Mijn fantasie die ik nog eens wil waarmaken

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 14,3%
  • 8

    Stemmen: 1 14,3%
  • 9

    Stemmen: 2 28,6%
  • 10

    Stemmen: 3 42,9%

  • Totaal stemmers
    7
B

babyvan28

Guest
Mijn fantasie:

ik man van 28 heb een heerlijke fantasie die ik best wel eens zou willen doen.
Dat ik een Pappie en Mammie heb en me om de zoveel tijd moet melden.

Die dag is aangebroken. ik moet om 09.00 uur bij hun zijn en moet zorgen dat ik moet plassen.
Met me normale gekleding aan bel ik net iets voor negen uur aan.
Mammie doet open. Ik stap naar binnen en Mammie doet de deur weer dicht.

Ze vraag of ik nog een brave jongen was geweest. ik antwoorde natuulijk met: Ja mamma!
goed zo doe nu je kleren maar uit. Je ben nog veel te klein voor die kleren.
Begon mezelf gelijk uit te kleden en gaf elk kledingstuk aan mamma.
Die liep er mee weg om ze veilig op te bergen.
Ondertussen kwam pappie binnen lopen.
Goed zo jongen zei hij tegen me. Ga ook gelijk maar op je knieën.
Jongentjes van jou leeftijd kunnen alleen maar kruipen.
Toen ik eenmaal op me knieën zat. Keek pappie even naar me billen en gaf er een klap op.
zo dat doen we met jongentjes die alles nog moet leren.

Met een rode kont zag ik mammie weer terug komen. Ik kroop naar haar toe.
Ze stond met een schone luier en een romper klaar. Ga maar op je rug liggen.
Zal ik je even een schone luier om doen. ik doe me billen omhoog en zij schuift de luier er onder.
In de tussentijd was ik al wat opgewonden geworden. dus me pik was half stijf.
Mammie ziet dat natuurlijk ook. Ze gaf er een tik op en zei: Als dat vaker gebeurd krijg je straf.
Daarna maakt ze de luier helemaal dicht en ze deed de romper bij me aan.

Zo zegt ze nu mag eindelijk plassen. ze houd haar hand op me luier zodat ze kan voelen of ik plas.
ik sta helemaal op springen dus dat plassen vond ik niet erg.
Beetje bij beetje voel ze me luier warmer en dikker worden.
Nu mag je naar boven in de speelkamer spelen dan kan mamma even douche.

Toen ik eenmaal boven was ging ik gelijk bij de grote beer zitten en daar speelde ik wat.
De kamer is zeg maar in twee gesplitst. aan de ene kant het speelkamer en aan de andere kant de strafkamer.
Een uur later moest ik weer plassen. na die twee keer was ik al aardig nat geworden.
Pappie komt aangelopen hij voelde even of me luier het nog aan kan.
kleine jongen heeft al een grote plas gedaan. kom maar met me mee pappie moet toch nog douche.
kruipend naar de badkamer word ik ontdoen van romper en luier. naakt moet ik wachten tot het bad vol
was gelopen. toen dat helemaal vol was ging ik erin. pappie kleedde zich ook uit en komt bij me ik bad zitten.

even later komt mammie aangelopen. Zitten mijn jongens lekker in bad. ze loopt naar pappie en gaf hem een kus.
in dezelfde tijd pakte ze zijn pik en begon ermee te spelen. mijn pik word er stijf van. dat ziet mammie en
pak met haar ander hand mij pik. ze doet het zelfde als bij pappie.
zo snel dat zij aan mijn pik zat zo snel liet ze weer los.
zag je dat pappa zei ze, hij vind het ook lekker.
nu krijg je straf zeg pappa.
ik moet met mijn handen verdergaan waar mammie gestop was.

pappa stapt uit bad met een grote harde penis. ga maar voor het bad op je knieen zitten.
Ik stap uit bad en ga op me knieen zitten. pappie komt steeds dichterbij met zijn pik.
Mond open beveelde hij. heb me mond nog niet open en hij doet zijn penis erin.
nu moet je doorpijpen totdat ik klaar ben. met zijn zaad in me mond komt hij met een luier.
doe me zaad maar in de luier. een paar tellen laten heb ik die zelfde luier omgekregen.
zo nu nog even plassen zij pappie. ik reageer gelijk door me mond open te doen.
in grote slokken slik ik zijn pis door.

Daarna krijg ik me romper weer aan en daar overheen een hansop. door mamma word ik op bed gelegd en ik krijg nog iets
te drinken. Het lijkt op melk maar het smaakt heel anders.
goede zo jongen het hele flesje leeg nu mag je lekker gaan slapen.
me handen en benen worden vastgebonden aan het bed. pappie en mammie willen niet dat ik uit bed kan vallen.
na een half uur begin ik krampen te krijgen. ik kan geen kant op en roepen helpt ook niet,
want pappie en mammie luisteren toch niet. binnen een paar tellen heb ik heel me luier vol gepoept.
eigenlijk wil ik gaan roepen, maar mammie zei dat ze pas over een uur of 5 terug zou komen.

Vijf uur later. had in die tijd ook nog twee keer me blaas leeg gemaakt.
Mamma komt de kamer binnen en ziet dat ik lekker slaap.
ze maakt me rustig wakker en voelt aan me luier. ze drukt de poep hard tegen me billen en ballen.
Heeft deze baby zo'n vieze luier zegt ze.
ze nam me mee naar de badkamer en ze deed al mijn kleren uit. alleen nog me luier om kreeg ik een speen in me mond.
zo'n speen die je vast kan zetten met een bandje. dat voorkwam dat ik heb uit kan spugen.
Krijg ook nog een blinddoek om.

ik hoorde dat mammie iets aan het doen was. daarna hoorde ik de kraan van het bad.
me luier was afgedaan. ze maakt me billen en ballen en me penis heel goed schoon.
weer werd mijn penis er stijf van. mammie vind het nu wel schattig en speelt er wat mee.
Ineens voel ik wat warm om me penis. ze is me aan het pijpen. ze bleef doorgaan totdat ik klaar kom.
ze spugt me zaad midden in me gezicht en zei met een strenge stem. Dat is voorlopig de laatste keer.
een stoute jongen als jij verdiend dat niet. voor ik het wist heb ik een kuisheidsgordel om en een anaal plug in.
daarover heen een luier. ik moet de grond blijven zitten totdat mammie klaar was.

me blinddoek ging af en werd verder aangekleed. eerst een romper daarna een heel erg opvallend roze jurkje.
die tot net over me kont komt. kreeg twee staartjes met strik in me haar.
zo moet ik de rest van de dag erbij kruipen.



De rest van het weekend laat ik aan jullie fantasie over.
wie weet word het ooit werkelijkheid voor mij.
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
Een leuke fantasie hoor.
Wie weet word het nog een de waarheid voor je.
Laat het ons in iedergeval weten .

john
 
B

babyvan28

Guest
sissiebaby zei:
hela, een fantasie om van te smullen. enne heb je geen broertje nodig in je fantasie?
een broertje of zusje mag er altijd bij. gezellig om samen te kunnen spelen
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
K Fantasie die je hebt maar niet wil dat het gebeurt 16+ Board 16
Y Nog niet klaar Nicho en de opzwellende gaven 16+ Verhalen 0
dirkje87 Mijn fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
A Luier fantasie story L 5
A Ideale broekplas meeting [fantasie] Broekplassers en Poepers 2
Inco-plastic-24/7 Jou stoutste fantasie 16+ Board 74
M Luier/ultieme fantasie date, omgeving Heerde Contact advertenties 1
littlegirl_celine Contact luier fantasie Contact advertenties 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
W Is fantasie ook overspel? 16+ Verhalen 67
Haags_eigenwijsje Dromen / fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
Little Endy fantasie/inspiratie voor verhalen op deze site? Pub 7
dudecheckdatdiaper Fantasie moderator talk 3
P Nieuw! En hoop dat mijn fantasie bewaarheid blijft. Voorstellen 14
K fantasie F 1
M mijn grootste fantasie 16+ Board 3
D Mijn luier fantasie 16+ Verhalen 3
A Wat is jou grootste Fantasie? wat je zou willen mee maken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 53
yoyo Jouw 'real life' fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
zonnetje mijn fantasie!! (18- TB ML WL NL GL) M 11
DL_Michel Mijn fantasie 3 M 0
DL_Michel Mijn fantasie 2 M 0
DL_Michel Mijn fantasie M 0
DL_Michel een Fantasie F 0
DL_Michel FANTASIE WORDT PIJNLIJKE WERKELIJKHEID F 2
dude121 je fantasie met luiers? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
dwangbuis Mijn fantasie...het leven als een (luier)slaaf M 14
Rainn Fantasie Tiener board 37
DL_Michel aandrang om oven je fantasie te praten Pub 10
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Timluierboy Weet iemand waar ik die kan halen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Mr.Nobody Minderjarige die contact zoeken… moderator talk 1
Babyukkie dubbele accounts gemeld en ongemeld en die met reden moderator talk 3
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
S Nieuwe ronde nieuwe kansen ben jij die leuke vrouw die ik zoek ! Contact advertenties 4
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Timluierboy betaalde mama die mij wil komen verzorgen in Nijmegen Contact advertenties 0
J Mogen jongens/mannen leggings dragen of zijn die allemaal maar.voor vrouwen? Polls 45
Tenaatje@ Die heerlijke warmte ff 16+ Board 2
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 50
BertDL Zijn er hier Luierliefhebbers/innen die ook Motor rijden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
A Op zoek naar mensen die willen experimenteren met iets extremere fetisjes. Contact advertenties 4
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
D Zijn er hier meer mannen die van rokken en jurken houden. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 74
cat375L Zijn hier meer personen die een Lil Comforts romper hebben/gebruiken? Pub 0
-little-cub- Was jij de Paw Patrol fan die ik vandaag zag in Spijkenisse? Contact advertenties 21
V Op zoek naar liefdevolle papa en mama die mij als hun kleine jongen willen behandelen Contact advertenties 4
Floris24 Iemand die de Tena Maxi kan aanbevelen? Zijn ze goed of zijn er betere die niet te duur zijn? Luiers 34
Similar threads


















































Bovenaan