Mijn fantasie

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 50,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 50,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Kris


Een tedere verschoning van m'n kleintje


Mijn fantasie begint op een rustige avond, ik en mijn vriendin hebben een romantisch avondmaal bij kaarslicht om in de stemming te komen. Wanneer we er beiden klaar voor zijn, neem ik haar hand en vraag haar om mee te komen en begeleid haar naar de slaapkamer, waar ik de verwarming reeds al wat hoger heb gezet. In de kamer heb ik wat meubels geplaatst, zoals een tafel met een wit kussen en schuine zijkanten, een commode met een kussen en een klein badje met ijsblokjes, om wat luiers af te koelen, en enkel het licht van kaarsjes om het knus en gezellig te maken.

Ik begin haar uit te kleden, totdat ze enkel nog haar t-shirt, bh en onderbroekje aan heeft. Beiden met een kloppend hart, begeleid ik haar naar de verschoontafel en plaats haar op het koude kussen, dat een medisch tintje geeft. Op dat moment begint ze zich beetje onzeker te voelen en kijkt me aan als een kleine puppy. Ik merk haar angst op, en stel haar gerust met schattige woordjes en een liefdevolle kus op haar voorhoofd.

Ik doe haar t-shirt uit, maak haar bh los en schuif beide lintjes een voor een over haar schouders waarna deze van haar borsten glijd. ik leg haar vervolgens beminnelijk neer, breng mijn vingers onder haar onderbroekje, en trek het traag uit. Beetje bij beetje vertrouwt ze zich aan me toe, terwijl ik haar armen omhoog leg om ze vast te maken. Hulpeloos zoals ze daar ligt, wordt ze stilaan opgewonden van niet te weten wat er zal volgen. Ik neem vier gesloten luiers uit de commode, plaats er drie onder haar hoofd en leg haar haren naar achteren, gewoon om het haar wat comfortabeler te maken.

Nog steeds met één pampertje in mijn hand, streel ik haar borsten met de buitenkant ervan, traag komende richting haar schaamlippen, neem ik nog een luier in mijn andere hand en masseer elk schaamlipje met de ronde kant van de luiers totdat ze nat wordt, dan streel ik met een van de luiers onder haar neus zodat ze de opwindende geur van de luier en haar liefdes-sappen kan ruiken. waarna ik met het hoekje van de luier tussen haar benen krabjes geef, de andere gevouwen in een U-vorm, op en neer schuivend tussen haar schaamlippen die intussen al aardig opgezwollen zijn, om haar nog meer te plagen.

Ik voel aan haar tepeltjes en merk dat ze hard genoeg geworden zijn om naar de volgende stap te gaan. Ik glimlach naar haar, en ze beweegt haar ogen snel op en neer naar mij, volgend met spanning wat ik van plan ben. Ik open een van de schuiven en neem de kleine flesjes dat m'n kleintje nodig zal hebben, ze op de tafel plaatsend terwijl ze het kan zien. Ik heb scheergerei, een stethoscoop, een flesje met body-milk, een met talkpoeder, glijmiddel, neutrale-ph zeep en een met een parfum voor baby's om haar als een ongerepte bloem te laten ruiken, en haar schattige herinneringen uit het verleden terug te brengen.

Ik streel mijn vingers door haar haren en vraag haar "ben je klaar om verder gaan?", en ze knikt een bedeesde ja naar me. Ik ga terug naar de badkamer en vul een klein plastic badje met warm water en controleer of het niet te warm is. Terug bij haar, neem ik een zacht washandje, maak het nat en wring het uit, met de druppels vallend in het water, dat een onschuldig geluid maakt en een extra sensueel tint geeft aan ons spel. Ik was haar mooie huid met trage bewegingen, met extra aandacht voor haar intieme plekjes en zorg er voor dat ik elk deel van haar lichaam heb gehad met grote zorg.

Ik kan van haar gezicht lezen dat het heel ontspannend werkt, dus het kan aangenaam zijn om haar nu wat meer te stimuleren. "Wil mijn kleintje wat met speeltjes spelen?". Ze grinnikt stilletjes, dus dat is duidelijk genoeg voor me. Ik kijk op het schap onder haar voor een moment, en kies een van haar favoriete vibrators, beweeg het over haar borsten en dan naar haar lager lichaamsdeel. Ik zet het op een trage stand, want ze is nog niet toegestaan om al klaar te komen, en glip het in haar schattig gaatje. "hmm, dat heb je graag he, is het niet ?", met een kinderlijk taaltje antwoord ze "Oh ja, kan je het alsjeblief sneller zetten?".

"Nee, je zou dat veel te graag hebben, en we willen je niet te vroeg laten klaarkomen, of niet soms?". Ze gaat akkoord en ontspant zich verder en geniet van de sensatie. Ik droog haar af en beweeg nu en dan haar vibrator in verschillende hoekjes. Dan neem ik haar speeltje terug af, en ze kijkt als een kind dat net haar lolly verloor. Ik troost haar en zeg haar "hé, wees alsjeblief niet verdrietig, je krijgt het zo snel mogelijk terug".

Maar m'n hart breekt door haar vragende ogen, "ok, ik zal je tutter geven". Ik plaats het in haar mond, en ontdeugend als ze is, begint ze er meteen op te zuigen, ingebeeld dat het m'n eikel is. OK, denk ik bij mezelf, ze lijkt gelukkig nu. Vervolgens maak ik haar zo glad als een baby, zodat ze beter kan voelen van wat ik in mijn gedachten heb.

Ik neem een koud pampertje uit het ijsbad en plaats het op haar geschoren deel. Ogenblikkelijk zijn haar ogen wijd open en wordt ze een beetje onrustig, maar dat is enkel tijdelijk.. al gauw neemt ze het er graag bij en gaat verder met zuigen. "ok, nu kan je je speeltje terugkrijgen". Ik plaats het terug en zet het op een hogere snelheid, waarover ze niet lijkt te klagen.

Tijd voor wat talkpoeder, ik wrijf haar hele huid ermee in, heel ontspannend, het aroma verspreidt zich snel in de kamer, en maakt ons beiden nog meer opgewonden. Nu ze volledig netjes is, neem ik een propere luier. "kan je even je poepje opheffen liefje". Dat doet ze erg gehoorzaam, waardoor ik haar pampertje gemakkelijk onder haar kan schuiven, trek het tussen haar benen omhoog en plak het op zijn plaats vast. We willen ook niet dat ze lekjes heeft, dus glijd ik m'n vinger op een professionele manier volledig langs de elastische randjes en controleer of de bovenrand niet dubbel gevouwen is.

Als laatste spuit ik haar nog wat baby parfum op om haar nog gekker te maken en geef haar een tikje op haar voorkant van haar luier. Nu ben ik klaar met haar verschoning, ten minste dat dacht ik toch.
M'n stout meisje heeft een strafje nodig

Ik neem haar kleren bij elkaar, en merk plots een grote natte plek op in haar onderbroekje. ik knijp zachtjes door haar luier in haar kruis en zeg "ohh, heb je een plasje gedaan in je onderbroekje liefje? blijkbaar kan een kleine meid als jij overdag ook wel een pampertje gebruiken, is het niet?" ze kijkt een beetje verlegen, maar ik merk meteen aan haar gezicht dat er iets meer is.. De onvermijdbare vraag volgt,

"Wel.. heb je met jezelf gespeeld ?", hierop draait ze haar hoofd een beetje de andere richting uit van me weg, blozend als de kleur van een roos. "Wel wel wel, wat moeten we doen met zo een stout meisje ??" .. ze slikt een paar keer.., inderdaad, ik heb een goede reden om haar te straffen nu. Ik vraag haar gebiedend "sluit je oogjes maar..", waarna ze een beetje sneller begint te ademen. Ik maak haar luier terug los waardoor haar huid terug afkoelt, verwijder haar speeltje voor de komende straf en wrijf m'n hand over haar geschoren vagina.

"ja, meisje, je hebt inderdaad een straf nodig..", "hef je nek een beetje op zodat ik je een halsband kan omdoen". Hiervoor plak ik eenvoudig een luier vast rond haar nek zodat haar hoofdje op een onbeweegbare manier wordt vastgelegd zodat ze niet kan zien wat ik doe, en misschien nog een ander in haar mond, waardoor haar zicht nog wat meer beperkt wordt. Terwijl ik in haar ogen kijk vraag ik "Open je mondje, ja op die manier, en bijt op het pampertje, goed zo meisje".

Als ik een andere luier neem van het kussen van de commode, kan ze het vrijvende geluid horen dat haar onvermijdelijke straf aankondigt. Nu haar mondje netjes vol zit, ademt ze heftig door haar neus. Dan plaats ik de luier op haar intieme plekje, waarop ze begint te kreunen van angst. Ik begin ritmisch tikjes te geven om haar op te warmen. maar na een tijdje steek ik de luier in het badje met water om het wat zwaarder te maken en ga verder met tikjes geven, steeds harder en harder afwisselend met zachte strelingen.

Als haar opwinding groter wordt, begint ze snikken van onbehagen, maar ik negeer haar en blijf onverminderd verder slaan. Plots stop ik, en vraag haar om haar benen ietsje meer te openen, ze gehoorzaamd met een kleine aarzeling en begint sneller en sneller te ademen, een nog hardere confrontatie verwachtend met de luier. Haar lichaam spant zich helemaal op, maar dan plaats ik mezelf tussen haar benen en veeg de overblijvende verzorgingsproducten weg met een reinigingsdoekje, haar lichaam ontspant zich terug en ik beweeg met m'n vinger in elk hoekje van haar liefdes-tunneltje, zodat ik haar een lekkere cunnilingus kan geven om haar terug volledig te ontspannen.

Ik neem het flesje met glijmiddel, giet er wat van op een pampertje, en duw het tussen haar billen, drukkend tegen haar anus, natuurlijk heeft dit een bedoeling voor iets wat strakjes zal komen. Haar clitje ontsnapt niet aan m'n aandacht, en giet ook wat rechtstreeks op haar clitje, om het heel glibberig te maken en haar zalig te kunnen masseren. Ik maak zachte strelingen met m'n vingers over haar liefdes-knobbeltje, steeds opnieuw en opnieuw terwijl ze kronkelt van plezier en haar anus door haar bewegingen verder en verder gemaseerd wordt door een luier.

Ik draai haar clitje heen en weer en glip m'n vingers van m'n ander hand naar binnen om op haar g-plek te drukken, waardoor ze haar lichaam optilt en kreunt van opwinding. Opnieuw gebruik ik tedere woorden.. "ooohhh, kijk toch eens, is dat geen ontdeugend meisje, je maakt echt een grote natte plas hier, geniet je ervan lieveling?". In al haar opwinding kan ik een aannemelijke ja horen.

Ik haal haar mondknevel terug weg en streel m'n vingers over haar wangetjes. "ohhh liefje, je hebt het zo warm, ik denk echt dat je koorts hebt", ze voelt zich zo geraakt en tranen rollen over haar wangen van geluk. "Ik ga eerst even naar je hart luisteren.." ik neem mijn stethoscoop en plaats het koud membraam op haar mooie huid, en luister aandachtig naar haar hartslag. "wel wel, je bent wel heel erg opgewonden, zo een kinky meid".

Ik ga stapje voor stapje naar beneden, raak haar buikje aan, "hmm, Ik kom dichterbij", dan haar bovenbenen, dan tussen haar bovenbenen, langzaam in de richting van haar poepje. "hmm, hier zullen we een beetje verder moeten zoeken". maar nog voordat ik terugkeer naar de commode, zijn haar ogen vol van angst, plots beseft ze waarom haar anusje zo gevoelig en gesmeerd moest zijn en ze begint te mompelen "alsjeblief, nee, nee, alsjeblief niet dat, alsjeblief", natuurlijk weet ze wat er nu komt.

Ik neem een plastiek rectale thermometer en doe er wat glijmiddel op, streel door haar haren en vertel haar "het is nietsje m'n kleintje, het zal geen pijn doen, ik wil je gewoon beter maken". ik beweeg de luier liefdevol dieper tegen haar anus en schuif het na een tijdje tussenuit haar bilspleetje, waarna ik haar week anusje nog wat verder masseer met mijn wijsvinger, dat ze heel graag lijkt te hebben. ik blijf rustig verder masseren, en plaats de thermometer op de juiste plaats en glijd het zachtjes naar binnen, wat haar doet kronkelen van plezier en trekken aan haar handboeien, maar die houden haar netjes op haar plaats.

Een kreun van genot ontsnapt uit haar mond wanneer ik de thermometer wat in het rond beweeg. Na wat gespeeld te hebben in haar poepje, lees ik haar temperatuur af, geef haar een kus op haar buikje en vertel haar met een geruststellende glimlach "zie je wel, je hebt echt een beetje koorts, maar ik heb een mooie genezing voor je". Ik kruip op de tafel, geef haar een kus in de hals, en ze is totaal van de wereld. Mijn hand beweegt over haar borsten, trek haar mondje open en geef haar een diepe passionele tongzoen.

Ik schuif mijn penis in haar, neem haar geboeide handen vast, en ga op en neer met onstuimige bewegingen. Ze had niet veel meer nodig nu, smachtend naar haar orgasme, komt ze klaar met een lange luide schreeuw, en een moment later voel ik ook mijn onomkeerbare punt, houd haar stevig vast en kom ook klaar met een intens lekker orgasme.

We glimlachen naar elkaar, geven elkaar een lieve kus, en vertel haar dat ik van haar hou, "ik hou ook van je" zegt zij. ik maak haar los en vraag of ik niet te ver ben gegaan en of ze in orde is, "ja" glimlacht ze, "het was fantastisch" en geeft me nog een lieve kus. we liggen in elkaars armen, en blijven nog even voortknuffelen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Y Nog niet klaar Nicho en de opzwellende gaven 16+ Verhalen 0
dirkje87 Mijn fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
A Luier fantasie story L 5
A Ideale broekplas meeting [fantasie] Broekplassers en Poepers 2
Inco-plastic-24/7 Jou stoutste fantasie 16+ Board 74
M Luier/ultieme fantasie date, omgeving Heerde Contact advertenties 1
littlegirl_celine Contact luier fantasie Contact advertenties 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
W Is fantasie ook overspel? 16+ Verhalen 67
Haags_eigenwijsje Dromen / fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
Little Endy fantasie/inspiratie voor verhalen op deze site? Pub 7
dudecheckdatdiaper Fantasie moderator talk 3
P Nieuw! En hoop dat mijn fantasie bewaarheid blijft. Voorstellen 14
K fantasie F 1
M mijn grootste fantasie 16+ Board 3
D Mijn luier fantasie 16+ Verhalen 3
A Wat is jou grootste Fantasie? wat je zou willen mee maken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 53
yoyo Jouw 'real life' fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
zonnetje mijn fantasie!! (18- TB ML WL NL GL) M 11
K Fantasie die je hebt maar niet wil dat het gebeurt 16+ Board 16
DL_Michel Mijn fantasie 3 M 0
DL_Michel Mijn fantasie 2 M 0
DL_Michel een Fantasie F 0
DL_Michel FANTASIE WORDT PIJNLIJKE WERKELIJKHEID F 2
dude121 je fantasie met luiers? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
dwangbuis Mijn fantasie...het leven als een (luier)slaaf M 14
Rainn Fantasie Tiener board 37
DL_Michel aandrang om oven je fantasie te praten Pub 10
B Mijn fantasie die ik nog eens wil waarmaken M 6
Bovenaan