Marije's verhaal

Peter1970

Superlid
Beste lezers van Marije's verhaal, er komt nog wel een vervolg, ik heb al wat ideeen. Maar voorlopig concentreer ik me op het verhaal ' de kinderwens' (16+).
 

Peter1970

Superlid
Marije's verhaal deel 26

'Wat jij wil meisje.' Zei Thijs en hij pakte de dikke luier van het stapeltje. Marije werd een beetje opgewonden van het idee dat ze straks met deze dikke luier om naast Thijs in de stad zou lopen.
Ze voelde hoe ze blosjes op haar wangen kreeg.
Thijs tilde haar benen iets op en schoof de luier onder haar billlen. Marije genoot van het geschuif met de luier tot dat deze precies goed lag, wat altijd even duurde. Waarna Thijs de luier tussen haar benen trok. De luier paste perfect en Marije voelde hoe deze strak in haar liezen sloot toen Thijs de stickers dichtplakte.

'Zo kleintje, jij kan er voorlopig weer tegen aan.' Zei Thijs tevreden en gaf haar een zoen.
Nadat Thijs het rompertje had dichtgeknoopt, wilde hij Marije gaan aankleden. Thijs pakte Marije's spijkerbroek. Marije schudde heftig met haar hoofd. Ze wilde absoluut geen spijkerbroek aan. Ze zou die nu toch niet dichtkrijgen van wege de dikke luier. Bovendien wilde ze graag kleertjes aan waarin ze zich een klein meisje kon voelen. Zoals een leuk kort jurkje.
'Wat wil je dan?' Vroeg Thijs.
Marije wees op haar kleerkast.
'Wil jurkje aan.' Zei ze met een klein stemmetje.
Thijs liep naar de kast en trok er een kort overgooiertje uit.
'Perfect' dacht Marije en ze knikte heftig ten teken van goedkeuring.
Het was een paars overgooiertje van ribfluweel. Het jurkje zou haar voldoende het gevoel van een klein meisje kunnen geven zonder te kinderachtig te zijn.
'En dan hoort er denk ik deze maillot bij.' Zei Thijs en hield een tamelijk dikke oranje-gele maillot omhoog.
Marije knikte weer.
Gewillig liet ze zich verder aankleden door Thijs.

Niet veel later stond Marije aangekleed en wel naast de kommode.
Ze bekeek zichzelf in de spiegel en was tevreden over het resultaat. Het kortje jurkje verhulde ternauwernood de dikke luier. Bij haar kont was een dikke bult zichtbaar die voor een geoefend oog niets te raden overliet. Maar degenen die er niet op bedacht waren zouden zich hooguit verwonderen over haar wel heel stevige billen.
Mariie vloog Thijs om de nek.
'Ik heb zo'n zin om met jou samen te zijn. Kom laten we gaan.' Fluisterde ze in zijn oor.

'Even wat spullen pakken voor vannacht, ik wil niet dat ik weer van Paulien op mijn kop krijg omdat ik jou de verkeerde luier heb omgedaan.' Zei Thijs met een knipoog.
Thijs pakte zijn rugzak en pakte van de verschillende stapeltjes met luiers er een paar af. Paulien had er inmiddels voor gezorg dat ze een behoorlijk voorraad en variatie hadden.
Van 'gewone' witte luiers in diverse diktes, tot meer speciale luiers in allerlei kleuren en printjes. Luiers waarvan het eigenlijk zonde was om er nog een rompertje over aan te trekken.
'Ik neem maar wat extra mee, zoals Paulien al zei, zodat ik altijd een voorraadje voor je heb bij mij thuis.'
Marije werd helemaal warm bij de gedachte dat ze vaker bij Thijs zou mogen slapen. Weer voelde ze hoe ze blosjes op haar wangen kreeg.
Nadat Thijs ook haar speentje, knuffeltjes en andere spulletjes had gepakt konden ze gaan.

Ze namen afscheid van de drie meiden. 'Pas goed op haar.' Zei Paulien en tegen Marije: 'Lief zijn en goed naar Thijs luister.' Marije knikte. Laura zwaaide vanaf haar speelkleedje.
Even later zaten Thijs en Marije op de fiets richting de stad. Marije zat achterop. Haar korte jurkje was flink opgekropen. Maar doordat ze een maillot droeg, was haar luier niet heel erg zichtbaar.
Ze had dan ook niet zoveel bekijks als de vorige keer toen ze op de fiets zaten. Marije vond het eigenlijk best jammer. Ze kon zich nog goed de ontmoeting met Jurgen herinneren, die spontane jongen die haar zo graag wilde verschonen. Hoewel ze vond dat alleen Thijs dat mocht doen, was zo ook wel nieuwsgierig hoe het zou zijn om door een andere jongen te worden verschoond.

Nadat ze de fiets hadden geparkeerd liepen ze gearmd het centrum in. Het was zaterdagmiddag en best druk. Blijkbaar viel het niemand op dat ze een luier droeg. Tot haar teleurstelling besteedde niemand aandacht aan hen. Op een of andere manier wilde ze graag laten zien ze dat ze een klein kleutermeisje was.
Ze fantaseerde dat ze een speentje in haar mond had, mensen zouden dan ook gelijk snappen waar die dikke bult bij haar kont vandaan kwam. Maar met een speentje in haar mond rondlopen durfde ze niet, hoezeer de gedachte haar ook opwond.
Bovendien was zo'n speentje te duidelijk, het liet niets aan de verbeelding over. Het leukste vond Marije het dan ook om mensen in twijfel te brengen. Daarom tilde ze af en toe , heel nonchalant, haar jurkje iets op, zodat haar luier, welliswaar bedekt door de maillot zichtbaar werd. Dat had direct effect. Mensen stootten elkaar aan en keken om. Marije zag de twijfel en ongeloof in hun ogen, en ze vond het maar wat leuk om dit spelletje te spelen.

'Ik wil even hier kijken.' Zei Thijs toen ze voorbij een platenzaak liepen. Thijs was gek op oude vinyl LP's.
'Veel meer diepte dan dat vlakke Spotify.' Zei hij altijd. Zelf hoorde Marije het verschil niet zo. In de platenzaak was Thijs al snel verdiept in het enorme aantal bakken met LP's. Marije slenterde een beetje door de zaak. Op een gegeven moment voelde ze dat ze moest plassen.
Ze stond in een rustig gedeelte van de winkel. Ze spreidde haar benen een beetje en ontspande zich, ze voelde hoe de warme urine zich in haar luier verspreidde, het was het eerste plasje en het was een dikke luier, ze hoefde zich geen zorgen te maken over doorlekken.
Omdat ze in een rustig gedeelte stond, waande ze zich onbespied en kreunde ze van genot, met beide handen drukte ze de luier even stevig in haar kruis. Door het gevoel van de warme natte luier tegen haar schaamstreek en billen trok een rilling van opwinding door haar lichaam.
'Zo, zo kon je het niet meer ophouden.' Klonk het plotseling achter haar.
Marije schrok op. De stem kwam haar bekend voor.
Ze draaide zich om en keek in het lachende gezicht van Jurgen.(wordt vervolgd)
 

Peter1970

Superlid
Leuke verrassing dat er ineens weer een nieuw hoofdstuk van dit verhaal is gekomen! Ga zo door :love
Ik had een ochtend vrij genomen om samen met een bevriende electricien een nieuwe wasmachine aansluiting te maken, maar die belde op het laatste moment wegens Corona af. Dus had ik onverwacht wat tijd over. Omdat ik eigenlijk met 'de kinderwens' bezig ben weet ik dus niet wanneer ik weer tijd heb voor een extra hoofdstuk van 'Marije'
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Ik had een ochtend vrij genomen om samen met een bevriende electricien een nieuwe wasmachine aansluiting te maken, maar die belde op het laatste moment wegens Corona af. Dus had ik onverwacht wat tijd over. Omdat ik eigenlijk met 'de kinderwens' bezig ben weet ik dus niet wanneer ik weer tijd heb voor een extra hoofdstuk van 'Marije'
Jammer dat dit verhaal vaak moet wijken voor je andere verhalen, terwijl dit je beste verhaal blijft tot nu toe.
 

Peter1970

Superlid
Jammer dat dit verhaal vaak moet wijken voor je andere verhalen, terwijl dit je beste verhaal blijft tot nu toe.
Leuk dat je dit mijn beste verhaal vindt, het is mijn eerste verhaal en daarom voor mij zelf ook wel speciaal. Tijdens het schrijven van 'Marije' ontstonden ideeen die niet in het verhaal paste, maar ik die ik toch wilde uitwerken. Zo is bijv. 'De proefpersoon' ontstaan. Door de verschillende schrijfstijlen is het haast niet mogelijk om aan twee verhalen tegelijk te werken en kwam 'Marije' tijdelijk stil te liggen. Doordat 'Marije' het meest realistische verhaal is,ontwikkelt het verhaal zich trager en zijn veel ideeen niet geschikt. Dit in tegenstelling tot bijv. 'De kinderwens.' In dit verhaal kan ik mijn fantasie veel makkelijker de vrije loop laten. Het verhaal van Marije heeft gewoon wat meer tijd nodig.

Overigens vind ik zelf 'de proefpersoon' het beste gelukt, omdat het ondanks het tamelijk absurde verhaal wat mij betreft toch redelijk geloofwaardig en spannend is geworden.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Leuk dat je dit mijn beste verhaal vindt, het is mijn eerste verhaal en daarom voor mij zelf ook wel speciaal. Tijdens het schrijven van 'Marije' ontstonden ideeen die niet in het verhaal paste, maar ik die ik toch wilde uitwerken. Zo is bijv. 'De proefpersoon' ontstaan. Door de verschillende schrijfstijlen is het haast niet mogelijk om aan twee verhalen tegelijk te werken en kwam 'Marije' tijdelijk stil te liggen. Doordat 'Marije' het meest realistische verhaal is,ontwikkelt het verhaal zich trager en zijn veel ideeen niet geschikt. Dit in tegenstelling tot bijv. 'De kinderwens.' In dit verhaal kan ik mijn fantasie veel makkelijker de vrije loop laten. Het verhaal van Marije heeft gewoon wat meer tijd nodig.

Overigens vind ik zelf 'de proefpersoon' het beste gelukt, omdat het ondanks het tamelijk absurde verhaal wat mij betreft toch redelijk geloofwaardig en spannend is geworden.
Kwestie van smaak op zich snap ik je gedachte gang maar, persoonlijk vond ik de proefpersoon te extreem worden, en ook de kinderwens ging een kant op wat me niet meer aan sprak maar, Marije blijft leuk.
In ieder geval bedankt voor je reactie en fijn dat je wel door gaat met Marije.
Ik schrijf mijn verhalen wel door elkaar, houdt me scherp, ook lopen ze vaak in meer of mindere mate door elkaar.
Waardoor het verhaal uit verschillende kanten wordt belicht.
 
Laatst bewerkt:

Ella82

Superlid
Leuk dat je dit mijn beste verhaal vindt, het is mijn eerste verhaal en daarom voor mij zelf ook wel speciaal. Tijdens het schrijven van 'Marije' ontstonden ideeen die niet in het verhaal paste, maar ik die ik toch wilde uitwerken. Zo is bijv. 'De proefpersoon' ontstaan. Door de verschillende schrijfstijlen is het haast niet mogelijk om aan twee verhalen tegelijk te werken en kwam 'Marije' tijdelijk stil te liggen. Doordat 'Marije' het meest realistische verhaal is,ontwikkelt het verhaal zich trager en zijn veel ideeen niet geschikt. Dit in tegenstelling tot bijv. 'De kinderwens.' In dit verhaal kan ik mijn fantasie veel makkelijker de vrije loop laten. Het verhaal van Marije heeft gewoon wat meer tijd nodig.

Overigens vind ik zelf 'de proefpersoon' het beste gelukt, omdat het ondanks het tamelijk absurde verhaal wat mij betreft toch redelijk geloofwaardig en spannend is geworden.
Proefpersoon is idd leuk.
een van de betere verhalen
 

Peter1970

Superlid
Hopelijk komt er nog enkele vervolgen op dit verhaal, het is super leuk en gezellig om te lezen. 1
Hoi Diaperke1, dank voor je bericht. Ik ben zeker van plan nog een vervolg te maken. Ik ben nu volop met de 'kinderwens' bezig (16+ verhalen). Maar misschien heb ik nog wel ergens de tijd voor een nieuw deel, ik denk alleen niet op hele korte termijn.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! L 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
A Emma's Verhaal E 104
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
slaaf.johannes het verhaal van radiotijger V 10
sissy_Mady verhaal Anja's Probleem VVV 0
A Nova's verhaal N 12
friendly Poll nieuw verhaal 16+ Verhalen 7
beddenplasser Verhaal Klaar winkelierster... W 486
Similar threads


















































Bovenaan