9de deel
Het eten was eindelijk op, het was echt vreselijk.
Ik wist waar het tijd voor was: incontinent worden.
Ze pakte mij op en zette mij op de grond, ze zei ‘Kom volg mij naar de auto.’
Ik wou niet mee dus ik begon boos te worden maar dan pakte ze me op en legde ze mij op haar knie.
Het was tijd voor straf.
Ze deed mij luier open en sloeg weer 20 keer op mijn billen.
Daarna zei ze nog streng ‘Dit is nog het begin van je straf.’
Deze keer werkte ik wel mee en ging ik netjes naar de auto.
Ik stapte in, en we vertrokken.
Ik had een heftige dag gehad dus ik was in slaap gevallen.
Ik werd wakker op de dokterstafel met naast mij de juf en voor mij de dokter, mijn luier was ook al open gedaan.
De dokter had een spuit vast met vloeistof erin.
Hij zei nog ‘geen zorgen baby, nu ga je een echte baby worden.’
Ik spoot de vloeistof een paar centimeter boven mij plasser.
We moesten nog 5 min blijven voor als ik een allergie had dat hij kon helpen.
Daarna deed de juf mijn luier terug dicht en dat was het enigste plus punt tot dan.
Ik testte mijn spieren daar nog maar ik voelde niks, ik was incontinent geworden!
We gingen terug naar de auto.
Daar ingestapt herinnerde ik dat ik nog straf ging krijgen.
De hele rit naar huis was ik daarvoor aan het stressen.
Thuis was het al slapentijd voor mij.
We gingen naar boven waar ik op dezelfde bed van vanmiddag moest liggen.
Ze deed mijn luier open en pakte een schone luier een pilletje en een plastic broek.
Ik wist al wat mijn straf ging zijn.
Ik deed al uit mezelf mijn billen naar boven waarna ze de luier onder mij stak en de laxeermiddel diep en pijnlijk in m’n kont stak.
Ik deed mijn billen naar beneden en dan deed ze de plastic broek ook met baby figuurtjes over mijn luier.
Ik zag wanneer ze de dekens over mij deed dat de lakens waren verandert.
Eerst waren het normale lakens en nu stond er bumba met zijn of haar vrienden met allemaal luiers op.
In de kast zat nu ook een plaatsje met mijn naam op en er lagen dikke grote nachtluiers, plastic broeken, tutten en laxeermiddel.
De juf kwam ineens terug en pakte een andere tut met een touwtje aan.
Ze was die vergeten rond mij te doen, ze pakte mij tut deed die uit en deed de andere in.
Ik voelde dat ik die er niet kon uit doen.
Dan ging ze weg en moest ik gaan slapen.
Wanneer ze weg was voelde ik me niet zo goed alles kriebelde, zeker waar de dokterde spuit heeft gezet.
En de luier was dik met plastic broek het voelde goed maar het was moeilijk om in slaap te vallen.
Ik ging dan maar proberen te slapen, maar ik voelde mijn buik rommelen dus ik had schrik voor morgen.