mijn fantasie!! (18- TB ML WL NL GL)

zonnetje

Nieuw lid
Eindelijk vakantie. Mocht ik weer naar me vader toe. Mijn ouders waren gescheiden, en ik woonde bij mijn moeder, omdat mijn vader vaak weg moest. Behalve in de zomervakantie. Dan was hij 4 weken vrij, en mocht ik vier hele weken bij hem blijven.
Hij was wel streng, maar hij gaf me wel verantwoordelijkheden die ik van me moeder niet kreeg.
Maar hij verwachte wel bepaalde dingen, en deed ik die niet. Dan kreeg ik simpel weg straf.
Een straf die ik niet zo heel leuk vind. Billenkoek.
Maar wat ik nog erger vond; ik kreeg dan ook geen luier om ’s nachts. Ik hield ervan, ik voelde me dan geborgen, en veilig. Mijn vader leek dat te begrijpen. Mijn moeder niet, die vond dat maar raar voor mijn leeftijd.
Ik zou eigenlijk vandaag gaan, maar helaas mijn vader moest nog een dag werken. Morgen zou hij me komen ophalen. Mijn ouders waren sinds de scheiding eigenlijk heel vriendelijk tegen elkaar. Toen ze nog bij elkaar woonden was dat wel anders.

Eindelijk zag ik zijn auto het pad oprijden. Ik had hem nog een paar uur voor mezelf, voordat ook mijn broers thuis kwamen. Zij gingen voor twee weken mee.
Hij kwam binnen en ik rende op hem af, en zoals altijd ving hij me ook weer op, en we knuffelde elkaar een tijdje. Ik schonk snel wat koffie voor hem in. Hij zal wel dorst hebben. Dit overheerlijke kopje koffie deed hem goed. Alles ging zoals het altijd ging. Totdat ik hij plotseling een luier voor de dag haalde. Daarna pakte hij nog een paar inleggers erbij, babyzalf en talkpoeder. Ik keek hem erg verbaasd aan maar hij zei niks, en liep naar de deur om naar boven te gaan.
Toen ik niet opstond en achter hem aan liep, liep hij weer terug en trok mij overeind. Toen ik nog steeds niet mee werkte gaf hij een flinke tik tegen mijn achterwerk, en toen kreeg ik door dat ik mee moest. Gehoorzaam liep ik achter hem aan naar boven, mijn slaapkamer in.
‘Haal even een paar handdoeken en een washandje.’ Hij vroeg het niet eens, hij zei het.
Zo kon ik mijn vader niet, maar toch deed ik wat hij zei, en ik ging de handdoeken en het washandje halen. Toen ik de spullen gegeven had, legde hij een twee handdoeken op het bed, en gebood mij om er op te gaan liggen. Ik ging netjes liggen, aangezien ik niet nog zo’n tik wou.
Hij trok mijn schoenen uit, daarna mijn broek, daarna mijn sokken. En voor ik het wist was mijn onderbroek ook nat. Hij ging even gauw het washandje nat maken, daar ik een wasbak op mijn kamer had staan. (Wat er handig is.) En hij maakte mijn onderkant goed schoon, geen misbruik makend van mijn positie, wat ik erg lief van hem vond. Toen smeerde hij me goed in met de babyzalf, en daarna poederde hij een dikke laag talkpoeder op mijn kont een schoof de luier met de inleggers onder me kont. Dit stuk was ik gewend en werkte dan ook mee. Toen poederde hij me kruis ook nog goed in en trok de luier tussen me benen en deed die strak dicht. Toen hielp hij me opstaan.
Bijna verloor ik me evenwicht, maar me vader hield me stevig vast. ‘Trek maar even dat grijze met blauwe jurkje aan.’ ‘Gelukkig, dat is het enige jurkje waar je die dikke luier niet onder ziet.’ Het valt namelijk wijd naar beneden vlak onder je borsten. Zodat de luier helemaal niet opvalt.
‘En kom daarna maar naar beneden.’
Zo gezegd zo gedaan. Ik mezelf eerst uitgekleed, andere BH aan, zodat je die niet ziet. Staat opeens me oudste broer in de kamer. Ik schrok. Hij moest lachen, en vroeg hij het met zijn liefste zusje ging. Ik zei dat het met mij prima ging.
Ik ging verder met aankleden en wou me jurkje aantrekken, maar dat ding is nogal moeilijk aan te trekken zonder hulp, en zonder wat te zeggen of enig leedvermaak hielp mijn broer me daar even mee. Om me vervolgens een flink te knuffelen, als daar ook mijn jongste broer binnen komt. Ook hij moet me natuurlijk even knuffelen. Ze zien me nog steeds als het kleine zusje dat hun bescherming nodig heeft. Ik laat het me aanleunen, bovendien vind ik het nog wel prettig ook.
Dan vraagt ook hij hoe het met me gaat, hoe ik het op school doe, enz. En al gauw zijn we in een druk gesprek verwikkeld en gaan we al pratend naar beneden, waar mijn vader en moeder ook gezellig zitten te praten.

Na het eten wil mijn vader vertrekken, en gaat hij en mijn broers nog even naar de W.C. En als ik ook wil gaan, mag ik niet. ‘Jij hebt een luier om, dus gebruik waar het voor bedoeld is.’ Smekende kijk ik naar mijn moeder en broers, maar blijkbaar steunen ze allemaal de mening van mijn vader.
Ik baal, ik moest de hele middag al en ik voel dat ik het niet langer meer kan ophouden.
Mijn vader ziet het, en zegt tegen de andere: ‘’Gaan jullie al vast maar naar de auto ik kom zo.’’ Gehoorzaam vertrekt de rest van het gezin naar de auto.
Zodra de deur achter hen dichtvalt, gaat mijn vader op een stoel in het halletje zitten en trekt mij op schoot. Als ik goed zit begint hij over mijn buik te wrijven en ik krijg het al moeilijker om me plas op te houden. Dan fluistert hij in me oor: ‘’Wat maakt het uit dat je plast? Wij weten toch dat je al volwassen genoeg bent? Je hoeft je echt niet te schamen. Laten het maar lopen. Laat het maar lopen, je luier vangt het echt wel op, je hoeft niet bang te zijn dat het gaat lekken. Kom maar. En als je het nu doet krijg je nog een schone luier voordat we vertrekken.’’ Nu houdt ik het helemaal niet meer, en langzaam voel ik het stromen. En tegelijk tijd dat ik begin te plassen voel ik mezelf knalrood worden. Terwijl mijn vader sussende geluidjes maakt, en zegt dat ik zijn grote meid bent. Dan tilt hij me op en ligt me op de grond. Uit de halkast haalt hij een luier en een paar natte doekjes en verschoont me.
Dan trekt hij me overeind, en laat me gelukkig zelf naar de auto lopen en instappen.
Mijn oudste broer, Kevin zit voorin. En ik zit samen met Simon achterin. Kevin is twintig en Simon is 19, en ikzelf ben 15. We zwaaien nog mijn moeder nog gedag, en al snel zitten we op de snelweg.
Het worst al snel donker en ik zie Kevin langzaam in slaap vallen. Mijn vader knipoogt eens naar ons.
Dan opeens voel ik weer aandrang op te gaan plassen, en weer wil het niet. Dan hoor ik mijn vader tegen Simon zeggen: ‘’Help jij je zusje eens met plassen. Ik geloof niet dat het wil.’’ Mijn broer doet mijn autoriem los en trekt mij tegen zich aan, doet zijn arm om me schouders heen en begint met de andere hand over mijn buik te wrijven. Ik voel me het meisje van 6 die wordt getroost door haar oudere broer. En voor ik er erg in heb voel ik de plas al stromen. Er lijkt wel geen eind aan te komen.
Als Simon merkt dat ik geplast heb, geeft hij een kus op mijn haar en hij blijft mij vast houden.
Ik vind dit heerlijk en langzaam voel ik me moe worden, en ik val inslaap.
En de volgende morgen wordt ik door Kevin en Simon wakker gemaakt. Lachend kijken ze me aan.
‘Zo schone slaapster, het is tijd om wakker te worden.’ Maar Simon valt Kevin in de rede. ‘’Nou, ik denk niet dat ze van onder zo schoon is. Ik heb gisteravond meerdere keren gevoelt dat ze geplast heeft. En ik denk dat haar luier nu dan ook wel zwaar zal zijn.’’ Ik voel me weer rood worden. ‘Meen je dat?’ Maar vader helpt me uit de situatie. ‘Jongens gaan jullie maar even de ontbijttafel dekken. Ik help Mieke wel even.’ Gelukkig, want inderdaad. Bij mijn kruis voelt het niet erg droog.
Terwijl ik naar de badkamer loop, hoor ik dat hij de gordijnen en het raam open doet.
Als ik alles behalve me luier uit heb, roep ik me vader. Het leek me toch een beter idee, om hem de luier af te laten doen.
Dit levert mij een klein klapje tegen me luier aan, en ik schiet in de lach. Ik vind het altijd zo leuk klinken, een heel zachtjes plof. Als hij de luier afgedaan heeft, zet hij me in het bad, en laat me alleen om me te wassen. Ik zie dat hij me kleren al heeft klaar gelegd.
Met moeite stap ik uit het heerlijke warme bad, en begin mezelf af te drogen. Dan trek ik me kleren aan en wil ik naar benden gaan lopen, als ik wordt tegen gehouden door me vader. ‘En waar gaat dat heen?’ Ik verschiet van kleur. ‘Hoe bedoelt u?’ Nou, heel gewoon. En zonder nog wat te zeggen tilt hij me op en brengt me naar een andere slaapkamer toe, dan waar ik tot nu toe geslapen heb.
Er staat een kinderledikant op volwassen grote in de ene hoek, en daar tegen over, staat een hele grote commode. En tegen de andere muur staat een kast.
Mijn vader legt me op de commode, en maakt me met en handdruk op me buik duidelijk dat ik moet blijven liggen. Wat ik dan ook deed. Hij deed de la van de commode open en haalde de benodigde spullen uit. Ik kon alleen niet zien wat voor luier hij pakte. Hij deed mijn rokje en mijn onderbroek uit, en hij zag dat ik mijn kruis goed gewassen had, en hij smeerde gelijk me gelijk in met babyzalf en poederde me goed in. Toen tilde hij me bij me enkels omhoog, zodat ik met mijn kont omhoog ging, schoof de luier onder me en liet me toen weer zakken. Ik schrok want het voelde heel zacht aan en ik dacht dat het dus weer zo’n hele dikke was. Maar toen ik wou kijken, duwde mijn vader me hoofd weer terug voordat ik wat had kunnen zien. Toen trok hij de luier tussen mijn benen door en maakte het ze vast. Toen deed hij tot mijn grote schrik er een transparante plasticbroekje erover heen aan.
En toen hielp hij me overeind, en toen ik zat voelde ik dat het niet zo’n dikke was als ik gedacht had maar een dunne. Hij liet me van de commode afspringen en deed toen mijn rokje goed, die er netjes over heen viel.
Onderweg naar beneden kwam ik erachter dat het toch wel erg kraakte, en ik raakte een beetje in paniek, totdat mijn vader me geruststelde dat het wel meeviel en dat mijn broers ervan wisten, en voor mij het belangrijkste we zouden vandaag gezellig thuis blijven, en er zou niemand komen.
Die dag werd ik heerlijk door mijn familie verwend, omstebeurt mochten mijn broers mij verschonen.
Het enige min puntje was dat ik een middag tukje moest doen, met een dikke nachtluier. En als ik zeg dik, dan bedoel ik heel dik, het voelde alsof er een gigantische prop tussen me benen zat, en het luierpakje, wij noemden het een rompertje, maakte het er samen met het plasticbroekje al niet beter op. Toen bedacht Kevin dat ze ook nog zo’n soort pakje hadden waar van die voetjes aan zitten en de sluiting aan de achterkant, zodat ik het niet op kon maken. Dat vond mijn vader ook een goed idee, en liet het toe dat ik die ook aan kreeg. Toen tilde mijn vader mijn op en legde me in het ledikant.
En zette toen het rek weer op zijn plaats. ‘Zodat ons lieve meisje er niet uit kan vallen.’
Toe kreeg ik van iedereen een zoen en moest ik gaan slapen.
Het tweede minpuntje was dat ik al om negen uur naar bed moest. En het ritueel van ’s middags herhaalde zich, met het enige verschil dat ik nu geen rompertje aan hoefde maar in een slaapzak, met een slotje aan de rits zodat ik die niet zelf uit kon doen.
Ook kreeg ik weer van iedereen een zoen. En moest ik zoet gaan slapen totdat ik de volgende morgen weer uit bed gehaald zou worden.
 

Punked

Superlid
Re: mijn fantasie: Was het maar waarheid....

Leuk verhaal, leuk debuut zo op het forum. !1
Misschien is het een tip om even een voorstel topic te openen in het voorstel forum, dan kennen de andere leden je ook wat beter. ;)
 

Snowbaby

Baby(girl)
Re: mijn fantasie!! TB - ML - WL - NL - GL

Grappig verhaaltje !1
Maar inderdaad, je moet je eerst voorstellen op dit forum. Wij vinden het erg leuk te weten met wie we hier te maken hebben.
 

zonnetje

Nieuw lid
Re: mijn fantasie!! TB - ML - WL - NL - GL

DEEL TWEE
Midden in de nacht schrok ik wakker, ik hoorde ene geluid maar ik kon het niet thuis brengen. Ik probeerde het te negeren, maar het lukte niet. En hoe beter ik me best deed om het niet te horen, des te beter hoorde ik het niet. Ik kreeg allemaal spookbeelden voor me ogen, en opeens werd ik echt heel bang.
En hoewel mijn vader gezegd had dat ik niet uit me bed mocht komen, wat ook erg moeilijk ging, klom ik toch me bed uit. En met me dikke luier, die ik duidelijk hoorde kraken, deed ik de deur heel zachtjes open, en liep de gang op.
Toen liep ik heel zachtjes naar de kamer naast mij, waar ik dacht dat Kevin sliep. Maar helaas verkeerd gegokt, het Simon. Ik deed zachtjes de deur weer achter me dicht en kroop dicht tegen hem aan. Hij schrok wakker, en slaperig vroeg hij wat ik bij hem in bed deed. Ik was toch geen klein kind meer? Toen vertelde ik hem, dat ik een eng geluid had gehoord, en dat het heel donker in mijn kamer was.
Toen trok hij mij tegen zich aan en we vielen in slaap.
De volgende morgen werden we wakker gemaakt door me vader, hij was niet erg blij, zo aan zijn gezicht te zien.
‘’Wat heeft dit te betekenen? Mieke? Simon?’’ Wij beiden keken hem voorzichtig aan. Hij was boos, om niet te zeggen heel boos.
‘’Ik had gezegd dat je in je bed moest blijven, totdat ik je eruit zo gaan halen! Of ben je dat vergeten?’’ Ik keek hem aan en schudde van nee. Ik was het niet vergeten. Toen pakte hij me op en zette me naast het bed, en richtte zich toen tot Simon. ‘’En wat denk jij ervan jongenman. Jij zou toch beter moeten weten.’’ Maar Simon nam dit niet helemaal en zei terug: ‘’Je kan mij nu wel de schuld geven, maar zij komt midden in de nacht bij mij in bed liggen, en als ik half wakker ben en vraag wat ze doet,’’ Maar hij wordt onderbroken, ‘’Ten eerste is het u. En ten tweede je had haar weer terug in haar bed moeten leggen.’’
Mijn broer trok zijn schouders op. Maar dit was niet waar mijn vader op zat te wachten. Mijn vader trok Simon niet al te zachtzinnig overeind en sleurde hem mee naar mijn kamer. Ik vond het maar beter om te volgen.
Toen ik ook in de kamer was aangekomen zag ik dat Simon op de commode lag, ik keek verbaasd naar mijn vader. Maar die had zijn handen vol aan Simon, die niet zomaar toe liet dat hij op de commode werd gelegd. Het werd er dan ook al niet veel beter op toen mijn vader hem begon uit te kleden. Toen begreep mijn broer mijn vader intentie. Hij zou ook een luier ommoeten net als ik. Hij werd nu toch wel boos en begon nog meer tegen te stribbelen, en hij begon in het wilde weg om zich heen te slaan. Totdat hij per ongeluk mijn vader gezicht raakte. Toen liep de emmer over, en mijn vader trok Simon van de commode af, en legde hem over de knie.
En nadat hij zijn broek naar beneden had getrokken, begon hij hard te slaan.
Ik stond aan de andere kant van de kamer, bijna in de gang, en ik hoorde zelfs het geluid, pets, pets, pets, klonk het achter elkaar. En hoe langer mijn vader sloeg hoe minder weerstand Simon bood, en na nog een tijdje begon hij te huilen en te smeken of mijn vader alstublieft wou ophouden. Maar mijn vader ging gewoon door totdat Simon beloofde dat hij een luier zou gaan dragen, en dat hij voortaan zou doen wat mijn vader zei. Hier was mijn vader duidelijk tevreden mee, zo aan zijn gezicht te zien. Hij stond op en Simon gleed van zijn schoot.
‘’Zo, ga jij maar even in de hoek staan, jouw gezicht hoef ik het volgende uur even niet te zien.’’ Simon liep zo hard als zijn broek, die op zijn enkels hing, het toeliet naar de hoek. ‘’Met je handen achter je rug en met je neus in de hoek.’’
‘’Ja, pa’’ Klonk het gedwee vanuit de hoek.
Toen richtte hij het woord tot mij: ‘’Vertel, waarom was jij uit je bed geklommen?’’
-‘’ Ik hoorde een eng geluid.’’
-‘’ En dat is voor jou voldoende reden, om bij je broer in bed te stappen?’’
-‘’ Ja. Nee.’’
-‘’ Nou, wat is het ja of nee?’’
-‘’ Ik weet het niet.’’
-‘’ Dat is niet zo best als het niet weet.’’
Ik aarzelde, wat had ik daar op te zeggen? Ik wist zeker dat ik het zou verliezen, en dat als ik er tegen in zou gaan, het ik er voor mezelf niet beter op zou maken.
Dus ik probeerde de schattige manier maar.
‘’ Ik hoorde een geluid, en ik werd bang.’’
‘’ Bang? Jij? Dat is nou nog eens een goed smoesje.’’
Nou begon ik het toch wel te knijpen. Zo kende ik mijn vader niet. Toen zag mijn vader ook wel dat hij het toch een beetje te ver had doorgezet, en zei: ‘’Als je bang bent, mag je altijd nog bij mij in bed kruipen. Okay?’’
Ik knikte ja. Alles, als ik maar geen billenkoek kreeg. Het zag er namelijk nog pijnlijk uit.
Mijn vader klopt op de commode als teken dat ik er op moest gaan liggen.
En alsof ik het al jaren gedaan, deed ik precies zoals mijn vader gister het mij had verteld. Billen wassen, babyzalf, talkpoeder, billen omhoog, billen naar beneden, benen ietwat wijdt, zodat mijn vader de luier goed tussen mijn benen door kon trekken, de strippen vast maken en ik was klaar. Ik sprong van de commode af, en toen pas besefte ik dat ik nog niet gewassen had. Dit zei ik dan ook tegen me vader, maar die zei: ‘’We wassen je vanavond wel. Ik heb een kennis die altijd al iemand had willen wassen.’’ Hier schrok ik van, maar ik zei niks.
‘’Komen jullie eten?’’ Horen we opeens onder aan de trap. ‘’Het ontbijt staat op jullie te wachten.’’ Dat is nog waar ook, nu pas voelde ik mijn maag rammelen.
Gauw liepen mijn vader en ik naar benden. Simon wou ook aanstalten maken om naar beneden te komen, maar hij werd door mijn vader weer naar de hoek toe gedirigeerd.
We gingen aan tafel zitten, en we gingen eten. Na het eten mocht ik wat lezen, gelukkig gewone boeken voor mijn leeftijd. Ik houd van lezen, vandaar.
Tegen elf uur ging de bel. Ik schrok op, toen ik opeens een vrouwenstem in de gang hoorde. ‘’Hallo Mark. Wat leuk om je weer te zien.’’ Ik kon die stem, dat was de stem van mijn tante. Nou ja, tante. Een goede vriendin van mijn vader.
Ze liep de kamer binnen waar ik zat, en begroette mij hartelijk, zonder enige toespeling te maken naar mijn luier.
Maar opeens vroeg ze uit het niets, of ze mij eens mocht wassen. Ze keek vragend van mijn vader naar mij. Terwijl mijn vader zei: ‘’Moet je aan Mieke vragen. Ten slotte is het ook nog haar lichaam.’’ Ik stond in dubio. Aan de ene kant vond ik mezelf erg stinken, en wou ik zeer graag zelfs gewassen worden. Maar aan de andere kant wou ik niet dat een ‘vreemde’ vouw aan me zat. Maar tot mijn verbazing hoorde ik mijzelf ja zeggen. En terwijl ik het gezegd heb, tilt ze me op en neemt me mee naar boven. Ze vult het bad met warm water, en doet er nog een geurtje in.
Dan legt ze mij op de grond en begint me uit te kleden. En even later zit ik in het bad. Het heerlijkste bad ooit. Ik ben er dan ook niet helemaal mee eens als ze me overeind trekt en me begint te wassen. Heel anders dan mijn vader het deed.
Zij deed het met die moederlijke zachtheid. Toen ze me gewassen had mocht ik nog even blijven zitten omdat ze vergeten was nog wat te pakken. Ze zocht in het kastje maar kon het blijkbaar niet vinden, toen plotseling mijn vader binnen kwam.
Hij begreep wat ze zocht en pakte een washandje. Toen mijn vader het aangaf, zag ik dat de vrouw ,Marieke, het met een blos op haar wangen pakte, en ze keek hem even aan. Genoeg voor mij om te zien dat ze verliefd op mijn vader was. Ik besloot om te beginnen met niks te zeggen, om haar niet in verlegenheid te brengen, dat had ze immers ook niet bij mij gedaan.
Ik moest weer het bad uit komen, terwijl mijn vader wegging. Ze waste mijn billen en kruis nog even goed na, en dirigeerde me naar me slaapkamer toe, waar ze mij op de commode tilde. Mijn broer stond nog steeds in de hoek, met zijn rode billen de kamer in. Ik zag Marieke even lachen. Toen begon het ritueel weer van de luier omdoen. Maar in plaats van een katoenen luierpakje kreeg ik er een aan van badstof. Het zat vast om me kruis, waar ik niet zo van hou, maar ja, het was nou eenmaal de bedoeling dat het zo vast zat. Toen kreeg ik een spijkerbroek aan, die over me luier heen ging. Met een leuke blouse en vestje. Daarna wou ze graag mijn haar invlechten. Ik vond dat goed, ik vind het heerlijk als mensen aan mijn haar zitten.
En tegen 12 uur was ik helemaal klaar (de invlecht was en beetje mislukt, ze moest die nog een keertje helemaal opnieuw maken) En mocht ik naar beneden gaan. En toen ik weer op de grond stond voelde ik, dat ik een hele dunne luier omhad. En toen ik in de spiegel keek, zag je er helemaal niets van.
We liepen de kamer uit, en mijn vader kwam binnen. Ik zag hem naar Simon toe lopen, maar toen ik keek deed Marieke de deur dicht en zei: ‘’Je merkt vanzelf wat er gaat gebeuren.’’ Nu werd ik eigenlijk alleen nog maar nieuwsgieriger.
 

Punked

Superlid
Re: mijn fantasie!! TB - ML - WL - NL - GL

Wouw, wel een spannende fantasie! Ik ben ook benieuwd naar wat er gaat gebeuren. :)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Y Nog niet klaar Nicho en de opzwellende gaven 16+ Verhalen 0
dirkje87 Mijn fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
A Luier fantasie story L 5
A Ideale broekplas meeting [fantasie] Broekplassers en Poepers 2
Inco-plastic-24/7 Jou stoutste fantasie 16+ Board 74
M Luier/ultieme fantasie date, omgeving Heerde Contact advertenties 1
littlegirl_celine Contact luier fantasie Contact advertenties 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
W Is fantasie ook overspel? 16+ Verhalen 67
Haags_eigenwijsje Dromen / fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
Little Endy fantasie/inspiratie voor verhalen op deze site? Pub 7
dudecheckdatdiaper Fantasie moderator talk 3
P Nieuw! En hoop dat mijn fantasie bewaarheid blijft. Voorstellen 14
K fantasie F 1
M mijn grootste fantasie 16+ Board 3
D Mijn luier fantasie 16+ Verhalen 3
A Wat is jou grootste Fantasie? wat je zou willen mee maken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 53
yoyo Jouw 'real life' fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
K Fantasie die je hebt maar niet wil dat het gebeurt 16+ Board 16
DL_Michel Mijn fantasie 3 M 0
DL_Michel Mijn fantasie 2 M 0
DL_Michel Mijn fantasie M 0
DL_Michel een Fantasie F 0
DL_Michel FANTASIE WORDT PIJNLIJKE WERKELIJKHEID F 2
dude121 je fantasie met luiers? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
dwangbuis Mijn fantasie...het leven als een (luier)slaaf M 14
Rainn Fantasie Tiener board 37
DL_Michel aandrang om oven je fantasie te praten Pub 10
B Mijn fantasie die ik nog eens wil waarmaken M 6
Bovenaan