Luna en haar papa Daan

Wat voor cijfer geef jij 'Luna en haar papa Daan'?

  • 1

    Stemmen: 1 1,4%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 2 2,8%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 4 5,6%
  • 8

    Stemmen: 6 8,3%
  • 9

    Stemmen: 5 6,9%
  • 10

    Stemmen: 8 11,1%
  • 10 + (op verzoek;)

    Stemmen: 46 63,9%

  • Totaal stemmers
    72

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Even een paar hoofdstukken gemist maar nu wwer helemaal bij. Luna is echt een favoriet.
3 woorden resteren mij nog te zeggen: GA ZO DOOR!!!!!
 

Truckertje

Little en papa / Caregiver
Had vanmorgen al het verhaal weer gelezen. Was weer helemaal blij. Kon alleen niet eerder reageren :(

Leuk om Luna weer terug te zien :) Kom maar op met de rest. Weer Genieten met een grote G.
knuff
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 60

‘Lieve schat toch’ denk ik. Ze is doodmoe van alle indrukken. De hele week gewoon gewerkt, zich grootgehouden terwijl ze klein wilde zijn en ook nog zwemmen. Toch wil ik haar nog een fles geven, ik geloof nooit dat Luna de hele nacht doorslaapt op 1 kommetje soep met een broodje. Loop op mijn gemak naar de keuken en maak een fles. Terwijl de fles in de magnetron staat, loop ik naar Luna:

‘Hee liefie, wordt eens wakker. Papa heeft nog een flesje voor jou’. Ik krijg uiteraard geen reactie, Luna draait zich alleen maar om met een zucht.

Ik sta op en probeer Luna op te tillen. Dit lukt niet. ‘Schat, papa kan je niet optillen maar je moet wel naar bedje toe. Ook even een andere luier, met deze om kan je echt niet gaan slapen. Ik weet dat je wil slapen is maar je moet nu echt even wakker worden’. En met deze woorden pak ik Luna’s handje en zet haar voorzichtig overeind. Haar oogjes gaan al een beetje open.

Ik wacht even zodat Luna bij kan komen en trek haar dan overeind. Samen lopen we rustig naar de slaapkamer. Luna gaat automatisch naar de kant waar haar spulletjes liggen.

‘Goed zo, schat. Kom maar liggen.' Ik help Luna op het bed en begin met uitkleden. Als ze helemaal is uitgekleed, zie ik dat ik de goede beslissing genomen heb om haar te verschonen en niet zo in bed te leggen, alles is nat. Ik pak wat billendoekjes en maak Luna schoon. Smeer sudocreme op haar billetjes en leg de dikke luier onder haar. Terwijl ik hem vastmaakt, kijk ik even omhoog. Luna is slaperig maar wel wakker.

‘Wacht heel even, schatje. Papa pakt even je fles. Niet in slaap vallen hè?, zeg ik met een knipoog en snel naar de keuken. Wanneer ik even later terug kom met het flesje, ligt Luna er nog precies zo bij. Gelukkig. Ik geef Luna de fles en ga verder met aankleden. Luna kijkt me met grote ogen aan. Ik snap er niks van…

Ze drinkt nog steeds niet. En dan snap ik het. Uiteraard kán ze niet drinken als ik haar aankleed, dan moet de fles er steeds uit. En mevrouw heeft natuurlijk veel liever dat ik de fles geef.

‘Moet papa jouw flesje geven, Luun?’ En ik ga gauw verder met aankleden. Zet Luna rechterop om de romper aan te doen en laat haar weer liggen als ik hem vastklik. Doe de pyama over haar hoofdje. Luna kijkt al naar de slaapzak, die doe ik dus ook maar meteen aan.

‘Even omrollen naar de andere kant, dan kan papa de slaapzak neerleggen.’ En Luna doet meteen wat ik zeg. Ze is moe en wel z.s.m. de fles en slapen, merk ik. Binnen 5 minuten ligt Luna heerlijk tegen me aan in bed. Terwijl ik de fles geef, frummelt ze met haar doekje en speentje. Wat een heerlijkheid.

Na de fles wil ik nog een verhaaltje voorlezen maar het is al te laat, Luna slaapt..
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 61

Ik ga onze spullen maar eens opruimen. Vanmiddag helemaal geen tijd voor gehad. En aangezien ik dit zonder Luna moet doen, kost het me wat tijd. Ik pak Luna’s tas en leg het speelkleed op de grond. Leg haar speelgoed, boekjes en duplo erbovenop. Kan Luna meteen spelen morgenochtend. Alle verschoonspullen naar de slaapkamer. De ontbijtspullen zet ik ook alvast klaar. En ga op de bank zitten. Na nog een halfuurtje tv te hebben gekeken, wil ik naar bed.

Nadat ik gedoucht heb en in bed stap, controleer ik Luna nog even. Ze is nat maar de luier moet het wel houden vannacht. Ik laat haar lekker slapen en kruip naast haar. Luna rolt meteen naar me toe. Ik zie dat haar tuutje uit haar mond is gevallen. Ik stop de tuut terug en ik begin Luna lekker op haar rug te kriebelen. Ze slaapt meteen weer in. Wat een genot. Na een tijdje val ik ook in slaap.

Gedurende de nacht word ik een paar keer wakker. Ik ben het niet meer gewend dat Luna als kleine Luna naast me slaapt en zij duidelijk ook niet. Wat kan zij druk slapen als klein meisje, zeg. Misschien toch een andere manier van indrukken verwerken.

Na de, voor mij, onrustige nacht word ik gewekt door Luna. Niet vanuit de slaapkamer maar er klinken allerlei geluiden uit de woonkamer. Luna is vroeg het bed uitgegaan en lief op het speelkleed gaan spelen. Ik ben blij dat we elkaar zo goed aanvoelen. Ik heb gisteren alles klaargezet. Luna staat op en speelt meteen! Waardoor ik nog even kan blijven liggen, heerlijk. Waar ik minder blij mee ben is dat ze het bed uit is gegaan zonder te vragen. Dat is de regel en dat weet ze.

Het duplo-mijnenveld is verplaatst vanuit ons huis hierheen. Ik blijf even in de deuropening staan om naar Luna te kijken. Ze is met slaapzak en al het bed uitgehuppeld naar de woonkamer. Levensgevaarlijk maar goed. Daar zit ze dan: mijn allerliefste vriendin, op haar billen op de grond. Zelfs door de slaapzak heen kan ik zien dat haar luier doorweekt is. Tutje in en uiteraard is Koe erbij. Ik zie altijd een soort rust bij Luna die ik op andere momenten nooit zie.

‘Papa!’, klinkt er ineens en Luna springt op. Hierbij valt ze bijna om.
‘Wacht maar, papa komt naar jou, terug op je billen, nu!’ Ik ben als de doods dat ze valt. Luna luistert meteen. ‘Was je zo lekker aan het spelen, schat?’

‘Lekker spelen, papa. Niet thuis he?’
‘Nee schat, we zijn niet thuis. Goed van jou. Maar heb je aan papa gevraagd of je uit bed mocht, Luun? Lopen met je slaapzak is gevaarlijk, dat weet je’.

‘ikke gevlaagd maar papa zei niks’. En Luna kijkt er zo serieus bij dat ik haar geloof. Ik was blijkbaar dieper in slaap dan ik dacht.

En terwijl ik opsta om de broodjes te gaan maken, kijk ik even achterom. En daar is hij weer: die twinkeling! Ze heeft me weer bespeeld, ze is gewoon zonder te vragen het bed uitgegaan. Deugniet.

‘Volgens mij is Luna zonder vragen het bedje uitgegaan.’ En als Luna weer nee schudt (dit keer terwijl ze naar beneden kijkt), loop ik naar haar toe en begin haar te kietelen. Ze rolt meteen op haar rug en geniet enorm.

Na 5 minuten voel ik iets warms op mijn benen, Luna’s luier lekt. Door het kietelen heeft ze geplast en dat was teveel voor de luier. Luna merkt het ook en begint meteen te huilen.

‘Stil maar, schatje. Daar kan Luna niks aan doen. Jouw luier kon gewoon niet meer plasjes hebben. Papa had je eerder moeten verschonen. Niks aan de hand. We gaan lekker in badje en daarna eten, goed?’ Maar Luna’s gezichtje is nog niet echt vrolijker. Ze is ervan geschrokken en een natte broek voelt natuurlijk niet fijn.

‘Kom op! 1,2, hupsakee!’ En ik zwaai Luna omhoog naar de badkamer. Zet haar daar op de grond en doe de stop in het bad. Nog steeds heeft Luna een verdrietig gezichtje. Ik doe Zwitsal in het bad en ga met mijn handen door het water. Het is niet te warm. Ik kleed Luna uit en zet haar op de wc. ‘Luna, even een plasje doen op het potje?’ Ik kan me voorstellen dat ze van schrik stopte met plassen toen de luier lekte.

Maar Luna doet niks.. Ze kijkt me nog steeds verdrietig aan.
‘Papa..? Luna tuutje hebben?’ Klinkt er gevolgd door een snik. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Natuurlijk wil ze haar speentje hebben en zéker nu! Wat voor vader ben ik dat ik mijn eigen kindje niet kan troosten nu.

‘Sorry, schat! Papa gaat hem meteen halen.’ Binnen 30 seconden heb ik Luna’s speen gehaald en ook meteen Koe maar meegenomen, als goedmakertje. Luna lacht alweer wat meer. En doet zowaar ook nog een plas..
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 62

Even later zit Luna lekker in bad te spelen. Ik loop even de badkamer uit om haar spulletjes te pakken. Ook zoek ik de plattegrond van het park even op. Er is genoeg te doen, ook voor kinderen. Toch vind ik dat nog een dingetje. Gisteren in het zwembad was al een hele stap maar daar waren hooguit 10 mensen getuigen van. Kleine kans dat we die mensen nogmaals zien. Het is stralend weer vandaag dus ik neem aan dat het een stuk drukker is in het park.

Het lijkt me een goed idee om te gaan wandelen in het bos. Dan kunnen we onderweg even kijken hoe druk het is en eventueel in een speeltuintje spelen. Ik beloof Luna niks, om teleurstellingen te voorkomen. Op de route naar de ingang van het bos liggen twee speeltuintjes, zie ik op de plattegrond. In het bos zijn er verschillende wandelroutes. Ik kies er eentje uit van ongeveer 45 minuten. Dan kan Luna even slapen wanneer we terug zijn en ik een plan maken voor vanmiddag.

Tevreden met mijn ideeën, loop ik weer naar de badkamer. Daar vind ik Luna een beetje verloren in bad. Ik heb natuurlijk geen speeltjes meegenomen. Ik ga naast het bad zitten en begin Luna te wassen.

‘Sorry, liefje. Papa heeft geen speeltjes voor het bad meegenomen.’ En terwijl ik dit zeg krijg ik een briljant idee. Ik loop de badkamer uit naar de slaapkamer. Daar liggen Luna’s bandjes nog te drogen. Zou ze deze misschien willen? Ook neem ik een hand vol duplo-blokjes mee. Die drogen wel weer.

Ik loop terug naar de badkamer maar blijf naast de deur staan. Luna ziet me nu net niet.

‘Luna?’ vraag ik. Wanneer er een verwachtingsvolle ‘ja, papa..?’ klinkt, roep ik:
‘Vangen!’ En ik gooi een bandje in het bad. Luna schatert het uit! En voordat ze uitgelachen is, gooi ik het tweede bandje erachteraan. Luna vindt het prachtig. Ik loop de badkamer in en doe de bandjes om Luna inmiddels uitgestoken armen.

‘Dat is leuk, he Luun! Gewoon met je bandjes in bad! Heb jij even geluk. Gisteren én vandaag je bandjes omgehad. En kijk eens: papa heeft toch wat speeltjes gevonden’.
Ik gooi de duplo-blokjes erachteraan. Wat is Luna toch weer blij.

‘Ga je nu even lief spelen? Dan gaat papa even broodjes en een fles maken.’ Gelukkig is het huisje zo klein dat ik vanuit de keuken zo de badkamer in kan kijken. Tijdens het smeren moet ik toch een aantal keer: ‘uh uh, nee Luna’ of ‘pas op, hoor’ zeggen om te voorkomen dat ze alle blokjes door het huisje gooit.

Even later loop ik de badkamer weer in en was Luna verder. Als dat gedaan is, laat ik het bad leeglopen en droog Luna af. Naakt loopt ze met me mee naar de slaapkamer. Hier wordt ze nog steeds een beetje verlegen van. Ondanks onze goede relatie, is dit niet haar favoriete bezigheid. Als grote Luna heeft ze hier geen moeite mee maar als kleine Luna wel. Hierdoor kan ik mijn papa-rol weer een beetje uitbreiden.

‘Kom maar, schat. Niks aan de hand. Papa zorgt voor jou.’ En met deze woorden neem ik haar mee naar de slaapkamer. Hier duikt Luna zo snel mogelijk op bed, klaar voor haar luier.

Ik doe Luna een nieuwe luier om, een dunne dit keer. We gaan natuurlijk straks naar buiten. De dunne luiers kunnen minder hebben maar ik wil niet dat het teveel opvalt in het park. Als ik omhoog kijk bij het verschonen, kijk ik in Luna’s verlegen oogjes. Ze slaat ze meteen neer. Meestal verstopt ze zich nu achter haar knuffels of tutdoek in bed maar Koe ligt nog in de badkamer. ‘Goed zo, schat. Papa is bijna klaar. We gaan zo lekker eten en dan naar het bos.’
 

Tuutje24

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 63

Even later zitten we aan tafel. Luna aan een broodje met chocopasta en ik aan een bakje muesli. Luna heeft er zin in want inmiddels is het halve broodje al op.

‘wat kan jij goed eten, zeg! Knappe meid.’

Na dit compliment eet Luna de rest van het broodje ook op. Ik ben nog niet eens klaar met mijn muesli. Ik vraag Luna of ze even wil spelen op het speelkleed tot ik uitgegeten ben en een fles heb gepakt. Ik ben nog niet uitgesproken of Luna ligt al. Haar tut ligt nog op tafel. Ik zeg er bewust niks van. Het wordt ook wel eens tijd dat ze zonder tut zich leert vermaken.

Zonder wat te zeggen schuif ik het tuutje snel achter een melkpak en eet door. Daarna sta ik op en ga afwassen. Helaas geen vaatwasser zoals thuis. Ik zet een fles in de magnetron. Luna ligt heerlijk te spelen. Ze bouwt een toren van duplo-blokjes. Terwijl ik af sta te drogen, springt ze ineens op en loopt naar de badkamer. Ik wacht even af.

Twee tellen later komt ze de badkamer uit met haar handjes vol natte blokjes. Blijkbaar was haar toren niet hoog genoeg en besloot ze de blokjes van het bad maar even te halen. Heel slim bedacht maar ik vind het niet zo’n succes.

‘Heel slim van je, schat. Maar die blokjes zijn nog nat. En dat bouwt niet lekker. Geef ze eens aan papa. Vanmiddag kan je er weer mee bouwen, ze moeten nu even drogen.’

En ik houd mijn hand op maar Luna is niet van plan ze af te geven. Ze kijkt me aan met een blik van: ‘ik bepaal hier de regels’. Nou, zo’n blik heb ik ook. Ik zet mijn strenge gezicht op en begin te tellen:

‘Luna, 1… 2…’ En ik zie in haar blik iets veranderen maar ze verroert geen vin. ‘Luna, je weet wat er gebeurt als papa bij 3 is dus heel snel nu!’ Maar ik krijg echt geen blokjes.

‘3! Jammer Luna, dan ga je maar even nadenken over je gedrag.’ Ik zet Luna in de hoek en pak de blokjes af. Ik was de ochtend graag anders begonnen maar Luna moet ook hier de regels weten. Ze loopt anders zo over me heen. Waar we ook zijn, papa bepaalt. Ik krijg een hele boze blik toegeworpen vanaf de hoek. Luna is het er echt niet mee eens. 'Luna, haal heel snel die blik van je gezicht.' Luna schrikt en kijkt naar beneden.

Ik negeer haar verder en ga de luiertas inpakken. Ik laat alle deuren open zodat ik Luna in de gaten kan houden. Leg de tas op tafel en vul hem. Ik neem 1 dikke luier mee, billendoekjes en het verschoonmatje. Een plastic tasje voor de vieze luier. Ik pak een nieuwe tuut uit de slaapkamer en stop Koe erbij. Vul een flesje met drinken en pak een liga. Neem voor mezelf water mee en een appel.

‘Luna, waarom sta jij in de hoek?’
‘omdat ik niet luisterde, papa’.
Komt er verrassend soepel uit, zo zonder tuutje.

‘Precies, wat moest je van papa doen?’
‘Blokjes geven papa.’

‘Luna, we spreken 1 ding af. Als papa iets vraagt, doe je het meteen. Afgesproken?’
Als Luna ‘ja’ knikt, kan onze ochtend beginnen. Ik zet de magnetron aan en ik zet Luna op de bank en doe haar schoentjes aan. Daarna trek ik mijn eigen schoenen aan.

Als de magnetron piept, is Luna al op de bank gaan liggen. Rustig geef ik haar flesje melk en als ik haar mondje heb gepoetst, gaan we op pad.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Rena-AB-Mama Rena is nu ook mama van Luna Voorstellen 5
Daddy777 Haar of kaal. Pub 22
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 7
P Yael haar weekendje weg X Y Z 9
N Kim haar verhaal K 33
P Yael haar avond alleen thuis X Y Z 8
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
P Yael haar vrije middag X Y Z 21
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
T Betrapt door haar 16+ Board 7
lovediaper Vriendin haar zus Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B hebben jullie wel eens iemand in het openbaar gezien die in haar broek geplast/gepoept had? Polls 91
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
Jayden_dl Nathalie en haar liefde voor luiers N 17
TedWheel Verhaal Klaar Ze gaat op haar knieën voor me zitten. 16+ Verhalen 0
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
luierjong Tess haar eerste keer (hoofdstuk 2) (18+) 16+ Board 4
luierjong Tess en haar eerste keer (DL 18+) 16+ Verhalen 14
Dijkronald Mijn vrouw in haar broek gepoept Broekplassers en Poepers 9
Spreeuwtje Nog niet klaar Astrid en haar nieuwe liefde 16+ Verhalen 39
nina15000 Femke en haar probleempje F 22
nina15000 Verhaal Klaar geheim van Nienke en haar moeder G 79
nina15000 Verhaal Klaar moeder en haar kleine meisje madelon M 62
N noompje stelt haar voor.. Voorstellen 19
Winnie de Poep Lalaloopsy en haar Luierverassing Aanbevolen 4
J Anne en haar moeder A 293
StayStrong mammie en haar kleinerd <3 M 8
smurfke een vriendin en haar geheim Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Bab Diap Haar of scheren? Polls (T) 4
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
Nattebroek Tanja houdt van plassen in haar Luier T 6
B jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk J 1
B Debbie in haar natte piesbroek D 3
sonnypup Dracky in haar luier en romper AB/DL Fotos 15
D lotte, haar levens verhaal L 12
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
B Grote vrouw plast nog in haar broek deel 1 en 2 G 3
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
Sardonyx Hoe ik haar ontmoette... (18- AB DL ML JL TL WL PB DR NL PL OL) ~31 delen~ H 124
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
W Dita en haar vriendinnen D 1
L Haar Grote Geheim H 7
Tkb Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
dpteen Voorstellen opzoek na papa of mama Contact advertenties 5
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
fatsuit-lover Dominante papa of grote broer gezocht Contact advertenties 3
Similar threads


















































Bovenaan