Vakantie naar Tirol

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 2 66,7%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 33,3%

  • Totaal stemmers
    3
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Luierslaafje


Afgelopen vrijdag was het zover. De vakantie was begonnen en het beloofde een warme zonnige zomermaand te worden. Ik had me ingeschreven bij een reisorganisatie die groepsreizen organiseren voor alleenstaanden voor een wandelvakantie in Tirol. Nu had ik me laten vertellen dat zich verhoudingsgewijs veel vrouwen meedoen bij een wandelvakantie maar ik was toch met stomheid geslagen toen ik bij het instappen in de touringcar geen enkele man bespeurde. Er zaten allemaal meiden van tussen de 25 en 40 jaar schatte ik, en er zaten een aantal echte kanjers bij. Nou, zo begint ie goed dacht ik, en ik stelde me voor aan het gezelschap. Er was nog één zitplaats over in het midden van de bus vlak achter de achteruitgang. Daar had ik zicht op een kleine minibar en het trapje naar beneden dat bij de w.c. uitkomt. Ik stopte mijn spullen in het mandje bovenin.

Mijn buurvrouw voor de reis, knap, lang bruin haar, ik schat een jaar of 30, keek me vriendelijk aan en liet me langs haar heen schuiven in de krappe ruimte. Hierbij leek het alsof ze even, zogenaamd per ongeluk, mijn billen betaste. Ik ging zitten en stelde me opnieuw voor.

"Hoi, ik ben Peter." Zij antwoorde: "En ik heet Mathilde, waar kom jij vandaan?" Zo begonnen we een oppervlakkig gesprekje over onze achtergrond etc., zodat we elkaar wat beter leerden kennen. Inmiddels was de touringcar vertrokken en reden we over snelwegen naar het zuiden. Het was een gezellige boel in de bus en iedereen was in opperbeste stemming. De buschauffeur heette ons welkom via het luidsprekersysteem en legde ons wat regeltjes uit waar iedereen zich gedurende de reis aan moest houden. De werking van het toilet werd uitgelegd, en speciaal voor mij, want ik was de enige man, voegde de chauffeur er de opmerking aan toe dat ik altijd moest gaan zitten bij het plassen want anders zou de bril nat kunnen worden. Het chemische toilet had een zeer beperkte capaciteit en mocht pas geleegd worden zodra de bus weer in Nederland was vanwege Europese wetgeving en zo. Daarom werd ons op het hard gedrukt het gebruik ervan tot een noodzakelijk minimum te beperken.

Mathilde merkte op: "Nou, dan wilt hij zeker dat we het in ons broek doen, wat denk jij?" Ik moest lachen en grapte met haar mee. "Nou, dan wordt het hier wel een stinkende natte boel als we dan geen pampers aantrekken." Mathilde keek me even raar aan maar moest toen toch ook lachen. "Om je de waarheid te vertellen heb ik een voorraadje pampers in mijn bagage, iets voor jou?" "Als het toilet tot het randje toe vol is geplast en niet meer gebruikt kan worden dan mag je mij een luier aantrekken." antwoordde ik. "Dat is goed, daar hou ik je aan!" De achterbuurvrouw had het gesprek gehoord en vertelde het aan haar vriendin die het op haar beurt weer doorvertelde zodat op een gegeven moment de hele bus op de hoogte was en iedereen naar me keek. Ik dacht van wat heb ik nu weer gezegd, het was toch bedoeld als een grapje, nietwaar?

Ik pakte een boek en begon wat te lezen. Het was een spannend boek zodat de tijd lekker snel opschoot. Iedereen had een hapje en een drankje genomen en de stemming werd steeds joliger. Een jonge vrouw stond op en liep naar het toilet. De deur ging dicht en ik zag dat er iets met het slot aan de hand was, want ze was er een hele tijd mee aan het morrelen. Ik zat daar en fantaseerde over hoe ze daar zou zitten en haar plas zou laten lopen toen opeens de deur open ging en ik haar daar open en bloot zag zitten. Ze keek me verschrikt aan en ik staarde naar haar geschoren kruis waar zo nu en dan een druppeltje urine van af droop. Voor het gevoel duurde het een eeuwigheid voordat ik met een klap in mijn gezicht weer bij zinnen kwam. Mathilde keek me zeer kwaad aan, ze zei: "Wat een vies kereltje ben jij eigenlijk zeg, zo naar een kwetsbare naakte vrouw loeren, bah!" "Ja, sorry hoor, maar ik kon het toch ook niet helpen dat die deur openvloog, dan had ze de deur maar op slot moeten doen."

De vrouw maakte geen aanstalten om haar lichaam te verbergen en trok haar slipje omhoog waarbij ze mij lang en doordringend aankeek. Ze vroeg aan Mathilde of ik niet gestraft moest worden voor dit onbetamelijke gedrag. Mathilde keek me nog steeds kwaad aan en stelde voor dit aan het hele gezelschap voor te leggen.

Toen iedereen op de hoogte was van mijn slechte gedrag werd ik door iedereen kwaad aangekeken. Ik had het helemaal gedaan en kon wel door de bank heen zakken van ellende. Mijn vakantie was door zo'n lullig incident al helemaal naar de grootjes, ik zou vanaf nu door iedereen genegeerd worden. Iets meer gemeend dan de vorige keer stamelde ik nogmaals mijn excuses maar deze werden niet onmiddelijk aanvaard. Mathilde stelde voor om mij te straffen, en iedereen mocht meedenken welke straf het beste bij mij zou passen. Al gauw kwam de luier als optie naar voren en iedereen was het ermee eens dat ik maar eens goed vernederd moest worden zoals ik ook haar vernederd had door haar aan te staren.

Ik werd door een overmacht van de stoel afgetrokken en op de achterbank van de touringcar gelegd. Daar werd alle kleding letterlijk van mijn lichaam afgescheurd. Mijn hand werd direkt weggetrokken toen ik probeerde mijn lul te bedekken die toch een beetje opgewonden begon te worden. "Zo, dat piemeltje vindt al die aandacht wel lekker zie ik" zei Mathilde die over me heen gebogen stond. "Laten we eens kijken wat we hier hebben." Mathilde hield me een opengevouwen pamper voor en dwong me mijn bibs op te tillen. Snel schoof Mathilde mij de luier onder mijn bips en trok het geheel recht en klaar om dichtgevouwen te worden. Ik kon er niets aan doen dat mijn lul volledig stijf rechtop kwam te staan en ik schaamde mij diep. De plagerijtjes waren niet van de lucht zodat ik blij was dat uiteindelijk de luier werd dichtgevouwen.

Maar ik was nog niet klaar. De luier werd geperforeerd met een schaar en een tweede en een derde moest ik over elkaar heen aantrekken tot mijn kont zo dik was dat ik mijn benen nauwelijks meer bij elkaar kon krijgen. Tot overmaat van ramp werd het geheel strak aangetrokken en dichtgetaped met brede transparante tape. Ik kon geen kant op en lag daar met alleen een gigantische luier op de bank. Mijn kleren waren verscheurd zodat ik mijn luier niet kon verbergen.

Van alle kanten werd mijn luier betast en kreeg ik klopjes op mijn dikke achterwerk. Iemand stak haar hand van achteren tussen mijn benen door en begon de voorkant van mijn luier te masseren. Door al deze aandacht werd ik ontzetten geil en kwam spoot ik bijna in mijn luier. Dit zag Mathilde en ze maakte er onmiddelijk een eind aan. "Kom maar mee jij, we hebben nog wat meer verrassingen voor jou in petto!" Ik werd naar het chemische toilet gevoerd waar ik op moest gaan zitten. Eerst werden mijn benen stevig vastgemaakt aan de w.c.-pot met wat klim-touw dat iemand had meegenomen voor de vakantie. Vervolgens werden mijn handen aan iets achter mij vastgebonden zodat ik daar volledig hulpeloos overgeleverd met een dikke luier op de bril zat.

"Ik zal je je straf vertellen", zei Mathilde. "Je vind het kennelijk wel lekker om een vrouw in haar kruis te staren wanneer zij staat te urineren, nietwaar? Nou, in dat geval kun je je geluk niet op, want de rest van de reis zit jij hier in een natte volgeplaste luier met de pis van iedereen! We zullen jou als ons toilet gebruiken door lekker in je luier te plassen, hoe vind je dat?" Ík stamelde wat tegenwerpingen maar vond het eigenlijk wel een geil idee. Ik moest mijn mond opendoen en kreeg een gebruikt slipje als een prop in mijn mond. Een ander slipje werd gebruikt als mondknevel. Ik proefde de smaak van kutsappen en urine, kennelijk hadden ze het vuilste slipje voor dit doel uitgekozen.

"Wie wilt het eerst?", vroeg Mathilde aan de meiden. Meteen zag ik tientallen handen omhoog gaan. Uiteindelijk viel de keus op een lekkere meid genaamd Petra met volle borsten en brede heupen. Uitdagend deed ze haar broek omlaag en trok ze haar slipje naar beneden. Ze stond vlak voor me met mijn ogen heel dicht voor haar kruis. Ik bewonderde haar kut en kreeg weer een enorme paal in mijn luier. Ze vingerde zichzelf en begon zachtjes te kreunen en ritmische bewegingen te maken. "Dit vind je wel een geil gezicht hè, tijd om het brandje te blussen!" Handen bewogen en trokken de voorkant van mijn luier open. Petra maakte gebruik van de opening en een krachtige straal spoot recht in mijn luier. Ik voelde haar urine langs mijn stijve lul over mijn ballen in het absorberende weefsel lopen. De luier nam alles goed op en voelde nat en plakkerig aan. Uiteindelijk was ze alles kwijt en ging de luier weer dicht. Voor mijn gezicht veegde haar kruis af met een w.c. papiertje.

Kennelijk transpireerde ik door alle opwinding want ze bood mij aan mijn gezicht droog te deppen. Dit deed ze met het w.c. papiertje waar een enorme urinelucht aan hing.

"Nu ik!" klonk het van alle kanten. De meiden verdrongen zich om de opening van het toilethokje. Petra had haar broek weer opgetrokken en kustte me vol op mijn mond. "Was dat niet lekker lief klein babytje?" De volgende kwam voor me staan. Ze had een korte wijde rok aan van zwarte glimmende stof. Ze draaide haar wulpse kont naar me toe en bukte een beetje zodat deze pontificaal naar achteren wees op centimeters van mijn ogen. Kennelijk droeg ze geen slipje onder haar rok. Haar poepgaatje en schaamlippen waren in volle glorie te aanschouwen. Mijn luier werd weer van voren een stukje opengetrokken en al gauw begon ze te plassen. Ze mikte goed want het grootste deel van de straal liep rechtstreeks in mijn toch al natte luier. Ik voelde de luier opzwellen en steeds zwaarder worden. De geur van haar plas was overweldigend. Uiteindelijk nam de straal in hevigheid af. De luier ging weer dicht en ik moest haar nog nadruppelende kruis helemaal schoonlikken.

Gelukkig hoefde ik even niet dat vieze slipje in mijn mond. Het likken liet haar niet onbewogen want ze kwam ze kwam hevig hijgend en kreunend klaar.

De volgende meid ontblootte haar enorme borsten zodat haar tepels zichtbaar werden. Ze hield haar beide borsten vast en kwam uitdagend voor me staan. Onderwijl werd haar broek en slipje door anderen naar beneden getrokken. Mathilde hield een lege fles tegen haar plasgaatje en vulde de fles met haar plas. Deze keer werd mijn luier van achteren een stukje opengetrokken. Ik voelde de inhoud van de fles leeglopen en het zitvlak van de luier helemaal doorweken. Vervolgens moest ik aan haar borsten sabbelen.

Zo ging het nog tientallen keren er aan toe. Telkens werd er een hele uitdagende show gemaakt van het uitkleden, masturberen, en plassend klaarkomen. Uiteindelijk was mijn luier totaal doorweekt en liep er een straal door de nauwe pijpen het toilet in even hard als het er aan de bovenkant in ging. De lucht van urine was overweldigend en de luier voelde zeer zwaar en nat aan. Ik mocht zo de rest van de reis blijven zitten. Gelukkig waren we al ver gevorderd.

Twee uur later kwam de touringcar op de plaats van bestemming aan; een vakantiehuisje in hartje Tirol. Ik werd bevrijd van de toiletpot en moest gaan staan. Inmiddels was de luier koud en soppend nat geworden. Het was maar goed dat de luier strak vastgetaped was want anders zou ie onder het enorme gewicht van de urine vast naar beneden zakken. Het leek wel of mijn luier door de plas drie keer zo dik en tien keer zo zwaar was geworden. Alleen al het opstaan veroorzaakte een nieuwe stroom die lang mijn benen liep en op de vloer een plas vormde. De hoop op een luierverschoning vervloog toen ik de dames mij een lange witte broek van glinsterende geplastificeerde stof voorhielden waar zij tijdens de reis mee bezig waren geweest. Het was een stevige broek groot genoeg voor mijn enorme luier. Binnenin was een plastic luierbroekje vastgelijmd en aan de riem zat een hangslot.

"Zo, even voor de laatste keer je luier irrigeren en dan mag je dit aantrekken voor je buiten kou vat." Ik werd van alle kanten beetgepakt en mijn luier werd zoveel mogelijk uitgeknepen. Met een schaar werd mijn luier geperforeerd zodat de urine beter kon afvoeren. Al met al voelde mijn nog kletnatte luier heel geil aan en genoot ik met volle teugen van de handtastelijkheden. Over de kletnatte luier heen kreeg ik een nieuwe droge papieren luier zodat ik er weer even tegen kon. Tegen het afzakken werd ook deze met brede tape vastgemaakt. De luierbroek werd me voorgehouden om in te stappen hetgeen ik met moeite volbracht vanwege de omvang van mijn luier. Uiteindelijk had ik de luierbroek aan en voelde ik de druk van de waterdichte stof op mijn lichaam. Ik kon nauwelijks nog lopen en iedere beweging veroorzaakte een stroming van urine door mijn luier.

Het vakantiehuis was groot genoeg voor ons allemaal; er waren een aantal slaapzalen en er was een ruime keuken voor ons om te koken. Verder was er een gemeenschappelijke ruimte en een zwembad in de tuin. Ik mocht mijn eigen spullen uitladen en naar het huis toe brengen, hierbij aangemoedigd door de meiden die mij van tijd tot tijd klappen op mijn geluierde kont gaven. Ze vonden dat zo leuk vanwege het natte doffe geluid en gewoon om mij te plagen en te vernederen. Ik was een gevangene in mijn luier en tot overmaat van ramp voelde ik een aandrang om te moeten poepen. Aan het geplaag te merken hoefde ik niet te vragen om mijn luier uit te mogen doen, ik had geen andere keus dan mijn luier nog veel natter en viezer te maken. Toch smeekte ik Mathilde om naar de w.c. te mogen.

"Maar Petertje toch, je hebt toch een luiertje aan waar je lekker je plasje en je poepje in kunt doen?" antwoordde Mathilde dan. Ik was verslagen en had geen andere keus dan voor het hele gezelschap zichtbaar te gaan hurken en langzaam met een rood hoofd mijn darminhoud eruit te persen. De brei verspreidde zich in mijn luier en ik voelde me voor het eerst echt vies en vernederd. Doordat de luier zo nat was vormde de poep zich tot een dunne brei waar geen ontsnappen aan was. De geplastificeerde lange broek trok alles zo strak aan dat ik echt moeite had om alles in mijn luier te persen. Gelukkig sloot de broek vrijwel luchtdicht af, anders zou de lucht niet te harden zijn. Na afloop moest iedereen lachen en klapten er enkelen zelf met de handen voor de geleverde prestatie.

Ondertussen zat ik met een probleem dat steeds onaangenamer werd, want een plasluier is nog wel lekker, maar een poepluier is toch niet echt aangenaam. Ik hoopte maar dat het eind van mijn straf in zicht zou zijn. Helaas voor mij was de vakantie nog maar net begonnen, en het zou een onvergetelijke vakantie worden!

Ik stond daar in de gemeenschappelijke ruimte met die volgeplaste en volgepoepte broek. Mathilde kwam op me af en begon me teder te omhelzen waarbij ze over mijn achterwerk streek. Ze gaf mij een natte tongzoen en duwde me plots achterwaards zodat ik met mijn volle gewicht op de bank belandde. "Tijd om ons een voor een te belonen voor onze pis! Ze deed haar broek en slip uit en ging met haar kut waar de sappen reeds uitkwamen boven mijn mond hangen. "Hier, lik mij tot de vonken er van afvliegen jij miserabel luierslaafje!" Ik voldeed gretig aan dit verzoek en kuste, likte, zoog en deed alles om haar een geweldig orgasme te laten beleven. Weldra kwam ze met een luide kreet klaar en zakte ze voldaan over me heen, mijn hoofd nog steeds tussen haar benen. Dit schouwspel moedigde iedereen aan om ook mee te doen en al snel ontaardde het spel in een enorme orgie, iedereen mocht klaarkomen behalve ik.

Uitgeput lagen we in elkaars armen en ik vroeg me af of ik nog eens een schone luier zou aankrijgen. Het idee van geen luier en normale kleding kwam nieteens meer bij me op. Ik smeekte Mathilde me te verschonen en gelukkig stemde zij toe op de voorwaarde dat ik de rest van de vakantie heel gehoorzaam alles doe en onderga wat zij vraagt. Gretig stemde ik toe.

In de badkamer werd mijn luier uiteindelijk uitgedaan en kon het schoonmaakkarwei beginnen. Een tijdje later was alles weggespoeld, ingezeept, afgespoeld en afgedroogd. Mathilde riep om hulp en kwamen onmiddelijk een aantal dames op afgesneld. Mathilde zei: "Zeg, niets aan de hand hoor, hij is zo mak als een schaap." Mathilde liet een scheermesje zien en vroeg aan het gezelschap: "Zouden jullie even kunnen helpen een echte baby van hem te maken?" Dit lieten de dames zich geen tweede keer vragen en al gauw werd ik ontdaan van al het lichaamshaar behalve mijn hoofdhaar. Mijn huid was zo glad als van een pasgeboren baby. "Kom schatje, meekomen!" Ik liep bibberend van de kou achter Mathilda aan naar een pas opgemaakt bed waar ik op moest gaan ligen. Ze schoof een verse luier onder mijn bips en pakte een potje met vaseline.

Mathilda ging op het bed zitten en fluisterde allerlei lieve woordjes in mijn oor. Onderweil bestreek ze mijn door luieruitslag rood geworden billen met vaseline. Toen mijn billen goed ingesmeerd waren was mijn pik aan de beurt die onmiddelijk de 12-uurs stand weer aannam. Mathilde plaatste zichzelf op de wachtende paal en gleed erover naar beneden met haar volle gewicht. Het was een geweldige sensatie en ik deed ongelooflijk mijn best om niet onmiddelijk klaar te komen. Mathilda zei: "Kom, neuk me en vertel me dat je het lekker vind om luiers te dragen. Ik wil je horen smeken om een luier!" Mathilde keek me streng aan en hield op met bewegen. Ik zat klem in haar natte grotje en voelde me hemels. Toch kon ik niet klaarkomen omdat ze niet meer op en neer bewoog. Mijn pik en mijn hele lichaam schreeuwde om de voldoening van het klaarkomen. Ik kon niets anders dan smeken.

"Geef me alsjeblieft een luier, toe, ik moet een luier dragen omdat ik het anders nog in mijn broek doe. Ik ben je baby voor altijd. Alsjeblieft doe me een dikke luier aan." Tevreden begon Mathilde langzaam te pompen. "Kom op, laat me horen wat je zo lekker aan een luier vindt!" Ze had me geheel onder haar controle.

"Ik vind het zo fijn als je in mijn luier plast, dat is zo heerlijk nat." Steed sneller bereed Mathilde mij. Met stoten schoot haar plas over mij heen toen ze plotseling haar blaas ledigde. Mij overkwam een geweldige ontlading in haar natte hol en er leek geen einde aan te komen. Ook Mathilde kwam geweldig klaar. Even lagen we in elkaars handen maar toen ging Mathilde van me af en deed ze mij de natgeplaste luier dicht. Even later had ik weer net zo´n dikke luier aan als in de touringcar, met het verschil dat deze nog relatief droog en schoon was. Hiermee kon ik de nacht wel doorkomen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
R Ik wil op vakantie naar: Tiener board 17
R 21 jaar en op vakantie naar Miami (18- JL, TL, WL, OB, DR, OL, GL) 1 t/m 9 15
D gaan jullie dit jaar nog op vakantie :D ? ik ga naar kroatie ! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 10
A Nog niet klaar De vakantie V 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 100
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
Similar threads


















































Bovenaan