mijn verhaal

vanbartje

Gewaardeerd Lid
In dit verhaal wil ik graag vertellen hoe het bij is gegaan vroeger.

Zo lang als ik me kan herinneren ben ik een bedplasser. Toch is mijn moeder gestopt mij luiers te laten dragen toen ik denk ik 5 jaar was. Ze had er met ander over gesproken en het zou beter zijn als ik wakker zou worden in een nat bed. Dat zou ervoor zorgen dat ik zindelijk zou worden. Ik was rond mijn 3de denk ik overdag zindelijk al waren er wel ongelukjes.
Ik heb nog een 3 jaar jonger zusje die nergens last van heeft (lucky her).

Als we op vakantie gingen dan kreeg ik wel altijd een luier voor de nacht om omdat mijn moeder dan aangaf ook vakantie te hebben en dat het lastig was om beddengoed te wassen. Wij gingen afwisselend op vakantie in een huisje of naar een camping. Normaal gesproken begon mama al een paar dagen voor vertrek mij een luier om te doen voor de nacht. Dit omdat ze dan geen was meer had van mij en dat ze zich beter kon voorbereiden op de vakantie. Ik vond dat eigenlijk niet leuk die luier maar liet het toe om dat ik wel begreep dat het makkelijker was. Ook als ik ging logeren bij tantes of bij iemand in de buurt kreeg ik een luier mee.

Zo rond mijn achtste gingen mijn ouders uit elkaar. Dat betekende dat mama die altijd thuis was geweest om voor ons te zorgen ineens moest gaan werken. In eerste instantie was het een dagdienst. Mama ging namelijk bij de politie werken en werd daar eerst overdag voor opgeleid. Later kwamen daar ook avond diensten bij. Hierdoor had mama niet alleen minder geduld maar ook minder tijd.
Voor mij betekende dat er op een avond inees weer de vakantie luiers uit de kast werden gehaald en naast mijn bureautje werden gezet. Ik was toen denk ik 8 bijna 9 jaar oud. Dat heeft wel wat tranen gekost. Maar mama was vasthoudend en ik kreeg voort iedere avond een luier om voor het slapen gaan. Ook bij een ongelukje overdag pakte ze soms naar een luier die ik dan de rest van de dag om had.

Zo rond de leeftijd van een jaar of 10 deden de tena slip super 2 zijn intrede. Oh wat heb ik die dingen gehaat. Ik ben best groot en dan zon grote luier om moeten dat vond ik echt gênant. Mijn moeder heeft me tot eind lagere school de luier om en af gedaan. Ik was 13 toen ze daar mee stopte.

Mama was er ook makkelijk in. Was niet boos kon er immers niks aan doen. Alhoewel ze bij dag ongelukjes niet blij was. Maar voor de nacht was er niets aan het handje. Het was voor haar dan ook een onderwerp wat makkelijk met tantes of vrouwen uit de buurt werd besproken en het kwam dan ook wel voor dat mij de luier/tena werd omgedaan met andere vrouwen erbij. Was immers niks om voor te schamen. Iedereen heeft wel wat werd er gezegd maar ik voelde me er heel erg klein door. Zeker als er andere bij waren in de ochtend als mijn natte tena werd afgedaan. Dat was dan zo'n bevestiging dat ik ze nog echt nodig had.

Misschien kan ik nog weleens een keer een echte beschrijving geven hoe dat was.

Hebben andere hier ook ervaringen mee?
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Ik zag dat mijn verhaal inmiddels 97 keer is bekeken/gelezen. Jammer dat niemand er iets op reageert.
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Hoi, is idd wel sneu als niemand reageert, dus doe ik het maar even! Ik was ook heel lang bedplasser, ik was al bijna 17 toen het ophield. Nou ja, ophield, ik word nog steeds wel eens nat wakker. Het verklaart in ieder geval voor de mensen die me (langer) kennen waarom ze nog wel eens luiers of plastic broekjes bij mij aantreffen. Niet dat ik er mee te koop loop, maar er hangt wel eens wat in de badkamer te drogen...

Je vertelt dat jouw moeder geen probleem er mee had om met anderen over jouw bedplassen te praten. Nou, dat herken ik maar al te goed. De verjaardagsvisite vroeg ook rustig (zelfs toen ik 15 of zo was) of ik "het" nog steeds deed. Daar was ik niet blij mee, want het antwoord was natuurlijk altijd 'ja' en dan ging de visite er nog eens uitgebreid over zitten kletsen dat zo'n grote jongen nog steeds in bed plaste en wat je er tegen kon doen. En dan inderdaad, kamperen! Bedplassen op de camping, luiers en plasticbroekjes aan de waslijn tussen de tenten, ik weet er alles van.

Ik heb meestal katoenen luiers gehad en later wel drynites, altijd moest ik er een plasticbroekje over heen. Ik heb nu zelf ook meer met plasticbroekjes dan met luiers. Het verschil tussen "nodig" en "lekker" als je begrijpt wat ik bedoel. Vanaf mijn vroege tienerjaren heb ik zelf m'n luiers omgedaan. Het werd nog wel eens gecontroleerd, maar ik redde me erzelf mee. Hoe ik tegen het bedplassen aankeek veranderde wel in de loop van de tijd, eerst kon het me niet zo veel schelen, het gebeurde gewoon en hoorde bij mij. Later schaamde ik me kapot dat ik het (inmiddels op het voortgezet onderwijs) nog steeds deed, al wisten mijn beste vrienden het wel; ze maakten er nooit zo'n punt van. Al kreeg ik natuurlijk wel eens een opmerking naar m'n kop. En dan ontdek je dat je het toch niet zo héél erg vindt, want dankzij je bedplassen mag je nog luiers en plasticbroekjes aan, en da's wel lekker....
Mijn verhalen gaan meestal over bedplassen, misschien heb je er al wat gelezen, in ieder geval zit in al die verhalen wel een deel van mijn eigen geschiedenis als bedplasser. Herkenbaar?
 

slaaf.johannes

Superlid
gelukkig voor mijn ouders was ik heel snel droog jammer voor mij


ik weet nog dat toen ik 9 of 10 jaar was speelden men zusjes nog met grootte poppen die deden ze dan echte pampers om s'nachts ging ik dan stiekem luiers halen van die poppen en DEET ze bij mij zelf om tot de dag toe ik inmiddels 12 was vonden ze de luiers in mijn kast oneder een bult kleren heb toen veel problemen er om gehad en als ik het nog eens DEET moest ik maar het huis uit toen ik 18 was ben ik bezig gegaan om mijn rijbewijs te halen maar ik had hem toen ik 19 was en ben gelijk 2 dagen daar na het huis uit gegaan en weer begonnen met de luiers
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
hoi bedplasser 91,

Heel herkenbaar!!!! Ik zal zoeken naar je verhalen! Misschien kan ik zelf ook nog weleens een verhaal schrijven daarover.

Bedankt voor je reactie.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 11
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! L 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
P Marije's verhaal M 222
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
A Emma's Verhaal E 104
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
slaaf.johannes het verhaal van radiotijger V 10
sissy_Mady verhaal Anja's Probleem VVV 0
A Nova's verhaal N 12
friendly Poll nieuw verhaal 16+ Verhalen 7
Similar threads


















































Bovenaan