Alleen thuis met vakantie (14 delen) (AB,JL,TL,WL,PB,OB,NL,PL,OL)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 2,9%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 2 5,9%
  • 6

    Stemmen: 1 2,9%
  • 7

    Stemmen: 5 14,7%
  • 8

    Stemmen: 7 20,6%
  • 9

    Stemmen: 4 11,8%
  • 10

    Stemmen: 14 41,2%

  • Totaal stemmers
    34

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Ter duidelijkheid

het is niet waargebeurd .... Veel lees plezier


Hoofdstuk 1 inleiding

Het is weer zomer vakantie ,familie vrienden gaan op reis naar binnen of buitenland
Maar sommige blijven thuis voor zakelijke of privé redenen.
En ik blijf lekker thuis om privé redenen
Ik ben nu 14 jaar en woon in een gezin van 4
Mijn ouders en een jongere broertje van 5
En hoeveel ik 0ok van mijn ouders hou , wil ik niet mee op vakantie
Mijn ouders gaan graag op camping om daar “lekker” vakantie te vieren
Ik vind dat echt waar geen zak aan
Laat dan mij maar lekker thuis zodat ik nog kan computeren en lekker kan luieren
En ik bedoel niet in de vorm van lui wezen
Maar mezelf lekker in een luier rond lopen er in plassen
Wat zeer opwinden is

Toen mijn broertje geboren werd was ik nog 8 jaar
Ik werd namelijk 3 maand later 9 jaar
Als jongetje van 8 was ik namelijk apetrots dat ik een broertje erbij had
Maar werd toch al snel jaloers
Vooral met mijn verjaardag
Iedere visite moest namelijk bij mijn schattige broertje kijken
En dat kon ik niet hebben
Dus om de aandacht te krijgen ging ik zelf baby spelen
Eerst was het voor mijn ouders grappig
Totdat ik luier ging pakken en in mijn onderbroek deed
Mijn ouders hadden het niet in de gaten
Tot dat mijn moeder een luier in mijn kamer vond
Die ik onder de bed had getrapt
Niks aan de hand dacht mijn moeder en heeft zonder te vragen het opgeruimd
Totdat ik door stoeien met een vriendje in mijn broek plaste
en had mijn luier in mijn onderbroek die ging lekken omdat hij niet goed zat
dus ben zeer snel naar huis gegaan
en kwam mijn moeder tegen die gelijk opmerkte dat ik geplast had
dus mocht naar boven de douche in waar mijn moeder me volgde
ze hielp me met uitkleden waar ik niet blij mee was
en liet het ook merken

niks aan de hand zij me moeder het kan gebeuren
ze was namelijk kalm totdat ze mijn luier tegen kwam
en toen werd ze boos
ze werd echt waar heel erg boos en kwaad
maar om het niet te gaan beschrijven wat ze zei
hou ik het kort met de dreigement die ze me vertelde
als ik nog 1 keer aan mijn broertjes luier zat
of een zogenaamde ongelukje kreeg
moest ik de hele dag in een luier rond lopen die iedereen kon zien
ze zal dan expres vriendjes langs laten komen
om te laten zien dat ik een baby was
die vernedering wou ik niet dus ik lette erg op
en als ik dwars lag volgens mijn moeder
driegde ze met het behandelen van een baby
ik het 2 jaar lang moeten aanhoren en daarna is het nooit meer tot sprake gekomen

toen ik 12 twaalf werd was ik namelijk druk in de puberteit
en deed echt liever mijn eigen ding dan met mijn ouders of jongere broertje omgaan
net zoals op vakantie gaan
al voor het vertrek gaf ik aan dat ik niet mee wou
en daar zijn flinke ruzies om gevallen met deuren die dicht sloegen
met gevolg mijn ouders dat mijn ouders geen leuke camping vakantie hadden

om niet weer het zelfde te laten gebeuren mocht ik met mijn 14de jaar
alleen thuis zijn voor een 4 week durende vakantie
op voorbehoud dat mijn buurvrouw op me zou letten
mijn buurvrouw is een zeer goed uitziende vrouw van 45
die moeder is van 2 zoons van 21 en 23 die al uit huis zijn

op maandag vertrokken mijn ouders met allerlei briefjes met regels achter te laten
ging ik lekker thuis op de bank televisie kijken en internetten
op het internet kwam ik een site tegen door op google te zoeken
naar luiers een site tegen over het luierfetisj
wat me zeer aansprak en vooral dat meerdere jongens van mijn leeftijd het deden
mijn broertje was wel 4 maar helemaal zindelijk was hij niet
dus ging ik naar boven toe naar zijn slaapkamer
en zocht in zijn kast naar wat luiers
al gauw de pak te gevonden hebben
legde ik die op bed en trok er 1 uit en vouwde hem open
ik trok mijn kleding uit en legde mijn kont in de open gevouwen luier
in was bezig te proberen de plakstrips dicht te krijgen wat niet echt lukte
doordat ik zo druk bezig was
hoorde ik niet dat de buurvrouw de sleutel in de deur deed
en op zoek was naar mij
het was al vrij laat dus ging ze naar boven om te controleren of ik misschien al op bed lag
toen ze de deur open deed van mijn broertjes slaapkamer
was ik op heten daad betrapt.
(einde hoofdstuk 1)

Hoofdstuk 2 betrapt!

Tja daar lag ik dan op bed met een luier in mijn kruis
De buurvrouw keek niet geschokt of kwaad
Ze vroeg aan mij wat ik deed
Ik kon niet niks zeggen het was volgens mij vrij duidelijk wat ik aan het doen was
Maar ik kon het zelf ook niet zeggen wat ik deed ik was zeer geschrokken
De buurvrouw leunde tegen de deurkozijn en vroeg of ik wat hulp nodig had om de luier dicht te krijgen
Ik moest wel eerlijk bekennen dat ik wel hulp kon gebruiken want het lukte me totaal niet
De buurvrouw kwam naar me toe en vroeg me op te staan
Ze gooide de luier weg waar ik mee bezig was en pakte een nieuwe uit de kast
Terwijl ze de luier vast hield wees ze erop dat ik op de vloer moest gaan liggen
De vloer was koud en ik lag er poedel naakt erop
Ik was zeer zenuwachtig en vreemd genoeg opgewonden
En dat was te zien aan mijn piemel
De buurvrouw schoof de luier onder mijn kont en vouwde hem in mijn kruis en sloot zonder problemen hem dicht
Ik had dus sinds tijden een luier aan
Mijn lichaam kwam vol zenuwen te zitten en ik werd zeer opgewonden
Dat ik klaar kwam als een natte droom
Ik wist niet of de buurvrouw het in de gaten had maar ze zij dat mijn het wel nodig was dat ik een luier om kreeg
Ik mocht opstaan en mijn T-shirt aan trekken
Ze ging op de bed zitten en trok aan mijn arm zodat ik op haar schoot ging zitten
Wat voelde ik met toch zeer klein maar toch zeer prettig
En begon zeer op mijn gemak voelen door wat de buurvrouw ging vertellen

Zo jongen ik heb je betrapt maar maak je niet druk het is nu ons geheimpje
En als ik het wou dat het geheim bleef dat ik de 4 weken bij haar moest blijven
En ze voor mij ging zorgen en ik hoefde nergens bang voor te zijn dat ik me ging vervelen
En als ik buiten wou zijn dat het gewoon kon maar moest wel uiterlijk half 11 binnen zijn en rond het etenstijd
Met die regels wist ik dat het goed ging komen
Na het kleine gesprekje moest ik wat kleding inpakken en wat andere spul wat ik nodig en mee wou
Ik zou namelijk de gedurende 4 weken vakantie niet meer in mijn eigen huis
Eenmaal klaar liep ik met mijn tas naar beneden waar mijn buurvrouw het etensvoorraad al ingepakt heeft
En de diepvries voorraad die kon gewoon blijven
Ze vroeg of ik klaar was om naar haar huis te gaan
Ik was wel klaar maar ik durfde niet ik had namelijk een luier om en alleen een T-shirt aan
Volgens de buurvrouw hoefde ik nergens om bang te zijn het was namelijk al 11 uur in de avond en binnen een minuut waar we al binnen
Dus de voordeur ging open en we liepen gezamenlijk naar de huis van mijn buurvrouw
Eenmaal binnen mocht ik gelijk naar boven het was al vrij laat dus moest naar bed toe
Ik mocht in de oude slaapkamer slapen van haar jongste zoon
Ik was nog nooit in een van de slaapkamers van haar kinderen geweest
Eenmaal boven in de slaapkamer viel mijn mond open van verbazing
Er stond een grote commodekast en een bed met spijlen en de hele kamer was ingericht als een baby kinderkamer
Hoewel beide kinderen niet meer thuis wonen dacht ik bij me zelf dat dit toch niet klopte
De buurvrouw vertelde me dat haar beide kinderen zelfde gevoelens hadden als mij
Maar toen ze nog thuis bij haar woonde wel lekker geluierd konden worden
Maar hun kamers gewoon bleven gewoon wegens als er vrienden of vriendinnen langs kwamen
Het was namelijk hun grote geheim
Mijn buurvrouw deed de commodekast open en vroeg of ik op de mat wou gaan klimmen
Zonder na te denken deed ik het en had plaats genomen in de verschoningsmat
Ik voelde de handen van de buurvrouw bezig gaan en werd gelijk opgewonden
En ze praatte klein tegen me ,zo dat vind jij wel lekker he’ een luier om je bibsje
Daar wordt je piemeltje stijf van.
Tijdens haar praten deed ze de luier open en maakte ze mijn piemel schoon met een vochtig doekje
Ze trok de luier onder mij weg en kreeg een nieuwe luier, alleen was het geen luier wat mijn broertje nog draagt
Nee deze waren witte met een roze strepen en veel dikker en groter en zaten veel lekkerder
Ze waren niet zo strak maar ja ik was al een grote jongen dus kon eigenlijk ook niet zo kleine luier dragen
Nadat ik de luier om had dacht dat ik klaar was ,maar dat was niet zo
Ik kreeg ook nog een leuke plastic broekje aan met een beertjes patroon erop en witte romper
Ik wist niet dat ze in mijn maten en groter waren te krijgen
Omdat het zo warm weer is hoefde ik van mijn buurvrouw geen pyjama aan
Ik werd in bed gestopt en kreeg een dikke nachtzoen

Hoofdstuk 3 unieke ervaring

Nadat ik een dikke nachtzoen had gekregen sloot de buurvrouw de kamer deur
De kamer was een heersende kleur van lichtblauw zelf de gordijnen waren blauw van een doorschijnende stof
Ik ging recht op in bed zitten om eens goed in de kamer te kijken,maar ik durfde niet uit bed te stappen
Hoe lekker het ook voelde moest ik zeer wennen aan de luier met mijn kleding erbij
Het zat namelijk zo dik en de plastic broekje hoorde kraken
Terwijl ik zo in bed zat raakte ik behoorlijk opgewonden maar ik durfde niet mezelf te bevredigen met de hand
Doordat ik opgewonden raakte kwam er een druk op mijn blaas te staan.
Ondanks dat ik weet waar luiers voor diende durfde ik niet om erin te plassen maar om uit bed te stappen en naar de wc gaan dat durfde ik helemaal niet
Dus probeerde maar te gaan slapen,terwijl ik me zelf in slaap probeerde te draaien voel ik constant de luier

En daarnaast was ik nog steeds opgewonden,dus ik besloot om weer rechtop in bed te gaan zitten
Mijn blaas zat zeer vol en besloot om toch in mijn luier te gaan plassen
Het wou helaas niet zo soepel ik moest vanuit mijn blaas gaan persen
En voelde en hoorde de plas met een harde straal in mijn luier gaan
Terwijl de luier gevuld raakte met mijn urine raakte ik nog opgedonderde dan ik al was
Ik ging op mijn buik liggen en begon met mijn kruis tegen de bed aan wrijven (Dit deed ik zelf zonder luier wel eens)
Terwijl ik aan het wrijven was voelde ik stof van mijn luier lekker om mijn penis heen gaan
Ik had het gevoel en dacht dat ik echt in een vrouw was, hoewel ik maagd ben en nog nooit een vagina gezien had
Dacht ik haast dat gemeenschap ook zo voelde,ik begon steeds harder te wrijven tot ik klaar kwam
Na dat ik klaar was gekomen viel ik vrij snel in slaap op mijn buik.

De volgende dag werd ik begroet door een vriendelijke stem terwijl ik nog wakker moest worden.
Leek de ervaringen van gisteren wel een droom ,maar werd gelijk goed wakker doordat ik mijn luier en romper nog aan had
De buurvrouw vroeg of ik me lekker had geslapen,terwijl ik me aan het uitrekken was antwoordde ik vol op ja !
Ik mocht uit bed klimmen en de buurvrouw vertelde me dat ik de douche in moest gaan en ze me zo eraan kwam
Toen ik uit bed klom voelde ik de luier duidelijk het zat niet meer zo lekker als de avond daar voor
Het had namelijk door de plas zijn vorm verloren.

In de douche aangekomen ging ik op de wc te zitten te wachten en kon het niet laten om nog een keer erin te plassen
Terwijl ik dat deed kwam de buurvrouw eraan, ik schrok en voelde me betrapt
Het kon van mijn gezicht afgelezen worden maar de buurvrouw lachte en zei dat daar luier voor waren bedoeld.
En leunde voorover en fluisterde dat ik rustig erin mocht poepen
Ik kreeg een soort van kippenvel toen ik dat hoorde het was een prettige kippenvel
De buurvrouw hurkte en deed de drukknoopjes los van de romper en met haar hand drukte ze op de luier
Die volgens haar behoorlijk vol was, ze trok de romper uit en ik mocht daarna opstaan.
Terwijl ik stond trok ze de plastic broekje naar beneden en ik stapte eruit.
En voor ik het wist stond ik helemaal naakt voor de buurvrouw
Ze bekeek me zaakje goed en zei dat mijn bosje haar weg ging.
Ik schrok van haar woorden want ik was zeer trots op het geweekte bosje haar
Maar ondanks ik 13 was durfde ik niet tegen haar in te gaan
Ze pakte een tube van veet een mijn hele kruis werd ingesmeerd

Zo ik moest ff wachten en kreeg mijn tandenborstel in de handen geduwd en moest mijn tanden maar poetsen
Nadat ik klaar was had de buurvrouw een soort van krabbertje zag dat mijn haar zonder pijn en moeite weg werd geveegd.
Ik voelde de vingers van haar en werd zeer zenuwachtig .ik had het zelfde zenuwachtige gevoel als bij een schooldokter
Maar toen ze zei dat alles lekker glad was verdween het gevoel gelijk.
Met een tik op mijn kont zei ze dat ik me lekker kon gaan douchen en als ik klaar was kreeg ik een schone lekkere dikke luier om


Hoofdstuk 4:[/b] buurvrouw verhaal

Na ruime 15 minuten gedoucht te hebben was ik klaar .
Ik zocht in de badkamer naar een handdoek die ik niet kon vinden
Dus ik vroeg de buurvrouw of ze er 1 voor mij had, ja hoor ze had er 1 maar ik moest naar de slaapkamer komen.
In de slaapkamer zat ze op bed met een grote zachte handdoek , ze hield hem open zodat ik erin kon lopen.
Ik werd echt van top tot teen droog gemaakt
Nadat ik droog gemaakt werd mocht ik op de commode gaan liggen, ik kreeg het zelfde luier om als gisteravond en kreeg mijn eigen zwarte T-shirt aan
En mocht naar beneden toe en op de bank rustig gaan zitten, terwijl ik de trap afliep zag ik dat alle gordijnen open waren en dus haast geen privacy was.
Dus ik durfde niet verder, maar de buurvrouw riep dat niemand er oplet, de overburen ook op vakantie waren en in de woonkamer je niemand kon zien van buiten af.
Ik pakte mijn moed op en haastte naar de woonkamer toe en nam plaats op de bank.

Toen ik op de bank zat hoorde ik de buurvrouw naar beneden lopen en vroeg of ik koffie of thee wou
Een kopje thee leek mij wel lekker toe en die kreeg ik dus ook.
Met 2 kopjes thee komt ze terug gelopen.
De buurvrouw zei dat we eens goed moesten praten over hoe we de 4 weken zullen gaan door brengen.
En ze wilde weten waar mijn gevoelens vandaar kwamen.
Ik vertelde mijn verhaal over mijn jongere broertje en dat ik altijd sindsdien rare drang had om ze te dragen maar nooit durfde.
Hoe mijn moeder me dreigde te straffen dat ik het enigszins heel graag wilde maar niet de vernedering erbij.
Nadat ik uitgepraat was vertelde de buurvrouw het verhaal over haar 2 zonen

Beide kinderen verschillen maar 2 jaar van elkaar toen ze zwanger was van haar 2e kind verloor ze haar man en heeft ze de beide kinderen alleen opgevoed.
Toen haar oudste zoontje 3 was, werd hij nog niet zindelijk het kwam puur doordat hij jaloers was op de aandacht van zijn baby broertje
Dat heeft zij geaccepteerd en jaren volgehouden toen de kinderen 6 en 4 waren was beide kinderen nog niet nachts zindelijk en droeg de jongste overdag nog luiers.
Beide kinderen hadden nooit aangegeven het erg te vinden en werden niet geplaagd door vriendjes of vriendinnetjes.
Totdat haar oudste zoon een logeer partijtje had wat voor hem een drama werd, kort daarna was hij zindelijk en leek geen interesse meer te hebben voor luiers.
Een paar jaar later waren beide kinderen zindelijk en ging de oudste zoon naar voorgezet onderwijs toe, hij kwam op een doordeweekse dag een half uur later thuis dan normaal toen ze hem vroeg waar hij vandaan kwam kreeg ze geen normaal antwoord en voelde ze dat hij iets in zijn schild voerde.

Voorzichtig liep ze naar de slaapkamer van hem toe en deed stilletjes de deur open en zag haar oudste zoon zich zelf probeerde een luier om te doen, zoals ze mij de avond ervoor zag en net zoals mij zonder enige problemen hielp ze haar zoon.
Haar zoon keek verbaasd maar kreeg een dikke knuffel en een tik op zijn kont, de jongste zoon had snel hier lucht van gekregen en vertelde dat hij ook weer luiers wilde dragen.
Iedere keer als de kinderen van school terug kwamen en ze hadden geen vriendje of vriendinnetje mee genomen kregen ze een luier om en werden zeer heerlijk vertroetelt.
Zo ging dat jaren door en toen ze ouder waren kochten ze extra materialen zoals plastic broekjes en rompers.
Nadat beide kinderen uit huis waren gegaan verbouwde de oudste zoon een slaapkamer om tot een grote baby kamer en had daar allerlei meubels voor gekocht.
Beide kinderen komen hier nog regelmatig logeren en dan ben ik er om voor hun te verzorgen.

En de buurvrouw zelf draagt ook nog wel eens graag zo een heerlijke luier, terwijl ze die laatste zin uitsprak stond ze op en trok ze haar zomerjurk goed omhoog en showde haar luier .
Terwijl ik dat allemaal hoorde en zag wist ik niet meer wat ik moest zeggen of antwoorden, mijn gedachten en gevoelens waren ineens heel raar maar toch vertrouwd.
Ik was opgewonden en zenuwachtig, voelde me beschaamd maar toch vertrouwd.
Ik ben een puber maar voelde me toch weer heerlijk klein.
Met mijn gedachten en gevoelens vroeg de buurvrouw wat ik het liefs wou doen deze aankomende 4 weken
Ik had zelf namelijk niks ingepland en meeste vrienden van mij waren wel op vakantie dus ik was zeer op mezelf aangewezen de 4 weken,
Dus ik gaf de antwoord dat ik het niet echt wist en van plan was veel gebruik te maken van de tv en computer
Dat was voor de buurvrouw geen probleem alleen wou zij wel juist paar dagen een uitje maken met mij, ze beloofde me dat ik geen 1 dag zonder luiers hoefde te doen.

Het betekende als we weg zouden gaan dat ik een luier om had en mocht ik hem bevuilen.
Zij wist wel een manier om hem te verschonen
En ik hoefde helemaal niet bang te zijn dat mensen het zouden opvallen als ik een luier droeg.
Na het gesprek vertelde ze me dat ik een broek moest aantrekken want we gingen wat boodschappen doen en buiten de deur ontbijten.


hoofdstuk 5: boodschappen doen

ik liep naar boven toe waar mijn tas met kleding stond en zocht een spijkerbroek eruit.
Nadat er 1 gevonden te hebben wurmde ik mezelf erin en bemerkte ik de luier die ik droeg heel erg duidelijk.
Ik zocht in de kamer een spiegel zodat ik mezelf kon bekijken, je zag er niks van alleen boven de broek stak een wit randje van de luier uit, maar dat wist de buurvrouw wel te verhelpen en ze vertelde me dat ik wel moet uitkijken met bukken.
Nadat ze me had geholpen haalde ze uit de commode kast 2 luiers en ze vertelde erbij dat ik wel droog moest blijven, want als ik een vieze luier om had kon je door de warmte de urine bijna gelijk ruiken.

We waren er helemaal klaar voor om de deur uit te gaan.
Terwijl ik nog vroeg hoe we er heen gingen zei de buurvrouw met de benenwagen.
Daar had ik niet op gerekend maar zonder gezeur ging ik mee ik begon me langzamer zekerde te voelen.
We liepen gezamenlijk een korte stuk van 15 minuten en we waren in het kleine winkelcentrum aan, de buurvrouw vroeg of ik wat warms wou eten bij de bakker dat wilde ik wel.
Ik mocht bestellen wat ik wilde 2 ham-kaas croissants en ook nog een grote beker milkshake.
Na kort wachten kregen we onze bestelling en gingen we buiten op een bankje zitten voor de bakker.
Ik begon ik me toch af te vragen of de luier te zien was ik keek naar mijn kruis, maar hij was niet abnormaal dik.
nadat we klaar waren gingen we boodschappen doen, we hadden een karretje gepakt en gingen naar binnen.
Er werd van alles gekocht en we liepen rustig elke gangpad door, na enige tijd merkte ik dat er een lichte drang was om te plassen en terwijl ik eraan dacht leek de aandrang erger te worden.

Ik fluisterde in de oor van de buurvrouw dat ik moest plassen maar het niet durfde omdat ik een tijdje stil moest staan.
De buurvrouw zag geen probleem en zei dat we vlak bij de koffie automaat waren en daar een tijdje wel stil konden staan.
dus zogezegd zo gedaan met een bakje koffie in de hand begon ik me op het plassen te concerteren
Ik hoorde de plas in mijn luier lopen en werd daardoor wel zenuwachtig, toen het eenmaal klaar was wachtte ik nog heel even zodat de urine rustig door de luier kom worden opgenomen en gingen we verder met boodschappen doen.
We waren bijna klaar en liepen het laatste gangpad in, die vol stond met huishoud artikelen schoonmaak spullen wc en keukenpapier
En baby artikelen zoals luiers en doekjes, de buurvrouw keek zeer aandachtig naar wat pakken en hield volgens mij de grootste maat pampers eruit en wat pakken doekjes en een pak inleggers.
Met een volle kar boodschappen vroeg ik aan de buurvrouw hoe we dat thuis kregen ze vertelde me dat ze de boodschappen liet bezorgen en dat wij tweeën een stukje door de bos heen gingen.
De spullen waren afgerekend en zoals gezegd liepen we naar de bos toe het was gelukkig niet zo ver lopen en eenmaal in de bos liepen we nog een eindje door.

Totdat we op een open stukje waren met een picknicktafel.
Toen ik plaats wou nemen op het bankje zei de buurvrouw dat ik eerst verschoont moest worden
Ik probeerde te zeggen dat ik het niet durfde om hier zo in het openbaar verschoont te worden maar de buurvrouw bukte voor mij en hielp mij met mijn broek uit te trekken.
Daar stond ik dan ik een nat geplaste luier, alleen mijn T-shirt aan en zo te zien was mijn luier zeer goed gebruikt.
Terwijl ik daar zo stond pakte de buurvrouw uit de tas een luier en een pak doekjes ze vouwde de luier open en legde die op het picknicktafel.
Daarna trok ze mijn luier uit pakte een doekje en zorgde ervoor dat ik schoon was
Ik mocht daarna op de tafel klimmen en legde mijn kont in de opengevouwen luier die erna dicht werd geplakt.
Wat een heerlijke gevoel is dat toch het gevoel van een natte luier die wordt vervangen voor een verse dikke luier.
Met dat gevoel klom ik van de tafel en ging zonder mijn broek aan te trekken op het bankje zitten
Lachend keek de buurvrouw me aan en zei dat ik me niet meer schaamde.
Ik schaamde me wel maar had zo sterk vermoeden dat er nu toch geen kip hier in de bos zou zijn met deze warme dag.

De buurvrouw gaf me wat te drinken en we spraken over allerlei dingen.
Dingen die ik eigenlijk niet met mijn eigen ouders besproken had, dingen waar ik me eigenlijk voor schaamde om over te spreken.
Het leek wel doordat wat ik met de buurvrouw beleefd had me voor haar niet hoefde te schamen.

We bleven vrij lang in de bos zitten en de buurvrouw stelde voor om een stuk door het bos te lopen richting huis.
Ik stond op en trok mijn broek aan toen ik mijn broek aan had kon ik het niet laten om erin te plassen.
We liepen klein half uurtje voordat we bij het huis van de buurvrouw aankwamen.
Toen ik binnen was trok ik mijn broek uit en ging op de bank zitten en kreeg gelijk drinken aangeboden
Terwijl ik mijn glas drinken had ging de deurbel, precies op tijd zei de buurvrouw.
Ze deed open en zo te horen was het de boodschappen die gebracht werden.
Ik probeerde geen kick te geven gezien ik mijn broek in de gang had laten liggen en hier alleen met mijn T-shirt en luier op de bank zat.
Er werd een babbeltje gemaakt nadat de boodschappen binnen waren geladen.
ik hoorde nog net de vraag of ze nog plannen had voor de vakantie, niet veel bijzonders ik heb mijn buurjongen een paar weekjes te logeren
Gelijk na die antwoordt werd er gevraagd waar ik dan was .
Toen zei de buurvrouw de antwoordt waar ik niet zo blij van werd.
In de woonkamer zit hij, terwijl ze dat zij zag ik om de hoek van de muur iemand naar voren lopen.
Het was een man in de begin 40 dacht ik en gelukkig zei hij niks over mij luier.
Hij begroette me gewoon en zei met een raar stemmetje "hoi" terug.
Nadat liep hij terug en vertelde de buurvrouw dat hij ervandoor moest.
De buurvrouw liep met de man mee en spraken buiten nog heel eventjes verder.

Toen ze weer terug binnen was vertelde ze mij gelijk wie die man was.
Die man is een vriend van haar oudste zoon die hij heeft ontmoet op het internet.
Hij is een zogenaamde pappie die het leuk vindt om anderen te verzorgen.


Hoofdstuk 6 einde van de eerste dag

Van de term pappie heb ik niet eerde gehoord behalve dat soms hele kleine kinderen zijn vader pappie noemde.
Maar ja ik was ook nog maar 2 dagen erachter wat luier liefhebberij betekende je weet wel het gewone abdl termen.
Maar van pappies niet maar het klonk wel logies, maar moest toch wel wat vragen over hem stellen.
Dus ik begon te vragen of de zoon het leuk vond door hem verzorgt te worden .
De buurvrouw begon te vertellen dat haar zoon op internet een site gevonden met contact advertentie voor adbl liefhebbers.
En daarin kwam hij contact met een man die zelf een adult baby is ook leuk vindt om andere te verzorgen als grote baby.
Terwijl de buurvrouw aan het praten was begon ik zeer nieuwsgierig te worden naar die man .
Ik begon af te vragen hoe het zou zijn om als baby verzorgt te worden en terwijl ik dat doe begon er een druk te oefenen op mijn buik.
Ik kreeg buikkrampen en dat kwam doordat ik al een enkele dag niet naar de wc ben geweest om te poepen ???
Ondanks ik een luier om had durfde ik niet te poepen en gaf het aan, ik kreeg een antwoordt te horen waar ik niet blij van werd.
Als ik niet wou poepen in mijn luier was geen probleem dat betekende alleen dat ik ook geen luier meer aan hoefde.
Tja dus de keuze lag geheel aan mijn zelf het was dus niet in de luier poepen en geen luiers meer dragen of in de luier poepen en ze blijven dragen. Dus als luierliefhebber was die keuze vrij snel gemaakt en begon lichtelijk te persen.
Voor ik het wist was ik klaar
Ik voelde me niet bepaald fijn ,het had wel wat maar ik begon me toch vies te voelen.
En vroeg of ik misschien verschoond kon worden, natuurlijk kon ik verschoond worden, maar niet direct
Ik moest maar weer gaan zitten op de bank gaan zitten ,terwijl ik dat deed voelde ik mijn ontlasting verspreiden rond mijn billen.
Een warm plakkerige goedje zat dus tegen mijn billen geplakt en perste ook nog eens aan omdat ik op mijn geluierde kont zat
Na een half uurtje rustig tv gekeken te hebben met een hele vieze luier om werd ik eindelijk geroepen om verschoont te worden.
Eerst naar de badkamer, mijn T-shirt werd uitgetrokken en voorzichtig werden de plakstrips los gemaakt
Er kwam echt een vieze poeplucht vandaan en zo te zien was het een beste hoop.
De buurvrouw pakte wat doekjes en veegde mijn kont af en daarna werd ik onder de douche in het bad gezet
Alleen dit keer waste de buurvrouw mij, ik mocht lekker in de badkuip gaan zitten terwijl de buurvrouw met een washandje lang alle plekken ging.
Tijdens het wassen ging de stop in de badkuip zodat de bad vulde met water en schuim
En ik kreeg een duikbootje om mee te spelen, terwijl de bad vulde met water kreeg ik een kus op mijn voorhoofd en er werd verteld dat ik rustig mocht gaan spelen
Met de duikbootje in de hand zat ik in het water te kijken en kwam toch het kinderlijke gedrag om het duikbootje onder water te houden.
Ik voelde me raar en kinderachtig dat ik dit deed maar wat kon het mij schelen.
Ik droeg toch al lekker een dag lang luiers dus kon ik net zo goed in bad gaan spelen.

Na een half uurtje begon mij huid toch aardig te rimpelen .
Het was tijd dat ik eruit ging de buurvrouw hielp mij daarbij en zorgde ervoor dat ik kurk droog werd.
Nadat ik afgedroogd was liep ik in mijn blootje over de gang naar de kamer toe om goed verschoont te worden, net als de avond ervoor kreeg ik een lekkere dikke luier om met plastic broekje en een rompertje.
De avond verliep rustig met nog een verschoning voor het slapen gaan
Eenmaal in bed liep ik nog in mijn gedachte na over hoe de dag was verlopen

Het was een drukke dag geweest vol nieuwe ervaringen.
Een gevoel die ik nu nog niet goed kan beschrijven wat gewoon zeer uniek voor mij was
Ik ben echt vet blij dat ik niet met mijn ouders ben meegegaan op vakantie

Hoofdstuk 7 buurvrouw's uitje

Deze ochtend werd ik vrij vroeg wakker
Door de jonge vogels die buiten fluiten
Net vlak voor dat de zon op ging ik naar buiten en keek naar de oranje gloed die langzamerhand veranderde in een blauw heldere lucht
Nog gekleed in mijn nachtkledij
Dus gewoon romper met luier aan besloot ik in de tuin te gaan zitten om te gaan genieten van de afgelopen 2 dagen,
Mijn gedachten lag hoofdzakelijk bij de buurvrouw en het luier dragen
Ik was meerdere malen verschoont heb in de luiers geplast en zelf gepoept
Droeg zelf plastic broekje en een romper
Door dit alles voelde ik me klein ,maar gedroeg me niet zo
Maar tja het sprak mij ook niet echt aan
Ik vond dit al erg fijn en de kamer waarin ik sliep is wel erg prettig
Maar het gevoel spreekt toch dat ik vlucht van mijn eigen wereld die gemaakt is
Terwijl ik over dit nadacht dacht ik over mijn moeder die in mijn ogen mijn wereld heeft gemaakt zoals het voor haar moest
Was mijn moeder net zoals de buurvrouw dan was ik misschien wel mee geweest met de vakantie
En hoefde ik me niet zo opstandig te zijn ,in 2 dagen tijd heb ik geen ruzie gehad
En dat is voor mij uniek
Gewoon puur omdat ik luiers mag en kan dragen zonder gezeur zonder gestraft of gedreigd te worden

Door over mijn frustraties te denken ging de tijd snel voorbij
Het was nu onderhand half 8 en hoorde boven mij een raam open gaan
Ik keek omhoog en het was de buurvrouw die naar buiten keek en de frisse ochtendlucht opsnoof
En bijna direct merkte ze mij op

‘zo jij bent vroeg wakker moet je verschoont worden?
Ik vond het niet nodig gezien ik hem nog niet eens bevuild had en bedankt haar
Maar ik ging me wel aan kleden
Gezien het warme dag werd besloot ik een korte sportbroek aan te trekken
Als ik zat met mijn knieën omhoog kon je door de korte pijpen mijn luier zien

Na lekker ontbijtje moest ik toch naar de wc
Nou ja wc ik had mijn luier om dus geen probleem
Terwijl ik zat besloot ik ook maar om te gaan poepen
En dat werd snel geroken

‘zo jij bent lekker aan het stinken moet ik je zo direct gaan verschonen
Terwijl de buurvrouw dat zei werd aan de voordeur gebeld
O ik loop eerst naar voren om te kijken wie dat is

Vol zenuwen wachte ik af
Ik zat nu met een hele vieze luier en niet wetend wie aan de deur stond
Ik hoorde de buurvrouw met een andere vrouw aan het praten
En beide stapte ze terug naar binnen
Beiden lachte over iets, maar wat?
De buurvrouw en de andere vrouw stonden nu in de woonkamer
De buurvrouw stelde de andere vrouw voor als een vriendin van haar
En zij had het idee om een dagje uit te gaan
Maar dan zonder mij

Dus de buurvrouw vroeg of ik me alleen redde?
Ik wist niet wat ik moest zeggen gezien ik hier met een poep luier zat waarvan ik graag af van wou,
Maar toen vroeg de buurvrouw of er misschien oppas moest komen.
Die woorden sprak mij aan en lachend zei ik dat het goed was

Gegeven moment zei de vriendin dat iemand een behoorlijke wind had gelaten
Daar kwam ik goed van af en vertelde dat ik het niet meer kon inhouden
En zei dat ik naar boven ging

Terwijl ik boven was dronk de buurvrouw en haar vriendin nog wat thee
En vertrok ze naar haar huis
Gelijk daarop pakte de buurvrouw de telefoon en belde ze iemand op
En vroeg aan de telefoon of er oppas geregeld kon worden
Nadat ze klaar was met bellen vroeg ze of ik naar beneden kon komen
Nog steeds met een vieze luier liep ik naar beneden

De buurvrouw vertelde me dat de man van gisteren speciaal voor mij komt oppassen
En hij nam een paar verassingen mee
Zelf niet goed weten wat ik hier van vond was ik ergens wel erg nieuwsgierig wat de verassingen waren

Klein nadeeltje was dat ik nu niet verschoont werd en nog een uurtje moest wachten tot de man kwam,want de buurvrouw ging naar haar vriendin toe om lekker een dagje uit te gaan


Nou daar zat ik dan in mijn eigen stank
Maar het viezigheid wat ik eerst had was nu voorbij en was nu behoorlijk aan de luier gewend
En ik voelde me opzicht wel prettig
Maar het prettigst leek mij toch wel een schone luier
Maar het uur wachten was bijna voorbij gezien de deurbel ging
Vol angst wist ik dat ik de deur moest open doen
Maar al gouw het gezicht te zien deed ik de deur met zonder moeite open

Hoofdstuk 8 van tiener naar tienerbaby

‘Zo jij bent mijn oppaskindje
Terwijl dat gezegd werd, werd ik zonder moeite opgepakt en zat ik op de arm van de man
Kun je dat geloven ik van 60 kilo zonder moeite,
Terwijl de man me zo omhoog had en mijn tegen zijn buik hing gieren de zenuwen door mijn lijf
1 ik was al jaren nooit meer opgetild laat staan zo hoog
En 2 ik was qua gevoel een klein kind

De man liep rustig naar binnen en maakte opmerking dat ik zo vies stonk
‘zo we gaan je eerst lekker in bad doen
En hij zette mij op de grond en vertelde dat ik braaf in de badkamer moest wachten
Keurig deed ik dat en de man liep terug naar zijn auto om een grote sporttas te pakken
Boven had ik mij al uitgekleed tot de romper en luier
De man liep met de tas naar boven en zette die in de kamer waar ik sliep
Zo te horen zette hij allerlei dingen eruit

De man liep terug naar de badkamer en zat mij al groot deels uitgekleed
Met zijn handen in de zij zei hij’
Mocht jij je wel uit kleden ,en vragend keek tie mij aan
Euh stamelde ik weet ik niet
‘inderdaad jij bent nog een kleintje en jij weet niet wat je wel mag en niet, in vervolg kleed ik jou aan en uit vandaag begrepen?
En zonder te aarzelen knikte ik ja

De romper werd in mijn kruis open geklikt en hij trok het van mijn lijf rustig af
De luier was zo vies en zwaar dat hij bijna van de kont afzakte
Met de 1ne hand werd de luier ondersteund terwijl de man mijn luier voor losmaakte
Eenmaal los vouwde hij de luier goed dicht en stopte die direct in een afval zak
Ik werd eerst in de badkuip afgespoeld en daarna gewassen
Nadat ik gewassen was liep de bad vol,
Mijn duikbootje van gisteren was er nog maar er kwam nog badeendje bij en snorkel
(van de tekenfilm serie de snorkels)
Al spelend in de bad hield de man mij in de gaten
Na kwartiertje werd mijn haar gewassen met baby shampoo
Daarna mocht ik eruit werd ik stevig afgedroogd
En mijn lichaam ingesmeerd met baby zonnebrand crème
‘gezien het erg warm buiten word wil ik niet dat je huidje verbrand wordt
Nadat ik ingesmeerd was mocht ik naar de kamer lopen
En werd met gemak op de commode gelegd
‘en nu begint operatie baby!
Terwijl de man een toontje van mission inpossible neuriede
Smeerde de man mij kontje en schaamstreek in met zalf en daarover babytalkpoeder
‘en daar komt je eerste verassing
Terwijl ik de verassing hoorde drukte de man iets kleins in mijn kont
Een kleine kreun kwam uit mond
‘en daar is verassing nummer o 2
Toen de man dat zei liet hij mij een dikke paar gekleurde stoffen luier zien
Die ik was pakte en aandachtig bekeek
zag dat deze met een klittenband sluiting was en behoorlijk dik was en goedgevormd als een luier
ik moest de luier weer afstaan als ik hem om wou
en daar kwam ook nog 2 inleggers bij
de stoffenluier werd goed strak dicht gemaakt
mijn vertrouwde plastic broekje ging aan
Voordat ik het wist werd er op mijn buik geblazen met vertroetelde geluiden
Ik moest heel hard lachen
Zo hard dat ik in mijn broek euh luier plaste
Na paar minuten hield de man op en zette mij op de grond en trok me een heel kort shirt aan
En ik kreeg een speen
Een dikke speen die ik zonder moeite in de mond nam
‘zo doe maar een paar stapjes naar voren
En terwijl ik dat deed moest ik zeer wijdbeens lopen gezien de dikte en ik stapte als een klein kind
Toen ik bij de man was tilde hij mij op en gaf mij een paar smokken op de wang
Ik voelde me echt nog kleiner dat ik me met een luier voelde


Hoofdstuk 9 tienerbaby

Terwijl ik op de arm zat werd ik naar bededen gebracht en in het kleine grasveldje van de tuin gezet,
Het was bijna middag en je kon de zon aardig voelen branden
Gelukkig waren er schuttingen die voor schaduw creëerde en ik zo in mijn geluierde kont kon zien
Terwijl ik in de gras zat keek ik rond en mijn gevoel zei dat ik lekker door de gras kon kruipen
Met handen en knieen bewoog ik voort met mijn geluierde kont ,
Ik keek achter om en zag hoe dik het was
Terwijl ik lekker in het gras was aan het kruipen kwam de man terug met een doos
Met daarin plastic speelgoed
Zoals een tractor vrachtwagen en een vliegtuig met poppetjes
Ik mocht hier mee gaan spelen

En dat deed ik al te graag, terwijl ik het innerlijke kind liet gaan
Moest ik zelf gaan lachen om het idee dat ik het zo stoer vind om mensen neer te knallen via een computerspel ,terwijl ik nu leuk met het vliegtuigje door de lucht liet gaan met pruttelend geluid, en keurig ge poppetjes afzette en verder lieten rijden met de vrachtwagen
Zo was ik lekker aan het spelen,
Terwijl ik speelde kreeg ik een grote tuitbeker met daarin siroop
Gul dronk ik de beker op en kreeg daarna een tweede
Zo dat smaakte erg goed
Terwijl net klaar was met mijn tweede drinken
Zette de man een grote zitstoel
Zo eentje waarin je kleine kinderen in ziet zitten voor het eten
Maar deze was zo groot dat ik er makkelijk in paste

Zonder iets te zeggen werd ik opgetild en in de stoel gezet
‘zo het tijd voor broodje met banaan
Bah dacht ik banaan op brood,
Terwijl ik dat dacht stak ik mijn tong uit alsof ik het heel vies vond klinken
De man lachte en liep terug naar de keuken om het gesmeerde brood te pakken
Wat keurig in stukjes gesneden was

De man pakte een stukje en bracht deze naar mijn mond
Mn hoofd draaide ervan weg liet duidelijk merken dat ik er geen zin in heb
‘als je 1 stukje opeet en eerlijk zegt of je het lekker vind
Ik draaide Mn hoofd en deed mijn mond open
‘daar komt het vliegtuigje.
En het stukje brood met banaan zat in mijn mond
Ik begon het kauwen en verassend smaakte het erg lekker en toen het stukje op was ging mijn mond weer open voor meer
Zo werd ik spelend gevoerd met lekker banaan op brood
Toen ik klaar was mocht ik weer verder in de tuin gaan spelen met een nieuw bekertje siroop

Door het zoveel te drinken gehad te hebben
Werd mijn blaas aardig vol en leegde ik die met gemak in mijn luier
Maar toen kwam het vervelendste van het dag
Zware darmkrampen ze waren zo zwaar dat ik het niet kon ophouden
En bevuilde mijn luier behoorlijk
Ik had zoveel last ervan dat ik door de pijn in mijn buik en het vernederende gevoel van het niet controlerend ontlasting dat ik moest huilen
Kruipend ging ik naar binnen en jankend zei ik dat ik in mijn broek had gepoept en pijn in mijn buik had

De man lachte en pakte me op
‘ het komt wel goed jongen ik zou je gaan verschonen en lekker fris maken

Ik werd naar boven getild en eerst in de badkamer ging mijn luier eraf
En voordat ik onder de douche werd gezet mocht ik eerst op de wc zitten
Want er kwam nog meer ontlasting
Blijkbaar wat de man in mijn kont stopte was een laxeerde zetpil
En die was nog niet helemaal uitgewerkt
Na half uurtje waren mijn darmen goed leeg en ik werd lekker fris gemaakt onder de douche

Na het douchen weer schoongemaakt te worden en werd naar mijn logeerkamer gebracht
En op de commode gelegd
Daar kreeg ik een pamper om met een inlegger die we gisteren bij de supermarkt hielden
Deze zat erg lekker en voelde door de inlegger ook nog goed dik aan
Dit keer kreeg ik een kort tuinbroekje aan met een wit t shirt met een baby teddybeer erop
Zo mocht ik naar beneden en verder in de tuin gaan spelen

Voor ik het wist was het al tegen 5en en rook ik vanuit de keuken de frituurvet
Dat betekende patat
Wat erg lekker is
Na kwartiertje was alles klaar en mocht ik lekker binnen in het zelfde stoel als eerder op de dag patat met frikadelletje en appelmoes eten
Dit keer mocht ik het zelf doen en kreeg daarvoor leuke gekleurde bestek
Waar ik graag gebruik van maakte
Nadat ik het op had werd ik uit de stoel gehaald en werd op de schoot getild van de man
Die een babyflesje had met warme melk
Terwijl de man dicht tegen zich aanhield dronk ik rustig mijn melk op
Wat lekker maar vreemd smaakte

‘zo je melk is op wat betekend bedtijd
Bedtijd? Om 6 uur al maar ik durfde niet te zeggen dat het te vroeg was en ging zonder moeite mee naar boven
Boven werd ik op de commode kast gelegd en gecontroleerd of ik droog was
En daarna kreeg ik een plastic broekje aan met mijn romper
En zo in mijn bedje gelegd
En kreeg een speen met een nachtzoen erbij
Vreemd genoeg sukkelde ik zo diep in slaap

Volgende ochtend werd ik wakker gemaakt door een vertrouwde stem
Namelijk de buurvrouw en vroeg of ik recht op wou zitten
Ze vroeg hoe ik me voelde
Ik had een beetje hoofdpijn van het slapen dacht ik
De buurvrouw vertelde mij dat ik gedrogeerd was met slaapmiddel.
Maar dat niet kwaad kon en vroeg of de man misschien vaker langs mag komen om voor mij op te passen

Ik vond het goed en wou graag uit bed komen
Eenmaal uit bed voelde ik dat mijn pamper aardig dik was geworden
Doordat ik hem goed in geplast had

Na een korte douche buurt die ik zelf begeleide
Kreeg ik nieuwe pamper met inlegger om en nam plaats voor het ontbijt
En vroeg me af wat het dag me ging brengen

Hoofdstuk 10 buurjongen komt langs

na een goed ontbijt ging ik buiten in de tuin spelen met het speelgoed van gisteren
het verveelde me absoluut niet en voelde me nog steeds erg opgemakt
niet veel later ging de deurbel en ik hoorde het en ging rechtop zitten te kijken wie daar aankwam
een jongen die wel in de 20 leek liep de woning binnen en zag mij staan en liep direct naar mij toe
ik schrok en wou gaan stoppen ,maar hij ging gelijk op zijn knienen en ging met mij mee spelen
ik vroeg me af wie dat was maar speelde rustig met hem mee, totdat de buurvrouw kwam en hem omhoog trok voor een kus op de wang en ze vroeg of hij een luier om wou
natuurlijk riep hij en stormde naar boven
de buurvrouw lachte en vertelde mij dat het haar jongste zoon was die onverwacht langs kwam
en daarna liep zij naar boven om het verschoon ritueel bij haar zoon uit te voeren,

terwijl ik buiten aan het spelen ben kwam de zoon naar beneden
en stelde zich nog voor en liet daarna vol trots zijn extra dikke luier zien
ik zelf wist niet wat ik hier mee moest ,
het was net als mij een liefhebber maar dan veel ouder en meer evaring
dus ik voelde me wel beetje onzeker en sprak dus niet zo veel

het was zoals gewoonelijk een warme zomerdag en de buurjongen vertelde me dat hij wel zin had om naar een plas te gaan om daar in het zand te gaan spelen
ik schrok en vroeg hem of dat hij niet bang was om gezien te worden door bekenden
dat was hij wel een beetje maar hij wist een plas waar niemand kwam omdat de weg erheen erg moeilijk is
en midden in een bos zat
eenmaal mijn vertrouwen gewonnen stemde ik erin toe
en met overleg met zijn moeder gingen we er een dagje uit van maken

de buurvrouw liep naar boven en zorgde voor een tas vol luiers en vezorgingsmiddelen
de buurjongen en ik deden de drinken en wat hapjes

na een uurtje waren we klaar voor vertrek en we besloten om met de fiets te gaan
de fiets dacht ik? terwijl ik nog de dikke pamper van vanochtend nog aan had was ik bang om gezien te worden
terwijl ik mn eigen fiets van achter mijn huis moest pakken
ging ik in me zelf denken wat kon het me toch schelen,
ik bedoelde ik doe iets wat ik lekker vindt ik doe er niemand hier kwaad mee en het valt mischien toch niet zo gauw op wat heb ik nu te vrezen we zijn op de fiets en gaan toch naar bos

eenmaal op de fiets merkte ik de luier erg duidelijk
maar omdat hij nog droog is zit hij erg hard in de kruis
dus besloot ik te gaan plassen ,maar dat lukt niet zitten op de zadel
dus in de benen stond ik omhoog te plassen
de buurjongen keek naar mij en moest lachen en vroeg of ik het lekker vond
met zijn opmerking werd ik verlegen en zei dat ik het erg fijn vond

we waren in de bos en inderdaad we gingen langs een pad waar haast niemand kwam
het was hier wat ruiger en de pad was niet verzorgd en het leek wel donkerder te worden
omdat de bomen erg begroeid waren
maar we fietsen stug door en we kwamen bij een groot open stuk met daar een hele mooie plas
een zand plas en de zand was mooi geel
dus we zetten aan de rand van de bos een kampeer plek
en ik begon me uit te kleden
terwijl ik uitgekleed was wou ik mn luier afdoen
maar ik kreeg een waarschuwing dat het niet mocht
want we mochten niet gaan zwemmen gezien er hier geen toezicht op was
voordat we gingen spelen werden we ingesmeerd met zonnebrandcreme
en we gingen gelijk met schep en emmers bezig

ik begon een gat te spitten waar ik tot mn heupen in verdween
daarna maakte ik het breder toen de gat klaar was beloten wij
een gang naar het plas te maken zodat onze gat vol met water liep
dus druk bezig te spitten maakte we onze meters en bereikte inderdaad het plas
al gauw zagen we water de gat vullen en rende we er snel naar toe voor verkoeling
voor dit waren onze luiers niet bestemt dus raakte ze overvol en dik
zo dik dat ze bijna van onze lichaam afglijd
na een uurtje spelen werden we uit de gat geroepen
om wat te gaan eten tijdens het eten werd onze luiers afgedaan en gauw droog gemaakt
hierna kregen we speciale katoene zwemluier om met als extra bescherming een plastic broekje

deze dag genoot ik erg en ik had het gevoel dat ik een nieuwe vriend had gemaakt
tegen een uur of 4 besloten we maar om weer te gaan
we kregen beide een schone luier om die we ook nodig hadden
en gingen door de pas naar het winkelcentrum omdaar wat patat en eten en dan naar huis
eenmaal terug bij de buurvrouw haar huis nam de buurjongen afscheid en vertelde mij dat hij volgende week wel weer zou langs komen

hoofdstuk 11
Hoofdstuk 11 een avondje weg

Het was nu totaal een week dat ik nu bij de buurvrouw aan het logeerde en heb sinds dien bijna constant luiers gedragen
Behalve 1 dag. Want ik ben met een kameraad naar een camping geweest.
Het was nu al tegen de avond aan en we hadden pizza besteld en opgegeten
Ik kroop met mijn extra dikke geluierde kont tegen de buurvrouw aan.
Die mij aandacht gaf door mijn haren heen te wroeten
Het was een saaie avond als je bekeek wat er op de televisie was,en een dvdtje kijken
Hadden we niet zo zeer zin in
De buurvrouw dacht na en wist te vertellen dat er een avond braderie was met live muziek
In een grote dorp nabij
20 minuten fietsen en we zouden er zo zijn
ik vroeg me af hoe we dat gingen doen om zo ongemerkt een luier te dragen
dat werd geen probleem ik kreeg een schone pamper om, en mocht een korte spijkerbroek dragen
en droeg daarover een grote zwarte t-shirt
we waren klaar en begonnen een leuke fiets toch
na kleine 20 minuten gefietst te hebben waren we er al
en ik moest een kleine plas doen die ik duidelijk liet merken dat hij in me luier liep
de buurvrouw gaf me een klop op me kont en we liepen in de menigte mensen in
geluierd en al liep ik in de hand met de buurvrouw en we keken de verkoop waren af
bij een terrasje waar ze live rock muziek draaide gingen we zitten
een jonge meid van een jaar of 18 sprak ons aan of we wat moesten drinken
het was duidelijk dat ze voor het café werkte waar we aan het terras zaten
de buurvrouw bestelde een wijntje en ik koos voor een glas grote cola
de meid kwam later terug met onze bestelling , voordat ze weg liep vertelde ze
dat ik mijn shirt achter recht moest trekken,.
Voordat ik teveel bekijk kreeg
Met schaamte trok ik me shirt omlaag en terwijl ik dat deed werd ik door me haren geborsteld
Met een teken dat het wel goed zat
Zou ze me luier gezien hebben?, en waarom zat ze aan me haren
Terwijl de buurvrouw van haar wijntje genoot en van rock nummers die ze zonder moeite mee zong.
Hield ik de meid in de gaten, wat zou ze weten. En zou het schade hebben voor mijn reputatie
De buurvrouw gaf mij een por en ik moest me maar ontspannen en van de muziek genieten.
Terwijl ik geen aandacht meer had voor die meid, kwam ze onverwacht bij ons zitten
Ze stelde zich voor als karlyn en vroeg of ze bij ons half uurtje pauze houden
De buurvrouw raakte sneller in gesprek met karlyn dan ik
Ik zat er toch verlegen en onzeker bij, en probeerde me aandacht ineens op het muziek te zetten
Totdat ik ter sprake kwam
Want karlyn vindt het leuk om op kleine kinderen te passen
En vertelde dat ze altijd veel plezier had in het verschonen van kinderen
Terwijl ze dat vertelde keek ze me aan
En ik bloosde ineens hard weg.
Karlyn was een mooie slanke lange meid met bruin lang haar
En ik kreeg het gevoel dat er met mij geflirt werd
De buurvrouw vroeg aan haar of ze op mij een keer wou passen
En dat wou ze maar al te graag, ze sprak wel over een nieuwe evaring
Want toen ze over kleine kinderen sprak , sprak ze ook echt over kleine kinderen
Ze mocht dus wel een avondje oppassen als het haar uitkwam met werk
En ze sprak direct dat ze op een donderdag de hele dag vrij had
Buurvrouw deelde nummers uit maar wilde karlyn gelijk op de proef stellen
De buurvrouw had namelijk in de gaten dat ik me pamper tijdens de gesprek nog een keer heb laten vollopen
En vroeg of ze mij naar binnen kon begeleiden en een nieuwe kon verschonen
Karlyn zat bijna door haar pauze tijd heen en ze begeleide mij omhoog
Ik werd door haar naar voren geduwd met haar handen op me schouders
We ontweken de gasten die binnen zaten
Ik werd naar een personeels ruimte geleid met een wc
Ze trok me broek omlaag en haastig trok ze de plakstrips van me luier af
En vouwde die direct dicht
Sorry zei ze maar dit moeten we ff staand doen
Ik werd dicht tegen de muur aangezet
En de luier kwam achter me hangen en werd zo door me benen getrokken en me kruis bedekt en
De luier werd dicht gevouwen en dicht geplakt
Ze ging met haar vingers de lekranden controleren en keek of hij voor en achter goed zat
Ze trok mijn broek omhoog en knoopte die dicht
Ik kreeg een dikke kus op me mond en ze vertelde me dat ze niet kon wachten op donderdag
Wat 3 dagen duurde
Ik liep de personeel ruimte uit , ging op me eigen houtje naar buiten,.
De buurvrouw gaf aan dat ze nog rond wou kijken en dat we daarna weer naar huis gingen

Hoofdstuk 12 verassing van karlyn

Vandaag hing er een zomerdipje in de lucht en je kon de drukkende temperatuur buitenmerken
Avond eten was net op , en het was al 3 dagen verder oftewel het is donderdag
Ik voelde een hoog nodige drang om te poepen , en dat ging ik onopgemerkt in me luier doen
Terwijl ik aan het persen was, werd ik op de kont gezet op de grond
Ik wou na de worsteling omhoog gaan., maar kreeg de opdracht om niet te doen
De buurvrouw zei dat ik op de vloer moest blijven en liep naar boven toe
Ze had een soort pyjama pakje mee genomen naar beneden
Maar deze had ik niet eerder gezien
Hij was baby blauw en een rits aan de achterkant
Buurvrouw hielp mijn huidige kleren uit te doen
Ik mocht me romper met plastic broekje aanhouden
Ze stopte me voeten in het pakje en trok het omhoog tot aan me kruis en daarna moest ik me armen vooruitsteken
Toen kwam ik erachter dat ik mijn vinger weinig tot geen bewegingsruimte had, het waren soort van vingerloos handschoendjes
De rits werd van achter dicht gedaan,op dat moment ging de deurbel
En me hart sneller sloeg van spanning , zou dat het meisje van de cafe wezen? Karlyn
En het was karlyn, ze had een tas met spulletjes mee genomen
En nog eens een verassing voor mij,
Het was een vierkantdoosje van ongeveer 20 cm
Gepakt ik leuk kinderlijke papier van de bart smit
Ik kreeg een kus op me voorhoofd en werd gevraagd of ik wel zin had in vanavond?
Tuurlijk had ik zin in vanavond,
Welke jongen van mijn leeftijd mag nou omgaan met zo mooie meid
Die nog eens helpt met mijn fantasie uit te voeren
Maar ik moest het cadeautje uitpakken, maar dat wordt moeilijk zonder mijn handen
Door grip met mijn polsen probeer ik een los stukje papier te pakken
En wist met trekkende beweging het inpakpapier te verwijderen
En zag dat het kleine maar volledige transformers waren
Bumblebee en barricade waren het,
Vandaag kon ik er niet mee spelen maar was er erg blij mee
En liet dit blijken door karlyn en de buurvrouw een kus te geven op de mond
Dit kwam puur door karlyn die toen de maandag avond mij een kus op de mond gaf
En liet me daarna weer op de grond ploffen
Karlyn en de buurvrouw waren beetje aan het praten en ik begon lang uit te liggen
En begon stil te genieten, terwijl ik genoot begon ik aan me moeder te denken
Ik heb haar voor het laatst een kus gegeven met haar eigenverjaardag, en dat was 5 week geleden voor de vakantie
Terwijl ik daar aan dacht kreeg ik een seintje dat ik naar boven moest om verschoont te worden
De buurvrouw liep vooraan en ik kreeg een handje uitgereikt van karlyn die volgend de buurvrouw achterna liep
Boven werd ik eerst uitgekleed in de kinderkamer tot aan me luier , ik merkte dat karlyn dit toch wel een beetje vies vond
Maar ze draaide dit goed om door beetje speels en kleineren naar mij toe te reageren
Bah he zo vieze poepluier goed maar we je lekker gaan schoonmaken
We gingen daar naar de badkamer, waar ik van me luier werd ontdaan en daarna schoongespoeld en ik moest me daarna in 10 minuten gaan klaar douchen
Eenmaal klaar werd ik door 2 man droog gewreven, en daarna op de commode kast gelegd
Karlyn pakte de luier met 3 inleggers
Ze zorgde ervoor dat mijn kruis zo dik mogelijk werd
En je kon merken dat de luier moeite had voor te sluiten
Ik kreeg daarna plastic broekje om en werd geholpen met mijn romper
De knopen gingen net dicht maar als het ietsje dikker geweest was dan waren waarschijnlijk de knoopjes losgeschoten
Daarna deed karlyn mij het pyjama pakje aan
Een eenmaal dicht begon ze me van achter te kietelen en ik ging me beetje verzetten
Met gevolg dat we beiden vielen
Ik viel met me kont in haar kruis en me hoofd leunde op haar borsten
Ze had de armen onder mijn oksels door en hield me stevig vast
Ik sukkelde bijna weg van dit unieke gevoel, het gevoel van tederheid
Buurvouw zag me en vertelde dat ik niet verliefd moest worden anders werd ze jaloers
Gelijk werd ik weer wakker en begon mezelf op te werken waarna karlyn op stond
En haar hand door mijn haren heen schudde
Buurvrouw vroeg aan haar of ze nog iets moest weten
Wat ze vertrouwde karlyn volledig en kon ze daarna weg gaan

Hoofdstuk 13 Foute gevoelens

De buurvrouw gaf me een knuffel en vertelde me op een kinderlijke manier dat ik braaf moest zijn
En goed moest luisteren naar karlyn, en als ik dat deed het zo laat mocht maken als ik wou
Nadat gezegd te hebben ging ze de deur uit
Toen de buurvrouw uit zicht was gaf karlyn mijn direct een klap op me dikke geluierde kont en vroeg ze of ik wat wou drinken
Ik zei ja ,maar moest in de woonkamer gaan wachten.want ik kreeg wat speciaals
Ik luisterde wat voor geluiden uit de keuken kwam,en hoorde dat de kraan een beetje open stond
Karlyn kwam aanlopen maar vroeg mij om me ogen dicht te doen en me mond open
Terwijl ik dit deed, kreeg ik iets diks en rubber in me mond en ze vroeg direct of ik erop wou zuigen
Ik zoog en kreeg een lekkere ranja binnen en wist gelijk dat ik een baby flesje had en deed me ogen open
Alleen was deze baby flesje niet voor baby’s
Karlyn vertelde mij dat ze deze flesje gekocht had uit een fopwinkel
Ik mocht proberen om het flesje alleen vast te houden, wat mij niet ging lukken
Dus toen besloot karlyn dat we gezamenlijk voor de bank ging zitten
En ze ging net zoals boven achter me zitten,
En ik leunde direct mijn hoofd in haar borsten en was lekker aan het zuigen op me flesje
Karlyn had 1 hand vast om het flesje en met de andere hand klopte ze in mijn kruis
En zei ze dat de luier nog lekker droog was,.
Ik raakte hier erg opgewonden van, en in mijn luier begon het aardig te groeien
Ik had het grote flesje al bijna leeg, toen het buiten begon te rommelen
Je zag dat de wind aardig opkwam en paar minuten later zagen we de flitsen
En de onweersbui was echt los gekomen
Karlyn begon mij te knuffelen en in mijn nek scheetjes te laten
Ik kreeg een intense genot, maar ik moest door al die spanning plassen
En dat deed ik zonder probleem
Nu geknuffeld te worden met een dikke natte luier was ik zo opgewonden geraakt
Dat ik weer een orgasme kreeg zonder er iets voor te doen
Ik kwam klaar en was gelijk ook vermoeid
Karlyn merkte dat ik vermoeid was en zette me op de bank
Ik mocht van haar liggen met me hoofd op haar schoot
We gingen tv kijken , en terwijl we tv aan het kijken waren aaide karlyn me haren
Van al die aandacht die ik kreeg en met mijn orgasme erbij raakte ik verliefd op een meid
Die echt te ver gegrepen was voor mij, ik was 14 en zei was 19 het is wel misschien 5 jaar verschil .
Maar het feit ik ben nog maar een pubberende kind en zei was al eigenlijk al een jonge volwassene vrouw
Ze zou denk ik strafbaar zijn als we iets doen
Maar ik wist dat er niks in zat
Door het kalmerende strelen dommelde ik weg op de schoot van karlyn
Ik sliep door de zware storm heen toen ik opeens een harde knal hoorde en karlyn die schrok
Er was waarschijnlijk bliksem dichtbij ingeslagen want we hadden geen stroom meer
Als 14 jarige jongen wist ik wat ik moest doen bij kortsluiting en liep ik met me geluierde kont naar de meterkast toe
Terwijl ik liep merkte ik dat mijn penis behoorlijk stijf weer was ,
Bij de meterkast was ik vergeten dat ik een speciaal pyjama pakje aanhad en ik kon de simpele sleutel niet omdraaien
Ik riep karlyn of ze kwam om me te helpen, ze draaide de deur open en ik liet zien welke ze moest omhoog doen
Ze probeerde het een paar keer, maar het hielp niet
Kom riep ze ik steek wel een paar kaarsen aan en we gaan een leuke spannende avond van maken
Terwijl ik weg wou lopen,hield ze me tegen en trok ze mijn pyjama pakje uit
Ze zei tegen mij dat het pakje voor nu wel leuk genoeg geweest was,
Karlyn liep daarna direct naar boven
En kwam terug met meerdere luiers en paar inleggers en zelf een plastic broekje
Ik had wel een natte luier maar zo nat was hij ook nog niet
Karlyn zei tegen mij dat ze graag ook een luier wou dragen
Maar ik moest haar daarmee helpen
Terwijl zich zelf deed van haar broek en ondergoed,
Op de grond liggend pakkte ze de luier en inleggers en vouwde ze die grotendeels als om haar zelf heen
Maar ik mocht het afmaken door de plakstrips dicht te doen
En trok een plastic broekje aan
Ik was daarna aan de beurt, dit keer durfde ik niet zo zeer. Maar liet het niet merken
De rede hiervoor was namelijk dat ik behoorlijk opgewonden ben geraakt door karlyn een dikke luier nu droeg.
Wat in mijn ogen zeer sexy leek dan normaal ondergoed
Terwijl de druk knoopje los gemaakt werden,plastic broekje uit en de luier los gemaakt, sprong mij penis behoorlijk omhoog
Karlyn zag dit duidelijk, maar het werd genegeerd door haar , met vochtige doekje maakte ze het snel schoon
En vouwde een verse nieuwe luier die gevuld werd met paar inleggers en ze vouwde die om mij heen dicht
Plastic broek en de romper werd weer dicht gedaan
Ze begon te zitten op haar geluierde kont , trok mij omhoog zodat ik haar recht aan kon kijken
Ze pakte mijn kin zachtjes vast en kuste mij op me wang en begon me daarna te kietelen
En te praten alsof ik een klein kind was
We hebben de omweer afgewacht en wat simpele kaart spelletjes gedaan
het was behoorlijk laat geworden, en toen begon karlyn te vertellen
Dat ze nodig moest plassen
Ik keek haar aan en vertelde dat ze een luier om heeft en gewoon kan gaan plassen
Ze durfde dat niet zo zeer en ik begon haar aan te moedigen
Doordat haar zenuwen door haar lichaam liep kreeg ze een slappe lach.
nadat ze uitgelachen was begon ze toch te plassen in haar dikke luier
Ze leek wel lekker te vinden en begon door het plasticbroekje te voelen of de luier nat was geworden
Zo die is nat leek ze wel heel trots te vertellen en trok de plastic broekje omlaag zodat ik zicht kreeg op de natte luier
Ze vroeg aan mij of ik het wou voelen, ik drukte me hand er tegen aan en merkte dat hij goed vol zat,
Ik werd omhoog geholpen en kreeg te horen dat het tijd was voor mij om te gaan slapen
Terwijl we boven liepen vroeg ze aan mij of ik het leuk heb gehad en of we dit vaker moeten doen,.
Voor mij mag dit echt wel vaker gebeuren, maar dat is omdat ik verliefd op haar raakte
Terwijl ik gecontroleerd werd op me luier, die nog wel schoon was werd ik in me bed gelegd
Ik kreeg van haar nog een kusje voor het slapen en ze vertelde me dat ik niet te veel over haar moest gaan dromen, anders kreeg ik een natte droom


Hoofdstuk 14 clickhere
http://www.ab-dl-tb-club.nl/a/alleen-thuis-met-vakantie-hoofdstuk-14-(ab-jl-tl-wl-pb-ob-nl-pl-ol)/
 

basabdl

Gewaardeerd Lid
Re: Alleen thuis met vakantie!

leuk begin van het verhaal!
Maar het leest denk ik wat lekerder als je de zinnen wat langer maakt.

Luier21
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Alleen thuis met vakantie!

luier21 zei:
leuk begin van het verhaal!
Maar het leest denk ik wat lekerder als je de zinnen wat langer maakt.

Luier21
ik moet heel eerlijk bekennen dat mijn nederlands niet zo soepel is
ik heb nogal wat moeite met de zin speling
terwijl mijn woordenschap en spreekvaardigheid niks mis mee is
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
Re: Alleen thuis met vakantie!

Moi moi gaat goed;)

Alleen een beetje vervelend dat je ons zo'n ''to be continued'' situatie brengt !1
Maar goed verhaal hoor!:D wacht op het vervolg!

groetjes, Jhonny
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Alleen thuis met vakantie!

jhonny11 zei:
Moi moi gaat goed;)

Alleen een beetje vervelend dat je ons zo'n ''to be continued'' situatie brengt !1
Maar goed verhaal hoor!:D wacht op het vervolg!

groetjes, Jhonny
ik heb deel 2 geplaats in een andere topic
 
N

nieuweluierboy

Guest
Re: Alleen thuis met vakantie deel 2

tof verhaal.komt er nog een deel3?
 

klein

Toplid
Re: Alleen thuis met vakantie!

geef toch niet heb ik ook wel beetje spel fout
diaperdrenthe zei:
luier21 zei:
leuk begin van het verhaal!
Maar het leest denk ik wat lekerder als je de zinnen wat langer maakt.

Luier21
ik moet heel eerlijk bekennen dat mijn nederlands niet zo soepel is
ik heb nogal wat moeite met de zin speling
terwijl mijn woordenschap en spreekvaardigheid niks mis mee is
 

spekkie

Beginneling
Re: Alleen thuis met vakantie (3 delen)

het leest lekker weg!!! ik hoop dat er nog een deel 4 en hoop ook dat er nog veel meer delen komen
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Alleen thuis met vakantie (3 delen)

diaper ed zei:
spekkie zei:
het leest lekker weg!!! ik hoop dat er nog een deel 4 en hoop ook dat er nog veel meer delen komen
me to
4de deel komt zekers eraan
het hoofdstuk heet dag 1
en aangezien een dag lang kan duren duurt de hoofdstuk erg lang
dat ik mischien het aanmoet passen en een andere naam moet geven
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
Re: Alleen thuis met vakantie (3 delen)

Ik heb vandaag de losse onderdelen onder elkaar geplaatst.

Dan kunnen de liefhebbers het aan 1 stuk door lezen.
Zonder dat ze dan hoeven te scrollen.

goed verhaal.
En wat voor het vervolg betekent dat ik die ook er onder ga plaatsen om het leesbaar te houden

TIP
om nu 1 dag in 3 a 4 delen te plaatsen kun je het beste elke dag 1 hoofdstuk nummer geven de deel 4
En dan ieder deel weer een sub nummer dus 4.1 ochtend 4.2middag 4.3 avond 4.4 nacht
de volgende ochtend is dan hoofdstuk 5 met 5.1 de ochtend en zo verder
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Alleen thuis met vakantie (3 delen)

John_mod zei:
Ik heb vandaag de losse onderdelen onder elkaar geplaatst.

Dan kunnen de liefhebbers het aan 1 stuk door lezen.
Zonder dat ze dan hoeven te scrollen.

goed verhaal.
En wat voor het vervolg betekent dat ik die ook er onder ga plaatsen om het leesbaar te houden





TIP
om nu 1 dag in 3 a 4 delen te plaatsen kun je het beste elke dag 1 hoofdstuk nummer geven de deel 4
En dan ieder deel weer een sub nummer dus 4.1 ochtend 4.2middag 4.3 avond 4.4 nacht
de volgende ochtend is dan hoofdstuk 5 met 5.1 de ochtend en zo verder
bedankt voor wat je gedaan hebt
ik heb ff de hoofdstukken die hier als berichten nog stonden verwijderdt
en heb de 4de deel klaar
gezien jonh mij helpt ermee duurt het eventjes voordat tie erop staat

ik verklap je alvast dat het een stuk levensverhaal is van de buurvrouw en haar kinderen
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
Re: Alleen thuis met vakantie (3 delen)

Hier is dan je deel 4 , en weer netjes er onder geplakt als er liefhebbers zijn die het hele verhaal willen lezen.
En graag gedaan hoor :)
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Alleen thuis met vakantie (5 delen)

de volgende deel duurt fftjes
(ligt aan mijn fantasie)
gezien het verhalen reeks nog niet afgelopen
(het verhaal hoort een paar weken te duren)
is het toch lastig om in je vrije tijd een verhaal te creeren vooral
ik nog niet het idee heb hoe het zult eindigen ::)
alles kan gebeuren

ik verklap wel alvast dat ik vanplan ben dat een pappie een keer zou gaan oppassen en dat de jongen in het verhaal vertroeteld wordt als een baby
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Re: Alleen thuis met vakantie (5 delen)

he ik heb jullie een 6de deel belooft
en die komt zekers eraan

alleen heb ik het iets wat drukker gekregen
ga namelijk weer naar school toe ^-^
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaperdrenthe Alleen thuis met vakantie hoofdstuk 14. (AB,JL,TL,WL,PB,OB,NL,PL,OL) A 1
J ik zoek iemand om me te praten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Tenasliptim Niet thuis laten bezorgen? Regio Heerhugowaard Product & Winkel Testverslagen 4
Bam-Bi Ab dl dagje bij mij thuis Pub 20
Pup (Zwolle) Laat je fetish thuis.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 63
P Yael haar avond alleen thuis 16+ Verhalen 8
Hasta la Vista Gezellig overdag bij mij thuis luieren Contact advertenties 5
Tomraap Alleen thuis tijdens quarantaine ideeën ? 16+ Board 1
D Ideeen alleen thuis 16+ Board 35
C Voel me nu al thuis Voorstellen 16
-little-cub- AbDl en thuis werken op de langere termijn ( thuis kantoor) Pub 19
goeie Thuis werken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
K Verhaal Klaar Alleen thuis voor 2 weken A 5
Blondeboy 2e Luier om thuis met vriendin die bewust is Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Blondeboy 1e Luier om thuis met vriendin die bewust is Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Dips N' Bricks Hoe noemden jullie luiers/DryNites thuis? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
S Thuis blijven in verband van het coronavirus Pub 93
dirkje87 luiers verschonen bij vrienden thuis Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Luiersersen Alleen thuis Broekplassers en Poepers 0
K Alleen thuis van 23-05 tot 1 juni (ongeveer) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
nijntje Luier aan in het zwembad (thuis) Pub 1
Avery Fox Opzet broekpoepen plassen met ouders thuis Broekplassers en Poepers 20
nijntje IPL ontharen thuis Aanbevolen 23
thommy wat zijn de plannen bij een avondje alleen thuis? 16+ Board 31
Dizzar Over 2 weken 4 weken alleen thuis ! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
D lekker alleen thuis AB/DL Fotos 7
verborgen thuis in de luier T 5
mr_diaper Welkom thuis (18+ DL VL WL PL BD AT SL) 16+ Verhalen 21
J Een week thuis W 17
Wil_93 luiers, alleen thuis of ook buiten? Polls (T) 54
A Nog niet klaar De vakantie V 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 95
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
Similar threads


















































Bovenaan