Mijn verhaal (A)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 16,7%
  • 9

    Stemmen: 3 50,0%
  • 10

    Stemmen: 2 33,3%

  • Totaal stemmers
    6

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Lisette (als vrouw van een luierliefhebber)


Graag wil ik, als een van de weinige vrouwen op deze site, mijn seksuele belevenis met luiers vertellen. Ik ben Lisette een vrouw van 26. Vanaf mijn 14e ben ik door een operatie incontinent geworden. Sinds die tijd zijn luiers voor mij een noodzakelijk kwaad. Juist in de periode dat het uiterlijk voor meisjes belangrijk wordt, liep ik altijd met een dik pak in mijn broek. Dit gaf heel wat spanningen voor mij en heeft uiteindelijk geleid tot een minderwaardigheidscomplex.

Veel situaties waren voor mij een crime, zoals de gymlessen, een middagje strand met vriendinnen. Strakke broeken dragen bij het uitgaan zat er voor mij niet in. Ik kon wel janken als ik zag hoe mijn vriendinnen indruk maakte op de jongens met die strakke kleding. Flirten met jongens durfde ik al helemaal niet door de angst dat ze mijn luier zouden ontdekken en me daarmee belachelijk maakten. Ik probeerde het zoveel mogelijk geheim te houden om te voorkomen dat ik ermee gepest werd. Alleen mijn beste vriendinnen wisten het. Maar niet alle situaties kon ik ontlopen dus werd ik vaak gepest.

Met mijn ouders kon ik er moeilijk over praten. Ze begrepen mijn problemen niet goed, ik moest er maar mee leren leven. Ik heb wel eens gevraagd naar een ander soort luiers maar die werden volgens mijn vader niet door de verzekering vergoed. Dus ik bleef met een dikke luier en een plastic broek zitten. Al met al ben ik steeds meer geïsoleerd geraakt en op het gebied van relaties en zeker seks erg terughoudend en onzeker geweest.

Een paar jaar geleden, ik was 24 en woonde net op mijzelf en had een baan, kwam er verandering in mijn saaie leventje. Ik ging wel regelmatig uit maar hield de jongens onbewust op een afstand. Maar er was toen één jongen waar ik altijd wel goed mee kon praten. Fred heette hij. Het was er een die niet direct handtastelijk was. We hadden het zo een keer over het wonen in het algemeen toen ik opmerkte dan mijn kachel vaak stuk was. Hij had er wel verstand van en bood aan er eens naar te kijken. Zo gezegd zo gedaan. Een tijdje later kwam Fred bij mij langs om de kachel te repareren.

Ik woonde maar in een klein appartement en de kachel stond in een afgesloten hokje waar ook wat kastruimte was. Ik kon wel door de grond gaan toen ik me realiseerde dat mijn luiers en plasticbroeken ook in die ruimte lagen. Maar het was te laat, Fred was al aan het werk in het hok. Ik ging helemaal door het lint toen hij bij het schroeven met zijn elleboog een pak luierverband op de grond liet vallen. Trillend van zenuwen raapte ik het pak op en waarschijnlijk was ik heel erg gestrest. In mijn gedachten ging het van:" Nee niet Fred. Hij mag het niet weten. Het klikt juist zo goed tussen ons".

Geobsedeerd door mijn ervaringen uit de pubertijd en het schaamte gevoel voor het dragen van luiers maakte mij helemaal door de war. Fred bemerkte mijn gedrag en stopte met het werk aan de kachel en pakte het pak luiers uit m’n handen en bedaarde mij tot rust. Hij had waarschijnlijk direct door dat ik het voor hem wilde verbergen en probeerde begrip te tonen. Hij maakte van het luier dragen geen probleem. Zinnen als:

"Je hoeft je er toch niet voor te schamen, zo erg is het allemaal toch niet, het is niet het eind van de wereld." Suste mijn zenuwen. Hij sloeg een arm om mij heen, wreef over mijn rug en gaf me een knuffel.

"Meisje, meisje, zo te zien heb je het er erg moeilijk mee. Dat is toch nergens voor nodig." Die woorden, die knuffel, het was een bevrijding van mijn opgesloten gevoel wat ik al jaren had. Iemand die me begreep, die me niet uitlachte. Dergelijke reactie had ik nog niet meegemaakt. Hij repareerde de kachel verder terwijl we met elkaar praatte. Daarna dronken we samen koffie en hadden een openhartig gesprek over mijn vervelende ervaringen in mijn jeugd. Het was alsof ik hem al jaren kende. De tijd vloog voorbij.

We hadden het op een gegeven moment ook over de seksualiteit, en uiteindelijk moest ik toegeven dat ik nog steeds maagd was vanwege mijn luiers. Fred vertelde dat luiers geen beperkingen hoefden te zijn voor het seksleven. Ik was het niet met hem eens en vertelde hem dat ik altijd nat ondergoed zal hebben en er dus niet bepaald sexy kan uitzien met mooie lingerie en dat ik altijd een natte plek in bed veroorzaak als mijn luier af gaat en dan ook nog naar urine ruik. Ik was van mening dat ik daarom ook nooit oraal bevredigd zou kunnen worden en dat jongens een afkeer zouden hebben van dat natte gedoe. Fred schudde zijn hoofd en kwam met een aantal oplossingen.

Ten eerste een aantal uren voor de seks niet drinken of als je ergens bent waar je drinken wordt aangeboden dit niet allemaal opdrinken. Ten tweede een speciale plek inrichten die nat mag worden. Bijvoorbeeld een bed of bank waar een plastic zeil onder ligt. Ten derde voorafgaand douchen en eventueel onder de douche seks hebben. Ten vierde kun je een aantrekkelijk geurtje in je luier doen. Ten vijfde kun je tijdens de seks zo lang mogelijk gebruik maken van je plastic broek als tweede huid waardoor je geen last hebt van de vrijgekomen urine maar dat het zelfs prettig voelt in de plastic broek. Zoiets als een beflapje.

Hij meende dat orale bevrediging en zelfs penetratie mogelijk was terwijl ik nog een plastic broek aanhad als deze maar ruim genoeg zou zijn. Hij vertelde dat plastic broekjes veel als speeltje gebruikt worden door niet incontinente mensen en zei dat hij ook vaak plastic broeken droeg bij het masturberen. Er zijn mensen die het juist lekker vinden als het een kleffe boel is in een plastic broekje. Ten zesde meende hij dat je er heel sexy uit kon zien in een luier of plastic broekje.

De eerste punten kwamen me wel redelijk geloofwaardig over maar van dat laatste met die plastic broekjes en er sexy in uitzien geloofde ik geen bal. Ik schoot daarom in de lach. Ik kon me niet voorstellen dat luiers sexy konden zijn en dat ze gedragen worden door niet incontinente mensen. Ik kreeg zelfs even de slappe lach.

Het werd voor het eerst in ons gesprek even stil. Fred dacht dat ik hem niet serieus nam. Zeker toen ik liet merken dat ik dacht dat hij dit alles zei om mij gerust te stellen. Om zijn gelijk te halen vroeg hij of ik internet had. Ik aarzelde even maar logde uiteindelijk in op internet. Fred greep het toetsenbord en riep een site op van een leverancier van plastic broeken.

Ik wist niet wat ik zag! De gekste combinaties van plastic broekjes tot plastic pakjes in de meest uiteenlopende kleuren. Hij riep nog een paar andere sites op waar jonge vrouwen poseerde in een luier met plastic broek en een site met een plaatje van een man met een stijve penis in een plastic broek. Langzaam werd ik overtuigd en kwam tot de ontdekking dat er meer mogelijk was op het gebied van luier-erotiek dan ik had gedacht. Helaas werden we gestoord door zijn GSM. Het bleek dat hij een afspraak was vergeten door ons openhartig gesprek. Hij verontschuldigde zich en nam afscheid van mij met een kus op mijn wang. En fluisterde:

"We moeten samen eens vaker babbelen, gezellig." Ik staarde nog naar de meiden in een luier op mijn computerscherm en ging verder met mijn ontdekkingsreis door nog wat door de luierlinks te surfen.

De dag erna voelde ik mij net weer een tiener. Een beetje kriebels in de buik. Enerzijds door mijn gevoelens voor Fred, anderzijds door mijn nieuwe ontdekking die een deel van mijn seksuele terughoudendheid wegnam. Fred was zo cool. Als hij over seks praatte was het alsof het over een mooie film ging. Niet zo stoer en versierend. Was ik dan toch een beetje verliefd?

Een paar dagen later was ik net thuis van mijn werk toen de bel ging. Er werden twee pakjes bezorgd met een kaart en een roos er aan vast. Ik maakte de kaart open.

"Voor een mooie vrouw voor een gezellig avondje uit. Sta zaterdagavond a.s. om 19:00 klaar in je beste kleding voor een geweldig diner in een luxe restaurant. PS: Alleen als je twijfels hebt over je lingerie mag je de doosjes openmaken."

Alleen al uit nieuwsgierigheid maakte ik de doosjes open. In de een zat een mooi lichtblauw plastic broekje in een hoog opgesneden model. In de andere doos zat een body van groen licht doorschijnend plastic.

Hij had lef. De uitnodiging was tot daar aan toe, maar de inhoud van de doosjes gaven duidelijk aan dat hij meer van plan was. Ik was verheugd en had in mezelf al besloten te gaan, gestimuleerd door de seksuele bedoeling van de plastic broekjes die hij stuurde. Gek was dat omdat ik dit nooit gecharmeerd was van dit soort trucks. Van hem kon ik het op een of andere manier hebben, terwijl ik dit van een ander als een van de 'kom snel in bed' methodes zou opvatten.

Die zaterdagavond stond ik klaar in een nieuwe jurk met daaronder mijn nieuwe groene body. Toen ik zat te wachten realiseerde ik me dat ik onderbewust minder had gedronken die dag. Het was echt perfect geregeld. Toen de bel ging en ik de deur opendeed verwachtte ik Fred. Maar een man in een strak pak stond voor me en zei:

"Madamme Lisette?" Het bleek zijn chauffeur te zijn. Achteraf was dit een vriend van hem die deze rol in het spel nam. Hij leidde mij naar de geopende achterportier van de auto waarin Fred op de achterbank zat. Keurig in pak. We begroetten elkaar met een kus en hij gaf me een roos die hij als broche op mijn jurk deed.

Het was een geweldig diner in een chic restaurant, met live muziek ect. Ik wil niet weten wat dit gekost heeft maar het was geweldig!

Terug in de auto zaten we dicht tegen elkaar aan, ik lag praktisch in zijn armen. Het was alsof we nu echt verliefd waren. Het enige waar ik nog aan moest wennen was mijn plastic body. Ik voelde dat mijn borsten kriebelde. Door het zweet voelde ze wat plakkerig aan. Voorzichtig schoof ik mijn hand naar mijn borsten om het plastic iets op te tillen zodat ze iets meer lucht zouden krijgen.

Juist op dat moment voelde ik zijn hand op de mijne en in een flits raakte onze lippen elkaar. Het was een hartstochtelijke kus die overging in een lange tongzoen. Zijn hand op mijn borst voelde geweldig. Het gekriebel van de plastic body ging over in een erotisch gevoel.

Eenmaal bij mijn huis aangekomen hield ik zijn hand vast toen het portier geopend werd door zijn chauffeur en ik uit wilde stappen. Hij begreep dit signaal goed en kwam met mij mee naar binnen. Het was alsof de rollen omgedraaid waren. Meestal dringen de kerels aan om mee naar binnen te gaan. Ik verlangde ernaar. Ik zag nog dat de auto wegreed en besefte dat het vanavond ging gebeuren. Een moment van angst vloog door mij heen bij de gedachte. Even kreeg ik dat gevoel van vroeger terug. Vernedering, gepest worden met dikke luiers, onaantrekkelijk zijn. Ik voelde in mijn kruis. Het was best nat geworden in de plastic body ondanks dat ik weinig gedronken had. Ik kneep mijn ogen dicht en dacht aan zijn woorden van een paar dagen geleden. Dit kalmeerde mij.

Ik bood hem wat te drinken aan, nipte zelf steeds maar heel weinig uit het glas. We zaten naast elkaar op de bank en raakten weer verstrengeld in een hartstochtelijke zoen waarbij ik voelde dat de knoopjes van mijn jurk open werden gemaakt. Voor mij was dit allemaal wat onwennig. Ik had het natuurlijk wel op TV gezien en in romantische boeken gelezen, maar het kwartje viel pas toen hij mijn handen op zijn broek legde dat ik bij hem ook wat los moest maken.

Hij had het bij mij natuurlijk eerder voor elkaar en mijn jurk gleed af. Hij complimenteerde me over mijn sexy body. Toen ik zijn broek eindelijk los had verbaasde ik mij erover dat er een rood plastic broekje zichtbaar werd. De contouren van zijn stijve waren duidelijk zichtbaar. Toen ik hem vroeg waarom hij een plastic broekje aanhad mompelde hij iets van samen uit samen thuis samen een plastic broek. Hij legde zijn vinger op de lippen en suste en begon mij te strelen.

Hij streelde mijn kruis, dit voelde best lekker. Ik wist niet goed wat ik moest doen. Ik begon te zeggen dat ik wat onhandig zou zijn en geen pil gebruikte, maar hij suste mijn woorden met:

"Alles gaat vanzelf, geniet nu maar en we doen het beschermd." Hij pakte mijn hand en legde die op zijn plastic broek. Ik masseerde over zijn stijve. Het was aan de ene kant best wel gek dat hij ook een plastic broek aanhad terwijl hij niet incontinent was, maar het gaf me wel rust en zelfvertrouwen dat ik voor hem niet onaantrekkelijk was. Hij streelde mijn kruis, en het plastic van mijn body kwam steeds verder naar binnen. Met zijn tong streelde hij mijn hele plastic body. Een geweldig gevoel, zeker toen hij zijn tong in mijn kruis wat langer tussen het naar binnengedrukte warme natte plastic hield.

Op een gegeven moment lagen we op mijn bed, hij boven op mij. Hij had zijn plastic broek nog aan. Ik voelde zijn stijve in mijn in plastic omhulde kruis drukken. Hij maakte op en neer gaande bewegingen waarbij ik een gigantisch lekker gevoel kreeg. Hij zat er niet diep in, dat kon ook niet met twee laagjes plastic ertussen, maar ik voelde het tot in mijn tenen. Dit ging even zo door tot het voelde alsof ik door de lucht vloog en schreeuwde het uit van genot. Even later kreunde Fred de boel bij elkaar.

Fred kuste mij nog na en merkte op dat er geen natte plekken in bed waren te zien. Ik moest lachen en toegeven dat dit een heerlijke methode was om seks te beleven. Wie vielen beiden met en natte plastic broek in slaap, ik door mijn incontinentie, hij door zijn zaadlozing. Ik voelde me opgelucht, enerzijds door mijn seksuele ervaring, anderzijds omdat ik niet alleen in een luier lag.

Fred moet van het geluid van de douche wakker zijn geworden. Opeens werd het douchegordijn opengetrokken en stond hij achter me. Ik had me net ingezeept. Hij drukte zijn buik tegen mijn rug en ik voelde aan mijn billen dat hij nog een plastic broek aanhad. Hij streelde mijn borsten en kuste me in mijn nek. We maakten sensuele bewegingen waardoor de plastic bobbel tussen mijn billen harder voelde. Zijn handen daalden met het water naar benden en eindigde tussen mijn benen. Ik voelde zijn vingers tussen de lippen van mijn kruis. Hij liet zich zakken en duwde mijn benen uit elkaar. Het voelde alsof hij met zijn tong het vallende water door mijn kruis spoelde. Sensationeel!

Al kussend klom hij naar boven. Ik greep in zijn plastic broek, die ik herkende als een van mij en die bol stond van het water en masseerde zijn stijve. Hij duwde mijn hoofd naar beneden. Ik begreep wat hij bedoelde en bewerkte de plastic bobbel met mijn mond. Ik schoof een beenrandje van zijn plastic broek opzij en zijn stijve floepte eruit met een hoop water. Dit was nieuw voor mij. Ik deed maar net of ik een ijsje had. Aan zijn reactie te merken deed ik het goed!

Toen ik, hem kussend, weer omhoog kwam stopte hij zijn stijve terug in zijn plastic broek en vormde het plastic als een koker rondom zijn stijve en hield dit achteraan vast. Hij stuurde zijn plastic uitsteeksel in mijn richting. Ik ging iets door de knieën en pakte de voorkant vast en wreef ermee langs mijn kruis, steeds een beetje verder naar binnen.

Een geweldig condoom was dit. Het voelde sensationeel. Het water van de douche stroomde maar door en in zag onderaan mijn benen en bij mijn voeten dat er wat bloed weggespoeld werd. Ik was ontmaagd door een luier! Onvoorstelbaar, dacht ik bij mezelf! Maar het was heerlijke seks.

Na de seksuele douche hebben we samen een heerlijke dag gehad. Hand in hand door de bossen, samen lekker eten gemaakt en het toetje nooit opgegeten omdat we alweer in de slaapkamer eindigde.

In de weken erna verstevigde onze relatie, niet alleen seksueel. We gingen serieus met elkaar om. Fred ondersteunde me gigantisch met mijn incontinentie. Hij maakte nergens een probleem van en had voor al mijn problemen een oplossing. Hij stimuleerde mij zelfs mee te doen aan spiertrainingen, wat overigens niet geholpen heeft. Wat mij het meest opviel is dat hij vaak solidair met mij luiers draagt. Ik heb hem wel eens gevraagd of hij dat niet vervelend vind. Hij zegt het te doen om mijn te ondersteunen maar ik weet, na wat ik op internet heb gezien, dat hij het prettig vindt en er op kikt. Nou, van mij mag hij!

Mijn minderwaardigheidsgevoel werd snel minder, zeker omdat Fred mij in een luier supersexy vindt. Op seks gebied experimenteerde we veel om het urineverlies zo min mogelijk te laten storen of juist te laten domineren. Hoogtepunt hierin was toch wel het plastic bed. Van hetzelfde materiaal als de plastic broeken, een matrashoes, een plastic dekbedovertrek met plastic kussenslopen. Poedelnaakt tegen elkaar en na de seks beiden alles laten lopen.

Het ging geweldig tussen ons. We vroegen ons af waarom we nog apart woonden omdat we het merendeel van de tijd samen doorbrachten. Na een paar maanden woonden we samen in een leuke eengezinswoning. En raad eens wat. Zo romantisch als ik werd uitgenodigd voor onze eerste afspraak kreeg ik wederom twee doosjes en een kaart. Op de kaart stond een huwelijksaanzoek en in het ene doosje zat een plastic body met aan de broek een soort rok. In het andere doosje zat een plastic herenbody. Een soort huwelijksoutfit, een geweldige creatie, waar hij het vandaan heeft?

En raad eens wat, in onze huwelijksnacht hebben we seks gehad in een...

Nu na dik een jaar getrouwd te zijn realiseren we ons dat we elkaar precies aanvullen in onze behoeftes. Hij heeft door zijn luiervoorkeur mij uit m'n isolement gehaald waardoor ik luierdragen niet meer als probleem ervaar en ik hem daarmee automatisch zijn luierbehoeftes geef.
 

gomert72

Beginneling
Als ik het over mocht doen zocht ik ook zo'n vrouw

Geweldig toch Plastic is heerlijk maar nu heb ik PU broeken ontdekt die plakken niet zo als Plastic

zijn licht en zitten geweldig

geniet er maar lekker van
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 11
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! L 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
P Marije's verhaal M 222
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
A Emma's Verhaal E 104
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
slaaf.johannes het verhaal van radiotijger V 10
sissy_Mady verhaal Anja's Probleem VVV 0
A Nova's verhaal N 12
friendly Poll nieuw verhaal 16+ Verhalen 7
Similar threads


















































Bovenaan