de geweldige oppas

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
Dit is mijn eerst verhaal
Ik heb het niet zelf geschreven maar van het engels naar het Nederlands vertaalt
Ik hoop dat jullie het wat vinden en wacht op reactie's !1

ps ik heb dyslectie dus dan weten jullie dat

deel 1

Ian is een vrij typisch negenjarige jongen, ook al heeft hij een beetje een ondeugende kant .
Zijn oppas Sandy, die nu op de universiteit zit, baby sit al bij hem sinds hij een baby was.
Wat leek op een andere normale avond voor Ian, blijkt heel anders te zijn als gevolg van plotselinge gevoelens dat Ian in de richting van het weer dragen van luiers. Ian krijgt gewoon de kans om zijn verleden opnieuw te beleven door een avond van "baby"-sitting.

"IAN, OPSTAAN JE MOET NAAR SCHOOL!"

Ik werd wakker met een begin. Ik had een droom waarin ik een echte baby was, het dragen van een luier en slapen in een wieg, maar nu was er geen van beide geen wieg, geen luier, nog niet het lichaam van een baby.
In plaats daarvan werd ik wakker in hetzelfde bed, mijn pyjama en mijn normale negen jaar oude lichaam.
Het was weer een van die stomme vroege ochtend om naar school te gaan, en mijn moeder schreeuwde tegen me om op te staan.
Ik realiseerde me dat het geen zin had en probeerde te voorkomen dat ik uit bed moest, na een tijd rolde ik langzaam uit bed, mopperen over hoe ik school haatte.
Mijn droom was een beetje vreemd, maar ik kon het niet helpen, maar ik mis nu dat het voorbij is.
Ik kon het me niet eens herinneren, behalve dat ik erg klein was en dat ik altijd erg blij was.
Nou ja, in ieder geval het was vrijdag.
Ik deed een T-shirt en een spijkerbroek aan en een snelle blik in de spiegel.
Daar stond ik, mijn iets wat te magere lichaam, met mijn bruin haar.
Na het aandoen van mijn sokken en schoenen, ploeterde ik de trap af naar de keuken.
Zoals mijn vader en mijn moeder hun ontbijt aten en hun koffie dronken, heb ik een aantal cornflakes en melk in een kom gedaan en begon te eten, nog steeds met moeite om mijn ogen open.
Het was een regenachtige dag, en het was nog vroeg genoeg dat het nog vrij donker was.
Zoals ik mijn cornflakes op at, herinnerde ik me dat het vrijdag was en ik probeerde er het beste van te maken.
"Hey mam, 'zei ik. "Kan ik naar Brian vanavond? Het is niet een doordeweekse avond. "Brian en ik waren beste vrienden sinds ik me kan herinneren.
"Ben je het al vergeten Ian?" Vroeg mijn moeder me. "Ik heb je gezegd dat je vader en ik naar een film gaan vanavond, en dat Sandy komt om te babysitte.".
'Oh, dat klopt,' dacht ik, want (zoals altijd) was ik vergeten wat moeder me had verteld.
He, ik moet echt zon belangrijke dingen gaan onthouden.
Hoe dan ook, omdat vader overdreef over ons gedrag, voelde ik dat ik iets moest zeggen.
"He, Sandy houdt van me. Ik ben haar favoriete kind! "antwoordde ik.
"Mmm, goed," zei mijn vader. "Ik weet persoonlijk niet hoe ze daar op komt. Maar ja, als je je gedraagt vanavond, dan kan de volgende keer brian komen maar dat we zullen wel zien of Sandy daarmee wil instemmen.
Maar met je kleine acties als het laat is, weet ik niet of dat zal gebeuren
Ik weet niet waar hij het over had. Het was net als twee maanden geleden dat ik iets ergs had gedaan.
Ok, misschien was het een week, maar je krijgt wat ik bedoel. Hoe dan ook, ik voelde me nog steeds redelijk goed.
Ik heb altijd een leuke tijd gehad toen Sandy kwam want in tegenstelling tot alle andere meisjes bij haar op school , was Sandy eigenlijk een meisje dat cool was .
Ik denk dat ze dertien was toen ze begon babysitten, en nu zat ze al op de universiteit,
Ze woonde er nog steeds net als vroeger op de zelfde plaats en nog steeds baby-zit op me voor wat extra geld.
Hoe dan ook, ze was best mooi, maar ze was ook echt atletisch.
Ze deed altijd graag leuke dingen met me, zoals voetbal, gaan rolschaatsen, en het spelen van video spelletjes.
Ze kon zelfs karate!
De andere meisjes die ik kende speelde graag met domme dingen zoals met poppen en je weet wel, andere meisjes dingen
Toen ik mijn rugzak om deedt ging ik naar de bushalte,ik voelde me beter wetende dat het niet zo veel uitmaakt hoe slecht school ging, dan zou ik op zijn minst een vrij goede tijd hebben die avond.
Hoewel de dag gesleept ging was het ook al zo tijd om naar huis te gaan
Thuis heb ik een paar uur tv-gekeken en op mijn PlayStation 2 gespeeld, en dan rond 5:30, hoorde ik een auto toeteren. Ik ging naar beneden en keek door het raam
Als de persoon die haar afgezet wegreed, zag ik haar lopen in de richting van het huis. Ze droeg een witte blouse en een paar enigszins strakke jeans,met haar lange bruine haar waardoor de wind blies.
Maar er was iets anders aan haar, ze droeg iets over haar schouder. Toen ze een beetje dichterbij, merkte ik het een van die baby-tassen was.
De gedachte was meteen dat de baby tas was voor mij.
Ik bedoel, waarom zou ze hem anders nog mee hebben? Ik begon een beetje in paniek te raken, ik dacht moeder had Sandy verteld dat sinds ik was onlangs erg dat ik moet worden behandeld als een baby. Ik raakte in paniek toen ze dichterbij kwam en mijn hart begon te bonken in mijn borst toen ik een beeld in mijn hoofd van mijn vader en moeder die me vast houden terwijl Sandy een baby luier had gehaald en deze bij mij om deed (hoewel ik toe zal geven dat voor sommige reden dat ik een beetje opgewonden was over het idee ook, hoewel ik niet wist waarom).
Zonder na te denken liep ik naar Sandy, ik voelde een brok beginnen te vormen in mijn keel. Terwijl ik liep zei ze: "He kiddo, hoe gaat het? Klaar voor wat plezier vanavond? '
Onmiddellijk smeekte ik haar: "Sandy, alsjeblieft, alsjeblieft kleedt me niet als een baby! Ik zal braaf zijn, ik zweer het. Ik zal voor geen problemen zorgen .... "
Ik werd afgesneden door Sandy die in lache uit barst. Ze moest een hand over haar mond doen om proberen te stoppen met lachen? Wat, heeft ze, vindt ze het idee om me te behandelen als een kleine baby grappig?
Voordat een van ons iets kon zeggen, kwam mijn moeder de deur uit gelopen en begon te spreken."Hallo,Sandy!
He, wat is er zo grappig? '
eindelijk verstikte sandy haar lachen in ,en ze zei: "Ian, je domme jongen! Deze luiertas is niet voor jou! Ik moest babysitten bij een andere familie voordat ik hier kwam,jij gek! "
Ik voelde me roze aanlopen en onder tussen was mijn moeder ook aan het lachen, terwijl dat ik besefte hoe ontzettend dom ik was geweest
Zoals mijn moeder zichzelf kalmeerde , vroeg ze aan Sandy: "Wat, de Thompsons 'jongen? Ik wist niet dat hij nog in de luiers zit. "
Dit zijn Pampers maat 6 die ik heb in de tas. Ik kocht deze tas omdat ik een paar baby's heb met het babysitten in de buurt en ik heb geen om door het hele huis te jagen,
"Wow dat zijn mooie grote luiers!" Mijn moeder zei. "Ik wed dat die zou zelfs in staat zijn om Ian te passen!"
"Mam! 'Zei ik verontwaardigd als Sandy een beetje lacht. Het was al erg genoeg dat ze dat soort dingen moest zeggen, maar het was nog erger voor mij , vooral na wat ik net al zei.
"Nou,onze kleine man heeft ze toch niet nodig omdat kleine man hier zindelijk is vroeg," Sandy en gebaarde naar mij (kleine man was een bijnaam die Sandy mij had gegeven).
"Dat is waar ', zei mama. "Maar ik weet dat je genoeg luiers van Ian’s verschoond hebt in het verleden, Sandy!" Voegde ze er met een lach aan toe.
"MAM!" Zei ik weer en ik voelde me blozen. "Moet je dat soort dingen zeggen?" Ik weet niet waarom ze altijd het gevoel had om dat te doen.
"Oh kom op Ian," zei Sandy. "Je moeder is maakt maar grapjes '. Trouwens, je was zo'n schattige kleine baby dat ik het nooit erg vond om je luiers te verschonen! Sterker nog, ik vindt je nog steeds wel schattig. "Met de laatste regel pakte ze me in een houdgreep
"He, laat me los!" Zei ik, maar deze keer was ik glimlachend. Wat ze niet echt bedoelt om mij te troosten, maar ik vond het altijd leuk als Sandy met me speelde.
Hoe dan ook, een paar minuten later, gingen mama en papa weg, en Sandy en ik ging in het huis, "luiertas" inbegrepen.
"Oke, Ian," zei Sandy. "Je ouders willen dat we hier blijven vanavond, dus ik ga een pizza bestellen.
Waarom ga je niet naar de woonkamer en beslissen we wel wat je wilt doen vanavond? En neem de luiertas met je mee. Als die in de woonkamer staat zal ik hem minder snel vergeten. "
"Oke," zei ik, ik nam de luiertas draaide me om en liep naar de woonkamer. Nadat ik het tegen de muur had neergelegt, Besloten ik op de bank zitten en ging TV kijken.
Terwijl ik keek, kon ik niet na denken over wat ik wilde die nacht wiltde doen, mijn geest bleef drijven over wat er net was gebeurd met moeder en Sandy buiten.
Terwijl ik naar de luiertas keek, En diverse beelden in mijn geest bleven; Sandy zeggen hoe ze gebruikt om mijn luiers te veranderen, moeder te vermelden dat deze maat 6 pampers waarschijnlijk kon me fit, mijn denkbeeldige beeld van mij wordt gedwongen in een luier door Sandy weer ...
Hoe meer ik erover nadacht, hoe meer ik begon te fantaseren over het dragen van een luier. Ik wist dat het een beetje stom was, ik was al negen jaar oud , en iedereen wist dat luiers er alleen waren voor baby's. Maar ondanks dit, ik kon het niet helpen, maar worden gevuld met een verlangen om te zien hoe het zou voelen om een luier opnieuw te dragen. Plotseling herinnerde ik me delen van de droom die ik die ochtend had. Al snel werd ik mijzelf afbeelden liggend op mijn rug, Sandy leunend over me met een luier in haar hand. In mijn gedachten, merkte ze hoe ik was zo'n schattige kleine baby, en dan voor ik het wist, had ik een luier strak geplakt om mijn middel.
Maar het was niet alleen het dragen van een luier, dat was zo intrigerend voor mij. Om dingen te maken nog vreemder, ik had een verlangen om in mijn luier te plassen.
Ik wilde heel graag weten hoe het zou voelen en om gewoon in staat zijn om alles los te laten en de warme plas tegen mijn benen en mijn kruis voelen. waarop Sandy zei: "Heeft mijn kleine baby Ian geplast in zijn luier? Oke, kiddo, laten we dat luier verschonen ... "
Sandy kwam plotseling de kamer binnen, en ik schrok me een beetje toen ik wakker werd geschud uit mijn fantasie.
Ze vroeg of ik wat wist wat we kunnen doen, en ze leek verbaasd dat ik niet antwoordde.
"Je bent grappig vanavond,he Ian ," zei ze. "Eerst dacht je dat de luiertas voor je had meegenomen dan, je springt op als ik de kamer binnen, en nu kun je niets bedenken om iets te doen als normaal je hoofd barst van de ideeën."
'Eh, nou ja, het was een beetje, eh, een zware dag op school, "zei ik, mezelf dwingend in mijn ogen weg te houden van de luier tas leunend tegen de muur.
Dit leek haar tevreden te stellen, dat wel. We begonnen tv-kijken en na een tijdje kwam de pizza en we aten terwijl we tv keken.


Dit was het eerste deel, deel 2 komt zo snel mogelijk
 

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
nou hier dan al een vervolg de rest wordt aan gewerkt maar alles vertalen duurt best wel lang

Deel 2

Nadat we klaar waren met onze pizza en de drankjes die we hadden, bleven we nog effe tv kijken.
Goed dan, de avonds zal waarschijnlijk normaal verlopen.
Maar dit was niet het geval, omdat tijdens een van de reclame blokken, een luier commerciële op de tv kwam
Hoewel de commerciële vrij eenvoudig was, had hij een vrij krachtige invloed op mij.
De moeder in de commerciële gaf zo veel aandacht en liefde voor de baby als ze zijn luier verschoont.
In de commerciële ging met betrekking tot hoe zacht de luiers waren, en ze speciale aandacht besteed over hoe elastische hun luiers waren.
de commerciële leek mij terug te trekken naar de tijd toen ik nog een baby was, en dat de luiers nog steeds enigszins vertrouwd hebben.
Zo veel als ik me probeerde ongeïnteresseerd te lijken, kon ik me er van niet houden om naar elke seconde van de commerciële te kijken.
Ik weet niet of Sandy dit eigenlijk merkte, maar het kan heel goed de reden zijn geweest dat ze besloot om iets te zeggen.
"Wow, het is verbazingwekkend hoe ver de producten zijn gekomen!" Zei ze. "Die luiers zien eruit alsof ze een hoop konden houden. De rekbaarheid van die luiers ziet er ongelooflijk, ook. Degene die jij gebruikte om te dragen waren lang niet dat flexibele. Ik wed dat deze nieuwe luiers niet alleen voor baby’s goed passen, maar ze kunnen jou ook nog passen, Ian! "lachte ze
Daarna keek ik haar aan en zei: "Ik zou zelfs niet verbaasd zijn als mij zouden passen!"
Ik weet nog steeds niet precies waarom ik niet gewoon mee lachen met haar maar ik laat het onderwerp rusten.
Ik denk dat de commerciële invloed had op mij, de aantrekkingskracht van de verklaringen die ze net had gemaakt,
Wat het ook was, ik kon gewoon niet stoppen met mezelf uit te drukken het onderwerp zelfs nog meer, de wens om een luier opnieuw te dragen bleef opduiken in mijn gedachten.
"Ja, ik denk dat het fijn zou zijn om weer een luier te dragen!" Zei ik met een lach van mijn eigen.
Een of andere manier wist ik direct nadat ik het zei dat ik te ver ben gegaan.
Hoewel ze nog steeds glimlachend, Sandy hield op met lachen toen ik dit zei. Ze trok een wenkbrauw op toen keek ze me aan en vroeg: "Uh, waarom zeg je dat, Ian? Zou het niet een beetje vreemd voor een negenjarige om gezien te worden met een luier aan? "
"Uh, natuurlijk," zei ik terwijl ik zenuwachtig lachte.
"Het zou nogal dom. Ik bedoel, uh, ik heb gevraagd om luiers te dragen, omdat ik een baby was.
Ik bedoel, uh, ik heb luiers gedragen sinds ik een baby was, en uh, ik wil het niet of wat dan ook.
Het stomme is. "Met deze, draaide ik me terug naar de TV en probeerde niet te kijken naar Sandy. Ik voelde me weer rood aanlopen en ik wist dat ze nog steeds naar mij keek.
"Uh, wat je ook zegt, Ian," zei ze.Ik kon zien dat ze nog steeds een beetje lacht en hoewel ze zich terud draaide naar de TV en er was ondertussen een beetje een rare spanning tussen ons ontstaan.
Een paar minuten gingen voorbij met geen van ons beiden een woord te zeggen, maar toen begon ze weer te spreken.
"Nou, weet je, Ian," zei ze terwijl ze zich terug draaide naar me.
Ik keek naar haar en ze ging verder door te zeggen "Ik heb nog een paar luiers bij vanavond." Ze knikte naar de luiertas. "Ze zijn vrij groot, ik wed dat ze bij je passen geen probleem.Niemand zou het ooit weten, en je kon zien hoe het zou zijn om weer een luier te dragen. "
Zonder na te denken, zei ik opgewonden: "Echt waar?"
"Aha," zei Sandy. "Ik wist dat het dat is wat je vanavond wilde!"
"Nee!" Antwoordde ik. "Nee, ik maakte een grapje.
Ik bedoel, luiers, zoals, ze zijn voor baby's, toch? Waarom zou ik er een willen dragen?
Maar ', was ik erg nerveus zoals ik dit al zei, en mijn stem klonk wel grappig maar mijn lichaam spande zich een beetje aan.
"Kom op, Ian," zei ze, kennelijk op zoek naar je verleden.
"Je doet raar sinds je mijn luier tas zag. Je kunt me niet voor de gek houden.
Ik weet dat je door om te kijken als je een onstuimige balletje van jongens energie, maar je kan het niet helpen, maar enthousiast bij het idee van dat ik weer opnieuw een luier droeg. "
"Nee, echt, ik bedoel!" Zei ik, hoewel ik ervan overtuigd dat noch haar, noch mezelf. "Dat is te gek!"
"Nou ja, misschien eens kijkje." Met dat gezegd, liep ze naar de luier tas, en haalde er een van de maat 6 Pampers uit waar ze mijn moeder over verteld had. Terwijl ze terug liep, kon ik zien dat ze gelijk had, ook al wist ik niets over de luiers, kon ik vertellen dat hij mij zou passen met geen enkel probleem.
Ze ging zitten en vouwde het een beetje open.
Ze pakte mijn hand en ik voelde de plastic afdekking.
Omdat dit gebeurde, kwam er een nieuwe golf van opwinding die me overspoelde. Ik was er vrij zeker van dat dit de laatste keer was sinds dat ik een luier aanraakte sinds dat ik nog een peuter was, en het zien, voelen, ruiken en vooral maakte liet het mijn lichaam tintelen van opwinding.
Sandy zag blijkbaar iets in mijn reactie, want ze keek me recht in de ogen en zei toen: "Ziet je? Ik wist het. Kom op Ian, ik zal niet lachen, en ik zal het zeker aan niemand vertellen. Je kunt op me vertrouwen.
Zecht, eerlijk, wil je weer eens een luiers dragen? "
Er was iets over de manier waarop ze sprak, dat gaf me het gevoel dat ik het niet kon helpen, maar haar vertrouwen.
Ik was echt beschaamd over haar te vertellen dat ik dit zo graag wilde, maar de blik op haar gezicht was zo oprecht, dat ik besloot om gewoon de sprong te wagen en eerlijk te zijn.
"Nou, ik ..... uh, nou, ja, 'zei ik. "Het is gewoon .... Ik weet het niet, ik denk dat het echt fijn is om het eens opnieuw te doen."
"Nou, waar wachten we op?" Vroeg ze. Ze stond op, nog steeds met de luier in de ene hand, en wenkte me met haar andere hand. "Kom, dan gaan we je luier om doen
Op de een of andere manier is dit niet helemaal wat ik me te verwacht stond.
"Wacht eens even ...vind u dit niet een beetje raar? Ik bedoel, ik neem aan dat je nog niet veel ervaring hebt van luiers veel negen-jarigen. "
"Nou, ik moet toegeven, ik kan niet zeggen dat ik veel mensen ken die luiers willen dragen als het niet nodig.
Maar wat dan, je moet nieuwe dingen uit te proberen, toch?
Dit maakte dat ik me veel beter over het hele idee.
Als Sandy dacht niet dat ik gek was om dit te willen, dan zou het niet zo slecht. Als een grijns op mijn gezicht,
Zei ik opgewonden "Oke, laten we het doen!" Ik sprong van de bank langs haar heen en rende de trap op naar mijn kamer.
Hoewel Sandy ik snel achterna werd gezeten.
hoorde ik haar schreeuwen, "Whoa, vertragen kleine man! Wacht op mij! "
Ik stopte nadat ik in mijn kamer was, dus begon ik op adem te komen, net op dat moment kwam sandy binnen
Ze liet de luier op de grond, liep naar me toe, en speels gooide me neer op mijn bed. Ik glimlachte, toen ze bleef worstelen met mij, houdt ze me in een houdt greep terwijl ik probeerde van haar greep te ontsnappen. Daarna glimlachte zeen zei: "kalmeren, kleine man! Je moet stil liggen als ik je een luier om doe! "
Terwijl ik mijn lachen gekalmeerd heb, Sandy ging naar de luier pakte hem op en gooide het op mijn bed naast me. "Ik zeg je," zei ze. "Dit doet me denken aan toen je een peuter. Het was een hele klus worstelen om je luier te verschonen! "
Deze uitspraak deed me weer een beetje rood aan, maar ik moest toegeven dat het beeld van Sandy mij als peuter zelf neer te zetten om mijn luier te verschonen was wel een beetje grappig.
"Oke, maar ik wil dat je je ontspant en alles mij te laten doen," vertelde ze me.
Ik heb geprobeerd om dit te doen, ondanks mijn pure opwinding om geluierd te worden.
Sandy liet mijn shirt aan, maar rolde het op, zodat mijn buik en borst zichtbaar waren. Daarna maakte ze mijn spijkerbroek open en schoof ze langs mijn benen naar onder.
Ik voelde me behoorlijk lastig, maar ik dwong mezelf te blijven ontspannen. Terwijl ze dit deed, leek het alsof Sandy werd enigszins blij om dit te doen alles.
"Hey Sandy, 'zei ik. "Het lijkt alsof je zit te genieten!"
"Nou," antwoordde ze. "Zoals ik al zei, zelfs als je het niet hoort, je bent een schattig kind.
En ik denk dat je nog schattiger maakt door het dragen van een luier!
Trouwens, het is net een vleugje nostalgie voor mij, ik heb gezien dat je van een baby groeien tot een kind de afgelopen jaren, en het is wel leuk om je te zien kijken, nou ja, als een baby weer ".
Ze greep toen mijn ondergoed en begon deze af te trekken. Terwijl ze dit deed, ging ik automatisch met mijn handen naar mijn piemel om deze te bedekken hier bij liep ik wat rood aan
Sandy giechelde toen ze dit zag en zei gewoon rustig: "Oh Ian ontspannen,, het is niet zo dat ik niet eerder hebben gezien. Vergeet niet, dit is niet de eerste keer dat ik je een luier om doe! "
Dit was vrijwel alleen een schrale troost voor mij, maar het besef dat ik naakt moest liggen voor Sandy zodat zij de luier kon om doen, ik laat langzaam mijn armen ontspannen langs mijn lichaam, terwijl Sandy klaar met mijn ondergoed.
vervolgens pakte sandy de luier naast me. Terwijl ze vouwde het open in de voorkant van mijn gezicht, zei ze: "Oke, kleine man, de luier komt er aan!"

deel 3 wordt aan gewerkt
 

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
moet ik deel 3 er al opzetten of zal ik jullie in spanning houden

zeg het maar ;D ;D ;D ;D
 

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
deel 3


mijn lichaam was nog steeds ontspannen, maar ik moet toegeven dat het voelde erg grappig omdat Sandy mijn beide enkels in een van haar hand nam en tilde mijn benen omhoog. Ik verwacht dat ze commentaar op het krijgen van een duidelijk beeld van mijn naakte kont in haar gezicht, maar ze zei niets toen ze schoof de luier onder mijn kont.
Ze liet me benen weer zakken, en voor ik het wist, trok ze de luier omhoog over mijn middel.
Hoewel ik me nog steeds een beetje beschaamd voelde over de hele zaak, kon ik me er niet van houden om te kijken naar wat Sandy deed. Sandy wist duidelijk hoe ze een luier moet omdoen, want ze nam haar geen tijd om de zijkanten van de luier te trekken om mijn heupen en lint tot beide zijden, zodat het past mij perfect. Het gevoel van de luier om mijn middel was interessant, ik moet toegeven dat het best grappig vond, maar het voelde vreemd maar wel vertrouwd en zeer aangenaam op hetzelfde moment. De zachte en behaaglijke gevoel van de luier was erg geruststellend, en een of andere manier voelt het zachte materiaal tegen mijn huid en voelde ik me ... veilig.
ik ging rechtop zitten en keek naar mijn geluierde zelf om een beter gevoel voor te krijgen. Het paste perfect, in feite, van mijn standpunt, mijn onderste helft leek precies op de baby's die ik had gezien in die luier commercial. Het idee wond me enorm op, vooral omdat het werd gecombineerd met de zachte en veilige gevoel van de luier tegen mijn huid. Ik kon het niet helpen, maar ik kijk naar Sandy, glimlach en zeggen: "Deze voelen ... nou ja, echt leuk!"
"Ik wist dat je het leuk zou vinden!" Zei ze. "Hier, om een betere kijk te krijgen!" Voegde ze eraan toe terwijl ze me bij de pols greep en leidde me naar de spiegel in mijn kamer.
Terwijl ik keek naar mijn spiegelbeeld, was ik enigszins vol ontzag. Ik hief mijn shirt, zodat ik kon de volledige weergave kreeg. De bovenste helft van mijn lichaam zag er net als altijd hetzelfde uit, met mijn bruin haar naar beneden rond de zijkanten van mijn hoofd. Maar vanuit mijn navel naar beneden, leek ik net als een peuter. Mijn luier had een lichte welving in de rug, en de cartoon ontwerpen aan de voorzijde van het duidelijk maakte me weinig voelen. Ondanks het feit voelde ik me nog steeds een beetje dom en beschaamd, ik vond nog mijn spiegelbeeld wel schattig.
Hoe dan ook, ik hield nog steeds het gevoel en het uiterlijk van de luier, en ik voelde me alsof ik nooit wilde opstijgen. Sandy pakte op , plaatste een arm om me heen, en liep de kamer met me uit.
"Kom op, kleine man, laten we naar beneden gaan." Hoewel ik was overrompeld toen ze dit deed, heb ik geen bezwaar. Ik had geen zin om terug mijn broek aan te doen, ik was gelukkig in alleen mijn luier en shirt. Trouwens, het was al een tijdje geleden Sandy had tilde me op en droeg me als dit, en om eerlijk te zijn, heb ik een beetje gemist.
Sandy zette me weer op de bank zitten beneden, en zei toen: "Wat dacht je van een beetje muziek, kleine man? Je houdt van rock muziek, toch? '
'Reken maar! "Zei ik.
Ze draaide de radio en ging opzoek naar het meest populaire rock-station in onze stad.
Ik had onlangs zin gekregen in het luisteren naar muziek, en ik vond rock het beste.
Ik wist niet echt de bands, maar ik vond een groot deel van de nummers die ik hoorde op de radio leuk.
Onmiddellijk luisterde ik, en ze speelden een van mijn favoriete nummers. Ik stond op van de bank en stapte in de song. Voordat we het wisten, waren zowel ik als Sandy mee te zingen met de muziek. We hebben zelfs gedanst en deed een beetje luchtgitaar. Ik had een geweldige tijd en het feit dat ik een luier droeg zelfs gleed uit mijn gedachten.
Nou ja, totdat Sandy plotseling stopte in het midden van een ander nummer, dat is. Ze blijkbaar kreeg een geval van de slappe lach en kon niet stoppen met lachen.
"Wat?" Vroeg ik haar een raadselachtige blik.
"Het spijt me, Ian, maar ik besefte, je deed net zo toen je nog een peuter was.
Je doet nu percies hetzelfde, je zou opstaan en dansen op muziek in slechts je shirt en je luier met een grote glimlach op je gezicht. En iedereen keek altijd en zij hoe schattig je keek en lachte. En het is waar, je doet gewoon schattig dansen in je luier. "
Ik voelde me echt beginnen te blozen toen ze dit zei. Om een of andere reden, wilde ik geen luier meer dragen.
Ik voelde me als een kleine baby en was zeer in verlegenheid gebracht bij het idee van iedereen lacht om mijn dans in een luier. Ik ging naar de bank en ging zitten, een grote frons spreiding over mijn gezicht.
"He, Ian ..." Sandy begon, maar ik wilde niet horen. Ik was negen jaar oud, ik was geen een baby meer, en ik wilde niet dat iemand de opmerking over hoe leuk ik leek in een luier .Hoe meer ik over nagedacht hoe ik deze verlangens om luiers te dragen moest verdragen, hoe meer ik werd lastig gevallen door.
"Kom op, kleine man," zei ze. "Ik heb bedoelde er niets mee ..."
Ik voelde de tranen beginnen te vormen in mijn ogen. "Ik ben geen baby!" Zei ik tegen haar."Ik hoef geen luiers! Ik wil niet de schattige kleine baby zijn die iedereen denkt dat hulpeloos is en moet luiers! Ik ben negen jaar oud, en ... "
Sandy sloeg haar armen om me heen en begon me te knuffelen. "Oh Ian, ik weet dat," zei ze. "Ik weet dat je niet meer twee bent. Ik weet dat je nu een grote jongen, en ik heb niets te veranderen als je geen luiers meer wilt. "
"Dus waarom heb ik dit?" Vroeg ik haar. "Waarom wilde ik een luier vanavond?"
"Nou, ik weet het niet precies, Ian," zei ze. "Maar weet je wat? Het maakt niet uit. Ik weet het, ik weet dat ik blijf vertellen hoe schattig je kijkt, maar je bent nog steeds negen, zelfs als je van het idee van het dragen van luiers. Maar wat dan nog? Ik denk niet dat het een slechte zaak is. Ik bedoel: je bent nog heel jong, maar je hebt tenminste geluk in herinneren hoe het was toen je jonger was. De meeste mensen vergeten gewoon alle dingen over hen toen ze peuters, En ik denk dat dat je coole persoonlijk is. "
"Echt waar?" Vroeg ik.
"Ja," zei ze. "Je versloeg me in het voetbal vorige week, weet je nog? En je bent een vrij taaie vechter, zelfs als je een luier draagt, "voegde ze eraan toe met een grijns.
"Yeah!" Zei ik. Vervolgens voelde iets, ik moest plassen. Automatisch, stond ik op om het toilet te gaan.
"He, waar ga je heen?" vroeg Sandy vragend.
"naar de wc," antwoordde ik, niet het geven van een tweede gedachte.
"Wacht eens even," zei ze, terwijl ze mijn arm greep. "Wat precies denk je dat ding om je middel is voor?"
Herinnerde ik me plotseling mijn luier en voelde een beetje grappig. "Wacht, je niet verwachten dat ik uh, je weet wel ... uh, in mijn, in mijn ..."
"Ja, je luier," zei ze. "Kom op Ian" Zei ze en ze haalde uit naar mij en speels aangepakt me op de grond.
Mijn automatische reactie was om terug te vechten. "Oh, je bent nu op!" Zei ik terwijl ik begon te glimlachen en haar pummel met mijn vuisten.
Maar toen ze begon me te kietelen, en ik heb altijd al een hekel aan kietelen. Ik was hulpeloos om haar te stoppen, ongeacht hoe snel Ik heb geprobeerd om mijn handen te bewegen. Erger nog, had de druk op mijn blaas sterk toegenomen, en ik wist niet hoe lang ik het nog kon volhouden
"S.. Sandy!" Zei ik tussen gegiechel. "Je ... je gaat m ... maakt me, p .. p .. plassen mezelf!"
'Dat is het idee, dwaas! "Merkte ze op. "Kom op, kleine man, Ik wil je zien plassen in je luier!"
Ik lachte zo hard dat ik niet eens krijgen in verlegenheid gebracht werd door deze reactie. In plaats daarvan, mijn lichaam gaf weg, voor ik het wist, begon ik plassen zonder enige mogelijkheid om het te stoppen.
Maar de luier deed het de taak, in plaats van mijn plas te voelen doorsijpelen mijn benen, voelde ik mijn prive-omgeving en mijn dijen warm en vochtig als mijn blaas zich leegd.
Tot mijn verbazing, het was het beste gevoel in de wereld, mijn lach in combinatie met het warme gevoel voelde ik me zeer gelukkig, en zelfs enige schaamte dat ik in mijn luier had geplast voelde ik niet.
Een of andere manier Sandy kon zien dat ik het had gedaan, want ze stopte kietelen me."Daar,was dat nu zo slecht, was het?" Vroeg ze terwijl mijn lachen geluwd.
Ook al was ik een beetje beschaamd om het toe te geven, vertelde ik haar dat het eigenlijk goed voelde. Ze vondt dat blijkbaar niet raar want ze gaf een klein lachje en dan veranderde je van onderwerp.
"Nou, weet je wat, kleine man, het is vrij laat, en je ouders zullen zo thuis. En ze zullen me vermoorden als ze zien dat je nog steeds op. Dus terug naar boven! "
Ze tilde me op en droeg me weer terug te keren naar mijn kamer. Ze weer vertelde me om gewoon vast te stellen op het bed en ontspannen. Ze verliet en kwam terug met een vochtig washandje.
Hoewel ik niet blij was van af te nemen mijn natte luier, ik wist dat ik had geen keuze, dus ik gaf geen bezwaar en nam het af. Daarna begon mijn prive-gebied te wassen met het washandje, en nog eens, mijn natuurlijke reactie maakte me weg te trekken van haar.
"Oh, nu kom op, Ian," zei ze met een glimlach. "Ik kan je niet naar bed sturen als je vies bent, en ik weet dat ik kan je sneller schoon te maken als je effe stil licht."
"O, goed dan, 'zei ik wrevelig. Maar ook al zou ik het niet toegeven aan haar, het voelde ongelofelijk goed
Ze gaf me mijn ondergoed en pyjama's. Ze vertelde me om , mijn tanden te poetsen, en in bed te gaan liggen. Hoewel ik normaal gesproken protesteren om deze commando's gezien mijn ondeugende karakter, ik was moe uit onze activiteiten en had geen zin in ruzie. Terwijl ik dit deed, zag ik dat Sandy mijn natte luier in de luiertas deed, en ze droeg het naar beneden. Tegen de tijd dat ze terug was, had ik me al om gekleed en poetste mijn tanden.Ze besloot om me instoppen, en ze kuste me op het voorhoofd terwijl ze fluisterde: "Ik vond het leuk vanavond. En het maakt niet uit hoe groot je bent, je zult altijd mijn 'kleine man'zijn.
En ik weet dat ik je nooit zal vergeten Ik ben nog steeds degene die je een luier kan omdoen "
Ik dacht dat mijn verlegenheid tot dit had gebracht, maar ik was het niet; Ik heb voelde me gewoon zo bijzonder dat ik niet kon bedenken om wat terug te zeggen. Ik lag daar na te denken over de avond.
Terwijl sandy ging het licht uit en de kamer verliet.

ik ga nu beginnen met deel 4 die zal pas voor morgen zijn
 

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
hier het volgende deel veel lees plezier en wacht op reactie;s dance

Deel 4


Gedurende de rest van het weekend heb ik veel nagedacht over wat er was gebeurd toen Sandy was overgekomen. Ik kon nauwelijks geloven dat Sandy me geluierd had,en op de top van dat, was ik ook nog nat. Het was zo geweldig dat ik niet kon helpen, maar enthousiast toen mama vertelde me dat Sandy volgende week vrijdag weer komt oppassen.
En voor de eerste keer ooit, toen mama vroeg of ik wilde dat brain kwam
Vertelde ik haar van niet. de gedachte om opnieuw geluierd was te spannend.
De week sleepte zelfs meer dan normaal deed, en tegen de tijd dat vrijdag barstte ik van opwinding. Ik werd niet teleurgesteld, want er Sandy was weer met de luiertas om haar schouder. Sandy zij tegen mama dat ze waarschijnlijk de luiertas met haar te hebben voor de komende paar weken, omdat ze nog babysitten met een kind dat niet zindelijk is.
Het was eigenlijk een beetje onhandig wanneer mijn ouders vertrokken die nacht. Ik had niet Sandy gezien dit was de eerste keer in de week, dus er was een vreemde spanning tussen onze normale routine en het feit dat vorige week heel anders was.
Zo veel als ik wilde terug te springen in waar we gebleven waren de week daarvoor, ik had problemen met het vertellen Sandy dat ik wilde weer haar luier mij.
"Zo, kleine man," zei ze. "Wat is er?" (Het was raar, zei ze dit bijna alsof de vorige week nooit was gebeurd).
"Uh, niet veel," antwoordde ik. "Het is een soort van een saaie week."
"Ik wou dat ik jou was ', zei ze. "Niet alleen heb ik had een hoop huiswerk, maar ik en Chad zijn met enkele problemen." (Chad was haar vriend).
Hoewel mijn gedachten bleef maar denken aan luiers, ik luisterde naar wat ze te zeggen had. Echter, aan het einde, kon ik mezelf niet mee bevatten, dus nam ik de sprong te wagen.
'Eh, Sandy?' Vroeg ik. "Denk je dat, weet je, als je het niet erg vindt, zou je, uh, ik bedoel ..."
"Laat me raden," zei ze met een klein lachje. "Wil je dat ik je een luier om doe, toch?"
"Nou, ja, 'gaf ik toe met een verlegen soort glimlach.
"Ok dan kiddo," zei ze met een glimlach van haar eigen. "Ik dacht dat je dat wilde.Gelukkig kwam ik voorbereid, en heb gewoon een aantal verrassingen voor je. Nou, als je het niet erg vindt , waarom we niet gewoon hier in de woonkamer? "
"Oh! Ja, dat zou geweldig zijn! 'Zei ik.
"Oke, want ik wil niet een puinhoop te maken op het tapijt, opstijgen je broek en neer op deze veranderende pad liggen."
Ze haalde dit matje ding en zet het op de grond. Ik voelde me een beetje vreemd om weer naakt, maar niet zo vreemd als de week ervoor. Zoals normaal trok ze mijn broek en ondergoed omlaag, ik zag Sandy het afsluiten van een luier en een paar andere dingen.
Ik ging op de pad voelt raar, maar ook erg enthousiast. Sandy niet vouw de maat 6 Verwen meteen, in plaats daarvan, ze voor het eerst nam deze kleine fles die zei "Baby Lotion" op.
"Ok, nu is dit misschien een beetje raar, maar baby's moeten lotion op hen hebben voordat ze geluierde."
Merken de blik op mijn gezicht, ze zei toen: "Oh kom op Ian, ik weet dat je niet echt een baby bent. Maar als ik je ga luieren, doen we het op mijn manier oke?
Ik knikte mijn hoofd, hoewel was ik niet weg van het idee. Ik begon weer te voelen als een baby. Aan de andere kant, een deel van mij vond dit idee super.
Het was zeker behoorlijk raar dat Sandy de baby lotion zetten in haar hand en masseer het in mijn eigen omgeving en mijn kont. Maar ik wist dat dit is wat ze deed om de kinderen bij wie ze de luiers verschoonde, en plus het voelde vrij goed.
Ze nam toen een beetje uit fles met babypoeder. "Ik wil niet dat mijn kleine man naar een luieruitslag krijgt, nu kan ik?" Zei ze met een sluwe kleine grijns. Terwijl ze tilde mijn benen op en schudde de baby poeder op mijn kont voelde ik een groot gevoel van vreugde, de baby poeder rook geweldig en ik heb nog een kleine schok van opwinding toen ik nog een baby was.
Sandy nam toen de luier en schoof hem onder mijn kont. Ze sloeg me op het, besprenkeld wat meer baby poeder op mijn voor-en voor ik het wist, had vastgemaakt de luier om mijn middel strak. Toen ik opstond, voelde ik me heel gelukkig en goed, leuk, net als een baby.
Zoals Sandy doet ze de baby benodigdheden weg, ze wenkte me naar de bank en klopte erop, vertelde me om te gaan zitten.
Nadat ik dat deed, Sandy keek me serieus en begon te spreken. "Ok, Ian, luister, want dit is ernstig. Vorige week gaf me je een paar ideeën, en om eerlijk te zijn, vind ik je absoluut schattig in je luiers. Maar omdat ik waarschijnlijk nooit meer deze kans, en omdat ik vind je leuk, ik wil uw volledige medewerking vanavond. De deal is, je doet wat ik zeg, geen vragen gesteld. Als je weigert, zal ik alles tegen je ouders zeggen over jou en het dragen van luiers. "
Ze zag de geschokte blik op mijn gezicht, en zei toen: "Ik weet Ian, maar ik wil echt niet te hebben om dat te doen. Alles wat ik vraag is je volledige en totale samenwerking. Als u niet wilt dat om dit te doen, nu vertel me, en ik zal dan de luier af doen en we zullen een 'normale' avond. Anders, de deal is ingeschakeld. Dus wat zeg je ervan? "
Ik moet toegeven dat ik was een beetje verward over dit alles. Wat heeft Sandy in petto hebben, en waarom was het zo ernstig met haar? Ik was zeker een beetje verbaasd zo goed, dus ik had een kans om na te denken
Zo cool als Sandy was, wist ik niet te twijfelen voor een seconde dat ze mijn ouders alles vertelt dat ik luiers hou, en ze zouden haar ongetwijfeld geloven over mijn daden uit het verleden. Ik was een beetje zenuwachtig over het geven van Sandy wilt volledige controle over mij. Maar met mijn luier voelde ik me zo goed dat ik niet wilde om het uit te doen.
En trouwens, het was Sandy, en ik vertrouwde haar.
"Ok," zei ik. "Ik zal het doen. je hebt volledige controle. "
"goed" Zei ze. "Oke Ian, denk eraan, alle medewerking verlenen, geen 'maren'. Maar maak je geen zorgen, als het echt te veel voor je wordt, gewoon 'Stop!' roepen, En de luier gaat uit en de avond zal normaal zijn. Heb je het? "
"Begrepen," zei ik, een goed gevoel dat ik een manier had, maar zich nerveus voelen dat de dingen kon krijgen zo slecht dat ik nodig zou hebben om te stoppen met schreeuwen.
"Oke dan, laten we beginnen met het veranderen van je kleding. Maak je geen zorgen ', zei ze het zien van de blik op mijn gezicht. "Dat luier gaat nergens heen totdat die verschoont moet worden. Maar ik wil dat je je shirt uit doet. "
Terwijl ik dit deed, zag trek ze een kledingstuk uit de luiertas: het was een van die een-delige set van pyjama's voor baby's, die ik later leerde heette een footed sleeper. Het was echter groter dan een voor een baby, in feite, het zag er precies de juiste maat voor mij.
Dit verbaasde me zerker. Ik bedoel, luiers waren een ding, maar nu Sandy wilde dat ik baby kleding ga dragen? Waarom was ze zo vastbesloten, en wat was het punt?
Zoals ik vastgelegd in alleen mijn luier, vertelde ze me om haar al het werk te laten doen, dus ik bleef ontspannen als ze begon om mij in de slaper (de pyjama) te krijgen.
Ik voelde me een beetje dom en nog meer als een echte baby, maar onze deal was nog vers in mijn hoofd, dus ik maakte geen bezwaar.
Sandy maakt de rits dicht, ik moest toegeven, ik hield van het gevoel van het. Ik voelde me warm op zowel de buiten-en de binnenkant. Ik voelde een glimlach naar de overkant van mijn gezicht als ik gedacht dat beetje meer, vooral omdat ik de vulling op mijn voeten voelen.
Voordat ik het wist, had Sandy nam me in haar armen en droeg me, nou ja, als een baby over naar de bank. Mijn Benen Waren Aan de Overkant van an van Haar Armen en Mijn kleed dan de other. Terwijl ze ging zitten, gebruikte ze een arm om mijn hoofd te ondersteunen en ik voelde mijn lichaam rusten in haar schoot. Ik voelde nog steeds een beetje raar, maar ik was zeer comfortabel ook.
Terwijl u mij, ik zag haar handen in de luiertas en trek een baby fles vol melk. Ze was nog steeds het steunen van mijn hoofd met een arm en gebruikt de andere hand naar de tepel van de fles te bewegen in de richting van mijn mond. Zoals het kwam in de buurt, ik duwde hem weg en zei: "He! Ik wil niet drinken uit een fles als een kleine baby! "
"Ah ah ah, Ian," antwoordde ze. "Vergeet niet onze deal. Ik heb de Controle hier. En stoppen met praten. Vergeet niet, baby's niet praten."
"Wat ..." begon ik te zeggen, maar ik werd afgesneden toen ze de fles in mijn mond duwde. Maar ik kende onze deal en begon rustig te zuigen aan de fles. Het was gewoon normale melk, en hoewel het moeilijk was om de melk eruit te laten komen, ik begon eigenlijk wel te genieten. Het was erg ontspannend, en ik begon te voelen dat ik het erg warm kreeg en gezellig en ik voelde me de warme doek over mijn hele lichaam, het zachte lichaam Sandy's waar ik in lag, en de zachte bekleding van mijn luier op mijn kont.
Ik sloot mijn ogen en ik bleef verpleegkundige van de fles, en ik begon mezelf weer voor te stellen als een echte baby. De gevoelens die ik voelde waren zo echt en voor ik het wist voelde ik blijdschap over mijn lichaam. Dit werd nog versterkt omdat Sandy begint met wat babytaal met me praten, zegt dingen zoals: " Drink de hele fles maar leeg brave Jongen! "dit was Geweldig,
Uiteindelijk, de fles op was, en Sandy haalde het uit mijn mond. Ik Opende Mijn Ogen en zag Haar naar Beneden reikt en knijp Mijn wang te zeggen: ". O, kleine Ian, Je bent gewoon zo schattig" Ik voelde een glimlach op mij gezicht
Mijn Maag voelde een beetje grappig, maar voordat ik iets kon zeggen, wist Sandy al wat te doen. Voordat ik het wist, stond ze op, zet me over haar schouder en begon klopjes te geven op mijn rug. Kort daarna voelde de smaak van de melk in mijn mond en Liet ik een boer.
Daarna verschoof me naar haar heup. Ze stak haar hand in de luiertas opnieuw en pakt een fopspeen. Ze stopte het in mijn mond, die om wat voor reden heb ik geen bezwaar tegen helemaal en begon gelukkig te zuigen. Ze legde me neer op de bank en ik voelde me ontspannen, waardoor al mijn baby gevoelens gewoon genieten
Sandy vervolgens haalde een kleine teddy beer en vertelde me om het vast te houden. Dat deed ik, en in plaats van me te schamen of raar, ik was gewoon denken aan toen ik klein was en gebruikt om mee te nemen opgezette dieren de hele tijd.
Terwijl ik daar lag, Sandy ging naast me zitten en begon zachtjes door mijn haar te vrijven.
Dit verzacht me nog meer, en door de blik op haar gezicht, Sandy genoot er ook van.
Toën besefte ik dat ik moest plassen. Herinneren dat ik geluierd en hoe goed het de vorige keer voelde, met slechts een kleine inspanning lukte het en liet mijn plas lopen. Al snel was mijn blaas helemaal leeg en voelde de warme vocht tegen mijn benen en piemel in de lekkere luier
Sandy moet dit gemerkt hebben, omdat ze opmerkingen te maken. "Uh-oh, 'Zei ze voldaan met eenkinderachtig stam." Het lijkt erop dat iemand een natte luier heeft! We kunnen hem beter maar meteen verschonen! "
Met dat tilde ze mij van de bank en legt me op het aankleedkussen.
Ik was nog steeds zuigen mijn fopspeen en klemde mijn beer. Ik ging gewoon door om te ontspannen en ik voel dat sandy mijn natte luier verschoondt.
Ik heb un beetje schrik omdat Ik voelde iets kouds aan piemel voel sandy was begonnen om mij te maken!
Binnen een korte tijd Sandy had schoongemaakt mijn hele kont en prive-gebied, en na snel toepassen van enkele meer poeder, ze deed me een nieuwe luier om en bevestigd mijn slaper back-up.
Daarna vertelde ze me te gaan zitten en ze pakt mijn fopspeen. Ze begon toen te spreken.
"En, wat denk je? '
"Wow!" Zei ik tegen haar. "Dit is geweldig! Beetje raar op het eerste. En ik voel me een beetje dom om te zuigen aan een fopspeen en het drinken uit een fles, maar het voelt .... goed ... nice. "
"Ik dacht dat je het leuk zou vinden," zei ze. "Maar zie je, ik dacht niet tot het werkte als ik niet de controle over je dat. Toën ik begon te denken, wat ze zei en het was waar. mett sandy die me in controle had, had ik de configuratie op een zorg in de Wereld, net als een echte baby
"Nou," zei ze. "Onze Tijd zit er zo op, kleine man. Tijd voor jou om te gaan slapen."
Sandy hielp me uit mijn slaap en mijn luier, en ze zetten alle baby spullen zo veranderde ik weer in mijn normale kleren aanhad. naarmate de avond eindigd, ik begon na te denk over het aanbod van mama dat brain mag komen.
Mijn mischevious geest begon te werken, en plotseling mijn hoofd was gevuld met een idee voor mijn goede vriend.
"Hey Sandy, 'Zei ik." Hoe gaat de volgende week als je op mij en brain moet passen ...

Volgend deel komt er aan
 

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
thanks dance

ik werk aan de laatste delen want zet die er in een keer op
 

slaaf.johannes

Superlid
sorry maar hier ben ik gestopt met leesen het komt van de vertaaler en kan het niet meer goed volgen

in het begin ging het nog maar het woord steets erger


heel jong, maar je hebt tenminste geluk in herinneren hoe het was toen je jonger was. De meeste mensen vergeten gewoon alle dingen over hen toen ze peuters, En ik denk dat dat je coole persoonlijk is. "
"Echt waar?" Vroeg ik.
"Ja," zei ze. "Je versloeg me in het voetbal vorige week, weet je nog? En je bent een vrij taaie vechter, zelfs als je een luier draagt, "voegde ze eraan toe met een grijns.
"Yeah!" Zei ik. Vervolgens voelde iets, ik moest plassen. Automatisch, stond ik op om het toilet te gaan.
"He, waar ga je heen?" vroeg Sandy vragend.
"naar de wc," antwoordde ik, niet het geven van een tweede gedachte.
"Wacht eens even," zei ze, terwijl ze mijn arm greep. "Wat precies denk je dat ding om je middel is voor?"
 

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
ja klopt ik probeer al alles zo goed mogelijk te vertalen maar het probleem is dat je op begeven moment dingen over je kop begint te zien

ik doe echt mijn best maar ook nog met dyslexie is het best lastig want nu dat je het zeg van de fouten was het mij niet eens opgevallen

gr dl boy
 

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
hier het volgende !1

Deel 5

Blijkt het zou nog interessanter dan ik oorspronkelijk gedacht had.
Mama vertelde me dat ze de volgende vrijdagavond een hele nacht weg zouden blijven tot zaterdagavond, en dat ze met Sandy hadden afgesproken om in ons huis te blijven slapen.
Toen ik mijn moeder vroeg of het in orde zou zijn als Brian ook kwam, ze zei dat het prima
Ik ging bellen naar Sandy en het haar te vragen.
Ik dacht dat een beetje meer over wat Sandy en ik kon doen met Brian, ik belde Sandy en heb haar te laten weten over mijn plannen.
Ik was een beetje verbaasd, niet alleen vond et Sandy prima met al mijn ideeën, ze was eigenlijk heel enthousiast over.
Ik weet het niet, misschien had sandy een nieuwe liefde gevonden om negen jarige een luier om te doen.
Hoe dan ook, ik sprak met Brian die vrijdag, en zoals gewoonlijk, was hij blij om langs te komen.
"Ja, dat is cool," zei hij. "Sandy is altijd cool ik ben daaar in het verleden wel eens geweest.
Vrijdagavond kwam, en Brian en ik reden gewoon met de schoolbus naar huis en stapte op bij mijn halte uit.
Bij mij thuis aangekomen, speelde we op de computer en op mijn PlayStation 2.
En zelfs toen Sandy aankwamen, hebben we de avond normaal uitgespeeld.
Mijn plan voor Brian zou plaatsvinden in de volgende ochtend, en zelfs wij hadden zo veel plezier met haar
Toen het tijd er was om naar bed te gaan, nadat we in bed lagen
Vroeg sandy "Ok Brian, "Ik wil gewoon zeker weten. Je bent geen bedplasser, hè?
Hij keek een beetje beschaamd te worden toen ze dit vroeg, en onmiddellijk reageerde hij door te zeggen: "Wat? Nee! Natuurlijk niet! "
"Het is ok," zei ze. "Als je in bed plast, er is niets voor te schamen. Ik wil het alleen maar weten. "
"Nee, echt!" Zei hij en hij keek nog steeds ongemakkelijk.
Ik wist dat hij niet in bed plassen, maar als iemand me vroeg, zou ik ook een raar gevoel krijgen.
"Ok, dan is het prima. Maar ik ga geen natte lakens wassen, dus als ik erachter kom in de ochtend dat je gelogen, er is een groot probleem, ok? "
"Eerlijk gezegd, 'zei hij. "Ik ben geen bedplasser. Het gaat niet gebeuren. "
"Ok. Nou, goede nacht, jongens. "
Met dat, verliet ze de kamer. Ik en Brian begon te praten, en hij vroeg: "Wat is er met haar? '
"Nou," zei ik. "Ze wil gewoon om er zeker. Ze vroeg het me zelf ook de eerste nacht.
Maar hey, had hij beschaamd mij op school een paar weken geleden, beweert dat hij niets bedoelen en dat het allemaal in goede pret. Nou, dit was gewoon mijn manier om hem terug te pakken, en het was ook allemaal in goede pret.
Hoe dan ook, nadat we een beetje gepraat hadden, vielen we in slaap.
Echter, ongeveer 8 uur de volgende ochtend voelde ik dat Sandy me wakker maakte.
Ze had gebruikt van een wekker om op te staan, en ze vertelde me te zwijgen, zodat ik brain niet wakker maak. Ze had in haar hand een kom met warm water.
We hebben geen tijd om zijn hand in warm water leggen. In plaats daarvan, zeer voorzichtig, Sandy hief Brian's deken en licht goot het water over het kruis van Brian's.
Gelukkig werd hij niet wakker. Als we allebei giechelde, vertelde ze me om te doen alsof ik sliep, omdat ze ons zou komen wakker te maken.
Toen ging ik weer liggen en sloot mijn ogen, hoorde ik sandy schreeuwen "Oke, jongens, ik weet dat het zaterdag, maar jullie moeten opstaan!"
Zoals ik deed alsof ik net was opgestaan, en Sandy ruk mijn deken van me af.
Ik keek naar Brian, die nog in het bezit zijn eigen deken stevig zodat hij niet hoefde op te staan.
"Ok, Brian, jij ook, 'zei ze. Ze bleef spreken als ze trok zijn deken uit om. "Kom op, als we moeten opstaan ..." Ze pauzeerde toen ze keek naar de natte plek rond zijn kruis en op de vellen. Ik keek naar haar gezicht en zag een blik van verbazing, bijna walging.
Brian keek neer op de natte plek en een blik van complete shock gekruist over zijn gezicht. Hij opende zijn mond, maar er kwam geen geluid uit, en hij keek naar Sandy, dan naar mij, en dan weer terug op de natte plek.
"BRIAN!" schreeuwde sandy. "Je zei dat je niet in bed plast!" Ik begon wat boosheid in haar gezicht te zien.
"Maar ... maar ... ik ben niet!" zij Brian. Zijn stem was onzeker en ik kon zien dat hij zich schaamde.
"Ik kan het niet geloven!" Zei ze. "Nou, ik heb te veel natte lakens gewassen in het verleden, en als tegen me liegt, moet ik je gewoon straffen!"
"Nee, echt, 'begon hij te zeggen. Hij eigenlijk klonk alsof hij stond te huilen. "Ik bedoelde het niet zo ..."
Maar Sandy zou het niet hebben. "Ik zei toch dat er een groot probleem zou zijn als je een nat bed had.
Dus zie de gevolgen onder ogen, Brian.
Ian, jij komt met mij, en als je niet doet wat ik zeg, zul je dezelfde straf krijgen als Brian. "
Haar stem was bloedserieus, en ze draaide zich om en vertrok. Ik gaf Brian een nerveuze blik en zei: "Dude, je heb me nooit vertelt dat je in bedplast
Brian keek heel boos en zei: "Maar ik ben niet! Ik zeg het je, ik ben geen bedplasser! "
"Nou," zei ik. "Dit is het enige waar Sandy echt serieus over is.
Het spijt me, maar ik ben gehoorzaam tegen haar, ze is te gek. Ik moet doen wat ze me vertelt. "
Brian keek een beetje bang en hij realiseerde zich zelfs dat ik niet aan zijn kant stond.
Vervolgens verliet ik de kamer en sprak met Sandy.
we lachte een beetje over wat er net was gebeurd.
Ze vroeg me of ik was er ok mee was, en hoewel ik een slecht had, herinnerde ik me heel goed hoe slecht hij me in verlegenheid gebracht, dus ik besloot dat ik dit wilde nog steeds te knoeien met hem op een meer.
Wat ik nog steeds niet kon geloven dat Brian werkelijk geloofde dat hij in bed geplast had, ik denk dat het zo snel gebeurd was dat hij niet besefte dat het water is en niet plas.
Hoe dan ook, als Sandy klaar is, ging ik terug naar de kamer waar Brian was.
zenuwachtig, zei ik: 'Het spijt me, Brian, maar ik heb moet haar helpen om je te straffen asl ik het niet doe zal ze mij ook straffen. Dus, ik moet zeggen ... sorry "
Brian keek nog nerveuzer, en ik denk dat hij wilde proberen de kamer te verlaten. Maar op dat moment kwam Sandy.
Ze sloot de deur, en dan zei: "Wel, gezien de kleren die je nu draagt een puinhoop zijn, zullen we moeten ze uit moeten doen.
Brian zei: "echt niet! Ik heb geen andere, en ik ga hier niet naakt! "
Maar Sandy zei: "Maak je je geen zorgen over je andere 'kleren'. Maar als je niet je kleren uit doet, denk ik dat ik je zal moeten helpen. Ian, kom hier en help me. "
Met dat, Brian probeerde om een pauze te maken, maar Sandy pakte gewoon zijn pols en trok hem naar haar toe.
Terwijl ze vast hield hem op zijn plaats, verwijderd ik zijn shirt, dan zijn natte broek. Zoals Sandy hem vast hield in zijn ondergoed, merkte ze op: "Wel, omdat je niet meewerkt, zal ik je gewoon moeten vast binden."
Brian worstelde zo hard als hij kon, met een blik van gemengde woede, angst en hulpeloosheid op zijn gezicht.
Maar Sandy hield nog steeds vast, en ik nam een stuk touw dat ik had in mijn kamer en bond een van zijn polsen aan het poot van mijn bed. Ik deed hetzelfde met zijn andere pols. Ik heb geprobeerd om het te laten lijken dat ik dit niet echt willen doen. Sandy laat hem los, en wij beiden keeken we naar brain.
Het realiseren van hoe hij nu niets kon doen, Brian zag eruit alsof hij stond op het punt om te huilen. "Wat ga je met me doen?" Vroeg hij zwakjes.
"Maak je geen zorgen, kleine Brian," zei en ze trok zijn ondergoed. "je straf zal gewoon bij je passen. Als je gaat naar het bedplassen, zullen we er gewoon voor moeten dus niet nog een gebeurt.
Sandy en ik glimlachten naar elkaar. Brain Noem me een vreselijke vriend, maar ik genoot er een soort van om de controle te hebben over Brian en verlieten de kamer.
Ik wist aan het einde van dit alles dat we zojuist had hem te vertellen dat het een grap was, en voor nu, terugverdientijd was alles wat ik wilde.
"Ok, Ian, laatste kans om terug te trekken," zei Sandy. Ik vertelde haar dat ik nog wilde ver wilde gaan, dus pakte ze de luier tas die onze bevoorrading in zich had.
Sandy en ik gingen terug naar mijn kamer. Brian had geen echt een antwoord op de luiertas, goed, totdat Sandy een maat 6 Pampers luier eruit haalt. Het duurde een paar seconden voor Brian te registreren wat het was, maar als toen hij dat deed, een nieuwe look van angst op zijn gezicht.
"NEE!" Schreeuwde hij. "Ik ben niet van plan om een luier dragen! Nee, nee, nee, nee! Iemand help! Ze gaat me een luier omdoen! "
"Geez, Brian, kalmeren," Sandy zei ze begon aan de luier ontvouwen. "Het is zo dat niemand je kan horen"
Wanneer Brain het woord "gag" hoorde hij leek te kalmeren. Echter, zoals Sandy de luier volledig opvouwde en begon te lopen naar brain, zijn reactie ging van woede naar smeken.
"Alsjeblieft," zei hij, met tranen in zijn ogen. "Alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft stop. Ik ben geen baby!
"Nou, je hebt je wel in bed geplast, en baby’s doen dat ook, en die moeten luiers. Dus, omdat je je gedraag als een baby, ga ik je behandelen als een baby.
Brian begon toen furieus schoppen zijn benen, maar Sandy greep zijn beide enkels in de ene hand (toegegeven, Brian was niet de grootste jongen). Ze vroeg me om een handdoek, en nadat ik aan haar gaf, legt ze het onder hem. Toen vroeg ze me voor de baby poeder, en ik gaf het aan haar, opnieuw proberen te kijken alsof ik medelijden had met Brian.
Ik zag hem snikken nu als Sandy begon poeder zijn kont en kruis. De geur van de baby poeder vulde de kamer, en gek genoeg, het trillen van de worstelende lichaam Brian's maakte hem nog meer op als een echte baby. Ik begon oprecht medelijden met hem te krijgen, maar ik had besloten dat ik niet terug zou gaan naar beneden.
Vervolgens plaatste sandy de luier eronder Brian. Ze trok langs zijn benen over, trok het tussen zijn benen, en strak getaped beide zijden om zijn middel.
"Daar," zei ze, afstoffen haar handen af. "Dat luier zal ervoor zorgen dat de baby niet meer natte lakens meer maken op.
Sandy liet me in de kamer met Brian. Daar was hij, liggend op het bed met tranen rolden over zijn wangen, geluierd net zo veel als hij was toen hij een baby was.
Door zijn tranen zei hij: "Ian, alsjeblieft, ik smeek je,laat haar stoppen! Ik wil niet een luier dragen ... Ik ben geen baby! "
Maar ik helaas schudde mijn hoofd en vertelde hem dat ik geen keus had. Kort daarna,kwam Sandy terug in de kamer, nu met een baby fles vol melk in een hand. Dit maakte het allemaal nog erger voor Brian, en hij begon te smeken haar niet om hem te laten drinken.
ze schoof de fles in zijn mond. Toen hij werd gedwongen om het te drinken, de tranen bleven gieten over zijn gezicht, en Sandy maakte het nog erger voor hem door neerbuigend koeren hem en zeggen dingen als "Goede baby, drink de hele fles maar lekker leeg."
Nadat hij de fles op had, nam ze het uit zijn mond en zet het opzij. Dan, tot mijn verbazingbegon sandy te lachen.
Hij realiseerde zich dat de grap nu meer dan dat was, ik zelf begon ook te giechelen. Ik bedoel, het was echt wel grappig dat brain een luier draagt en flesvoeding kreeg.
Zoals we lachten, Brian kijkt verward, maar nog steeds in verlegenheid gebracht en als snikte hij, vroeg hij: "Wat, vinden jullie dit grappig is? Het plaatsen van een ... eenluier om mij, en ... "
"Nee, nee, Brian," zei Sandy tussen het lachen. "Dit alles was een grap, dat Ian en ik kwam met!"
'Dat klopt,' zei ik terwijl ik begon hem los te maken van het bed. "Je hebt echt niet in bed plassen, we goten er wat water op.
Herinnerde ik me plotseling dat ik niet kon Brian vertellen over mij het dragen van luiers."... Voor een van de baby's die ze verzorgt. We kwamen op het idee van Sandy er heel boos op je voor bedplassen en het dwingen je in een luier. "
Als ik klaar was om Brian los te maken, nam hij dit alles binnen Relief spreiding over zijn gezicht toen hij besefte dat Sandy niet echt dat ze nodig had om de baby hem. Zodra hij volledig nam het in, hij kreeg vervolgens boos op mij.
"Je ruk!" Zei hij. "Hoe kun je me dit aandoen? Om je beste vriend? "
"Hey man," antwoordde ik. "Vergeet niet hoe verschrikkelijk ik me voelde na je me beschaamde laatste keer!"
Helaas heeft dit het probleem niet oplossen, en hij was nog steeds erg boos op me. Ik wist niet wat te doen, ik had niet verwacht dat hij zijn deze gekke, en ik begon een slecht gevoel over wat we hadden gedaan.
Sandy voelde de spanning tussen de twee van ons, maar gelukkig had ze een idee. Zonder waarschuwing en tot mijn grote verbazing (en Brian's),pakte sandy me op en drukte me op de grond.
"Ok Ian," zei ze, haar gezicht ongeveer een centimeter uit de buurt van de mijne. "Jouw beurt! Brian, geef me nog een luier! "
Ik zag een kwade grijns over het gezicht van Brian's zoals hij nu besefte dat het mijn beurt was om te worden geluierd. Na de extreme vernedering die hij had meegemaakt, zou dit zoete wraak zijn voor hem. Toen hij zich omdraaide, Sandy glimlachte naar me en fluisterde: 'Kom op, Ian, meespelen, dan is dit je kans om te worden geluierd
Het realiseren van haar logica, Ik kalmeerde een beetje. Hoewel ik was een soort van verlegenheid gebracht te worden geluierd in de voorkant van Brian, was ik ook erg enthousiast, omdat ik niet denk dat ik de kans om een luier te dragen dit weekend te krijgen. Plus ik kon niet denken aan een andere manier om hem te laten kalmeren. Maar ik wist dat ik niet kon laten Brian beseffen dat ik het leuk vond, dus ik probeerde te kijken geschokt toen ik zag hem over te komen met de luier.
Sandy geïnstrueerd Brian om mijn kleren uit te trekken. Ik zette een soort van nep strijd op, en ik heb zelfs valselijk smeekte om het niet te doen. Maar toen gebeurde het onvermijdelijke ... Sandy gepoederd mijn kont en voor ik het wist was ik weer in een luier.
Brian was duidelijk aan het genieten van zichzelf.
Sandy ging zelfs de extra ver met mij, niet alleen moest ik drinken uit de fles, maar Sandy droeg me als een baby, terwijl ik zoog op een fopspeen. Ze hebben me zelfs gekietelde en me "gedwongen" om in mijn luier te plaseen.
Hoewel dit brauin verbaasde, hij vond het geweldig en gebruikten het als een geweldige kans om dingen als zeggen "aww,ian heeft in zijn luier geplast!!’’
De logica achter dit alles was prachtig. Hoewel ik moet toegeven dat het moeilijk was om op te treden alsof ik werd vernederd (want ik was zo blij), ik hield van elke seconde van mijn baby behandeling.
Ik denk zelfs dat Brian kwam in het behandelen me als een baby maakte het zelfs nog beter. Maar hij had een bal me voor de gek, ook. Grappig genoeg, hoewel hij dacht dat hij en Sandy zijn een grap over mij te spelen, in werkelijkheid waren we een grap met hem te spelen, gezien alleen de twee van ons wist dat ik mijn kinderachtige staat lief te hebben.
Echter, de grap alleen maar duren zo lang. Sandy zet het spel tot een einde, en nadat ik uit mijn luier, ik kon vertellen Brian was veel gelukkiger. Hij had me vergeven voor wat Sandy en ik hadden gedaan. Vervolgens hebben we beiden gelacht naar onszelf en hoe grappig we leken de luiers.
Al snel was het tijd voor mijn ouders om terug te zijn. Sandy heeft ons gezweert dat ze niemand zou vertellen over wat er gebeurd was dit.
Ze zei toen: "doei doei ', zoals ze ons verlaten.Direct na mijn ouders binnen, en had een kort gesprek met Sandy. En verliet ze het huis, en was het tijd voor Brian om te gaan. Nadat ze beide weg waren, ben ik gewoon ontspannen en dacht over alles wat er gebeurd was die dag.
Oh ja, voor het geval je je afvraagt wat Brian had gedaan om me in verlegenheid te brengen zo slecht, er is geen manier waarop ik zeg het je. Als je denkt dat dat gedwongen in een luier is slecht, je hebt geen idee van de vernedering leed ik aan vorige stunt Brian's.
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Best een leuk verhaal, maar die machine-vertaling is behoorlijk hopeloos ;)
Sommige zinnen moet je echt even herschrijven, en de Engelse woorden er uit halen.
Toch leuk dat je het geplaatst hebt !1 .
 

killer11

Als je mij op skype wilt laat wat weten
nou hier is het laatste deel !1

Deel 6
Na Brian en ik onze gekke oppas ervaring hadden gehad was het week-end was al snel voorbij en ik was al weer op weg naar school voor de week.
Brain en ik deden net als of er niks was gebeurd en we waren nog "normale" vrienden, en we hebben nog steeds een goede tijd met elkaar en mat al onze andere vrienden op school.
Het probleem was dat Sandy niet meer zou komen voor een lange tijd, onder andere ze was erg druk bezig met school , en de weinige keren dat mijn ouders besloten om uit te gaan in de komende zes weken was klein.
Dit was geen groot probleem in het begin, maar na de eerste paar weken,begon ik de luier om mijn middel te missen.
Ik kon niet stoppen met denken over hoe blij ik was met het dragen van een natte luier.
Mijn verlangen werd steeds sterker, en het kwam op het punt dat ik moeite had met concentreren op school.
Ik begon met te voelen of dat ik gek werd.
Wat maakte het zo veel slechter is dat ik niemand om mee te praten had want niemand wist dat ik een luier gedragen had na mijn baby tijd.
Behalve ... Brian. Maar het feit dat hij nooit iets over gezegd had toonde duidelijk aan dat hij niet helemaal geïnteresseerd was.
Hij zou het zelfs zijn vergeten wat er gebeurd was , dacht ik, en om hem te vertellen dat ik we van genoten had was denk ik geen goed idee.
Aan de andere kant had ik het gevoel dat als ik het niet iemand vertel, ik zou ontploffen.
Ik begon beelden in mijn hoofd te krijgen hoe ik het hem zou vertellen en hoe hij zou reageren.
Ik vroeg me af of hij dacht dat ik echt raar of dom was.
Ik vroeg me af of hij het iemand anders vertellen.
Belangrijker Ik vroeg me af of hij zou nog steeds mijn vriend wilde zijn.
Na het geven van veel denken, heb ik eindelijk besloten dat ik hem zou vertellen.
We waren beste vrienden voor zo lang ik me kan herinneren en ik voelde wel dat ik hem alles kon vertellen.
Omdat ik bij hem ging slapen komend week-end, besloot ik dat dat de beste tijd zou zijn om het hem te vertellen.
Ik dacht dat er veel aan, en ik was erg nerveus en bang dat hij me zou uitlachen of denken dat ik echt raar was.
Toch bleef ik besloten om het te zeggen, en besefte dat ik niet kon terugtrekken.
Zodra vrijdagavond kwam, wachtte ik tot we klaar waren met eten met zijn familie.
Toen we binnen kwamen op zijn kamer, begon ik me een beetje ziek te voelen in mijn maag toen ik begon met het bouwen van mijn moed om het hem te vertellen.
We wierpen ons neer op de grond neer, hij merkte dat ik een beetje grappig keek.
"Ian, ben je oke? Je ziet er een beetje ziek uit of zoiets. '
Ik haalde diep adem en zei: "Kijk, Brian, ik heb iets wat ik je moet vertellen."
Hij zei: "Ok ... ga je gang."
"Nee, het is echt echt serieus," zei ik tegen hem. "Je moet zweren dat je het nooit tegen iemand vertelt."
Hij pauzeerde en zag er zeer geïnteresseerd in wat ik te zeggen had. Een paar seconden later zei hij: "Goed, ik zweer het, ik zal het niemand vertellen. We zijn beste vrienden, weet je nog? "
Als ik me herinnerde dat hij inderdaad mijn beste vriend was, nam ik nog een diepe adem, en zei: "Ok, hier gaat het.
Vergeet ongeveer een maand geleden, toen je naar mijn huis kwam, en Sandy er was om op ons te babysitten ... "
Wanneer hij terugdacht aan wat er gebeurd was, glimlachte hij een beetje en zei: "Oh ja ... eigenlijk ha ha, wow, die gekke meid die ons luierd!
Ik probeerde me zelf het te vergeten, maar ik herinner me nog hoe bang ik was en hoe grappig het voelde om een luier opnieuw te dragen zei hij. "
Het gevoel dat er een knoop begon te vormen in mijn keel, prate ik nerveus verder. "Dat is het ding, 'zei ik. "Je weet nog wanneer ze mij een luier om deed? Nou, dat was niet de eerste keer dat ik een luier had gedragen. "
"Natuurlijk was dat niet, doofus," zei Brian tegen mij met een glimlach. "Je droeg ze toen je een baby was.
Ik ook. Iedereen toch
"Nee, nee, dat is niet wat ik bedoel," zei ik en voelde mijn zenuwen een piek bereiken, een paar weeke voordet je kwam had ik al een luier gedragen die sandy me omdeedt.
"Wow, ik wist niet dat je nog in bed plast, Ian."
"Nee, je begrijp het nog steeds niet.
Ik heb ze niet nodig, voor het bedplassen of wat dan ook.Ik, nou, ik ... hou er van om ze te dragen. "
Toen zag ik zijn mond open vallen, ik voelde dat het makkelijker zou zijn als ik bleef praten. Voordat ik het wist, begon ik alles eruit te flappen al mijn gevoelens over luiers en behandeld te worden als een baby.
Brian zei niets en zag eruit alsof hij had moeite had met ademhalen toen zijn mond open viel en ik gelanceerd in het verhaal van hoe ik had gezien dat Sandy’s luiertas bij had, hoe ze me had aangeboden om mij te luier, en hoe leuk ik vond, en dat ze me de week erna als een baby zou behandelen.
Zoals ik verder vertel, voelde ik de knoop in mijn keel strakker en strakker worden en ik voelde me meer en meer misselijk.
Brian's blik van schok niet slijten, en ik merkte dat mijn stem erg gespannen en nerveus was.
Tegen het einde, heb ik zelfs gemerkt dat ik tranen in mijn ogen had.
"... En dat is hoe we het idee gekomen zijn om een grap uit te halen op je en om te doen.
Sandy verbaasde me toen ze besloot om mij te luieren, maar ik deed alsof ik het niet leuk vond.
Ik vond het geweldig, hoewel ik nog steeds niet begrijp waarom. "
toen ik klaar was, bleef Brian gewoon naar me kijken in ongeloof. Hij opende zijn mond om iets te zeggen, maar dan weer dicht.
Niet wetend wat anders te zeggen, gewoon flapte ik het eruit: "Ja, ik weet het, het is echt stom en raar en je denkt waarschijnlijk dat ik een freak ben, maar je begrijpt het niet, ik heb nagedacht over dit voor weken en weken en ik moest gewoon wat te vertellen ... "
Maar Brian toen sneed me af, en tot mijn grote verbazing merkte ik dat hij tranen in zijn ogen had. "Ian, ik kan het gewoon niet geloven."
'Hier komt het,' dacht ik. Hij wil vast geen vrienden meer zijn.
Maar ik besefte al snel dat het tranen waren van vreugde, omdat hij zei, "Ik had dit nooit verwacht. IAN, IK VOEL op exact dezelfde manier! toen Sandy mij gepoederd en geluierd had, was ik beschaamd, maar een deel van mij hield de hele ervaring bij. Ik hield van de geur van het baby poeder en het zachte gevoel van de luier.
Maar ik wilde niet dat jullie het zouden weten, dus ik deed heel boos over de hele zaak.
Maar sinds die tijd, dacht ik er ook alleen maar aan. Maar ik kon het je nooit vertellen. Je zou gewoon denken dat ik dom was. "
Niet te geloven, de nervositeit was gewoon afgetapt van mijn lichaam en met een brede glimlach op mijn gezicht. Het was op dat moment dat ik wist dat Brian en ik beste vrienden voor het leven zouden zijn. Maar het werd nog beter, want Brian zei toen:
"Mijn verlangens werd zo erg dat ik het niet meer onder controle had. Ik reed op mijn fiets naar de supermarkt en kocht een pakje Pampers Maat 6. Ik was erg nerveus over, maar ik was in staat om om lang mijn ouders te komen.
Nu draag ik ze elke avond en ik heb er ook in geplast! En het wegwerken van hen is geen probleem, ik zet bij de vuilnisbak buiten en de vuilnisman neemt ze iedere morgen weg.
Daarmee stond hij op en sloot zijn deur. Hij ging toen naar zijn kast. hij rommelde wat door zijn kleren en binnen een paar seconden kwam hij uit met een geopend pak maat 6 Pampers.
Opgewonden sprong ik op en zei: "Wel waar wachten we op?"
Een brede glimlach verspreidde zich over zijn gezicht en hij zei: "Ok, maar ik eerst!"
Al snel trok hij al zijn kleren uit, terwijl ik een luier uit de verpakking pakte en vouwde het open. We hadden elkaar al eens naakt gezien, dus het was niet echt zo raar om hem naakt te zien.
Het was vreemd, om mijn beste vriend een luier om te doen.
Omdat ik enig kind was, ik nog nooit had iemand geluierd, dus het was nieuw voor mij. Maar al snel ontdekt hoe het moest, en net nadat ik alles had afgeplakt zei ik: klaar! "
Het was nogal een spektakel. Brian deed altijd een jongens blik, wat met zijn rechte door zijn blonde haar, mager lichaam, en blauwe ogen. Om eerlijk te zijn, hij eigenlijk leek veel op een echte peuter terwijl hij daar lag in zijn luier.
"Ok, nu ik," zei hij met een glimlach. Binnen een paar minuten had ik ook een luier om.
Hij gaf me zelfs een speels tikje op mijn geluierde kont en zei: "zo klaar!" (Hey, het is niet zo raar, voetballers doen het de hele tijd, toch?)
We bleven boven om met onze luiers te spelen.
We hebben elkaar als baby’s behandelde, en toen zijn ouders kwamen, hebben we een film gekeken in zijn kamer.
Halverwege de film, moest ik plassen, dus ik had natuurlijk besloten het in mijn luier te doen.
Nadat ik het liet lopen, vertelde ik Brian erover.
Hij keek me aan en zei: "Nou, ik denk dat we baby Ian een schone luier kunnen omdoen!"
Ik lachte alleen maar, op een kinderachtig stem en zei: "Oom Bwian, ik schone luier?" Vervolgens glimlachte ik naar hem en stak mijn duim in mijn mond.
"Tuurlijk," zei hij. Ik hield mijn duim in de mond als hij verschoond mijn luier, mijn natte luier ging in de kast.
Nadat ik verschoont was, merkte ik dat hij al goed nat, en ik zei: "Uh-oh, lijkt erop dat iemand anders een ongelukje had in zijn luier!"
Hij lachte schaapachtig lachte en zei: "Ik heb pee pee gedaan! Wil een schone luier!Waaaaaa! "
Zoals ik lachte verschoonde ik zijn luier. Helaas, we hoorden dat zijn moeder komt, en nadat we onze kleren weer aan hadden over onze luiers, kwam ze binnen en vertelde ons dat het tijd was om naar bed te gaan. Toen we klaar waren voor bed, hebben we besloten om onze luiers aan te houden. Zoals ik in slaap viel die nacht, kon ik niet denken aan een keer in mijn leven dat ik zo gelukkig was.
Ik had niet veel van een kans om nog te praten met Brian de volgende ochtend voordat ik moest gaan..
In de komende weken waren Brian en ik waren zeer voorzichtig te praten over onze nieuwe gemeenschappelijk belang. Gelukkig kregen we nog een kans om plezier te hebben in onze luiers, en ik gaf Brian zelf wat geld om een paar van baby dingen te kopen als een baby fles en een fopspeen. Ik vond een oude teddy beer en een baby deken over te nemen naar zijn huis..
We hadden een heel goede tijd samen.


Einde
 

Kingdark

Gewaardeerd Lid
Kan je de link naar het originele Engelse verhaal plaatsen? Ik herken het van ergens maar kan het zo direct niet vinden.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Thunder2016 Een geweldige luier ervaring G 7
K geweldige site! en direct even een vraag over eerste echte luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
lisa-speen geweldige test voor allemaal Pub 20
A Nieuw verhaal: Erika's geweldige dag Broekplassers en Poepers 2
tommie22 Oppas gezocht Contact advertenties 6
L Gezocht oppas omgeving gorichem Contact advertenties 5
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
Bart Oppas gezocht voor aankomde week een dagje Contact advertenties 3
L Ik zoek vrienden en dan oppas Contact advertenties 14
O Opzoek naar leuke mommy/daddy of oppas Contact advertenties 5
M Virtuele babysitter. Contact advertenties 16
M Ik wil Oppasser worden. Voorstellen 22
K Oppas Mammie Voorstellen 40
Steef/AB Papa of oppas mama gezocht omgeving noord-holland ? Voorstellen 5
B Oppas of nanny gezocht, waar te vinden? Pub 2
L Oppas lotte Voorstellen 21
Y oppas Milan O 5
G Hallo kleintjes Oppas pappie hier!! Voorstellen 37
Daddy_28 Oppas voor a.s zondag en nogmaals voorstellen Voorstellen 4
mama van AB25 Mama zoekt voor abtje een lieve oppas mama Voorstellen 20
vanbartje Oppas Colette O 34
N Voor alle kansloze gasten zonder oppas/mama/whatever Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
N basispakket (oppas)ouder. Algemeen 7
K Mijn buurmeisje de oppas M 134
romper Jeanette de oppas J 16
Rainn tieners behoefte aan oppas ? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 42
Liefmeisje (verplict)dagje shoppen met (oppas)mama Pub 5
zonnetje de nieuwe oppas N 3
J De oppas O 34
R Hoe de oppas.... H 18
DL_Michel de Oppas (B) O 0
DL_Michel de Oppas (A) O 3
W Mijn buurmeisje als oppas. M 9
Bovenaan