Nog niet klaar Nog steeds een grote meid??

Floor17

Toplid
Hoofdstuk 12: Bijna vakantie

De volgende ochtend werd ik wakker door de geur van pannenkoeken, nog nooit was ik van half slapend naar super wakker gegaan in zo’n korte tijd.
Ik stond op uit bed en voelde me gelijk stukken beter dan gister. Geen rommelde buik en geen hoofdpijn meer. De zetpillen hebben goed hun werk gedaan dacht ik.
Doordat ik zo energie vol het bed uit vloog was Kiki ook wakker geworden. Ook bij haar zag ik de geur van de pannenkoeken binnenkomen en ook zij was in een slag wakker.
We wisselde onze blikken en gezamenlijke stormde we de kamer uit.
Halverwege de trap naar beneden draaide ik alleen spontaan om want ik was mijn knuffel vergeten. Snel rende ik terug om die te pakken.
Toen ik mijn knuffel vast had rende ik weer naar benden, ik zag Kiki al aan tafel zitten en Lotte kwam net aangelopen met twee bekers drinken. De zelfde bekers als in het zwembad en bij het avondeten.
Snel sprong ik het laatste stukje van de trap af en gaf Lotte snel een knuffel.
‘Jij ook een hele goeiemorgen kleine plaskont van me’ zei Lotte terwijl ze een tikje op mijn luier gaf.
De luier was ondertussen zo normaal geworden voor me dat ik vanmorgen zelfs ben vergeten te checken of ik nat was.
Ik kneep me benen en beetje bij elkaar en voelde de klonterige inhoud van mijn luier. Nat dus.
Snel ging ik tegen over Kiki zitten en nam en paar grote slokken.
Lotte was ondertussen bezig onze slabbetjes om te doen, geen idee waarom want we hadden geen kleren aan die vies konden worden maar het zal wel.
Al snel zaten Kiki en ik helemaal klaar voor de pannenkoeken.

Lotte kwam naar de tafel toe gelopen met een bord vol met pannenkoeken, de stapel was bijna groter dan ik denk ik.
Snel deed ze twee pannenkoeken op twee andere bordjes en vroeg ze aan ons wat we er op wouden.
Stroop was het overtuigende antwoord dat bij zowel Kiki als bij mijn uit de mond kwam.
Lotte bedekte snel twee pannenkoeken met stroop, rolde ze op en sneed ze in stukjes. Hierna kregen wij beide en bord voorgeschoten en konden we snel gaan eten.
Op de een of andere manier kreeg ik het maar niet voor elkaar om de stukjes pannenkoek op mijn vork te laten zitten.
Of ze wouden er helemaal niet op of ze vielen er vanaf onderweg naar mijn mond.
Na mijn zoveelste mislukte poging kon Lotte het niet meer aan zien.
Ze pakte mijn bord en schoof het voor zichzelf. Hierna prikte ze met haar vork een stukje pannenkoek er op en bracht de vork richting mijn mond.
Eerst wou ik de vork zelf aanpakken maar Lotte bewoog langs mijn hand en gelijk richting mijn mond.
Ik deed hem maar gauw open en een stukje pannenkoek kwam eindelijk in mijn mond terecht. Tevreden begon ik te kauwen en ik zag hoe Lotte nog een stukje er op prikte.
Toen mijn mond leeg was deed ik hem wijd open richting Lotte om te laten zien dat die leeg was. Lotte begreep mijn hint en stopte het volgende stukje er in.
Op deze manier ging het nog even door, Lotte pakte af en toe mijn beker drinken en liet me dan een paar slokken nemen.
Na ik denk wel 3 hele pannenkoeken gegeten te hebben zat mijn buik vol.
Mijn gezicht en handen zaten helemaal onder de stroop en ook mijn slab was niet schoon gebleven.
Kiki was er ongeveer net zo aan toe, alleen had zij wel zelf gegeten.
Lotte bracht nog een keer mijn beker naar mijn mond toe en net toen ik het tutje in mijn mond deed ging de voordeur open.

‘MAMAAA PAPAAAA’ riep Kiki, ik nam snel mijn laatste slok en wende mijn hoofd daarna af van de beker. Papa en mama liepen ondertussen de woonkamer in richting de eettafel.
‘Dag lieve schatten, oh wat zien jullie er ook weer lekker uit zeg’ zei en grapte mama.
Ze gaf ons beide een kus op ons voorhoofd en papa deed daarna het zelfde.
Fleur was gelijk door gelopen naar boven om haar spullen uit te pakken.
‘Je kan lekker naar Fleur toe als je wilt Lotte, wij regelen deze twee wel even’. Lotte knikte en liep naar boven.
‘Oh kijk schat dat is best slim geweest van Lotte, ze heeft die bekers gepakt. Dat scheelt heel wat morsen en vlekken’ zei papa tegen mama.
‘Ja en de slabbetjes tijdens het ontbijt zijn zo te zien ook geen overbodige luxe’ zei mama daarop terug.
Papa had ondertussen een pak billendoekjes in zijn hand en begon Kiki haar gezicht te poetsen, maar als snel kwam hij tot de conclusie dat dit hem niet ging worden.
‘Gaan jullie mee? Dan gaan we maar gewoon even lekker in bad’ zei papa en hij tilde Kiki op.
Ik knikte en liep snel naar boven toe. Mijn luier was ondertussen nog en keer gebruikt en zakte behoorlijk naar beneden toe.
‘Mmmhh daar moeten we iets op gaan verzinnen’ hoorde ik mama nog zeggen. Geen idee waar ze het over had.
Toen we boven waren wou ik naar Fleur toe lopen om haar ene knuffel te geven maar papa hield me tegen.
‘We gaan eerst die plak handjes even wassen en daarna kan je naar Fleur toe’ en hij duwde me richting de badkamer.
Papa deed snel onze luiers uit en voor ik het wist zat ik tot aan mijn neus in het zeep, papa had een heus schuim paradijs gecreëerd.
We begonnen te spelen met het schuim en papa maakte schuimbaarden bij ons en zich zelf.
Na en tijdje begon papa ons even goed te wassen en de laatste restjes plak stroop weg te boenen.
Al snel waren we helemaal schoon en werden we er weer uit gehaald.

Papa nam ons beide in zijn armen mee naar onze slaapkamer en begon kleren voor ons uit te zoeken.
Al snel trok papa twee truien en twee trainingsbroeken uit de kast en legde deze klaar.
Hij liep naar de la toe die tegenwoordig diende als luier la en deed hem open.
Ik zag papa even na denken en hem een luier en een oefenbroekje pakken, maar als snel werd het oefen broekje neer gelegd en kwam er een tweede luier te voorschijn.
‘Nou snel liggen jullie twee’ riep papa en Kiki en ik gingen braaf op bed liggen.
Papa was snel klaar met het omdoen van onze luiers en hierna werden we omgekleed. Toen àlles eindelijk klaar was rende we snel naar Fleur toe en gaven ook haar een dikke knuffel.
Hierna gingen we naar beneden en begonnen we lekker te spelen.
Papa en mama ruimde al onze spullen op van het ontbijt en hierna hun koffers.
Lotte had ondertussen alle verhalen verteld en foto’s laten zien aan mama en papa.
Ze waren onder de indruk met hoe goed ze alles gedaan had en hoe goed ze sommige dingen had verzonnen.
Lotte bedankte ze en gaf aan dat ze naar huis moest.
Kiki en ik gingen haar snel knuffelen en kregen alle twee een kus op ons voorhoofd en een tikje tegen onze luierkont.
Hierna zwaaide we haar uit met papa en gingen we snel verder spelen.

De rest van de dag gebeurde er eigenlijk niks bijzonders, ik had nog twee keer geplast tijdens het spelen en mama verschoonde me snel op de bank. Ik mocht zelfs naar de wc en heb daar een poep gedaan, wat heel wat complimenten van mama opleverde.
Tijdens het eten kreeg ik uiteraard mijn slab om en ik zag ook weer mijn beker staan, papa en mama hielde hem er in dacht ik.
Na het eten was het nog kort tv kijken en snel naar boven toe.
Mama had van Lotte gehoord dat ik iets verhoging had gehad dus tijdens het verschonen voor het slapen gaan voelde ik ineens de thermometer weer.
‘Oh gelukkig geen verhoging meer’ zei mama nadat de thermometer had gepiept.
Hierna deed mama snel mijn luier dicht en liep ze de kamer uit.
Kiki en ik waren best verbaasd. Ging ze niet voorlezen, en onze nachtzoen dan?
Gelukkig duurde het niet heel lang en mama stond weer in de kamer.
‘Ik hoorde dat Lotte een trucje had om jullie tot rust te krijgen’ en terwijl ze dat zei haalde ze twee flesjes met melk te voorschijn.
Mama hoefde niet te vragen of we het wouden want beide zaten we al met onze handen naar voren uitgestoken.
Mama gaf ons de flesjes en nam gelijk onze speen uit de mond.
Mama ging op Kiki haar bed zitten en snel kroop ik er ook bij.
Beide lagen we lekker op mama haar schoot terwijl ze het verhaaltje aan het voorlezen was.
Ik was alleen maar aan bet genieten en voor ik het wist was de fles leeg.
Mama tilde me mijn eigen bed in en deed de speen weer terug.
‘Lekker slapen lieverd, nog een weekje school en dan lekker vakantie’ zei mama zachtjes terwijl ze een hand door mijn haar haalde.
Ik knikte moe en sloot snel mijn ogen, en viel in een diepe slaap.

Maandag en dinsdag vlogen echt voorbij. Ik mocht mijn oefenbroekjes weer aan en wonder boven wonden bleven deze alle twee de dagen helemaal droog.
Ik was eigenlijk best wel heel erg trots op mezelf. Al moet ik er wel bij zeggen dat de oefenbroekjes pas na het ontbijt aan gaan en tegenwoordig vlak voor het avondeten worden vervangen voor een luier. Dit was makkelijker tijdens het eten.
En zoals ik al zei, zodra de luier om is plas ik alleen maar daar in gek genoeg.
De juf had er op school ook een gewoonte van gemaakt om me tijdens de pauzes even snel te controleren, en ook van haar kreeg ik veel complimenten omdat ik twee dagen droog was gebleven.
De veranderingen die Lotte had doorgevoerd zijn gebleven. Met al het eten dat ik thuis eet krijg ik mijn slab om. Mijn tuitbeker was de enige beker die ik nog gebruikte en elke avond een flesje warme melk was ook niet meer weg te denken.
Het was nú dinsdagavond en ik lag net in bed.
Ik hoorde mama toen we naar boven weer iets zeggen over onze afzakkende luiers maar wist nog steeds niet wat ze nou bedoelde met ‘iets op verzinnen’.
Morgen had de juf een belangrijke afspraak dus was ik blijkbaar vrij. Dat kwam mooi uit zei mama want dan kon ik mee shoppen.
En met die gedachte viel ik in slaap.

Toen ik wakker werd was Kiki al weg, en ik kon aan het daglicht in mijn kamer zien dat het later was dan normaal. Ik stapte uit bed en voelde de zware luier tussen mijn benen hangen. Ik pakte mijn knuffel en zocht in mijn bed naar mijn speen die er tijdens het slapen uit was gevallen.
Eenmaal gevonden liep ik naar beneden toe opzoek naar mama en papa.
Lang hoefde ik niet te zoeken want ze zaten beide met een bakje koffie aan de eettafel. Waar ik alleen niet helemaal op gerekend had was dat de buurvrouw er ook naast zat.
De buurvrouw had me natuurlijk al en keer in alleen mijn luier gezien maar ik vond het nog steeds en beetje spannend. Ik liep snel naar papa toe en kroop op zijn schoot.
‘Goeiemorgen kleintje’ zei papa en ook mama en de buurvrouw wenste mij een goede morgen.
Mama stond even op en liep naar boven toe. Kort daarna kwam ze terug met mijn frozen pyjama en gaf ze die aan papa.
Papa trok deze snel bij me aan en ondertussen was mama een broodje aan het maken voor me.
Mijn beker werd voor me neergezet en ik nam snel een paar slokken.
Mama schoof het boord met mijn broodje naar papa toe en zei; Robin doe jij het even? Ze heeft haar slab niet om. En ik zag hoe papa mijn broodje op de vork prikte en in mijn mond stopte.
‘Hoe is het met haar luier?’ vroeg mama terwijl papa het zoveelste stukje in mijn mond stak.
‘Die mag zo wel verschoond worden’ was het antwoord van papa.
Al snel had ik mijn broodje op en liep papa met mij naar boven toe.
Snel trok hij mijn natte luier uit en veegde me even schoon. Hierna liet die me in een oefenbroekje stappen en kreeg ik mijn tuinbroek en sweater aan.
Papa keek tevreden naar zijn werk en liep met mij naar beneden toe.

‘Heb jij en tas met haar spullen ingepakt voor Noortje’ vroeg papa aan mama.
‘Ja staat klaar in de gang’ zei ze. Wat zou er in de tas zitten vroeg ik me af, maar dat was toch niet boeiend dacht ik.
Iedereen was ondertussen klaar voor vertrek en we liepen naar de auto. Ik zag ineens dat de buurvrouw ook mee liep.
‘Ik moet ook wat dingetjes hebben dus ik ga gezellig mee’ zei ze op mijn vragende blik.
‘leuk’ zei ik blij. Ik vond de buurvrouw een hele lieve mevrouw dus dat was helemaal niet erg.
Al snel had papa me vast gemaakt en vertrokken we naar de winkels. Eerste stop? De Ikea.
Na niet al te lang rijden kwamen we aan bij de Ikea, papa haalde me uit de auto en we liepen naar binnen. ‘Noortje wil jij met ons mee of wil je liever spelen in het speel gedeelte’. Ik moest even na denken maar koos toen toch voor het spelen.
Mama melde me aan en al snel kon ik lekker gaan vliegen duiken en rennen. Het was rustig dus ik had alle ruimte.
Na iets minder dan en uur werd mijn naam alweer geroepen en zag ik papa staan. Snel liep ik er naar toe en zei ik gedacht tegen de mevrouw.
Voordat we naar de uitgang liepen nam papa mij even snel mee naar de wc. Ik moest mee naar de mannen wc en dat vond ik toch best spannend. Gelukkig was er maar een andere persoon en al snel was ik klaar met plassen.
Hierna liepen we naar de auto waar mama en de buurvrouw net een grote doos aan het inladen waren.
Ik wou vragen wat er in zat maar werd afgeleid toen papa me optilde en in de auto zetten.
Al snel zat iedereen in de auto en reed papa door. De volgende stop was het grote winkelcentrum, dat was leuk want ze hadden daar super veel winkels.

Ik deed onderweg een spelletje zoek de kleur met de buurvrouw en mama en als snel reden we de parkeergarage in.
Papa tilde me uit de auto en pakte mijn hand vast en we liepen naar binnen toe.
Eerst gingen we naar de Hema en de Blokker. Mama en de buurvrouw moesten van alles hebben en papa en ik slenterden er maar en beetje achteraan.
Na de winkels voor mama en de buurvrouw gingen we ineens een kleding winkel in. ‘Noortje we gaan even wat kleren voor jouw en Kiki uitkiezen’ zei mama. ‘Ga je goed helpen met passen?’. Ik knikte ja.
Mama nam me mee naar een rek en ik kon niet precies zien wat van kleding het was, het leken op badpakken of turnpakjes alleen dan wel een anders stof.
Ondertussen was er een verkoper bij komen staan en samen met mama en de buurvrouw gingen de drie vrouwen iets uitzoeken. En ik wist nog steeds niet wat.
Ik stond en beetje rond te kijken en ineens ging mijn tuinbroek uit en mijn trui over mijn hoofd.
Daar stond ik dan in alleen mijn oefenbroekje in de winkel. Mama trok ineens iets over mijn hoofd en klikte bij mijn oefenbroekje twee flapjes aan elkaar vast.
‘Deze zit wel goed maar een pull up is natuurlijk anders dan een luier’ hoorde ik de verkoopster zeggen. Mama knikte en zei; ik doe haar wel even een luier om dan kunnen we het beter zien.
Ze begeleide me naar de grond en ik had toen door dat het gewoon hier zou gebeuren.
Mama maakte die gekke flappen weer los en scheurde mijn oefenbroekje los. Hierna werd er snel een luier onder mijn bille geschoven en gingen de flappen weer dicht. Mama trok me op mijn voeten en begon weer te kijken.
‘Ja dat ziet er beter uit’ zei de verkoopster. ‘Als ze nu een volle luier heeft houd de romper hem goed op zijn plaats’.
Romper? Geen idee wat dat was. Maar het zat best wel prima.
‘Ja dat is wel nodig, ze zakken behoorlijk af bij die twee’.
Mama koos naast de gene die ik aan had nog 3 andere uit. Voor Kiki pakte ze de zelfde alleen dan een slag kleiner.
‘Ze kan deze wel aanhouden hoor, dan voer ik die gewoon even handmatig in’ zei de verkoopster terwijl ze de kaartjes los maakte.
Mama trok ondertussen mijn kleren weer aan en we konden gaan afrekenen. Blijkbaar hield ik de luier de rest van de dag aan dacht ik. Ach ja maakt niet uit.
Nadat we betaald hadden haalde we papa op uit de sport winkel. Hij had geen zin in het vrouwen gedoe en was gaan kijken voor sport kleding.
Nadat we papa opgehaald hadden gingen we vlug naar huis.
In de auto plaste ik in mijn luier, ik had hem om dan kon ik hem ook gebruiken natuurlijk.

We kwamen thuis aan en namen afscheid van de buurvrouw. Papa en mama namen de grote Ikea doos mee naar boven en papa begon te klussen. Ondertussen ging mama Kiki ophalen bij een vriendinnetje en ging ik tv kijken.
Al snel was iedereen weer thuis en was papa ook klaar met klussen. Wat het was wist ik nog niet want ik was nog niet boven geweest.
Het avond eten ging snel voorbij, en al snel liep ik met mama en Kiki naar boven toe.
In de badkamer aangekomen zag ik ineens een soort kastje staan met een kussen erop.
Het was een verschoontafel.
Terwijl ik en Kiki nog aan het kijken waren trok mama onze kleren uit. Kiki stond in een nat oefenbroekje en ik in mijn romper.
Mama tilde eerst Kiki op en legde haar op de nieuwe verschoontafel, snel werd ze verschoond en ook zei kreeg een romper aan.
Hierna was het mijn beurt, mama maakte de flappen los en trok de natte luier weg, hierna werd er een nieuwe luier ondergeschoven en werden de flappen weer dicht geklipt.

Toen we in bed lagen met ons flesje leesten mama nog en beetje voor. Hierna zei ze welterusten en verliet ze de kamer.
Kiki en ik begonnen nog even de praten over de vakantie want over 2 dagen zou die al beginnen.
Lekker en weekje weg met de familie naar een heeeeel groot huis met zwembad.
Nadat papa kwam kijken en had gezegd dat we echt moesten gaan slapen deed ik mijn ogen dicht en viel ik in slaap.
 

Floor17

Toplid
Hoofdstuk 13: Familieweekend

De laatste twee dagen voor de vakantie waren voorbij gevlogen. Ik was zowaar zelfs en ochtend droog wakker geworden.
Helaas vertelde mama tijdens het eten dat ze me tijdens het slapen nog had verschoond omdat ik al flink nat was toen zij naar bed ging.
De rompers zijn ook vaste prik geworden, ik hoef ze niet aan naar school want dan heb ik mijn broekjes aan maar zodra ik een luier om heb heb ik ook een romper aan.
Het is nu ondertussen vrijdagavond en ik lig nu op de verschoontafel voor een schone luier en daarna ga ik lekker slapen want morgen ochtend gaan we eindelijk vertrekken voor vakantie.
Ik heb er heel veel zin in. We hebben een heel groot huisje zei papa en al mijn andere familie komt ook en ook oma komt en ik heb er heel veel zin in.
Mama was, terwijl ik aan het fantaseren was, druk bezig met schoonvegen en in poederen. Ik had weer flink mijn best gedaan mompelde ze met een lach.
Mama vouwde de nieuwe luier dicht en klikte de romper daarna dicht.
Ze tilde me op en legde me naast Kiki neer in haar bed en liep weg.
Ik pakte gretig de speen die aan mijn pyjama vast zat en stak hem snel in mijn mond. Ik wist dat het niet heel veel zin had want mama zou zo toch terug komen met onze flesjes. Maar elke seconde met mijn speen wou ik kunnen gebruiken.
En terwijl ik dit dacht liep mama inderdaad al binnen met onze flesjes, ze gaf hem aan en we begonnen beide gretig te drinken.
Mama pakte ondertussen het voorleesboekje en begon rustig voor te lezen.
Ik weet niet meer precies hoe maar nadat mijn flesje op was ben ik op de een of andere manier in mijn eigen bed gekomen.
Mama wenste ons nog welterusten en klikte het nieuwe nachtlampje aan.
Terwijl ik in het lichtgevende hoofd van Olaf keek viel ik in slaap.

‘Goeiemorgen slaapkopjes’ hoorde ik papa vanuit de deur opening zeggen. Ik ging rechtop zitten en keek half wakker zijn kant op. Met mijn ene hand vreef ik de slaap uit mijn ogen en met mijn andere hand stopte ik mijn speen weer in mijn mond.
Papa stond ondertussen naast mijn bed en tilde me omhoog, hierna liep die naar Kiki haar bed en tilde haar op zijn andere arm.
Op deze manier liepen we naar beneden en werden we aan tafel gezet om wat te eten.
Ik keek naar de klok en zag dat het pas 06:00 was. Vandaar dat ik nog zo slaperig was.
Papa was broodjes aan het smeren toen er nog meer voetstappen de trap af kwamen. Ik draaide me om en keek in het gezicht van Fleur. Fleur keek me aan en gaf me een blik waardoor ik wist dat ik niks moest zeggen.
Papa zag die blik denk ik niet en zei; zo onze schone slaper is ook weer op haar vrolijkste ontwaakt.
Fleur gaf papa een nogal lelijke blik terug en ging snel zitten en begon een banaan te pellen.
Papa was ondertussen klaar met smeren en schoof mijn broodje naar me toe, ik mocht en vandaag zowaar weer en keer zelf op mijn vork prikken en eten.
Kiki kreeg wel hulp van papa maar dat komt denk ik doordat die bijna in slaapviel met der gezicht in der broodje.
Terwijl we aan het eten waren ging de voordeur open en liep mama naar binnen ‘zo de auto is vol getankt en de schermpjes hangen’ zei mama terwijl ze papa aan keek. Hierna liep ze naar ons drie en kregen we allemaal een kus op ons voorhoofd, zelfs Fleur liet het toe.

Toen we klaar waren met eten nam mama ons mee naar boven en werden we snel onder de douche gedaan. Hierna werden we om de beurt op de verschoontafel getild en kregen we een nieuwe luier en romper om, hierna kregen we nog onze onsies aan en konden we weer naar beneden toe.
Kiki en ik gingen nog even op de bank tv kijken terwijl papa en mama de auto verder in pakte. Al snel waren ze klaar en konden we beginnen aan de bijna 5 uur durende rit naar het huisje toe.
Papa deed mij vast in mijn stoeltje en toen zag ik het schermpje hangen waar ik film op kon kijken. Die had ik nog nooit eerder gezien in de auto. Mama zag me kijken en vertelde dat we die hadden gekregen van de buurvrouw omdat ze wist dat we lang moesten rijden. Ik was helemaal blij want nu kon in gewoon film kijken tijdens het rijden.
Papa vroeg welke film ik wou zien en ik gaf uiteraard aan dat ik frozen wou zien.
Papa zetten de film op en stapte daarna achter het stuur en al snel waren we onderweg naar belgie.
Al snel was de eerste film voorbij, ik had halverwege de film geplast, dit was niet helemaal opzettelijk. Ik voelde de luier ineens en beetje warm worden, eerst hield ik het tegen maar al snel besloot ik de rest ook maar gewoon te laten lopen.
Mama had ook gezien dat mijn film klaar was en ook Kiki was uit gekeken.
Fleur had de hele tijd op der telefoon gezeten en was nog aan het wakker worden denk ik.
Ik hoorde papa en mama praten over even stoppen en al snel zag ik dat papa de auto een parkeerplaats op reed.
We werden uit de auto gehaald en gingen aan een picknicktafel even wat eten en drinken.

Terwijl ik rustig zat te eten voelde ik hoe mama mijn onsie open ritste en een vingen in mijn romper stak. ‘Oh een plasje pas die kan nog wel mee’ vertelde mama aan mij terwijl ze de onsie dicht ritste.
Ook Kiki werd gecontroleerd en ik denk dat zij al iets meer dan een plasje had gedaan, want mama legde haar op de picknicktafel neer en verschoonde daar haar luier. Toen de luier open ging snapte ik ook waarom, Kiki had weer eens in haar luier gepoept. Ik snap nog steeds niet hoe ze dat doet, ik vind het echt zo smerig.
Gelukkig was Kiki snel weer schoon en konden we dus ook weer snel doorrijden.
Ik had nu gekozen voor de Muppet film en begon al sabbelend op mijn speen lekker te kijken.
Ik denk dat de film niet interessant was of dat de speen zijn werk gewoon goed gedaan had want ik was in slaap gevallen.
Ik was wakker geworden en mama zei dat we nog maar en half uurtje moesten rijden.
‘Fleur, kan jij haar luier even controleren’ zei mama met haar blik richting mij. ‘Ze is flink na IEEEEUW ben je gewoon nu aan het plassen!’ Schreeuwde Fleur ineens terwijl ze haar hand weg trok. ‘Oh sorry ik had het niet door’ zei ik onschuldig.
‘Nou we weten in iedergeval de status van je luier nu’ zei mama met een knipoog. ‘Als we aankomen zou ik je gelijk even verschonen’.
En toen pas begon ik me en beetje zorgen te maken. Ik werd me ineens heel bewust van mijn situatie. Mijn familie zou me nu ook zo gaan zien, dus ook mijn nichten van 13, 14 en 16. En mijn nichtje van 7 natuurlijk ook. Ineens begon ik me te schamen en zachtjes te snikken.

‘Wat is er lieverd waarom ben je ineens verdrietig’ vroeg mama. Ik vertelde waar ik me zorgde over maakte en mama keek me opgelucht aan. ‘Oh is dat alles jo, komt goed ze weten het al lieverd’.
Huh hoe bedoeld ze, ze weten het al. ‘Ik heb tante Monica er al over gebeld en zei heeft het aan je nichten verteld en die gaan je echt niet uitlachen hoot. En ook Oom Jeroen weet het en die heeft het aan je nichtje verteld, en zij plast ook in bed dus die gaat ook niet lachen’.
Dat luchten ergens best wel op eigenlijk. Ik was wel benieuwd of iedereen me gewoon als 11 jaar zou behandelen of dat ze me jonger gaan zien hierdoor, als ik eerlijk ben begin ik namelijk zelf steeds vaker aan mijn leeftijd te twijfelen.
Dit waren zorgen voor een andere keer want ineens voelde ik hoe de auto stopte en zag ik papa me deur open doen. We zijn er eindelijk.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Na effe wachten, geeft niets weer genoten van een goed hoofdstuk.
Kan me de zorgen van Nora best voorstellen, benieuwd hoe het in het weekend gaat

:tmb:tmb:tmb
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Toby Als je na 9 jaar je account hebben nog steeds een "nieuw lid" bent wordt het toch maar eens tijd om je voor te stellen. Voorstellen 14
HiddenWishes Nog steeds een peuter? N 6
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
L helaas nog steeds zoekende Contact advertenties 3
catheterboy Voorstellen nog steeds, Voorstellen 15
I Nog steeds hetzelfde 16+ Board 17
AB88 Werk je of studeer je nog steeds..? 16+ Board 64
M Werkt nog steeds niet AB/DL Fotos 5
Daddy777 Wie weet het ook nog? Vandaag mijn eerste keer buitenshuis geplast. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Gezocht: leuke luierdate - en wie weet nog wel meer Contact advertenties 7
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
goudvis Zijn hier nog meer brats Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
L Zijn er ook nog echte dames Contact advertenties 8
C Een oudere Tena Slip Maxi plastic van het weekend gedragen met betere plakstrip dan ze nu hebben, toen bestond de Tena Slip Ultima nog niet Pub 14
Bam-Bi Wat zou jij nog willen mee maken in je leven ? Pub 35
Pink skirt sissy Acceptatie homoseksualiteit maar nog geen Ab DL acceptatie Algemeen 76
luierschat Nog nooit voorgesteld Voorstellen 18
V Nog maar eens proberen voor een ontmoeting. Contact advertenties 0
Ikkediap Komen deze boosters nog terug in de shop? Vragen & Info Shop 12
Fijnklein Nog maar een keer voorstellen Voorstellen 15
Tim80 Wat kun je nog meer in je broek doen, behalve een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
qwerty123 als 13 jarige nog een speen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Bob. Ik stel mij nog maar eens voor! Samen de abdl ontdekkingsreis starten?:P Voorstellen 12
H Woon nog bij mijn ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
N Na al die jaren toch nog eens voorstellen. Voorstellen 11
pamperlover1 Nog maar eens voorstellen Voorstellen 14
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
tijn2022 wat is er nog niet tot weinig te koop in luierwereld wat je wel graag zal willen hebben. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 71
sam Komen er nog nieuwe meetings in 2023 Kalender 10
D Hallo ik stel me nog even voor misschien iets te laat Voorstellen 8
T Nog wakker ? Mag altijd berichten Contact advertenties 2
DLY85 Heeft er nog iemand ABU bunnyhops? Product & Winkel Testverslagen 6
T Nog iemand die dit verlangen heeft 16+ Board 3
P Hallo luieraars, toch nog eens voorstellen uit het hoge noorden Voorstellen 14
A Luiers kopen in winkel en nog een andere vraag Luiers 43
Pamperslove nog dol op pampers Contact advertenties 14
L Vandaag nog luiers dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Luierboyamersfoort Probeer het nog een keer Contact advertenties 7
Luierliefhebber Brent Wie fantazeert er hier nog wel eens over mensen die je kent? 16+ Board 3
A heeft er iemand nog luiers over om te proberen in omgeving uden? Contact advertenties 6
T Heb nog wat pakken tena slip maxi s te koop Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
S Nog even voorstellen Voorstellen 19
max79 Nog even snel een voorraadje Tena inslaan! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
DLY85 Wie heeft nog een oud model tena voor mij? VVV 15
adidaslover Wie gelooft er nog in sinterklaas? Polls 22
mitch Nog maar eens terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
C Tot welke leeftijd liet je moeder je 's nachts nog plassen? Polls 33
Similar threads


















































Bovenaan