Marije's verhaal

Peter1970

Superlid
Ik ga eerst nog even verder met 'de proefpersoon', daarna heb ik wel plannen om met het vervolg van Marije's verhaal door te gaan.
 

jos

mooi zijn zit niet van buiten...maar van binnen
Hallo Peter

Echt mooi verhaal
Ik wacht met smart op het vervolg
Je verdient een ruime voldoende
 

Peter1970

Superlid
Ik had aangekondigd na 'de proefpersoon' verder te zullen gaan met 'Marije's verhaal'. Maar op een of andere manier kreeg ik de verhaallijn nog niet rond en bovendien ontstond het idee voor het verhaal van 'Patrick' zodat ik daar aan begonnen ben. De liefhebbers van 'Marije's verhaal' moeten dus nog even geduld hebben, Excuus hiervoor. Ik hoop dat jullie inmiddels wel met plezier het verhaal van 'Patrick' lezen.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Begrijpelijk maar jammerhttps://www.ab-dl-tb-club.nl/Smileys/default/cry.gif
Hoewel je nieuwste verhaal https://www.ab-dl-tb-club.nl/Smileys/default/cool.gifal ook mooi is, duurt het wachten op het vervolg van Marije al veel te lang.https://www.ab-dl-tb-club.nl/Smileys/default/shocked.gif
Laat ons niet te lang wachten.
 

Peter1970

Superlid
Moeten we nog lang wachten? :mad:
Beste 'Luierdromer', ik begrijp je teleurstelling maar voorlopig ben ik nog met 'Patrick' bezig. Maar ook daarna is voor mij nog niet zeker of ik met 'Marije's verhaal' zal doorgaan. Ik wil er alleen aan beginnen als ik inspiratie voor een vervolg heb waar voldoende nieuwe ontwikkelingen inzitten. Dit is nu nog niet het geval. Ik voel me wel vereerd dat het verhaal, na meer dan jaar te zijn gestopt, nog steeds bij je leeft.:)

P.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Beste 'Luierdromer', ik begrijp je teleurstelling maar voorlopig ben ik nog met 'Patrick' bezig. Maar ook daarna is voor mij nog niet zeker of ik met 'Marije's verhaal' zal doorgaan. Ik wil er alleen aan beginnen als ik inspiratie voor een vervolg heb waar voldoende nieuwe ontwikkelingen inzitten. Dit is nu nog niet het geval. Ik voel me wel vereerd dat het verhaal, na meer dan jaar te zijn gestopt, nog steeds bij je leeft.:)

P.
Eerlijk gezegd vindt het nog steeds je beste verhaal.
Moet eerlijk zeggen dat maar dat is puur mijn mening dat Patrick te extreem wordt.
Bij dat verhaal ben ik afgehaakt.
Terwijl je aangaf dat er bij Marije nog genoeg in het vat zat.
 
Laatst bewerkt:

Peter1970

Superlid
Marije's verhaal deel 20

Het feest liep nu duidelijk op z'n einde. Marije en Thijs stonden nog innig verstrengeld op de dansvloer. Marije's handen rustten op Thijs' billen, ze masseerde zachtjes zijn kont en voelde zijn luier. Thijs deed bij haar hetzelfde, hij had zelfs haar rokje iets omhoog geschoven zodat zijn handen op haar rompertje lagen. Het was al laat op de avond, hun luiers waren al flink verzadigd. Ze drukten hun kruis stevig tegen elkaar.
'Ga je strakjes met mij mee?' Fluisterde Thijs in Marije's oor.
Marije voelde haar hartslag versnellen door Thijs' uitnodigig 'Lijkt me geweldig.' Zei ze dan ook. 'Maar ik moet dat wel even aan Pauline vragen of het mag'
Pauline stond met Laura aan de bar te praten.
'Mag Marije vannacht bij mij slapen?' Vroeg Thijs.
Pauline leek te twijfelen. 'Het is mijn verantwoordelijkheid om voor Marije te zorgen en er vooral ook op te letten dat ze wel 24/7 in luiers blijft. Kan je haar verzorgen en verschonen?' Vroeg Pauline.
'Ja, ik heb nog wel een schone luier voor de nacht voor Marije. Voor dit feest had ik een paar verschillende maten gekocht omdat ik niet wist welke me zou passen. Ik denk dat ik Marije's maat nog wel heb liggen, althans wat daar in de buurt komt. Ik heb alleen geen speentje.'
Marije trok een pruillip. 'Mag ik dan op je duim zuigen.' Vroeg ze
'Ja hoor jij mag zuigen op wat je maar wilt.' Zei Thijs met een lach en knipoog.
'Nou, nou Thijs ik zal maar doen alsof ik dit niet gehoord heb.' Zei Pauline. 'Maar het is ok.'
Marije slaakte een opgewonden juichkreetje en vloog Thijs om de hals. 'Joepie' riep ze.
'Zullen we gaan?'
Even later zat Marije achter op de fiets bij Thijs. Haar jurkje had ze iets opgetrokken, zodat ze wat comfortabeler zat. Haar luier was duidelijk zichtbaar Ze fietste door Utrecht, behalve groepjes, vooral dronken studenten, was het vrij stil. Niemand sloeg acht op haar luier. Haar armen had ze stevig om zijn lichaam geklemd.
Bij Thijs' huis aangekomen begonnen ze elkaar direct hartstochtelijk te zoenen, en al zoenend kleedde ze elkaar uit. Tot ze beiden nog slechts in hun luier stonden. Ze lieten zich op het bed vallen en streelden elkaar. Marije vond het heerlijk dat Thijs' handen over haar luier gleden. Teder maakte Thijs haar luier los en zij deed bij hem hetzelfde. Na een heerlijke vrijpartij vielen ze in elkaars armen in slaap.
Halverwege de nacht schrok Marije wakker. Haar kruis voelde nat en koud. Tot haar schrik constateerde ze dat ze geplast had. Maar ze had geen luier om. Het bed was flink nat. Zachtjes stootte ze Thijs aan.
'Psst..psst Thijsje.. '
Thijs mompelde wat in zijn slaap.' Waazzissser?'
'Ik ben bang dat ik geplast heb en nu is het bed nat. Voel maar'
Ze pakte Thijs' hand en legde die op de natte plek.
Thijs was meteen wakker.
'Maar dat geeft toch niets meisje. Kom maar, dan zal ik je voor de zekerheid nog even een luier omdoen voor de rest van de nacht. '
Thijs knipte het licht aan en ging op zoek naar een luier.
Even later kwam hij terug met een flinke dikke luier.
'Deze is misschien wat groot maar is voor de rest van de nacht wel ok.'
Thijs schoof de luier onder Marije's billen. Marije genoot er altijd van als Thijs haar een luier omdeed. Hij deed het lief en teder en hij had ook iets onbeholpens.
'Zo die zit.' Zei hij toen hij de plakkers dicht deed.
'We moeten maar dicht tegen elkaar aankruipen zodat we die natte plek kunnen vermijden.'
Marije kroop dicht tegen Thijs en het lukte net om niet op de natte plek te liggen. Ze lagen lepeltje-lepeltje. Marije pakte Thijs' arm en sloeg die om haar heen. Zijn hand drukte ze in haar geluierde kruis. Thijs drukte zijn hand er stevig tegenaan.
Marije genoot van het grote warme lichaam van Thijs en zijn stevige arm die de dikke luier strak in haar kruis drukte.
'Jij bent mijn lieve babymeisje.' Fluisterde hij in haar oor.
Met een gelukzalig gevoel viel Marije in slaap.

Halverwege de ochtend schrok Marije wakker. Thijs was er blijkbaar al uit gegaan. Ze stond op. Haar luier was flink vol. Ze had vannacht niet alleen in bed geplast maar ook nog eens flink in haar luier. Kwam vast door al dat bier gisteravond, dacht ze. De luier was wat aan de grote kant en doordat hij zo zwaar was zakte hij half af. Ze moest de luier vasthouden om te voorkomen dat hij van haar kont zou glijden. Ze waggelde naar de keuken, met beide handen haar luier vasthoudend. Thijs was bezig een ontbijtje te maken.
'He, liefje, wat zie je er schattig uit.'
'Vind je?' Zei Marije die zich toch een beetje ongemakkelijk voelde in haar naaktheid met alleen die te grote zware luier.
Ze plofte op een keukenstoel. De inmiddels koude en natte luier drukte opeens weer vol in haar kruis. Ze moest even rillen.
'Zal ik je even verschonen of wil je eerst eten? Vroeg Thijs.
'Eten, ik heb razende honger.' Bovendien voelde de volle luier die als een dikke prop in haar kruis drukte inmiddels eigenlijk best aangenaam.
'Ok, trek maar even dit shirt aan dan krijg je het niet koud.'
Marije trok het T-shirt van Thijs aan, het was al iets te groot..
Ze dacht terug aan afgelopen nacht, en worstelde hevig met haar gevoelens. Vannacht voelde ze zich heel vrouwelijk en volwassen tijdens de heerlijke vrijpartij. Maar nu haar vrouwelijke gevoelens waren bevredigd had ze meer behoefte om klein te zijn en te worden verzorgd.
Ze hoopte dat Thijs zich weer vaderlijk over haar zou ontfermen.
'Kijk eens, een lekker boterhammetje.' Thijs zette een bordje neer met twee boterhammen met chocopasta. 'En een glaasje vers geperste jus d'orange.'
Marije keek Thijs hoopvol aan, eigenlijk wilde ze gevoerd worden, maar ze durfde het niet goed te vragen. 'Wat is er meisje, is het niet goed?.'
Ze schudde haar hoofd. 'Jij doen.' Zei ze op kleine-meisjes-toon, gelukkig begreep Thijs de hint.
'Oh, ja natuurlijk, ik was het helemaal vergeten, komt ook door vannacht.' Marije vond het vertederend dat Thijs blijkbaar ook met dubbele gevoelens worstelde.
'Jij bent mijn lieve baby schatje.' Zei hij en sneedt de boterhammen in kleine stukjes. Met een vorkje begon hij Marije te voeren.
Marije voelde zich nu perfect gelukkig. (Wordt vervolgd)
 

Peter1970

Superlid
Beste Luierdromer, bedankt voor je reactie. Ik ben volop bezig met het vervolg, hoop dit volgende week te kunnen posten. Alle 'likers' ook bedankt.
 

Peter1970

Superlid
Marije's verhaal deel 21

Na het ontbijt zaten Thijs en Marije nog wat na te kletsen over het feest van gisteravond en plannen te maken voor het komende weekend.
'Tessa komt bij ons inwonen.' Zei Marije.'Laura woont nu ook bij ons en zij wil net als ik ook graag klein zijn en verzorgd worden. Maar Pauline vindt dat te druk dus nu komt Tessa ons helpen. Vind je dat nou niet grappig, wonen we strakjes met z'n vieren, twee babies en twee volwassenen als verzorgers, we kunnen zo een creche beginnen.
'Wow.' Zei Thijs. 'Dat zal een gezellige boel worden. Als ik trouwens kan helpen met verhuizen moet je het zeggen.'
'Nou dat zou tof zijn.'
Marije was opgestaan. Ze had enorme behoefte aan de fysieke aanraking van Thijs
Ze kroop bij hem op schoot en drukte zich tegen zijn borst. Thijs begon haar te strelen en kroelde met zijn vingers door haar haar. Marije ontspande zich, met haar hoofd tegen zijn borst hoorde ze de krachtige regelmatige slagen van zijjn hart. De hartslag was rustgevend en hypnotiserend. De tijd leek stil te staan en voor Marije's gevoel zat ze een eeuwigheid op Thijs' schoot en wilde ze dat het nog een eeuwigheid zou duren.

'Hee, wat doe je nou?' Riep Thijs opeens geschrokken uit. Marije schrok op uit haar droom en snel stond ze op. Thijs' kruis was helemaal nat en de stoel ook. Het leek of Thijs in zijn broek had geplast maar het was haar urine. Ongemerkt had ze geplast maar de halfafgezakte en verzadigde luier had haar plasje niet meer opgevangen. Ze was doorgelekt. Marije schaamde zich rot. Ze slaakte een kreet van ontzetting en sloeg haar hand voor haar mond. Maar Thijs stond te lachen. 'Nou, nou, goede les voor de volgende keer: volle luiers gelijk verschonen.'
Thijs maakte de stoel droog en schoon. 'Kom laten we maar even gaan douchen.'
In de badkamer trok Thijs de plakkers van haar luier los. De volle luier viel met een plof op de grond. Telkens verbaasde Marije zich erover dat een schone luier zo licht was en een volle zo zwaar kon zijn.
Samen kropen ze onder de douche. Thijs' naakte lichaam wond haar op. Haar vrouwelijke gevoelens kregen weer de overhand. Ze zoende Thijs vol op zijn mond. Hij leek even te twijfelen maar als snel beantwoordde hij haar kus met zijn tong. Ze streelden elkaars lichaam en een heerlijke vrijpartij onder de douche volgde. Na het vrijen bleven ze, verstrengeld in elkaars armen, nog een flinke poos onder de douche staan.

'Ik ga je zo naar huis brengen, want ik moet vandaag nog wat dingen doen' zei Thijs toen ze elkaar eindelijk aan het afdrogen waren. Thijs trok een badjas aan.'Kom maar dan zal ik jou eerst even aankleden.' Marije vond het heerlijk dat Thijs gelijk weer de vaderlijke op zich nam en haar begon te verzorgen. Aan zijn hand liep ze mee naar de slaapkamer.
'Ik heb nog maar een luier, ik hoop dat hij past.'
Thijs vouwde de luier uit. Het was een enorme dikke luier, echt bedoeld voor de nacht en bovendien te groot.
'Hoe kom je hier aan.' Vroeg Marije.
'Een vriend heeft een bijbaantje als nachtportier in een verpleeghuis en hij had wat luiers voor me meegenomen vanwege dat feest van gisteravond.'
Thijs plakte de stickers dicht en trok Marije overeind. De luier was duidelijk te groot, maar het dikke pakket tussen haar benen voelde heerlijk aan.
'Je rompertje moet de zaak maar een beetje op zijn plaats houden.' Zei Thijs en hij trok het rompertje over Marije's hoofd en wurmde haar armen door de mouwtjes. Hij stroopte het rompertje over haar lichaam. Met moeite ging het over de dikke luier.
'Kom, even de beentjes uit elkaar.' Thijs tikte tegen de binnenkant van haar dijen. Marije spreidde haar benen een beetje door lichtjes door haar knieen te zakken zodat Thijs de vier drukkertjes van de romper kon dichtdoen. Thijs moest echt even aan het rompertje trekken, dat met maar moeite dicht ging. Het rompertje sloot strak om de dikke luier.
'Je ziet er fantastisch uit.' Zei Thijs die Marije nu van een afstandje bekeek. Marije vond het heerlijk om zo door Thijs bewonderd te worden. Bovendien voelde de dikke luier die door het rompertjes strak in haar kruis werd gedrukt heerlijk aan. Ze maakte een pirouetje om Thijs een goede blik op haar geluierde kontje te gunnen.
Ze zag aan de blik van Thijs dat dit behoorlijk indruk maakte.
'Wow, wat zie je er toch fantastisch uit' zei hij dan ook nog eens.
Marije vloog Thijs om de nek en gaf hem een knuffel.
Thijs pakte Marije's jurk en trok haar die aan.
Marije bekeek zich zelf in de spiegel. De dikke bult bij haar kont liet niets te raden over. Marije hoefte maar een klein beetje te bukken of haar luier kwam onder het jurkje vandaan. Ze vond het eigenlijk best spannend om zo over straat te moeten gaan.
'Kom meisje, we gaan.' Zei Thijs toen hij ook aangekleed was.

Marije zat achter op de fiets bij Thijs. Haar jurkje was een beetje opgekropen waardoor haar luier goed zichtbaar was. Vooral ook omdat de witte luier en rompertje een scherp contrast vormde met het zwarte jurkje.
Ze fietste door drukke Utrechtse binnenstad. Het viel Marije op dat slechts een enkeling door had dat ze een luier droeg. Maar er waren er nog genoeg die haar vol verbazing na staarde.
Eigenlijk vond ze het best leuk, nu ze samen met Thijs was leek het wel of ze wile benadrukken dat ze een babietje was, zijn babietje om precies te zijn.
Maar vooral bij stoplichten hoorde ze ook wel besmuikt gegniffel achter zich, van groepjes scholieren. Op dat soort momenten schaamde ze zich wel een beetje en wist ze niet zo goed waar ze moest kijken. Maar tegelijkertijd voelde ze ook golf van opwinding doot haar lichaam trekken. Stiekem sjorde ze het jurkje nog wat verder omhoog. Het kwam nu haast halverwege haar rug. Het leek nu meer een topje dan een jurkje. Haar rompertje en de dikke luier eronder waren nu duidelijk zichtbaar.
Op een recht, wat langer en vooral ook rustiger fietspad kwam op een gegeven moment een jongen naast hun fietsen. Dat wil zeggen hij bleef een beetje schuin achter Thijs en Marije fietsen, zodanig dat Thijs niet echt door had dat hij er fietste.
'Hoi, ik ben Jurgen, hoe heet jij?.' Begon hij direct.
'Hoi, ik heet Marije.'
'Leuke naam, ik hoop niet dat je het me kwalijk neemt maar ik zie dat je een luier draagt. Ik vind dat eerlijk gezegd best spannend.'
Marije was verbluft door zijn openheid, maar ze vond hem ook best dapper. Ze bekeek hem eens goed. Hij was van haar leeftijd en had een vriendelijk gezicht en leuke, een beetje ondeugende ogen. 'Ik vind er niks spannends aan' antwoordde ze. Dit was niet waar. Marije vond het maar wat spannend om zo open bloot en met een luier om te zitten en dat deze onbekende jongen haar aansprak
'Waarom draag je die luier dan? Ben je incontinent?'
'Soort van.' Hoewel Marije het razend interessant vond wat Jurgen allemaal wilde weten, had ze geen zin om hem alles te vertellen.
'Ik zou jou best een keertje willen verschonen.' Zei hij plotseling.
Maije's mond viel open van verbazing en ze voelde dat ze rood werd. Maar een gevoel van opwinding trok door haar buik bij het idee verschoond te zullen worden door deze spontane jongen.
'Sorry' zei ze 'Alleen mijn pappie mag mij verschonen.' En ze klemde zich extra stevig om Thijs. Marije schrok zelf van haar antwoord. Waarom zei ze tegen deze wildvreemde dat Thijs haar pappie was?
Jurgen lachte. 'Jammer, je pappie boft maar met zo'n schattige baby.'
Ze waren inmiddels bij een stoplicht aangekomen. Jurgen stond nu pal naast hun zodat Thijs hem ook zag.
'Je mag wel in je handen knijpen met zo'n lieve kleine meid.' Zei hij.
Thijs keek Jurgen verbaasd aan.
Het licht sprong op groen en Jurgen fietste er vandoor.
'Wat moest die gast?' Vroeg Thijs.
"Hij wilde me verschonen, maar ik heb gezegd dat alleen jij dat mag.'
Marije durfde Thijs niet te zeggen dat zij hem pappie had genoemd. De rest van de fietstocht vroeg Marije zich af waarom ze dat eigenlijk had gezegd. En wat betekende dat voor hun relatie? (wordt vervolgd)
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Bij veel verhalen die ik gelezen heb hier is het vaak zo dat het gebruik van de luier alleen maar op de voorgrond staat en het verhaal niet prettig meer maakt.
Dit verhaal is echter een goede uitzondering daarop vanwege de prettige balans tussen alles.
Ook met de leesbaarheid van dit verhaal zit het erg goed en kan bijna niet wachten tot het volgende deel.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
W Verhaal excolo site ABDL Luierverhalen 1
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! 1 t/m 9 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
A Emma's Verhaal E 104
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal 1 t/m 9 11
slaaf.johannes het verhaal van radiotijger V 10
sissy_Mady verhaal Anja's Probleem VVV 0
A Nova's verhaal N 12
friendly Poll nieuw verhaal 16+ Verhalen 7
beddenplasser Verhaal Klaar winkelierster... W 486
Similar threads


















































Bovenaan