Anne en haar moeder

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Fijn om te lezen dat je weer tijd en of inspiratie hebt gevonden.
Eerlijk gezegd brandt ook ik al tijden van nieuwsgierigheid, maar neem je tijd.:cool:
Geldt voor je beide verhalen.
Mocht naar een eind van het verhaal werken, maar er dan een mooi slot van.
Wat ik niet hoop, maar toch.:oops:
 

beddenplasser

volwassen peuter
Ok dat vindt ik fijn om te horen
Papa rover, schrijven is inderdaad behoorlijk tijdrovend, zeker als je dat in je vrije tijd moet doen. Je mag ook niet vergeten dat het veel denkwerk vraagt, en je hebt lang niet elke dag evenveel inspiratie. Om u een idee te geven : aan de langste hoofdstukken van mijn verhaal schreef ik soms wel twee tot drie weken. Meer dan eens passages gewist en opnieuw begonnen, omdat het niet was zoals ik in mijn hoofd had. Dus geef Jeff echt wel de tijd die hij nodig heeft, ook al duurt het dan nog meerdere weken of maanden.

groetjes,
beddenplasser
 

janend

Toplid
Beste Jeff het voordeel van een goede verhalenschrijver is........we hangen aan je lippen vol ongeduld voor een nieuwe hoofdstuk van jou magische pen/pc.
Wij als lezer zijn jaloers op jou talent en in onze enthousiasme gaan we soms iets te ver
Bij deze onze welgemeende excuus voor onze ongeduld en enthousiasme dat je weer gaat schrijven.

Hopelijk maak ik met dit berichtje aan jou het een beetje goed.

Ga en blijf vooral schrijven Jeff je maak ons blij.
SUCCES MET HET NIEUWE HOOFDSTUK.

JANEND.
 

lisa600

Toplid
Beste papa Rover,

Ik reageer liever niet op dit soort berichten, maar bij deze toch even een kort antwoord: Zoals gisteren aangegeven ben ik weer gestart met schrijven. Een nieuw hoofdstuk schrijf ik niet in een dag, maar daar doe ik over het algemeen wat langer over. Ik kan in mijn vorige bericht nergens teruglezen dat het er gisteren, vandaag of morgen op zou staan. Even geduld a.u.b. Naar dat iemand gelijk over "beloftes" begint. Ik vind het erg leuk om verhalen te schrijven, maar ik was me er niet van bewust dat het bij sommige mensen zo veel losmaakt wanneer ik een nieuw hoofdstuk plaats.

Liefs,

Jeff
Maakt niet uit wanneer het komt al het maar komt haha
 

Jeff

Toplid
Hoofdstuk 14


De volgende dag werd Nina opgehaald door haar ex-man. Petra had slecht geslapen. Wat was er gisteren toch aan de hand bij de buren? Ze wist zeker dat het geen illusie was wat ze gezien had. Zowel Anne als een vriendin van haar waren gekleed als baby’s. Maar waarom? En toen ze niet veel later binnen was bij haar buurvrouw, waren ze ineens verdwenen. Daarnaast vertelde Inge er ook niets over. Blijkbaar was wat ze had gezien niet voor haar bestemd geweest. Waarom doe je zoiets in het bijzijn van mijn dochter? Wat zit erachter? De vragen bleven door het hoofd van Petra spoken. Ze begon zich langzaamaan te realiseren dat ze Inge er niet zomaar mee kon confronteren. Ze had namelijk iets gezien, wat ze blijkbaar niet had mogen zien. En als Inge alles zou ontkennen, kwam ze nog geen stap verder. Ze moest iets anders verzinnen, maar wat?


Eén huis verderop zaten Anne en Inge in de woonkamer. Ze praatten over de gebeurtenissen van de afgelopen dagen. Ook de oppasmiddag op hun buurmeisje kwam ter sprake. Inge zei: “Ik heb het gevoel dat Petra iets gemerkt of gezien heeft gisteren.”
“Hoezo denkt je dat, mama? “ zei Anne.
“Omdat ze nogal vreemd deed gisteren toen ze Nina weer kwam ophalen. Ik vertrouw het niet. Ik denk dat het goed is als we voorlopig de babyspulletjes laten voor wat het is. De buitenwereld zal het niet begrijpen. Ik heb er geen behoefte aan om hiermee geconfronteerd te worden.”


Op Anne’s gezicht waren duidelijke tekenen van teleurstelling te zien. Deze behandeling van haar moeder was haar de afgelopen dagen enorm goed bevallen. Ze wilde ook liever niets anders meer. Maar ze had al wel gemerkt dat de dingen anders gingen dan de afgelopen dagen. Eerst werd Julia gisteren nadat de buurvrouw vertrokken was omgekleed door haar moeder en naar huis gestuurd. Daarna werd ook Anne omgekleed en kreeg ze haar normale kleren aan. Ze kreeg nota bene niet eens een luier om, maar gewoon haar ondergoed werd bij haar aan gedaan. Nadat ze vanmorgen wakker was geworden, werd ze niet uit bed gehaald door haar moeder, maar vond ze haar uiteindelijk in de keuken aan de keukentafel. Sindsdien waren ze in gesprek met elkaar over de afgelopen dagen en uiteindelijk kreeg ze dus te horen dat het “klein zijn” voorlopig van de baan was. “Mama, betekent dit dat het nu helemaal voorbij is?”
“Natuurlijk niet lieverd. Dat zou ik niet willen, tenzij jij er klaar mee bent?”
“Nee, zeker niet. Ik vond het heel erg fijn. In het begin vond ik het erg vreemd, maar inmiddels vind ik het heerlijk om jouw kleine meisje te zijn.”
“Dat is goed om te horen, schatje van me.” We kijken het de komende dagen even aan en als er in die tijd niets geks gebeurt, kunnen we altijd weer een nieuwe start maken.”
Ze keken elkaar aan en gaven elkaar een dikke knuffel. Inge streelde met haar beide handen over Anne’s rug en gaf haar uiteindelijk een harde pets op haar billen. “Au,” riep Anne.
“Ow, sorry schat.” Ik moet er nog even aan wennen dat er geen dikke luier om die billen van je zit.” Daarop schoten ze beiden keihard in de lach.


Petra had de afgelopen uren op een plan zitten broeden. Ze had bedacht hoe ze de buren het beste kon confronteren met wat ze gezien had. Ze had besloten om het niet aan Inge te vragen, maar aan haar dochter Anne. Ze had het gevoel dat ze bij haar meer kans zou maken om de waarheid boven tafel te krijgen dan bij Inge. Nu moest ze Anne in een positie krijgen dat ze niet samen was met haar moeder. Om dat voor elkaar te krijgen pakte ze haar telefoon en belde Inge.
“Met Inge,” hoorde ze aan de andere kant van de lijn.
“Hoi Inge,” met Petra. Ik heb even een vraagje. Zou Anne misschien vanavond even op Nina kunnen passen bij mij thuis. Mijn werk belde of ik vanavond nog even terug wil komen om wat zaken van gisteren verder af te handelen. Het is maar voor een paar uurtjes. Het zou echt heel fijn zijn als het kan. Uiteraard zal ik haar ervoor betalen. Zullen we zeggen 10 euro per uur?”
“Ik zal het haar even vragen, maar je mag Nina ook bij ons brengen hoor.”

Dit bracht Petra even van haar stuk, maar gelukkig herstelde ze zich weer snel. “Nina slaapt al rond die tijd. Ik leg haar liever in haar eigen bed. Anne hoeft dan in principe alleen maar aanwezig te zijn, tenzij Nina wakker wordt.”
“Duidelijk,” zei Inge. “Ik leg je heel even neer, dan haal ik Anne even.

Na een minuutje in de wacht te hebben gestaan, hoorde ze plotseling Anne’s stem aan de andere kant van de lijn. “Hoi buuf, ik wil wel even komen oppassen hoor. Geen probleem.”
“Ow wat fijn Anne. Dankjewel!”
“Hoe laat moet ik er zijn vanavond?”
“Doe maar rond zeven uur. Dan heb ik voldoende tijd om je te laten zien waar al Nina’s spulletjes liggen voordat ik naar mijn werk ga.”
“Prima, dan zie ik je vanavond, Petra!” Anne hing op en keek haar moeder aan. “Ze heeft mij niets gevraagd over gisteren.”
“Mij ook niet,” zei Inge. “Misschien loopt het wel met een losse flodder af.” Vind je het niet erg om vanavond op te passen?”
“Helemaal niet. Ik krijg betaald voor op de bank zitten. Nina slaapt dan al, ik hoef helemaal niets te doen. Zo makkelijk heb ik nog nooit geld verdiend.” Ze begon te glimlachen.
“Hoe laat word je daar verwacht?” vroeg Inge.
“Om zeven uur,” zei Anne.
“Ok, dan zorg ik ervoor dat het eten om zes uur op tafel staat.”
“Prima,” zei Anne.


De rest van de middag verliep rustig. Zowel Anne als haar moeder deden niet veel. Een beetje tv kijken, e-mails lezen en dat soort dingen. Na het avondeten kleedde Anne zich om en vertrok naar de buurvrouw. Nadat ze aangebeld had, deed Petra open en liet haar binnen.

“Fijn dat je op kunt komen passen, Anne,” zei Petra. Ik zal je even laten zien war alles is en dan ga ik naar mijn werk. Ik verwacht binnen twee á drie uurtjes weer terug te zijn.
“Geen probleem,” zei Anne. “Ik had toch geen plannen voor vanavond.”
“Mooi zo,” zei Petra. “Wil je even achter me aanlopen naar boven? Dan laat ik je even Nina’s kamer zien en waar je haar spullen kan vinden. Wel zachtjes doen hoor, want Nina slaapt al.”

Anne liep zo stil als ze kon achter Petra aan de trap op. Petra opende een kamer aan de linkerkant van de overloop en liep naar binnen. Het was behoorlijk donker boven. Anne liep achter Petra aan de kamer in. Plotseling deed Petra het licht aan in de babykamer. Anne was in de war. Nina lag helemaal niet in haar bed. Ze draaide zich om richting Petra. “Waar is Nina?” vroeg ze aan haar buurvrouw. Als reactie daarop deed Petra de deur van de babykamer dicht, ging voor de dichte deur staan, deed haar armen over elkaar en keek Anne strak aan…………………………………………….
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi vervolg Eindelijk, hoop nu al op een sneller vervolg.
Zie al een baby behandeling van Anne door de buurvrouw voor me:cool:
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Het zal naar verwachting een stuk sneller gaan dan de vorige keer, maar ik kan geen beloftes doen.
[/QUOTE
Snap dat je een hoofdstuk niet even zo uit je mouw schud.
En dat andere zaken voorgaan, maar, een spannende cloe, en dan maanden moeten wachten:eek:
 
Laatst bewerkt:

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
leuk weer ben benieuwd naar het volgende stuk!
 

rover2020

Toplid
Ik kijk er al twee jaar naar uit en ben zeker niet teleur gesteld trouwens kun je er mischien meer poep in doen
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Anne A 14
DL_Michel Mama Anne-Claire M 9
DL_Michel Verhaal Klaar ANNE EN JOYCE A 1
Daddy777 Haar of kaal. Pub 22
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 7
P Yael haar weekendje weg X Y Z 9
N Kim haar verhaal K 33
P Yael haar avond alleen thuis X Y Z 8
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
P Yael haar vrije middag X Y Z 21
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
T Betrapt door haar 16+ Board 7
lovediaper Vriendin haar zus Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B hebben jullie wel eens iemand in het openbaar gezien die in haar broek geplast/gepoept had? Polls 91
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
Jayden_dl Nathalie en haar liefde voor luiers N 17
TedWheel Verhaal Klaar Ze gaat op haar knieën voor me zitten. 16+ Verhalen 0
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
luierjong Tess haar eerste keer (hoofdstuk 2) (18+) 16+ Board 4
luierjong Tess en haar eerste keer (DL 18+) 16+ Verhalen 14
Dijkronald Mijn vrouw in haar broek gepoept Broekplassers en Poepers 9
Spreeuwtje Nog niet klaar Astrid en haar nieuwe liefde 16+ Verhalen 39
nina15000 Femke en haar probleempje F 22
nina15000 Verhaal Klaar geheim van Nienke en haar moeder G 79
nina15000 Verhaal Klaar moeder en haar kleine meisje madelon M 62
N noompje stelt haar voor.. Voorstellen 19
Winnie de Poep Lalaloopsy en haar Luierverassing Aanbevolen 4
StayStrong mammie en haar kleinerd <3 M 8
smurfke een vriendin en haar geheim Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Bab Diap Haar of scheren? Polls (T) 4
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
Nattebroek Tanja houdt van plassen in haar Luier T 6
Tuutje24 Luna en haar papa Daan L 300
B jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk J 1
B Debbie in haar natte piesbroek D 3
sonnypup Dracky in haar luier en romper AB/DL Fotos 15
D lotte, haar levens verhaal L 12
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
B Grote vrouw plast nog in haar broek deel 1 en 2 G 3
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
Sardonyx Hoe ik haar ontmoette... (18- AB DL ML JL TL WL PB DR NL PL OL) ~31 delen~ H 124
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
W Dita en haar vriendinnen D 1
L Haar Grote Geheim H 7
L Ik zoek een moeder of vader Contact advertenties 7
Babygirlsara36 Transgender perspectief op moeder dochter relatie 16+ Verhalen 9
lovediaper Mijn moeder Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
Similar threads


















































Bovenaan