Kleuter meisje

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 10

Ik heb misschien een kamer bij mij, in het oude internaat, het moet wel opgeknapt worden. Ja dat is geen probleem hoor zeg ik gelijk vol enthousiasme, ja maar... Er is wel een grote, nou misschien nu een wat minder grote maar, eigenlijk meer een uitdaging. Ik knik begrijpend maar heb geen idee, en neem een slokje van mijn koffie. Cindy doet het zelfde en met het kopje in haar hand, zeg ze plomp verloren. Je moet een meisje zijn, Huh? Nou dan kan ik dat dus wel vergeten zeg ik, de serveerster komt aan gelopen. hello ladies, algo de beber? tal vez un poco de vino para dama y una limonada para ti niña? En ze wijst naar mij. Cindy moet lachen, en knikt. un tinto de Barano para mí un zumo de naranja para Sanne, zegt ze,de serveerster lacht lief en gaat de bestelling halen. Cindy drinkt haar kopje leeg, en neemt een hap van het broodje, ik besluit hetzelfde te doen.

Nou daar heb je je antwoord, zegt Cindy, als we het serieus aan pakken gaat het lukken. Ja maar ik kan niet dat gemaakte hoge stemmetje blijven volhouden zeg ik, bovendien wat als mensen erachter komen? Laat dat maar aan mij over zegt Cindy. Maar lijkt het je wat? Ja is het een grote kamer? Ik denk dat het permanent meisje zijn een grotere beslissing is. Ik ben stil, gedachten razen door mijn hoofd, denk er maar even over na. En ze eet het broodje verder op.

Ik wil zo ook nog even langs het ziekenhuis, laat ik je alvast het een en ander zien. Net als ik wat wil zeggen komt de serveerster terug. Ze zet de bestelling neer en Cindy pakt haar portemonnee. Ik kijk een beetje verlekkerd naar de wijn. el alcohol no es bueno para los niños, ¿qué edad tiene? catorce años? un par de años de espera chica. Zegt de serveerster met een vriendelijke lach, Cindy knikt en geeft haar het geld en een kleine fooi. De serveerster bedankt en neemt de vuile kopjes mee. Zie je zegt Cindy, dat komt wel goed. Als ik ook een meisjes stem zou hebben zou ik het graag doen zeg ik spontaan. Cindy neemt een slok wijn, misschien dat ik iets weet zegt ze, als het lukt, doe je het dan? Ik denk na en twijfel, niemand kent je hier verder, dan is het ons geheim.
 

bas

Superlid
super ik wacht weer met smart ik zet ze soms ff achter elkaar op wordt dat leest het echt super
!1
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 11

Ik neem een slok van de sinaasappelsap en knik, ja dan doe ik het, zeg ik stoer. Mooi, zegt Cindy en samen genieten we nog van de zon. Er kriebelt iets in mijn nek en in een reactie grijp ik er naar, om vervolgens met mijn handen het staartje en de grote strik te voelen. Trek je staart maar iets uit elkaar dan schuift de strik vanzelf weer iets naar boven zegt Cindy, terwijl ik daar mee bezig ben lacht ze. Wat? Je bent nu echt een meisje, zo met je haar bezig, dat vind ik lief, ik hou van je Sanne. Ik bloos. We drinken beide ons glas leeg, ik pak mijn luiers en Cindy de boodschappen en wasgoed. Als we naar de bushalte lopen merk ik dat een groepje jongens ons na kijken, aan de ene kant vind ik dat wel leuk, maar ik moet er niet aan denken om iets met zo een jongen te hebben. Geen aandacht aan besteden zegt Cindy, als ze ziet dat ik naar ze kijk, ik moet jou nog veel leren meisje en ze glimlacht. We hoeven gelukkig niet lang te wachten, voor dat de bus er is, als we instappen geeft de buschauffeur mij een knip oog, ik weet niet hoe ik moet reageren, maar Cindy wel. Als ze betaald, vraagt ze de buschauffeur, of die ook niet vindt dat ik nog veel te jong ben om mee te flirten, gelijk bied hij zijn excuses aan, een oudere vrouw die voorin zit kijkt hem boos aan.

Hoe moet dan morgen? Ik zal me moeten melden bij mevrouw Gonzales, oh Mia, die is heel vriendelijk hoor. Maar ze verwacht een jongen. Nou dan zeggen we gewoon dat het een misverstand is, je hebt geluk met je naam Sanne, kan een meisje en een jongen zijn, gewoon een administratieve fout. Maar mijn paspoort dan? Ja dat moeten we dan maar zien, als ze er naar vragen ben je die gewoon even kwijt.
Jij praat er zo makkelijk over, ja en kijk hoe je er nu bij zit, een jong meisje in de bus, had je vanochtend ook niet voor mogelijk gehouden toch? Daar heeft Cindy een punt. Maar als.... De bus stopt, hier moeten we eruit zegt Cindy, als ik naar buiten kijk zie ik een groot wit gebouw, een klassiek ziekenhuis.

Als we naar binnen lopen voel ik me zenuwachtig worden, Cindy begroet de receptie en loopt door naar de lift, we moeten naar de 5 de etage, het is de KNO afdeling, Dirk draait daar nu dienst zegt Cindy. Dirk? maar als die me nu herkent? Laat mij maar en we gaan omhoog, als we uitstappen is het erg rustig in de gang, bezoek tijd is pas over een paar uur, we gaan een personeelsruimte in, Cindy begroet een verpleegster en stelt mij vlug voor, bon dia, ik ben zuster mia, zegt ze als ze zich omdraait ik zie dat Cindy ook schrikt, ze had zeker iemand anders verwacht. Dus jij bent Sanne? Ik had een jongeman verwacht, op je aanmelding staat in ieder geval dat je een jongen bent. Dat is dan verkeerd zegt Cindy, Sanne is echt een meisje, we zijn samen kleren gaan passen dus ik kan het weten. Ik krijg een roodhoofd en door de zenuwen laat ik mijn plas lopen, maar weet het snel weer op te houden. Nou dan veranderd dat wel mijn planning, waar zou je het liefst willen gaan werken Sanne? We hebben nog verpleegsters nodig op de afdeling post operatieve zorg en op de kinderafdeling, heb je ervaring met kinderen? Nu moet ik wel wat zeggen. Post operatief is waar Dirk werkt en dat wil ik dus zeker niet, ik schraap mijn keel een beetje en met een hoog schel toontje zeg ik kinderafdeling. Nou dat klinkt niet best zegt Mia, Cindy haakt er gelijk op in, ja Sanne heeft een ontsteking op haar stembanden, ik dacht hier langs te gaan om wat medicatie voor haar te krijgen en misschien gelijk wat werk kleding op tehalen voor morgen. Oh meid toch zegt Mia, nou ga maar naar de Apotheek hier op de afdeling, en ja het uniform, dat wordt dan gewoon een zusters jurkje met schort, die weet jij ook wel te vinden of niet Cindy? Ja Mia dank je wel. Als we weg willen gaan roept mia op eens: stop! Ik schrik me te pletter.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 12

Jij bent morgen toch vrij Cindy? Ja Mia, nou dan is het misschien beter als jij samen met Sanne dinsdag begint, ik zal je de komende tijd overplaatsen naar de kinderafdeling, waar je ook als operatie assistent zuster kan werken, als je dat wilt tenminste. Oh Super mia, dan kan ik Sanne goed in werken! Dat is ook mijn bedoeling zegt Mia met een lach, en kan Sanne even aankijken of ze wel fit genoeg is. Ik lach en Mia geeft me een goedkeurend knikje, als je een half uurtje hebt, regel ik dat je personeelspasje zo dadelijk klaarligt, uiteraard met de aanpassing dat je een meisje bent en geen jongen. Cindy bedankt Mia en neemt me bij de hand en trekt me mee de gang in. Mijn luier broekje is een klein beetje opgezwollen maar door de zenuwen schenk ik er niet bewust aandacht aan.

Als ze bij de afdelingsapotheek komen gaat Cindy gelijk door naar achteren, wacht hier maar even zegt ze, ik hoor wat gesmoezel en even later komt ze terug, kijk zegt Cindy, en laat een inhaler zien. Wat is dat vraag ik nieuwsgierig, het is experimenteel en oorspronkelijk bedoeld voor poliepen op de stembanden, het heeft ook een aantal bijwerkingen die niet erg wenselijk zijn. En waarom laat je me dat zien dan, vraag ik, nou een bijwerking is dat de stembanden strakker gaan staan en je stem wat hoger wordt, en de andere bijwerkingen? Daar zul jij niet veel problemen van ondervinden, geloof me maar. Ik twijfel, ongeveer om de twee uur een putje en je hebt een hogere natuurlijke stem, proberen? Aarzelend neem ik de inhaler en kijk Cindy zorgelijk aan. Als je het niks vind of problemen krijgt kunnen we altijd wat anders proberen, castratie bijvoorbeeld, grapt ze en geeft een lief lachje.

Ik breng het tuitje naar mijn mond, goed en diep in ademen zegt Cindy. Ik druk een maal en inhaleer diep. Het smaakt een beetje naar menthol en citroen. Dat valt best mee zeg ik, gelijk schrik ik van mijn eigen stem, die een stuk hoger klinkt en dat terwijl ik gewoon sprak. Geweldig zegt Cindy beter dan ik had gedacht, het is echt een meisjes stem! Maar wat is dan een andere bijwerking? Weer sta ik versteld van mijn eigen stem, als of er een meisje iets tegen mij zegt. Misschien heb jij daar helemaal geen last van, en ik wil het je niet aanpraten, als je er last van krijgt, wees gerust het is niet iets pijnlijks, maar meer een ongemak, tenminste voor sommige mensen. Kom dan laat ik je de kleedruimte zien, maar ik ga meestal in uniform naar het werk.
Als we naar de lift lopen, vraag ik wat we gaan doen met de kamer. Weet je wat zegt Cindy, we gaan zo even langs. Als de lift deuren openen staat er al iemand in de lift, Dirk.
 

babyfabiola

AB/DL/TG/PF
een heerlijk verhaal.
Het is zo makkelijk weg, en het is gewoon fijn om te lezen.
Ga vooral zo door, want ik kan bijna niet wachten op een nieuw hoofdstuk.
Ook zou graag in de schoenen van Sanne willen staan.
Ook zo door het leven willen gaan.
Nu maar hopen dat het volgende hoofdstuk heel snel komt.
Echt een topverhaal ga vooral zo door
in een keer doorgelezen tot hoofdstuk 12
baby Fabiola
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 13

Cindy stapt als eerste in, holla Dirk, com Es' ta? Bien, si? Vlug stap ik ook in en begroet Dirk met een knikje. Cindy vraagt of hij de nacht dienst heeft, nee ik ben net klaar, ga naar huis zegt hij, heb je het vriendinnetje van mijn boven buurman mee? Nee zegt Cindy, Sanne woont boven jou. Oh en wie was dan die jongen? Haar broer uit Nederland, goh, ik kijk Dirk beschaamd aan, je hoeft niet bang te zijn meisje, zegt hij vriendelijk. Ik lach vriendelijk terug, luister sorry voor vanochtend, ik had niet zo binnen moeten lopen. Ik krijg een rood hoofd. Heel veel mensen hebben wel eens een ongelukje, je moest eens weten. Ik til even mijn pakken luiers omhoog, ja dat is een goede oplossing zegt Dirk. Sanne komt op de kinder afdeling werken zegt Cindy, dus jullie komen elkaar wel vaker tegen. Bevalt de kamer vraagt Dirk, ik weet niet zeg ik voorzichtig, zelfs met een zachte stem kan ik nog niet aan mijn eigen geluid wennen. Oh de huurbasin, zegt Dirk, die spoort niet, als je hulp nodig hebt dan zeg het maar hoor. Misschien dat Sanne bij ons in het internaat komt wonen zegt Cindy, dan is ze wat meer vertrouwd. Jammer zegt Dirk ik kan wel wennen aan een lief meisje boven mij, ik begin te blozen.

De lift stopt en de deuren gaan open, als we naar de uitgang lopen groeten we de receptie, oh wacht zegt Cindy, even vragen of jou personeels pas klaar ligt. Bij de balie bevestigd de receptioniste dat dit zo is, legitimatie vraagt ze, ik wordt rood, dat kan niet fluister ik tegen Cindy, daar staat op dat ik een jongen ben. Mia, roept Dirk hard, in de verte loopt mia die zich omdraait, Dirk gebaard dat ze moet komen. Ik wordt zenuwachtig, si? Sanne wilt haar pas meenemen maar heeft geen legitimatie bij, zegt Cindy lief. Mia knikt, is goed, dit is Sanne, geef maar mee zegt ze tegen de receptioniste. Maar Sanne we hebben wel een kopie nodig dus neem je legitimatie mee dan kunnen dat regelen. Dank je wel Mia zeg ik, Mia kijkt blij verrast, dat klinkt al een stuk beter, tot dinsdag dan! We gaan met z'n alle naar buiten, loop je met mij mee naar huis vraagt Dirk. Nee zegt Cindy we gaan eerst even bij mij langs, daarna een hapje eten en breng ik Sanne naar huis, ik kijk haar aan, dat hoeft niet hoor zeg ik, misschien wel beter zegt Dirk, kleine meisjes kunnen beter niet alleen s'avonds laat overstraat en geeft Cindy een knipoog.

We zeggen Dirk gedag en lopen naar het internaat dat een paar 100 meter verder is. Het valt me op dat ik wat moeilijker loop , de prop tussen mijn benen begint me te irriteren, maar ik durf niks te zeggen. Laat mij maar het woord doen als we de verhuurster tegen komen goed? Ik knik. Als we naar binnen gaan is er schijnbaar niemand thuis, Cindy laat me de gemeenschappelijke keuken zien, hier ontbijten we meestal gezamenlijk zegt ze, het is een mooie schone en ook moderne keuken met een grote eet tafel in het midden. Opeens horen ze een deur open gaan, hoi Cindy, heb je een vriendinnetje mee genomen? En dan moet ze gelijk je boodschappen dragen, ze wijst naar de pakken luiers in mijn handen. Ik draai om, een mooie blonde meid staat in haar ondergoed in de deur opening, ze kijkt me nieuwsgierig aan. Ja dit is Sanne, ze komt ook stage lopen. Ik ben Helga, en ze geeft me een hand en kijkt me een beetje vreemd aan, lief jurkje zegt ze een beetje lacherig. Ik voel me opgelaten, dank je zeg ik vriendelijk, aan het accent van Helga hoor ik dat ze Duits is. Kom je ook uit Nederland vraagt ze, ik knik, niet uit de grote stad zeker? Hoezo vraag ik, nou gewoon om wat je draagt, ik kom uit Hamburg. Woon je in de buurt? Ja zegt Cindy, Sanne woont boven Dirk, oh die ongelikte beer. Nou succes, en ze loopt langs me heen naar de koelkast. Cindy gebaart me dat we verder gaan en ik loop met haar mee, tot ziens zeg ik nog, ja Tjuus madschen. Ik volg Cindy, nou die is kortaf zeg ik, ja niet opletten, kijk dit is ons washok, en mijn kamer is hier boven, we gaan een trap op, een kleine overloop volgt waar vier deuren op uitkomen, Cindy steek de sleutel in het slot van de eerste deur rechts. Als ik binnen loop sta ik in een echte meiden kamer, roze gordijnen en een twijfelaar, het heeft een klein eigen keukentje, op het bed liggen verscheidene knuffels, in de hoek een zitje met tv. En deuren die op een balkonnetje uitkomen dat over de hoofdstraat uitkijkt.

Leuke kamer zeg ik, wel erg roze, maar knus. Cindy zet de boodschappen op het aanrechtblad, zet de luiers maar even neer hoor. De douche is gedeeld met de andere kamers op deze verdieping en ze neemt me weer mee de overloop op, aan het einde van de gang opent ze een deur, ik kijk recht in een luxe grote badkamer met twee wastafels een douche en bad. Nou dat is wel wat anders dan bij mij zeg ik, in een hoek zie ik een grote luier emmer staan en Cindy trekt een kast open die volstaat met pakken luiers, op de bovenste schappen liggen losse luiers en luier broekjes. Vind je het niet erg dat iedereen dat ziet vraag ik? Waarom, ik kan er toch ook niks aan doen zegt Cindy, bovendien zijn de meiden hier wel wat gewent. Moet jij nog een nieuwe om vraagt ze op eens, ik wordt een beetje rood. Ik heb net wel wat laten lopen zeg ik, maar niet veel hoor. Ik schrok van Mia, maar kon het snel weer ophouden, verdedig ik gelijk. Controleer het toch maar even zegt Cindy en ze tilt de rok van mijn jurk omhoog. Als ik met mijn handen aan het luier broekje voel schrik ik.
 

Robeintje

Ik sta open voor contact! Misschien een opdracht?
Wauw, wat een goed verhaal! Ik ga dit zeker weten volgen, ik hoop dat je lang zult blijven schrijven !!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Wil graag eens peuter/kleuter zijn Contact advertenties 0
B Ontdekking in leef wereld van baby, peuter en kleuter. Algemene info 1
pamperboy1994 Ageplay mama of kleuter juf gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
ImALittleBabyBoy Speel een Kleuter in een pc game Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
K virtuele p(m)apa/kind/baby/kleuter/relatie - Hoe aan te pakken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Limbonees Vrouwelijke mamma of baby/kleuter Pub 3
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 11
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
dlrob Rainbow power, wie is er allemaal een vrouw/meisje maar niet in het juiste lichaam geboren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Lilapink10 Meisje 14 zoekt leeftijdgenootjes Contact advertenties 23
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
cindy eerste keer outen/klein meisje Voorstellen 44
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
~ Blue ~ Meisje zoekt een lieve maar ook strenge mama Contact advertenties 7
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
Diaperman Contact met vrouw of meisje Contact advertenties 6
Lievelotje Klein meisje steld zich voor Voorstellen 32
L dl ageplay travestiet meisje zoekt pappa of mamma of stel Contact advertenties 6
A Leuk, lief meisje gezocht tussen de 18 en 30 Contact advertenties 3
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
D Rearz training pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
L op zoek naar een mommy/dl meisje Contact advertenties 0
M 'klein' meisje zoekt online Daddy... Contact advertenties 19
diaperdrenthe Libero-meisje avontuur van een heksje L 12
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
A Online / Regio Midden-Brabant Contact advertenties 1
DL luier Tim23 Op zoek naar een dl meisje Contact advertenties 2
X Little brat meisje zoekt mommy Contact advertenties 0
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
M Online contact gezocht Contact advertenties 0
D Contact jongen meisje den haag Contact advertenties 2
L Hoi iedereen. Voorstellen 19
harry6707 Zoek ab meisje in de buurt zutphen Contact advertenties 4
Babygirlsara36 Luieren is een openbaring voor dit meisje. Contact advertenties 21
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar papa of mama Contact advertenties 21
L Kom jij bij daddy over de knie meisje? 16+ Board 4
S Daddy uit regio Antwerpen zoekt meisje/zusje voor Dark ageplay Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt mama of papa Contact advertenties 2
T Opzoek naar meisje 15-19 omg haarlem Contact advertenties 4
P Hey opzoek naar chat meisje of eventueel jongens ook Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje 21 jarig Trans baby meisje zoekt een Papa voor in het echt.. Contact advertenties 10
LuierN Zoek een meisje / vrouw voor chat Contact advertenties 1
Similar threads


















































Bovenaan