Verhaal Klaar Campinggeheimen

serial

Toplid
ik heb ook ooit droogbed training gehad, was heel intensief, en uitgerust was ik aan het einde van de training zeker niet, en uiteindelijk heeft het maar kort geholpen. Toen ik uitgegroeid was, en van de middelbare school was, stopte het bij mij uiteindelijk vanzelf.
 
ik heb ook ooit droogbed training gehad, was heel intensief, en uitgerust was ik aan het einde van de training zeker niet, en uiteindelijk heeft het maar kort geholpen. Toen ik uitgegroeid was, en van de middelbare school was, stopte het bij mij uiteindelijk vanzelf.
Mijn neefje had precies dezelfde ervaring en ik heb het vermoeden dat het Mark nog niet uit de luiers zal halen…
 
wat houdt zo'n droogbedtraining juist in ?
Een droogbedtraining is een training die steeds meer ziekenhuizen aanbieden, aan veelal tieners, om van het bedplassen af te komen.

Voor ongeveer een week ga je 's avonds naar het ziekenhuis waar je op de kamer "slaapt" met een andere bedplasser.

De eerste nacht wordt je ieder uur wakker gemaakt, moet je afgesproken wachtwoord zeggen en ga je plassen en nog wat water drinken.

De andere nachten ga je in steeds grotere intervallen slapen, vaak met een plaswekker. Je houdt bij wanneer je door de plaswekker wakker werd of vanuit jezelf. Er zijn ook ziekenhuizen die het zonder welker doen en de staf je regelmatig laten wekken.

Als je toch in je bed plast moet je zelf je bed verschonen en dit ook noteren in je logboek.

Ook krijg je vaak een psycholoog toegewezen die dan met je praat over hoe je denkt in relatie tot bedplassen en andere onderwepen. Ook bepaald een psycholoog of je uberhaupt mee kan doen aan de training. Als er bijvoorbeeld live events zojn als verhuizing, scheiding van de ouders, overlijden enz. dan kan dit een reden zijn die het bedplassen bevordert en dan heeft de training bij voorbaad geen zin.

Na de avonden in het ziekenhuis is het de bedoeling dat je thuis door blijft oefenen met je ouders en het dagboek bespreek je dan weer in het ziekenhuis.

Tijdens deze periode zijn luiers ten strengste verboden. Ik vraag mij dan ook af of er wel een verhaal in zit voor dit forum.
 

friendly

Superlid
Ik ontdek nu pas je verhalen, diapersniper! Ik vind je schrijfstijl erg goed, leest makkelijk weg.
Is er een lijstje van al je verhalen? (dan hoef ik niet zo te zoeken).
 
Ik ontdek nu pas je verhalen, diapersniper! Ik vind je schrijfstijl erg goed, leest makkelijk weg.
Is er een lijstje van al je verhalen? (dan hoef ik niet zo te zoeken).
Bedankt!

Deze familie werd geïntroduceerd in Onderweg en voorafgaand aan Campinggeheimen was Heenreis

Ik ben pas begin dit jaar begonnen met het schrijven van korte verhalen, mijn eerste (waargebeurde) verhaal moet ik nog steeds verder af schrijven. (Dat heb ik ook net teruggevonden en staat hier)
 
Laatst bewerkt:

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
Leuke verhalen die geschreven zijn.
Voor ook deels herkenbaar.
Omdat ik in verleden ook op campings bent geweest in zo wel Nederland als in Frankrijk.

Waar ik ook geluierd heb rond gelopen.
Gelukkig geen pesterijen mee gemaakt op de camping.

Tijdens mijn vakantie ging ik ook winkelen en dagjeuit buiten de camping.
 
Bovenaan