Luna en haar papa Daan

Wat voor cijfer geef jij 'Luna en haar papa Daan'?

  • 1

    Stemmen: 1 1,4%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 2 2,8%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 4 5,6%
  • 8

    Stemmen: 6 8,3%
  • 9

    Stemmen: 5 6,9%
  • 10

    Stemmen: 8 11,1%
  • 10 + (op verzoek;)

    Stemmen: 46 63,9%

  • Totaal stemmers
    72

tb-verhalen

Beginneling
Gaaf tuurtje!!! :D
Ben benieuwd hoe hij zichzelf hier uit gaat redden!

Het blijft echt een heerlijk verhaal om te lezen en je hebt echt al behoorlijk wat hoofdstukken
hier neergezet als ik zo eens terug kijk!

Ik ben benieuwd naar het vervolg! (A)
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Bedankt voor jullie reacties!
Heel erg leuk!

Haha, nee, geen Vlaamse roots.
Geef eens een voorbeeld?

Dit komt allemaal uit mijn Nederlandse hoed getoverd:)
 

12345

Gewaardeerd Lid
Je maakt heel weinig dt-fouten (wat wel echt leuk is om te lezen ^^), en babbelen en tut dacht ik dat eerder Vlaams waren, en bv speen en praten/kletsen dan weer eerder Nederlands

Of ik ga in NL met niet standaard Nederlanders om, kan ook :p

Anyway, ik hoop voor je dat je ooit zo'n leuke papa vindt hoor! :)
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
@12345

Bedankt voor je leuke reactie!:) Haha, nou ik vind tut gewoon leuker klinken dan speen.

Gelukkig dat er weinig dt-fouten tussen zitten, kan er persoonlijk slecht tegen als dit er teveel zijn.

En kan natuurlijk niet schrijven over een juf en meester met spelfouten!:)
 

12345

Gewaardeerd Lid
Ja, klopt! Tut klinkt veel gezelliger, knusser :) Maar, das toch niet Nederlands he, ofwel?

Kan er persoonlijk ook niet goed tegen hoor, maar ben al lang blij als het enigszins leesbaar is :) Das op dit forum niet vanzelfsprekend.

Maar de spelling, het geloofwaardige, de schrijfstijl, de opbuw en het feit dat je jezelf eraan kan relateren, maken het wel echt een leuk verhaal :)

Dus, snel een vervolg(je) schrijven! (aub :p)
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Ten eerste ga vooral door met schrijven.
Ten tweede tut en babbelen zijn wat meer plat nederlandse woorden.
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Bedankt voor je reactie, Silverbaby!

Al ben ik het er niet helemaal mee eens dat babbelen en tut plat Nederlands zijn. Tut komt van het Vlaamse tuutje of tuut (speen) en babbelen is gewoon een ander woord voor praten/kletsen.;)

Maar gelukkig gaat de discussie daar niet over.

Ik zal proberen het vervolg vandaag of morgen te plaatsen!
 

Luier 86

Toplid
waarom heb ik het idee dat "dat vergeten" pak luiers wel een aan bod zou kunnen komen, super verhaal trouwens leest heerlijk weg, en blijft naar meer smaken.
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 22

Nerveus bedenk ik me dat ik er in ieder geval voor moet zorgen dat ze binnen niks doorkrijgen.

‘Schat, droog je zoveel mogelijk af, ik ben zo terug.’

Ik ga weer terug naar de woonkamer. Ik vertel Hans en Ellie dat Luna niet lekker is geworden en we daarom eerder naar huis gaan. Ik vertel dat ik Luna even ga helpen en dat we ze morgen wel op school zullen zien.

Daarna snel ik weer naar de gang, de wc in. Gelukkig heeft Luna vrij snel de grond verruild voor de wc, waardoor de plas meevalt. Ik pak zoveel mogelijk wc-papier en begin te dweilen. Zet het raampje open en stel ondertussen Luna gerust.

‘Liefie, het is helemaal niet erg. We ruimen dit op en we gaan lekker naar huis.’, zeg ik zo rustig mogelijk, terwijl ik van binnen harstikke baal. Hoe kon dit nou gebeuren? Is ze me aan het uittesten of was het echt een ongelukje. Als ik zo naar Luna’s gezicht kijk, kon ze er echt niks aan doen maar we hebben thuis nog geplast.

Ik zucht een keer diep en kijk of de wc weer een beetje toonbaar is. Het kan ermee door. Ik zeg binnen nog even gedag en sluit de deur naar de woonkamer. Neem Luna op haar blote voeten mee naar de auto.

Daar aangekomen ben ik eigenlijk harstikke pissig. Niet alleen op Luna maar ook op mezelf. Ik dacht dat ik Luna zo goed had voorbereid en dan deze onzin. Ik baal ook dat ik twijfel. Ik zou Luna onderhand toch goed genoeg moeten kennen om te zien of het een ongelukje was of niet. Nu weet ik dus niet of ik boos moet zijn of de lieve, troostende papa.
Ik ga er maar een beetje tussenin zitten.

Ik zet Luna op de achterbank en leg mijn vingers onder haar kin. ‘Luna, kijk papa eens aan. Papa is er hier helemaal niet blij mee. Je hebt thuis nog een plasje gedaan en je zou grote Luna zijn vanavond. We zouden een gezellige avond bij Hans en Ellie zijn en nu moeten we eerder naar huis.’ Ik kijk Luna aan. Ze kijkt zo zielig dat het lijkt of ze er oprecht spijt van heeft of er niks aan kon doen maar daar heb ik even geen boodschap aan.

Ik leg Luna neer op de achterbank. Nu komen de luiers achterin goed van pas. En even ben ik blij dat er geen plek was voor de deur. Stel je voor dat ik vrolijk mijn vriendin ging verschonen bij Hans en Ellie op de stoep. Ik haal een luier uit het pak en loop terug naar Luna. Trek Luna’s string uit en vervang hem door een luier. Even geen lief gedoe en rustig verschonen. ‘Hop, een luier om en zitten.’

Ik zet Luna vast en stap zelf achter het stuur. Ik neem me voor om onderweg te bedenken wat ik ga doen als we thuiskomen. Dit is geen gedrag dat ik vaker wil zien van Luna.
Het is opvallend stil op de achterbank. Even denk ik dat Luna onder de indruk is van mijn houding maar als ik in mijn binnenspiegel kijk, valt het kwartje. Ze heeft Koe en speen gevonden en ligt heerlijk te slapen.

‘Dat heb je weer soepel aangepakt, Mulder’, denk ik bij mezelf…
 

tb-verhalen

Beginneling
Fantastisch hoofdstuk weer! :)

Luna is zo'n heerlijke peuter! Ben benieuwd hoe het morgen gaat als ze zelf les
moet gaan geven!
 

12345

Gewaardeerd Lid
Weer een leuk hoofdstuk!

Ook leuk dat het opvalt dat je echt nadenkt over je algemene verhaal tijdens het schrijven van 1 hoofdstuk :)
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Bedankt voor de reacties!

Omdat jullie zo enthousiast zijn, en ik het schrijven zo leuk vind, zal ik zometeen het volgende hoofdstuk plaatsen!

Hopelijk valt deze ook in de smaak:)
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 23

Na een kwartiertje komen we thuis. Even kijk ik in mijn binnenspiegel. ‘wat is ze toch eigenlijk lief.’, denk ik. Tijdens de afgelopen 15 minuten heb ik me meerdere keren afgevraagd waar het mis is gegaan. Ik heb er in ieder geval alles aan gedaan om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen.

En misschien ligt het wel helemaal niet aan mijn voorbereiding maar wilde Luna helemaal niet mee op visite en groot zijn en heeft ze me dus bespeeld. ‘Dan heeft ze het wel erg goed gedaan’, denk ik bij mezelf en ik kan een glimlach niet onderdrukken. De kleine boef. Want het begint er steeds meer op te lijken dat Luna het zo gepland heeft.

Vanaf dat we thuis weggingen ging alles prima en ook bij Hans en Ellie in de woonkamer was er niks aan de hand. Ze heeft ook geen grote ravage achtergelaten in de gang. Bij een echt ongelukje is het waarschijnlijker dat ze het in de gang al niet meer kon ophouden of in ieder geval de hele wc had onder geplast. Ze had haar mobiel meegenomen terwijl haar handtas bij ons in de woonkamer stond. Ze heeft snel de grond verruild voor de wc en ze heeft mij na 10 minuten ge-appt.

Als ik alles zo overdenk, raak ik er steeds meer van overtuigd dat Luna dit allemaal heeft gepland en dat ik er niets aan kon doen. Toch is er ergens nog die twijfel en die komt door de blik in Luna’s ogen in het toilet en in de auto. Ze leek oprecht verdrietig.

Ik besluit om er maar niet teveel meer over na te denken maar wel duidelijk te blijven naar Luna. Ik wil dit echt niet hebben! Stel je voor dat ze morgen ineens in mijn klas staat met een natte broek, omdat ze een ‘ongelukje’ heeft gehad. Wat gaat er dan wel niet gebeuren?

Ik laat Luna nog even liggen en haal het pak luiers uit de auto en breng deze naar binnen. In de woonkamer leg ik Luna’s speelkleed op de grond en haal wat speelgoed tevoorschijn. Ik kan haar nu wel meteen naar bed doen, als straf, maar ik wil eerst nog bekijken hoe Luna zich gedraagt. Als ze meteen gaat spelen, mij aanspreekt als papa en bijvoorbeeld vraagt om een fles, is het voor mij duidelijk. Dan was ze dit gewoon van plan.

Gaat ze niet spelen en verdrietig op de bank zitten, dan was het een ongelukje.

Ik weet niet of mijn aanpak gaat werken maar ook dit is proberen. Of zoals we tegen onze leerlingen zeggen: ‘van proberen kan je leren.’

Ik kan me herinneren dat we vanmiddag hebben afgesproken dat ze na Hans en Ellie klein mocht zijn dus mijn plan is niet helemaal waterdicht. Maar ik wil mezelf ook gewoon meer tijd geven om Luna te leren kennen in dit soort situaties en om iedereen ervan te verzekeren dat dit morgen en de rest van de week echt niet gaat gebeuren.

Ik ga naar de auto en open de achterdeur. Maak Luna los en neem haar mee naar binnen. Normaal zou ik haar lekker dragen maar ik wil dat ze een beetje wakker wordt, zodat ze goed kan kiezen tussen spelen of niet. Ik sluit de auto en neem Luna aan mijn hand mee naar binnen…
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Rena-AB-Mama Rena is nu ook mama van Luna Voorstellen 5
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Daddy777 Haar of kaal. Pub 32
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 9
P Yael haar weekendje weg 16+ Verhalen 9
N Kim haar verhaal K 33
P Yael haar avond alleen thuis 16+ Verhalen 8
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
P Yael haar vrije middag 16+ Verhalen 21
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
T Betrapt door haar 16+ Board 7
lovediaper Vriendin haar zus Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B hebben jullie wel eens iemand in het openbaar gezien die in haar broek geplast/gepoept had? Polls 91
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
Jayden_dl Nathalie en haar liefde voor luiers N 17
TedWheel Verhaal Klaar Ze gaat op haar knieën voor me zitten. 16+ Verhalen 0
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
luierjong Tess haar eerste keer (hoofdstuk 2) (18+) 16+ Board 4
luierjong Tess en haar eerste keer (DL 18+) 16+ Verhalen 14
Dijkronald Mijn vrouw in haar broek gepoept Broekplassers en Poepers 9
Spreeuwtje Nog niet klaar Astrid en haar nieuwe liefde 16+ Verhalen 39
nina15000 Femke en haar probleempje F 22
nina15000 Verhaal Klaar geheim van Nienke en haar moeder G 79
nina15000 Verhaal Klaar moeder en haar kleine meisje madelon M 62
N noompje stelt haar voor.. Voorstellen 19
Winnie de Poep Lalaloopsy en haar Luierverassing Aanbevolen 4
J Anne en haar moeder A 293
StayStrong mammie en haar kleinerd <3 M 8
smurfke een vriendin en haar geheim Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Bab Diap Haar of scheren? Polls (T) 4
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
Nattebroek Tanja houdt van plassen in haar Luier T 6
B jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk J 1
B Debbie in haar natte piesbroek D 3
sonnypup Dracky in haar luier en romper AB/DL Fotos 15
D lotte, haar levens verhaal L 12
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
B Grote vrouw plast nog in haar broek deel 1 en 2 G 3
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
Sardonyx Hoe ik haar ontmoette... (18- AB DL ML JL TL WL PB DR NL PL OL) ~31 delen~ H 124
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
W Dita en haar vriendinnen D 1
L Haar Grote Geheim H 7
B papa of mama? Contact advertenties 7
G Opzoek naar vriendschap of papa Contact advertenties 3
Tkb Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
dpteen Voorstellen opzoek na papa of mama Contact advertenties 5
Similar threads


















































Bovenaan