Nog niet klaar Kamperen met Oma

Luierikl

Superlid
- deel 13 -

We lopen weer verder door de winkelstraat, ik zie in de etalage dat mijn pamper weer redelijk zichtbaar wordt. Maar weet ondertussen dat oma daar over gaat, dus loop maar rustig mee in de hoop dat niemand iets geks zegt. De lijstjes zijn bijna afgevinkt. Alleen de bikini's nog. We lopen een winkel in waar ik nog nooit geweest ben, ik kijk mijn ogen uit. Het hangt er vol met onderbroekjes en bh's. En veel vrouwen kijken mij schattig aan. Met toch een beetje een rood heeft loop ik achter de dames aan. Ik neem plaats op een stoeltje en wacht rustig wat er gebeuren gaat. De meiden zoeken langs de rekken en ook oma loopt tussen de rekken door. Ik kijk wat verlegen om me heen. De meiden komen terug met beide een bikini in hun handen. De hokjes zijn allemaal bezet en wachten naast mij tot er een gordijntje open gaat en er een hokje vrij komt. Ze gaan samen het hokje in en Laura zegt, kom maar je zit hier ook zo zielig. Ik loop het hokje in en sta nu naast de meiden. Ze kleden zich beide uit en ik kijk mijn ogen uit. Een meisje zonder kleren heb ik nog niet veel gezien. Op hun onderbroekjes na staan ze nu naakt naast me. En passen ze hun bikini. Ze bekijken elkaar van alle kanten en beoordelen of het mooi zit. En dan vuren ze ineens de vraag op mij af. Vind je het mooi Kris? Al stotterend zeg ik verlegen "ja heel mooi" en merk dat ik ondertussen alweer een plasje laat lopen. Ze halen me beide aan en kleden zich weer om. Met een rood hoofd stap ik met ze het hokje uit.. en Oma maakt nog een plagerige opmerking. "Heb je mooie meiden gezien jongen" waardoor ik nog roder wordt. Laura haalt me aan en zegt we vinden jou ook knap hoor. Ik bloos ervan. Snel de winkel uit denk ik. En buiten sta ik te wachten op de dames.

Zo volgens mij hebben we alles, tijd voor lunch zegt de moeder. We lopen terug naar het terrasje waar we eerder zaten en bestellen wat te drinken en te eten. Vive kijkt mijn kant op en zegt, ga je even mee knappert, doen we schone broek. Wat fijn toch dat jullie ook voor mijn Kris zorgen zegt Oma tegen de meiden. Ik sta op en voel duidelijk mijn natte luier in mijn korte broek zakken. Ik liep met Vive mee, op naar de deur die we eerder ontdekt hadden. Vive hielp me op de commode en maakte mijn korte broek los. De volle luier zat duidelijk een beetje in de weg om de broek makkelijk naar beneden te krijgen. Maar goed dat we je een schone luier geven deze is aardig vol. Ik bloost ervan maar genoot stiekem ook. Nu pas bedacht ik me dat ze geen luiers mee had genomen deze kant op. Zou ik dan weer een luier van het plankje om krijgen? Vive maakte de plakkers open en vouwde de luier open. De koude lucht voelde ik meteen. Ik hoorde een een pakje open gaan en voor ik het wist kwamen de koude doekjes langs mijn luierstreek en werden mijn beentjes in de lucht gehouden om ook mijn billen even schoon te maken. De natte luier wordt weg gehaald en ik wordt even op het verschoonkussen gelegd. Het voelt koud en niet heel comfi. Ik kijk om me heen en zie Vive inderdaad tussen de luiers op het plankje kijken. Zou je deze nog passen vraagt ze aan me, hoewel ik geen idee heb wat ze in haar handen heeft. Ik kan je maat niet vinden, dus we proberen deze even. Ik voel mijn benen weer de lucht in gaan en land op weer een vertrouwd zacht laagje. Wat ben ik toch gewend geraakt aan die zachte luiers. Ik voel de luier tussen mijn benen gevouwen worden. Dit keer wat strakker dan normaal. Viva maakt de plakker open en probeert deze voorop de luier te krijgen. Past nog net hoor ik haar zeggen. Nu gaat ook plakker twee voorop. Kom maar even staan eerst, dan kijken we of de luier blijft zitten. Ze helpt me overeind, waardoor ik op het schoonkussen overeind sta met mijn broek op mijn enkels. In de spiegel zie ik dat ik een maat 5 luier heb omgekregen. Eentje die redelijk wit is en alleen een randje met ballonnen heeft. Vive kijkt alles goed na en doet nog een randje goed bij de billen. Volgens mij kan het net, doen we op de camping wel een grotere aan. Ze doet mijn broek omhoog en doet de knoop dicht. Ze tilt me op de grond en ik voel duidelijk dat deze luier een stuk strakker zit. Op het terras staan onze broodjes en drinken al klaar. We gaan snel er van genieten.

Na de lunch lopen we samen terug naar de auto. Bij elke beweging voel ik de strakke luier zitten. In de auto zit ik weer klem tussen de meiden en kan ik bijna niet wachten om op de camping terug te zijn. We stappen uit, we zijn er! Terug naar ons veldje om nog even een middag lekker samen te kunnen spelen. Tijdens het tochtje laat ik het drinken van de lunch in mijn luier lopen, de krappe luier doet z'n best om alles op te nemen maar als snel voel ik iets langs mijn benen lopen. Ik blijf stil staan. De meiden kijken om en zien dat er een grote vlek in mijn broek zit. Ohw toch zei Vive. Oma kijkt om. Wat is er? Kris zijn luier lekt, ze hadden alleen nog maar maat 5, dacht kan vast wel. Ohw kan gebeuren, we hebben genoeg nieuwe kleren om zo aan te doen. Vive pakt me hand en zegt wel 10 keer sorry tegen me. Bij de camper aangekomen doet oma buiten mijn broek en schoenen al uit. De luier is overgelopen maar zo vol was die niet. Blijkbaar toch iets te strak gezeten. Met de natte luier om stap ik de camper in. Oma legt een handdoek op bed en gooit me er boven op. Ik moet er om lachen en ga deze momenten echt missen. Ze doet de natte luier uit en loopt weg om een schone te halen. Ze komt terug met mijn vertrouwde maat 6. En voor ik het weet zit ik weer ingepakt en al in een schone korte broek buiten.

De meiden zie ik uit hun tent komen in hun nieuwe bikini en gewapend met 2 waterpistolen. Al snel komen ze me ophalen en dagen ze me uit. Maar ik ben nog aangekleed, maar zwembroek had ik niet. Laura trekt mijn shirt uit en neemt me mee. De luier duidelijk boven mijn broek zichtbaar krijg ik ook een waterpistool en ga ik mee in het gevecht. Voor ik het weet ben ik enorm nat en is mijn korte broek helemaal donker van het water en voel ik duidelijk een opgezwolle koude luier om mijn billen. We hebben de grootste lol en realiseer me hoe erg ik die twee meiden ga missen. Dan worden we geroepen voor Limonade met chipjes en ploffen we op het kleedje bij de tent van de meiden neer. Ineens voel ik een hand op mijn billen en staat oma achter me. Zou ik deze even droog maken en oma duwt me op mijn rug. En voor ik het weet lig ik naakt naast de meiden op het kleed. Ze hebben me gelukkig al veel naakt gezien deze vakantie dus schaamte is er niet echt meer. Zodra de luier om is voelt het meteen weer een stuk fijner. Oma draait me terug en ik geniet mee van de chipjes en beker limo. Om daarna ineens te realiseren dat ik in alleen een luier nu op het kleedje lig. Ik kijk even snel om me heen, gelukkig is het rustig op het veldje. Laura komt terug met een kaartspel in haar handen en deelt de kaartjes uit. Heerlijk in alleen mijn luier speel ik het spelletje mee. Met ook nog eens uitzicht op twee prachtige meiden. Wat jammer dat het bijna over is....

Luierikl

Superlid
- deel 14 -

beetje weg dromend doe ik mee met het spelletje en op mijn buik liggend merk ik dat ik zonder het zelf door te hebben een plas laat lopen waardoor de voorkant van mijn luier warm wordt en dikker begint te voelen. Ik laat niks merken en speel het spelletje uit. Oma roept me vanuit de camper en vraagt of ik wil komen. Ik sta op en voel de luier meteen wat tussen mijn benen zakken. De meiden zien duidelijk mijn natte luier maar zeggen er niks over en Vive geeft me een tikje tegen mijn pamper en zegt tot straks knappert. Ik bloos ervan en hol snel naar oma in de hoop dat niet de hele camping weer mee kijkt. Oma haalt me de camper in en verteld me dat het er bijna opzit en we morgen toch echt weer richting huis zullen gaan. En thuis moeten we even weer oefenen om zonder luier te lopen. Want anders heb ik ruzie met je mama ben ik bang. Ik kijk een beetje sip haar kant op. Maar lieverd ik ga je veel uitnodigen om te komen logeren, afgesproken? Ik knik ja. Ze voelt ondertussen aan mijn luier en zegt, die kan nog wel een plasje hebben. Ze houd nu een korte broek open voor me en ik stap er braaf in. een shirt gaat over mijn hoofd en ik sta er weer wat gekleed bij. Oma pakt nog snel twee luier uit de kast en stopt ze in haar tas. Kom schat, we gaan samen even wat eten als afsluiting. Ik loop mee naar buiten, oma sluit de camper af en we lopen samen naar de receptie. Daar leent ze een fiets met kinderzitje tot mijn verbazing. Via het muurtje klim ik in het stoeltje het past net en ik voel hoe de natte luier een weg zoekt in het krappe stoeltje. Onderweg naar het dorp keek ik goed rond en genoot ik van een beetje tegen oma aan zitten achterop de fiets. Bij het restaurantje waar we vaker waren geweest stopte we. Aan een leeg tafeltje namen we plaats en snel werden we begroet en werden onze drink wensen opgenomen. Oma ging de menukaart onderzoeken terwijl ik een beetje voor me uitstaarde en probeerde een plan te verzinnen om thuis ook weer luiers te mogen dragen. De appelsap slurpte ik met een rietje naar binnen en liet te gelijke tijd een plas er weer uit. Waarom voelde dat toch zo fijn... en ergens schaamde ik me ook wel weer dat ineens zo van mijn luier was gaan houden. Oma zag me dromen en liet me even gaan. Ze bestelde wat te eten, ook al had ik zelf niks gekozen. Maar dat kwam vast goed. Ze aaide me door mijn haar en zei, kom je even mee? Ik stond op en voelde de luier duidelijk in mijn korte broek zakken. We liepen naar de verschoontafel. Maar moesten even wachten op een moeder met een ander jongetje. De moeder keek om en zei tegen oma, het is wat met die jongentjes he, blijven maar in hun broek plassen. Mijn dochter was zo droog maar deze duurt een stuk langer. Oma knikte en zei, kunnen ze niks aan doen, en het komt vanzelf een keertje goed. De moeder beaamde dat en zette ondertussen een jongetje op de grond die bijna net zo groot was als ik. Zijn moeder was nog aan het kletsen met oma en hij zei zacht, ze zitten veel te fijn he en gaf me een knipoog. Ik knipoogde terug en daarna werd ik opgetild en op de commode gelegd. Mijn broek voelde ik naar beneden gaan en ik hoorde het geluid van de los getrokken plakkers. Mijn benen gingen de lucht in en de natte luier verdween, om weer neer te komen op een droge zachte. Die ook vliegensvlug weer dicht zat. Oma hijst mijn broek weer op en zette me op de grond. En toen keek ik weer in de ogen van het jongetje. De moeder kwam er ook aan. Oma zei, zijn jullie daar weer? Blijkbaar poepen schone luiers fijner zei de moeder met een glimlach. Ik liep voorbij het jongetje en zag duidelijk een enorme bult achter in zn broek. Hij was duidelijk z'n moeder aan het uitspelen dacht ik. We liepen weer terug naar ons tafeltje waar al snel een plank met allerlei lekkers op kwam te staan. Smikkelend en drinkend kwamen wij de avond door. Tot het tijd werd terug te fietsen. Weer achterin het kinderzitje. Onderweg hobbelde we lekker terug. Door het hobbelen voelde ik duidelijk dat mijn buik rommelde en dat het niet lang meer kan duren voordat ik ook een poepluier zou maken. Ik had dit immers vandaag nog niet gehad. Het was niet zo makkelijk in het krappe stoeltje, maar al snel voelde ik toch dat ik niet meer hield en merkte ik dat het een weg zocht in de luier. Oma fietste de camping al op en stopte bij het muurtje zodat ik zelf er weer af kon. Ik stapte af en voelde de luier enorm aan mijn billen plakken. En blijkbaar dacht mijn buik nu dat er nog meer bij kon, ik voelde ineens nog meer komen en voelde de warme brei weer een weg zoeken. Oma kwam terug uit het fietsenhok en zag me staan. Kom je mee? Ik knikte ja en probeerde van het muurtje af te klimmen maar voelde toen ineens dat er iets langs mijn been liep. Ik stond op de grond en zag duidelijk een bruine vlek in mijn korte broek ontstaan. Ik sjokte naar oma en zei meteen, heb poep gedaan oma. Oma keek me aan en zag nu ook de vlek in mijn broek. Ik zie het, kom lopen we klein stukje verder, dan kan jij even wachten bij de douches en dan haal ik een handdoek en pyjama voor je. We liepen samen een stukje verder en bij de douches bleef ik staan. Ik zag oma het veld oplopen. Ineens hoorde ik hé boefje, ik keek om en zag Vive. Heb je lekker gegeten? zeker antwoord ik terug. Wat sta je hier alleen? Ik zei dat oma even handdoek aan het halen was en mijn pyjama. Ohw ga je ook douchen? Ik knikte ja. Ik ook, kom maar mag je bij mij er wel vast onder want het is druk bij de kinderdouches. Voor ik het wist nam ze me mee. Er ontstond een beetje paniek in mijn hoofd want ik had een super poepluier. Vive ging snel een hokje in en trok me mee. Ze deed mijn schoenen vast uit en daarna zei ze snel, heb jij een poepje gedaan? Ik knikte van ja. Ohw dan kan je zeker wel een douche gebruiken. Ze trok mijn broek uit en zag de vieze vlek en daarna was het duidelijk dat mijn luier het niet gehouden had, de randen waren al bruin en het zat tot op mijn rug. Ze deed mijn shirt uit en zette me vast onder het douche gedeelte. Ze maakte de luier open en trok hem snel weg en vouwde hem dicht. Ik zag dat ik helemaal onder zat. Ze zette de douche aan en toen hij warm was spoelde ze met de kop langs mijn lichaam en ik zag alles eraf gaan en richting het putje. We hoorde oma ineens Kris roepen, waardoor Vive zei, hij is hier bij mij. En ze deed de deur open. Oma zag me staan en zei tegen Vive wat ben je toch een lieverd. Hij stond er zo zielig dus heb hem meegenomen, douchen we wel even samen, maar eerst moet die vieze luier uit. Oma legde de schone kleding en handdoek in het hokje en raapte de vieze luier van de grond. Zal ik even wachten zei Oma. Nee hoor ik breng hem zo schoon terug. Oma ging terug en Vive sloot het hokje en kleed zich nu zelf uit. Nu zag ik haar helemaal naakt. Mijn ogen scande haar lichaam en ik wist het zeker meisjes zijn mooier dan jongens. Ze kwam naast me staan en mijn handen werden gevuld met douchegel. Het rook heerlijk en ik waste mezelf. Terwijl zij zich ook waste. Na het haren wassen stopte de douche en was het afdroog tijd. Ik kreeg de handdoek om me heen gewikkeld terwijl zij zich afdroogde en terug aankleden. Toen droogde ze me helemaal af. Al staand deed ze me een luier om, en het verbaast me dat ze handig was. Mijn korte pyjama ging eroverheen en schoon was ik. Alle spullen gingen in de tas van Vive en ze tilde me op het bankje. Hou je vast op mijn rug zei ze. Achterop haar rug liepen we terug naar de camper van Oma. Ik rook heerlijk aan haar haar en voelde haar warme lichaam. Wat was dat fijn. Bij de camper werd ik op de stoel gezet zodat mijn voeten schoon zouden blijven. Zal ik hem naar bed brengen als laatste keer vroeg Vive. Ja riep ik heel snel.. waardoor ze beide moesten lachen. Ik ben zo terug zei Vive...

Echt weer een heel mooi verhaal kan niet wachten op het volgende verhaal de terug reis en terug komen bij de ouders en hoe het dan gaat gebeuren.

Luierikl

Superlid
- deel 15 -

Op mijn bed wacht ik tot Vive weer terug was. Ik genoot nog even dat ik heerlijk in mijn pamper op bed zat. Het einde was inzicht van deze geweldige vakantie. Thuis moest ik vast weer terug in de saaie onderbroekjes. Dus moest ik nog maar even goed genieten van dit heerlijke moment. En liet snel een plasje lopen waardoor de luier nog fijner was. Vive kwam de camper weer in en ging naast me zitten en trok me meteen op schoot. Haar hand tussen mijn benen om me op haar schoot te houden, die nu de warme luier tegen me aan duwde. Ze moest het door hebben, maar zei er geen woord over. Haar andere hand pakte een voorleesboek en ze begon eruit voor te lezen. Ik legde mijn hoofd tegen haar borst en genoot van dit moment. Wat voelde ik me toch fijn. Ik droomde al weg en kreeg het verhaal niet echt mee, tot het boekje dicht ging. Vive knuffelde me nog even stevig en gaf me een kus achterop mijn hoofd. Je bent echt een schatje hoorde ik zachtjes in mijn oor. Ze verplaatste me van haar schoot naar liggend in bed. Ze kwam naast me liggen en aaide me zachtjes over mijn buik waarbij ze regelmatig mijn luierrandje boven mijn pyjamabroekje mee aaide. Het voelde zo fijn. Ik was in slaap gevallen zonder dat ik er zelf erg in had.

De vogels waren al weer druk buiten, en mijn ogen gingen langzaam open. Oma lag nog in bed dus het was vast vroeg dacht ik. Mijn hand voelde even aan mijn luier, zoals ik eigenlijk altijd deed in de ochtend en ik voelde dat ik hem toch ongemerkt nog meer had gevuld met plasjes. Ik draaide op mijn zij en keek nu naar oma. Ze kwam iets overeind en zei, kom je nog even bij me liggen? Tuurlijk wilde ik dat. Ik kroop uit bed en liep richting oma samen met mijn knuffel. Het waren maar een paar stappen maar ik voelde duidelijk de luier in mijn pyjamabroek hangen. Ik kroop snel naast oma en legde mijn hoofd tegen haar aan. Haar hand aaide over mijn rug en ik merkte dat ze even aan mijn luier voelde. Ik schaamde me een beetje maar gaf me ook een fijn gevoel. Lieverd ik denk dat je thuis nog niet zonder nachtluier kan straks, dus daar moeten we nog maar even een plannetje voor verzinnen als we onderweg zijn. Je overdag luier moeten we wel even proberen eruit te krijgen, anders heb ik straks ruzie met je mama. Ik knikte zachtjes ja en merkte dat ik het niet leuk vond. Oma aaide door mijn haar en zei meteen erachteraan, moet je maar wat vaker bij oma komen, dan doen we je gewoon weer een luier om. Je bent zon lieverd. We knuffelde nog even lekker.

Kom schat tijd om aan te kleden en te ontbijten, dan moeten we zo helaas vertrekken naar huis. Oma ging uit bed en verruilde haar pyjama voor een zomerjurkje. Nu was het mijn beurt, ze sloeg de deken weg en trok mijn pyjamabroek uit. Mijn volle pamper was nu goed zichtbaar. Ze maakte de plakkers los en vouwde de luier open. De koude doekjes voelde ik langs mijn lichaam en uit gewoonte deed ik benen in de lucht op het juiste moment. De natte luier verdween en ik lande op een droge. Het zou een van mijn laatste luiers overdag zijn. Toen de plakkers dicht zaten, werd ik overeind geholpen en werd mijn pyjamashirt gewisseld voor een schoon shirt en hield oma een korte broek open zodat ik erin kon stappen. De luierrandjes verdwenen maar net onder mijn shirt. Maar het maakte me eigenlijk al niet zoveel meer uit.

Buiten gingen we ontbijten en ik keek nog even heerlijk over de camping heen terwijl oma een broodje voor me smeerde en in kleine stukjes op mijn bord legde. Ik at ze heerlijk op en genoot van het grote glas thee. Na het ontbijt pakte we samen de spullen in en rolde we de luifel van de camper in. Het stomme moment van gaan was gekomen. We liepen samen naar de tent van Vive en Laura en zeiden dat we gingen vertrekken. Oma kletste nog even met hun ouders terwijl ik door de twee meiden plat geknuffeld werd. Oma beloofde dat we nog eens zouden afspreken, want het was zo gezellig geweest samen. Ik had het zichtbaar moeilijk en kreeg daarom nog een dikke kus van beide meiden en een klopje tegen mijn pamperkont.

Ik liep met oma terug naar de camper en nam plaats op de bijrijdersstoel. Oma starte de camper en al zwaaiend naar iedereen vertrokken we van het veldje. Bij het sanitair stopte oma de camper om nog even te gaan plassen. Ze kwam terug en zei daar gaan we dan. We vertrokken en ik staarde uit het raampje en dacht terug aan deze geweldige weken samen met oma. Wat was dit een fijne vakantie geweest. Onderweg kreeg ik nog koekjes toegeschoven en zag ik hoe we steeds dichter naar huis reden. Ik liet onderweg nog een plas lopen zonder ook maar te blozen. De camper reed de straat bij oma in en ze parkeerde hem behendig voor haar huis. Zo lieverd tijd om uit te pakken. We stonden beiden op en deze eerst de deur open en opende het huis van oma. Oma deed wat ramen open en pakte daarna twee grote glazen water. Zo eerst even wat drinken voor we aan het werk gaan. Op de bank dronken we de glazen leeg. Nu was het tijd om de camper uit te gaan pakken. De kleren weer terug in de tassen om ze mee naar binnen te kunnen sjouwen. De laatste restjes eten en drinken in een kratje. En de pakken luiers en doekjes lagen los op bed om zo mee naar binnen genomen te worden. Terwijl ik zn pak naar binnen tilde snoof ik nog even de heerlijke lucht van de pampers op. Alles ging eerst de gang in, zodat we het straks op de goede plekken kunnen terug leggen. Ik zag oma weer naar buiten lopen om nieuwe spullen te halen, ik gebruikte dat moment even om door mijn hurken te gaan en stiekem nog een laatste keer in mijn broek te poepen. Snel gaf ik mijn lichaam het seintje om zn best te doen en voor ik het wist voelde ik dat ik van mijn natte pamper nu ook een poepluier maakte. Snel stond ik weer op en liep ik een stukje naar buiten waar oma me weer tegemoet kwam. Lieverd pak jij nog even het laatste pak luiers van het bed, dan is de camper klaar. Ik liep naar de camper en voelde duidelijk de inhoud van mijn luier zich tegen mijn billen plakken en mee waggelen. Ik pakte het laatste pak luier op en wagelde terug naar oma.

Oma was boven al haar tas aan het opruimen en de wasmachine aan het vullen. Ik liep de trap op en voelde de poepluier nu extra goed. Ik stond bij oma en ze keek me meteen aan. Volgens mij heeft hier een jongetje een schone broek nodig en lachte. Ik schaamde me een beetje maar oma gaf me meteen het gevoel dat het totaal niet nodig was. Kom schat, doen we deze even uit. Ze pakte mijn hand en nam me mee naar de logeerkamer waar ze me op een handdoek legde. Mijn korte broek ging uit en de plakkers gingen op. Zo jij hebt goed je best gedaan voor oma, ik voelde de luiers langs mijn piemeltje gaan en daarna volgende de koude doekjes. Toen alles schoonwas haalde ze me overeind. Zo schatje, nu gaan we even zonder luier lopen, want je moet overdag even niet meer in je broek plassen. Ik stond daar nu ineens met alleen een shirt aan. Oma haalde de vieze luier weg. Kom gaan we even plasje op de wc doen. Als een peuter werd ik nu door oma meegenomen en op de wc gezet. Zowaar kwam er een plasje uit en kreeg ik van oma complimentjes als of het de eerste keer was. Met rode wangen kwam ik weer van de wc af. Ik hielp oma weer verder met alles uitpakken en terug zetten. Toen dat klaar was gingen we in de tuin zitten. Ik nog steeds in mijn blote billen en ik voelde ineens aandrang om te plassen. Oma ik moet plassen zei ik snel. Maar zodra ik het zei liet ik het al lopen en zag ik de stoep onder me nat worden. Oma zag het en gaf me een aai. Geeft niks, je moet weer even wennen. Ze gooide wat water uit de gieter over de tegels en zetten me vervolgens weer in de stoel.

We zaten er heerlijk even bij te komen en genoten van een broodje en wat drinken. Toen ik weer voelde dat ik moest plassen, snel ging ik naar de wc en dit keer ging het goed. Oma was trots op me en ik mocht meteen beslissen wat we zouden eten vanavond. Tuurlijk werd dat patat. De middag vloog voorbij met heerlijk in de tuin spelletjes doen en steeds naar de wc wandelen. Einde van de middag kwam oma met een onderbroek en kortbroek aan lopen, kijk eens, gaan we nu proberen je broek droog te houden. Het voelde even onwennig maar ook wel weer fijn. Hoewel ik nog steeds diep van binnen mijn pamper enorm miste en enorm hoopte dat ik wel een pamper in bed om kreeg. Met de korte broek aan liep ik samen met oma naar de frietzaak om de hoek. We bestelde wat lekkers en wandelde weer terug en voordat we gingen eten moest ik van oma nog even naar de wc. Het ging goed, dus mama zou niks merken. De frietjes waren heerlijk en het ijsje toe was zalig. Liggend op de bank keek ik nog even naar tekenfilms tot oma met een pyjama aankwam lopen. Zo schatje bedtijd, morgen ben je weer thuis. Maar nu nog één nachtje bij oma. Terwijl ik nog naar de televisie keek deed oma mijn kleding uit tot ik naakt voor de tv stond. Kom schat even liggen op de bank. Ik ging op de bank liggen en waar ik op hoopte gebeurde, mijn benen gingen de lucht in en ik lande op een pamper. Ik kreeg meteen kippenvel en genoot van het feit dat oma me weer een luier om deed. Mijn pyjama ging erover heen maar duidelijk was het dat ik weer een luier om had. Oma deed de tv uit en samen liepen we naar boven richting de badkamer. In de spiegel op de overloop was duidelijk te zien dat ik weer een luier om had, de contouren en de randjes boven mijn broek uit. Ik genoot ervan mezelf zo te zien. Oma poetste mijn tanden en stopte me in bed. Ze aaide me over mijn hoofd en gaf me een dikke kus. Ik zal morgen je mama even vertellen dat je in bedplast sinds de vakantie, dus een pak luiers gaat met je mee naar huis, daar geen zorgen over lieverd. Mijn hart maakte een sprongetje. Oma gaf me nog een kus en liep weg. Ik staarde naar het plafond en voelde met mijn hand aan mijn luier. Wat was dit weer fijn en vertrouwd en liet snel een plasje lopen, oma was me immers vergeten op de wc te zetten. Ik voelde de luier warm worden en genoot van dit gevoel. Ik maakte me wel zorgen over mijn mama, maar oma zou dat vast oplossen. Na een poosje wakker gelegen te hebben viel ik dan toch in slaap.

Luierikl

Superlid
-- deel 16 --

Mijn ogen gingen langzaam open en ik zag dat het al licht was, de wekker verraden dat het al 8.00 uur was. Uit gewoonte voelde ik aan mijn luier en deze was duidelijker dikker geworden vannacht. Had ik me dus toch ergens aangeleerd gewoon te plassen in de nacht. Dus echt liegen we niet straks tegen mijn mama. Ik stond op en merkte dat ik nog wel een plasje in mijn blaas had, ik liet het maar lopen en voelde dit een plekje zoeken in mijn luier. Het was duidelijk dat de luier al aardig vol was. Ik hobbelde naar de slaapkamer van oma, maar daar was ze al niet meer te vinden. Dus hobbelde ik de trap af. In de keuken stond oma. Ze haalde me aan en haar hand voelde even aan mijn luier. Zo lieverd, lekker geslapen voel ik. Ik bloosde zacht. Ze gaf me een kusje en zei, geeft niks schat. Kom dan gaan we ontbijten in het zonnetje. Ik liep mee naar buiten en ging in de tuinstoel zitten, ik voelde mijn billen duidelijk in de natte luier zakken. Een bordje met boterhammen kreeg ik op schoot en een groot glas melk ernaast. Ik peuzelde het lekker op en dronk het glas leeg. Ik staarde heerlijk naar de vogeltjes in de tuin. Oma kwam terug met een tijdschrift en gaf mij een kleurboek met stiften. Heerlijk in het zonnetje genoten we en vermaakte ik me prima met mijn kleurboek. Mijn buik begon te rommelen. Oma ik moet naar de wc zei ik. Oma keek even op van haar tijdschrift en zei doe maar nog even in je luier, dan doen we zo een onderbroekje aan. Maar oma. Ze keek weer op en zei, het is goed schat. En ze ging weer verder lezen. Ik probeerde het nog even op te houden, maar het was geen houden aan, terwijl ik de kleurplaat verder inkleurde voelde ik dat mijn luier zich vulde met mijn poep. Het was een hele opluchting. Ik had de kleurplaat al af, maar oma zat nog heerlijk te lezen. Tot ze zag dat ik een beetje wiebelde, de poepluier zat niet zo lekker meer. Kom maar schat, gaan we schone billen maken. Ik hobbelde mee naar binnen, naar boven, waar ik op een handdoek op bed ging liggen. Mijn pyjamabroek ging uit en daar kwam de volle luier tevoorschijn. Alsof het normaal was dat ik op mijn leeftijd nog steeds in mijn broek poepte ging oma aan de slag om de luier open te maken en mij weer schoon te krijgen. Voor ik het wist stond ik naakt in de kamer en hield oma een onderbroek voor me open. Korte broek en shirt maakte mijn outfit af. Alles ging mijn tas in, inclusief een pak luiers. Mama zou zo wel op de stoep staan dacht ik al. Oma pakte de vieze luier op en gaf hem aan mij, neem jij deze mee, pak ik je tas. Samen liepen we naar beneden. Onderweg voelde en rook ik hoe vol de luier was. Mijn buik gaf me een raar gevoel, spanning voor mijn mama en ook soort van verliefdheid voor de luier. Beneden pakte oma de luier over en gooide hem weg in de kliko. Ze had nog maar net de klep dicht toen het tuinhek open ging. Daar stond mijn mama in een prachtige jurk. Ik holde op haar af en knuffelde haar stevig. De vakantie met oma was enorm fijn en mocht eeuwig duren, maar ik had toch ook wel mijn mama gemist.

Met wat drinken vertelde we in de zon onze vakantieverhalen en dat we leuke meiden ontmoet hadden en wat we allemaal gedaan hadden. Vol spanning wachten ik het moment af waarop oma iets zou vertellen over mijn bedplassen. Maar blijkbaar was het moment nog niet daar. Ik kreeg de opdracht van oma om even koekjes te gaan halen uit de kelder. Ik ging naar binnen en probeerde de kelderdeur te open, wat altijd lastig was, maar uiteindelijk lukte. Gelukkig ging meteen het licht aan als de deur open ging. Het trappetje af en opzoek. Ik zag vanalles tot ik eindelijk wat koekjes zag liggen. Ik zocht de lekkerste uit en klom weer naar boven toe. Deur dicht en liep naar buiten. Ik zag dat ze me beide aankeken. Mama trok me naar haar toe en gaf me een kus. Lieverd ik hoorde net van oma dat je weer even een luier nodig hebt met slapen, maar dat geeft niks. Ik ga je daarmee helpen en papa ook. Dus geen zorgen voor onze vakantie of voor thuis. Oma had al wat luiers in je tas gedaan en als ze op zijn kopen we gewoon nieuwe. Ik bloosde rood en gaf oma een knipoog. We dronken nog wat met de koekjes die ik gehaald had. En daarna was het tijd om naar huis te gaan. Mama zette mijn tas in de auto en ik kroop na een onwijs dikke knuffel van oma op de achterbank. Terug naar huis naar mijn eigen kamer en speelgoed, ook al gingen we straks zelf ook al bijna op vakantie. Thuis aangekomen pakte ik samen met mama mijn thuis uit. Als eerste kwam het pak pampers tevoorschijn. Zullen we een plekje maken in je lage kast naast je bed hiervoor, vroeg mama. Samen maakte we een plekje in de bovenste la. En pakte we de rest uit en deden we nog wat kleding in de was.

Na de lunch wilde mama even boodschappen doen en langs de kinderwinkel. Ik voelde al waar dit naar toe ging. In de supermarkt was er niks aan de hand tot we bij de schappen van de luiers aankwamen. Mama stopte en keek even goed rond, en pakte vervolgens een pak luiers uit het schap. Ik denk dat we deze nodig hebben en ze pakte er meteen twee pakken doekjes bij. En legde deze boven in de kar. Nu hoopte ik maar dat ik niemand meer tegen zou komen die ik kende. Gelukkig tot aan de kassa ging het goed. Tot ineens de buurvrouw achter ons kwam staan. Ze kletste met mijn mama terwijl ik alles snel op de band legde. Mijn hart stopte even toen ik hoorde "ja voor de nacht weer". Ohw nee de buurvrouw weer het nu dus ook. Hopelijk blijft het daar even bij. Na de kassa wist ik niet hoe snel ik het pak luiers en de doekjes in de tas moest krijgen met de andere boodschappen erboven op. Ik had het een soort van overleefd. Nog maar 1 winkel te gaan. Mama tilde de boodschappen in de auto en bracht het karretje terug terwijl ik mezelf vast klikte op de achterbank. Een stuk verder parkeerde mama de auto weer en stapte we uit. We liepen een kinderwinkel in. Maar toen ik rond keek zag ik duidelijk dat het geen kinderwinkel maar babywinkel was. Mama liep recht op haar doel af en ik liep er snel achteraan. Bij het schap pakte ze een verschoonkussen uit het schap, en zei tegen mij, dat is wel zo handig en blijft je bedje ook altijd schoon. Kom gaan we een leuke hoes uitzoeken. Ik keek nog even vol verbazing, maar vond het ook wel slim van mama. Bij de hoezen waren vooral babyprintjes te vinden, maar gelukkig was er ook een hoes met dino's. Gelukkig mocht ik die kiezen en mama pakte er nog een hoes bij, eentje met autootjes. Bij de kassa keek de mevrouw op en zei, dat zijn mooie hoezen, heb jij die uitgekozen voor je broertje? Ik werd helemaal rood. Mijn mama zei dat het een cadeautje was. Ohw sorry zei de mevrouw. Met het kussen onder de arm bij mijn moeder en ik de hoezen in mijn hand liepen we terug naar de auto. Snel naar huis dacht ik.

Thuis haalde we alles binnen, de boodschappen gingen de kast en koelkast in. Samen brachten we de luiers, doekjes en verschoonkussen naar boven. Het kussen kreeg een plekje onder mijn bed, met de dino hoes eromheen. En de doekjes en luiers gingen in de la erbij. Ik was benieuwd hoe mama dat vanavond ging aanpakken. Ik hoorde de deur open gaan beneden en ik holde naar beneden... papa.... en knuffelde hem stevig. Ik kreeg een dikke knuffel terug en aai over mijn bolletje. Wat fijn om jou weer te zien grote vent. Mama zorgde voor drinken en ik vertelde nu papa wat ik allemaal beleefd had. Aan een knipoog tussen papa en mama zag ik dat blijkbaar papa al op de hoogte was.

Frietjes waren in de buik gegaan en ik zat tegen papa aan tv te kijken. Kom schat het is bedtijd, mama stond al naast ons. Ik ga papa een kus en liep met mama mee naar boven. In de badkamer poetste ze ijverig eerst mijn tanden en daarna gingen mijn kleren uit en werd ik onder de douche gezet. De spanning was heel even weer terug. De handdoek gleed over mijn lijf tot ik weer helemaal droog was. Poedel naakt liep ik achter mama aan mijn slaapkamer in. Mama pakte het kussen onder het bed vandaan en gebaarde dat ik daar op moest gaan liggen. Alsof ik nog wis tuit mijn peutertijd hoe het werkte ging ik liggen. Mama pakte een luier uit de lade en vouwde hem open. Ze deed mijn benen de lucht in en ik lande op de zachte luier. Ik deed netjes mijn benen wijd en ik voelde de luier er tussen gevouwen worden. Als een pro deed mama de luier dicht met de plakkers. ze controleerde de randjes en pakte nu een korte pyjamabroek van mijn bed. Ze schoof hem over mijn benen heen en nu over de luier. Ze pakte mijn handen beet en trok me overeind. Tot ik zat op het kussen. Het shirt ging over mijn hoofd en ik was klaar. Ze zetten me op mijn voeten en gaf me een tikje tegen mijn pamper komt, zo jij kan lekker slapen. Ik bloosde maar voelde me weer enorm fijn. Het kussen ging weer onder mijn bed en mama ging op mijn bed zitten en trok me op schoot. De luier duidelijk voelbaar, haar hand tussen mijn benen om mij op de plek te houden las ze me een heerlijk boekje voor. Ik voelde me geweldig, wat had ik toch een onwijs fijne mama. Na het boekje stopte ze me in en gaf me een kus. En verteld nog even lief dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat een natte luier geen probleem was. Ik verkende met mijn ogen nog even mijn eigen fijne kamer tot ik in slaap viel.

Ik schrok wakker van een hand, ik deed mijn ogen open en zag mijn mama in haar pyjama staan. Sorry schat ik checkte even je luier, ga maar weer lekker slapen. Ik zag haar de kamer weer uit gaan, ik voelde ook even en merkte dat hij al nat was. Ik liet nog maar een plasje lopen en viel weer verder in slaap. Ik werd wakker en zag dat het nog best vroeg was, papa en mama waren zeker nog niet wakker dat wist ik wel. Ik staarde nog even naar het plafond en voelde aan mijn luier, duidelijk nog voller. Ik besloot maar zachtjes te gaan spelen tot mijn slaapkamerdeur open ging en mijn papa daar stond, kom maar boefje. Ik liep de overloop op en volgde mijn papa naar hun bed. Ik kroop tussen mama en papa in en ik merkte dat mama meteen mijn luier checkte. Schat pak je even een schone luier voor hem zei ze. Waardoor mijn papa weer uit bed ging en terug kwam met een schone luier, doekjes en het kussen. Papa legde het kussen op bed en trok me erop. Deed mijn broekje uit en maakte mijn natte luier open. Deed vluchtig een doekje erlangs en liet me landen op een schone luier. En plakte hem snel dicht. Zonder pyjamabroek legde hij me terug naast mama. Gooide de luier en kussen aan de kant en kwam er snel weer naast liggen. Mijn hoofd tegen mama haar borst gaf me rust en ik merkte dat ik ineens weer moe werd en weg dutte. Ik werd langzaam weer wakker door een hand die mijn haar streelde. Mama was duidelijk een beetje verliefd op me geworden. Toen ik wat verder waker was haalde mama me aan en legde me weer tegen haar borst aan en streelde mijn rug en soms mijn luierkont. Door het strelen voelde ik dat ik blijkbaar weer een plasje had gedaan in de luier die ik van papa had gekregen. Na een poosje riep papa ons. In onze pyjama, nou ja luier en shirt liep ik naar beneden en ging aan de tafel zitten waar we samen heerlijk genoten van het ontbijt. Mama ik moet naar wc toe zei ik na poosje. Waarop mama mij aan keek, lieverd je hebt je luier nog om, doe je plasje daar nog maar even in. Gaan we straks je wel even verschonen naar je onderbroekje. Ik wilde vertellen dat het geen plasje was, maar mama stopte nog een stuk brood in mijn mond en toen voelde ik al dat mijn poep graag een weg naar buiten zocht. Ik keek even achterom en zag duidelijk een bult in mijn luier. Mama zag het nu ook en zei plagerig.. ohw dat was geen plasje. Ik werd vuurrood, maar ze haalde me aan en zei, geeft niks, mocht van mij. Ze trok me op schoot, waardoor de inhoud van de luier nu een weg zocht en ik merkte dat het nu overal zat. Na nog wat drinken nam mama me mee naar mijn kamer. Het kussen werd gehaald van de slaapkamer van mijn mama en ik ging er braaf op liggen en als een kleine jongen werd ik heerlijk verschoond. Dit was misschien nog wel fijner dan bij oma dacht ik, kom maar op met de kampeervakantie.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
-little-cub- Verhaal Klaar Samen kamperen 16+ Verhalen 3
Leon Verhaal Klaar Naar Oma N 6
L Oma Pub 3
L Verhaal Klaar Bij Opa en Oma B 13
joop Verhaal Klaar Oma O 0