Mijn fantasie...het leven als een (luier)slaaf

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 3 17,6%
  • 8

    Stemmen: 5 29,4%
  • 9

    Stemmen: 4 23,5%
  • 10

    Stemmen: 5 29,4%

  • Totaal stemmers
    17

dwangbuis

Beginneling
Op mijn laatste werkdag voor mijn vakantie had ik een vroege dienst en was daardoor al om half drie thuis. Ik zou een weekendje naar Amsterdam gaan en had daar een hotel geboekt voor twee nachten. Ik was van plan om me in het BDSM nachtleven te storten. Ik ben al jaren BDSM bezig en heb in de jaren behoorlijk was toys verzameld. Alleen een Meester had ik nog nooit gevonden. Ik fantaseerde al jaren over dwangbuizen en kuisheidsgordels. Eenmaal in een van beide vast, ben je meteen machteloos. In de jaren had ik dus al een originele canvas en een leren dwangbuis aan geschaft, maar helaas heb je altijd iemand nodig om dat ding vast te maken, dus bij het inpakken van de tas deed ik alleen mijn pols en enkelboeien en leren chaps in. Ik besloot het mijn kuisheidsgordel direct aan te doen. Na mijn pik en ballen geschoren te hebben en mijn pik ingevet deed in de gordel om en als laatste het slot er op al drukte ik deze niet dicht. De sleutels gooide ik ook in de tas, je wist tenslotte nooit wie of wat je tegen kwam in Amsterdam.

Rond negen uur arriveerde ik in het hotel. Ik besloot daar om alleen mijn chaps aan te doen. Ik was tenslotte nog nooit in Amsterdam uitgeweest en wist ook niet precies wat ik kon verwachten. Rond 11 uur verliet ik het hotel opzoek naar wat leertenten. Via had ik wat adresjes gehad en ging op zoek. Ik belande in de Warmoesstraat en vond daar de winkel van Mr.B. In de etalage hing een leren dwangbuis. Achter mij liep een leuke jongen langs, gekleed in een leren broek, een jaar of 28 oud denk ik en ik voelde gewoon hij keek. Ik draaide me om en keek hem recht in zijn gezicht. Mooi he, die dwangbuizen zei hij direct. Enigszins verbaasd zei ik, ja schitterend, zo eenvoudig, maar als je er eenmaal inzit zo machteloos. Hij moest een weten dat ik er twee thuis had liggen. Na nog wat gekletst te hebben vroeg ik hem waar of er een leer kroeg in de buurt was. Ik ben net op weg daarnaar toe dus loop maar mee. Eenmaal binnen ga ik die jongen een biertje en stelde zich voor, Patrick is de naam zei die. Ik zei mijn naam we kletste nog wat verder over SM. Ik zei dat ik onderdanig was. Hij bleek dominant te zijn. Op het moment dat ik dacht die mag mij wel domineren greep hij in mijn kruis en voelde die kuisheidsgordel.Wat is dat? O een stalen kuisheidsgordel zei ik gewoontjes. Dat wil ik zien volgde direct van zijn kant. Geen probleem en wilde mijn broek al los maken, wacht even riep hij. Draai je eens om, ik deed dat en voelde dat hij handboeien omdeed. Zo zei hij dan ik in alle rust dat ding bekijken en maakte de chaps en spijker broek los en trok deze naar beneden. enge ziekte riep hij wat een mooi ding en hij bekeek de gordel uitvoerig. Hela, smokkelen?Dat slot zit niet dicht, KLIK, zo das beter zei Patrick. Ik dacht bij mezelf het is maar goed dat ik de sleutels heb mee genomen. Patrick deed de handboeien af en ik maakte mijn broek weer dicht. We dronken nog een paar pilsjes en kletste over die gordel en ik vertelde over mijn fantasie met dwangbuizen en kuisheidsgordels. Patrick vroeg of ik zin had om mee te gaan naar zijn huis want hij wilde me iets laten zien. Ik vroeg of ik niet morgen kon langs komen omdat al mijn spullen in het hotel lagen (en ook de sleutels van mijn gordel). Nee, zei Patrick ik woon hier vlakbij we komen er toch op weg naar je hotel. Ok is goed zei ik.

Daar aan gekomen liepen we gelijk door naar boven en kwamen op zijn SM zolder terecht. Voor een dergelijk jonge knaap had hij zeer veel toys. Trek je jas eens uit zei en pakt een witte canvas dwangbuis. Voor ik het wist had hij hem alvast gemaakt, alleen de riem door mijn kruis liet hij los hangen.Patrick pakte me beet en begon hevig te zoenen. Met een hand maakte hij mijn chaps en spijker broek los en trok hem naar beneden en begon over de buis van de kuisheidsgordel te wrijven. Ik voelde daar niets van maar mijn pik knelde bij het leven in die gordel. Plots liet Patrick los en pakte een leren masker deed deze strak vast, en propte een gag in mijn mond. De ogen liet hij open. Je heb het mooiste nog niet gezien zei hij en nam me mee naar een donkere hoek van de zolder, pakte een sleutel van een spijker aan de muur en draaide een deur van slot en trok deze open. Vervolgens draaide hij het licht aan in die ruimte. enge ziekte die jongen had een isoleercel gemaakt. Helemaal bekleed met een soort matras achtige kussens Patrick zei, hoor dit thuis in jou fantasie/wens?Door die gag kon ik niets zeggen maar hij had wel gelijk. Patrick sloot nu ook de ogen af en trok mee terug en ik moest gaan liggen op een soort bondage bed. Mijn kisten en broek werden uitgetrokken. Ik hoorde hem weg lopen en na een minuut of tien kwam hij terug en hoorde hem rommelen, en toen, kont om hoog hoorde ik hem zeggen en om aanstalten te geven trok hij aan de buis van mijn kuisheidsgordel en na twee seconden, ok liggen maar weer en voelde ik iets zachts onder mijn kont. Ik had geen tijd om me af te vragen wat het was want hij ging direct verder. Ik kreeg een dikke katoenen luier om. Ik werd gekleed als een baby!!!Tegenspartelen in een dwangbuis valt niet mee. Ik hoorde hem lachen en voelde koud plastic aan mijn been en trok er mee. Lig stil!Riep Patrick, en trok er een plastic broek over. Zo zei die, bijna klaar en trok me overeind en trok de riem van het dwangbuis die door mijn kruis heen loopt vast. Op je knieen was het volgende bevel en trok vervolgens de gag uit mijn mond en propte gelijk zijn pik erin en neukte er stevig oplos. Zijn gekreun werd steeds heviger en hij trok plots zijn pik terug een aan het hijgen en gekreun te horen kwam klaar. Ik werd omhoog getrokken en voelde zijn lippen met die mijn kruisen en zijn tong binnen dringen.
Net zo plotseling als begon met zoenen stopte hij ook weer en trok me mee naar de isoleercel en duwde me naar binnen. Ik riep nog dat we dat niet hadden afgesproken. Patrick zei toen ik jou die luier om deed waren je onderzijde van je gordel en benen nat van je voorvocht. Dat is voor mij voldoende. Je ben zo geil als een beer en nu mijn slaaf. Patrick sloot de deur af en deed het licht uit. De isoleercel zag er zo stevig uit dat ik bijvoorbaad geen poging waagde om hier uit te breken en me maar op de grond liet zakken en probeerde te slapen. Patrick had wel gelijk, dit was mijn fantasie maar om zo snel opgesloten te worden bij iemand die ik amper kende ging me eigenlijk wat te ver.

Hoelang ik zo gelegen heb weet ik niet. Ik hoorde de sleutel in het slot en Patrick kwam binnen en trok me over eind en nam me mee naar zijn slaapkamer. Ik moest hem gedurende een uur met mijn mond aan zijn tepels likken, pijpen en af en toe ook zoenen. Toen hij het zat was werd ik weer mee naar boven genomen en weer in de isoleercel gestopt. Ik riep dat ik los gemaakt wilde worden. Patrick stopte de gag in mijn mond en deed ook de ogen weer dicht. Liggen en snel riep hij. Ik kon niet veel anders en voelde dat de onderste riem werd losgemaakt. Dat bleek alleen te gebeuren omdat ik een schone luier om kreeg. Toen de riem vast zat ging hij weg en sloot de boel weer af. Na een aantal uren kwam hij terug, verwijderde de gag en vroeg welk hotel ik zat. Waarom vroeg ik… wil je los gemaakt worden zei Patrick,… ja graag riep ik. Eerst zeggen welk hotel je zit en dan wordt je straks los gemaakt. Ok en noemde de naam van het hotel. Waar is je kamer sleutel vroeg Patrick weer. In mijn jas zak was mijn antwoord. Patrick stond op en liep weg zonder mij los te maken en sloot de isoleercel weer af. Ik had geen enkel besef van tijd meer en wist totaal niet hoelang ik hier nu al lag en nog zou liggen

Voor mij velen uren later hoorde ik Patrick weer binnen komen. Hij deed de blinddoek af en liet me een sleuteltje zien. Het was de sleutel van mijn kuisheidsgordel. Je weet wel waar die van is hè . Ik haalde voor zo ver het kon mijn schouders op. O je weet het niet hè nou ik denk dat ik het wel weet. Als hij past dan bewaar ik die sleutel een tijdje voor je en begon de onderste riem van de dwangbuis weer los te maken en deed mijn natte luier af. Vervolgens stak hij de sleutel in het slotje op mijn gordel en klik deze sprong open. Kijk kijk zei Patrick, ik wist het wel. Nou boy jij zit voorlopig nog op slot want ik hou deze sleutel 4 weken bij me. Shit 4 weken dat trek ik nooit riep ik. Te laat jongen liegen tegen mij betekend straf en drukte het slot weer dicht. Ik vroeg Patrick om me los te maken, maar in plaats van los maken kreeg ik de gag weer in, een schone luier en werd weer achter gelaten. De luier was een hele dikke voelde dat Patrick er twee plastic broeken over heen had gedaan. Gezien de tijd die al vast lag moest het nu einde van de middag of zaterdag avond zijn duurde het voor dat is weer de sleutels hoorde rammelen. Gelukkig maar want ik had enorme kramp in mijn kaken. Normaal heb ik nooit zolang een gag in. Ik hoorde Patrick binnen komen en hij maakte de gag los, maar voor ik wat kon zeggen zat zijn pik weer in mijn mond. Na te zijn klaargekomen zei hij alleen”welterusten slaaf” en deed de deur op slot. In begin kon ik de slaap niet vatten en lag maar te denken waar ik aan begonnen was. Ik lag hier helemaal machteloos, niemand wist waar ik was. Mijn lot lag in zijn handen. Hoelang zou ik hier nog liggen? Ik wist niet meer of ik in het gesprek van vrijdag avond gezegd had dat ik alleen een weekend uit was of dat ik vakantie had. Ik hoopte het eerste, want om zo drie weken door te moeten brengen…… uiteindelijk viel ik in slaap en werd wakker doordat Patrick me wakker schudde. Hé luilak wakker worden!!!!

Ik voelde hoe hij de blinddoek af deed en vervolgens het masker los maakte en gelijk begon te zoenen en fluisterde zachtjes je in mijn oor dat er een ontbijt stond. Ik riep gelijk, ja hoor lekker eten vanuit zo’n jasje. Maak je geen zorgenwas zijn antwoord en liep weg. Even later kwam hij terug met droge luiers en een ander kleding stuk wat ik niet thuis kom brengen. Please laat me vrij smeekte ik hem. Geduld slaaf geduld, straks mag je gaan. Nadat de nieuwe luier om zat begon hij mijn benen in het kleding stuk te doen en rolde op een gegeven moment op mijn buik en begon de dwangbuis los te maken en gooide deze in de hoek van de isoleercel en ging verder met het kleding stuk. Het bleek een hansop te zijn, een baby pyama uit een stuk met voeten er aan. Na te zijn dicht geritst hoorde ik “klik” zo die kan je niet meer uit doen. Ga je mee je ontbijt staat klaar en liepen de isoleercel uit. Buiten de cel keek ik mijn ogen uit, wat had die knul een mooie Sm kamer, veel bondage toys aan de muur. Ik bleef staan en bekeek sommige spulletje. Patrick sloeg liefkozend zijn armen om me heen en zei alleen mooie hè. Ik draaide me om en begon te zoenen. Patrick liet zijn hand over mijn luier gaan maar ik voelde er niets van door die gordel. In me eigen kon ik dat ding wel vervloeken. Van zoenen wordt ik nou eenmaal zeer geil.

Kom zei Patrick, laten we gaan eten en liepen naar beneden. Na bijna een uur aan tafel gezeten te hebben met ontbijt en koffie moest ik me zelf gaan opknappen want mijn spullen lagen nog in het hotel en die moet ik vandaag verlaten. Je pyjama en luier blijven aan. Er lig kleding in de bad kamer. Toen mijn verbazing lag mijn eigen spijkerbroek daar. Na wassen en scheren begon ik de broek aan te doen, die maar met moeite dicht ging door die luier. Een maal klaar stond ik voor de spiegel te kijken of je iets van de luier en pyjama zou zien. Gelukkig niets te zien.

Na te het uitchecken liepen we terug naar zijn huis en praatte wat over zijn verleden. Die verzameling toys, kleding en isoleercel waren een erfenis. Zijn vriend, die goed bedeeld was is bij een auto-ongeluk overleden. Patrick vertelde over hem en wat hij allemaal met hem deed. Sjaak heette zijn vriend en die lag wel eens een week in de isoleercel. Voor ik er erg in had ontsnapte de worden” gatver wat lekker”. Patrick stopte direct en keek me aan. Dat is dan bij deze geregeld boy riep hij. OW shit waarom kan ik mijn grote bek niet houden. Thuis gekomen stribbelde ik terug dat een week wel erg lang was. Ik had mijn portie wel gehad het afgelopen weekend. Als je vakantie heb ga je een week in die isoleer. Nu naar boven en uitkleden en snel!Ik wil eigenlijk naar huis meester riep ik. Straks slaaf straks. Boven begon ik me uit te kleden voor zo ver dat het kon. Ik voelde dat Patrick het slotje er af haalde en de rits open deed waardoor ik de pyjama uit kon doen. Ga douchen en kon daarna terug naar hier.In de bad kamer ontdeed ik me van de luier en waste me. Alleen mijn pik kon ik niet doen door die gordel. Na afgedroogd te hebben liep ik terug naar boven en moest op een bed gaan liggen. Me handen en voeten werden eagelspread vast gelegd. Patrick die ondertussen ook al naakt was moest ik weer pijpen, en likken. Plots stopte hij en maakte mijn gordel open. Mijn pik sprong er bekant uit. Onder het zoenen trok hij me af en kwam met een explosie klaar. Uit geput bleef ik op bed achter en hij liep weg met mijn gordel. Na een half uurtje kwam hij terug met mijn gordel een teil water en begon mijn pik te wassen. Zo je gordel en pik zijn schoon nu alleen nog je pik invetten en kreeg de gordel weer om. Na een duidelijk hoorbare “klik” wist ik dat ik voorlopig niet meer kan trekken. Kleed je eigen aan, ik zit beneden. Beneden zat hij en er stond een pilsje klaar. We bespraken het afgelopen weekend en ik moest toegeven dat dit mijn fantasie was, maar om nu een week opgesloten te worden vond ik wel erg lang. Oké, zei Patrick Volgend weekend kom je terug, je gordel en pik moeten dan gereinigd worden.

Na een week ging ik terug op zaterdag kreeg een dwangbuis aan en mijn gordel ging af voor reiniging. Net als de vorige keer kreeg ik hem weer om en de dwangbuis ging af en mocht me weer aan kleden. Patrick vroeg en……. Weet je het al?Ik vertelde dat ik het nog niet wist. Oké, was zijn antwoord je gordel blijft om zolang je het niet weet. In die tijd zal je dus niet klaar komen. Ik kreeg mijn jas aan gereikt en moest gaan. Twee dagen daarna kreeg ik een mail. Patrick schreef dat ik komend weekend langs moest komen. Hij zou een sleutel van zijn huis in een envelop naar me opsturen zodat ik naar binnen kon. Als ik verder met hem wilde gaan en dus een (Sm)relatie aan wilde gaan dan moest ik naar boven gaan, daar lag een blinddoek die ik moest opdoen en een dwangbuis klaar ik moest deze aan doen en met mijn rug naar de deur toe gaan zitten in de isoleercel, zodat hij direct de riemen vast kon maken. Als ik de dwangbuis niet aan had dan zou ik de sleutel van mijn kuisheidsgordel terug krijgen en mag ik gaan maar hoefde dan nooit meer terug te komen.

Die week heb ik heel veel lopen denken wat ik zou doen. Het was wel wat ik zocht, maar een week of langer vast zitten ppppffff dat is erg lang.

Na veel wikken en wegen besloot ik om verder te gaan met hem. Op de bewuste zaterdag liep ik naar boven bij Patrick en zag inderdaad een blinddoek en een canvas dwangbuis klaar liggen. Ik kleedde me uit, maakte de blinddoek vast en stopte me armen in de mouwen in ging op mijn knieën zitten wachten in de isoleercel met mijn rug naar de deur. Niet veel later hoorde ik voetstappen en werd mijn dwangbuis vastgemaakt. Bek open !!!! ik deed dat en kreeg patje zijn pik ter afzuiging. Ik ben blij dat je terug ben boy. Ik ook meester en ik heb de komende week vakantie. Heel mooi waren de laatste worden die ik hoorde. Ik kreeg oordoppen in en mijn blinddoek werd vervangen door een masker met blinddoek. Mijn gordel ging tot mijn verbazing af en kreeg daar een dikke luier voor in de plaats en werd opgesloten in de isoleercel........
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
Zo dat is heerlijk verhaal.
Leest makkelijk weg en is erg opwindend.
Wat een heerlijkheid omdat mee te mogen maken.
Ga vooral door en ik hoop dat er nog een tweede deel komt of iets anders.
ga door was geweldig om te lezen.
John
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Y Nog niet klaar Nicho en de opzwellende gaven 16+ Verhalen 0
dirkje87 Mijn fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
A Luier fantasie story L 5
A Ideale broekplas meeting [fantasie] Broekplassers en Poepers 2
Inco-plastic-24/7 Jou stoutste fantasie 16+ Board 74
M Luier/ultieme fantasie date, omgeving Heerde Contact advertenties 1
littlegirl_celine Contact luier fantasie Contact advertenties 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
W Is fantasie ook overspel? 16+ Verhalen 67
Haags_eigenwijsje Dromen / fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
Little Endy fantasie/inspiratie voor verhalen op deze site? Pub 7
dudecheckdatdiaper Fantasie moderator talk 3
P Nieuw! En hoop dat mijn fantasie bewaarheid blijft. Voorstellen 14
K fantasie F 1
M mijn grootste fantasie 16+ Board 3
D Mijn luier fantasie 16+ Verhalen 3
A Wat is jou grootste Fantasie? wat je zou willen mee maken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 53
yoyo Jouw 'real life' fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
zonnetje mijn fantasie!! (18- TB ML WL NL GL) M 11
K Fantasie die je hebt maar niet wil dat het gebeurt 16+ Board 16
DL_Michel Mijn fantasie 3 M 0
DL_Michel Mijn fantasie 2 M 0
DL_Michel Mijn fantasie M 0
DL_Michel een Fantasie F 0
DL_Michel FANTASIE WORDT PIJNLIJKE WERKELIJKHEID F 2
dude121 je fantasie met luiers? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
Rainn Fantasie Tiener board 37
DL_Michel aandrang om oven je fantasie te praten Pub 10
B Mijn fantasie die ik nog eens wil waarmaken M 6
P Uit het leven gegrepen U 47
ar Leven met dl zijn en beetje abdl(ontdekken) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
P Leven in een leefgroep Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Bam-Bi Wat zou jij nog willen mee maken in je leven ? Pub 35
P Leven in leefgroep 16+ Board 6
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
MaidRegina Hoe mijn leven verloopt! Voorstellen 11
Friese Luier Ster x Luier gerelateerd tegenkomen tijdens het dagelijks leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
G Nog niet klaar Het leven van gerrit H 6
PB'tje Leven zonder plastic broek ? Plastic broekjes liefhebbers 25
DLY85 Awkward situaties over abdl in het normale leven. Pub 15
Offline Een luier in het normale leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
L Liefde van je leven vertellen over je abdl L 0
Dips N' Bricks Dips & Bricks Mijn Luier Leven D 6
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
LotteXS Het Leven van Daan en de Rest. L 2
Winnie de Poep Juridische vraag over AB in het openbare leven. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
L mijn luier leven M 6
Similar threads


















































Bovenaan