Weer een verhaal

starkie

Nieuw lid
Droomboerderij/huis.

Wat zou ik het liefste willen: elke dag een luier om krijgen als ik thuis kom!

Ik zette een advertie wel anoniem, ik ben op zoek naar een (verzorger/meester/meesteres)
die bij thuiskomst me een luier enz om doet.

Een weekje wachten en kreeg een mail: hallo wij willen je graag in huis nemen, voeg ons msn adres maar toe
dan kunnen we een afspraak maken!

Ik voegde de mail toe, ze waren online, hallo, hey zeiden ze jij bent dus Jeroen, ze hebben een webcam en ik,
vroeg ik wil jullie eerst zien op de webcam, oke ze zetten de cam aan, ik keek goed na ze en had er wel een
heel goed gevoel over, ik vertelde wie ik was enz, zei deden het ook, toe du point, is het goed als we volgende
week zaterdag bij je komen om alles goed te bespreken. Ik zei oke dat kan wel!

Het was zaterdag, de bel ging en ik liet ze binnen, we gaan de kamer in. (Hoe zagen me meester en meesteres eruit:
me meester had normale kleding aan niets bezonders, me meesterres droeg handboeien bij zich net zoals een politie
agent ze ook draagt, alleen de waren bekleed met roze donzigachtig bekleding verder was ze gewoon normaal gekleed)
Me meester pakte me beet en deed mijn handen op de rug, de meesterres deed de handboeien om, zo zullen we even
kijken of je een luier om hebt, me meesteres deed mijn broeks knoop los en ritste me rits los, trok de broek uit,
daarna trok ze mijn trui uit, mij t-shirt rolde ze op ook gebeurde het zelfde met mijn hemd, daarna trok ze
me onderbroek naar beneden.

Ze zei ow jij bent stout, je schaamstreek is niet kaal, je hebt geen luier om, ze trok me onderbroek weer op, de
kleren die ik al uit had moesten blijfen liggen, ga maar naar boven naar je slaapkamer, loop er maar naar toe,
ik ging mijn keuken door, hal door en de we liepen de trap op, ik ga naar mijn kamer. Meesteres zegt tegen mij,
ga maar netjes op je bedje liggen, ik ging liggen, me benen werden vast gemaakt, ze trok mijn t-shirt uit, het zelfde,
gebeurde me mijn hemd, mijn meester kwam binnen, zo jij bent een stoute jongen, geen luier om ten eerste, veelste, veel,
schaamhaar, hij liep naar mijn bed deed de handboeien los die nog om me polsen zaten, hij drukte me stevig op bed,
zodat ik niet tegen kon werken, me meesteres maakte beide armen vast aan mijn bed, daar lag ik dan vast op mijn
eigen bed.

Me meester ging naar beneden, hij kwam terug met mijn afwas bak, me meesteres schuifde een tafel tegen mijn bed aan,
gelijk met mijn kont, de meester zette, de afwasbak met warm water erin op het tafeltje, me meesteres had ook een koffertje,
mee genomen ze maakte die open, in het koffertje zaten de volgende dingen, tondeuse, kapmantel, scheermesjes, scheersysteem, een
potje met wat erin, kon we raden wat erin zat maar ik hield het in mijn gedachten, schaar, borstels en een scheerkwast.

ze pakte de tondeuse en begon mijn schaamhaar te scheren, het ging er vrij snel af, daarna veegde mijn schaamhaar bij elkaar, het
volgende gebeurde, ze pakte het potje deed hem open, er zat scheercreme in, ze haalde de kwast door het potje en kwaste me
gehele schaamstreek in (brr wat is dat koud, maar werd al snel warm door het warme scheermesje), bij mijn kont kon ze niet bij, ze begon
het zaakje te scheren, binnen een kwartiertje was ik geheel kaal, zo dat lijkt er al veel beter op, geen schaamhaar meer rond je
schaamstreek, zo hoort een echte dl baby te zijn. Ik werd netjes droog gemaakt met een handdoek, ik werd los gemaakt, ze zeiden tegen mij
je mag los blijfen als je maar netjes luisterd!

Oke ga maar staan, ga maar netjes op je buik liggen, ik ging liggen op mijn buik, me benen werden gesprijd zo kwam mijn kont goed in het zicht
voor me meester, ze kwaste me kont in en begon me te scheren het was er zo af, ik moest staan er weer gaan liggen op mijn rug, ze vroegen aan
mij heb je luiers in huis, ik zei ja in de kast boven me bed, ook heb ik talkpoeder en baby creme, kijk zo moet het zijn, je mag een beloning krijgen
oke zei ik, ik vind het af en toe fijn om klaar te komen als ik geluierd word, oke zeiden ze wie moet jou zo aftrekken, ik zei me meesteres, oke een
ding doen wel weer eerst met je, je kont ballen en de rest van je schaamstreek talken en smeren we wel in, behalve je schacht en eikel niet, ze
pakte een luier uit mijn kast en ook mijn talkpoeder en zalf werd gepakt, de luier (tena maxi) werd opgevoewen, me enkels werden gepakt net
zoals bij een echte baby, de luier werd netjes onder mijn kont geschoven, me benen werden netjes weer op
bed gelegd, ze pakte de creme en cremde me kont gaatje goed in, ook het nouwe plekje tussen bal en been werden goed in gesmeerd, me meester
pakt me benen weer en ik werd in koprolhouding gelegd, mijn meesteres talte me kont goed in en vreef het goed uit, ik werd weer uit de koprol
houding gehaald, me meesteres talt de rest goed in behalve me schacht en eikel die kom zo wel aan de beurd, ze begon me af te trekken, ik kwa klaar en
spoot de boel lekker onder, ze talkte me penis en schacht goed in, ik zei en waarom word mijn sperma niet weg gehaald, ow als wij iemand af trekken
die dler of aber is dan gaat het gewoon in hun luier, de eningste sperma die weg geveegt mag worden of op gedronken mag worden is van de meester.

Hoezo van de meester wel, omdat: de penis van de meester, is een soort van speen en het is ook een soort van straf, jij wilt graag sperma drinken dus
ja zei ik maar niet de sperma van mijn meester, ik wou opstaan maar me meester pakte me stevig vast, ik werd weer vast gemaakt aan mijn bed.

Mijn meester deed zijn broek los en deed hem uit ook zijn onderbroek ging uit, tot mijn verbasing had hij ook een kale schaamstreek, ik zei waarom
is je schaamstreek kaal meester, ow zei hij af en toe ben ik stout en dan word ik ook geschoren en geluierd, me meesteres zei die van mij is ook kaal hoor
ik draag zelf alleen snachts een luier, oke zei ik me meester ging op mijn buik zitten, zijn penis kwam recht boven mijn mond uit, hij zei doe je mond open
nee dat doe ik niet, oke zei hij, tina pak je even de mond klem, ze zete een soort van klem op mijn mond en zo kon ik me mond niet dicht doen, hij begon te
trekken en kwam klaar de sperma drupelde in mijn mond, het was lekker warm mij ik kon het niet door slikken, de klem werd weg gehaald en toe slikte ik het
door, het was best wel lekker, mijn meester ging van me af.

De meesteres vouwde mijn luier dicht en plakte beide plakstrips dicht, heb je geen plastic broek en romper, ja romper en plastic broek liggen in me kast,
ze werden gepakt, me meesteres zei, die zijn te viez we nemen ze wel mee en wassen ze beide wel, ze pakte schoon ondergoed uit me kast, ze klede me compleet
aan.

Zo nu kunnen we praten over je wens.

Wij zijn al jaren van plan om een boerderij te kopen met veel grond, de boerderij moet 24 woon ruimtes hebben 1 voor ons zelf en de rest voor dlers en abers en een
gezamelijke woonruimte, ow wat lijkt mij dat gaaf, maar een algemeen bad kamer, met genoeg opties voor ab en dl dingen, ja dat word onze badkamer in ons woon gedeelte,
daar word je meestal geluierd enz, waarom die ruimte in ons gedeelte komt, een aantal dlers en abers hebben het als geheim, jij toch ook, ja, zo kan er ook gewoon visitie komen
zonder dat ze er achter komen dat jij of iemand anders dler is, alleen kan het zijn dat de visite mensen tegen komen die het niet als geheim hebben, dan kunnen ze bij ons komen,
en dan leggen we het uit waarom die geluierd is, het antwoord zal altijd zijn dat die gene incontinet is, alleen mag een aber niet zijn woonruimte uit als die gekleed is als
aber, hij of zei kan wel in ons huis zijn(gekleed als aber).

Oke maar zon boerderij kost wel erg veel geld, tja we moeten subsidie zien te krijgen, ik zeg je kan toch luiers enz vergoed krijgen als je inco bent, ja dat is goed mogelijk, kijk
de mensen die hun luier liefde niet als geheim hebben als die mensen nou eens zich allemaal inco laten verklaren, dan heb je van alles toch genoeg, nee dat doen we niet.

Gewoon naar de gemeente gaan we willen graag een boerderij beginnen voor mensen die dler en aber zijn, is het mogelijk om daar voor subsidi te krijgen, zon boerderij is er nog niet
dit word onze eerste, meer zullen er volgen als het goed werkt, een aantal van onze soort mensen word voor gek verklaard als ze graag dler of abers willen zijn, dus daarom willen
wij zon boerderij.

Goed plan zegt mijn meester, we gaan van de week naar de gemeente toe, oke zou ik jullie nu uit laten want ik nog wat andere dingen te doen, oke volgende week vrijdag komen we weer
rond achtuur, dan zullen we je weer gaan luieren en hoor je of het gelukt is!

Een week later, de bel gaat, ik doe open, me meesteres en meester komen naar binnen ze zeggen je weet wel waar je nu heen moet, ja ik loop naar boven en ik ga netjes liggen op bed, me
broek word netjes uit gedaan ook mijn onderbroek en de rest gaat ook uit, ow je hebt weer haar, we hebben het koffertje dit keer niet bij ons, ow op de badkamer heb ik mijn scheermesje,
liggen, ook scheerschuim, oke blijf maar liggen meester pak je even de afwasbak en de scheer spullen, even later komt mijn meester terug met de afwasbak vol warm water, me meesteres
pakt de scheerschuim en spuit het schuim op mijn schaamstreek, ze verdeeld de scheerschuim over mijn schaamstreek, alles zit goed onder en ze begint te scheren het haar is er vlot af, daarna
is mijn kont aan de beurd, zo Jeroen alles is er weer netjes af!

Er werd weer luier gepakt, word netjes opgevoewen, me enkels werden gepakt net
zoals bij een echte baby, de luier werd netjes onder mijn kont geschoven, me benen werden netjes weer op
bed gelegd, ze pakte de creme en cremde me kont gaatje goed in, ook het nouwe plekje tussen bal en been werden goed in gesmeerd, me meester
pakt me benen weer en ik werd in koprolhouding gelegd, mijn meesteres talte me kont goed in en vreef het goed uit, ik werd weer uit de koprol
houding gehaald, daarna was de rest aan de beurd, ze plakte netje de luier dicht, ik kreeg weer een platicbroek aan en een rompertje, als
laatste kreeg ik mijn 4-care pyama aan, daarna gingen we naar beneden om te kletsen.

We waren in de woon kamer ik ging op mijn stoel zitten, me meester zei de boerderij gaat er komen we krijgen voledige subsidie, alleen iedereen
die bij ons komt wonen krijgen een contrackt(je moet er aan houden anders kun je alles zelf betalen)

Oke zei ik, wel gaaf dat het door gaat maar hoe gaat het huis en contrackt eruit zien, daar mag jij ons bij helpen.

Oke de boerderij en de huisen:

1. De boerderij, is een gewone boerderij, met alles erop en er aan.
2. Naast de boerderij, staat een tweede boerderij, er zit een grote huiskamer in, met bar, het is meer een soort van feestzaal, er is ook een grote badkamer die wel normaal.
er is een tweede badkamer maar die is op slot, daar in staan allemaal ab en dl spullen, o.a verschoontafel, bad, er aan vast zit een slaap kamer, die word gebruikt als een soort van straf kamer.
beide afgesloten ruimtes zijn door de weeks open van 6 uur smorgens tot 8 uur en weer open om half 5 tot 7 uur. Verder kunnen ze alleen open worden gemaakt door de meester en meesteres en
de verzorgers en verzorgsters.

3. de 20 anderen zijn geen ruimtes maar gewoon normale rijtjes huisen, met 3 slaapkamers, 1 bad kamer, 1 woonkamer, 1 keuken, de huisen zijn wel met het grote huis verbonden (via een onder
grondse gang, zo kunnen de meester en meesteres, verpleegers verpleegsters, altijd in de huisen om de abers en dlers te luieren)
4. 2 laatste huis die aan beide buitenkanten zitten, links en rechts zijn voor verpleegsters (verplegers) die zijn ook het zelfde ingedeeld dan huisen van de abers en dlers.

Oke dat is een geweldig idd ze zullen het zeker goed keuren lijkt mij ja dat denken wij ook.

Nu de contrackten:

Eerst contrackt van een dler, oke mijn contrackt dus ook, ja of ben je aber, nee dat niet.

1. Elke dag een luier om bij thuis komst.
2. Je mag niet je luier af doen, doe je het wel dan krijg je een plastickbroek me slotje aan, komt het nog maal voor dan word je gestraft, elke straf is mogelijk.
3. We mogen geen operaties doen b.v, geslachts verandering, sterilisatie enz
4. Je mag je luier wel af doen als er visite komt.
5. Wil je geen luier om dan moet je dat 2 dagen van te voren vragen
6. Je betaald netjes je huur, de huur is 350 euro per maand, gas, stroom, tv, internet en al de andere dingen heb je gratis!
7. Ben je niet thuis dan hoef je geen luier om, maar mag natuurlijk wel.
8. Elke week word je schaamstreek geschoren, we scheren niet elke week (we vinden het ook wel leuk om langhaar te scheren)
9. Ben je thuis geen visite, dan zijn wij voledige de baas, dus dan word je behandeld als dler, met uitzondering van regel 4 en 5.
10. Je mag je zelf verschonen, dan geen straf.
11. Je mag altijd weg uit het huis, alleen je bent verplicht om 2 eerste weken vol te maken.

Contrackt abers:

1. Elke dag een luier om bij thuis komst.
2. Je mag niet je luier af doen, doe je het wel dan krijg je een plastickbroek me slotje aan, komt het nog maal voor dan word je gestraft, elke straf is mogelijk.
3. We mogen geen operaties doen b.v, geslachts verandering, sterilisatie enz
4. Je mag je luier alleen af doen als wij dat zeggen of, je moet aber zijn in het geheim.
5. Wil je geen luier om dan moet je dat 2 dagen van te voren vragen
6. Je betaald netjes je huur, de huur is 350 euro per maand, gas, stroom, tv, internet en al de andere dingen heb je gratis!
7. Ben je niet thuis dan hoef je geen luier om, maar mag natuurlijk wel.
8. Elke week word je schaamstreek geschoren, we scheren niet elke week (we vinden het ook wel leuk om langhaar te scheren)
9. Ben je thuis geen visite, dan zijn wij voledige de baas, dus dan word je behandeld als aber met uitzondering van regel 4 en 5.
10. Je mag altijd weg uit het huis, alleen je bent verplicht om 2 eerste weken vol te maken.

Is er ook een contrackt voor de 2 verzorgers/verzorgsters, nee nog niet.

1. Wil je verzorger worden, bij de ab/dl boerderij, dan word je ook geluierd zoals een dler.
2. Je schaamstreek hoort ook kaal te zijn.
3. Je mag je zelf wel verschonen.
4. Je mag niet je luier af doen, doe je het wel dan krijg je een plastickbroek me slotje aan, komt het nog maal voor dan word je gestraft, elke straf is mogelijk.
5. We mogen geen operaties doen b.v, geslachts verandering, sterilisatie enz
6. Je mag je luier wel af doen als er visite komt.
7. Wil je geen luier om dan moet je dat 2 dagen van te voren vragen
8. Je betaald netjes je huur, de huur is 350 euro per maand, gas, stroom, tv, internet en al de andere dingen heb je gratis!
9. Ben je niet thuis dan hoef je geen luier om, maar mag natuurlijk wel.
10. Elke week word je schaamstreek geschoren, we scheren niet elke week (we vinden het ook wel leuk om langhaar te scheren)
11. Ben je thuis geen visite, dan zijn wij voledige de baas, dus dan word je behandeld als dler, met uitzondering van regel 4 en 5.
12. Je krijgt om 2 weken te wennen, zodra je het contrackt tekend zit je vast aan die 2 weken.

En voor jullie dan ???

Wij zijn de baas dus geen contrackt.

Oke wanneer is de boerderij enz klaar geen idd je hoort het volgende week wel!


Een week later:

de bel gaat, ik doe open, me meesteres en meester komen naar binnen ze zeggen je weet wel waar je nu heen moet, ja ik loop naar boven en ik ga netjes liggen op bed, me
broek word netjes uit gedaan ook mijn onderbroek en de rest gaat ook uit, ow je hebt weer haar, we hebben het koffertje dit keer niet bij ons, ow op de badkamer heb ik mijn scheermesje,
liggen, ook scheerschuim, oke blijf maar liggen meester pak je even de afwasbak en de scheer spullen, even later komt mijn meester terug met de afwasbak vol warm water, me meesteres
pakt de scheerschuim en spuit het schuim op mijn schaamstreek, ze verdeeld de scheerschuim over mijn schaamstreek, alles zit goed onder en ze begint te scheren het haar is er vlot af, daarna
is mijn kont aan de beurd, zo Jeroen alles is er weer netjes af!

Er werd weer luier gepakt, word netjes opgevoewen, me enkels werden gepakt net
zoals bij een echte baby, de luier werd netjes onder mijn kont geschoven, me benen werden netjes weer op
bed gelegd, ze pakte de creme en cremde me kont gaatje goed in, ook het nouwe plekje tussen bal en been werden goed in gesmeerd, me meester
pakt me benen weer en ik werd in koprolhouding gelegd, mijn meesteres talte me kont goed in en vreef het goed uit, ik werd weer uit de koprol
houding gehaald, daarna was de rest aan de beurd, ze plakte netje de luier dicht, ik kreeg weer een platicbroek aan en een rompertje, als
laatste kreeg ik mijn 4-care pyama aan, daarna gingen we naar beneden om te kletsen.

Nou het is allemaal rond, alles is over 4 maanden klaar dus je kunt je huur al vast op zeggen, oke ik kan niet wachten tot het zo ver is, tja geduld laat je schaamhaar maar lekker groeien dan,
hebben we wat te doen als je bij ons komt wonen.

Ik ging de maandag erop meteen naar de wonning bouw en vertelde dat ik over 4 maanden ga verhuisen, ook me ouders en zussen licht ik in, ze vonden het voor mij allemaal een goed plan,
alleen niemand weet waarom ik ga verhuisen, ik heb ze wijs gemaakt dat ik daar gekoper kan wonen en dat is wel zo, maar me luier liefhebberij hou ik geheim voor ze!

4 maanden later:

Ik had alles in mijn huis ingepakt: klaar voor verhuising, de verhuising ging vrij vlot, alles was al snel ingericht met behulp van familie en me meester en meesteres.

Eerst avond: mijn verzorger en verpleegster kwamen mijn huis binnen, ze ging aan tafel zitten (ik ook) ik kreeg het contrackt voor me en las het nog goed door, maar tekende bijna meteen.

Zo dan gaan we je nu luieren enz, oke is goed.

Ik moest mee lopen door de onder grondse gang, we kwamen uit bij de tweede boerderij, ik liep mee naar de tweede badkamer, zo ga maar liggen op de grote comode, ik vroeg zijn er al meer
dlers en abers hier, nee jij bent de eerste. Je hoeft niet meer meester en meesteres te zeggen, meester= noem je pappa, of Karel en ik mamma of Ria, oke.

Karel deed mijn trui/thirt uit, daarna mijn hemd zo je hemd wassen we wel en je onderbroek ook maar als je hier in huis bent heb je die 2 niet nodig, die leggen wel in je kast, oke is goed, hij deed mijn
broeksknoop los, daarna de rits, pakte mijn broek aan de pijpen en trok hem uit daar lag ik dan wat straks heel gewoon word, ik was erg vrolijk elke avond een luier om heerlijk!
Ria deed mijn hemd uit, daarna mijn onderbroek, ik had onder tussen erg lang schaamhaar, zo dat is mooi ik pak de tondeuse dan zullen wel je schaamstreek is lekker kaal maken
Ria begon te scheren binnen een kwartier stopte ze en bostelde ze de losse haren weg, ze pakte daarna heb bekende potje met scheermiddel, ze kwaste me goed in, begon met te scheren, binnen een kleine 20
min was ik kaal, ik werd in koprol houding gelegd, mijn kont werd goed in gekwast, binnen 5 min was al het schaamhaar weg.
Ze pakte een luier vouwde die netjes open, ze pakte me bij de enkels net zoals bij een echte baby, de luier werd netjes onder mijn kont geschoven, ze pakte de zalf en zalfde me kont gaatje in wat was dat koud,
de naat tussen mijn ballen en been werd ook goed in gesmeerd, ik werd weer in koprol houding gelegd, ze talkte me kont en wreev het goed uit daarna werd me ballen en penis goed in getalkt.
Ria vouwde mijn luier dicht en plakte beide plakstrips dicht, ze pakte uit een kastje een transprant blauwe platic broek, kreeg ook een blauw rompertje aan, als laatste kreeg ik een blauwe 4-care pyama aan.
Ze brachten me naar mijn huis en lieten me achter, ik geen wat eten maken 2 uur later, kwam Ria binnen ze ritste me 4-care pyama los en maakte mijn rompertje los, ook deed ze me plasticbroek af, zo je bent
wel wat nat maar je kan hem nog wel aan houden, ik kom je wel even controleren om 12:00 dan verschoon ik je nog even tuweel, ik ging tv kijken, het was 12:00 Ria controleerde me, ze had zelf nu ook een luier om,
ze controleerde me en ze zei ow die luier kan je vannacht wel om houden, ik ging toen naar bed.

Word vervolgt wanneer geen idd!
 

sissiebaby

Gewaardeerd Lid
tja, niemand weet wanneer 'de muze' langstkomt
het is een schoon verhaaltje, ik heb al een beetje gelezen, maar... zonder luier (ik zit momenteel zonder) lees ik niet verder.
als 'de muze' weer langs komt, dan zien we het wel he.
 

sissiebaby

Gewaardeerd Lid
ik heb het vandaag aan het lezen geweest, maar.... het leest soms moeilijk, doordat de zinnen op een ongelukkige plaats zijn afgebroken. ook staan er wel wat fouten in zodat het ook alweer wat moeilijker leest.
voor de rest, is het wel een fijn verhaal om te lezen.
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
Leuk geschreven , inderdaad leest het wat moeilijk.
Maar ik zou me zo aanmelden .
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
V Weer een vraag; luiers bewaren? Algemeen 7
K Wie van de broekplassers draagt met dit weer een jurkje? Broekplassers en Poepers 22
pampervuller Miles Cyrus weer in een clip met luiers op SNL AB/DL Filmpjes 3
J Weer een ongelukje gehad Broekplassers en Poepers 3
nina15000 Nog niet klaar Jada wil weer een klein meisje zijn J 386
vanbartje de eertse keer dat ik weer een luier omkreeg overdag E 6
H Weer een voorsteller Voorstellen 10
N weer eens een vieze luier AB/DL Fotos 16
P Eindelijk me angst overwonnen na weer een tijd. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 11
B Jeanette had weer een volle broek J 4
PietjeDLimburg Na meer als een half jaar eindelijk weer eens een luier om! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
pampersboy Weer een pampersboy erbij Voorstellen 6
dl_barty_dl Weer een slecht voorbeeld van ons wereldje Pub 1
R Weer een vraag; Babywinkel VVV 3
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
bedzeilluierlover bedzeil luier met lingerie - weer een filmpje erbij AB/DL Filmpjes 9
D Weer een faker Tiener Baby's / Luierliefhebbers 24
B Weer een nieuweling Voorstellen 8
Bedplasser91 Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?! Pub 11
A Triggers en weer terug hier Voorstellen 13
Inco-plastic-24/7 De was weer gedaan Plastic broekjes liefhebbers 49
M Ben er weer en op zoek Contact advertenties 15
C Zaterdag 5 augustus is de botenparade weer in Amsterdam Polls 28
F Terug van weg geweest, hallo weer! Contact advertenties 22
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
Henkjansmith Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 15
B Weer overgehaald tot AB Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
babytje Niels weer in de luiers N 32
T Hallo hier ben ik weer Voorstellen 5
Diaper1979 Luiers met warm weer Polls 19
Dl Stel Met dit hete weer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Popcorn86 Joah hier ben ik weer Voorstellen 12
diaper92 Warm weer Polls 50
B Weer in de luiers gelegd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Toch maar weer terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Spargo25 Meeting eindelijk weer!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
L Nappies R Us bezorgt weer naar nederland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
PietjeDLimburg Liefde voor de luier weer terug gevonden! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
chloe_dapie_Queen weer in bed plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
M Weer naar school! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Joepje Ik ben er weer Voorstellen 15
robinmadoura Waarom heb je weer in je broek geplast? Polls 38
L Weer lekker naar de bios 16+ Board 47
I Weer op terras ! Algemeen 10
Berth Weer goede service. Vragen & Info Shop 3
Similar threads


















































Bovenaan