Marina op school

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 2 100,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Marinatje


Marina zit bij in de klas als leraar zit ik iets hoger achter mijn bureau zodat ik een beter overzicht heb over de hele klas. Ik had al een paar keer opgemerkt dat als Marina haar benen iets uit elkaar stonden dat de binnenkant van haar jeans een andere kleur had ik vroeg mij af of ze nat was. Op een dag toen zij als laatste de klas uitging vroeg ik haar of ze misschien last had van urine verlies Marina werd rood en zei ik nee hoor, ik liet het daarbij.

Bij de volgende les zag ik weer die natte plek niet precies in het midden maar iets meer aan de zijkanten en weer verliet zij de klas als laatste ik zei Marina ja antwoordde ze ik moet je toch nog eens vragen ik zag weer die natte plek vertel eens. Marina werd weer rood en tranen kwamen in haar ogen. Je kunt het mij gerust vertellen het blijft geheim bij mij niemand hoeft iets te weten ok als u mij echt belooft het niet verder te vertellen wat ik haar nogmaals beloofde. Ik ben incontinent en moet altijd een luier dragen en als ik buiten kom draag ik Drynites maar die kunnen niet zo veel opvangen dus lekken ze wel eens als ik me niet op tijd verschoon. Ik vroeg haar of ze het heel erg vindt om een luier te dragen waarop Marina weer rood werd dus ik zei je bent dus eigenlijk een grote baby zij zei nee want daar wil ik niet aan toegeven.

Ik wist dat zij niet meer bij haar ouders woonde en alleen op kamers woonde, en binnenkort was het een week vakantie. De laatste schooldag voor de vakantie hield ik Marina in de gaten en toen zij naar huis wou lopen stond ik klaar met de auto ik zei Marina wil je een lift dan breng ik ja naar huis Marina stapte in en ik begon te rijden, toen ik een andere weg nam vroeg ze me wat doet U dit is niet de weg ik zei dat zul je wel zien baby'tje.

Ik bracht haar naar mijn huis waar ik alles in gereedheid had gebracht, vanaf nu ben je mijn baby ik zal ik je ook als zodanig behandelen, Marina verzette zich maar ik was sterker en droeg haar naar binnen ik voelde haar Drynites die behoorlijk dik was geworden en ik zei heeft mijn baby haar Drynites nat gemaakt? Pappie zal baby verschonen ik bracht haar naar boven naar de kamer die ik in gereedheid had gebracht voor mijn baby ik legde haar op de luier tafel baby verzette zich en ik hield haar stevig vast en zei baby je bent nu mijn baby en als je je niet verzet zal ik je goed behandelen. Ik trok haar jeans uit ik zag meteen dat haar Drynites heel nat waren en deed hem uit en kreeg een glad baby plassertje te zien. Ik pakte een baby doekje en veegde baby schoon deed wat baby crème en talk op en pakte een schone Tena schoof die onder baby en plakte hem dicht en trok de rest van de kleren uit en deed baby een rompertje aan.

Ik nam mijn baby in mijn armen en nam haar mee naar beneden en zette baby voor de televisie zodat ik haar flesje kon klaar maken. Toen ik terug kwam in de kamer met warm flesje zat mijn baby duim zuigend voor de televisie ik pakte haar op mijn schoot en stopte het flesje in haar mond en als een kleine baby zoog ze er aan ineens voelde ik haar luier nat worden ik zei mijn baby is haar luier aan het nat maken? Ze keek met me grote ogen aan en ik zei het niet erg daarvoor ben je baby. Na het flesje liet ik baby nog tv kijken terwijl ik voor mezelf iets te eten ging klaar maken ineens kwam baby de keuken binnen en vroeg mij haar luier uit te trekken ik zei waarom ben je te nat, nee ik moet poepen. Baby als je moet poepen je hebt een luier aan en baby's doen alles in hun luier ja maar ik wil niet maar ik heb je gezegd gedurende een week ben je mijn baby en behandel ik je als een baby.

Ik zag dat baby het probeerde op te houden ik zag dat ze veel moeite moest doen het niet in haar luier te laten gaan, ineens zag ik aan haar gezicht dat ze aan het poepen was ze kreeg tranen in haar ogen en de geur vulde de keuken. Ik nam haar hand en nam haar mee naar de kamer ik ging zitten en baby stond voor mij ik zei mijn kleine baby dat heb je goed gedaan en ging met mijn hand over haar achterste en voelde de dikke bult in haar luier ik pakte haar vast en zette baby op mijn schoot om te troosten. Uiteindelijk nam ik haar in mijn armen en droeg haar naar boven om te verschonen, ik legde haar op luier tafel en trok haar rompertje uit ik opende een beetje de luier tussen de benen van baby en zag dat baby haar hele luier vol gepoept had.

Ik opende de Tena die nat en vol was en pakte een babydoekje om schoon te maken de poep dat tot aan haar lipjes heel zacht maak ik het zo goed als kwaad als ik kon baby schoon, nam mijn naakte baby in mijn armen en bracht haar naar de badkamer daar liet ik het bad vol lopen en stopte baby in bad ik waste haar en vooral haar billetjes en plassertje zodat ze weer helemaal schoon was. Na het afdrogen nam ik baby weer in mijn armen en legde haar weer op luiertafel deed goed wat baby crème op haar billetjes want ik wilde niet dat mijn baby rode billetjes kreeg nu ze ook in haar luier zou poepen en pakte een schone Tena hief baby haar benen op en schoof hem er onder en deed hem dicht, eerst weer rompertje aan en dan baby haar pyjama met beertjes er op aan. Ik zei baby gaat nu slapen pappie legt je in bed en verteld je nog een verhaaltje na het verhaaltje stopte ik baby haar tuutje in haar mond en haar ogen gingen snel dicht, ik sloop de kamer uit en deed het licht uit.

De volgende ochtend kwam mijn baby haar kamer binnen en baby lag nog lekker te slapen, ik liep naar haar bedje toe en schoof voorzichtig de dekens naar achteren en zag dat haar luier heel dik was en dat de lakens een beetje nat waren, het was hoogtijd baby te verschonen.

Ik ging naast haar zitten en probeerde haar voorzichtig wakker te maken ik voelde aan haar dikke luier die warm en vochtig was (ik dacht bij mezelf volgende nacht zal ik een plastic broekje aan moeten doen om natte lakens te voorkomen) en aaide haar over haar zachte wangen, langzaam deed baby haar ogen open baby pappie maakt je wakker want het is al laat en baby heeft een heel natte luier dus tijd om je te verschonen. Ik pakte baby in mijn armen en droeg haar naar de luier tafel en daar trok ik haar rompertje uit en maakte haar luier los het was tijd dat baby verschoond werd zo nat als de luier was, ik vouwde de luier op en gooide hem in de luier emmer nam een vochtig doekje en maakte baby schoon vooral tussen baby haar benen want ze rook nogal naar haar nacht urine. Ik hief baby haar benen op en schoof een schone Pamper tussen haar benen maakt hem goed vast en pakte een schone rompertje en deed baby een rokje aan met een bloesje met beertjes er op.

Ik bracht baby naar beneden en daar stond het flesje voor baby al klaar ik nam baby op mijn schoot en gaf haar het flesje baby had veel honger want het flesje was in no time leeg. Ik liet baby nog wat op mijn schoot om een boertje te doen en zij tegen haar we moeten boodschappen gaan doen pappie moet een plastic broekje voor baby kopen want anders moet hij elke dag schone lakens op baby haar bedje leggen. Ik zette baby recht en vroeg haar of luier nat was baby zij nee dus zij ik haar doe beentjes is uit elkaar en ik opende de luier een beetje tussen haar beentjes en voelde met een vinger of het nat was, baby je bent een beetje nat volgende de keer moet je het gewoon zeggen en je bent niet nat genoeg om nu al een schone luier aan te doen. Ik deed baby haar jasje aan en zette haar achter in de auto.

Marina begon er aan gewend te raken dat ze als baby behandelt wordt en diep in haar hartje is ze ook een klein baby'tje. We reden naar een babywinkel om te kijken of de grootste maat plastic broekje paste voor mijn baby, ik parkeerde de auto en haalde mijn baby uit de auto.

In de winkel aangekomen slenterde we wat rond totdat we een hele rij plastic broekjes zagen liggen ze waren allemaal in gepakt en ik wist niet goed of een van deze broekjes mijn baby zou passen. Plots stond de winkel juffrouw naast mij en vroeg of ik iets zocht ik zei ja een plasticbroekje voor mijn baby ze keek rond en zocht de baby, ik zei tegen haar ze staat naast mij ze is wel groot maar is nog steeds een baby en ze plast en poept in haar luier. Marina werd een beetje rood maar de winkel juffrouw keek haar aan en pakte een plastic broekje en zei deze zal wel passen denk ik maar als u wilt mag ze het proberen daar achter is de baby kamer en daar kan u het plastic broekje in al kalmte proberen. Ik nam mijn baby naar de luier verwissel kamer en legde haar op de luiertafel schoof haar rokje omhoog en opende de drukknopjes van haar rompertje en deed haar het plastic broekje aan die bleek als gegoten te zitten.

We liepen terug naar de verkoopster en ik zei haar deze past geeft u er nog maar 2 en nu we hier zijn zou ik ook een aantal katoenen luiers willen zien. Zij nam ons mee naar de katoen luiers en ineens stond mijn baby stil en werd een beetje rood ik zei wat is er mijn baby'tje en ineens rook ik het Marina had in haar luier gepoept. Ik zei tegen de verkoopster mijn baby heeft denk ik in haar luier gepoept mag ik haar eerst verschonen? Maar natuurlijk ik zie u wel later. Ik nam mijn baby weer naar luier verwissel kamer en legde haar weer op luier tafel, deed het rokje omhoog en opende haar rompertje. Nat was de luier in ieder geval en ik opende de luier tussen de benen van baby en zag dat ze flink in haar luier gepoept had.

Ik opende de luier en nam de baby wipes om mijn baby goed schoon te maken ook haar lipjes waren vuil dus had ik veel werk om alles schoon te maken. Nadat ik al de poep van haar billen en lipjes geveegd had deed ik een beetje baby crème op haar billetjes en schoof een schone luier onder haar billetjes en trok deze aan en deed ook meteen het plastic broekje aan dan rompertje er over heen en goed sluiten tussen de benen van baby. Samen gingen we de winkel weer in de verkoopster kwam naar ons toe en vroeg baby weer helemaal schoon? Ja, zei ik kijk maar hoe fris ze er uit ziet en ik heb haar al het plastic broekje aangedaan en dan zou ik graag naast de 3 plastic broekjes een 10 tal katoenen luiers willen hebben en ook nog een luier emmer om de vuile katoenen luiers in te doen.

Ik zette mijn baby weer in de auto om nog even langs de apotheker te gaan en een pak Tena voor baby te kopen, toen we daar aankwamen lag Marina achter in de auto te slapen ik dacht laat haar maar even het is ook bijna tijd voor middag dutje en stopte een speentje in haar mond zodat baby goed kon door slapen. Toen ik terug kwam uit apotheek lag baby nog lekker te slapen ik deed de achter deur open en zette het pak Tena naast baby neer, baby had haar beentjes open en ik dacht toch eens kijken of mijn baby'tje alweer nat is ik deed met mijn wijsvinger het plastic broekje tussen de benen open en voelde met duim of luier binnen in nat was hij was niet nat maar zeer nat ik dacht nou nou, mijn baby doet ook vaak dat wordt een hoop werk. Thuis gekomen maakte ik mijn baby wakker en droeg haar naar binnen zette haar in de box die ik voordien voor baby gekocht had en zei ik ga nu je papje en je flesje klaarmaken en je te eten geven en nadien verschonen en jij je middag dutje laten doen.

Ik gaf baby haar papje zitten op mijn schoot en daarna het flesje terwijl ik mijn baby haar flesje gaf hield ik mijn hand op haar luier ineens voelde ik haar luier warm worden mijn baby ben je aan het plassen baby deed speen van flesje uit haar mond en zei ik kan er niks aan doen het gebeurt zo maar, niet erg mijn baby'tje daarvoor heb je luier aan en pappie zal je zo verschonen als flesje leeg is. Nadat baby klaar was met drinken en haar boertje gedaan had nam ik haar in mijn armen en droeg haar naar boven opende haar kamer en legde haar op luiertafel rokje uit doen en dan de drukknopjes van rompertje openen plastic boekje uit nou nou baby haar luier is goed nat gelukkig dat baby plastic broekje aan had anders had baby gelekt. Ik deed baby haar beentjes omhoog en trok baby haar luier uit waste baby met baby wipes en deed weer baby crème op en deed baby een schone Pamper aan plastic broekje erover en rompertje dicht.

Nam baby in mijn armen en legde haar op bed baby gaat nu slapen hier is je tuutje ik stopte haar de speen in de mond en gaf baby een kusje op haar voorhoofd. Na twee uur rond halfdrie ging ik de babykamer binnen en baby zat rustig in haar bedje te spelen ik zei baby al wakker je bent mijn lieve baby zo rustig aan het spelen maar wat ruik ik baby weer in haar luier gepoept 2 keer dat is veel op een dag, baby keek mij aan en ik zei maar is niet erg als baby 2 keer moet gaan dan is dat zo ik liep naar baby haar bedje toe en opende baby haar benen plasticbroekje opzij en zag de poep in luier baby zitten luier was nog bijna droog en baby had een klein poepje gedaan dus zei ik "baby is niet erg pappie zal je later verschonen". Ik pakte baby op deed haat rokje weer aan en nam baby mee naar beneden met de bedoeling in het park te gaan wandelen.

Ik trok baby haar jasje aan en deed een paar koekjes een flesje met sinaasappelsap en een schone luier in een luier tas en nam baby in de hand om te gaan wandelen het was een prachtige dag en baby had wat frisse lucht nodig.

Aangekomen in het park zijn we naar de speeltuin gegaan waar baby met hartelust kon spelen en schommelen ik liep mijn baby'tje begaan ze was zo blij. Na een uurtje spelen zij ik baby kom eens hier pappie heeft een koekje voor je en hier is je flesje met sinaasappelsap baby kwam naar mij toe en at haar koekje op en ging daarna met flesje op de schommel zitten.

Toen het flesje leeg was bracht baby het terug ik zei ga hier eens liggen op de bank dat pappie je luier controleert baby ging liggen en ik voelde tussen de benen van baby binnen in haar luier deze was nu goed nat ik stak mijn vinger iets te ver en voelde ook de poep in haar luier baby had nog een beetje in luier gepoept ik haalde mijn vinger er uit en pakte een baby wipe om vinger schoon te maken. Baby pappie zal je hier moeten verschonen anders haalt deze luier thuis niet je bent erg nat en ook een poepje in luier. Ik hief baby haar rokje op en deed weer de drukknopjes van rompertje open plastic broekje uit en ik zag dat een aantal mensen in het park toekeken terwijl ik mijn baby aan het verschonen ben. Ik maakte luier open deed baby haar beentjes omhoog om met de baby wipes zo goed als kwaad als ik kon baby schoon te maken haalde toen de luier onder haar billetjes vandaan en vouwde deze netjes op, schoof de schone luier onder haar billetjes en maakte hem vast plastic broekje aan en rompertje dicht.

Zo baby nu kun je nog een halfuur spelen en ik gooide baby haar luier in afvalmand.

Na dat half uurtje gingen we terug naar huis het was nog een klein half uurtje lopen halverwege bleef Marina'tje ineens staan, ik zei is er iets nee zei ze maar ik zag aan haar uitdrukking op haar gezicht dat er wel iets was baby ben je aan het plassen? Ik kreeg geen antwoord, ik bukte me en voelde tussen haar bennen en pende het plasticbroekje een beetje baby was nog steeds aan het plassen en mijn vinger werd een beetje nat ik zie maar baby toch je hebt net een schone luier aan Marina'tje keek me aan en zei maar ikke net flesje gedronken

ja baby je hebt gelijk baby kan daar niks aan doen. Toen baby klaar was met plassen liepen we verder thuis aangekomen zette ik mijn baby'tje op de bank voor de televisie en ging het avond eten klaar maken. Toen ik hiermee klaar was pakte ik baby op en zette haar in de hoge stoel en gaf haar het papje dat ik klaar gemaakt had te eten, na het eten pakte ik baby op en gingen we samen nog even televisie kijken zodat ik baby haar avond flesje kon geven. Ik zette baby op mijn schoot en stopte het flesje in haar mond televisie kijkend zoog baby aan haar flesje. Toen deze leeg was bleven we nog even zitten om baby haar boertje te laten doen. Ineens voelde ik dat mijn broek een beetje vochtig werd ik keek onder de billetjes van baby en zag dat haar luier een beetje lekte Marina'tje werd een beetje rood ik zei is niet erg pappie had je eerder moeten verschonen is baby haar schuld niet.

Ik pakte baby op en ging met haar naar boven, daar aangekomen zette ik haar op de luier tafel en trok haar kleren uit legde haar neer om plastic broekje en luier uit te trekken. Toen ik het plastic broekje uit getrokken had zag ik pas hoe nat baby haar luier was hier kon echt niets meer bij en geen wonder dat baby een beetje gelekt had. Ik zette baby op de grond en ging naar de badkamer om het bad te laten vol lopen toen deze half vol was pakte ik baby op en zette haar in bad met een paar plastic eendjes zodat baby een beetje kon spelen. Na 10mn zei ik kom baby nu ga ik je wassen ik nam de zeep en zeepte mijn handen goed in ik zette baby recht in het bad en zeepte haar in ik zei baby nu beentjes open doen want pappie moet je plassertje en bips goed schoon maken anders krijgt baby luier uitslag, nadat dit gebeurd was nam ik de douche en maakte baby zeep vrij.

Zo mijn baby helemaal schoon en bijna klaar om naar bed te gaan, ik nam haar uit het bad en droogde baby goed af toen dat gebeurd was nam haar in mijn armen en bracht haar naar luier tafel. Daar deed ik eerst wat baby crème op haar plassertje en tussen haar billetjes ik voelde dat baby een beetje rilde ik zei ja baby crème is een beetje koud maar baby als je in je luier poept vannacht moet ik er ook genoeg op smeren anders krijg je rode billetjes.

Ik nam een nachtluier en deed er nog een recht hoekige luier in want baby plaste veel had ik gemerkt, ik hief baby haar beentjes en billetjes op en schoof luier er onder maakte daarna luier goed vast en deed baby een schoon plastic broekje aan, rompertje er over en daarna pyjama met beertjes er op aan ik nam baby weer in mijn armen en legde baby op bed ik stopte haar goed in en pakte haar tuutje en stopte die in haar mond gaf baby een kusje op haar voorhoofd en zei slaap zacht mijn lief baby'tje je bent vandaag heel lief geweest ik deed het licht uit en verliet stilletjes de kamer.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
klein Marina s straf. M 2
DL_Michel Verhaal Klaar Spannende ervaringen voor marina 16+ Verhalen 0
DL_Michel Verhaal Klaar Straf voor marina S 1
A ene marina moderator talk 2
Wants to be in Diapers BDSM i.c.m. verleden Huiselijk Geweld/Geweld op School 16+ Board 19
C Heb je op school wel eens in je broek geplast? Polls 45
J Nog niet klaar Ongeluk op school O 81
M Weer naar school! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
C Ongelukje op school O 6
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
L Online school Aanbevolen 10
rover2020 Cleo naar kost school C 23
Watermeloen Luier school 2 L 23
Berth ABU Pre-school Luiers 0
larsje03 luier dragen tijdens werk of op school Polls 21
Little Endy Verhaal Klaar Klaar met school? Terug naar het baby zijn! K 48
M Dragen jullie luiers naar werk/school/openbare festivals? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
Watermeloen Luier school L 84
volleluiers luiers dragen op school Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
M old school pull ups Luiers 7
barry1234 Luier aan naar school Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
B luiers op school L 20
mtluierjongen luiers dragen naar school of werk? Polls 109
luiergek1 in luier naar school deel3 I 0
luiergek1 in luier naar school deel2 I 1
luiergek1 in luier naar school deel1 16+ Board 5
P ATB School Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
T Luiers op school (B) L 0
AB88 Luier naar School Polls (T) 34
DL_Michel Luiers op school (A) L 8
A Te laat op school T 0
DL_Michel Verhaal Klaar DRYNITES OP SCHOOL D 1
D Luiers van de school L 19
Bovenaan