Kleuter meisje

Daisy

Gewaardeerd Lid
Ik put mijn inzet uit de fijne en hulpvaardige reacties van jullie, en zal proberen om het tempo er in te houden.
@kingdark, alle tips zijn welkom en zal ik proberen mee te nemen, men is nooit te oud om te leren.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 19

Sanne is al 19 hoor zegt Cindy. Oh dat bedoel ik niet zegt Yvon, maar hoe lang ben je? Hè... 1,70 geloof ik stamel ik. Oh nou dan denk ik dat het bed geen probleem zal zijn, morgen middag kun je de sleutel komen halen, maar ik wil wel 1000 euro borg en een minimum huur termijn van 6 maanden. Pfff dat is wel veel stamel ik, moet ik de huur dan vooruit betalen? Een maand vooruit, ja, maar mijn aanbod staat nog steeds hoor, lacht Yvon. Ik kijk een beetje ongemakkelijk. Daar denken we nog even overna zegt Cindy vriendelijk, wij gaan eerst een hapje eten.

Onderweg speelt de hele dag door mijn hoofd, zoveel emoties, ik ben bekaf. Dit is wel een goed tentje, lekker wat tapas en misschien wat pasta, vraagt Cindy. Wat ? vraag ik, goh jij bent er niet echt bij hè zegt Cindy, laten we hier maar gaan zitten en ze stapt naar binnen. De uitbater geeft ons een tafeltje aan het raam, Cindy besteld een biertje, jij ook vraagt ze, ik knik en ga zitten. En hoe vond je het vandaag, ik kijk Cindy bezorgt aan, het wordt me allemaal te veel, ik weet niet of ik dit kan. Wil je niet meer? Vindt je het niet leuk om een meisje te zijn? Ik schud mijn hoofd, nee ik vind het moeilijk, iedere keer ben ik bang dat iemand ziet dat ik geen meisje ben. En dan ook nog eens zo kinderlijk gekleed.

De ober brengt de biertjes, mag jij wel drinken meisje vraagt hij een beetje achterdochtig. Ja hoor zeg ik, maar mijn stem slaat even over en klinkt in de laatste woorden als mijn eigen zware stem. De ober kijkt even vreemd, ik mag naar jou legitimatie vragen zegt hij, heb je die bij je? Ik schud mijn hoofd, bang dat mijn stem niet meewerkt. Ben je je tong verloren vraagt hij wat minder vriendelijk. Cindy grijpt in en zegt boos dat ik al 16 ben geweest, ze is haar legitimatie kwijt. Als je niet wilt dat we hier een hapje gaan eten gaan we wel ergens anders naar toe. De ober bindt in, Sorry maar tegenwoordig zijn ze streng en controleren veel op minderjarigen en alcohol. De meesten meiden die mogen drinken zijn ehhh hoe zal ik het zeggen? Niet zo lief gekleed. Dus de kans dat je gecontroleerd wordt met zo een zoet en schattig jurkje is nogal groot.

Ik wordt rood, dat begrijp ik zegt Cindy, maar het is van de zotte dat een meisje zich niet lief kan kleden op zondag, zonder dat ze gelijk als minderjarig wordt aangezien. Nu wordt de ober rood, ja ik zie mijn dochters liever ook onschuldig gekleed, ben jij echt meerderjarig vraagt hij nogmaals ik knik. Goed, dan verontschuldig ik me, deze twee biertjes zijn van het huis, Cindy bedankt en vraagt gelijk de kaart.

Luister Sanne, zolang jij netjes je jurk draagt en je haar meisjes achtig draagt, zal niemand wat in de gaten hebben, en zeker niet als je een luier draagt. Want dan is dat kleine piemeltje van je al helemaal niet meer te ontdekken. Wat bedoel je daar mee vraag ik een beetje boos, ik schrik van mijn zware stem, SST zegt Cindy en kijkt om zich heen. Niet zo luid, sorry hoor maar jou gevalletje is wel erg klein, en ik heb al heel wat gezien door mijn werk. Ik wordt rood, maar dat is niet erg hoor,zegt ze,voor een meisje dan. Waarschijnlijk heb je daardoor ook nog geen baardgroei en zie je er kinderlijk en meisjesachtig uit. Zou je denken vraag ik zachtjes.

De ober komt terug, al een keus kunnen maken vraagt hij. Ja doe maar tweemaal de pasta carbonara en extra tomaten saus. en een rode wijn van het huis. Uitstekend, de tomaten saus is erg goed maar ik wil wel waarschuwen dat vlekken erg moeilijk schoon te krijgen zijn. Oh zegt Cindy grappend, dan moeten we maar zorgen dat lieve meisjes niet op hun jurkje kunnen knoeien. Dat kunnen we regelen zegt de ober en geeft me een knipoog. Een serveerster zet twee glazen en een karaf wijn op tafel, samen met een flesje cassera. Wat doe jij nou zeg ik fluisterend tegen Cindy, en merk dat mijn oude stem weer helemaal terug is. Is toch fijn dat ze aan jou kleren denken zegt Cindy een beetje plagerig, en als jij niks zegt lijk je helemaal een verlegen meisje. Ik ben toch geen klein meisje? Nee maar je kunt zeker wel voor een veertienjarige door, vooral als je zit, en Cindy schenkt de wijn in en mixt dat met de cassera.

Opeens is er een klein beetje commotie in de zaak, we kijken even en zien dat wat mensen legitimatie laten zien aan een dame en heer in uniform. Ben je nog droog vraagt Cindy op eens, ik kijk haar aan en ga met mijn hand onder de jurk, volgens mij heb ik een klein beetje laten lopen zeg ik, gelukkig dat dit zo dadelijk niet meer hoeft, als jij niks gezegd zou hebben zou ik helemaal vergeten dat ik mij zelf moet controleren. Ja maar je moet wel iets aan je stem doen zegt Cindy, want je kunt niet blijven zwijgen. Ik kan toch niet incontinent blijven, fluister ik, en voor ik het besef zeg ik er achteraan, ik ben toch geen baby?
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 20

Cindy kijkt me verdrietig aan, dus zo denk je over mij zegt ze. Ik schud mijn hoofd, nee zo bedoel ik het niet, maar... Jij weet in ieder geval waardoor het komt en als je wilt kun je weer gewoon je plas ophouden, ik kan er niks aan doen! Sorry zeg ik zachtjes, nu je heel even merkt dat het moeilijk is om incontinent te zijn kies je de makkelijke weg, ik kan niet anders. En eigenlijk jij ook niet, je kunt moeilijk overmorgen als jongen bij Mia komen, toch?

Ik besef dat Cindy gelijk heeft, bovendien vind ik het vriendelijker als we het over onzindelijk hebben gaat Cindy verder, dat geeft me het gevoel dat het tijdelijk is, bovendien is dat voor jou het geval, je bent dus een onzindelijk meisje, en ik denk dat je dat maar beter kunt blijven, en ze haalt de inhaler uit de handtas, en schuift deze naar mij toe. Ik weet het niet zeg ik, voordat Cindy wat terug kan zeggen komt een serveerster aanlopen met de borden pasta, ze zet ze op tafel. Cindy pakt een servet en vouwt deze open en legt het op haar schoot. Als ik hetzelfde wil doen staan de geüniformeerde dame en heer bij ons tafeltje. Legitimatie graag vraagt de vrouw. Cindy zoekt in haar handtas, ik wordt rood, en jij meisje, vraagt de man, volgens mij ben jij een beetje te jong om wijn te drinken. Net als ik wat wil zeggen, komt de serveerster achter mij staan en bind mij een grote slab om, kan jij lekker eten en wordt je schattige jurk niet vies meisje, zegt ze en geeft Cindy een knip oog.

De geüniformeerde vrouw kijkt me met een aandoenlijk lachje aan, ik weet me geen houding te geven, ben je je tong verloren vraagt de man, maar wel op een vriendelijke, zelfs kinderlijke toon. Net als ik wil gaan spreken en mijn keel aanspan om een hoge stem te maken schuift Cindy mij de inhaler toe en geeft me een knip oog. Ik begin te hoesten en pak de inhaler, puf een keer en inhaleer diep. Sanne heeft een long aandoening zegt Cindy opeens, daarom heeft ze een groei stoornis waardoor ze erg jong lijkt. De vrouw kijkt mij een beetje ongelofelijk aan, maar juist dan ga je jezelf toch niet zo schattig kleden, en die slab helpt dan ook niet echt toch? zegt de man een beetje sarcastisch. Op een of andere manier overwin ik mijn angst, dit is onrechtvaardig voor mijn gevoel.

Als ik graag een mooie en fatsoenlijke jurk wil dragen op zondag, lijkt het mij logisch dat ik die wil beschermen tegen vlekken, niet geheel ondenkbaar met pasta, zeg ik met een onvervalste hoge meiden stem. Dus het lijkt me niet gepast dat jullie in functie, daarover gaan oordelen. De beide ambtenaren binden gelijk in, wij vragen iedereen die twijfel geeft of zij meerderjarig zijn om zich te legitimeren, zegt de man, misschien moet je het als een compliment zien zegt de vrouw een beetje schuldig. Tja denk ik, kan moeilijk mijn paspoort laten zien.

Iedereen is verplicht legitimatie bij zich te hebben zegt de man, maar nu op een wat norsere toon. Die heb ik niet bij me zeg ik wat zachter, maar dat komt omdat ze al een personeelspas heeft van het ziekenhuis, Sanne wilt niet teveel waardepapieren bij zich hebben, je weet maar nooit zegt Cindy. Dat is geen legitimatie... Begint de man, maar de vrouwelijke beambte interrumpeert hem, om zo een pas te krijgen, moet je jezelf ook gelegitimeerd hebben, dus voor mij is dat voldoende, ik buig iets naar beneden, om in de plastic tas mijn pasje te pakken, waardoor beide ook de pakken luiers naast mijn stoel zien staan. Een beetje beschaamd laat ik het pasje zien.

De vrouw heeft duidelijk medelijden met me en ook de man is nu een stuk vriendelijker. Sorry hoor zegt hij maar we moeten nu eenmaal streng zijn, en geeft mijn pasje terug. Ik knik een beetje begrijpend, maar met een boze blik. Waarna beide verdergaan, als ik rond kijk zie ik dat bijna iedereen in het restaurant onze kant op kijkt, een tafeltje verder zie ik een jong meisje naar de pakken luiers wijzen, haar moeder geeft me een verontschuldigende blik.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 21

Cindy ziet mijn rode wangen en beschamende blik, goed gedaan meisje zegt ze luid, jij kan er ook niks aan doen! Opeens beginnen mensen te klappen, ik krijg een warm gevoel. De beambten voelen dat ze te ver zijn gegaan en vertrekken iets wat gehaast uit het restaurant. Ik ga me ook als een zoet meisje kleden hoor ik een jonge meid verderop tegen haar vriendinnen zeggen, die alle instemmend knikken, ja na dit, durfden ze dan vast niet meer om legitimatie te vragen zegt een van hen. Cindy kijkt me trots aan, maar jij blijft voorlopig onzindelijk zegt ze zachtjes met een lach, ach daar kan ik ook nog wel aan wennen zeg ik met een triomfantelijke stem.

Lekker hoor zegt Cindy, als ze de eerste hap van de pasta eet, ik neem ook een vork vol en ja hoor, nog voor ik het in mijn mond stop valt de eerste kolder saus op mijn slab, gelukkig hebben ze hier goede mensenkennis zegt Cindy. Ik moet stiekem ook een beetje lachen en dan komen de ontlading van alle spanningen van deze dag er ook allemaal uit, op een of andere manier kan ik niet stoppen met uitbundig geschater.

Als ik een beetje gekalmeerd ben begin ik achter elkaar door te eten, ik ben gewoon uitgehongerd lijkt het wel, als het bord leeg is veeg ik mijn mond af en neem een lekkere slok wijn. Zo daar was je wel aantoe zegt Cindy vriendelijk. Ik knik, heerlijk gewoon dit moeten we vaker doen! De serveerster komt langs om de borden af te ruimen, nou het heeft je wel gesmaakt, zo te zien zegt ze lachend. Cindy valt haar bij, ja misschien de volgende keer maar helpen met eten, dan gaat er wat meer in het mondje dan op de slab. Ik vindt de opmerking niet zo leuk en kijk een beetje sacherijnig, maar de serveerster schraapt nog even een lepel vol en brengt het naar mijn mond, nog een hapje zegt ze plagerig. Ik weet me geen houding te geven en zie mensen naar mij kijken, zonder er bij na te denken en tot verrassing van de serveerster open ik mijn mond. Grote meid zegt ze als de lepel in mijn mond verdwijnt, en ik slik het hapje door. Wat lief zegt Cindy, dat moeten we vaker doen. De meiden aan de bar volgen het tafereel, ze lachen, en ik wordt rood. Nou dat kan hoor zegt de serveerster vriendelijk lachend, en wijst naar een wat ouderwetse kinderstoel die in de hoek staat.

Ik schud mijn hoofd, het was lekker maar de volgende keer... De ober die ook eigenaar is komt erbij staan, als Anne je mag voeren eten jullie gratis, zegt hij. Ik kijk verbaast, waarom zou je dat doen vraagt Cindy, ja zeg ik er achteraan. Nou je hebt net wel een statement gemaakt en mijn gasten schijnen het leuk te vinden. Ik zie een van de meiden aan de bar naar de hoge stoel lopen, ze gaat er in zitten en een ander klapt het tafelblad ervoor en pakt een riempje vast wat aan de stoel hangt, ze hebben de grootste lol.
Waarom is die stoel zo groot vraag ik verbaast.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 22

Nou lang geleden kregen wij een keer per week een gezin hier, waarvan de dochter niet zelfstandig kon eten, ze had een spierziekte... Lizzy zegt Cindy. Ja hoe weet jij dat vraagt de ober. Nou wij wonen bij Yvon, ach ja natuurlijk, nou dan weet je genoeg denk ik, en hij sommeert de meiden uit de stoel te gaan, het is geen speelgoed dames zegt hij een beetje steng. Moet je doen zegt een van de meiden tegen mij, ja stoer zegt de ander en steekt de duim naar mij op.

Kijk maar, zegt de serveerster, terwijl ze mijn vieze slab af doet. Ik heb Lizzy vroeger graag gevoerd. Cindy kijkt haar vragend aan, Anne is de zus van Yvon zegt de ober. Oh zeg ik, ja nu je het zegt zie ik wel wat overeenkomsten en neem een slok wijn. Nog een toetje? Vraagt Anne, ik schud mijn hoofd, nee ik heb genoeg gehad zeg ik, Cindy knikt, ja het was lekker. Doe maar een goed wijntje, een fles vraagt Anne, ja lekker zeg ik, dat kan ik nu wel gebruiken

Anne ruimt de tafel verder af en gaat richting keuken, ik weet niet wat het is zeg ik maar wat er vandaag allemaal gebeurd is kan ik moeilijk bevatten, het lijkt wel of iedereen wilt dat ik een klein meisje ben. Maar dat wil je zelf toch ook zegt Cindy. Ik knik voorzichtig, maar het is toch anders, ik voel me soms een beetje belachelijk. Hou je van mij vraagt Cindy opeens, ik kijk haar aan, Cindy kijkt lief maar ook serieus. Ja zeg ik, ik vind jou heel aardig en voel me op mijn gemak bij jou. Dus zijn we een stel? Even denk ik na, ja wij horen bij elkaar zeg ik volmondig. Cindy lacht en straalt van geluk. Wat zou je voor mij over hebben? Alles zeg ik gelijk.

Dus als ik jou het liefst als een kleine meid wil behandelen, dan vindt je dat goed? Anne komt bij ons staan, alles na wens? Ik knik, ja zegt Cindy, de rekening graag, het is allang bed tijd geweest voor Sanne. Ik begin te blozen, nou het is pas 10 uur hoor zeg ik. Ja en dat is al twee uur te laat zegt Cindy grappend. Anne lacht, vroeger moest Lizzy doordeweeks ook om 8 uur naar bed, dat vond ze vaak ook veel te vroeg, maar in het weekeinde mocht ze dan tot 10 uur opblijven. Nou dan moeten we maar snel betalen zegt Cindy, dit was van het huis zegt Jose, de ober. De mensen vonden het heel gezellig met jullie, en jullie hebben ons ook plezier gedaan. Dank u wel zeg ik, het was ook erg lekker. Ja dat hebben we gemerkt zegt Cindy, en staat op, vergeet je niet je luiers mee te nemen meisje zegt ze. Ik weet niet waar ik moet kijken. Daar hoef je je toch niet voor te schamen meisje zegt Anne, terwijl ze me de pakken luiers aanreikt.

Ik neem de luiers over en lach vriendelijk naar Anne, ja maar normaal is het natuurlijk niet zeg ik. Anne lacht vriendelijk, daar kun je toch niks aan doen, wat is normaal? Cindy pakt me bij de boven arm en trekt me mee, bedtijd, dat is voor jou nu normaal zegt ze luid. De meiden aan de bar giechelen wat, waarop Anne tegen ze zegt, jullie moeten morgen toch naar school? Zal ik jullie moeders laten weten wat jullie aan het doen zijn, gelijk zijn de meiden stil, een paar schudden hun hoofd en ze maken aanstalten te vertrekken. Als Cindy me aan de arm naar buiten duwt zegt een van hen nog, welterusten meisje, slaap lekker, ik kan wel door de grond zakken.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 23

Als we samen naar mijn huis lopen, vraag ik of Cindy nog wat bij me wilt drinken, maar natuurlijk ga ik met jou mee lieverd, zegt ze. Hoe gaan we dat morgen doen vraag ik, nou laten we zo maar eerst kijken wat je mee wilt nemen, nou sommige dingen heb ik nog niet eens uitgepakt, meubels heb ik niet. Gelukkig staat er al een bed zegt Cindy. Ja daaaag, dat meen je toch niet zeg ik verbouwereerd. Waarom niet zegt Cindy, als je er in past is het toch goed? Bovendien is het een speciaal matras, geheel met kunststof omtrokken, ideaal voor jou conditie. Conditie, zeg ik denkje dat ik in mijn bed niet droog kan houden? Cindy kijkt me aan en lacht, ik begrijp wat ze wilt zeggen en lach terug. Luiers kunnen lekken zegt ze, dan is het handig dat het matras droog blijft toch? Dat is waar zeg ik, in ieder geval heb ik waarschijnlijk een bed voor de eerste dagen.

Als we bij de deur staan, draait Cindy mij naar zich toe, ik begrijp haar en beantwoord haar gevoelens, door haar innig te kussen. Naar een paar minuten, gaan we al dartelend naar boven. Gelukkig komen we niemand tegen en kunnen we onze vrijpartij ongestoord in mijn kamer voort zetten, we komen tot het punt waarbij we allebei alleen nog maar onze luierbroekjes aan hebben. Gelukkig hoeven we niet vies van elkaar te zijn zegt Cindy hitsig als ze mijn broekje losscheurt, ik heb mijn gedachte nog maar op een ding gefocust en zonder wat te zeggen ruk ik haar luierbroekje ook los, Cindy is daar beneden ook helemaal geschoren en niet alleen nat vanwege haar incontinentie. Lang duurt het niet voordat we elkaar helemaal hebben gevonden en we beide tot een hoogtepunt komen. Na de daad blijf ik uitgeput na hijgen, terwijl Cindy nog aan het genieten is, wouw zegt ze, klein maar fijn. Huh, zeg ik nog naar adem snakkend. Die moet nog maar even blijven zegt Cindy, dat je een klein meisje wilt zijn is fijn, maar dan wel een piemel meisje!

Nadat we nog een half uurtje van elkaar genoten hebben, staat Cindy op, douchen zegt ze en trekt me mee. We proberen ons samen in de krappe douche te wassen, maar dat valt niet mee, als Cindy zeg een beetje heeft gewassen, duwt ze me vriendelijk naar buiten, ander heeft het geen zin zegt ze lacherig, maar ik geniet met volle teugen hoe ze zig met sensuele bewegingen wast. Als ze klaar is, begeleid ze me onder de douche en wast mijn kruis, zo de rest kun je zelf wel hè, zegt ze kinderlijk en begint zich af te drogen. Ik kom zo terug om je te inspecteren, piemel meisje, zegt ze als ze de badkamer verlaat.

Als ik klaar ben begin ik me af te drogen, Cindy komt even kijken en besluit om me te helpen. Met de handdoek droogt ze mijn haren en ik vindt het een fijn gevoel. Zo zegt ze tevreden, ben jij klaar voor bed, het is de hoogste tijd voor jou, bijna twaalf uur. Ze trekt me aan de arm mee de kamer in. Ga maar liggen zegt ze en wijst naar het bed. Ik zie een open gevouwen luier en daarnaast de nachtjapon klaar liggen, de teddy beer is op het hoofdkussen gelegd. Dat hoeft niet hoor probeer ik nog, maar Cindy is vastbesloten, je wilt toch niet weer een nat bed zegt ze. Ik schud mijn hoofd, en ga op de rand van het bed zitten, met je bibs op de luier,! En wel meewerken zegt Cindy streng, zonder morren doe ik wat gevraagd wordt, en als ik eenmaal lig, duwt Cindy mijn benen wijd open.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 24

Nou dat is mooi, hier beneden nog helemaal kaal, ik zal morgen kijken voor een middel waardoor dat zo blijft. Cindy pakt wat talkpoeder en begint mijn kruis te besprenkelen, een onmiskenbare baby geur komt mij tegemoet. Crème hoeft niet, ten zij je ook je ontlasting laat gaan, ik denk niet dat dat zal gebeuren zeg ik lacherig, Cindy kijkt me bedenkelijk aan, wat? Vraag ik, niks zegt Cindy. Behendig vouwt ze mijn luier vakkundig dicht, goed strak zegt ze terwijl ze mijn kleine piemeltje omlaag duwt, want je gaat er mee slapen, en we willen geen lekkages toch? Ik knik. Zo dan ben je bijna klaar, ga maar staan. Als ik van bed kom hoor ik het gekraak, en merk de dikke bulk tussen mijn benen, zo dat is wel andere koek zeg ik, en wat een lawaai! Dat komt omdat dit goedkope luiers zijn, maar wees gerust ze zijn hartstikke goed. Maar goed dat je die niet overdag hoeft te dragen zeg ik, Cindy kijkt me medelevend aan, Als je ook voor ontlasting onzindelijk wordt is dat wel nodig, dan is een broekje niet afdoende. Nog voor ik wat terug kan zeggen, trekt Cindy mij de nachtpon over het hoofd, omdraaien gebied ze, en begint de knoopjes in de rug te sluiten, tot boven in zodat de kraag strak om mijn nek zit, ze frunnikt wat aan de vleugel mouwtjes en trekt ook de roeselrand ter hoogte van mijn enkels goed. Zo nu ben je klaar voor bed zegt Cindy als ze nog even de strik op mijn borst modelleert. Ik ben nog niet moe zeg ik, maar Cindy drukt mij de teddybeer in de handen en slaat het bedbed terug, hup erin zegt ze, ik kijk nog even in de spiegel. Super lief zegt Cindy, en kijkt over mijn schouder mee, naar een klein meisje in snoezige teddybeer nachtpon, de luier schijnt er een beetje door heen, de teddy klem ik met beide armen tegen mij aan. Cindy helpt me te gaan liggen en slaat het de dekbed tot net onder mijn borst, ze veegt mijn haren uit mijn ogen. Dan pakt ze wat uit haar zak, dan kun je misschien beter inslapen zegt ze, nee, zeg ik verbaast, dat wil ik niet!

In haar hand houd ze een grote speen, compleet met klip koortje, niet? zegt ze verbaast, en gaat terug naar de tassen. Ze komt terug met een kroeldoekje, wederom met klipkoord, zonder wat te vragen klikt ze deze vast aan de ruffel strook op de voorkant van mijn nachtpon, zo zegt ze,kun je daar lekker mee inslapen. Ik wil wat zeggen, maar als ik mijn mond open duwt ze een punt van de tuttel in mijn mond, een andere hoek van het kroeldoekje brengt ze naar mijn neus en streelt deze met het puntje, instinctief pak ik het over met mijn linkerhand. Zo dat is beter hè meisje zegt Cindy kinderlijk, en geeft me een kus op mijn voorhoofd. Weltluste zeg ik gebrabbeld terug, en wil de tuttel uit mijn mond halen, maar Cindy houd me tegen, geloof me zegt ze, over een paar dagen kun je niet zonder, ik besluit te gehoorzamen, en trek de teddybeer met mijn rechterarm tegen mij aan en sabbel een beetje op de punt van mijn kroeldoekje en wrijf de andere punt tegen mijn neus. Cindy lacht vertedert naar me, doet de deur open en knipt het licht uit, langzaam sluit ze de deur terwijl ze naar me blijft kijken, ik voel me vreselijk gelukkig, maar ook een beetje belachelijk. Als de deur sluit, is het donker in de kamer, een beetje licht van de maan schijnt over het bed. Al sabbelend gedenk ik de hele dag over en kijk naar mijn borst, gehuld in een super snoezige nachtpon bedrukt met allemaal kleine teddy beertjes en mooie strik, hoe moet dit nu verder denk ik terwijl ik van mijn eigen hoedanigheid geniet en langzaam wegzak naar dromenland.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 25

De volgende ochtend wordt ik langzaam wakker, ongemerkt trek ik de teddybeer tegen mij aan, langzaam krijg ik mijn bewustwording en merk ik de tuttel in mijn mond, ik wrijf met een punt tegen mijn neus. Na een tijdje zo gelegen te hebben, besluit ik op te staan en sla het dekbed van mij af, mijn nachtpon is wat omhoog gekropen en de natte luier overduidelijk zichtbaar.

Een beetje aarzelend voel ik er aan, kompleet opgezwollen en verzadigd, een beetje geschrokken kom ik overeind en kijk tussen mijn benen, maar wat ik voelde was ook echt het geval, en ik had niks gemerkt! Er wordt op de deur geklopt, geschrokken vraag ik wie er is, ik hoor dat de huurbasin vraagt of ik al weet waneer ik er uit ga, verdikkeme denk ik wat nu, en probeer een zware stem op te zetten, ja aankomend weekeinde brom ik, ik schrik van mijn eigen gegrom, natuurlijk de inhaler was allang uitgewerkt.

Alles goed ? Hoor ik aan de andere kant van de deur, ja zeg ik weer met mijn normale stem, ik kom zo wel even langs, dat is goed, ik heb iemand anders voor de kamer en die is bereid om 1000 euro te betalen als hij er overmorgen in kan, dat wil ik wel met je delen, als dat kan, dan zie ik je zo. Ik hoor gestommel op de trap, en nog wat andere mensen boven komen, zonder waarschuwing gaat de deur open.

Goedemorgen zegt Cindy, en ze loopt naar binnen, jij hebt goed geslapen zie ik zegt ze, achter haar zie ik Dirk verschijnen, hola zegt hij vriendelijk en zichtbaar verlegen, geschrokken trek ik mijn nachtpon tot over de luier. Ik zie aan het gezicht van Cindy dat ze er van geniet. Ik heb Dirk gevraagd of hij mee wilt helpen met verhuizen en opknappen, Dirk vertelde dat hij erg handig is en kan vandaag nog een keukentje in elkaar zetten, beide lopen nu de kamer binnen.

Ik probeer vriendelijk te lachen maar schaam me kapot, schattig zegt Dirk en wijst naar mijn teddybeer en tuttel. Met een gemaakte hoge stem zeg ik zachtjes, dank je. Cindy begrijpt mijn probleem en pakt de inhaler van het aanrecht, ik schud mijn hoofd als ze deze naar mij toe brengt, ik moet zo naar de huurbaas zeg ik heel zachtjes in haar oor, Cindy denkt even na en knikt dan begrijpelijk. Sanne is haar stem kwijt zegt ze tegen Dirk, ach wat vervelend, ik wou je alleen laten weten dat bij de laatste verbouwing van de kinderafdeling het oude keukentje is overgebleven, het is helemaal gaaf, wel wit en in een typische ouderwetse zieken huis stijl, maar is snel in elkaar terzetten en aan te sluiten.

Cindy steekt haar duim op. Nog beduusd van wat me overkomt knik ik, fijn zeg ik zachtjes. Dan ga ik hem nu ophalen zegt Dirk, dan kan ik hem vanmiddag inbouwen, ik heb compensatie van mijn weekeind dienst, en ik kan je morgen ook nog helpen. Morgen beginnen we met werken zegt Cindy, ach ik denk dat Mia wel begrijpt dat dit ook belangrijk is, ik praat wel met haar. Dan zie ik je vanmiddag wel meisje zegt Dirk met een lachje, en loopt de kamer uit. Cindy sluit de deur, je ziet er aandoenlijk uit zegt ze. Wat maak jij nou zeg ik kwaad, nou zo erg is het toch ook niet, je moet er maar aan gaan wennen dat mensen jou als een lief meisje zien! Wat wilt de huur basin?

Ik vertel Cindy het voorstel, doen zegt ze, dan hoef je alleen nu nog als jongen naar haar toe toegaan en rond je het af, fijn dat Dirk je wilt helpen toch? Als we morgen vrij krijgen kun je aan het einde van de dag in trekken. Ik sta op, de nachtpon glijd over mijn luier tot op de enkels, en als ik in de spiegel kijk zie ik mijzelf, een meisje met de haren een beetje warrig, de nachtpon laat me er erg kinderlijk uitzien, vooral met het kroel doekje wat aan het koortje aan de nachtpon hangt. Cindy begint koffie te maken in het Senseo apparaat, ga maar vast de tafel op het balkon klaar maken voor het ontbijt, de zon schijnt al lekker. Even aarzel ik maar ga dan het balkon op.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Wil graag eens peuter/kleuter zijn Contact advertenties 0
B Ontdekking in leef wereld van baby, peuter en kleuter. Algemene info 1
pamperboy1994 Ageplay mama of kleuter juf gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
ImALittleBabyBoy Speel een Kleuter in een pc game Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
K virtuele p(m)apa/kind/baby/kleuter/relatie - Hoe aan te pakken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Limbonees Vrouwelijke mamma of baby/kleuter Pub 3
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 12
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
dlrob Rainbow power, wie is er allemaal een vrouw/meisje maar niet in het juiste lichaam geboren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Lilapink10 Meisje 14 zoekt leeftijdgenootjes Contact advertenties 23
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
cindy eerste keer outen/klein meisje Voorstellen 44
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
~ Blue ~ Meisje zoekt een lieve maar ook strenge mama Contact advertenties 7
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
Diaperman Contact met vrouw of meisje Contact advertenties 6
Lievelotje Klein meisje steld zich voor Voorstellen 32
L dl ageplay travestiet meisje zoekt pappa of mamma of stel Contact advertenties 6
A Leuk, lief meisje gezocht tussen de 18 en 30 Contact advertenties 3
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
D Rearz training pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
L op zoek naar een mommy/dl meisje Contact advertenties 0
M 'klein' meisje zoekt online Daddy... Contact advertenties 19
diaperdrenthe Libero-meisje avontuur van een heksje L 12
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
A Online / Regio Midden-Brabant Contact advertenties 1
DL luier Tim23 Op zoek naar een dl meisje Contact advertenties 2
X Little brat meisje zoekt mommy Contact advertenties 0
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
M Online contact gezocht Contact advertenties 0
D Contact jongen meisje den haag Contact advertenties 2
L Hoi iedereen. Voorstellen 19
harry6707 Zoek ab meisje in de buurt zutphen Contact advertenties 4
Babygirlsara36 Luieren is een openbaring voor dit meisje. Contact advertenties 21
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar papa of mama Contact advertenties 21
L Kom jij bij daddy over de knie meisje? 16+ Board 4
S Daddy uit regio Antwerpen zoekt meisje/zusje voor Dark ageplay Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt mama of papa Contact advertenties 2
T Opzoek naar meisje 15-19 omg haarlem Contact advertenties 4
P Hey opzoek naar chat meisje of eventueel jongens ook Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje 21 jarig Trans baby meisje zoekt een Papa voor in het echt.. Contact advertenties 10
LuierN Zoek een meisje / vrouw voor chat Contact advertenties 1
Similar threads


















































Bovenaan