Anne en haar moeder

Jeff

Toplid
Hoi allemaal,

Door een groot verlies binnen mijn familie heb ik een tijd niet geschreven. Ik ga nu langzaam aan weer beginnen. Ik weet niet wanneer het vervolg klaar is, maar er komt zeker een vervolg. Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs,

Jeff
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Jeff zei:
Hoi allemaal,

Door een groot verlies binnen mijn familie heb ik een tijd niet geschreven. Ik ga nu langzaam aan weer beginnen. Ik weet niet wanneer het vervolg klaar is, maar er komt zeker een vervolg. Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs,

Jeff
heftig :eek: ik zou zeggen veel sterkte
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Begrijpelijk dat je wel wat anders aan je hoofd hebt.
Maar hoop dat je in het schrijven afleiding vindt.
 

nina15000

Superlid
Jeff zei:
Hoi allemaal,

Door een groot verlies binnen mijn familie heb ik een tijd niet geschreven. Ik ga nu langzaam aan weer beginnen. Ik weet niet wanneer het vervolg klaar is, maar er komt zeker een vervolg. Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs,

Jeff


We snappen het allemaal we zien het vervolg van zelf wel verschijnen als jij daar klaar voor bent
Maar ook veel sterkte jeff
 

Tessa baby

Gewaardeerd Lid
Jeff zei:
Hoi allemaal,

Door een groot verlies binnen mijn familie heb ik een tijd niet geschreven. Ik ga nu langzaam aan weer beginnen. Ik weet niet wanneer het vervolg klaar is, maar er komt zeker een vervolg. Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs,

Jeff

Oke dat snappen we veel sterkte
 

Jeff

Toplid
Anne en haar moeder (nieuw hoofdstuk!)

Hoofdstuk 13

Petra stond aan de grond genageld. Ze zag de dochter van de buurvrouw en haar vriendin op het gras liggen met een speen in de mond en knuffels in hun handen. Als dat nog niet raar genoeg was, kon ze duidelijk zien dat ze allebei een luier omhadden. “Wat is hier in vredesnaam aan de hand,” dacht ze. Ze wist niet wat ze moest zeggen. Ze besloot om zich om te keren en naar de voorkant van het huis te lopen. Bij het schuurtje draaide ze zich nog één keer om, zodat ze zeker wist dat niemand haar gezien had. Aangekomen bij de voordeur drukte ze op de bel.

Anne en Julia schrokken van het geluid van de bel. Ze bedachten zich geen seconde en haastten zich via de woonkamer naar boven. Ook Inge had het gehoord. Ze was net klaar met het verschonen van Nina. “Dat zal de buurvrouw wel zijn,” zei Inge. “Blijven jullie maar even boven tot ik jullie roep. Dan ga ik met Nina naar beneden.” Op weg naar de voordeur ging de bel nogmaals. Een paar tellen later deed Inge open. “Hoi Petra, dat heb je snel gedaan, ik had je nog niet terug verwacht.” Petra reageerde daar niet op. Ze keek Inge aan of ze zojuist een spook had gezien. “Kijk, daar is mama,”zei Petra tegen Nina.

Petra keerde ogenblikkelijk terug in het heden en pakte haar dochter van Inge aan. “Hoi lieverd, mama is weer terug,” zei ze tegen haar dochter. Inge draaide zich om en liep naar de woonkamer. Petra ging ervanuit dat dit het teken was om haar naar binnen te volgen. “Het zal mij benieuwen wat ik zo aantref en wat Inge daarop te zeggen heeft. Toen ze de woonkamer binnenkwamen, had Petra een goed zicht op de tuin. Anne en haar vriendin waren er niet meer. “Ga zitten,” zei Inge tegen Petra. “Wil je iets drinken?”
“Nee, dankje,” zei ze. “Ik moet zo gaan. Ik heb thuis ook nog het een en ander te doen. Maar weet je…ik uh…. Ik….nee, laat maar.”
“Is er iets,” voeg Inge.
“Ach, nee hoor, ik ben er met mijn gedachten niet helemaal bij vandaag. Zijn de meiden er ook nog?
“Ja, ze zijn boven,” zei Inge.
“Zal ik ze nog even gedag zeggen en bedanken voor het oppassen?
Daar schrok Inge van. “Volgens mij gingen ze net douchen, dus laat maar. Ik zal wel zeggen dat je geweest bent en de boodschap doorgeven.”
“Nou goed, dan ga ik maar.” Samen pakten ze de spullen van Nina bij elkaar. Petra legde Nina in de kinderwagen en Inge pakte het overgebleven flesje melk uit de koelkast. Petra pakte het flesje van haar aan en stopte het in de luiertas. “Bedankt nog Inge, je hebt me enorm uit de brand geholpen vandaag.”
“Geen dank,”zei Inge.
Samen liepen ze naar de voordeur. Inge deed de deur voor Petra open die vervolgens met de kinderwagen de deur uit liep.

Op weg naar huis bleef het beeld van Anne en haar vriendin door haar hoofd spoken. Ze wist niet goed wat ze er mee aan moest. Waarom waren ze precies zo gekleed als haar dochter. Was het een spelletje? Maar dan zou Inge dat toch wel tegen haar gezegd hebben? Ze snapte er helemaal niets van.
Urenlang bleef de gedachte van de twee meiden in haar hoofd zitten. Toen nam ze een besluit. Ze wilde er toch het fijne van weten. Ze besloot, zodra Nina opgehaald zou zijn door haar ex-man, de dames te gaan confronteren met wat ze had gezien. Ze wist alleen nog niet zo goed hoe…………………..
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Heel lang moeten wachten, maar wat een goed vervolg.
Laat de confrontatie maar snel komen.
Daarbij zouden niet alleen Anne en Julia hun verhaal moeten doen.
Maar Inge net zo goed.
Uiteindelijk heeft zij het allemaal bedacht.
Laat ons nu niet weer zo lang wachten.
 

Jeff

Toplid
Er komt zeker weer een vervolg. Ik ben er op dit moment mee bezig, maar ik weet nog niet precies wanneer het hoofdstuk klaar is.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Anne A 14
DL_Michel Mama Anne-Claire M 9
DL_Michel Verhaal Klaar ANNE EN JOYCE A 1
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Daddy777 Haar of kaal. Pub 22
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 9
P Yael haar weekendje weg 16+ Verhalen 9
N Kim haar verhaal K 33
P Yael haar avond alleen thuis 16+ Verhalen 8
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
P Yael haar vrije middag 16+ Verhalen 21
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
T Betrapt door haar 16+ Board 7
lovediaper Vriendin haar zus Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B hebben jullie wel eens iemand in het openbaar gezien die in haar broek geplast/gepoept had? Polls 91
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
Jayden_dl Nathalie en haar liefde voor luiers N 17
TedWheel Verhaal Klaar Ze gaat op haar knieën voor me zitten. 16+ Verhalen 0
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
luierjong Tess haar eerste keer (hoofdstuk 2) (18+) 16+ Board 4
luierjong Tess en haar eerste keer (DL 18+) 16+ Verhalen 14
Dijkronald Mijn vrouw in haar broek gepoept Broekplassers en Poepers 9
Spreeuwtje Nog niet klaar Astrid en haar nieuwe liefde 16+ Verhalen 39
nina15000 Femke en haar probleempje F 22
nina15000 Verhaal Klaar geheim van Nienke en haar moeder G 79
nina15000 Verhaal Klaar moeder en haar kleine meisje madelon M 62
N noompje stelt haar voor.. Voorstellen 19
Winnie de Poep Lalaloopsy en haar Luierverassing Aanbevolen 4
StayStrong mammie en haar kleinerd <3 M 8
smurfke een vriendin en haar geheim Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Bab Diap Haar of scheren? Polls (T) 4
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
Nattebroek Tanja houdt van plassen in haar Luier T 6
Tuutje24 Luna en haar papa Daan L 300
B jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk J 1
B Debbie in haar natte piesbroek D 3
sonnypup Dracky in haar luier en romper AB/DL Fotos 15
D lotte, haar levens verhaal L 12
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
B Grote vrouw plast nog in haar broek deel 1 en 2 G 3
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
Sardonyx Hoe ik haar ontmoette... (18- AB DL ML JL TL WL PB DR NL PL OL) ~31 delen~ H 124
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
W Dita en haar vriendinnen D 1
L Haar Grote Geheim H 7
L Ik zoek een moeder of vader Contact advertenties 7
Babygirlsara36 Transgender perspectief op moeder dochter relatie 16+ Verhalen 12
lovediaper Mijn moeder Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Similar threads


















































Bovenaan