Nog niet klaar Kamperen met oma

Joepie2022

Nieuw lid
Wat een leuk verhaal! Ik ben benieuwd naar de volgende delen van dit verhaal!

Misschien een idee om toe te voegen aan het verhaal

Dat ze Sophie en haar moeder op een andere camping weer tegenkomen!
 

Luierikl

Superlid
- deel 7 -

We vervolgende onze weg, en na nog een stuk rijden en wat plasjes in mijn luier verder kwamen we aan bij een boerderij. Een boerderij met een mini camping erbij. De camper werd naast de weg geparkeerd om eerst eens opzoek te gaan naar de beheerders. We stapte uit de camper, mijn luier voelde ik duidelijk zakken in mijn korte broek en merkte bij elke beweging dat ik hem onderweg weer goed gevuld had met plasjes. Ik volgde oma richting een deur. Oma drukte op de bel en een vrolijke dame deed de deur open. Met een harte welkom kwam ze naar buiten om ons de camping te laten zien. Het veld achter de grote stal was omgebouwd tot een camping veld met een schommel, glijbaan en trampoline. Het veldje was rustig. 3 tenten en een caravan stonden er, onze camper mocht naast de grote gezinstent komen te staan. De dame nam ons nog mee naar het sanitair dat achter in de stal gemaakt was, met een deur aan de buitenzijde. De eerste deuren waren wc's en de achterste twee douches. De deur aan de andere kant kwam in een hokje waarin een verschoontafel stond en babybadje. Oma zei dat is handig. De mevrouw keek ons aan, en zei, maar daar past hij niet meer in hoor. Oma zei nee klopt, maar de verschoontafel hebben we nog wel nodig. De mevrouw keek nu nog snel naar mij. Oma vertelde dat ik niet zindelijk was en ook niet zou worden. De mevrouw begreep het nu meteen. Zou ik dan nog een extra kussen in de gang leggen, mocht deze bezet zijn door de kleinere kindjes, vroeg de mevrouw. Ohw heel graag zei oma, dat is wel handig. Komt voor elkaar zei de mevrouw. Mocht er iets zijn mogen jullie altijd aanbellen.

We liepen terug naar de camper om deze op de plek neer te zetten. Een mooi plekje. In de tent naast de camper kwamen twee meisjes te voorschijn samen met hun ouders. Het waren twee knappe meisjes die een stuk ouder dan mij waren. Ze keken ons aan en knikte vriendelijk. Wij bouwde ondertussen onze camper weer uit met luifel, stoeltjes en tafel. De meiden kwamen naar ons toe om zich meteen voor te stellen. Blijkbaar was er weinig te doen hier. Hallo wij zijn Vive en Laura. We gaven ze beide een hand. Heb jij zin om een spelletje te doen? We wilde net een spelletje gaan doen. Ik knikte beetje verlegen ja. Ik liep met ze mee en hoopte dat ze mijn luier niet zouden ontdekken. Heel lief vertelde de meiden hoe het spelletje gespeeld moest worden. We lagen op onze buik in het gras met het speelbord op een dienblad. Ik keek een beetje af hoe het werkte maar speelde toch leuk mee. Ondertussen keek ik hoe knap de meiden waren, ze gaven me een beetje kriebels. Ineens voelde ik iets, en wist meteen foute boel. Ik voelde mijn korte broek ineens nat worden. Ik werd rood en het leek alsof ik op pauze kwam te staan. Laura keek me aan, gaat het Kris? vroeg ze. Maar ik bleef stil. Wat is er gebeurd schatje zei Vive er achteraan. Ik kwam een beetje overeind en het was duidelijk dat mijn korte broek nat was. Vive kwam overeind en pakte meteen mijn hand. Kom maar, kan gebeuren, gaan we een droge broek bij oma halen. Ik werd mee genomen naar de camper. Maar oma was er helemaal niet. Tranen kwamen in mijn ogen te staan. Vive ging me troosten door me vast te houden en zelfs een kusje te geven in mijn haren. Weet jij waar je broeken liggen? Dan help ik je wel even zei Vive. Ik stapte de camper in en pakte een korte broek uit mijn tas. Maar wist natuurlijk dat ik meer nodig had. Ik huilde nu wat harder. Vive kwam de camper in. Schatje toch, zo erg is het niet hoor. Je mag nog steeds een spelletje met ons doen hoor. Kom, doen we droge broek aan. En haar handen deden voor ik het wist mijn knoop open en trok mijn broek naar beneden. Nu stond ik met een natte broek op mijn enkels en een overstroomde luier om mijn billen. Vive zag de luier nu ook duidelijk. Ohw schatje die moeten we ook even verschonen zie ik. Als of het normaalste zaak was dat ik nog een luier droeg. Ze gaf me een knuffel en zei in mijn oor. Geeft niks jongetje, ik heb meer kindjes geholpen met hun luier. Zal ik je helpen of wil je wachten op oma. Ze zei het zo lief dat ik maar zei, wil je helpen. Natuurlijk zei ze snel. Waar liggen je luiers en doekjes, dan help ik jou grote vent. Ik begon te blozen en pakte uit een kastje een schone pamper en pak doekjes. Ik ging voor haar op de grond liggen, want een nat bed konden we niet gebruiken. Ze maakte de luier open en maakte alles schoon. Ik keek haar beetje verliefd aan. Wat was ze lief en mooi. Ik droomde beetje weg en had ineens een droge luier om. En hoorde ineens Oma in de deuropening. Vive legde uit wat er gebeurd was. Ik kwam overeind en stapte in de korte broek die ze voor me open hield. Haar handen met gelakte nagels maakte de broek dicht en gaf me een tikje tegen mijn billen. Kom je weer mee, Laura zit nog met ons spelletje te wachten. Oma bedankte haar hartelijk en gaf mij een aai over mijn bol en zei, bofkont met z'n buurmeisje. Ik bloost ervan.

Terug bij het spelbord vroeg Laura waarom het zo lang duurde. Vive zei dat ik ook een schone luier moest. Laura keek iets verbaasd maar zei er verder niks over. Die zou vast straks alles wel van haar zus horen. Het spelletje was klaar. Laura had duidelijk gewonnen. Oma riep ons voor een drankje. De meiden schoven bij ons aan en dronken een glas mee en smulde mee van de chips. Ik kwam weer beetje bij en dacht, dit wordt hier vast erg fijn.
 

Luierikl

Superlid
- deel 8 -

De ouders van Laura en Vive kwamen aangewandeld over het veld en zagen de meiden bij ons aan tafel zitten. Ze kwamen op ons afgelopen. Ze stelde zich voor en zagen dat de meiden dat het gezellig hadden. Oma nodigde hun ook uit voor een drankje. Oma pakte nog een stoel onder de camper vandaan en vroeg of ik even op schoot wilde zitten om zo plek te bieden. Vive zei meteen, kom maar bij mij zitten hoor. Ik liep naar haar toe en klom op schoot. Haar handen hielden me bij haar op schoot. Ze legde ze tussen mijn benen en drukte de luier tegen me aan. Ik zat er eigenlijk als een peuter bij, maar het voelde helemaal niet erg. Het was gezellig en werd veel gekletst en oma was totaal niet zuinig met de fles wijn en de chips. Laura vroeg aan ons twee of we mee gingen trampoline springen. Achter elkaar aan rennend gingen we er snel op af. We probeerde tegelijk te springen maar dit liep steeds uit in bijna botsingen. Bij het springen ging mijn shirt omhoog en was blijkbaar mijn luier te zien, maar de meiden zeiden er niks van. Na het springen gingen we liggen op de trampoline en begonnen de meiden te kletsen. Ik luisterde aandachtig. Het ging een beetje aan me voorbij. De mama van de meiden stond ineens naast ons. Gaan jullie mee hapje eten, Kris jij gaat ook gezellig mee. De meiden kwamen meteen overeind en Laura hielp mij overeind en deed zelfs mijn shirt weer netjes. Zo zie je er weer netjes uit en gaf me een knipoog. Oma kwam al aanlopen met haar tas. We gaan gezellig mee zei ze tegen mij. Met z'n allen liepen we richting de weg, om naar het restaurant van het dorp te lopen. De meiden pakte mijn beide handen en sjouwde me mee richting het dorp. Het voelde alsof ik ineens 2 grote zussen erbij had. We kwamen aan bij een gezellig kleine restaurantje waar gelukkig nog een tafeltje beschikbaar was. Drankje en voorgerecht ging er super goed in. Ik zat tussen de meiden in die lekker mee kletste met oma en hun ouders. Ik luisterde gezellig mee, maar bracht niet veel in. Tot ik ineens het woord 'luier' hoorde. Ik keek op en hoorde ineens dat ik waarschijnlijk wel een droge luier kon gebruiken. Zal ik hem even verschonen stelde Vive meteen voor. Haar moeder vulde meteen aan dat Vive een hoop oppas adresjes bij hun in de buurt had en dat een luier verschonen voor haar kinderspel was. Oma gaf een luier en doekjes aan Vive. Ze stond meteen op en zei tegen mij, kom maar grote jongen, gaan we je even droge broek geven. Ik moest er van blozen en de mama van de meiden zei, zo schattig is hij toch. Wat het alleen maar erger maakte. Achter Vive aan liep ik mee naar de wc's. Vive deed de deur van de damestoiletten open en keek even rond, ja daar is het. Kom maar Kris. Ik liep naar binnen. Achter aan de muur was een uitklap verschoontafel. Ze klapte hem open legde de luier en doekjes erop en deed haar armen voor me open. Ze tilde me op en legde me erop neer. Haar zachte vingers maakte mijn korte broek weer open die vervolgens weer richting mijn enkels ging. Ik hoorde de plakkers open gaan. Billen in de lucht zei ze lief. Ik deed mijn billen de lucht in en voelde de koude doekjes over mijn lichaam heen gaan. Met extra zorg voelde ik extra doekjes over mijn balletjes en piemeltje gaan. Zo dat is weer lekker fris zei ze zachtjes. Ik lande terug op de commode maar nu op een droge zachte luier. De luier werd strak tussen mijn benen door gehaald en stevig vast gezet met de plakkers. Ze tilde me er af, zo gaat je broek wat makkelijker zei ze. En deed mijn broek weer omhoog en dicht. Gaf me een tikje en daarna een kusje op mijn wang. Zo knappert ben jij weer helemaal klaar. Ze vouwde de natte luier dicht en gooide deze weg. Klapte de tafel weer in en gaf mij de doekjes. Ik ga even plassen, wacht je hier even? Ik stond verlegen Naas de wc deur te wachten terwijl ik haar hoorde plassen.

Samen kwamen we terug richting tafel en ik ving flarden op, oma was aan het woord en was blijkbaar aan het uitleggen waarom ik een luier nodig had. Ik hoorde natte broeken, nat bed voorbij komen. De ouders leken vol aandacht te luisteren en het te begrijpen. Laura keek me ook lief aan en schoof mijn stoel al op zij. Ik klom erop en zag dat ons eten er stond. De patatjes gingen er goed in samen met weer een drankje. Na een ijsje was het de hoogste tijd om terug naar de camping te wandelen het was immers al mijn bedtijd geweest vertelde oma. De meiden namen me weer op sleeptouw en gelukkig waren we er zo. Op de camping zeiden we elkaar dag en wenste we elkaar welterusten. Vive kon het niet laten me weer een kusje te geven. Laura volgde met een zelfde kusje.

Met de toilettas onder de arm liep ik samen met oma naar de toiletten om nog tanden te poetsen. Oma schrobde mijn tanden, ik kon het ook al lang zelf maar het was er deze vakantie ingeslopen dat oma het deed.. en het voelde ook prima. Met schone tanden liepen we terug. In de camper werd ik uitgekleed tot aan mijn luier. Deze werd op bed door oma verschoond. Mijn pyjama ging eroverheen en oma trok me op haar schoot. Ik knuffelde lekker tegen haar aan. Ze aaide over mijn rug en billen en zei zachtjes. Blijf maar lekker oma haar kereltje, je bent zn schatje. En je boft maar dat die mooie meiden gek op je zijn hiernaast. Ik voelde me er warm van worden. Oma gaf me een dikke kus en stopte me in. Voor ik het wist was ik naar dromenland.
 
Mooi vervolg leuk dat het er 2 waren! Vandaag mag wel vaker gebeuren deze wending van het verhaal had ik helemaal niet verwacht maar super leuk. Misschien leuk als ze nog na de dierentuin gaan pretpark of zwembad! Nu al zin in het vervolg, Misschien draagt 1 van die meiden ook wel luiers snachts wie weet
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
-little-cub- Verhaal Klaar Samen kamperen 16+ Verhalen 3
Leon Naar oma N 6
Luierikl Logeren bij Oma L 132
L Oma Pub 3
L Bij Oma en Opa deel 1 B 14
joop Oma O 0
Similar threads



Oma


Oma

Bovenaan