Sanne a Diaper Friends Prequel

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Sorry dat het wat langer duurde dan normaal maar ik heb het erg druk. Hier is hoofdstuk 6.

Laat vooral weten wat je van het verhaal vind!

Enjoy!!!

Hoofdstuk 6.
De tafel is snel gedekt en moeder zet een fles appelsap bij Sanne neer. Ze bind een theedoek om haar nek die dienst moet doen als slab. Moeder gaat naast Sanne zitten en even later zitten Lisa en vader ook aan tafel. Lisa zegt: "Mama ik ga vanmiddag even langs bij Destiny. En als jullie het goed vinden mag ik ook mee eten bij hun vanavond vinden jullie dat goed?" Moeder zegt: "Dat is goed hoor Lisa neem je nog wel een extra luier mee?" Lisa zegt: "Ja dat is goed mama." Sanne wordt tijdens het eten geholpen door moeder. Moeder voert Sanne de boterham die ze in kleine stukjes heeft gesneden. Sanne heeft de boterham snel op en ze mag zelf haar fles vasthouden en deze leegdrinken. Sanne schaamt zich wel als ze uit de fles drinkt en ziet dat ze wordt bekeken door haar grote zus. Snel is iedereen klaar met lunchen en iedereen gaat van tafel.

Lisa zegt: "Ik ga even verschonen en dan ga ik naar Destiny." Moeder zegt: "Nou Sanne je grote zus gaat verschonen dus laten we jouw luier ook maar even verschonen. Sanne wordt in haar kamer op bed gelegd en haar moeder maakt haar broek los en trekt haar deze uit. Moeder zegt oké Sanne je moet even goed opletten want vanaf maandag moet je op school je eigen luiers verschonen. Terwijl moeder de luier verschoond legt ze elke stap aan Sanne uit. "... en als laatste plak je de bovenste plakkers iets naar beneden. Zo zie je Sanne? Je hebt weer een lekkere schone luier om en je kan er weer tegenaan voor een paar uurtjes. Sanne staat op en wil haar broek pakken. Moeder zegt: "Wat denk jij te doen jongedame?" Sanne zegt: "Ik hoef toch niet met mijn luier in het zicht rond te lopen door het huis?" Moeder zegt: "Sanne jij mag je nog niet aankleden want het is tijd voor kleine meisjes om een middagdutje te doen." Moeder houd het deken van het bed omhoog en zegt: "Hup in bed Sanne tijd om een klein dutje te doen." Een beetje onwennig kruipt Sanne onder het dekbed en terwijl ze ligt pakt moeder de speen en stopt deze in de mond van Sanne. Moeder leest een klein verhaaltje voor terwijl Sanne ondertussen met haar knuffelbeer kroelde. Als moeder het verhaaltje uit heeft zegt ze: "Oké Sanne nu lekker gaan slapen hè. Ik kom je straks weer uit bed halen. Maar tot die tijd moet je wel in bed blijven Sanne. Als jij zelf uit bed komt ben jij nog niet jarig jongedame dus je bent gewaarschuwd. Sanne schrok van de strenge toon van moeder en ze besluit niet tegen haar in te gaan.

Als moeder de kamer heeft verlaten heeft Sanne wat tijd om alles wat haar vandaag is overkomen te verwerken. Hoe lang zal dit nog doorgaan wanneer loopt deze straf af. Sanne denkt er goed over na en merkt dat ze onbewust op haar speen is gaan zuigen. Sanne begrijpt niet wat er aan de hand is… veranderd ze in een echte baby? Sanne is nog steeds bang voor wat gaat komen en ze pakt haar knuffelbeer stevig vast en probeert toch maar iets te slapen ondanks dat ze eigenlijk helemaal niet moe is.

"Wakker worden lieverd het is tijd om op te staan." zegt moeder. Sanne kijkt een beetje verward om zich heen en realiseert ineens dat ze toch even in slaap was gevallen. "Mag mama je luiertje even controleren kleine meid?" Moeder ziet de blauwe streep al op de luier zitten en ze voelt even aan de luier. "Je hebt een klein beetje geplast Sanne maar je hoef nog niet verschoond te worden. Laten we je even aankleden dan kan je weer fijn gaan spelen." Terwijl Sanne aangekleed wordt door haar moeder voelt ze zich niet zo goed omdat ze tijdens haar dutje toch echt een ongelukje had gehad en langzaam stromen er een paar tranen over haar wangen. Moeder ziet dat haar dochter huilt en vraagt: "Ach wat is er meisje?" Sanne zegt: "Sorry dat ik in mijn luier heb geplast het was een ongelukje." Moeder omhelst haar dochter en zegt: "Het geeft niet Sanne je hebt een luier om en die heeft alles netjes droog gehouden en zometeen na het avondeten krijg je weer fijn een schone luier om en tot die tijd kan je gewoon nog even lekker spelen." Sanne kalmeert en als ze is aangekleed pakt ze haar favoriete teddybeer en ze gaat verder spelen met Lego.

Sanne was aan het spelen en ondertussen werd er een flesje appelsap voor haar voorbereid. Als het flesje klaar is zegt moeder: "Kom je even bij mij zitten Sanne? Ik heb wat lekkers te drinken voor je." Met nog steeds haar teddybeer in haar armen loopt Sanne naar haar moeder toe die op bank zit. "Ga maar even liggen Sanne met je hoofd in mijn schoot dan kan ik je fijn de fles voeren." Sanne gehoorzaamd en gaat liggen. De fopspeen in haar mond maakt plaats voor de speen van de fles en zachtjes begint Sanne te drinken. Sanne had best wel dorst en de fles is snel leeg. Moeder zegt: "Zo kleine meid jij hebt wel erg veel dorst of niet?" Sanne knikt en haar moeder knuffelt een beetje met haar. Sanne voelt zich erg klein en ze wil het niet zeggen maar eigenlijk voelt het wel erg fijn en veilig.

Sanne mag weer verder spelen en terwijl ze lekker zit te bouwen voelt ze langzaam wat druk opbouwen bij haar darmen. "Mama!" roept Sanne. Terwijl moeder komt aanlopen zegt Sanne: "Mama ik moet erg nodig poepen wilt u mijn luier afdoen zodat ik op de WC kan drukken?" Moeder zegt: "Waarom wil je nu wel ineens op de WC drukken Sanne? Gisterenochtend werd je nog wakker met een vieze poepluier… doe het maar gewoon in je broek kleine meid." Sanne had dit antwoordt niet verwacht van haar moeder. "Mama alstublieft mag ik niet op de WC drukken ik wil niet een poepluier hebben." Moeder zegt: "Sanne je draagt weer luiers dus in en papa verwachten dat jij deze ook gewoon gaat gebruiken. Als je zometeen hebt gepoept mag je naar me toekomen en dan zal ik je verschonen maar wen maar aan het feit dat je de komende tijd geen gebruik meer mag maken van het toilet." Teleurgesteld probeert Sanne nog een beetje te spelen en uiteindelijk kan ze de druk niet meer tegenhouden en een zachte lading loopt haar luier in en zachtjes huilend loopt ze naar haar moeder toe en ze vraagt of haar moeder haar wil verschonen. Moeder loopt met Sanne mee naar haar slaapkamer en voordat Sanne op bed mag gaan liggen vouwt moeder eerst nog een verschoningsmatje open en ligt deze op het bed neer waarna Sanne hierop mag gaan liggen. Moeder opent de luier van haar dochter en terwijl Sanne nog zachtjes huilt verschoond moeder liefdevol de luier. Terwijl Sanne wordt gewassen door haar moeder wordt ze steeds iets rustiger en ook hier voelt ze weer de veiligheid die ze vanmiddag al eerder voelde. Wat was dit gevoel toch? Vond ze dit fijn? Dat is toch vreemd? Sanne weet niet wat ze overkomt maar ze geniet wel en snel laat moeder weer zien hoe de luier om moet en Sanne mag al zelf proberen de plakkers dicht te plakken. Moeder controleert de plakkers en zegt: "Goed gedaan kleine meid ze zitten bijna goed. De plakkers mogen iets strakker vast." Moeder maakt de plakkers los en plakt ze opnieuw wat strakker vast. Tevreden zegt moeder: "Kijk zo sluit de luier beter aan en is de kans op lekken ook een stuk minder." Sanne wordt weer terug aangekleed en ze kan weer eventjes gaan spelen totdat het etenstijd is.

Omdat het weekend is aten ze op zaterdag altijd frietjes van de lokale snackbar en terwijl vader naar de snackbar is ruimt Sanne de tafel leeg zodat ze zometeen gelijk aan tafel kunnen als vader terugkomt. Sanne is blij als vader terugkomt met de frietjes. Sanne wil al gelijk wat friet pakken maar moeder doet bij Sanne eerst een theedoek om haar nek. Moeder zegt: "Het is nu nog even een theedoek maar vanaf volgende week heb je ook een mooie slab om tijdens het eten Sanne." Sanne had geen zin meer om zich te verzetten tegen de behandeling die ze kreeg ze legde zich neer bij wat er gebeurde. Terwijl ze lekker zitten te eten moet Sanne erg nodig plassen. Ze weet dat ze niet van het toilet gebruik zou mogen maken en nog een beetje onwennig plast ze in haar luier. Het voelde erg onnatuurlijk om nu bewust in haar luier te plassen maar aan de andere kant vond Sanne haar warm wordende luier eigen ook wel fijn aanvoelen. Iedereen geniet van het lekkere eten en snel kunnen ze weer van tafel.

Sanne zit TV te kijken en omdat ze tijdens het eten haar drinken nog niet ophad zit ze nu lekker op de speen van haar fles te zuigen. Zoals wel vaker kijkt ze een leuke tekenfilmserie en ze geniet van hoe ze zich op dit moment voelt. Iets later op de avond komt Lisa ook weer thuis en ze gaat bij Sanne zitten en ze kijken samen nog even naar de TV. Als het tien uur is zegt moeder: "Tijd om naar bed te gaan meiden. Lisa zou jij je zusje haar luier kunnen verschonen ze draagt vannacht dezelfde luiers die jij ook draagt." Lisa zegt: "Geef je papa en mama nog even een kusje Sanne?" Sanne kust haar ouders een goede nacht en ze loopt achter Lisa aan naar haar slaapkamer.

Lisa zegt: "Je hebt een erg bijzondere straf gekregen Sanne…" Sanne zegt; "Ja ik ben echt bang wat zouden de meiden op school wel niet denken als ze zien dat ik luiers draag!?" Bij deze gedachte wordt Sanne erg bang en ze begint zachtjes te huilen. Lisa gaat naast haar zitten en slaat een arm om haar zusje heen. Lisa zegt: "Kom op San niet huilen je klasgenoten zullen het vast wel begrijpen kijk maar naar mij en Destiny wij dragen ook allebei nog luiers en onze klasgenoten weten er ook van en kijken er niet vreemd meer van op. Ik weet zeker dat als je een goed verhaal verzint dat je vriendinnen op school het vast wel zullen begrijpen. Maar ga maar even liggen Sanne dan doe ik je een schone luier om." Een beetje onwennig gaat Sanne liggen en kijkt hoe haar grote zus haar broek uittrekt en vervolgens haar luier losmaakt. Lisa vouwt de luier open en ziet de glimmende schaamstreek van haar zusje. Ze pakt een paar billendoekjes en ze wast zorgvuldig Sanne haar schaamstreek. De natte luier heeft ze snel weggehaald en ze vouwt alvast een schone luier open en stopt hier dan een inlegger in. Ze pakt Sanne op bij haar enkels en schuift de schone luier onder haar billen Sanne kijkt goed hoe haar grote zus haar verschoond. Lisa zegt: "Ik moet wel zeggen Sanne ik ben eigenlijk wel blij dat ik nu niet meer de enige ben die luiers moet dragen." Sanne zegt: "Liz ik heb vandaag wel een paar keer een vreemd gevoel gehad bij het dragen van de luiers. Ik weet niet precies wat het is maar ik voel me af en toe volledig rustig en veilig en…" Lisa onderbreekt haar en zegt: "Jij vind het eigenlijk best fijn of niet Sanne?" Sanne wordt rood van schaamte en terwijl Lisa doorgaat met het verschonen zegt ze: "Wat jij nu vertelt heeft Destiny mij ook vertelt zij draagt natuurlijk net als mij ook 24/7 maar zij is geen inco. Zij vind luiers opwindend en ze geven haar ook ultieme rust net wat jij zegt." Ondertussen plakt Lisa de luier dicht en Sanne zegt: "Maar ik weet niet precies hoe ik me hierom moet voelen… dat alles voor mij nu beslist wordt vind ik niet perse erg ofzo en de luiers vind ik eigenlijk wel fijn ik weet niet precies wat ik moet doen." Lisa zegt: "Als jij niet laat merken dat je het fijn vind zou ik gewoon deze "straf" accepteren en gewoon doen wat papa en mama zeggen als jij je goed gedraagt wordt je minder behandeld als baby maar als jij in je luiers blijft plassen en poepen zullen ze je deze wel laten dragen. Dat is natuurlijk de perfecte uitkomst voor jou. Geen volledige baby behandeling maar wel de luiers. En om eerlijk te zijn San… ik heb dan niet de keuze om luiers te dragen maar eigenlijk vind ik het ook super fijn om ze te dragen en ik moet zeggen het behandeld worden als baby lijkt mij ook best spannend." Sanne omhelst haar zus en zegt zal ik jouw luier dan verschonen kleine meid?" Hoewel Lisa de gedachte wel fijn lijkt durft ze het toch niet te laten doen maar vind het wel fijn om haar zusje als klein meisje te behandelen en haar op bed te leggen. Ze leest nog een verhaaltje voor uit het Jip en Janneke boek en net voor ze de kamer verlaat geeft ze Sanne een kusje op haar voorhoofd.

Sanne zuigt op haar speen en knuffelt met haar favoriete beer ze denkt over waar ze het over had met Lisa en ze heeft vrede gevonden met haar straf. Wat zal haar morgen te wachten staan? Sanne wacht het rustig af. Om volledig te ontspannen laat ze haar plas lopen en ze voelt langzaam haar luier warm worden. Wat vond ze dit toch een geweldige gevoel ze kruipt richting de stapel knuffeldieren in haar bed en snel ligt ze heerlijk te slapen.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Komt nog vervolg

Ik probeer te schrijven maar op het moment heb ik het erg druk met mijn werk. Ik moet nog ff twee weken hard door gaan en daarna heb ik drie weken vakantie. Ik hoop dat ik dan weer lekker kan schrijven sorry dat het zo lang duurt maar werk heeft prioriteit atm. En hopelijk wordt het in het nieuwe jaar minder druk...
 

Luier 86

Toplid
dit forum is ons plezier en eigen wereld, en soms sleept de sleur des dagelijks leven ons erg mee bij fase maar neem je tijd
 

vino

Toplid
Ik probeer te schrijven maar op het moment heb ik het erg druk met mijn werk. Ik moet nog ff twee weken hard door gaan en daarna heb ik drie weken vakantie. Ik hoop dat ik dan weer lekker kan schrijven sorry dat het zo lang duurt maar werk heeft prioriteit atm. En hopelijk wordt het in het nieuwe jaar minder druk...
Dat is logisch.
Mijn Opa zei ook altijd, werk en school gaan voor het plezier maken.
Neen alle tijd, des te mooier en leuker de verhalen worden. Als je het snel gaat doen, en gaat "afraffelen" worden de verhalen ook niet leuker.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Ik had vandaag wat tijd om te schrijven. Hopelijk vinden jullie het nog steeds een leuk verhaal.

Veel leesplezier!!!

Hoofdstuk 7.
Ondertussen is het zondagavond. Moeder zegt trots: "Wat goed Sanne het lukt je nu al helemaal zelf om je luiertje om te doen. Ik ben erg trots op je." Morgen mag je nog eventjes een dagje thuis blijven en ik zal even met je mentor bellen. Zodat zij ook weet van jouw nieuwe ondergoed. Ik denk dat ik dit wel even overleg met je mentor zodat je op school ook niet vernederd hoeft te voelen vanwege je luiers." Sanne is toch wel bang nu moeder zegt dat ook haar mentor te weten krijgt dat ze luiers draagt. Ze vraagt bang: "Maar mama mijn mentor hoeft toch niet te weten dat ik straf heb?" Moeder zegt: "Maak je geen zorgen kleine meid ik vertel haar dat je een probleempje hebt met je blaas en dat we nu toch hebben besloten dat het beter is als je luiers gaat dragen. Ik vraag haar of ze dit bespreekbaar wil maken in de klas." Sanne is toch behoorlijk opgelucht als ze dit hoort maar toch vind ze het erg spannend om naar school te gaan. Moeder trekt Sanne haar pyjama aan en Sanne kruipt onder de wol en ze pakt haar speen en favoriete knuffel. Ze gaat lekker liggen en ondertussen leest moeder een verhaaltje voor. Als het verhaaltje uit is geeft ze Sanne een kusje en verlaat ze de kamer. Sanne knuffelt fijn met haar beer en slaapt al snel.

De volgende ochtend komt moeder de kamer in en zegt: "Goedemorgen Sanne! Kom je uit bed? Dan gaan we lekker ontbijten." Sanne ontwaakt rustig en ze stapt uit bed. Moeder zegt: "Ik zal je zometeen na het ontbijt even lekker in bad stoppen Sanne." Als Sanne en moeder de kamer inlopen mag Sanne aan tafel gaan zitten en mana geeft haar en fles. "Drink maar alvast lekker op Sanne dan bel ik ondertussen even met school." Sanne begint uit de fles te drinken en ze hoort haar moeder aan de telefoon praten.

"Goedemorgen met Linda van Berchum. Ik wilde melden dat Sanne vandaag niet op school komt omdat ze zich niet lekker voelt. En ik had eigenlijk nog een vraag zou ik even met mevrouw Houtman haar mentor mogen spreken? " De dame aan de ander kant zegt: "natuurlijk ik zal u doorverbinden." Moeder wacht even en heeft even later de mentor van Sanne aan de lijn.
"Goedemorgen mevrouw Houtman u spreekt met Linda van Berchum de moeder van Sanne die bij u in de klas zit. Ik wilde graag iets met u bespreken over Sanne." Mevrouw Houtman zegt: "Ik hoorde dat ze vandaag niet naar school komt omdat ze zich niet lekker voelde?" Moeder antwoordt: "Ja dat klopt maar ze heeft ook nog een ander probleem waardoor ze het erg spannend vindt om weer naar school te gaan. Sanne heeft al heel haar leven problemen gehad met haar blaas. Nu heeft ze de laatste tijd steeds vaker ongelukjes en om haar te beschermen tegen deze ongelukjes hebben ik en mijn man besloten dat het misschien beter is voor Sanne als zij weer luiers gaat dragen. Ze droeg deze al vaker 's nachts en ook kan ze deze zelf om doen maar ze is toch erg bang voor de reacties van haar klasgenoten. En ik vroeg mij af of u het misschien bespreekbaar wilde maken in de klas. Mevrouw Houtman zegt: "Dankuwel dat u mij vertrouwt en u dit mij verteld. Ik heb morgen het eerste uur les met mijn eigen klas ik zal de jongens naar buiten sturen. De meiden zullen Sanne vaker in haar ondergoed zien en de jongens hoeven niks over het probleem van Sanne te weten. Ik zal het probleem van Sanne met alle meiden bespreken zodat zij bijvoorbeeld tijdens het omkleden voor gym geen nare opmerkingen krijgt. Denkt u dat Sanne morgen ook weer op school is want als wat meiden misschien wat vragen hebben ze deze aan Sanne zelf kunnen stellen?" Moeder zegt: "Ik denk dat ze morgen wel genoeg opgeknapt is om weer naar school te komen." De dames groeten elkaar en moeder hangt de telefoon weer op.

Moeder loopt terug naar de keuken waar Sanne het laatste beetje drinken uit haar fles opdrinkt. En ze zegt: "Ik heb jouw situatie even besproken met je mentor iedereen in jouw klas zal denken dat je een probleem hebt met je blaas en je daarom luiers moet dragen. Morgen als jullie les hebben bij jullie mentor zal je mentor het bespreekbaar maken in de klas. Alle jongens zullen eerst de klas uit worden gestuurd dat alleen alle meiden uit de klas van jouw probleem weten." Ondanks dat Sanne het niet fijn vond dat de meiden in de klas te horen zouden krijgen dat ze luiers droeg begreep ze wel dat ze dit natuurlijk niet verborgen kon houden voor haar klasgenoten. Maar ze vind het wel fijn dat de jongens uit de klas het niet te horen zullen krijgen. Moeder maakt ondertussen een boterham voor Sanne klaar en voert haar deze. Snel heeft Sanne haar ontbijt op en moeder neemt haar mee naar de badkamer.

In de badkamer helpt moeder Sanne met het uitkleden en laat haar in het bad zitten terwijl deze volstroomt. Sanne vind het fijn dat ze weer even lekker kan wassen want na een nacht in een natte luier voelde ze zich niet zo fris. Sanne geniet van het warme water en moeder wast haar liefdevol. "Zo Sanne jij bent weer lekker schoon kleine meid. Kom je mee naar de slaapkamer dan doe ik je even een schone luier om en dan ben je weer helemaal klaar voor de dag." Nog steeds moet Sanne een beetje wennen aan de toon waarop moeder haar toe spreekt maar om te vragen of ze gewoon toe gesproken kan worden durft ze niet. In de slaapkamer gaat Sanne alvast op bed liggen als mama een schone luier en verzorging spulletjes bij elkaar pakt. Moeder vouwt de schone luier open en pakt Sanne bij haar enkels vast en schuift de luier onder de billen van haar dochter. Sanne was dit niet gewend en ligt een beetje onrust heen een weer te bewegen. Moeder zegt: "Sanne rustig maar meisje blijf even stil liggen dan ik je nog lekker insmeren met billen-poeder." Moeder strooit wat talkpoeder over de schaamstreek van Sanne en smeert dit goed uit. Sanne schaamt zich wel een beetje als moeder dit doet maar aan de andere kant voelt het ook wel heel fijn. Als Sanne haar luier om heeft kleed moeder haar verder aan. Ze krijgt een hemd aan en daaroverheen haar normale kleren.

Als moeder Sanne heeft aangekleed zegt ze: "Sanne ik zat laats op het internet te kijken naar leuke rompertjes voor jouw en ik heb een paar erg leuke gevonden maar ik wil ook weten wat jij er van vindt. Kom je even bij mij kijken? En als je zelf een leukere vind kunnen we deze ook bestellen lijkt je dat wat?" Sanne is toch wel erg benieuwd wat voor rompertjes moeder online heeft gezien en ze gaat naast haar moeder achter de laptop zitten. Moeder surft naar een website die onesiesdownunder heet en laat Sanne de design zien die ze erg leuk vond. Sanne kijkt aandachtig en eigenlijk ziet ze verschillende design staan die ze super leuk vindt. Moeder vraagt terwijl ze een paar designs laat zien: "Deze vind ik wel erg leuk Sanne wat denk jij ervan?" Sanne bekijkt de designs die moeder heeft uitgezocht en vind twee vsn de drie erg leuk. Als derde design mag Sanne zelf een suggestie doen en ze zoekt een romper uit due ze zelf ook erg schattig vond moeder vind het ook een leuk design en besteld de rompers. Ondanks dat Sanne het wel wat ongemakkelijk voelde bedankte ze haar moeder dat ze mee mocht beslissen over de rompers die ze zal gaan dragen.

Omdat Sanne vandaag nog vrij is mag ze zelf beslissen wat ze gaat doen maar moeder wil wel dat ze eerst nog een beetje schoolwerk doet en al een beetje vooruitwerkt zodat ze niet achterop raakt vanwege deze dag die ze van school mist. Sanne had niet veel moeite met school en kon erg goed zelfstandig werken en rond 10 uur heeft ze al van bijna alle vakken due ze vandaag op school zou krijgen al behoorlijk vooruit gewerkt. Alleen omdat Sanne wat moeite heeft met wiskunde vraagt ze of haar moeder haar hiermee kan helpen. Moeder probeert Sanne een beetje op weg te helpen met haar wiskunde en denkt het te snappen. Sanne doet haar schoolwerk en ze voelt zich erg op haar gemak. Ze is al redelijk gewend geraakt aan het dragen van de luier en heeft ook geen moeite er meer mee om erin te plassen. Snel heeft Sanne ook haar wiskunde werk gedaan en ze gaat lekker spelen op haar slaapkamer.

Sanne pakt haar verzamelbak lego en leegt deze op de vloer en gaat lekker bouwen tijdens het bouwen ziet Sanne haar speen liggen op het nachtkastje en ze besluit hier lekker op te zuigen terwijl ze zit te spelen. Sanne geniet van het spelen en rond 12u komt moeder de slaapkamer binnen om Sanne mee te nemen naar de keuken om te lunchen.

Aan de tafel in de keuken heeft moeder weer een fles drinken voor Sanne klaargemaakt en ook ziet Sanne dat er nog iets klaarligt voor haar. Sanne gaat aan tafel zitten en ziet dan wat er klaar lag. Moeder zegt: "Kijk eens Sanne wat vandaag is binnen gekomen met de post. Nu kan je eindelijk een echte slab dragen tijdens het eten." Sanne denkt: O my God… ook dit nog. Zonder tegenstribbelen doet moeder Sanne de slab om. Sanne kijkt naar de slab waar met grote letters het woord: BABY GIRL op staat. Ondertussen maakt moeder een botterham klaar en snel is Sanne gevoerd en drinkt ze uit hasr fles terwijl moeder zelf ook een boterham op eet. Het eten is op en moeder zegt: "Oké kleine meid tijd om te verschonen en dan kan je daarna lekker een dutje gaan doen."

Op de slaapkamer weet Sanne al goed hoe het gaat. Sanne gaat op bed liggen en moeder trekt haar broek uit. Moeder opent de natte luier van haar dochter en ze maakt haar schoon met billendoekjes. Omdat Sanne er liever geen aandacht meer aan schenkt hoe ze verzorgd wordt speelt ze ondertussen met haar favoriete knuffelbeer. Snel heeft Sanne een schone luier om en ze kruipt onder dekens en terwijl moeder een klein verhaaltje voorleest zuigt Sanne zachtjes op haar speen. Als het verhaaltje uit is geeft moeder Sanne een kus en ze verlaat de kamer. Sanne voelt zich erg klein en ze vindt het allemaal wel best zo. Ze ligt lekker in bed te knuffelen en ze voelt haar darmen rommelen zonder al te veel moeite poept ze in haar luier en niet veel later valt ze vredig in slaap.
 
Laatst bewerkt:

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 8. Ik hoop de komende tijd weer wat meer te schrijven omdat ik nu vakantie heb.
Veel leesplezier en laat vooral weten wat je van het verhaal vind.

Enjoy!!!

Hoofdstuk 8.
Het is midden in de nacht als Sanne badend in het zweet wakker schrikt. Sanne kijkt wild om haar heen en wordt rustig. Ze denkt: Gelukkig het was maar een droom. Sanne voelt aan haar luier en deze is wel heel erg nat geworden. Sanne vind de luier niet meer lekker zitten en eigenlijk wil ze zo snel mogelijk uit de luier. Het liefste zou zelf haar luier uittrekken maar als haar moeder er achter komt... Sanne durft het niet en schreeuwt hard: "Mama! Mama!" Geschrokken van hoe hard Sanne schreeuwde komt moeder de kamer binnen lopen. "Hé rustig maar meisje mama is er al. Wat is er aan de hand klein meid?" Sanne zegt: "Ik had een hele enge droom mama en mijn luier is erg nat geworden wilt u mij alstublieft verschonen?" Moeder controleert de luier van Sanne en als ze dikte voelt is ze het eens met haar dochter, ze moet een schone luier om. Moeder pakt een schone luier en Inlegluier uit de lade kast van Sanne en ook pakt moeder de billendoekjes en poeder van het kastje af. Moeder laat Sanne weer liggen en moeder verschoond Sanne terwijl zij met haar knuffelbeer speelt. Tijdens het verschonen vraagt moeder: "Waarom had je een enge droom Sanne, zit je ergens mee?" Sanne zegt: "Ik kijk heel erg op tegen morgen mama. Wat zullen alle meiden in de klas wel niet denken als ik ze moet vertellen dat ik nu weer luiers moet dragen?" Moeder zegt: "Maak je maar niet druk meisje. Ik heb tegen je mentor vertelt dat je een probleem met je blaas hebt als jij dat ook vertelt zullen de meiden uit je klas het ook wel begrijpen." Sanne heeft snel weer een schone luier om en moeder dekt haar weer toe. "Ga nog maar even lekker slapen lieve meid." zegt moeder ze geeft Sanne haar speen en na een kusje op haar voorhoofd verlaat ze de slaapkamer weer. Sanne is nog steeds bezorgd over morgen maar toch valt ze redelijk snel alweer in slaap.


"Goeiemorgen Sanne, kom je uit bed? Dan kan ik je wassen en je klaarmaken voor school." zegt moeder. Rustig komt Sanne uit bed en moeder controleert meteen de luier van haar dochter. Deze was nat en Sanne loopt aan de hand van haar moeder mee naar de badkamer waar Lisa net uit bad komt. Moeder kleed Sanne uit en laat haar in bad zitten. Moeder wast Sanne goed schoon en Sanne voelt zich erg fris als ze uit bad komt. Moeder neemt Sanne mee naar haar slaapkamer en ze vraagt aan Sanne of ze op het bed wil gaan liggen moeder pakt een stapeltje luiers en ze doet Sanne er een om. Als Sanne is verschoond stopt ze de andere luiers in de schooltas van Sanne. Sanne wordt verder aangekleed en al snel kan ze aan ontbijt gaan. Als Sanne in de keuken aankomt zit Lisa en haar vader al aan tafel. Sanne gaat ook zitten en vader doet haar een slab om. Sanne krijgt weer haar brood in kleine stukjes gevoerd en ook zit haar drinken weer in een babyfles. Sanne is ondertussen hier wel gewend aan geraakt en ook Lisa kijkt er niet meer vreemd van op hoe haar kleine zus wordt behandeld. Snel is het ontbijt op en de meiden vertrekken richting school.


Terwijl Sanne en Lisa naar de bushalte lopen merkt Lisa wel dat haar zusje erg gespannen is en ze probeert haar gerust te stellen. "Hey Sanne kom op het komt wel goed. Ik weet zeker dat de meiden uit je klas het vast wel zullen begrijpen en erg begripvol zijn." Snel zijn Sanne en Lisa aangekomen bij de bushalte waar Destiny al staat te wachten. Als Destiny Sanne ziet omhelst ze haar en zegt: "Lisa heeft me vertelt wat er aan de hand is. Wat vervelend dat je blaasproblemen nu weer zo verergerd zijn dat je nu weer luiers moet dragen. Als ik iets voor je kan doen moet je het zeggen." Sanne bedankt Destiny dat ze zo reageert en kalmeert wel een beetje en hoopt dat haar klasgenoten ook zo zullen reageren. Snel komt de bus aan en de meiden stappen in.


De meiden lopen de school binnen en Lisa en Destiny lopen naar hun vrienden toe en ook Sanne ziet haar beste vriendin Kim staan en ze loopt naar haar toe. "Hey Sanne, ik heb je gemist gisteren voel je je alweer wat beter?" vraagt Kim. Sanne antwoordt: "Ja het gaat wel…" Kim voelt dat Sanne ergens mee zit en ze vraagt: "Gaat het echt wel? Het klinkt alsof je ergens mee zit." Sanne schaamt zich erg en ze zegt: "Kan ik je iets vertellen… ik heb de laatste tijd erg vaak ongelukjes. Dat ik niet op tijd het toilet haal. En omdat het nu steeds vaker gebeurd vonden mijn ouders het beter als ik nu lui..e euh… incontinentie-materiaal ging dragen om mijn kleren droog te houden. Zometeen tijdens het mentor-uur heb ik met mevrouw Houtman afgesproken om er wat over te vertellen." Kim hoort het verhaal aan en omhelst Sanne. "Ach wat super naar Sanne." De schoolbel gaat niet veel later en de meiden lopen naar het klaslokaal van hun mentor.


Als iedereen bij de deur staat valt het iedereen al op dat alle jongens er nog niet zijn. Alle meiden lopen de klas in en gaan op hun plek zitten. "Goedemorgen dames." opent mevrouw Houtman haar verhaal. "Zoals jullie gezien hebben alle jongens zullen er niet bij zijn dit lesuur want we moeten even iets met elkaar overleggen waar de jongens eigenlijk niks over hoeven te weten. Sanne wil jij even naar voren komen dan kan jij zelf je verhaal doen. Meiden ik wil even dat jullie goed luisteren naar het verhaal van Sanne dat jullie hier respectvol mee omgaan." Sanne staat op van haar plek en met lood in haar schoenen gaat ze voor in de klas staan. Sanne was nooit erg goed in het toespreken van de klas en angstig begint ze stotterend haar verhaal.


"Euhm….o-oké ik euhm. I-ik heb eigenlijk al heel mijn l- leven lang last van i-incontinentie. Ik heb dit lang verborgen weten te houden voor jullie maar mijn incontinentie is verslechterd. I-ik k-kreeg de laatste tijd steeds vaker o-ongelukjes en omdat het zo niet door kan gaan is er besloten dat het beter voor mij is als ik weer i-incontinentie-luiers ga dragen." Ondertussen word Sanne rood van schaamte. Ze kijkt naar de klas en merkt dat haar klas nig steeds aandachtig luistert en dat sommige erg bezorgd naar haar kijken. Sanne vervolgd haar verhaal. "Omdat ik dit moet dragen zullen jullie tijdens het omkleden voor gym mij ook vaker in zo'n luier zien. Ik schaam mij hier heel erg voor en daarom leek het mij het een goed idee om het met jullie te bespreken en dat jullie ook weten waarom ik deze luiers draag." Sanne sluit zo haar verhaal af en gespannen wacht ze de reacties van haar klasgenoten af. Mevrouw Houtman zegt: "Oke bedankt dat je dit ons hebt verteld Sanne." De juf richt zich naar de klas. "Oké meiden Sanne heeft ons dit in goed vertrouwen vertelt en ik vind het erg dapper dat ze durft te delen. Maar jullie snappen natuurlijk dat Sanne zich hier wel erg voor schaamt en daarom wil ik ook dat jullie hier respectvol mee omgaan." Er komen wat reacties uit de klas die laten merken dat de klas erg meeleeft met de situatie waar Sanne in verkeerd. En Sanne is opgelucht dat haar klasgenoten zo meelevend zijn. Mevrouw Houtman voegt nog toe: "Meiden dit is wel iets wat alleen jullie mogen weten. Ik wil niet dat de jongens of iemand buiten deze groep te weten komt want er aan de hand is. Als ik hoor dat iemand buiten deze klas erover heeft gepraat dat wil ik absoluut niet hebben dus jullie zijn gewaarschuwd." Sanne beantwoord nog een paar vragen uit haar klas maar ze merkt dat ze haar klasgenoten kan vertrouwen en dat hun niks zullen doorvertellen. Als het lesuur is afgelopen is Sanne opgelucht dat haar klasgenoten het zo goed opnamen en ze was totaal niet meer gespannen.


Iedereen verlaat aan het einde van het lesuur het klaslokaal en Kim zegt: "Ik vind het echt super dapper dat je dit durfde te vertellen San." Sanne zegt: "Ik zou dit toch nooit verborgen kunnen houden voor de klas. En als jullie het nu weten en ook waarom zorgt ook hopelijk voor wat meer begrip. En ik vind het fijn dat jullie er allemaal normaal mee om kunnen gaan." Iedereen gaat naar het volgende lesuur en voor Sanne voelt de dag niet meer heel anders dan een normale schooldag. Behalve dat ze tussen de middag nog even haar luier moest verschonen. Het verschonen was goed te doen in de toiletruimte en dit zorgde ook dat Sanne zonder moeite ook gewoon haar luiers kon gebruiken op school.


De dag is snel afgelopen en aan het einde van de dag vraagt Kim aan Sanne of ze zin heeft om bij haar thuis huiswerk te komen maken. Sanne lijkt dit wel gezellig en ze loopt met Kim mee naar de fietsenstalling. En even later springt Sanne achterop de fiets van Kim en ze rijden naar haar huis.


Sanne komt binnen bij het huis van haar vriendin en gelijk gaan de meiden beginnen aan hun huiswerk. De meiden hadden niet veel huiswerk en snel zijn ze al klaar. Kim zegt: "Euhm… Sanne ik moet je eigenlijk ook iets vertellen… i-ik draag ook nog l-luiers." Terwijl Kim dit vertelt wordt ze een beetje rood en Sanne vraagt verbaasd: "Echt waar?"
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D sanne sanne toch S 8
DL_Michel Verhaal Klaar Bedplasser Sanne B 5
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 20
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 5960
D oof poof diaper, kent iemand deze? Product & Winkel Testverslagen 12
Similar threads


















































Bovenaan