Een nieuw interieur

knuf

Gewaardeerd Lid
Een nieuw interieur

Daar lig ik dan, op mijn rug in een ledikant te kijken naar een draaiend mobieltje. In de verte klinkt een muziek doosje. Ik sabbel rustig op een speentje en voel duidelijk een natte luier onder mijn rompertje zitten. Ik wacht op wat er komen gaat....

Hallo, Ik ben Stefan. Hoe ik in bovenstaande situatie terecht ben gekomen, ga ik jullie nu vertellen.

1) Een nieuwe klant

Ik ben al geruime tijd eigenaar van een interieurbouw bedrijf. We hebben een kleine werkplaats waar we met 5 vaklieden de mooiste inrichtingen maken.

Ik help zelf ook mee op de werkvloer maar ik ben ook verantwoordelijk voor de verkoop.
Samen met de klant worden de mogelijkheden besproken die eigenlijk eindeloos zijn. Hierna worden er gedetailleerde 3d schetsen van gemaakt. De klant kan op deze manier vooraf al zien hoe de meubels eruit komen te zien.
De klanten zijn zeer te spreken over deze methode. Meestal krijgen we na het tonen van de tekeningen complimenten en nog belangrijker een opdracht.
De laatste tijd hebben we veel Bed en Breakfast klanten. De meubels die we daarvoor maken zijn allemaal pronkstukjes. De meeste zijn ontworpen in de stijl van het huis of in een bepaald thema. Vooral die thema kamers zijn erg leuk om te maken. We proberen ons altijd zo goed mogelijk in te leven en doen vooraf veel onderzoek.

Twee maanden geleden belde er een nieuwe klant. Een vriendelijke dame aan de andere kant van de lijn: "Hallo met Susan, Kunnen jullie ook een interieur voor een kinderdagverblijf maken?"
Natuurlijk is dat geen probleem voor ons. De laatste tijd maken wij al veel bijzondere meubels en ik verwijs haar door naar onze website. Onze website is pas bijgewerkt en al onze laatste projecten met foto's staan erop.
"Ik heb jullie website al bekeken" zei Susan, en ze vertelde dat ze onlangs in Bed & Breakfast 'de Toren' had geslapen. Ze was zeer te spreken over de inrichting en had van de eigenaar ons adres gekregen. "Zou u een keer langs kunnen komen?" Natuurlijk is dat geen probleem en we plannen een afspraak een dag later om de details te bespreken.
Ik ga weer verder met een kast die voor een kleding winkel op maat gemaakt moet worden. De laatste tijd wordt het steeds drukker met klanten die “via via” binnen komen. Een goed teken! Het betekend in ieder geval dat de huidige klanten tevreden zijn.

De volgende dag vertrek ik op tijd naar het kinderdagverblijf. Het was ongeveer 20 minuten rijden. Ik had mijn schetsboek bij en was benieuwd naar de huidige situatie en naar de ideeën van de klant. Ik parkeer mijn werkbus bij een oude boerderij. Hier moet het zijn. Vanaf de parkeerplaats loop ik via een paadje naar een poort. De poort zit dicht en een bordje waarop staat "Eerst aanbellen a.u.b." wijst naar een deurbel. Ik druk op de knop en direct begint er een kinderliedje te spelen. Zo te zien is de achterkant van de boerderij omgetoverd in een kinderdagverblijf. Er staat een degelijk hekwerk om de tuin die deels begroeid is met een klimop plant. In de tuin staan diverse speeltoestellen en er is een grote zandbak.
"Hallo?" hoor ik terwijl het kindermuziekje stopte met spelen. Ik vertel dat ik een afspraak heb met Susan over een verbouwing. "Oja, Stefan was het niet? ik maak de poort open."
Ik hoor een zoemertje en duw de poort open. Ik zie in de verte al iemand naar buiten komen. "Stefan? Hoi ik ben Susan." Ze vertelde dat het vakantie tijd is en dat ze nu 6 weken gesloten zijn. Kunnen we mooi de verbouwing regelen. "Koffie?" en we lopen naar binnen.
Het was meteen duidelijk dat we een kinderdagverblijf binnen liepen. Kleine meubeltjes en Zwitsal geuren. We lopen naar een iets te lage tafel en gaan op de lage bankjes zitten. De kleurpotloden en teken vellen liggen nog op tafel.
"We willen onze verschoon en slaapkamers herinrichten" Ze vertelde dat het steeds drukker werd en dat de huidige inrichting niet meer praktisch was. Na het standaard praatje en de koffie zei Susan "Zullen we eerst even de huidige indeling bekijken?"
We beginnen in de speelkamer. De ruimte had verschillende speelmogelijkheden. Zo was er een zand / klei hoek, en teken en schilder tafel, een hoek met allemaal kussens en verkleed kleren, een bouw hoek met blokken en een grote ballenbak!
Het zag er allemaal keurig verzorgt uit. Hier kunnen de dreumesen lekker hun gang gaan.
"Ik zou me hier ook meteen op mijn gemak voelen.." Susan keek mij vragend aan, en liep lachend verder. De muren waren mooi opgeschilderd met rustige kleuren. Op de grond een aantal gekleurde cirkels. "Hier zijn nu geen aanpassing nodig"

Susan maakte een grote schuifdeur open en we liepen een ruime kamer binnen.
“Dit is de verschoonkamer” Om de hoek staan twee kleine wc's. Verder staan er drie losse commodes tegen de muur met een aantal schappen erboven. Op de schappen liggen verschoonspullen, flesjes doekjes en.... luiers...
Al jaren krijg ik kriebels in mijn buik als ik luiers zie. Een advertentie in een tijdschrift, reclame op tv of de luiers in de supermarkt zorgen ervoor dat het begint te kriebelen.
"Heb jij zelf kinderen?" en ze loopt naar een van de commodes. Ik vertel haar dat ik geen
kinderen heb. Ze pakt met wat moeite een luier van de schap. Ze kon er maar net bij en verteld dat ze veel tijd in deze kamer doorbrengen. Het moet hier zo praktisch mogelijk worden gemaakt. En het pakken van een schone luier is daar ook een onderdeel van.

Ook hebben sinds kort een iets ouder kind met een beperking in de opvang. We moeten ook hem verschonen en dat lukt bijna niet op deze commodes. Ze moeten dus groter worden gemaakt. Ik zal jou straks nog wel wat voorbeelden laten zien.
De luiers wil ik graag direct onder de tafel kunnen bewaren. Elke maat moet in een apart vak liggen zodat we snel de juiste maat te pakken hebben. Ik zal er straks een paar meegeven zodat je de vakken in de juiste breedte kunt maken.
Ik zou ook graag een trapje willen, zodat de peuters zelf naar boven kunnen klimmen. De hele dag peuters tillen krijg je het van in je rug. "Stefan?" Ik was nog met mijn gedachte bij de luiers die ik straks mee zou krijgen... ""Euh.. Ja.. Euh.. Trapje..."
Dan gaan we nog even in de slaapkamers kijken. We lopen de kamer weer uit en laten de schuifdeur open staan. Susan maakt de volgende schuifdeur open en we komen in een iets grotere kamer vol met losse ledikantjes. Het oogt een beetje rommelig door al die bedjes.
"De ledikantjes moeten er allemaal uit" we willen graag stapelbedden zodat we de ruimte beter kunnen benutten. Ook moeten er 1 of 2 bedjes groter gemaakt worden.
"Maak ze maar zo groot dat jij er zelf ook in kan liggen" Ik maak nog wat aantekeningen en foto's van de huidige indeling. Ik rol mijn centimeter uit om wat maten op te nemen. Susan vertelde een bouwtekening te hebben waar alle maten al op stonden. Ik zal die jou straks ook meegeven. Mijn gedachte bracht mij direct weer terug naar de luiers die ik mee zou krijgen.

We liepen terug naar de tafel waar we in het begin zaten. Ze pakte haar iPad en liet nog
wat plaatjes zien van een verschoontafel. "Kijk zoiets zou mooi zijn" Het was een grote commode waar zelfs een volwassenen op kon liggen. We bekeken nog wat plaatjes maar het idee voor de commode was nu wel duidelijk.
"Ik zal de bouwtekening nog even pakken" Susan liep weg en ik staarde een beetje in het rond. Wat zou het fijn zijn als ik hier de hele dag kon zijn. Geen stress aan mijn hoofd lekker spelen en... "Stefan?" Susan was inmiddels weer terug en zag dat ik afwezig was.
"Hier zijn de tekeningen" Een paar keer knipperen met mijn ogen bracht mij weer terug, en samen bekeken wij de tekeningen. Ze probeerde mij duidelijk te maken waar de bedjes moeten komen te staan, maar ik begreep haar niet direct. Loop maar even me dan zal ik het laten zien. We stonden op en liepen naar de blokken tafel. Het was een ronde tafel met vier vaste krukken. In het midden lagen allemaal blokken. We gingen allebei op een kruk zitten en Susan pakte wat blokken uit de bak. "Kijk, hier komt bedje 1..." en ze begon allemaal blokken te stapelen. Het leek helemaal niet meer op een slaapkamer maar meer op een kasteel.. Susan moet er zelf ook om lachen. "Ik laat mij ook altijd gaan als ik aan de blokken tafel zit.. sorry.." Ik pakte wat blokken van de tafel en begon nu zelf ook met bouwen. Samen waren we de slaapkamer aan het nabouwen met blokken.. Het was een gezellig kwartiertje maar productief was het niet.. "Volgende keer gaan we met de klei spelen!" grapte Susan.
Ik had inmiddels alle benodigde gegevens en pakte mijn spullen bij elkaar.
"Wanneer hoor ik iets van jou?" Ik laat haar weten dat ik in drie dagen de eerste tekeningen wel af zou hebben. Daarna maken we een afspraak om de ontwerpen te bespreken. Susan vond het prima en stond op om afscheid te nemen. De bouwtekeningen had ik al ontvangen maar ik zou eigenlijk ook nog luiers mee krijgen... moet ik daar nu zelf om vragen? ik kan de maten van luiers ook wel opzoeken toch? Susan zag dat ik wat aan het drentelen was en vroeg "Heb je genoeg informatie gekregen?" euh ja, informatie genoeg maar.. "Je zou nog wat luiers mee geven" het kwam er een beetje moeilijk uit. "Oja bijna vergeten!" wacht even dan pak ik ze even. Susan liep de verschoonkamer weer binnen. Mijn buik begon al weer te kriebelen en vol spanning wachten ik op Susan. Ze had haar handen vol met luiers en zei "Loop nog maar even mee naar de tafel dan leg ik het nog even uit" Ik liep achter haar aan en zag hoe de stapel luiers op tafel belande. "Kijk we hebben verschillende maten" en ze maakte een aantal
verschillende stapeltjes. Het zou fijn zijn als elke luier maat een eigen vak onder de commode zou krijgen. We hebben dus 1,2,3.. 7 vakken nodig. Ik zie dat de breedte van de kleinste en de grootste nogal verschillend zijn. "Deze zijn voor de allerkleinste.." en ze pakt een luier van stapeltje 1. Er moeten ongeveer 30 luiers in een vak passen. Zo kunnen we de hele dag vooruit zonder naar de voorraad kamer te moeten. Susan legt de luier terug op stapeltje 1..
"En deze.." ze pakt nu een luier van de laatste stapel "Deze zou jou ook nog wel passen Stefan!" en ik kreeg een knipoog.. Ze vouwde hem open om te laten zien hoe groot deze was. De luier had een plastic buitenkant en kraakte behoorlijk. Ik begon wat te blozen bij het aanzien van Susan met die grote luier in haar hand. Ze vouwde de luier weer op en werd weer op de stapel gelegd. "Deze zijn voor onze speciale gast" ze had van elke maat 3 stuks gepakt zodat ik de vakken goed kon indelen. Susan pakte alle luiers weer op en liep samen met mij naar buiten. "Leuk kennis te maken Stefan" ik was nog een beetje beduusd van alles en maakte de werkbus open. Ik bedankte voor haar tijd en gaf aan dat ik binnen 3 dagen zou reageren. Susan stond nog met die stapel luiers in haar hand, dus ik maakte de passagiers deur open. Ze legde de stapel luiers op de stoel en zei "Ik hoef ze niet terug hoor!"
 

DL-dinges

Toplid
Wat een leuk verhaal!
Ik ben heel benieuwd hoe Stefan uiteindelijk in dat ledikantje terrecht komt..
 

knuf

Gewaardeerd Lid
Een nieuw interieur (deel 2)

2) Het ontwerp

Mijn vingers vliegen over het toetsenbord en zijn opzoek naar woorden die voorbeelden van commodes en bedjes weergeven. Ik kom een aantal mooie afbeeldingen tegen die ik netjes in een in een nieuwe map bewaar. Ik kan echter geen goede voorbeelden vinden voor het opslaan van de luiers. Hiervoor zal ik echt zelf iets moeten bedenken. Na een uurtje snuffelen heb ik wel genoeg gezien en ga met Sketch-up (een 3d programma) aan de gang. Ik begin met de commode. Ik gebruik een groot matras al de basis. Aan de rechterkant komt een vast trap en aan de linker kant een glijbaan. Zo maken we het verschonen nog leuker voor die dreumesen. Ik bedenk een kantel systeem om het grote bed in drie verschoonplekken te kunnen verdelen. Onder de verschoonplekken komt een kast met vakken voor de luiers. Ik pak de stapel luiers er weer bij. Ik kan mijn handen niet van de grootste luier af houden en vouw hem meerdere malen open en dicht. Zou die mij echt passen? Het zou het best wel eens willen proberen...
Ik meet de luiers op en bedenk een dispenser systeem die de voorraad luiers naar boven drukt. Hierdoor is de volgende luier altijd binnen hand bereik!
Ik ben tevreden met het ontwerp en ga door met de bedjes. Ik open de map met afbeeldingen nog een keer. De meeste bedjes lijken erg op elkaar maar er is er een met een mooi kantel systeem voor de spijlen. Dit bedje gebruik ik als basis en pas het op een aantal plaatsen aan.
Nu moet ik nog twee bedjes aan elkaar zien te koppelen zodat er ook een volwassenen in kan. Het verwijderen van de tussen schotjes is de oplossing. De bedjes zijn zo ontworpen dat je ze op meerdere manieren kan monteren. Ze kunnen gestapeld worden en in twee lengtes worden gemaakt. Top! Ik ben er zelf ook zeer tevreden over.
Ik ben benieuwd wat Susan er van vindt. Ik stuur Susan een mailtje met de eerste schetsen en vraag of ze toevallig morgen tijd heeft. Ik stapel de luiers weer op en leg ze op de grond neer.

Ik ga nu maar snel verder met de kast die ik voor de kleding winkel aan het maken was. De kast moet volgende week klaar zijn. Iedere keer als ik naar de wc loop zie ik de stapel luiers weer liggen. Ik hoor het Susan nog zeggen “Deze zou jij ook nog wel passen” Zou het echt? Zou ik die luier echt passen?
Aan het einde van de werk dag check ik mijn mail en zie een reactie van Susan. "Ziet er geweldig uit" Ik heb morgenvroeg de tijd om het ontwerp te bespreken. zullen we om 9 uur afspreken? Leuk dat ze zo enthousiast reageert. Ik bevestig aan Susan dat ik er morgenvroeg zal zijn en sluit de computer af.
Ik pak mijn spullen en wil gaan afsluiten om naar huis te gaan. Dan loop ik nog een keer terug, ik twijfel nog een keer en pak een grote luier van de stapel. Waarom weet ik ook niet maar deze beland in mijn tas. Ik zet het alarm erop en sluit de buiten deur af. Mijn hart gaat te keer en ik denk dat iedereen door mijn tas heen kan kijken.
Ik stap in mijn werkbus en rij naar huis. Thuis aangekomen trek ik mijn schoenen uit en loop direct naar boven. Nu wil ik het weten ook! Ik pak de luier uit mijn tas en vouw hem open. Ik weet ook niet waarom maar de luier geeft mij een rustgevend gevoel. Ik trek mijn broek uit en leg de luier op mijn onderbroek. Ik begin de luier nu om mij heen te vouwen. En inderdaad, hij is groot genoeg om alles te bedekken. ik vouw de zijflapjes open, en kijk of deze ook dicht kunnen. Ja hoor! de plakkers komen gewoon boven op het voorste gedeelte van de luier terecht. Zal ik dan... Ik twijfel nog even, maar dan ga ik er voor. Ik haal de luier weer tussen mijn benen uit, en ik trek mijn onderbroek uit. Ik pak de luier weer op, en leg hem nogmaals op mijn geslacht. Dit keer zit er geen onderbroek tussen en het voelt geweldig! Ik trek hem tussen mijn benen door naar achter en het gevoel wordt alleen maar beter! Ik wrijf met mijn handen over het zachter plastic en ik weet niet wat ik mee maak. Ik trek de voorkant strak en haal de achterflap naar voren. Ik trek dan de plakkertjes een voor een los en plak ze aan de voorkant vast. Daar lig ik dan op bed met alleen een luier aan. En weet je.. Ik vindt het geweldig! Ik sta op en ga voor de spiegel staan. Het ziet er wel gek uit maar als ik er dan overheen wrijf..
Ik besluit om de luier de hele avond aan te houden maar trek er wel iets overheen. Mijn
spijkerbroeken zullen wel niet passen dus ik vis een pyjama uit de kast. Het is een fleece pyjama die de contouren van de luier duidelijk weergeeft.
Ik trek mijn sloffen aan en ga weer naar beneden. Wat loopt dat raar. De dikke prop tussen mijn benen zorgt ervoor dat ik een beetje waggel. Mijn geslachtsdeel vindt het ook helemaal geweldig. Hij zit zo veilig opgeborgen.. Beneden aangekomen duik ik meteen op de bank en wrijf met mijn hand over mijn pyjama. Pff.. Het lekkerst is het als ik van achter naar voren wrijf. Maar ook met mijn hand onder mijn pyjama over het plastic schuur. Eigenlijk is voelt alles geweldig... Pfff... Het duurt nu niet lang meer. Ik hou mijn handen stil op de voorkant van de luier... Ik probeer het nog uit te stellen maar helaas... mijn opwinding is voorbij..
Ik lig nog een tijdje op de bank na te genieten, maar dan komt de gedachte: Wat ben ik aan het doen? Ik heb er van genoten dat klopt, maar nu voel ik mij raar. Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk die luier af hebben en gaan douchen. Een paar minuten geleden kon ik er nog zo intens van genieten. Ik besluit dat ik de luier tot na het avond eten aan moet houden. Ik klim uit de bank en loop waggelend naar de keuken. Ik ga spaghetti maken vanavond. Ik had gisteren al de boodschappen gedaan dus ik kan meteen beginnen met koken. Uit de onderste keukenla pak ik een hoge pan. Tijdens het bukken voel ik de luier goed onder mijn pyjama zitten. Ik loop ‘s avonds wel vaker in mijn pyjama rond. Ik heb dan het liefst heb ik een fleece pyjama aan. Laatst had ik weer een hele mooie gekocht bij de Hema. Een lichtblauwe met witte strepen en een afbeelding van een beertje aan de voorkant. Ze hadden verschillende maten hangen van maatje baby tot een grote kindermaat. Die laatste maat paste ik met gemak.
Het was inmiddels mijn lieveling pyjama geworden. Vaak als ik thuis kwam van een dag hard werken trok ik deze pyjama na het douchen aan. Ik voelde me dan heerlijk relaxed en kon ik de drukke dag snel achter mij laten.
Ik zette de kraan aan en vulde de pan met water voor de spaghetti. Het water kletterde in de pan waardoor ik aandrang kreeg om te plassen. Ik wreef een keer over de voorkant van mijn luier en dacht "Ik zal toch niet.." De pan was inmiddels vol en zetten hem op het vuur. Vleesje in de pan, groente en een sausje er doorheen en klaar was de spaghetti a la Stefan. Ik zette de pannen op tafel. Nog een glaasje water pakken en ik kan gaan eten. Bij het vullen van het glas voelde ik de aandrang weer opkomen. "Wat als.." Ik ga toch zo douchen dacht ik, dan kan ik het net zo goed laten lopen.. Ik probeerde in mijn luier te plassen maar het lukt niet. Hoe harder ik het probeerde hoe moeilijker het werd. Dan niet, dacht ik, en ging aan tafel zitten. Ik voelde de luier goed zitten en kon mijn benen ook niet bij elkaar houden. De spaghetti was lekker en nadat ik het glas water leeggedronken had, sloot ik even mijn ogen, relaxte een beetje en toen gebeurde het... Ik plaste in mijn luier! Ik voelde de stroom in mijn luier lopen. Ik voelde de luier dikker en warmer worden. Ik plaste in een keer mijn hele blaas leeg! Ik opende mijn ogen weer en keek naar onder. De blauw witte pyjama was boller gaan staan. Ik wreef over de voorkant en keek of ik ergens gelekt had. Dat was gelukkig niet het geval. Ik stond op om ook de achterkant te bekijken op lekjes. Ook daar was het gelukkig droog. Wat kan zon luier dan toch veel hebben. Het gevoel was nog zaliger dan in het begin. Ik kroop weer op de bank ik genoot weer heerlijk van het gefriemel en het betasten van mijn eigen natte luier. Het duurde niet lang voordat hij nog iets natter werd.
 

baby Robin

groot zijn is fijn, maar klein zijn is fijner
Heel goed verhaal voor zover...
Hoop dat de rest ook snel komt !

Heeft dat kinderdagverblijf nog vacatures ? ::)
 

knuf

Gewaardeerd Lid
Een nieuw interieur (deel 3)

3) De bespreking

Ik werd wakker en genoot nog na van de avond ervoor. Ik had jammer genoeg maar 1 luier gepakt en die lag sinds gisteren avond in de container. Als ik er nog een had meegenomen dan had ik deze zeker nu aangetrokken. Ik had een afspraak om 9 uur bij Susan en ik zou er direct vanaf huis langs gaan. Het was al laat en ik moet binnen een kwartier in de auto zitten om nog op tijd te komen. Zou ik nog iets kunnen bedenken om nog meer van die grote luiers aan Susan te vragen? Komt natuurlijk wel stom over maar als ik een test wil doen voor de hoogte van de vakken? Zou ze dat geloven?
Ik pak de laatste spullen bij elkaar en stap in mijn werkbus. Het was een klein half uurtje
rijden volgens mijn navigatie. Het was gelukkig niet druk op de weg dus ik zou ruim op tijd aankomen. Mijn gedachte dwaalde iedere keer af naar gisteravond. Op de bank in mijn pyjama en dan een luier aan... pff.. Ik kreeg weer de kriebels als ik er aan terug denk. Ik parkeer mijn werkbus en stap uit. Bij de poort begint het kinderliedje weer te spelen als ik op de bel druk. Susan maakt de poort open en ik loop de tuin in. "Hoi Stefan!" zegt Susan en geeft mij een hand. We lopen naar binnen en gaan weer aan de lage tafel zitten. "Wat zijn de ontwerpen mooi geworden!" ze vertelde heel blij te zijn. Het was precies wat ze bedoelde. De glijbaan aan het einde van de commode was ook een leuk idee. De vakken voor de luiers vond ze ook goed bedacht. Ik haakte daar meteen op in door aan te geven dat ik nog niet de juiste hoogte had kunnen bepalen. Hiervoor had ik een hele stapel luiers nodig had. Ze keek mij verbaast aan en zei dat ik straks wel even een stapel kon opmeten. Euhm.. niet precies waar ik op hoopte maar ok.
"Hoe groot wordt nou het verschoonkussen?" Ik vertel haar dat het 2 meter bij 90 cm gaat worden zodat er ook een volwassenen op verschoont kan worden. Ze is erg blij met de creatieve manier om de commode zowel voor de peuters als voor volwassenen te kunnen gebruiken. Hoe het in de praktijk werkt moeten we later nog wel bekijken maar het ziet er in ieder geval goed en degelijk uit. Ook is ze tevreden over de bedjes. De mogelijkheid om verschillende opstellingen te maken spreekt ze erg aan. Ook hier bekijken we de mogelijkheid om twee bedjes te koppelen tot een groot bed. Ideaal vond ze, maar ze twijfelde of het wel stevig genoeg is voor een volwassenen. Ik gaf aan dat we dat konden garanderen en dat ik het persoonlijk zou testen.
Susan kon daar wel om lachen en voegde daar aan toe "Dat wil ik dan wel zien!"
Alles was besproken en ik pakte mijn spullen weer bij elkaar. "Loop je nog even mee?" vroeg Susan en liep richting de verschoonkamer. Ik liep zwijgzaam achter haar aan en Susan maakte de schuifdeur open. Ze liep langs een van de commodes naar een doos die op de grond stond. Ze pakte een stapel luiers uit de doos en ze legde deze boven op de commode. Ze pakte een luier in haar hand. Het waren dezelfde die ik gisteravond ook aan had. "En? paste hij?" Ik kreeg meteen een rood hoofd en wist niet waar ik moest kijken. Susan lachte een beetje en pakt ondertussen een hele stapel van de grote luiers tussen haar handen. "Ga je nog iets opmeten Stefan?" Ik pakte snel mijn rolmaat en rolde deze over de luiers uit. Mijn handen voelde het plastic en met trillende handen zag ik dat het 49 cm was. Dat is de inhoud van een pak die ik onder de commode wil opslaan. "Heb je nog genoeg voorbeelden?" en terwijl ze dat zei pakte ze weer een luier in haar hand, en strekte haar arm richting mij uit. Ik wilde niets liever dan die luier aanpakken maar ik durfde toch niet mijn hand uit te steken. Ik draaide een beetje wat genoeg aanleiding was voor Susan om de luier nog een keer aan te bieden. "Ik plaag jou maar een beetje hoor"
en ze legde de luier weer terug op de commode. Je heb er volgens mij genoeg om de vakken in te delen.
Wanneer denk jij de meubels te installeren? Ik vertel haar dat we ongeveer twee weken nodig hebben om de meubels te maken. Hierna bellen we op om een afspraak in te plannen voor de montage. Dat zou mooi zijn zegt Susan. Dan zijn we ruim op tijd klaar voordat de eerste peuters weer naar binnen kruipen. "Zullen we nog even samen met de klei spelen?" grapte Susan.. Ik lachte maar mee en we namen afscheid van elkaar.
 

knuf

Gewaardeerd Lid
Bedankt voor jullie reacties! Leuk om te lezen.
Er komen nog twee delen en ik weet al wat er komen gaat... Pfff..
Morgen middag en vrijdag nog een deel en dan weten we of Stefan echt in het ledikantje komt te liggen.
Groetjes Knuf
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Toby Als je na 9 jaar je account hebben nog steeds een "nieuw lid" bent wordt het toch maar eens tijd om je voor te stellen. Voorstellen 14
LotteXS Ongelukje op een verkeerd moment. HOOFDSTUK 25 IS AF! NIEUW! O 56
wetboy1985 Een nieuw jaar, een nieuwe ronde. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
Robbie_DL zelf een luier vouwen! nieuw ontwerp. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
M Een nieuw gezin ! GL-TB-JL-TL-PL--OL-OB N 37
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
Maestro een Nieuw leven (B) N 7
R Leuke (f) gezocht voor avontuur en een leuke klik Contact advertenties 0
ikbenlieverinluiers Wie heeft er net een ongelukje gehad? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
onderdanigebaby Nog steeds een lastige zoektocht Contact advertenties 0
A ZWART PAKKET, een extreme bondage 16+ Verhalen 9
J Schattige baby boy 29 jaar oud zoekt een mommy of dame om iets leuks te gaan doen samen Contact advertenties 0
D Iemand ontmoeten voor een leuke wandeling? Belgisch Limburg Contact advertenties 1
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 3
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 100
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 37
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 5
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
#Anoniempje666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 12
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
Similar threads


















































Bovenaan