer ik dat, wij ook roepen de rest van de meiden in koor. De oudere vrouw knikt genoegzaam en de moeder van Esmiralda kijkt naar mij, moetje plassen meisje zegt ze bezorgt als ze me met mijn benen gekruist en iets gehurkt ziet staan. Ik voel me een beetje blozen. Oh dat is niet nodig hoor zegt Yvon doodnormaal, ze heeft nog een luier om, ze krijgt voor haar middag dutje een schone hè Sanne. Ik wordt knal rood. Dat geeft toch niet zegt de moeder van Esmiralda, die begint te lachen, en met een boze blik naar haar dochter, Esmiralda plast nog geregeld in bed. Esmiralda is gelijk stil de andere meiden gniffelen.

Eentje begint krijgt een onophoudelijke lachbui en er tekent zich een natte plek in haar kruis van de hotpants die ze aan heeft. Het is beter als jullie ook nog een luier dragen zegt de oude vrouw en wijst naar de natte plek, en dan is een lief jurkje inderdaad een goede kleding keus zegt de moeder van Esmiralda genoegelijk. Ze pakt haar dochter bij de boven arm, mee jij zegt ze streng, en tegen de anderen, ik spreek jullie moeders vanmiddag, na de kerk dienst, tijd voor wat meer fatsoen! Het voetgangers licht is ondertussen weer groen, snel groeten de vrouwen elkaar nog en onze wegen scheiden. Terwijl we oversteken kijk ik nog achterom, de meiden lopen gelaten achter Esmiralda en haar moeder, eentje kijkt ook nog om ze zwaait, en ik zwaai kinderlijk terug.
Als we aan de overkant aankomen lopen we gelijk de drukke winkelstraat in, ik probeer de blikken van mensen in te schatten, maar de meesten valt niks op, sommigen glimlachen en kijken vertederend, anderen voornamelijk oudere mensen hoor ik tegen elkaar zeggen " zo kan het ook" en " veel beter dan die gescheurde spijker broeken"

Hier is het zegt Yvon en trekt me mee naar binnen. Kan ik u helpen vraagt een oudere dame. Ik zoek een paar open schoentjes voor deze jonge dame zegt Yvon EK-winst naar mij. De verkoopster lacht vriendelijk, ze moeten bij deze kleding stijl passen? Vraagt ze voor de zekerheid. Yvon knikt, ja Sanne draagt eigenlijk alleen maar dit soort jurken, is makkelijker controleren en verschonen. Ik voel me knal rood worden. Volg me maar! En we lopen naar de meisjes afdeling, meer bij de kleine kinderen mompelt de verkoopster. Ik hoop dat we ze in een grotere maat hebben zegt ze en pakt een Mary Jane model schoen uit het rek. Ga maar even zitten, en til je jurk maar op dan gaan we passen. Ik twijfel even, waardoor Yvon me een beetje geïrriteerd helpt. Ze drukt me in de stoel en slaat de rok van de jurk hoog op, zodat mijn luier duidelijk zichtbaar wordt. Eerst maar de linker zegt de verkoopster als ze terug komt lopen. Als ze voor me door de hurken gaat kijkt ze recht in mijn kruis. Die is goed gevuld zegt ze een beetje verbaast en kijkt me vragend aan.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 53

Ik word rood en durf niks te zeggen. Sanne is nog niet helemaal zindelijk en zo te zien moet ze een schone luier zegt Yvon resoluut. De verkoopster knikt vriendelijk, terwijl ze me de schoentjes past, als ze de gespjes heeft gesloten, slaat ze de rok van mijn jurk terug, probeer maar en geeft me een vriendelijk lachje. Terwijl ik met kleine pasjes door de winkel loop vraagt de verkoopster wat aan Yvon, ik kan ze niet horen, maar het medelijdende gezicht van de verkoopster veranderd langzaam in een glimlachende, om te eindigen in een kleine lachbui. Probeer eens te huppelen gebied Yvon. Ik schud mijn hoofd. Onder tussen loopt Cindy ook rond in de winkel en hoort Yvon, waardoor ze een paar huppel pasjes maakt. Kan jij dat niet vraagt ze plagerig aan mij en maakt zelf een paar huppel pasjes. Ik kijk goed hoe ze het doet en probeer het na te doen, een parkeer lukt het.

Dat is ook best wel moeilijk voor een klein meisje he? Huppelen, zegt Lieve hardop van af de ingang zodat iedereen het kan horen. Ik knik en ga door met proberen tot ik de slag te pakken heb. Dit is leuk piep ik hardop naar Cindy, terwijl ik al huppelend langs de schoenen rekken snel. Wat een heerlijk gevoel, de rok van mijn jurk die op wappert en langs mijn benen glijd, ik voel hoe mijn natte luier aan mijn heupen trekt en tegen mijn bovenbenen beukt. Nou, dan ga je lang haar en staartjes helemaal geweldig vinden zegt Lieve en pakt me bij mijn boven arm. Nu even rustig meisjes zegt ze streng en wenkt naar Cindy dat ze naar haar toe moet komen.

Yvon wenkt mij en ik ruk me los van Lieve, ik denk dat we jou maar moeten verschonen zegt ze omwonden, kom maar even mee zegt de verkoopster. Moet jij ook een schone luier hoor ik Lieve hard door de zaak naar Cindy schreeuwen. Ik zie nog net hoe Cindy knal rood wordt en nee schud, voor ik in een achterkamertje verdwijn. De verkoopster maakt een lunch tafel leeg, lukt dat zo vraagt ze. Yvon knikt, tilt me op en zet me op de rand van de tafel, ze schuift me verder tot aan de knieholtes, waarna ik voel hoe de verkoopster me aan de schouders naar achteren en naar beneden trekt. In het zelfde moment slaat Yvon de rok hoog op en maakt de romper sluiting los, hou haar maar stevig vast zegt ze tegen de verkoopster, die daardoor niet in mijn kruis kan kijken, de rok ligt als een berg opgefrommelt op mijn buik.

Als Yvon de plakkers heeft los getrokken klapt ze de luier open en gaat snel met een lotion doekje door mijn kruis, aug gil ik als ze iets te hardhandig lang mijn balletjes gaat, maar Yvon trekt zich er niks van aan waarna ze de luier onder mijn kont vandaan trekt en een nieuw open vouwt, ze tilt beide benen hoog en schuift de nieuwe luier onder mijn kont, vouwt de randen open, laat mijn benen zakken, spreid mijn knieën en gaat met de voorkant van de luier omhoog tussen mijn benen. Ik begin te gillen als ze de luier stevig strak trekt waardoor een van mijn balletjes bekneld raakt, ik probeer te draaien maar word stevig op tafel gedrukt.

Soms willen ze niet mee werken of trekken ze de luier uit, dus houd haar maar stevig vast, zegt Yvon tegen de verkoopster terwijl ze de plakker vast zet, ik kerm nog wat dat ik niet wil waarop de verkoopster zegt. " kleine meisjes hebben niks te willen, en moeten een luier om" dankjewel hoor zegt Yvon als ze de rok van mijn jurk tot over de knietjes terug legt. De verkoopster geeft me een aai over mijn bol. De schoentjes waren goed geloof ik? En geeft me een glimlach, in ieder geval staan ze schattig, want kleine meisjes moeten niet alleen een luier om, maar zich ook kleden als kleine meisjes. Yvon helpt me van tafel en loopt met me terug de winkel in.

Ik zie hoe Cindy nog met een rood hoofd naast Lieve voor de kassa staat, iets verderop zie ik een aantal meiden lachen en naar Cindy wijzen. De luier verschoning was gratis roept de verkoopster hardop terwijl ze naar de kassa loopt. En geeft me een vriendelijk klap op mijn kont, een doffe plof is te horen,de rok van mijn jurk blijft achter haar mouw haken en wordt helemaal omhoog getrokken, mijn met beertjes bedrukte luier duidelijk zichtbaar makend voor alle mensen in de rij achter ons. De meiden achter in de rij lachen nu nog harder. Betaal jij even vraagt Yvon aanLieve die verbaast ja knikt en haar portemonnee trekt. Yvon loopt met ferme pas op de groep meiden af.

Wat vinden hier zo leuk aan? Nou grinnikt een van hen volgens mij is die in de roze jurk een jaar of 16 en die met dat gele jurkje 12 en ze dragen allebei nog luiers.... En weer komt er een lach salvo, je kunt de plakstrips door de jurk heen zien, ja net als de teddy beertjes.... Het is al erg genoeg dat Cindy en Sanne niet zindelijk zijn, en ja Sanne is verstandelijk een jaar of 5 en haar zus Cindy vindt het leuk om zich net als haar zusje te kleden, het is misschien kinderlijk maar wel makkelijk met verschonen! En dan hebben we niks aan een stel giebelende puber meiden die goedkoop lol willen trappen! Schreeuwt Yvon op het einde van haar betoog. De 5 à 6 mensen die ook in de rij staan beginnen te klappen. Jullie zouden eens flink billenkoek moeten krijgen! En Yvon pakt Cindy's hand en trekt haar mee naar buiten, gevolgd door Lieve die afgerekend heeft en mij mee trekt aan mijn pols, sommige klanten in de rij geven me een aaitje over mijn hoofd.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 54

Kom dames roept Yvon triomfantelijk, huppel maar vooruit maar wel elkaars handjes handjes vasthouden! Even kijken Cindy en ik elkaar aan, bij Cindy verschijnt er een glimlachje op haar gezicht, kom lieverd zegt ze zachtjes, maar vanavond ga je met wat anders huppelen! Ik haal me schouders op en pak haar hand, samen huppelen we met hoge pasjes door de winkelstraat, onze iets wat doorschijnende jurken niks van onze luiers verhullend latend, wapperen hoog op, mensen kijken ons met een lach na.

Af en toe houden we stil en wachten op Yvon en Lieve, die samen druk aan het kletsen zijn. Daar verderop is het meisjes, Lieve wijst naar voren, het einde van de straat. Cindy trekt me mee en samen huppelen we verder. Chica's hair staat er op de etalage te lezen, het lijkt wel druk, nou dat gaat geen lang haar worden grapt Cindy. Ik kijk haar boos aan, dat is niet leuk schreeuw ik. Nou dan hoef ik in ieder geval niet van die stomme vlechtjes antwoord Cindy terug. Waarom vindt je dat zo erg? Cindy kijkt me een beetje vermoeid aan. Jij bent net een meisje geworden, ik ben mijn hele leven al een meisje geweest! Ja en? Cindy schud haar hoofd haar staartjes slingeren mee, voor ik wat kan zeggen, zegt Yvon dat we naar binnen moeten, maar het erg druk probeert Cindy nog. Ik heb gereserveerd, over 5 minuten zijn jullie aan de beurt! Ik steek me tong uit naar Cindy, wat fijn roep ik, Cindy vertelde net dat ze zich op haar vlechtjes verheugde. Cindy kijkt me boos aan.

Een van de kapsters komt naar ons toe, jullie zijn de afspraak, hoe weet je dat vraag ik wijs. Nou er zouden twee meisjes komen de een wilt vlechtjes en de ander moeten we bij knippen en ze wijst naar mij. En ik zie geen ander kinderen in schattige jurken, dus dan zullen jullie wel die meisjes zijn. Ik ben Esther en Dafne komt zo helpen, een ander kapster zwaait van achter uit de zaak. Komen jullie maar hier voor zitten dicht bij de etalage en ingang, kan iedereen genieten van jullie schattigheid, en ze knip oogt naar Lieve. Ik ben even wat anders doen zegt Yvon en geeft me een kus op de wang en Cindy een aai over haar bol.

Ik word in een kinderkappers stoel gezet en Cindy in een gewone naast me. Ik zit vlak naast de etalage en zie veel mensen langslopen, sommige kijken even naar binnen. Zo ik ben Lisa zegt een kapster tegen mij als ze de trolley met benodigd heden dichterbij trekt. Ik heet Sanne piep ik met een lichte overslag in mijn stem. Gelijk staat lieve naast me en geeft me een paar putjes. Niks ergs hoor zegt ze, ik trek een vies gezicht waarop Cindy reageert, pas maar op straks heb je je broek vol, en ze lacht het uit. Lieve geeft me een knip oog, pakt Cindy's hoofd en trekt het naar achter in de steun, nog voordat Cindy kan protesteren puft lieve wel vier keer in de diep hijgende Cindy, die net buiten adem was van haar lachbui. Zo de dames zijn klaar om gekapt te worden zegt ze .

De kapster die Cindy gaat helpen, laat weten dat vlechtjes maar een kwartiertje duren, met het BIJ knippen zijn we wel een uur bezig zegt ze. Zullen we jou ander gelijk een permanentje doen, golfslag misschien? Cindy boos en buiten adem schud haar hoofd. Doe maar zegt Lieve, zal haar leuk staan. De kapster slaat Cindy een kap kleed om en klikt het achter in de nek dicht. Ze wilt Lisa een kap kleed aanreiken maar die schud dat ze het niet nodig heeft. Kinderstoel zegt ze en er wordt begrijpend geknikt. We willen niet dat kleine meisjes zich zelf bezeren zegt Lisa en laat me een tuigje zien, doe je armpjes er maar door. Even aarzel ik maar Lieve trekt een gezicht dat ik beter kan gehoorzamen, wat ik doe. Snel en vakkundig sluit Lisa het tuigje vast aan de stoel en trekt het aan, waardoor ik strak in de leuning van de stoel wordt gedrukt. Dan pakt ze een kap kleed bedrukt met kinderlijke figuurtjes en doet me die om, sluit het strak achter in de nek, en....verder? Bij iedere klik voel ik hoe het kleed strak om me heen komt. Zo zegt ze tegen Lieve dan kunnen haar handjes ook niet in de weg komen te zitten.

Ik probeer mijn armen omhoog te doen maar ze zitten vast onder de plastic cape. Gewoon rustig blijven zitten zegt Lisa terwijl ze de stoel omhoog pompt. Heb je al eens extensies gehad? Wat ? Vraag ik enigszins verward en nog bezig mijn armen tot vrijheid te brengen. Nee dus lacht Lisa, nou het doet geen pijn maar het gaat wel lang duren en je moet stil zitten, vindt je het goed als ik je hoofdje vast zet in de steun? Ik kijk naar Lieve die bevestigend knikt. Lisa wacht mijn antwoord niet af en zet mijn voorhoofd met een riempje vast in de hoofd steun. Ik voel dat ik niet kan draaien of knikken, en begin te piepen dat ik los wil. Cindy begint genoegelijk te lachen maar schrikt kenbaar van haar hele hoge stem. Nou dames zeggen de kapsters tegelijk nu stil zitten. Ik voel hoe ik iets achter over gekanteld wordt en dat Cindy ook naar achteren gaat, maar zij blijft recht zitten, waarop Dafne vraagt of Cindy ook niet beter in de kinderstoel geholpen kan worden.

Snel laat ze zich in de rugleuning zakken, Lieve gaat er serieus op in, misschien wel zegt ze en pauzeert even om erachter aan te zeggen, maar je hebt maar een kinderstoel, en we hebben niet de hele dag. Laten we kijken of Cindy zich als een grote meid kan gedragen. Cindy wordt knal rood, maar durft niks te zeggen. De kapsters beginnen met hun werk, na een kwartiertje begin ik wat ongemakkelijk te draaien, tenminste dat probeer ik. Wat is er Sanne vraagt Lieve. Ik wordt een beetje rood. Terwijl Lisa wat haar stukjes bij me houd om de kleur te bekijken, slaat Lieve mijn jurk op om aan mijn luier te voelen, moet je een schone lieverd vraagt ze. Lisa kijkt iets wat verbaast. Ze is nog niet helemaal zindelijk zegt Lieve zonder omhaal. Maar volgens mij kan het nog wel even we hebben haar goed in gesmeerd met zinkzalf. Lisa knikt begrijpelijk en Lieve laat mijn jurk weer zakken.

Een half uurtje later is er al aardig wat haar ingevlochten als ik zie dat Cindy ook begint te draaien, ze heeft een rood hoofd, ik begin een beetje te gniffelen, wat is er vraagt Lieve. Oh niks zeg ik met een lacherig piepstemmetje, maar ik heb wel jeuk, mag ik los? Nog even niet meisje, zeg maar waar ik moet krabben, en ze gaat voorzichtig over mijn neus. Ik moet niessen, doordat mijn hoofd vast zit en ik ook niet veel met mijn handen kan gaat de kracht van de nies door mijn hele lijf en ik voel hoe er een hele zachte lading mijn achterste uitkomt en in de luier verspreid wordt. Nee roep ik gefrustreerd en probeer los te komen. Lieve komt gelijk bij me en houd haar handen op mijn schouders, ik zie dat ze het ruikt. Nog even Sanne dan kunnen we je thuis verschonen. We gaan je nu niet helemaal los maken. Oh maar dat mag wel zegt Lisa, het is voor haar eigen bestwil antwoord Lieve. Lisa kijkt een beetje onbegrijpelijk maar gaat verder met invlechten.

Cindy heeft het in de gaten en lacht zich helemaal suf, op eens is ze stil de laatste spoeling van het permanent wordt bij haar gedaan en terwijl de kapster haar haren uitspoelt vraagt ze ongedeerd aan Lieve, " is Cindy ook nog niet zindelijk?" Lieve schut haar hoofd. Dan denk ik dat Cindy ook een ongelukje heeft gehad. Verdikkeme Cindy, zegt Lieve een beetje boos ik dacht dat je het nu wel onder controle had, bedplassen en soms overdag een nat broekje ok, maar je luier vol poepen? De hele kapsalon is stil en de mensen die wachten kijken allemaal naar Cindy, die begint te huilen. Dat kan toch gebeuren probeert Dafne......, ja bij Sanne misschien, dat kunnen we nog begrijpen, maar Cindy hier denkt dat ze al een grote meid is, dus niet mevrouwtje! Cindy huilt nu hard op en door haar hoge stem lijkt het meer op het gekrijs van een klein kind. Je mag haar achter wel verschonen, zegt Lisa, dan doen we de vlechtjes wel een ander keer. De kapster droogt met een grote handdoek de haren van Cindy, terwijl Lieve mijn luiertas pakt.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 55

Kom maar mee zegt Lieve als ze de hand van Cindy pakt. Dafne klikt vlug de kapcape los waarna ze alle drie, naar achteren verdwijnen, ik zie hoe Cindy een beetje waggelend loopt en heb een binnenpretje. Lisa gaat rustig verder, en vindt je het mooi worden? Ik probeer te knikken maar dat lukt dus niet, ja zeg ik kort, Lisa ziet dat ik moeite heb met vast zitten, al bijna een uur stilzitten is best lang he zegt ze lief, maar het is beter dat we sommige kinderen helpen met stil zitten, dan wordt het ook mooi en gaat het sneller. Even wat geschreeuw van achteren, dan is het stil, vervelend he zegt Lisa, weer probeer ik te knikken Lisa geeft een pijnlijk glimlachje.

Ja, een natte luier is niet zo erg maar een vieze wel zeg ik. Lisa knikt begrijpend, weten ze al hoe het komt? Vlug denk ik na, wat moet ik zeggen? Nee, maar ik heb een hele jonge geest zegt de dokter, misschien dat het daardoor komt. Lisa lacht, beter jong dan oud, toch? Opgelucht van mijn eigen antwoord lach ik met haar mee. Hoe oud ben jij? Weer denk ik na 12 zeg ik zomaar, Lisa lacht dan ben je aardig groot voor je leeftijd. Mijn dochtertje is ook 12 en die is wel een kop kleiner dan jou, heb je jezelf aangekleed vanochtend? Ik denk na, het lijkt wel een kruis verhoor. Nee zeg ik terwijl ik probeer te schudden, Lisa lacht weer en blijft onvermoeibaar door gaan. Vind je je jurkje wel leuk? Ja maar ik vind een broek ook fijn maar dat mag ik niet. Nou mijn dochtertje zal nooit uit haarzelf zo'n schattig jurkje aantrekken, die moet ik dan echt onder dwang helpen.

Nou ons zonnetje in huis is verschoond hoor ik Lieve een beetje geïrriteerd zeggen, Dafne begeleid Cindy weer in haar stoel. Nou de cape hoeft niet meer, Dafne kijkt naar Lisa, nog lang vraagt ze. Nog 20 minuutjes, dus je kunt de vlechtjes nog doen. Cindy schud haar hoofd, maar ik heb dat aan mevrouw Yvon beloofd zegt Esther die er bij is komen staan. En haar wil is wet weet ik. Zonder wat te vragen begint Dafne met vlechten.

Als Lisa de laatste extensions heeft ingebracht
Maakt ze de hoofdband los, heerlijk! gelijk draai ik met mijn hoofd, nou meisje zegt Lisa je was heel dapper. En begint de kap cape los te knopen. Gelijk voel ik aan mijn haar, Lisa lacht vindt je het mooi? En borstelt ze door mijn haar, wat een onbeschrijfelijk heerlijk gevoel, ik wordt er heel gelukkig van.

De haren even nog niet wassen, overmorgen goed. Lisa knikt begrijpelijk. Ik denk dat de verbouwing van de badkamer daarbij wel helpt, zegt ze. Cindy kijkt gelijk haar kant op, Dafne komt met haar vingers vast in de haren, opgepast jonge dame zegt ze, ander ga jij ook vast in de kinderstoel. Cindy negeerden haar, bedoel je dat Dirk de ouderwetse douche brancard gevonden heeft? Lieve knikt, ja heel geschikt, compleet met beugels. Iets speciaals vraagt Lisa voorzichtig. Ja verschrikkelijk zegt Cindy, dat gebruikte ze vroeger in het ziekenhuis om kinderen te wassen. Lieve gebaart Cindy haar mond te houden. Dat is toch niet zo erg vraagt Lisa nieuwsgierig. Wel als je niet wilt en.... Genoeg Cindy, anders vertel ik Yvon van jouw opstandige gedrag. Lisa kijkt onbegrijpelijk. Cindy stribbelde nogal tegen met verschonen, en dat doen de dames wel vaker ook met het wassen. Vandaar. Lisa kijkt nog een beetje verbaast, maar laat het voor wat het is en begint twee hoge staartjes te maken in mijn haar. Zo dat past beter bij jouw leeftijd, in ieder geval bij je jurk, zegt ze kinderlijk. Na een paar minuten, zijn Cindy en ik tegelijk klaar. En kijken beide een beetje beduusd in de spiegel. Wat schattig! Horen we opeens roepen. Yvon staat te stralen. Nou ik heb ook een verrassing. Dirk gat vanavond de badkamer verbouwen, en heeft geregeld dat jullie even ergens anders kunnen slapen.

Cindy staat op, dat hoeft toch niet, we kunnen wel helpen hoor! Yvon schud haar hoofd. Wat zijn we schuldig vraagt ze aan Esther. Ik kijk naar Cindy die ongeduldig staat te kijken naar Yvon. Nou? Vraagt ze. Niet zo brutaal meisje zegt Yvon geïrriteerd. En rekent af.

Ik denk dat het tijd is voor een middag dutje zegt ze tegen Esther. Zijn ze daar niet te oud voor vraagt Lisa. Nee hoor zegt Yvon, Amerikaanse studies hebben aangetoond dat jonge meisjes beter een paar uurtjes kunnen slapen in de middag. En gezien het gedrag van onze meiden is dat ook zo. De kapsters kijken een beetje verbaast, moet ik niet proberen bij mijn dochter van 12 zegt Lisa.

Dat is een kwestie van gewenning en gewoonte zegt Yvon streng, gewoon naar bed om 12 uur in het donker en geen geluid, na een aantal weken is ze er aan gewend. Ja krijg dat maar eerst voor elkaar zegt Dafne lacherig. Een aantal klanten lachen zachtjes en knikken instemmend. Laat dat maar aan mij over zegt Yvon streng. Kom Dames dan gaan we, Mia wacht op ons. Mia? Roepen Cindy en ik tegelijk verbaast.

Ja, en als jullie braaf een middag dutje gedaan hebben kunnen we misschien nog iets leuks doen! Ook Lieve kijkt verbaast. Het is al half twaalf zegt ze. Yvon knikt, even is Lieve stil denkt na, en knikt dan, oh zo zegt ze, Yvon knikt. Ja natuurlijk, en ze pakt mijn hand. Yvon rijkt haar hand naar Cindy, maar die wilt er niks van weten. Mee meisje zegt Yvon en pakt haar bij de boven arm beet. Cindy schud met haar hoofd. Ik ben geen klein meisje schreeuwden ze, haar vlechtjes zwaaien in haar gezicht, nou zo gedraag je je wel zegt Yvon en trekt haar mee.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 56

Ik wil geen middagdutje doen, schreeuwt Cindy, verontwaardigd, ik wil niet als een kleuter behandeld worden, daarbij staat ze even stil en stampt met haar voet op de grond, nou zo gedraag je je wel, zegt een mevrouw die op haar kapbeurt wacht. Cindy kijkt haar boos aan, en bedenkt dat dit niet het moment is te protesteren.

Ik ben jou gedrag meer dan zat zegt Silvia streng, normaal gesproken had jij rustig mogen spelen terwijl Sanne haar middag slaapje doet, maar gezien jouw gedrag denk ik dat billenkoek en een middag dutje voor jou de beste straf is.

Cindy schrikt, maar zo bedoelde ik het niet...? Silvia kijkt haar streng aan, de volgende keer dat je gemeen, stout of ongehoorzaam bent, krijg je tien keer op je blote billen en moet je een middag dutje doen of vroeg naar bed! Dus ik hoef nu geen middag dutje vraagt Cindy zo zielig mogelijk?

Ik kan alles horen omdat ik aan de hand van Lieve achter ze loop, als je nu vrolijk met Sanne gaat huppelen vergeet ik deze ene keer goed? en ik zie dat Cindy gehoorzaam knikt. Silvia laat de bovenarm van Cindy los, waarna Cindy naar ons toe rent mijn andere hand vastpakt en mee trekt. Lieve laat mijn ander hand los waarna Cindy en ik samen langs de etalages gaan lopen om ons zelf te kunnen zien in de reflectie.

Als ze buiten lopen zijn de meiden hun bozigheid snel weer vergeten zegt Silvia tegen Lieve als ze naast haar gaat lopen. Lieve knikt genoegelijk onze kant op, schattig toch in hun schone kleedjes! Silvia neuriet instemmend.

Nu mogen we een ijsje zeg ik triomfantelijk, ik wil aardbei zegt Cindy en maakt een huppeltje, haar vlechtjes dansen rond haar hoofd en het rokje van haar jurkje zwiert vrolijk op, mensen kijken met een vertederde lach naar haar, en ik besluit het ook te proberen, voor het eerst voel ik mijn staartjes in mijn nek en op mijn wangen dansen, wat heerlijk! Het huppelen lukt niet zo goed, en omdat mijn jurk wat langer is dan die van Cindy, besluit ik een paar pirouettes te draaien. De rok van mijn jurk gaat helemaal wijd als ik draai, en mijn staartjes vliegen rond mijn hoofd, Cindy huppelt om mij heen. Wat vind ik dit heerlijk, ik voel me echt een meisje maar belangrijker, ik voel me intens gelukkig! In een paar ogenblikken zie ik Lieve met haar telefoon wat foto's maken en Silvia ook en... nog een heleboel andere mensen. Het kan me niet schelen, ik voel me zo fijn, zo heerlijk, vrij, mezelf, gelukkig en compleet, dat ik het als een kleuter uitkraai van plezier. Nee niet gespeeld maar echt. Op dat moment neem ik een beslissing: ik wil me zoveel mogelijk zo gedragen als nu, een paar vervelende momenten of dagen maken me niks uit, ik wil me zo vaak mogelijk zo voelen, voelen als een meisje, nee, als een kleutermeisje!

Op eens zie ik dat Cindy is gestopt met huppen, ze staat onderaan een lange stenen trap die leid naar de winkelstraat richting het stand, met haar handen strijkt ze haar rokje naar beneden en blijft even zo staan, met een rode blos op haar wangen. Ik stop met draaien, wat is er? vraag ik en wil naar haar toelopen, maar ben erg duizelig, slingerend ren ik naar haar toe verlies mijn evenwicht en val. Even een scherpe pijn, en nog een paar doffe klappen en geschreeuw. Cindy rent naar mij toe en schreeuwt dat ik moet blijven liggen. Ik ben versuft en probeer op te staan, maar voel een enorme pijn in mijn enkel en schouder tegelijk. Ik wil niet huilen maar op het moment dat ik mijzelf in de weerspiegeling van een etalageruit zie liggen, met bebloede knieën, kapotte handen en een snee in mijn wenkbrauw, mijn schattige jurkje opgeslagen en mijn natte en vieze luier onthullend. Wordt he me teveel, vooral als omstanders mij kinderlijk proberen te kalmeren en sussen. Ik krijs het uit!

Met een een hoog snikkend geluid, knielt Cindy naast me, je viel zo van de trappen, tegen dat muurtje en rolde tot hier zegt ze huilerig geschrokken en wijst naar een stenen trap die naar de tweemeter hoger gelegen winkelstraat gaat, en waar Silvia en Lieve van af komen gesneld.

Het doet zo een pijn snik ik en houd mijn arm vast. Lieve zet me iets rechtop zittend maar ik krijs het uit, voorzichtig laat ze me zakken, een van de omstanders heeft haar vest onder me gelegd die Cindy onder mijn hoofd schuift, als ik naar Cindy kijk zie ik haar bezorgdheid, en hoor de schrik die Lieve heeft in haar stem.

Ik voel me wat licht in het hoofd worden en zie de jurk van Cindy, onder de bloedvlekken, ik raak een beetje in paniek en begin te hyperventileren. Laat haar maar liggen zegt Silvia heel kalm en houd haar telefoon tegen het oor, Si, la Carrera del Torre, del Mar, Si, direction a la playa.
Vamos porvabor si? Dan hoor ik haar niet meer, niks meer....
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Dank jullie wel voor de positieve reacties op dit verhaal! Door omstandigheden kan ik helaas niet erg structureel updaten, komt met vlagen. Het verhaal is fictie, maar ook geschreven op eigen ervaring en inspiratie in real life.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Wil graag eens peuter/kleuter zijn Contact advertenties 0
B Ontdekking in leef wereld van baby, peuter en kleuter. Algemene info 1
pamperboy1994 Ageplay mama of kleuter juf gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
ImALittleBabyBoy Speel een Kleuter in een pc game Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
K virtuele p(m)apa/kind/baby/kleuter/relatie - Hoe aan te pakken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Limbonees Vrouwelijke mamma of baby/kleuter Pub 3
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 12
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
dlrob Rainbow power, wie is er allemaal een vrouw/meisje maar niet in het juiste lichaam geboren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Lilapink10 Meisje 14 zoekt leeftijdgenootjes Contact advertenties 23
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
cindy eerste keer outen/klein meisje Voorstellen 44
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
~ Blue ~ Meisje zoekt een lieve maar ook strenge mama Contact advertenties 7
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
Diaperman Contact met vrouw of meisje Contact advertenties 6
Lievelotje Klein meisje steld zich voor Voorstellen 32
L dl ageplay travestiet meisje zoekt pappa of mamma of stel Contact advertenties 6
A Leuk, lief meisje gezocht tussen de 18 en 30 Contact advertenties 3
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
D Rearz training pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
L op zoek naar een mommy/dl meisje Contact advertenties 0
M 'klein' meisje zoekt online Daddy... Contact advertenties 19
diaperdrenthe Libero-meisje avontuur van een heksje L 12
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
A Online / Regio Midden-Brabant Contact advertenties 1
DL luier Tim23 Op zoek naar een dl meisje Contact advertenties 2
X Little brat meisje zoekt mommy Contact advertenties 0
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
M Online contact gezocht Contact advertenties 0
D Contact jongen meisje den haag Contact advertenties 2
L Hoi iedereen. Voorstellen 19
harry6707 Zoek ab meisje in de buurt zutphen Contact advertenties 4
Babygirlsara36 Luieren is een openbaring voor dit meisje. Contact advertenties 21
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar papa of mama Contact advertenties 21
L Kom jij bij daddy over de knie meisje? 16+ Board 4
S Daddy uit regio Antwerpen zoekt meisje/zusje voor Dark ageplay Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt mama of papa Contact advertenties 2
T Opzoek naar meisje 15-19 omg haarlem Contact advertenties 4
P Hey opzoek naar chat meisje of eventueel jongens ook Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje 21 jarig Trans baby meisje zoekt een Papa voor in het echt.. Contact advertenties 10
LuierN Zoek een meisje / vrouw voor chat Contact advertenties 1
Similar threads


















































Bovenaan