Kleuter meisje

DL-dinges

Toplid
Leuk verhaal!
En de regelmatige updates zijn helemaal super.
Hierdoor blijf je ook in het verhaal.

Ga zo door !1
Ik blijf meelezen 8)
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 26

Eenmaal buiten voel ik de zon al lekker op mijn armen schijnen, ik heb een huidtype dat lekker snel bruin wordt, en ik hou van het lekkere warme klimaat. Ik pak het tafellaken en begin met het dekken, ondertussen zie ik al veel mensen op kantoor en in de straten, ook de terrasjes van diverse koffie huisjes en restaurants die op het balkon uitkijken zitten al aardig vol.

Binnen heeft Cindy al wat serial klaargemaakt, dit lust je toch wel zegt ze en laat me het pak zien. Ik ontbijt nooit zeg ik, maar kan het wel proberen. Als ik het pak nader bekijk zie ik dat het een kinderserial is, fruit loops met fruitsmaakjes. Goed ontbijten is belangrijk zegt Cindy belerend en pakt nog een ander pak, het is roze, Bambix groei ontbijt, voor sterke prinsesjes, staat erop. Ik haal mijn schouders op, als jij dat lekker vindt zeg ik... Cindy geeft me de bakjes serial mee en een mok koffie, ga maar vast zitten zegt ze.

Buiten ga ik aan tafel zitten,voordat ik plaats neem merk ik dat mijn nachtpon in mijn hals trekt en dus trek ik die eerst iets op. Waardoor ik wat gemakkelijker kan plaatsnemen, ik voel me een beetje ongemakkelijk, ik knijp iets met mijn ogen waardoor ik wat scherper kan zien.


Zie ik dat nou goed? Achter een raam van een van de kantoren staat een verrekijker, iemand staat er achter, kijkt die nu op mijn balkon? Naar mij?! Net als ik wil gaan opstaan komt Cindy er aan gelopen zitten blijven zegt ze streng, eerst ontbijten! Maar ze kijken naar ons stamel ik...Cindy zet ongestoord een kom met pap voor mijn neus, het is een kinderkom met smurfin, ook een mok met koffie die ze neerzet is er een met smurfin, dit past beter bij je en ze geeft me een bijbehorende lepel in de hand, en schuift de andere koffie naar haar eigen plaats. Wist je dan niet dat ze ook bij de mc Donalds verrekijkers op het terras hebben staan, zegt ze als ze achter mij loopt. Ik krijg een warm en onbehagelijk gevoel, nee, dus iedereen kan ons bekijken vraag ik voorzichtig, ja maar ze hebben die verrekijker om naar het strand en de zee verderop te kunnen kijken, hier is toch niks interessants te zien zegt Cindy. Als ik weer mijn ogen knijp en richting de mc Donalds kijk zie ik inderdaad een groepje achter een verrekijker staan, maar die kijken niet richting het strand! Dat lijken wel dezelfde meiden als gisteren in de bar zeg ik. Op dat moment gaat Cindy met beide handen over mijn schouders en rolt een grote witte slabber uit, hè wat doe jij nou zeg ik boos, we hebben gisteren gezien dat jij nog niet netjes kunt eten, zegt ze en bind de slabber strak om mijn nek om het met een grote strik te sluiten, angstig kijk ik naar het groepje meiden bij de mc Donalds.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 27
Ik probeer om de slab af te doen maar Cindy houd mijn handen tegen, gewoon rustig eten of moeten we voor hier ook een kinderstoel aanschaffen zegt ze met pret oogjes. Ja maar iedereen kijkt naar ons zeg ik met trillende stem. Moet ik je voeren vraagt Cindy een beetje geïrriteerd. Nauw en dan kijken mensen naar ons, ben je gister avond vergeten? Mensen vonden het schattig en leuk, dat is het voordeel van meisje zijn, dan wordt dit gedrag veel sneller geaccepteerd. Ik kijk met een ongeruste blik, en als meisje mag je toch gewoon in je nachtpon buiten ontbijten? Deze was gewoon in jou maat te koop, dus normaal, misschien een beetje truttig en kinderlijk maar dat mag als meisje. Ja en een slabber zeker ook? Waarom niet zegt Cindy zelfverzekerd, een servet om je nek knopen is eigenlijk heel onhandig, ik snap niet waarom het niet standaard is met het eten van diverse gerechten. Even ben ik stil, behalve met Kreeft zeg ik dan, met een gemaakt lachje.

Cindy knikt, ja dan is het wel weer normaal, zie je dat het allemaal relatief is? Op een of andere manier weet Cindy het allemaal goed te relativeren, en mij er van te overtuigen, dus ik begin mijn pap te eten, goed zo, grote meid zegt Cindy verheugt. Terwijl ik stevig door lepel begint Cindy de dag door te spreken, en dus niet vergeten, als je bij de huurbasin bent geweest, je inhaler gebruiken ik knik, en wil een slok van mijn koffie nemen, twee handen zegt Cindy streng, ik kijk haar een beetje boos aan maar doe wat ze zegt, en neem een slok met beide handen aan de koffie mok, ondertussen zie ik nog steeds dat er naar ons gekeken wordt.

Als we klaar zijn gaat Cindy achter me staan en bind mijn haar in een staartje, dit keer iets hoger op het hoofd, dat haar laten we maar groeien zegt ze, tot op de schouders is het net niet lang genoeg voor een paarde staart, en dat zou jou best leuk staan, ze laat de haren weer los, waarna ze verder gaat met het los knopen van mijn nachtpon. Zo ga maar naar binnen, dan help ik je zo met aankleden. Dat hoeft niet hoor zeg ik, als je bij de verhuurster bent geweest, help ik je met aankleden zegt ze resoluut,. Ik ga naar binnen, je jongens kleren zitten in die plastic zak in de hoek, zegt ze. Onhandig trek ik de nachtpon uit, terwijl ik bijna verstrik raak in de lap stof, begint Cindy me te helpen, dat is nog lastig voor kleine meisjes hè? Zegt ze, en met een vlotte beweging trekt ze het kinderlijke gewaad over mijn hoofd, ga maar liggen kleintje en duwt me op bed, als ze mijn benen uit elkaar duwt ril ik een beetje. Een voor een maakt ze de plakkers los en opent ze de doorweekte luier, bibs omhoog gebied ze, ik gehoorzaam waarna ze de luier weg trekt en mijn kruis begint schoon te maken met een lotion doekje, mijn plassertje begint te groeien, grote jongen zegt ze, ga je nu maar aan kleden.

Als ik klaar ben inspecteert Cindy me nog even, gewoon zeggen dat jij die 1000 euro wilt, onkosten vergoeding voor het verhuizen! Ik zal het proberen zeg ik en ga naar beneden. Een maal bij de voordeur van de huurbasin voelde ik me vreemd, ik was al blij om onderweg niemand tegen te zijn gekomen, zo als Dirk. Ik druk op de bel, nu maar hopen dat ze niks in de gaten heeft denk ik bij mezelf. Ik hoor dat er iemand aan komt lopen, tja heel vreemd om nu als jongen, eigenlijk gewoon als mezelf te moeten zijn, waar moet ik nou bang voor zijn denk ik nog als de deur open gaat, Hola, com esta?

Prima maar erg druk om zo snel te verhuizen zeg ik, en loop mee naar binnen, eenmaal aan de keukentafel, wordt mij koffie aangeboden, maar ik bedank. Ja zegt ze onze kennismaking ging ook nogal slordig zegt de huurbasin, maar om eerlijk te zijn wist ik dat er ook al andere gegadigden voor de kamer waren en.... Luister zeg ik, ik kan nu heel snel gaan verhuizen, maar wij hadden een afspraak, nu wil je dat ik er al morgen uit ga, ik waardeer je eerlijkheid maar ik heb die 1000 euro vertrek premie hard nodig. De huurbasin kijkt me ontdaan aan, ik heb je 500 euro geboden zegt ze, bovenop de gratis inwoning tot nu toe. Nu begin ik wat geïrriteerd te raken, in mijn nieuwe kamer moet ik op eigen kosten een keuken blok laten plaatsen, een andere kamer is er niet te vinden, dus het lijkt me eerlijk dat ik de oprot premie volledig krijg. Waar ga je dan naartoe zegt ze, in de stad is niks te krijgen en ik weet dat er in de buitenwijken genoeg wordt aangeboden maar dan wel geheel gestoffeerd. Ik voel me opgelaten en in een impuls zeg ik dat er in het internaat nog wat vrij staat.

Misschien, maar daar worden alleen meisjes toegelaten, of ga je je verkleden zegt ze met een ingenomen lachje. Ik begin zenuwachtig te worden. Wat nu denk ik. Maakt niet uit, ik ga de kamer hier boven uit maar met die 1000 euro, en anders blijf ik zitten voor de komende maanden.

De huurbasin kijkt me boos aan, ik wil jou voorlopig niet mee zien zegt ze, en schuift me een document toe, als je die tekent, geef ik je de 1000 euro, maar den ben je vanavond vertrokken! Terwijl ik het document doorneem vertrekt de huurbasin naar achteren, om even later terug te komen met een pen en het geld, ik ben voor middernacht weg zeg ik. Ze knikt met een norse blik, ik pak de pen aan en onderschrijf het, tegelijk steek het document over en neem het stapeltje 50 euro biljetten in ontvangst, vlug tel ik ze, 20 stuks. Ik sta op en loop naar de deur, succes met verkleden zegt de huurbasin nog nors, ik zal Yvon vragen of ze tegenwoordig jongens toe laat.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 28

Shit, denk ik als ik buiten sta, stom, stom, stom. En loop een beetje in gedachten terug naar boven. Ben je hier om je zusje te helpen met verhuizen hoor ik op eens. Ik schrik en kijk de trap af, beneden staat Dirk, helaas moet ik zo naar het vliegveld zeg ik, ik kom alleen afscheid nemen. Dirk komt een paar treden naar boven, je lijkt wel erg op je zusje zegt hij en wilt verder de trap op komen. Daar ben je, hoor ik opeens, Cindy staat in de deur opening en trekt me naar binnen, zodat ik uit het zicht van Dirk ben, Sorry zegt ze tegen hem, maar het vliegtuig gaat al over een paar uur. Als je wilt kan ik je wel naar het vliegveld brengen zegt Dirk luid, nee dat hoeft
niet zegt Cindy kortaf, Ja sorry Dirk maar alles is al zo hectisch kun je alsjeblieft zorgen dat het keukentje voor vanavond staat?

Nou dan moet ik nu gelijk beginnen dus dan moeten jij en Cindy maar zo met me mee rijden, ik denk niet dat Yvon me zomaar binnen laat. Is goed Zegt Cindy gehaast, en gebaart mij om me te gaan omkleden. Rustig meisje zegt Dirk, ik wacht zo wel in het busje wat voor staat, ik heb het keukentje al opgehaald. Sorry Dirk, dank je, tot zo, zegt Cindy gehaast en sluit de deur. Ik sta ondertussen in mijn onderbroek, nou wat sta je te treuzelen man zegt ze en vouwt een luier uit die ik ook voor de nacht aan had, ze ziet mijn grote ogen, broekjes zijn op zegt ze met een lach en duwt me op de luier. Vlug trekt ze de voorkant tussen mijn benen omhoog en duwt mijn piemeltje omlaag, direct voel ik de dikke prop tussen mijn benen en protesteer dat dit veel te dik is. Daarom draagt mijn meisje ook alleen maar jurkjes, misschien af en toe een rokje, zegt Cindy terwijl ze de plakkers strak sluit. Als ik ga zitten staat ze al klaar met de blauwe jurk, die kun je nog wel aan, zegt ze als ze de jurk over mijn hoofd trekt en als je schoon blijft, morgen ook nog wel en begint de knoopjes in de rug te sluiten. Ik trek de rok van de jurk een beetje over mijn knieën, terwijl Cindy mijn haren in een hoge staart bind, zo zegt ze als ze de klipjes in de zijkant van mijn hoofdhaar doet. Bijna klaar nog even de open schoentjes aan, en ze zet ze voor me neer, terwijl ik ze aan doe, trekt ze de strik in de staart van mijn haar nog goed, het is een wit kante lint. Als ik ga staan en mij zelf in de spiegel bewonder komt Cindy nog met een wit kanten schort aan, zo dan wordt je jurk niet zo vies zegt ze als ze mij deze als een jas verkeerd om aantrekt en de achterkant met een grote strik sluit. Even wil ik protesteren maar zie aan de blik van Cindy dat dit geen zin heeft. Ik lijk wel op Alice in wonderland zeg ik minachtend. Niet zeuren, je ziet er schattig uit, en ze geeft me de inhaler, doe maar twee pufjes zegt Cindy streng en ik gehoorzaam.

Er staan al wat zakken met bedden goed en dozen met het weinige huisraad en voorraad luiers klaar, die Cindy op de gang zet, kun je die ook in je busje doen roept ze naar Dirk die beneden staat, kom er aan zegt hij. Onder tussen sta ik mij in de spiegel te bewonderen, probeer nog wat aan mijn staartje te trekken zodat het lint goed blijft zitten, naar een paar minuten wordt Cindy ongeduldig.

Klaar? Nou opschieten Dirk wacht op ons, dan kunnen we gaan, ik neem vlug nog de inhaler mee, en trek de deur dicht. Eenmaal beneden stappen we snel bij Dirk in, met zijn drieën op de voorbank, jouw busje vraag ik aan Dirk, even moet ik weer aan mijn stem wennen, nee geleend, maar we hoeven alleen de benzine te betalen hoor. Terwijl we naar het internaat rijden, zie ik het groepje meiden de stad in lopen, hebben ze nou een speen in? Uit stappen roept Dirk, laat mij maar even met Yvon praten zegt Cindy en ze gaat gelijk naar binnen. Dirk heeft ondertussen de achterdeuren van het busje geopend, en wat vindt je ervan. Zegt hij met enige trots, ik kijk naar binnen. Past dat wel vraag ik als ik al de spullen zie, ik kan nog wel wat op maat maken zegt Dirk, en wijst naar het vele gereedschap. Ik lag vriendelijk, en strijk de schort glad die wat was opgekruld, dat is wel handig zegt Dirk, anders wordt je mooie jurk vies, met een verlegen blik staar ik naar mijn met een beetje kant afgewerkte schort, ja was Cindy's idee zeg ik zachtjes, Dirk glimlacht, kom dan gaan we binnen kijken.
Anders helpen we met ver plaatsen van de spullen zegt Cindy tegen Yvon, die nogal chaotisch wat aan het inpakken is, aan het gezicht van Yvon is te zien dat ze gehuild heeft, laat me maar even zegt ze. Maar het zou fijn zijn als we alvast met het keukentje kunnen beginnen zegt Cindy heel vriendelijk. Ik had toch gezegd na de middag antwoord Yvon een beetje geïrriteerd, en kijkt op naar Cindy, haar blik veranderd gelijk, Qué bonita, kraait ze en staat op, wat zie jij er lief uit, speciaal voor de verhuizing een mooi schort aan? Cindy draait zich om, ik sta achter haar, Dirk heeft de gereedschapskist kist in zijn handen, waar kan ik deze neer zetten, vraagt hij. Yvon wijst naar de nis en omhelst me, ik heb ook nog een paar mooie speelschorten van Lizzy zegt ze en opent een doos, als ik erin kijk zie ik een stapel witte en pastel kleurige lange schorten, speciaal om de jurken helemaal te beschermen tegen geklieder zegt ze, als ze een geel exemplaar pakt en deze voor me houd. Yvon straalt, je bent wel een beetje vroeg zegt ze. Ik leg haar uit dat ik vandaag moet overhuizen, de huurbasin was niet vriendelijk zeg ik. Ze zij dat ze me het nog lastig zou maken.

Yvon legt het schort terug in de doos, die kunnen we wel hier laten zegt ze, en misschien de dozen met beddengoed ook wel, dat scheelt me veel tijd, maar dan moet je me beloven dat je het gaat gebruiken. Ik kijk naar Cindy, Yvon ziet dat en wenkt Cindy naar een doos, als ze er samen voorstaan, zie ik een klein beetje wat er uitgehaald wordt, een stof met schattige teddy beren bedrukt, en Yvon houd nog wat in de hand, voor als ze onrustig werd hoor ik Yvon mompelen, Cindy pakt nog een soort van rubberdoek uit de doos. Ze kijkt even naar mij, ik wil wel dat het gebruikt wordt hoor ik haar zeggen, en als jullie de korting willen wil ik haar ook wel op bed leggen. Zegt Yvon nou, jullie? Cindy legt de spullen terug en sluit de doos. Ze gaat met Yvon naar de gang en gebaard mij te blijven.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 29
Ik wil vlug in de doos kijken, maar als ik me buk roept Dirk me, wil je de opstelling recht of in een hoek vraagt hij. Ik heb een deel van de doos open geklapt, ik zie het kinderachtige bed overtrek, of is het een laken? Ook wat dekens met kindermotief en een aantal riempjes aan elkaar en met rare klemmen, ik wil er een uithalen, hallo hoor ik Dirk ongeduldig roepen, ja ik kom al roep ik snel terug en sluit de doos, als ik naar Dirk loop komen Cindy en Yvon weer binnen, beide met een brede lach op hun gezicht, dat is goed, Sanne kan en zal de spullen gebruiken, dat weet ik zeker, en je mag wel helpen, maar nu nog even niet.

Waar ging dat over vraag ik nieuwsgierig, oh niks zegt Cindy, maar aangezien je nog niet veel spullen hebt kunnen we het beddengoed goed gebruiken. We? Ja, jij bedoel ik gekkie. Hallo hoor ik Dirk nogmaals roepen, en we gaan naar hem toe, na wat uitleg, besluit ik dat recht wel mooi is. Dat is toch de oude keuken van de kinderafdeling vraagt Cindy, Dirk knikt, daar zat toch een hoek aan die min of meer gescheiden was, zeg maar de vieze keuken, Dirk knikt weer, en die zou dan nu aan grenzend aan de badkamer deur komen? Dat klopt zegt Dirk net als bij de originele opstelling. Cindy gaat even de badkamer in, die was nog duidelijk ingericht om minder valide te kunnen wassen en verzorgen, doen zegt ze. Ik kijk haar aan hoezo, dit is toch mijn kamer? Ja natuurlijk, sorry Sanne zegt Cindy, maar dat is wel heel handig voor onzindelijke meisjes, Dirk kijkt even een beetje verbaast. Vertrouw me nou maar zegt Cindy en zet grote ogen op, ik knik, goed, doe maar dan zeg ik, Dirk lacht, scheelt me een hoop werk.

Yvon komt binnen, met een grote glimlach, misschien kunnen de meisjes me helpen deze dozen naar beneden te dragen? Ze wijst naar een tiental dozen in de hoek bij de balkon deur. Ja hoor zeg ik en pak een doos op, Cindy wilt het zelfde doen, wacht even zegt Yvon en pakt de pastel gele schort uit de doos, doe die maar aan anders worden je kleren vies. Cindy kijkt verbaast naar Yvon, ik draag geen jurk zegt ze, dat maakt niet uit, dan kun je nog wel een schort aan, en ze houd de zogenaamde speel schort open, zodat Cindy alleen haar armen door de opening hoeft te steken. Als Cindy dit doet, sluit Yvon het schort snel met een aantal knoopjes in de nek en een strik achter in de rug. Ik schiet in de lach, Cindy lijkt nu zelf een meisje, het schort is mouwloos maar nu zo aan getrokken lijkt het op een volle jurk, tot over de knieën de randen afgewerkt met grof kant. Enig zeg ik vermakelijk, Cindy kijkt me boos aan, zo nu kunnen jullie meisjes mij helpen zonder jullie kleren vies te maken zegt Yvon, terwijl ze Cindy een doos aanwijst. Terwijl we met de dozen de trap aflopen voel ik mijn buik een beetje rommelen, waar moeten we naar toe vraag ik, ik hoor hoe mijn stem overslaat, in de kelder zegt Yvon en kijkt me een klein beetje vreemd aan, maar opent dan een deur in de hal en knipt het licht aan, als we beneden zijn zie ik een grote kelder ruimte, maar door het schimmige licht is er niet veel zicht, zet daar maar neer zegt Yvon en wijst naar een lege hoek vlak bij de trap. Op het moment dat ik me buk, laat ik een grote wind, oh shit zeg ik met een zware stem, Cindy moet hard lachen, nou dat zijn nog eens manieren zegt ze hard, gelijk fluister ze er achteraan, inhaler tijd! Ik knik en neem een pufje, doe maar twee zegt Cindy zachtjes. Als we ons omdraaien zien we Yvon een beetje bezorgt kijken, ze heeft last van haar keel zegt Cindy, niks ernstigs hoor zeg ik er gelijk weer met een meisjes stem er achter aan. Ik meende al iets vreemds aan je stem te horen zegt Yvon met een lachje. Als ik Cindy achterna de trap oploop voel ik iets vreemds in mijn luier.
 

Kingdark

Gewaardeerd Lid
Waar je misschien rekening mee kan houden is het volgende:
Minder comma's gebruiken en meer punten. Dat niet alleen, maar wanneer je characters iets zeggen, " gebruiken " om dit aan te duiden maakt alles makkelijker om te lezen.

Ik schrijf zelf veel fanfictie. Het is dan wel in het Engels, maar telkens wanneer mijn personages iets zeggen, dan duid ik dit aan met "om te openen en" om te sluiten. een openend en een sluitend dubbel streepje. Ik weet de naam eigenlijk niet hoe je " zou moeten noemen.

Je verhaal is erg goed, maar als je met wat ik zei rekening kan houden dan zou dat het verhaal nog beter maken.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Wil graag eens peuter/kleuter zijn Contact advertenties 0
B Ontdekking in leef wereld van baby, peuter en kleuter. Algemene info 1
pamperboy1994 Ageplay mama of kleuter juf gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
ImALittleBabyBoy Speel een Kleuter in een pc game Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
K virtuele p(m)apa/kind/baby/kleuter/relatie - Hoe aan te pakken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Limbonees Vrouwelijke mamma of baby/kleuter Pub 3
A 29m zoekt luier meisje in spijkenisse :) Contact advertenties 0
J AB/DL meisje? Contact advertenties 2
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 12
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
dlrob Rainbow power, wie is er allemaal een vrouw/meisje maar niet in het juiste lichaam geboren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Lilapink10 Meisje 14 zoekt leeftijdgenootjes Contact advertenties 23
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
cindy eerste keer outen/klein meisje Voorstellen 44
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
~ Blue ~ Meisje zoekt een lieve maar ook strenge mama Contact advertenties 7
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
Diaperman Contact met vrouw of meisje Contact advertenties 6
Lievelotje Klein meisje steld zich voor Voorstellen 32
L dl ageplay travestiet meisje zoekt pappa of mamma of stel Contact advertenties 6
A Leuk, lief meisje gezocht tussen de 18 en 30 Contact advertenties 3
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
D Rearz training pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
L op zoek naar een mommy/dl meisje Contact advertenties 0
M 'klein' meisje zoekt online Daddy... Contact advertenties 19
diaperdrenthe Libero-meisje avontuur van een heksje L 12
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
A Online / Regio Midden-Brabant Contact advertenties 1
DL luier Tim23 Op zoek naar een dl meisje Contact advertenties 2
X Little brat meisje zoekt mommy Contact advertenties 0
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
M Online contact gezocht Contact advertenties 0
D Contact jongen meisje den haag Contact advertenties 2
L Hoi iedereen. Voorstellen 19
harry6707 Zoek ab meisje in de buurt zutphen Contact advertenties 4
Babygirlsara36 Luieren is een openbaring voor dit meisje. Contact advertenties 21
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar papa of mama Contact advertenties 21
L Kom jij bij daddy over de knie meisje? 16+ Board 4
S Daddy uit regio Antwerpen zoekt meisje/zusje voor Dark ageplay Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt mama of papa Contact advertenties 2
T Opzoek naar meisje 15-19 omg haarlem Contact advertenties 4
P Hey opzoek naar chat meisje of eventueel jongens ook Contact advertenties 0
Similar threads


















































Bovenaan