Nog niet klaar Kamperen met oma

Luierikl

Superlid
- deel 9 -

Mijn ogen gingen open en ik merkte dat het alweer ochtend was. Sinds die luier om in de nacht sliep ik beter dan ooit. Zoals elke ochtend checkte ik even de schade. Mijn hand voelde aan mijn luier en ik merkte dat hij weer enorm nat was. Oma zat aan het tafeltje in de camper. Goedemorgen lieverd zei ze zacht. Ik hoorde nu pas de regen op de camper vallen. Daarom zat oma dus binnen te lezen. Zal ik een lekker broodje voor je maken lieverd? Ik knikte ja, terwijl ik nog probeerde wat wakkerder te worden. Ik ging rechtop zitten en merkte de koude volle luier nu nog meer op tegen mijn billen. Ik klom uit bed en voelde de luier nu in mijn pyjamabroek zakken. Oma trok me op haar schoot en was nog druk om de boterhammen in kleine stukjes te snijden. Ik pakte vast een stukje boterham met chocopasta en voelde me heerlijk zo bij haar op schoot. De boterham ging er dan ook goed in. En het kopje thee dat klaarstond ging er goed achteraan. Oma knuffelde me nog even lekker en zei daarna, kom kereltje, tijd voor een schone broek. We willen geen overstroming in de camper, zei ze met een grote lach. Ik ging weer op bed liggen en voelde mijn pyjamabroek uitgaan en de plakkers los. De koude doekjes haalde me uit het dromerige moment en voor ik het zelf wist had ik al een droge pamper om. Ik voelde de korte broek eroverheen geschoven worden. Ik werd overeind geholpen en mijn pyjamashirt werd verwisselt voor een schoon t-shirt. Ik was weer klaar voor een nieuwe dag. Nu maar hopen dat de regen snel overging. Ik pakte mijn kleurboek en stiften maar om naast oma lekker te gaan kleuren aan tafel. Gelukkig nam de regen al af en hoorde we langzaam de vogels weer fluiten. Door het beslagen raam keken we naar buiten en zagen we een leeg campingveld. Iedereen zat verscholen in hun tent of caravan. Mijn buikje rommelde wat en merkte dat ik een poep moest doen. Oma zag me twijfelen, maar zei snel tegen me. Schat je hebt een luiertje om, dus geen zorgen. Terwijl ik door kleurde in mijn boek was ik ondertussen ook druk om mijn luier te vullen. Maar ik probeerde het niet te laten merken. Maar natuurlijk was het snel duidelijk aan de bult achter in de luier en de geur die langzaam tevoorschijn kwam. De regen was gelukkig weg, oma deed even een raampje open en zei kom maar, doen we meteen een schone broek. Ik legde me weer op bed. En mijn broek ging uit en voelde de doekjes tegen mijn billen om alles schoon te krijgen. Kleine man van me zei oma nog een keer en ik bloost enorm. Wie had dat gedacht dat ik gewoon nog in een luier zou poepen. Met een schone pamper om gingen we naar buiten. Oma stelde voor om even stukje te gaan wandelen. Leek me een goed plan. Dus laarzen aan, jas aan en gaan. Oma pakte nog een paar luiers in de tas en was er ook klaar voor. Camperdeur dicht en wandelen maar. Oma moest nog even plassen en terwijl ik op oma aan het wachten was. Voelde ik ineens een tikje tegen mijn luierkont. Hé knappert, goedemorgen. Vive had me blijkbaar gespot. Ik bloost ervan. Gaan jullie weg vroeg ze. Ja even wandelen zei ik zacht terug. Veel plezier tot straks hé en weg was ze.

Oma kwam uit het huisje tevoorschijn en pakte mijn hand vast om een kleine wandeling te starten. Ik voelde bij elke stap mijn droge pamper tegen mijn lichaam en genoot er enorm van. We wandelde in het gebied rondom de camping en tijden het wandelen liet ik mijn plasjes gewoon lopen alsof ik niet anders gewend was. Oma stelde voor om naar het dorp te wandelen voor een drankje. Bij een klein cafeetje schoven we aan een tafeltje waar ik kon genieten van een groot glas appelsap en oma van haar koffie. Ik had blijkbaar de aandacht getrokken van twee moeders die met hun peuters achter ons zate. De luierrand boven mijn broek was de boosdoener ervan. "Je zou ze op die leeftijd nog maar in de luiers hebben" ving ik al op. Oma keek hun kant even op en zei gewoon terug, "soms hebben ze iets medisch, dus dit is niet zo netjes" ze wisten niet hoe snel ze soort van excuus moesten maken en ging snel verder met een ander gesprek. Oma gaf me een knipoog en zei, van mij mag je altijd in je luier blijven hoor. Na het drankje gingen we terug naar de camping. Ik zat er toch mee dat de luier blijkbaar soms wat stomme aandacht vroeg. En ik wandelde heel stil naast oma mee. Op de camping kwamen Laura en Vive meteen naar ons toe. Willen jullie mee gaan zwemmen, twee dorpen verder zit een leuk binnen zwembad. De meiden waren zo enthousiast dat ik meteen weer een beetje uit de sombere hoek kwam. Oma vond het een geweldig plan. En ging in de camper meteen zwemspullen pakken. Ik werd meegenomen door Laura en Vive naar hun tent en zag dat ze alles al gereed hadden. Ze hadden dus speciaal op ons gewacht.

Oma kwam nu met een grote tas aanlopen en overlegde met de ouders hoe ze er heen zouden gaan. Wij hadden immers alleen een camper. De. vader had niet zo zin, dus we zouden in hun auto passen. Ik tussen de meiden achterin en oma voorin. De tassen in de kofferbak en gaan maar. Onderweg werd ik soort van geknuffeld door beide meiden en speelde we ik zie ik zie wat jij niet ziet. Maar we waren er natuurlijk zo.

Auto parkeren en naar de kassa. Opzoek naar een geschikte kleedkamer, maar we ontdekte alleen de standaard hokjes. Laura en Vive gingen samen een hokje in en ik ging bij oma naar binnen. Oma deed mijn kleren uit en maakte al staand mijn natte luier los. Die op de grond plofte. De zwemluier werd open gehouden en ik stapte erin. Dit voelde toch veel minder fijn dan mijn vertrouwde luier. De bandjes gingen om mijn armen en werden opgeblazen. Laura en Vive waren super snel want stonden al naast ons hokje in hun bikini. Oma deed het deurtje open, mag Kris even bij jullie wachten? En Vive pakte meteen mijn hand. Ik stond er als een peuter bij, maar voelde me naast de meiden zo veilig. Ik bekeek ondertussen hun mooie bikinis. Oma en hun moeder kwamen even later ook uit hun hokjes en samen gingen we opzoek naar een plekje voor de handdoeken.

Er was nog een plekje naast het peuterbadje met genoeg stoelen, dus daar legde we alles neer. Laura en Vive namen me mee naar het grotere zwembad. Als hun kleine broertje werd ik meegenomen. En hielden ze me omstebeurten vast. Het voelde enorm fijn. We zwommen heerlijk en maakte pret bij de waterspuit en bij de bubbels. Ook oma en hun moeder sloot aan. Toen werd het tijd voor de glijbanen. Op schoot bij Laura gingen we super snel van een lange glijbaan. Het was een groot feest. Omdat ze me zo beschermde had nog niemand iets naarsgedaan tegen me. Ik voelde me weer een stuk beter.
 
Echt een heel mooi verhaal hopelijk snel weer een vervolg! Echt heel mooi ben stiekem wel jaloers op die gene ook al is het niet waargebeurd
 

Luierikl

Superlid
- deel 10 -

De zwempret ging nog even door, glijbanen, bubbelbad en al dobberend mee in het zwembad. Dicht bij de twee meiden die me als een soort magneet in de gaten hielden. Tijdens het zwemmen had ik al een paar keer gewoon een plasje laten lopen en niemand die er iets van zei. Ook al wist ik zeker dat de warme straal vast opgevallen was bij de meiden. De moeder van de meiden gebaarde naar ons en we zwommen haar kant op. Willen jullie ook een tosti en wat drinken, dan bestel ik dat vast even. Het antwoord was een duidelijke ja, want van zwemmen krijg je zeker dorst. We zwommen naar de andere kant om met de trap het zwembad uit te gaan en op de stoelen bij het peuterbadje aan te schuiven. Oma stond al klaar met de handdoeken. De meiden wikkelde zich zelf er snel in. Ik kreeg hem omgeslagen en werd vakkundig een beetje afgedroogd. Maar met natte zwemluier bleef het koud.

Daar kwam een dienblad met tosti's en drinken aan. We smulde ervan en ze waren op voordat we er erg in hadden. De Fristi smaakte enorm lekker en ging er snel achteraan. Tijd om nog even te zwemmen, ook al was ik er ook wel weer een beetje klaar mee. De handdoek ging af en de doorhangde zwemluier kwam weer tevoorschijn. De bandjes had ik geen eens afgedaan, dus we konden zo weer verder. Aan de hand van Vive liep ik mee en gingen we nog een rondje glijbanen doen. Opschoot mee glijden bleef me een geweldig gevoel geven. Na een half uurtje waren we er wel klaar mee en liepen terug naar het peuterbad waar hun mama en mijn oma zaten. Tijd om te gaan zie ik zei de moeder. We knikte van ja. Zullen wij ons eerst even omkleden, dan kunnen we jullie zo even helpen. De meiden vonden het prima en we gingen nog even in het peuterbad zitten om niet af te koelen. Ik keek even rond en zat er hetzelfde bij als het jongetje aan de andere kant, hoewel het duidelijk was dat hij zeker 2 koppen kleiner was. De moeder van het jongetje keek ons aan en glimlachte beleeft. Laura begon opnieuw met spetteren en we spetterde vrolijk mee. Op blotte voeten kwam oma er al aan, gaan jullie mee. We stapte uit het bad en liepen mee, ik voelde de zware zwemluier enorm zakken en moest hem zelfs een beetje vasthouden om hem niet te verliezen. In de gang bij de hokjes stond een commode en oma tilde me erop. Meiden het laatste hokje staat jullie mama klaar. Ligend op de handdoek zag ik de meiden in hun bikini het hokje ingaan. Ik werd afgedroogd en de natte zwemluier was snel weg. Ik zat in gedachte alweer te staren en terug te denken aan de mooie dagen die ik al gehad had. Ondertussen had ik blijkbaar mezelf van alles aangeleerd, want alsof ik nooit anders deed, bewoog ik met oma mee zonder dat ze hoefde te vragen en voelde ik mijn billen landen in de zachte luier. Mijn piemeltje werd goed gelegd en ik voelde de pamper alweer dicht gaan. Toen ik overeind geholpen werd stak de luier een flink stuk uit mijn korte broek, maar gelukkig kwam er nog een shirt aan. En hop, niemand zag meer iets, althans dat dacht ik.

De meiden stonden al onder de föhn om hun haren te drogen en daarna liepen we samen terug naar de auto. Tijd om weer naar de camping te gaan. We stapte uit de auto en liepen terug het veld op, ik voelde dat al het zwemwater blijkbaar ook in blaas was gaan zitten, want de luier voelde al een stuk dikker dan toe straks. Oma legde de spullen in de camper en hing de natte zwemspullen op. Stoeltjes uitklappen en zitten maar. Ik was ook redelijk moe van het zwemmen geworden. De meiden hadden een kleed in het zonnetje gelegd en nodige me uit om bij hun te komen liggen. Ik mocht tussen in. We lagen op onze rug en ik legde mijn hoofd tegen Vive aan en voor ik het zelf eigenlijk wist dutte ik even in. Ik werd wakker doordat ik ineens een hand voelde. Vive streelde mijn haar en fluisterde zacht, lieverd wakker worden. Ik keek omhoog en zag haar naar mij lachen. Schatje heb je even lekker geslapen? Ineens voelde ik haar hand tegen mijn luier aan. Zullen we even een schone broek doen, deze voelt wat vol. Ik knikte nog dromerig ja. Ze liep weg en ik keek weer naar de wolken. Ineens zag ik Vive weer. Ben ik weer zei ze blij. Ze legde de luier naast me neer en maakte mijn broek al los. Ze zei lieve woordjes, knap kereltje, grote man van me en ga zo maar door. Terwijl de luier los ging en er vakkundig een schone omgedaan werd. Ik voelde haar vingers de randjes goed doen en kreeg net voordat mijn broek dicht ging een kusje op mijn buik. In gedachte dacht ik, had ik maar z'n zus thuis, hoe fijn zou dat zijn. Ik kwam overeind en zag Laura in de stoel hangen met haar Tablet. Oma las een boek en hun ouders lagen op het gras te zonnen. Het was enorm rustig op het veld. De zon deed goed z'n best. Het was redelijk warm aan het worden. Vive nam me mee naar oma en gooide de vieze luier in de zak. Kijk eens wie er weer fris is zei ze tegen oma. Oma keek lachend mijn kant op. Hier lieverd heb je wat te drinken. Je ziet er wat warm uit. Ik knikte. Doe maar lekker je shirt uit hoor. Vive deed mijn shirt al uit voor ik zelf kon doen. Maar ineens realiseerde ik me dat nu iedereen de luierrand zag. Je hoeft je niet te schamen hoor zei Vive, er is haast niemand. Toch kroop ik een beetje weg in de hoop dat er niet weer allerlei mensen iets zouden zeggen.

De middag verliep verder prima, spelletjes kleuren het was zo tijd om te eten. Oma was al druk in de weer met pasta. We smulde het samen weg. Tijd voor de afwas alweer, ik was alweer vergeten dat iedereen mijn luierrand kon zien, dus sjokte in alleen maar broek mee naar de afwas. Ik hielp oma zoals ik altijd deed en zag wel eens mensen kijken, maar er werd alleen maar gezellig gepraat. Alsof ze gewend waren aan mijn luierkontje.

De meiden schoven bij ons aan voor een avondspel, we gingen fanatiek het spel mens erg je niet spelen. Tot uiteindelijk Laura de winnaar was. Het was duidelijk bedtijd. Maar het was zo gezellig. Oma zei kom Kris tijd voor je pyjama. Ik zeurde een beetje om nog wat tijd. Maar oma gaf niet echt toe. Tot Vive zei, zal ik je naar bed brengen? Ja zei ik erg snel en blij. Vooruit dan zei oma. Ik gaf Laura een knuffel en oma een kus en Vive nam me mee de camper in. Zo Kris waar is je pyjama? Vroeg ze terwijl ze van de tafel het pak doekjes pakte en een droge luier. Ik raapte mijn pyjama van bed en gaf deze aan haar. Ze knielde naast me en ontklede me tot aan mijn luier. En begon me te kietelen. Waardoor ik al giebelend op bed werd gelegd. De natte luier ging af en de doekjes kwamen tevoorschijn. Vive deed alles enorm rustig en fijn. Ik voelde de droge luier om mijn billen komen en voor ik het wist zat deze ook alweer dicht en werden de randjes zorgvuldig gecheckt. Ze haalde me overeind en zei, is het niet te warm voor een pyjama? Had ze eigenlijk wel gelijk in. Ze deed haar hoofd even om het hoekje van de deur om met oma te overleggen. Maar ze kwam terug met we hebben gelijk. Geen pyjama vandaag. In alleen mijn luier zat ik op bed. Vive kwam naast me zitten en pakte een boekje uit de kast. Kom je lekker op schoot? Vroeg ze met een lieve stem. Ik klom zo snel als ik kon op schoot. Haar hand tussen mijn benen tegen de luier om me op de plek te houden. Terwijl ze met de andere hand het boekje vast hield en me voorlas. Ik voelde me de koning van de camping, zo fijn. Op schoot merkte ik dat ik alweer aan het plassen was, maar probeerde niet te laten merken dat ik het voelde. Ze keek heel even op toen ze haar hand warm voelde worden maar zei verder niks. Het boekje was me veel te snel voorbij. Ze legde me in bedje en gaf me een dikke kus. Slaap lekker schat. Ik was al in de hemel.. wat zou ik lekker slapen vannacht....
 
- deel 10 -

De zwempret ging nog even door, glijbanen, bubbelbad en al dobberend mee in het zwembad. Dicht bij de twee meiden die me als een soort magneet in de gaten hielden. Tijdens het zwemmen had ik al een paar keer gewoon een plasje laten lopen en niemand die er iets van zei. Ook al wist ik zeker dat de warme straal vast opgevallen was bij de meiden. De moeder van de meiden gebaarde naar ons en we zwommen haar kant op. Willen jullie ook een tosti en wat drinken, dan bestel ik dat vast even. Het antwoord was een duidelijke ja, want van zwemmen krijg je zeker dorst. We zwommen naar de andere kant om met de trap het zwembad uit te gaan en op de stoelen bij het peuterbadje aan te schuiven. Oma stond al klaar met de handdoeken. De meiden wikkelde zich zelf er snel in. Ik kreeg hem omgeslagen en werd vakkundig een beetje afgedroogd. Maar met natte zwemluier bleef het koud.

Daar kwam een dienblad met tosti's en drinken aan. We smulde ervan en ze waren op voordat we er erg in hadden. De Fristi smaakte enorm lekker en ging er snel achteraan. Tijd om nog even te zwemmen, ook al was ik er ook wel weer een beetje klaar mee. De handdoek ging af en de doorhangde zwemluier kwam weer tevoorschijn. De bandjes had ik geen eens afgedaan, dus we konden zo weer verder. Aan de hand van Vive liep ik mee en gingen we nog een rondje glijbanen doen. Opschoot mee glijden bleef me een geweldig gevoel geven. Na een half uurtje waren we er wel klaar mee en liepen terug naar het peuterbad waar hun mama en mijn oma zaten. Tijd om te gaan zie ik zei de moeder. We knikte van ja. Zullen wij ons eerst even omkleden, dan kunnen we jullie zo even helpen. De meiden vonden het prima en we gingen nog even in het peuterbad zitten om niet af te koelen. Ik keek even rond en zat er hetzelfde bij als het jongetje aan de andere kant, hoewel het duidelijk was dat hij zeker 2 koppen kleiner was. De moeder van het jongetje keek ons aan en glimlachte beleeft. Laura begon opnieuw met spetteren en we spetterde vrolijk mee. Op blotte voeten kwam oma er al aan, gaan jullie mee. We stapte uit het bad en liepen mee, ik voelde de zware zwemluier enorm zakken en moest hem zelfs een beetje vasthouden om hem niet te verliezen. In de gang bij de hokjes stond een commode en oma tilde me erop. Meiden het laatste hokje staat jullie mama klaar. Ligend op de handdoek zag ik de meiden in hun bikini het hokje ingaan. Ik werd afgedroogd en de natte zwemluier was snel weg. Ik zat in gedachte alweer te staren en terug te denken aan de mooie dagen die ik al gehad had. Ondertussen had ik blijkbaar mezelf van alles aangeleerd, want alsof ik nooit anders deed, bewoog ik met oma mee zonder dat ze hoefde te vragen en voelde ik mijn billen landen in de zachte luier. Mijn piemeltje werd goed gelegd en ik voelde de pamper alweer dicht gaan. Toen ik overeind geholpen werd stak de luier een flink stuk uit mijn korte broek, maar gelukkig kwam er nog een shirt aan. En hop, niemand zag meer iets, althans dat dacht ik.

De meiden stonden al onder de föhn om hun haren te drogen en daarna liepen we samen terug naar de auto. Tijd om weer naar de camping te gaan. We stapte uit de auto en liepen terug het veld op, ik voelde dat al het zwemwater blijkbaar ook in blaas was gaan zitten, want de luier voelde al een stuk dikker dan toe straks. Oma legde de spullen in de camper en hing de natte zwemspullen op. Stoeltjes uitklappen en zitten maar. Ik was ook redelijk moe van het zwemmen geworden. De meiden hadden een kleed in het zonnetje gelegd en nodige me uit om bij hun te komen liggen. Ik mocht tussen in. We lagen op onze rug en ik legde mijn hoofd tegen Vive aan en voor ik het zelf eigenlijk wist dutte ik even in. Ik werd wakker doordat ik ineens een hand voelde. Vive streelde mijn haar en fluisterde zacht, lieverd wakker worden. Ik keek omhoog en zag haar naar mij lachen. Schatje heb je even lekker geslapen? Ineens voelde ik haar hand tegen mijn luier aan. Zullen we even een schone broek doen, deze voelt wat vol. Ik knikte nog dromerig ja. Ze liep weg en ik keek weer naar de wolken. Ineens zag ik Vive weer. Ben ik weer zei ze blij. Ze legde de luier naast me neer en maakte mijn broek al los. Ze zei lieve woordjes, knap kereltje, grote man van me en ga zo maar door. Terwijl de luier los ging en er vakkundig een schone omgedaan werd. Ik voelde haar vingers de randjes goed doen en kreeg net voordat mijn broek dicht ging een kusje op mijn buik. In gedachte dacht ik, had ik maar z'n zus thuis, hoe fijn zou dat zijn. Ik kwam overeind en zag Laura in de stoel hangen met haar Tablet. Oma las een boek en hun ouders lagen op het gras te zonnen. Het was enorm rustig op het veld. De zon deed goed z'n best. Het was redelijk warm aan het worden. Vive nam me mee naar oma en gooide de vieze luier in de zak. Kijk eens wie er weer fris is zei ze tegen oma. Oma keek lachend mijn kant op. Hier lieverd heb je wat te drinken. Je ziet er wat warm uit. Ik knikte. Doe maar lekker je shirt uit hoor. Vive deed mijn shirt al uit voor ik zelf kon doen. Maar ineens realiseerde ik me dat nu iedereen de luierrand zag. Je hoeft je niet te schamen hoor zei Vive, er is haast niemand. Toch kroop ik een beetje weg in de hoop dat er niet weer allerlei mensen iets zouden zeggen.

De middag verliep verder prima, spelletjes kleuren het was zo tijd om te eten. Oma was al druk in de weer met pasta. We smulde het samen weg. Tijd voor de afwas alweer, ik was alweer vergeten dat iedereen mijn luierrand kon zien, dus sjokte in alleen maar broek mee naar de afwas. Ik hielp oma zoals ik altijd deed en zag wel eens mensen kijken, maar er werd alleen maar gezellig gepraat. Alsof ze gewend waren aan mijn luierkontje.

De meiden schoven bij ons aan voor een avondspel, we gingen fanatiek het spel mens erg je niet spelen. Tot uiteindelijk Laura de winnaar was. Het was duidelijk bedtijd. Maar het was zo gezellig. Oma zei kom Kris tijd voor je pyjama. Ik zeurde een beetje om nog wat tijd. Maar oma gaf niet echt toe. Tot Vive zei, zal ik je naar bed brengen? Ja zei ik erg snel en blij. Vooruit dan zei oma. Ik gaf Laura een knuffel en oma een kus en Vive nam me mee de camper in. Zo Kris waar is je pyjama? Vroeg ze terwijl ze van de tafel het pak doekjes pakte en een droge luier. Ik raapte mijn pyjama van bed en gaf deze aan haar. Ze knielde naast me en ontklede me tot aan mijn luier. En begon me te kietelen. Waardoor ik al giebelend op bed werd gelegd. De natte luier ging af en de doekjes kwamen tevoorschijn. Vive deed alles enorm rustig en fijn. Ik voelde de droge luier om mijn billen komen en voor ik het wist zat deze ook alweer dicht en werden de randjes zorgvuldig gecheckt. Ze haalde me overeind en zei, is het niet te warm voor een pyjama? Had ze eigenlijk wel gelijk in. Ze deed haar hoofd even om het hoekje van de deur om met oma te overleggen. Maar ze kwam terug met we hebben gelijk. Geen pyjama vandaag. In alleen mijn luier zat ik op bed. Vive kwam naast me zitten en pakte een boekje uit de kast. Kom je lekker op schoot? Vroeg ze met een lieve stem. Ik klom zo snel als ik kon op schoot. Haar hand tussen mijn benen tegen de luier om me op de plek te houden. Terwijl ze met de andere hand het boekje vast hield en me voorlas. Ik voelde me de koning van de camping, zo fijn. Op schoot merkte ik dat ik alweer aan het plassen was, maar probeerde niet te laten merken dat ik het voelde. Ze keek heel even op toen ze haar hand warm voelde worden maar zei verder niks. Het boekje was me veel te snel voorbij. Ze legde me in bedje en gaf me een dikke kus. Slaap lekker schat. Ik was al in de hemel.. wat zou ik lekker slapen vannacht....
Echt weer een schittert vervolg ga zo door en kijk nu al uit naar het vervolg het leest echt als een trein en dit vervolg was ook weer veelste snel uit net zo als boekje ha ha. ga zo door en ik zie het vervolg van zelf wel weer verschijnen nu al zin in
 

Luierikl

Superlid
- deel 11 -

De vogeltjes zongen al uit volle borst en mijn ogen gingen langzaam open. Oma was er al uit. Ik voelde uit gewoonte meteen aan mijn luier. Die voelde enorm vol, maar gekke is dat ze nooit vervelend zaten. Ik liet nog een plasje lopen en voelde dat de luier opnieuw warm werd. Maar ineens zag ik ook een natte plek ontstaan in mijn bed. Blijkbaar had ik nu teveel gevraagd van mijn pamper. Ik klom uit bed en ging opzoek naar oma. Met mijn slaperige hoofd niet goed denkend dat ik alleen de enorm natte pamper aan had. Ik keek naar buiten maar zag oma niet zitten. Zou ze dan bij het sanitair zijn. Ik keek even naar de tent waar Laura en Vive verbleven. Laura zag me staan en zwaaide vrolijk. Ik zwaaide terug. Ze maakte de beweging van kom maar. Ik keek nog eens over het veld en zag oma nog niet. Ik besloot toch om maar even naar Laura te lopen op blote voeten.
Bij haar aangekomen vertelde ze dat Oma was gaan douchen. Ze keek naar mijn luier en zei, zal ik even een schone voor je halen. Ik keek geschrokken naar beneden en bedacht me nu pas dat ik alleen in de natte luier naar hun was gelopen. Mijn hoofd werd rood. De moeder van Laura kwam de tent uit en zag me staan. Goedemorgen Kris, lekker geslapen vroeg ze. Ik knikte verlegen van ja. Laura zei tegen haar moeder, ik haal even een schone luier voor hem en liep richting de camper. De moeder keek me aan en zei, maar goed dat je een luier hebt schatje en gaf me een kus in mijn haar. Ik hoefde me dus niet te schamen maar dat ze me juist erg leuk vond zo. Laura kwam alweer terug met een schone luier en doekjes in haar hand. Ze pakte mijn hand en liep met me de tent in en liet me liggen in de grond. Laura had dit nog niet eerder bij me gedaan, vaak bood Vive zich meteen aan. Ze maakte de luier open en ik voelde hoe mijn benen in de lucht werden getild. De natte luier verdween en de koude doekjes gingen langs mijn billen, balletjes en piemel. Ze deed alsof ik haar kleine broertje was die ze dagelijks hielp. Zo rustig en lief. De droge luier kwam onder me te liggen en toen de benen beneden waren werd deze dicht geplakt. En werd ik weer overeind gehaald. Ik voelde nu duidelijk het verschil tussen de zware luier en deze schone. Laura gaf me een kusje en zei, zo ben je weer fris kereltje. Ze nam me mee naar buiten. Ik zag oma weer aankomen. Ze zag me staan en kwam naar de tent gelopen. Ben je wakker schat was haar eerste antwoord. Laura verklapte dat ze me verschoond had. Oma bedankte haar en gaf mij een tikje tegen mijn droge pamper. Ga je mee ontbijten schat, kan je zo weer lekker met ze spelen. Oma gaf me een handje en ik liep in mijn luier mee. In de camper biecht ik het natte bed op, oma haalt me aan en zegt dat ik er niks aan kan doen. Ze pakt een korte broek voor me en laat me erin stappen. De pamper steekt er nog een stuk bovenuit, maar het is al beter dan helemaal niks over. Ga maar buiten zitten, maak ik een broodje voor je hoor ik. Ik ga in mijn broek en luier buiten zitten en kijk het veld over. De meeste kinderen zijn al druk in de weer in de speeltuin midden op het veld. Ik krijg mijn boterham met chocopasta en smikkel deze op, groot glas melk erbij en ik kreeg weer wat energie. We hadden nog maar 2 dagen voordat de vakantie erop zat.

Vive kwam onze kant oplopen en vroeg of we mee gingen naar de de stad om even te winkelen en om ergens te lunchen. Oma liet het antwoord aan mij. Ik twijfelde maar toen Oma zei dat ik nog wel een korte broek en nieuwe pyjama kon gebruiken was ik al snel over naar ja. Oma zag het ook wel zitten. Oma pakte de tas in terwijl ik de vaat even in de camper zette. Oma trok me snel een shirt aan en hielp me in mijn schoenen. We waren er klaar voor. Onderweg naar de tent van de meiden, merkte ik al snel dat ik mijn luier snel vies ging maken. Ik twijfelde om het te zeggen. Maar zat ook niet te wachten op een poepbroek in de auto. Ik zei zachtjes tegen oma dat ik moest poepen. Ze raakte me aan en zei doe maar, krijg je zo meteen een schone broek. Nog voor we bij de tent waren vulde ik mijn luier. De bult was duidelijk zichtbaar in mijn korte broek. Toen we bij de tent stonden kwam al snel de opmerking "volgens mij heeft iemand een schone luier nodig" deze keer van de moeder. Doen we zo even in het sanitair zei Oma. We liepen nu samen die kant op. Oma nam me mee het sanitair in, op de verschoontafel lag nog een jongetje. Dus we moesten even wachten. Ik voelde me ineens wel weer enorm klein worden. De moeder van het jongetje keek even om, en liet weten dat ze bijna klaar was. Ze tilde het jongetje op de grond. En keek nog eens goed. Wat een lieverd zei ze tegen oma. Dat is het zeker zei oma. En dan is een luier verschonen geen straf zei ze tegen de moeder. De moeder zei, heerlijk toch die pamperkontjes. Het is jammer dat ze tegenwoordig zindelijk moeten zijn op school. Mis dat altijd zo, dus was blij toen ik weer een kleintje kreeg. Oma legde me ondertussen neer, deed mijn broek uit.. en opende de luier.. om met een hoop doekjes maakte ze me weer schoon. En ik stond voor ik het wist weer naast haar op de grond, om snel met de rest naar de stad te gaan. Het jongetje zag ik voor me nog weg lopen, met duidelijk de luier in z'n korte broek. Ik keek even naar mijn eigen broek en zag dat het bij mij ook wel duidelijk was in deze korte broek. ....
 

Luierikl

Superlid
- deel 12 -

In de auto zat ik klem tussen de twee grote meiden. Ze voelde steeds meer als zussen voor me en besefte me dat ik ze zeker ging missen na onze vakantie. We hadden immers alleen vandaag en morgen nog voordat we terug naar oma haar huis zouden gaan. Tussen de twee knappe meiden in sloeg mijn vrolijke bui ineens even om, maar als we naar huis gaan, hoe moest dat dan met mijn luier. Mama zou dat nooit goed vinden, zeker niet voor overdag. Vive zag me moeilijk kijken en haalde me aan, wat is er knappert? Ohw dacht ineens dat het bijna voorbij was de vakantie. Ze gaf me een kus op mijn wang en zei en mag echt wel een keertje bij ons logeren hoor, ga toch mam zei ze snel. Haar moeder keek in de achteruitkijk spiegel en zei natuurlijk, z'n kereltje als jij is altijd welkom. Dat vrolijkte me al een stuk op. Maar toch maakte ik me een beetje zorgen om mijn eigen thuis. Ik voelde dat ik alweer een plasje liet lopen, het ging bijna vanzelf. De auto werd geparkeerd en we kropen uit de auto. Vive en Laura pakte mijn handen en namen we mee als hun broertje. Onderweg kwam er een soort boodschappenlijstje langs, bikini, ondergoed, jurkjes, sneakers... het ging een beetje aan me voorbij. Tot ik vaag een vraag hoorde. Uhm wat zei ik snel. Wat had jij ook alweer nodig. Nieuwe pyjama en korte broek zei ik snel. Het zou wel een flinke winkeltocht worden dacht ik, maar het was fijn om bij de meiden te zijn, dus ik waggelde met mijn luierkontje lekker mee. Eerst was ik aan de beurt want we stopte bij een kinderkleding winkel. Alle dames gingen opzoek naar spullen voor mij, ik hield me een beetje bij oma in de buurt. Ik zag ineens shirtjes, broekjes vanalles voorbij komen. Wat hebben ze hier leuke spullen hoorde ik de moeder van de meiden zeggen.

Vanuit alle kanten kwamen voor mijn gevoel met kleding aan. De mevrouw van de winkel bood zich al aan met de vraag of ze even kon helpen. Oma nam haar hulp aan. We kwamen eigenlijk voor nieuwe korte broekjes, maar zag ook al een hoop leuke shirtjes. Heeft u tips voor leuke combinaties. Tuurlijk help ik graag. De meiden lieten al van alles zien, waar oma enthousiast van werd. De mevrouw combineerde hun vondsten met andere items. Mag ik even kijken welke maat hij nu heeft vroeg de mevrouw. Oma zei volgens mij zit hij nu op 122. De mevrouw keek in de kraag van mijn shirt. En vroeg daarna mag ik even naar je label in je broek kijken. Ik had nog geen antwoord gegeven maar voelde haar hand mijn shirt al optillen en in mijn broek kijken. Ik voelde haar hand over mijn luierrandje gaan. Ze zei er niks van tegen mij. Wilt u voor de broeken dezelfde maat als nu of liever iets ruimer vanwege zijn luiertje zei de mevrouw door de winkel. Mijn gezicht schoot meteen op standje vuurtoren. Oma zei dat deze maat prima was, anders ging het zo flodderen was ze bang voor. De mevrouw dook de winkel in en kwam terug met setjes die deels samengesteld waren door alle dames die met me mee waren. Nu was het tijd om te passen. Zal ik even helpen zei Vive en dook samen met mij het hokje in. Ze trok mijn broek en shirt uit en in stond alleen nog in mijn natte luier in het hokje. Ze hield de eerste korte broek voor me open en ik stapte er in, knoop ging dicht en een nieuw shirt schoot over mijn hoofd. Ze schoof het gordijn open en de andere vonden me meteen schattig hoorde ik al. Ik keek nu zelf in de spiegel en zag een blauw kort broekje met daarop een gestreept shirt met kleine bootjes erop. Ik draaide me even om en het viel me mee hoe zichtbaar de luier was. Vive zei, kom we gaan naar de volgende. Weer werd ik uit en aangekleed. Nieuwe korte broek aan en nieuw shirt. Deze broek zat duidelijk strakker. In de spiegel zag ik nu duidelijker mijn luier contouren maar de dames vonden het weer geweldig. Nog een setje te gaan. Dit zit heerlijk. Een zachte broek met daarop net z'n zacht shirt. De mevrouw van de winkel kijkt wat moeilijker en zegt, denk dat het broekje een maatje kleiner ook wel kan. Ze loopt weg terwijl de rest me lief aankijkt en zegt hoe knap ik wel niet ben. De mevrouw komt terug met een maatje kleiner. Ze gaat voor me zitten en trek in de winkel het broekje uit. Sta ik in mijn natte luier, ik voel me weer enorm rood worden. De mevrouw doet als of er niks aan de hand is en helpt me in de andere broek en trekt hem op. En neemt wat afstand, deze zit iets mooier denk ik. Oma is het eens, lijkt je wat slanker. Vive helpt in het hokje weer in mijn eigen kleding.

Als ik het hokje uitkom zie ik oma nog met de winkelmevrouw praten en samen lopen ze weg richting een rek achter in de winkel ik zie ze iets pakken maar zie niet goed wat. Oma rekent alles af en komt met een grote tas terug. Zo kerel jij komt de hele zomer wel door. Gaan we snel verder want de meiden willen ook nog shoppen. Ik pak de hand van oma vast en loop mee. We lopen een meiden winkel binnen en de meiden struinen meteen naar goede koopjes. Ik zie een krukje staan en zet me erop en wacht wel even. Kijk om me heen en zie de ene na de andere knappe meid voorbij komen die allemaal lief naar mij lachen. Laura komt nu langs en laat haar vondsten zien, van jurkjes tot topjes. Op de kruk laat ik nog maar een plasje lopen en voel dat de luier alweer redelijk vol begint te worden. Maar dat merken de dames vast zowel op denk ik. Oma komt bij me staan, zullen we zo eens even iets drinken. Ja graag zeg ik snel. De meiden komen al aangewandeld met twee tassen. Ze stralen helemaal. Oma stelt voor om even wat te gaan drinken. We kijken de straat rond en zien al snel een terrasje. Met onze tassen gaan we erop af. Ploffen neer en de meiden noemen nog wat ze nodig hebben. Ik heb alleen nog een pyjama nodig. De ober neemt onze drankjes op en oma besteld er taartjes bij. Ze vind het gezellig met z'n allen, het is duidelijk te merken. Ik ga even plassen zegt Laura, wat meteen als seintje wordt opgepakt. Kris zullen we jou ook even schone broek geven, deze loop je al eventjes in. Ik sta al op, zal ik het even doen, moet ook plassen zegt de moeder van de meiden. Oma geeft een luier en doekjes aan haar mee. Iedereen kan het weer zien denk ik, maar niemand lijkt er naar te kijken. Ik loop mee het restaurant in achter de moeder aan. We volgen de bordjes wc en komen achter de zaak uit. Nu is de vraag waar we jou kunnen verschonen zegt ze lief tegen me. Ze opent de dames toilet deur en kijkt even rond maar ziet niet zo snel een verschoontafel. Ook bij heren toilet is niks te zien. Laura komt de wc uit en ziet ons zoeken. Ik vraag het wel even zegt ze lief. Ze loopt naar de bar en vraagt het. Ze komt terug en wijst een deurtje verder en loopt met ons mee. De deur naast de toiletten doen we open en daar is een hele babykamer. Muur met tekeningen een stoel voor voeding en een commode met daarboven zelfs een plank met luiers erop. Dat ziet er goed uit zegt de moeder. Ze tilt me op de commode en doet mijn korte broek naar mijn enkels. Laura komt erbij staan en kijkt aandachtig hoe haar mama mij een schone luier gaat geven. Ik hoor de plakkers open gaan en krijg met een schattig stemmetje te horen dat ik een grote plas gedaan heb, voel me weer klein worden. Ik voel nu de doekjes langs alles gaan en voel de natte luier verdwijnen. Laura bekijkt de luiers op de plank en zegt, er liggen heel veel verschillende, kijk deze, die is schattig. En ze houd een luier omhoog met Sesamstraat erop. Welke maat staat erop Laura, hoor ik. Laura zegt maat 5. Dat is te klein. Laura snuffelt snel verder en komt met een andere luier aan. Deze is maat 6 zegt ze blij. Ik probeer mee te kijken maar zie het niet goed. Haar moeder pakt hem aan en zegt, waarom ook niet, gratis luier is nooit mis. Ik voel mijn billen landen op een enorm zachte luier. Hij wordt tussen mijn benen gevouwen en met haar hand op mijn buik voel ik de plakkers dicht gedaan worden. Mijn broek gaat waar naar boven en ik word overeind geholpen en kom weer op de grond terecht. Ik voel duidelijk een dikkere luier dan mijn vertrouwde pampers. Ik spiek stiekem onder mijn shirt maar zie alleen een witte rand. Laura neemt me mee naar buiten en haar moeder gaat snel naar de wc. Op het terras staat het drinken en de taart al te wachten. Ook haar moeder komt eralweer aan met de doekjes en luier en geeft deze terug aan oma. Er lagen hier luiers, dus dacht gratis luier is niet verkeerd. Oma zegt wat een service dan. En snel ga ik aan de slag met mijn taartje en grote glas appelsap.

Tijd om weer verder te gaan, ik loop mee met de rest en merk toch echt dat deze luier dikker is en zie ineens in de winkelruit dat hij ook veel meer opvalt in mijn korte broek. Hopelijk letten daar niet teveel mensen op. We duiken de Hema in. De meiden gaan naar het ondergoed en kiezen nieuwe onderbroeken uit en bh's, ik kijk verbaasd mee, heb dat nog nooit gezien. Laura haalt me aan en zegt welke vind jij mooi? Ik kijk even rond en wijs er eentje aan met bloementjes erop. Ze pakt hem en zegt goede keuze, neem ik die ook. Ineens hoor ik oma mij roepen. Ik kijk even rond en zie haar iets verderop. Ik loop ernaar toe en zie haar voor de pyjama's staan. Welke vind je leuk Kris? Ik wijs er eentje met dino's aan. Oma zoekt de juiste maat en neemt hem mee. Terwijl we langs een ander rek lopen, blijft oma staan. Kom eens. Ik kom bij haar staan en zie een rek met rompers. Ze pakt de grootste eruit en houd hem voor me. Volgens mij is dit ook fijn voor de nacht. Maar de grootste is te klein. Ze hangt hem terug. De meiden staan bij de kassa, wij sluiten aan met mijn pyjama.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
-little-cub- Verhaal Klaar Samen kamperen 16+ Verhalen 3
Leon Naar oma N 6
Luierikl Logeren bij Oma L 132
L Oma Pub 3
L Bij Oma en Opa deel 1 B 14
joop Oma O 0
Similar threads



Oma


Oma

Bovenaan