Mijn luierleven tot nu toe

snoekkie

Nieuw lid
Mijn luierleven tot nu toe.

Mijn Nederlands is helaas niet meer zo goed. Ik hoop in ieder geval dat jullie het kunnen lezen. Veel plezier!

Al sinds me 8e was ik geobsedeerd door luiers. In die tijd speelde ik nog met de poppen en nam ik daar de luiers van. Die waren natuurlijk veel te klein, maar ik had wat.

Op het moment dat ik een jaar of 10 was, was mijn neefje drie en plaste nog in zijn broek. Elke keer als we dan daar waren nam ik een paar luiers mee naar huis. Helaas woonde die in Zwitserland, dus zag ik hem bijna nooit. In Nederland zelf durfde ik geen luiers te kopen. Te bang om betrapt te worden.

Toen ik 12 was begon ik internet door te krijgen en bestelde ik overal proefpakketjes. Helaas gooide me moeder die altijd weg. Op school ging het niet goed, werd heel erg gepest. En thuis ging het ook niet goed en de luiers waren me enige troostpunt. Aangezien mijn moeder me proefpakketjes altijd weggooide, had ik ook geen troostpunt. Gelukkig kwam ik toen Leo tegen. Hij was toen twee of drie jaar oud en plaste nog steeds in zijn broek. Iedere dag was ik wel bij hem te vinden en ik nam ook geregeld stiekem luiers mee. Dat ging een maand of twee goed, totdat me moeder alle luiers vond. Ik heb toen alles terug moeten geven.

Op me 13e ging ik naar de middelbare. Daar werd het leven echt een hel. Ik werd nog meer gepest als vroeger. Er zijn dingen gebeurt die ik zelfs me aardsvijand niet gun. In die periode verlangde ik heel erg naar luiers, maar ik schaamde me voor me gevoelens. Het hele jaar heb ik bijna geen een luier gedragen. Ik schaamde me echt heel diep voor mijn gevoelens.

Omdat het in Nederland niet meer ging, ik heb in die tijd 4x geprobeerd zelfmoord te plegen. Leo, mijn enige vriend, had kanker gekregen en is er helaas aan overleden. Na dat er nog veel meer dingen gebeurd zijn, vonden mijn ouders dat het genoeg was en zijn we naar Zwitserland verhuisd.

Daar heb ik tot kerst geen luiers gedragen, maar na de kerst heb ik voor mij iets bijzonders gedaan. Ik ben namelijk luiers gaan kopen. Op internet had ik opgezocht welke luiers ik kon kopen. Na een zwemtraining, ik zwem veel en ook redelijk goed, ben ik naar de Coop gegaan en heb daar luierbroekjes gehaald. Even kreeg ik de schrik van me leven toen daar een vader van een jongen van de zwemvereniging stond, maar ik heb doorgebeten en heb luiers gekocht. Dat ogenblik was ik de gelukkigste van de aarde. Een week later heb ik ook nog Pampers gehaald. Ik ben namelijk erg klein voor me leeftijd en pas nog maat 5 van Pampers.

Nu ben ik 14. Ik schaam me best wel diep voor me luiergevoelens, maar ik ga toch regelmatig nieuwe luiers kopen. Mijn moeder heeft geloof ik de hoop opgegeven en gooit niet meer mijn luiers weg. Helaas moet ik zes keer per week zwemmen, dus heb ik niet heel veel tijd om luiers te dragen. Maar als de training een keer uitvalt en we ook geen wedstrijden hebben, draag ik een luier! Ik hoop het ook nog heel lang te kunnen doen.
 

tycoen185

Gewaardeerd Lid
mooi levensverhaal tot nu. wel rot voor je dat je gepest werd (en zo te horen ook behoorlijk veel), verder wens ik je betere toekomst. met veel luiers devil2
 

KleineAap

Toplid
Ik heb veel respect voor he! Zo veel al meegemaakt in je jonge leven. Dat hoort gewoon niet. Ik hoop dat je in Zwitserland (zo mooi land) het veel beter gaat en gaat worden! Maar de luiers helpen daar wel bij!
 

Ares

Stuur mij gerust een privébericht
Indrukwekkend levensverhaal.
Ga je nu in Zwitserland naar school? En gaat het daar beter dan hier in Nederland?

En ik denk dat naarmate je ouder en volwassener wordt je meer controle zult hebben over je eigen leven. Hoewel ouder worden ook met meer verantwoordelijkheden komt, zul je ook meer de dingen kunnen doen die je graag wilt doen.

Dus op naar de toekomst! ;)
 

Koekie

Gewaardeerd Lid
Wouw, Snoekkie,

Jij kan goed schrijven, en je hebt jezelf zuiver in beeld. Laat je niet te neer drukken dat je anders bent dan anderen. Ik vind jou Oké!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
D Kim's luierleven K 10
DL_Michel Verhaal Klaar Mijn luierleven 16+ Verhalen 1
K 1 tot 14 mei Curaçao 2024 Contact advertenties 0
M Beschikbaar als daddy van 13 tot 20 maart overdag Contact advertenties 3
Koning^Speentjes Als kind shirt bijten leid tot duimen en speen willen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D Een open oproep - (meerdere contact vragen, van online tot real life.) Contact advertenties 5
Bam-Bi Hoe kom jij echt tot rust? Pub 51
D Vrouw (18 tot 36) Omgeving Zuid-Holland. Contact advertenties 5
beddenplasser Oproep tot verzet Pub 5
Babyukkie Verzoek tot na leving regels Algemene info 20
O Multi inzetbaar: latex tot Contact advertenties 0
Tkb Tot welke leeftijd dragte je vroeger luiers ? en wat voor impact had dat later? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
tijn2022 wat is er nog niet tot weinig te koop in luierwereld wat je wel graag zal willen hebben. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 71
B Weer overgehaald tot AB Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
satin daiper lover Zoek mede liefhebbers of verzorgingsplaats in de ruime regio van eersel tot mierlo Contact advertenties 7
T Tot zondag omgeving Gent Contact advertenties 0
G online contact en later misschien afspreken graag ben ik op zoek naar een dame van de 23 tot 29 Contact advertenties 1
Dancer Lift naar abdl weekeinde 29 juli tot 31 juli Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
smartin Afspreken 15 tot 19 april Contact advertenties 4
T Verplicht tot slaaf 16+ Board 2
G Van jaloezie tot grote verandering J 2
C Tot welke leeftijd liet je moeder je 's nachts nog plassen? Polls 33
Reppie mogelijkheid om chat te beperken tot geverifieerde leden ? Forum en Chatregels 15
L kruidvat luierbroekjes tot 65 kg 16+ Board 16
Dreamy Oproep tot verdraagzaamheid Forum en Chatregels 106
Cyril Archambault Van sekte-kind tot luierliefhebber V 8
A tot het uiterste... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
B Gevochten tot niks 16+ Verhalen 0
plork Van mond tot aan kont 16+ Board 12
K Alleen thuis van 23-05 tot 1 juni (ongeveer) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Robbie_DL Tot wat voor persoon voel je je als AB aangetrokken? zowel man als vrouw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Ares Meer gasten laten verleiden tot aanmaken van account Ideeën Bus 8
bobby2004 verzoek tot alfabetisering van 16+ verhalen moderator talk 1
Diaperboy-17 Afspreken, morgen middag. Tot 20 jaar ^^ Contact advertenties (T) 0
Diaperboy-17 Afspreken (Morgen middag) tot 20 jaar Tiener board 0
ImALittleBabyBoy onesie €44,99 groupon tot 7-4 Kleding 11
Diaper-Max Mensen van zelfde leeftijd van 12 tot 16 Contact advertenties (T) 35
D rompers tot maat 188 Winkels 12
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
P Respect en tot ziens Chatroom 48
DL_Michel AB-DL weekend voor ruim 25 personen 21-6 tot 24-6-2013 Pub 145
R Tel tot 10 voordat de MOD het ziet! Spelletjes 24686
scenekid Vage droom...reden tot luierliefde? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
DL_Michel Chat ombouwen tot video chat? Chatroom 42
manon Van onhandelbare puber tot klein prinsesje V 12
maxi 24/7 luiers dragen kan leiden tot... Tiener Baby's / Luierliefhebbers 16
A van Bedplasser tot teenbaby V 4
A van Puber tot peuter V 1
DL_Michel BEKEERD TOT LUIERS B 14
Similar threads


















































Bovenaan