Axl is een jongetje van 11 jaar oud Het verhaal gaat in de ik vorm geschreven worden. Je mag altijd tips en ideeën geven maar ik heb nog niet veel ervaring met schrijven dus aub niet te veel negatieve commentaar. Ik zeg nog "daag mama" wanneer ik de deur uit stap. Ik ga naar mijn vriend's huis om samen met hem naar school te wandelen. Daar aangekomen druk ik op de deurbel. Het duurt even voordat mijn vriend Thiebe naar buiten komt. Hij doet de deur open en ik zeg "heeeey Thiebe, hoe is het?" "Goed met jou?" "Zeker goed want het is de laatste schooldag! " "Kom gaan we naar school, anders komen we te laat?" "Oke is goed." We vertrokken en na een kwartier kwamen we aan op school. We waren bijna te laat. De les begon en we kregen ons rapport. We mochten op tablets zitten. We mochten ook limonade en cola drinken. Tijdens het gamen op de tablets dronk ik veel cola. Mijn blaas raakte vol maar ik wilde niet stoppen met gamen dus ik wachtte tot de speeltijd. Ik hoorde de bel, ruim snel de tablet op en dronk mijn glas leeg. Ik trok mijn jas aan en ging naar buiten. Tijdens dat ik naar het toilet liep kwam ik ineens mijn aardsvijand Bas tegen. Hij is echt groot!! Hij is een kop groter dan ik en hij doet aan boxen. Iedereen op de school is bang voor hem. Hij loopt naar mij toe en pakt mijn schouders en tackelt mij op de grond. Hij gaat op mijn buik zitten wat erg pijn doet, echt veel pijn want hij is zwaar omdat hij hij zo gespierd is. Mijn blaas was zich meer en meer aan het vullen. Ik moest dringend naar het toilet. Hij begon met zijn vingers in mijn buik te steken want hij weet dat ik daar niet tegen kan. Ik kon het bijna niet meer laten dus ik riep: "STOP STOP ik moet dringend naar toilet nu!!!". Ik zag zijn gezicht veranderen en zag dat hij een plan had. Hij stond half recht en begon mij te kietelen. Ik kon het niet meer houden en liet het gaan. Ondertussen was de halve school rond mij heen gaan staan van het 1ste leerjaar tot het 6de en ze riepen allemaal "Eeeeeiiiihhh". Ik schaamde mij dood en ik wist niet wat te doen en bleef liggen....
Laatst bewerkt: