Kleuter meisje

sissy_Mady

Aahhhh! Aahhhhh! Snakes! Oh, no! One looked at me!
echt een leuk verhaal
ik lees niet veel verhalen maar dit verhaal leest zo leuk weg
kan niet wachten op het vervolg

mvg 70s
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Dank jullie voor de positieve reacties en opbouwende kritiek.
@ kingdark, ik zal proberen met de dubbele aanhalings tekens te "gaan werken" ik kan niks beloven.
de tussen pozen van plaatsen zullen iets langer worden. maar niks ernstigs hoor.

Liefs Daisy
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 30

Een maal boven, vraagt Yvon of we de rest zelf willen doen, ze moet nog weg voor een boodschap, ja hoor zegt Cindy, dat kunnen we zelf wel, geen probleem, waarna Yvon haar eigen woning in gaat. Met een raar loopje volg ik Cindy weer naar boven, ik krijg een donker bruin vermoeden, letterlijk! Als Cindy van boven kijkt hoe ik de trap omhoog kom, vraagt ze , heb je je rug bezeerd ? Nee dat niet, maar ik denk dat ik een vieze luier heb stamel ik. Cindy kijkt me vragend aan, is ie nu al zo nat? Nee, ja, ik weet niet, volgens mij heb ik wat ontlasting gehad zeg ik zachtjes.

Cindy tilt mijn jurk op en voelt even aan de luier, valt wel mee zegt ze, kom als we de dozen in de kelder hebben gezet kunnen we nog wat spullen uit jou kamer ophalen. Ik kijk Cindy een beetje zielig aan, en als je wilt kun je daar ook nog even een schone luier om doen. Ik knik, en pak een nieuwe doos. Dirk is al druk bezig met het plaatsen van de leidingen, ik ben over een uurtje klaar met de voorbereidingen, helpen jullie dan mee de keuken naar boven te brengen? Dat is goed zegt Cindy als ze ook een doos pakt, we halen zo nog de laatste spullen van Sanne op, ze heeft maar een paar koffers, dan hoeven we ook niet meer terug, de rest staat al in jou busje.

Dirk knikt, en na 10 minuten hebben wij alle dozen in de kelder gezet, met iedere stap die ik zet voel ik de smurrige substantie in mijn luier door mijn kruis bewegen, het begint nu ook een beetje te kriebelen en steken zeg ik tegen Cindy. Nou dan lopen we nu naar jou kamer, voor dat je echt luier uitslag krijgt zegt ze als of het de normaalste zaak van de wereld is. Samen gaan we naar buiten en lopen in de warme zon naar mijn kamer, ik heb onderweg het gevoel dat we na gekeken worden. Ze vinden mijn schort nogal apart zegt Cindy met een lach, nou dan weet je hoe het voelt om zo kinderlijk gekleed te zijn zeg ik een beetje nors. Ach bij jou komt het heel natuurlijk over zegt Cindy. Naar 10 minuten lopen komen we aan, onderweg naar boven krijg ik een schrijnend gevoel in mijn kruis. Nou het maar goed dat ik al een schort voor heb zegt Cindy, en wijst naar het bed, voordat je gaat liggen eerst maar een rubber zeiltje, maar dat hebben we niet, zegt ze gelijk bedenkelijk, dan maar een grote vuilnis zak, voor het geval dat. Snel prepareerde ze een geïmproviseerde verschoon tafel, til de achterkant van je jurk maar hoog op, en ga dan maar zover mogelijk op het bed zitten, zegt ze met een pak billen doekjes in haar hand. Ik til de onderkant van mijn jurk van achteren tot halverwege mijn rug op en laat me dan ver achter over op bed zakken.

Ik voel dat er iets plakkerigs zich tussen mijn benen verspreid, als ik mijn achterste op bed plaatst, ik trek er een moeilijk gezicht bij, waardoor Cindy in de lach schiet, hup liggen zegt ze en duwt me achterover. Mijn onderbenen hangen gespreid over de rand van het bed, de rok van mijn jurk tot bijna op de enkels. Ik begrijp niet hoe dit zo kwam, vast verkeerd gegeten zeg ik met schaamte, Cindy gebaart me stil te zijn en haalt een speen uit haar tas, ik wil nog zeggen, nee, maar als ik mijn mond open, duwt ze de speen gelijk tussen mijn lippen, stil zijn zegt ze streng, en houd haar vinger tegen haar mond. Ze trekt mijn sandaaltjes uit en duwt mijn benen nog verder uit elkaar, zet je voeten maar op de rand van het bed lieverd zegt ze vriendelijk, ik doe wat me gevraagd wordt. Cindy trekt latex handschoentjes aan, en doet haar haren strak in een staart, ik moet dit ook vaak in het ziekenhuis doen zegt ze, dus let maar een beetje op. Behendig slaat ze de rok van mijn jurk hoog op tot boven mijn navel, waardoor de luier helemaal zichtbaar is. Ze pakt de prullenbak en zet deze dicht bij haar waarna ze het pak billen doekjes opent en naast me neerzet, een voor een maakt ze de plakkers van mijn luier los.
 

FairryNL

Meer een AT dan een AB, maar sowieso een DL…
Leest heerlijk weg.
Zo lekker zelfs dat ik van de week bijna te laat op m'n werk was omdat ik niet kon stoppen met lezen en de tijd niet meer in de gaten had gehouden.
Ben weer blin met het extra hoofdstuk en hoop op nog een volgende.
Ga zo door. Geniet er erg van.
 

Robeintje

Ik sta open voor contact! Misschien een opdracht?
Wat een leuk verhaal!
Je wordt er ook echt helemaal ingetrokken vind ik.

Ik kan mezelf bijvoorbeeld zo in hem indenken...
Maar misschien komt dat door mijn grote fantasie :p

In ieder geval: ga zo door!!! dance
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 31

Voorzichtig opent ze de luier, phoe hè jij kunt er wat van zegt Cindy en knijpt in haar neus, pak je benen maar onder je knieën en trek ze maar op zo dat je bibs helemaal vrij ligt. Ik doe wat me gevraagd wordt, en voel hoe de kleverige luier los van mijn achterste komt, snel trekt Cindy de vieze luier weg en vouwt deze dicht om vervolgens in de prullenbak te gooien. Zo blijven liggen gebied ze en begint met luier doekjes mijn achterste schoon te vegen, even is het best gevoelig, maar als Cindy naar 5 minuten klaar is, voelt het alweer een stuk frisser en is het schrijnende gevoel verdwenen. Beter vraagt ze, ik knik een beetje beschaamd, ik ga nu voor de zekerheid crèmen, dan heb je minder last van uitslag en irritatie. Ik ben niet van plan dit nogmaals mee te maken zeg ik, even voel ik mijn plassertje groter worden als Cindy deze ook goed insmeert. Je vind het schijnbaar toch fijn zegt ze, waarna mijn hoofd rood wordt. Als ze klaar is trekt ze haar handschoentjes uit en pakt een schone luier en schuift deze onder mijn bibs, ze trekt de zijkanten uit en pakt het voorste gedeelte wat ze omhoog brengt en tussen mijn benen door haalt, even wacht ze en kijkt bedenkelijk, tja zegt ze dat is weer een nadeel van je fijne plassertje. Vlug gaat ze naar de badkamer en komt terug met een washandje wat ze direct op mijn gezwollen piemeltje legt, ik schrik, dat is koud roep ik, ja en hopelijk vind jou piemeltje dat ook zegt ze met een lach, en haalt het washandje weer weg, om direct daarna het kleine lid naar beneden te buigen en de luier te sluiten.

Misschien dat ik daarvoor wel een oplossing weet zegt Cindy een beetje aarzelend, waarvoor? vraag ik, terwijl ze de plakkers sluit, jouw jongens probleempje, ik kijk haar onbegrijpend aan, vind je hem te klein vraag ik voorzichtig. Nee gekkie, hij is goed genoeg voor mij, maar erg onhandig met een luier, we hebben het er nog wel over. Zo meisje zegt ze als ze de jurk weer terug over mijn knieën slaat, kun jij er weer tegen aan. Kom dan gaan we jou overige spullen pakken, een paar koffers en dan is het leeg hier, Cindy pakt al wat kleren bij elkaar, wil je die nog hebben vraagt ze, ik knik, want nu al twee dagen als een meisje rond te lopen heeft me ook wat aan het twijfelen gebracht over de toekomst. Oh hier is je tuttel zegt ze als ze het kroeldoekje van de grond raapt, zonder wat te zeggen klikt ze hem vast aan mijn jurk, anders kun je vannacht niet slapen zegt ze kinderlijk. Heb ik niet nodig zeg ik, en haal trek hem los, en stop het in het voorzakje van mijn schort.

Niet veel later lopen we beide met wat koffers en plastic tassen naar buiten, een volle prullepak achterlatend. Het is fijn om niet meer in een poepluier rond te lopen maar ik moet wel wennen aan de dikke prop tussen mijn benen, en de luier kraakt wel erg, volgens mij zit de luier niet goed zeg ik tegen Cindy, hij maakt veel lawaai en zit erg dik. Oh dit is een goedkope ziekenhuis luier zegt Cindy dood normaal, de andere zijn al in je nieuwe kamer maar deze is beter en goedkoper dus wen er maar aan. Ik ben te verbaast om nog antwoord te geven en probeer in de weerspiegeling van etalage ruiten te zien of de luier opvalt, maar de jurk bedekt alles en laat geen contouren van de luier zien. Ik heb nog met Yvon gesproken over de korting, zegt Cindy terwijl we in de volle zon door de winkelstraat lopen, ik kijk haar aan, je wilt toch niet dat ik daar op in ga zeg ik. Misschien kun je eens kijken wat ze nou precies bedoeld zegt Cindy voorzichtig, maar dat is toch gek zeg ik, dat een vreemde vrouw mij in kinderlijke jurkjes kleed, of me naar bed brengt? Cindy staat stil, nou ik heb je net toch ook een schone luier omgedaan, mij ken je ook pas twee dagen, en je geniet ervan om als een kleine meid behandeld te worden. Nietes zeg ik kinderlijk, welles antwoord Cindy en loopt verder. Na een minuutje of drie wellis nietes te hebben gespeeld, kijken we elkaar aan en beginnen te lachen, wellis hè zegt Cindy, ik knik. Maar dat is tussen jou en mij zeg ik, bovendien wat als Yvon ontdekt dat ik eigenlijk een jongen ben, nou?

Cindy buigt haar hoofd naar de grond, en terwijl we verder lopen, zegt ze opeens, nou dan vragen we dat gewoon. Ik schrik, luister ik ben blij een kamer in het centrum te hebben gevonden, als ik er uitgezet wordt heb ik echt een probleem. Dat begrijp ik zegt Cindy, maar ik zal proberen om te weten te komen hoe ze over transseksuelen denkt. Ik noem jouw naam niet hoor maar als ze daar open voorstaat, en het nog steeds leuk vind jou te vertroetelen als een meisje, kan dat best een mogelijkheid worden toch? Mij bekruipt het gevoel dat Cindy meer weet, maar tijd om haar uit te horen krijg ik niet.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 32


Net als ik wil zeggen dat ik geen transseksueel ben, komt Dirk naar buiten lopen, ah net op tijd ik wil de keuken meubels naar boven brengen, maar alleen red ik dat niet, zegt hij. Dat is goed zegt Cindy, even deze spullen naar boven en dan komen we. Boven zien we dat Dirk al het leiding werk al klaar heeft, schiet al op zeg ik. Met veel moeite hebben we een half uurtje later alle spullen naar boven gebracht, als we staan uit te hijgen komt Yvon even kijken, nou dat wordt denk ik wel mooi zegt ze, kom dan heb ik wat te eten voor jullie, Dirk laat het zich geen twee keer zeggen en is als eerste in de keuken. Tortilla lekker, Dirk neemt een grote punt en hapt hem gelijk weg, met een groot glas melk er achter aan, als ik een stuk wil pakken, vraagt Yvon of we niet even willen zitten, Dirk schud zijn hoofd, ik ga verder zegt hij, en loopt weer naar boven, Cindy schuift aan en als ik wil gaan zitten, trekt Yvon een grote stoel uit de hoek, dat schort was wel nodig, of niet meisjes, vraagt ze bevestigend. Cindy knikt, ik kijk naar de stoel, het is een zelfde als in het restaurant, ga maar zitten zegt Yvon, uit beleefdheid zeg ik niks en neem plaats, de luier kraakt enorm als ik ga zitten, gelijk klapt Yvon het tafelblad dicht met mijn handen er onder.

Zo dat is beter toch, zegt ze een beetje streng, de andere meisjes zijn aan het werk dus we worden niet gestoord. Cindy pakt een stuk tortilla, hebben jullie al over mijn voorstel nagedacht vraagt Yvon als ze mij een bordje met pap voorzet. Heeee is het enige wat ik kan uitbrengen, ja zegt Cindy ik denk dat het wel leuk is maar Sanne is een beetje bang, nietes zeg ik en schrik van mijn eigen reactie, Yvon staat achter mij, volgens mij vind je het wel leuk om als een kleine meid behandeld te worden zegt ze en rolt een witte slabber voor me uit en hangt deze om, of heb ik dat verkeerd begrepen? Ik kom moeilijk uit mijn woorden, en hakkel een beetje, hoe ze daar bij komt, ach ik hoor wel eens wat zegt ze, was het eten gisteravond lekker? vraagt Yvon terwijl ze de slap met een grote strik in mijn nek sluit.

Ik wordt rood en probeer het nog te ontkennen maar heb het gevoel dat het een verloren zaak is, ik denk dat jij wel iemand kan gebruiken die voor je zorgt na je werk zegt Yvon, op tijd naar bed en gezond eten, ze houd me een lepel voor, zelf eten of zal ik je helpen? Aangezien dat mijn handen onder het tafelblad geklemd zijn, is antwoorden overbodig. Ik ben zo verbaast dat ik niet echt weet wat ik moet zeggen, maar open wel mijn mond. Dat dacht ik al zegt Yvon, en brengt een volle lepel pap in mijn mond, even wil ik mijn gezicht weg draaien maar te laat en ik hap de pap naar binnen, grote meid zegt Yvon, of moet ik zeggen bijna een grote meid, en houd me een nieuwe volle lepel voor.

Als ik wil vragen wat ze bedoeld, schuift ze me de volle lepel in de mond, eerst je bordje op eten meisje zegt ze, ik kijk Cindy met bezorgde ogen aan. Terwijl Yvon me blijft voeren, verteld ze dat ze met mijn huur basin heeft gesproken en dat ze heel veel ervaring heeft met het verzorgen van speciale meisjes, ze rept geen woord over dat ik misschien een jongen ben, maar laat wel merken dat ze meer weet. Dus ik vind het heel fijn dat je bij ons meiden komt wonen, ik kan je wegwijs maken in het meisje zijn en blijven, zegt ze terwijl ze de laatste lepel in mijn mond schuift, en het scheelt je een hoop huur. Als ik de laatste hap heb door geslikt zie ik het gespannen gezicht van Cindy, en je kunt wel wat verzorging en opvoeding gebruiken zegt Yvon, en veegt mijn mond af met de vol gekliederde slab. Yvon kijkt me aan, ik ben misschien streng voor kleine meisjes maar ook heel lief en beschermend, als ik jouw nanny mag zijn hoef je je geen zorgen te maken, ik regel alles, ik weet heel veel en ken alle belangrijke mensen hier. Ik voel me een beetje voor het blok gezet, letterlijk. Ik probeer mijn armen boven het tafelblad te wurmen maar zonder succes. Is het een idee om het te proberen, als je het echt niet leuk vind mag je gewoon weer jezelf zijn, ik wil niks tegen je zin doen, maar kleine meisjes moeten zich wel gedragen, ik kan je niet gewoon je zin geven als je het even niet leuk vindt. Maar als we afspreken dat we iedere zondag om 12.00 uur een time out nemen van 6 uur, dan kun je er mee stoppen als je wilt. Maar hoe weet jij dat ik dit misschien wil stamel ik als een klein kind. Nou zoals ik al zei, ik hoor wel eens wat, en ik zie hoe jij geniet van je kleding en je uiterlijk, dat is niet iets wat je bij andere meiden of jongens van jouw leeftijd ziet, ze kijkt me daarbij uitdagend en vragend aan.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 33

Ik weet niet wat ik moet zeggen en voel me betrapt, Cindy doorbreekt de stilte, dit is wel je kans zegt ze zachtjes, weet je ons eerste gesprek nog? Dit komt maar een keer op je pad. En wat weet jij hiervan zeg ik huilerig kwaad. Niks zegt Cindy, Yvon weet van mijn probleempje maar de rest is ook nieuw voor mij, ze liet me gisteren alleen weten dat ik ook korting kan krijgen als ik mee doe. Yvon gaat verder, ik zal je geen pijn doen en alle ingrijpende veranderingen bespreken we iedere zondag, als je iets echt niet wilt, doen we het niet. Ik denk even na, met tranen in mijn ogen, maar de andere meiden dan vraag ik, die zullen me uitlachen. Die hoeven niets te weten, bovendien weten ze dat ik geen onenigheid duldt, als je gaat werken, ben je in uniform, daarbuiten kleed je, je net als nu, schattig en een beetje truttig, gewoon als een braaf meisje.

Cindy knikt naar me, ik zal mee doen zegt ze, dat geeft mij voldoende vertrouwen, dus ik kan altijd stoppen vraag ik, iedere zondag zegt Yvon nogmaals, en alle grote veranderingen worden eerst besproken, maar verder wordt je buiten werktijd als een klein meisje behandeld. Ik weet diep van binnen dat ik heel graag als een klein meisje verder wil, en dat dit wel de mogelijkheid is om het werkelijkheid te laten worden, als het echt misgaat kan ik altijd weer naar huis, en daar verder als een jongeman. Goed zeg ik, maar geen nare dingen en geen beeld materiaal van mij maken, niet zonder mijn toestemming. Yvon knikt dat is goed zegt ze, en dan is Cindy jouw grote zus, vriendin zeg ik, Yvon knikt, goed zegt ze. En nu wil ik los zeg ik ongeduldig, ok maar volgend weekeinde zijn jullie mijn meiden zegt Yvon streng en maakt mijn slabber los, tot die tijd mag je vrijwillig meedoen, als proef zegt Yvon lief met pret oogjes, het geeft me een beetje vertrouwen.

Yvon klapt het tafelblad open, wil je nog een stukje tortilla, vraagt ze. Ik schud mijn hoofd, nee die pap heeft mijn maagje helemaal gevuld zeg ik en sta op uit de stoel, de luier laat zich weer met luid gekraak horen, als je een schone nodig hebt mag je het ook aan mij vragen hoor zegt Yvon vriendelijk, ik geef haar een pijnlijk lachje, dankjewel zeg ik zachtjes en strijk mijn jurk glad, en schud mijn schort goed, Yvon kijkt tevreden toe. Kom gaan we Dirk helpen zegt Cindy, en neemt mijn hand.

Eenmaal boven heeft Dirk bijna alle kasten al staan en hangen, wat mooi zegt Cindy, hij sluit ook mooi aan bij de badkamer. Ik kijk een beetje bezorgd, iets wat Dirk opvalt "als je het niks vindt mag je dat ook zeggen hoor" grapt hij. Oh nee hoor zeg ik een beetje verschrikt, en kijk naar de keuken, wel een beetje steriel zeg ik. Ja gek hè schreeuwt Cindy bijna, het is een keukentje uit het ziekenhuis, en is voor hier juist heel goed. Ja? En dus doorgaan vraagt Dirk, ik knik. Cindy pakt me bij de bovenarm en trekt me de gang op, hier duwt ze me met haar andere hand voor haar uit naar haar kamer, als we binnen staan, laat ze me los en sluit de deur."wat is er met jou aan de hand " vraagt ze bezorgt, ik maak me zorgen stamel ik, Yvon was zo streng en ik weet niet of ik dit wil, hoe moet dit nou allemaal? Cindy gaat op haar bed zitten en geeft een paar klopjes op het matras ten teken dat ik daar moet gaan zitten. Als een net meisje strijk ik met beide handen de achter kant van mijn jurk strak naar onder en ga zitten, met mijn voeten iets uit elkaar en de knieën tegen elkaar. Wil je geen meisje meer zijn vraagt ze direct, ik schud mijn hoofd, vind je het niet leuk met mij vraagt ze, weer schud ik mijn hoofd, wat is er dan meisje vraagt ze terwijl ze met haar hand over mijn achterhoofd aait, ik weet het niet stamel ik, wat nou als mijn moeder en zus langs willen komen, of als andere mensen te weten komen dat ik een jongen ben? Cindy blijft stil en streelt me over de boven benen.

Ik denk dat je eerlijk tegen jezelf moet zijn zegt ze, als jij je fijn voelt als een meisje, maar toch niet je jongens zijn wilt opgeven, moet je dat doen. Ook al betekend dat, dat je sommige mensen in vertrouwen moet nemen. Natuurlijk kun je niet met een zichtbare luier in een romper en sabbelend op een speen over straat. Maar je hebt al gemerkt dat mensen je wel als een meisje accepteren, zelfs als je je als een 12 jarige kleed. Weet je zelf wel wat je wilt? Ik knik, ja ik vindt het heel fijn om in deze kinderlijke meisjes kleding rond te lopen, en ik weet dat ik op vrouwen val, op jou zeg ik er gelijk achter aan. Cindy kijkt vertederd, ach lieverd toch zegt ze, dat is ook best verwarrend. Ik vond het eigenlijk ook best leuk om als een kleuter te worden behandeld zeg ik zachtjes, maar het is ook eng, want dan moet ik Yvon 100 % vertrouwen! en als zij toch alles verteld! dan kan ik niet meer verder.

Ik denk dat Yvon het veelste leuk vindt, die durf ik echt wel te vertrouwen, bovendien denk ik dat ze stiekem wel weet dat jij niet helemaal een meisje bent. Ik kijk Cindy verrast aan, hoezo? Nou dat kunnen we snel uitvinden zegt Cindy. Maar nu over jou toekomst als meisje, ik wil je helpen, en het liefst wil ik mijn leven met je delen in de toekomst, maar dat zal betekenen, dat je niet altijd als een meisje over straat kan. Ik kijk Cindy verbaast aan, maar hoe bedoel je? Ik..., "luister dan vertel ik je mijn plan".
 

FairryNL

Meer een AT dan een AB, maar sowieso een DL…
Heerlijk verhaal, geniet er echt van.
Ben nieuwsgierig naar het vervolg!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Wil graag eens peuter/kleuter zijn Contact advertenties 0
B Ontdekking in leef wereld van baby, peuter en kleuter. Algemene info 1
pamperboy1994 Ageplay mama of kleuter juf gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
ImALittleBabyBoy Speel een Kleuter in een pc game Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
K virtuele p(m)apa/kind/baby/kleuter/relatie - Hoe aan te pakken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Limbonees Vrouwelijke mamma of baby/kleuter Pub 3
A 29m zoekt luier meisje in spijkenisse :) Contact advertenties 0
J AB/DL meisje? Contact advertenties 2
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 12
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
dlrob Rainbow power, wie is er allemaal een vrouw/meisje maar niet in het juiste lichaam geboren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Lilapink10 Meisje 14 zoekt leeftijdgenootjes Contact advertenties 23
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
cindy eerste keer outen/klein meisje Voorstellen 44
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
~ Blue ~ Meisje zoekt een lieve maar ook strenge mama Contact advertenties 7
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
Diaperman Contact met vrouw of meisje Contact advertenties 6
Lievelotje Klein meisje steld zich voor Voorstellen 32
L dl ageplay travestiet meisje zoekt pappa of mamma of stel Contact advertenties 6
A Leuk, lief meisje gezocht tussen de 18 en 30 Contact advertenties 3
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
D Rearz training pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
L op zoek naar een mommy/dl meisje Contact advertenties 0
M 'klein' meisje zoekt online Daddy... Contact advertenties 19
diaperdrenthe Libero-meisje avontuur van een heksje L 12
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
A Online / Regio Midden-Brabant Contact advertenties 1
DL luier Tim23 Op zoek naar een dl meisje Contact advertenties 2
X Little brat meisje zoekt mommy Contact advertenties 0
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
M Online contact gezocht Contact advertenties 0
D Contact jongen meisje den haag Contact advertenties 2
L Hoi iedereen. Voorstellen 19
harry6707 Zoek ab meisje in de buurt zutphen Contact advertenties 4
Babygirlsara36 Luieren is een openbaring voor dit meisje. Contact advertenties 21
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar papa of mama Contact advertenties 21
L Kom jij bij daddy over de knie meisje? 16+ Board 4
S Daddy uit regio Antwerpen zoekt meisje/zusje voor Dark ageplay Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt mama of papa Contact advertenties 2
T Opzoek naar meisje 15-19 omg haarlem Contact advertenties 4
P Hey opzoek naar chat meisje of eventueel jongens ook Contact advertenties 0
Similar threads


















































Bovenaan