Kleuter meisje

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 14

Het broekje is helemaal opgezwollen, duidelijk niet van het beetje urine wat ik liet lopen, hoe kan dit, vraag ik mijzelf hardop. Nou... Zegt Cindy aarzelend, weet je nog dat ik het had over de bijwerkingen? Ik sta nog steeds met mijn jurk omhoog getrokken in de spiegel te kijken. Ja, maar daar zou ik geen last van hebben, maar wat heeft dat met mijn natte luier te maken? Door mijn opgewondenheid word mijn stemmetje nog hoger, ik lijk wel een klein meisje. Nou?, hè? je hebt er toch geen last van? Waarvan? Nou dat je niet gemerkt hebt dat je je plas hebt laten gaan, je bent nog droog, tenminste je jurk dan. Bedoel je dan dat... Cindy loopt naar de kast en pakt een nieuw luierbroekje van de schap. Hallo hoor ik op eens, we kijken allebei naar de deur opening. Heb je een lotgenootje gevonden? Oh hè.. Hoi Lieve, ja ik geloof het wel, snel laat ik de rok van mijn jurk los die gelijk weer fijn mijn luierbroekje bedekt. Ik kijk beschaamd naar een brunette met lang haar. Ik ben Lieve zegt ze en reikt mij de hand, even twijfel ik, ik ben wel wat gewent hoor, zegt ze met een vriendelijke lach, en ik schut haar de hand, ik ben Sanne, een vriend...in van Cindy. Het is niet mijn bedoeling jou schrik aan te jagen, zegt Lieve. Maar ik kan mijn voorstellen dat onze kennismaking niet plezant is op deze manier. Ik voel mijn hoofd weer rood worden. Maar ik woon in de kamer tegen over Cindy, en ze wijst naar de deur van haar kamer.

Cindy geeft mij zonder enige genre het luierbroekje aan, eerst maar de noodzakelijke dingen regelen zegt ze, en geeft me een tik tegen mijn achterste. Lieve lacht, dan zal ik jullie even alleen laten, als je klaar bent, kom dan maar even langs als jullie willen. Oh dat hoeft niet hoor zegt Cindy, en zonder wat te zegen gaat ze met haar twee handen onder de rok van mijn jurk en scheurt het luierbroekje aan beide zijden los en heeft het in haar handen. Ik voel me een klein kind, en sta letterlijk sprakeloos.


Zo dat was wel nodig zegt Lieve, als of het de normaalste zaak van de wereld is. Ik voel de frisse lucht langs mijn klokkenspel, even kijk ik naar beneden maar mijn jurk bedekt alles. Cindy gooit de natte luier in de emmer en houd het nieuwe broekje laag bij de grond geopend. Stap maar in zegt ze kinderlijk, wat schattig zegt Lieve, zoals een kleuter gehoorzaam ik en als ik met mijn beide voeten door de openingen ben gestapt, trekt Cindy het luierbroekje omhoog, de jurk hangt op en over haar armen, als ze het broekje tot over mijn heupen omhoog trekt. Zo kun jij er weer even tegen aan zegt ze en trekt het broekje door de stof van mijn alweer tot de knieën hangende jurkje goed op zijn plaats, vervolgens brengt ze de onderkant van mijn jurk nog even in model.

Dat is weer een voordeel van een jurk, zegt Lieve, staat je heel schoon, nieuw? Ik knik, samen uitgezocht zegt Cindy. Dan zijn we klaar hier, Cindy doet de kast dicht, Lieve opent haar kamerdeur, de kamer is zacht geel ingericht, ze wenkt ons naar binnen, deze kamer is ook best ruim zeg ik een beetje jaloers. Lieve opent de Balkon deuren. Ik heb een heel schoon uitzicht over het ziekenhuis park zegt ze, ik loop het balkon op en kijk een beetje om me heen, Cindy komt naast me staan. Het is een ruim balkon, wel twee meter diep en heel breed, als ik naar rechts loop zie ik dat de kamer er naast op hetzelfde balkon uit komt, wie woont hier vraag ik.
 

Kingdark

Gewaardeerd Lid
Fantastisch verhaal tot zover. Alleen is er een klein spelling foutje dat je blijft maken: schut moet schud zijn met een d. Ik schud mijn hoofd. Wij schudden ons hoofd.

Ik kijk er naar uit hoe dit voort gaat!
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Dankje voor positieve feedback!

@kingdark, zal er opletten, taal is niet mijn sterkste kant.

Liefs, Daisy
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 15

Die kamer staat al heel lang leeg, eigenlijk zo lang als ik hier verblijf zegt Lieve. Ik kijk haar vragend aan, ik ben na mijn stage blijven hangen zegt ze, het is een beter klimaat dan dat van België
Ik meende al te horen dat je niet uit Nederland komt zeg ik met een lach en begin me weer een beetje op mijn gemak te voelen, ja en naar vier jaar ben ik nog niet van plan om terug te keren. Zolang al zeg ik. Ja de tijd gaat snel als je het naar je zin hebt zegt Lieve. Cindy frunnikt wat achter mijn jurk, even je strik goed doen zegt ze. Lieve lacht, ja dan komt de rok beter uit. Ik probeer door de ramen in de onbewoonde kamer te kijken, maar de gordijnen zijn gesloten, op een kiertje na, met het weinige licht dat naar binnen valt zie ik wat afgedekte meubels en een stukje behang, het heeft een beertjes motief. Ik denk dat dit ooit een kinderkamer was zeg ik tegen Cindy.

Ja ik heb we eens een blik kunnen werpen toen de deur open was, zegt Lieve. Yvon was bezig om wat dingen weg te halen, maar toen ik haar wou vragen of de kamer ook verhuurd kan worden zag ik dat ze verdrietig was, ze had tranen in haar ogen, ik heb toen niets durven vragen en dat was bijna een jaar geleden. Yvon? Ja de oude hoofd zuster, zij is de huisbaas, en woont in het onderste voorhuis. Oh maar de rest van het internaat dan?, het bovenste gedeelte van het beheerders huis, waar we nu zijn, bestaat uit twee vleugels met ieder 3 grote kamers en een badkamer, het achterste gedeelte van de begane grond heeft twee grote kamers en een bad kamer en de grote keuken. Yvonne heeft een heel eigen woongedeelte aan de voorkant met eigen entree aan de zijkant. De oude slaapzalen en eetzalen worden momenteel verbouwt, en wat ik begreep duurt dat nog wel een paar jaar.

Tja zegt Cindy, ik had gehoopt dat we die kamer voor jou konden krijgen, maar nu ik dit zo hoor... Ach zoekt Sanne woon ruimte vraagt Lieve, ja Sanne komt stage lopen bij ons. En ze zit nu boven Dirk, ach gut bij dat enge mens? Cindy en lieve gaan keuvelend naar binnen, maar ik merk dat de balkon deuren van de kamer ernaast niet echt goed dicht zitten en begin te proberen of ze open kunnen. Ik heb een idee zegt Lieve tegen Cindy, ik ga het gewoon aan Yvon vragen, ik zag haar net ook binnen komen, wacht maar even, ik ken haar al lang en misschien dat ze nu van gedachte is veranderd. Wij gaan even naar beneden roepen de dames mij toe. Ja is goed schreeuw ik bijna, gho mijn stem blijft echt meisjesachtig helemaal nu ik voor het eerst zo luid roep. Ik begin het echt fijn te vinden, en ga door met het morrelen aan de deur.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 16

Als ik een stukje hout tussen de deursponning plaats en iets kracht zet springt de deur open. Ik open de deur wat verder en schuif het stoffige, schijnbaar ooit lichtblauwe gordijn opzij. Nu er meer licht in de kamer valt zie ik een royale kamer, de muren zijn behangen met wit kinderbehang vol met licht blauwe wolkjes en bruine teddyberen met blauwe strik. Er staan wat meubels onder witte lakens. Op eens een windvlaag, de balkondeur slaat dicht, ik besluit er geen aandacht aan te schenken en kijk verder, schijnbaar heeft deze kamer een eigen bad kamertje, en een nis waar nu wat dozen staan.

Ondertussen hebben Cindy en Lieve, Yvon gevonden. Die kamer heeft voor mij veel herinneringen, en ik heb toch al genoeg meiden hier,ik kan makkelijk rondkomen zegt Yvonne en laat een traantje als de meisjes een triest gezicht opzetten. Maar wat is dat nu zegt Lieve als ze een arm om Yvon heen slaat, we zijn alleen teleurgesteld, omdat we het niet begrijpen. Als we nu aanbieden de kinderkamer zelf opknappen? No! Cindy schrikt en Yvon begint hard te huilen.

Ondertussen heb ik alles al bekeken en wil weer naar het balkon. Ik duw tegen de deur maar deze klemt behoorlijk, Dus besluit ik wat te gaan zoeken om te kunnen wrikken, als ik een laken weg trek, komt er een mooie kledingkast te voorschijn, door het stof van het laken moet ik niessen. In deze kamer is zeker al tientallen jaren niet meer schoon gemaakt, dat is zeker. Als ik de kast open zie ik allerlei jurken hangen, eentje lijkt wel erg op de jurk die ik aan heb, schijnbaar even groot, maar dan met een grote teddybeer op het lijfje.

Als ik verder loop, zie ik de deur naar de gang, maar natuurlijk denk ik, misschien kan ik die wel van binnenuit openen, maar net als ik naar de klink wil grijpen hoor ik gestommel en stemmen op de gang. Ik kan Sanne niet vinden hoor ik Cindy zeggen. Ik doe een paar passen naar achteren, en struikel, val achterover maar kan mezelf opvangen, de rok van mijn jurk is slordig omhoog geslagen. de sleutel wordt in het slot gestoken. Ik probeer iets rechtop te gaan zitten, met een aantal klikken hoor ik hoe de sleutel omgedraaid wordt, mijn adem stokt.
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 17

De deur gaat open, ik zie Cindy verschrikt kijken, Yvonne kijkt naar mij, Lizzy? Stammend ze... Wat doe jij nou hier zegt Lieve een beetje verontwaardigd, Yvon loopt een beetje naar mij toe, ze kijkt verbaast. Lizzy? Ze zoekt steun tegen de muur, Sorry zeg ik, maar de deur was open, ik dacht... zegt Yvon, ik kijk even, maar... Dit is niet handig van je Sanne, zegt Lieve, Yvon knielt bij me neer en kijkt me aan. Sanne? zegt ze een beetje verdwaast, ja mevrouw zeg ik beleeft. Ik verwacht een boze preek, maar ze kijkt me alleen een beetje verdwaast aan. Even is het stil, met een verdrietige glimlach slaat ze de rok van mijn jurk terug, ik had vroeger een dochtertje, je lijkt op haar, met deze jurk. Ik zeg niets maar kijk Yvon recht in de ogen, ze hield van deze kamer, we mochten nooit wat veranderen, zelf toen ze 16 was geworden, wou ze niets veranderd hebben aan haar kinderkamer. Zelfs niet het bed. Dit was haar kamer sins we hier kwamen wonen toen ze 4 jaar was. Cindy en Lieve luisteren ook aandachtig. Wat is er gebeurd vraagt Lieve voorzichtig. Lizzy had een spierziekte, na haar twaalfde ging het steeds harder achter uit, ze had veel verzorging nodig. Ze was zo dapper,ze is nu twintig jaar gelden overleden. Cindy begint te huilen en probeert Yvonne die het duidelijk moeilijk heeft te steunen.

Lieve rijkt mij haar hand en helpt mij overeind. Nu staan we met zijn alle in het midden van de kamer. Yvonne kijkt me aan, dus jij zoekt een kamer zegt ze, ik knik, waarom weet ik niet, maar het voelt als of jij hier hoort. Ze is even stil, Lieve en Cindy kijken iets wat verbaast, je mag hier wonen onder de voorwaarde dat de kamer blijft zo als die is, je mag een keukentje in die nis laten bouwen, en de bad kamer opknappen, maar alles blijft in de stijl die Lizzy mooi vond, de meubels die hier staan moeten blijven! Yvonne trekt het laken van een meubel af, waar van ik dacht dat het een grote kast was, maar er komt een groot en hoog kinderbed onderuit, kompleet met hoge tralie hekken, Lizzy mocht niet uit bed kunnen vallen zegt Yvon, deze waren toen in de tijd vrij normaal op de kinderafdeling. ze heeft nooit zindelijk kunnen worden door die nare ziekte, en het hooge bed was erg handig in de verzorging die ze nodig had, maar daar weet jij alles van zag ik en Yvon wijst naar mijn kruis.

Ik voel me een beetje vernederd, en kijk naar de grond, daar kan ze niks aan doen zegt Cindy een beetje fel. Yvonne kijkt Cindy bedroeft aan, zo bedoel ik het niet, ik herken alleen een beetje van Lizzy in Sanne. Sorry zegt Yvon tegen mij, als ik de kamer verhuur dan alleen aan jou en onder de voorwaarden die ik net opnoemde. Dat bed is volgens mij te klein, ik moet dan ook mijn eigen bed in de kamer zetten. Maar goed de kamer is erg ruim. En wat zou de huur dan zijn vraag ik voorzichtig, als jij de kamer netjes opknapt en zo houd mag je er in wonen voor 450 euro inclusief water en stroom. Yvon kijkt me een beetje vragend aan, en ik naar Cindy en Lieve. Die Teddy beertjes op de muren zijn best wel lief zegt Cindy, ja ik kan er wel aan wennen zegt Lieve, volgens mij past het wel bij jou zegt Yvone. Mijn opties zijn niet talrijk, zeg maar nul eigenlijk. Je mag er wel even over denken zegt Yvon, ik kijk naar het bed en de muren, mijn leven staat al op zijn kop denk ik. Ik doe het, wanneer kan ik erin? Nou zegt Yvon verrast, ik wil nog wel wat persoonlijke dingen eruit halen, ze staat op en loopt naar de kleding kast, ze haalt de blauwe jurk er uit en houd het voor zich uit, ik sta ook op, dat begrijp ik zeg ik en kijk naar de jurk, afgezet met wit kant ook rond het borst stuk wat wit is, met een lichtbruine teddybeer erop. Deze laat ik hier, volgens mij is het jou maat. Ik lach beleeft. Er hangt er een voor iedere dag van de week zegt Yvon, allemaal een andere kleur net als de nachtponnen. Ze hebben een ingebouwd romperstuk om te zorgen dat de luier niet kan afzakken. Ik kijk vragend naar Cindy, die haar schouders ophaald. Opeens houd ze de jurk voor me. Als je ze na werktijd draagt, mag je de kamer voor 100 euro per maand huren. Ik kijk heel verbaast, het doet me herinneren aan Lizzy, al is het maar een uurtje, je lijkt zo op haar, je zou me er een groot plezier mee doen. Ik kijk Lieve en Cindy vragend aan, help wat moet ik doen?
 

Daisy

Gewaardeerd Lid
Deel 18

Dan zie ik dat Cindy haar duim opsteekt, maar ik vindt het een gek idee, als ik dat niet doe vraag ik voorzichtig, dan de 450 euro zegt Yvon, maar ze ziet dat ik het een vreemd voorstel vind, weet je wat zegt ze, iedere maand dat jij me jou door de weeks laat instoppen en in het weekeinde s'ochtends laat aankleden kost het je maar 100 euro, ik mis Lizzy nog iedere dag, en het zou me misschien helpen om het toch te verwerken, als je niet wilt is het ook goed.

Denk er maar over na, Cindy pakt een nachtpon uit de kast het is een babydoll model, bedrukt met teddybeertjes, herkenbaar vraagt ze met een lachje, en geeft me een knip oog. Dat zullen we doen Yvon, Sanne zou het heel fijn vinden om hier te mogen wonen. Een beetje verrast door Cindy, zeg ik er gelijk achter aan; ja morgen gaan we gelijk beginnen met schoon maken, morgen middag dan zegt Yvon met een glimlach. Dat is goed zegt Cindy en hangt de babydoll terug.

Kom we moeten de boodschappen nog uitpakken zegt Cindy en trekt me mee naar buiten, doe de deur maar dicht zegt Yvon ik wil nog even alleen zijn. Lieve geeft een bedank knikje en sluit de deur als ze ook de kamer verlaat. Wij gaan zo nog een hapje eten doe je mee vraagt Cindy aan Lieve, nee ik maak zo nog wat en ga vroeg naar bed, maar ik spreek je morgen wel, dag Sanne tot snel zegt Lieve en gaat haar kamer in.

Wat is dit voor iets raars zeg ik tegen Cindy, als ze de deur dicht doet, ze haalt haar schouders op, Yvon is misschien wat in de war door alles wat er zojuist gebeurd is. Maar wat vind je ervan, het is toch perfect?wat ik belangrijker vindt is waarom ik niet gemerkt heb dat ik mijn plas liet lopen! Oh dat zegt Cindy een beetje ongeïnteresseerd, de bij werking van je inhaler. Ja dat vermoeden had ik al zeg ik een beetje geïrriteerd, en nu? Nou je hebt de oplossing al om zegt Cindy terwijl ze de boodschappen opruimt. En hoelang blijft die bijwerking? Zo lang als je het gebruikt waarschijnlijk, de meesten proef personen, haakten af dus we weten niet of het in de tijd verminderd. Dus als ik stop dan... Ja dan ben je ook weer zindelijk, maar dat doe je niet. O nee zeg ik let jij maar op, en ik gooi de inhaler in de prullenbak. Cindy kijkt, ja het is jou lichaam en jou leven zegt ze en haalt het kinderlijke nachthemd uit de zak en houd het voor me, staat inderdaad heel snoezig zegt ze. Wat denk jij? Ik haal mijn schouders op en stiekem voel ik of mij luierbroekje nog droog is. En vraagt Cindy en tilt de rok van mijn jurk hoog op, voelt aan de voorkant, warm en behoorlijk opgezet zegt ze, maar gelijk daarna trekt ze het broekje iets naar beneden en kijkt er in. Hè zeg ik een beetje boos, ach got zegt Cindy, bij jou zit er natuurlijk nog iets anders in, daar kun je nog wel mee voort, het luier broekje bedoel ik. Wat bedoel je daarmee zeg ik boos, maar Cindy geeft geen antwoord en stopt het nachthemd weer in de zak.

Zullen we zo gaan? Het is al acht uur. Zo laat al zeg ik, Cindy geeft me de pakken Luiers, ik draag je nachtpon wel. En waar zijn mijn andere kleren vraag ik. Die heb je niet meer nodig antwoord Cindy, en gaat nog even naar het keukentje. Als ze terug komt heeft ze een haarband in haar handen, bovenop zit een blauwe strik, even je haar goed doen zegt ze en begint wat te frunniken, als ze klaar is kijk ik even in de spiegel, de bruine clipjes zijn vervangen door blauwe en de haarband met strik maakt het geheel af, niet te kinderachtig vraag ik, nee heel schattig zegt Cindy. En opent de deur. Op de overloop staat Yvon, wat lief zegt ze tegen me, jij bent geen groot meisje, eerder een klein meisje. Ik begin rood te worden.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
ik kijk elke avond weer of er weer wat te lezen is en dan voornamelijk van dit verhaal.
 

Kingdark

Gewaardeerd Lid
paddy123 zei:
björn zei:
ik kijk elke avond weer of er weer wat te lezen is en dan voornamelijk van dit verhaal.
Ik ook, leuk verhaal
Ik ook. Ik kijk uit naar volgende posts van het verhaal!
@Daisy: als je wat tips wilt om je taal en verhaal wat beter te maken qua uitzicht enz, laat me dan wat horen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Wil graag eens peuter/kleuter zijn Contact advertenties 0
B Ontdekking in leef wereld van baby, peuter en kleuter. Algemene info 1
pamperboy1994 Ageplay mama of kleuter juf gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
ImALittleBabyBoy Speel een Kleuter in een pc game Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
K virtuele p(m)apa/kind/baby/kleuter/relatie - Hoe aan te pakken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Limbonees Vrouwelijke mamma of baby/kleuter Pub 3
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 12
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar iemand waarmee ik me kleine zelf kan zijn. Contact advertenties 9
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
dlrob Rainbow power, wie is er allemaal een vrouw/meisje maar niet in het juiste lichaam geboren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Lilapink10 Meisje 14 zoekt leeftijdgenootjes Contact advertenties 23
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
cindy eerste keer outen/klein meisje Voorstellen 44
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
~ Blue ~ Meisje zoekt een lieve maar ook strenge mama Contact advertenties 7
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
Diaperman Contact met vrouw of meisje Contact advertenties 6
Lievelotje Klein meisje steld zich voor Voorstellen 32
L dl ageplay travestiet meisje zoekt pappa of mamma of stel Contact advertenties 6
A Leuk, lief meisje gezocht tussen de 18 en 30 Contact advertenties 3
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
D Rearz training pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
L op zoek naar een mommy/dl meisje Contact advertenties 0
M 'klein' meisje zoekt online Daddy... Contact advertenties 19
diaperdrenthe Libero-meisje avontuur van een heksje L 12
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
A Online / Regio Midden-Brabant Contact advertenties 1
DL luier Tim23 Op zoek naar een dl meisje Contact advertenties 2
X Little brat meisje zoekt mommy Contact advertenties 0
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
M Online contact gezocht Contact advertenties 0
D Contact jongen meisje den haag Contact advertenties 2
L Hoi iedereen. Voorstellen 19
harry6707 Zoek ab meisje in de buurt zutphen Contact advertenties 4
Babygirlsara36 Luieren is een openbaring voor dit meisje. Contact advertenties 21
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar papa of mama Contact advertenties 21
L Kom jij bij daddy over de knie meisje? 16+ Board 4
S Daddy uit regio Antwerpen zoekt meisje/zusje voor Dark ageplay Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt mama of papa Contact advertenties 2
T Opzoek naar meisje 15-19 omg haarlem Contact advertenties 4
P Hey opzoek naar chat meisje of eventueel jongens ook Contact advertenties 0
TransBabyPrinsesje 21 jarig Trans baby meisje zoekt een Papa voor in het echt.. Contact advertenties 10
LuierN Zoek een meisje / vrouw voor chat Contact advertenties 1
Similar threads


















































Bovenaan