Nog niet klaar Nog steeds een grote meid??

Floor17

Toplid
Hoofdstuk 16: Eigenlijk een kleine meid

Ik werd langzaam wakker toen ik voelde hoe ik uit het bedje werd getild. Ik deed langzaam mijn ogen open en keek in het gezicht van mama. Mama zag ook dat ik wakker was geworden en kietelde me een beetje in mijn zei. 'Goeiemorgen knapperd' zei mama. Ik lachte en beetje en zei met mijn speen in mijn mond goedemorgen terug.
Terwijl mama met mij in haar armen richting de verschoontafel liep keek ik de kamer even rond. Het viel me al snel op dat de bedjes van Roos en Kiki beide al leeg waren. 'Mama waar zijn Roos en Kiki' vroeg ik. 'Die zijn al en tijdje wakker, jij lag nog zo lief te slapen dat ik je maar even liet liggen. Je was zo moe gister ik dacht dat je het wel even kon gebruiken'. Ik knikte dat ik het begreep en voelde ondertussen hoe mama me op de verschoontafel had gelegd en mijn luier begon te verschonen.
Ik lag gewoon lekker voor me uit te staren en een beetje te sabbelen op mijn speen toen mama ineens wat riep. 'Oh dat is niet zo handig' en terwijl ze dat riep voelde ik hoe ze snel de nog natte luier weer tegen me aan duwde. 'Waarvoor doe je dat mama' vroeg ik verbaasd. 'Je was een beetje aan het plassen lieverd maar dat is niet erg kan gebeuren'. Had ik gewoon geplast terwijl ik verschoont werd? Had ik dan echt zo weinig controle over mezelf?
Traantjes begonnen weer te vormen in mijn ogen maar toen bedacht ik me wat mama gister had gezegd. Het maakte niet uit want daar zijn mijn luiers voor had ze gezegd, en het zal vanzelf wel weer goed gaan komen.
Met deze gedachte in mijn achterhoofd maakte de tranen plaats voor een klein glimlachje en begon ik vrolijk verder te sabbelen op mijn speen terwijl mama me nu echt een schone luier gaf.
Ik had het niet door maar mama had ook gezien hoe ik het van me af liet glijden en al snel weer aan het genieten was van mijn speentje.
Voor ik het wist had ik een schone luier om en trok mama mij een romper over me hoofd aan. Hierna tilde ze me op en liepen we naar de woonkamer toe.

In de woonkamer aangekomen zag ik dat iedereen zelfs al klaar was met ontbijten. Mijn nichten en Fleur zaten lekker aan de grote tafel een spelletje te doen en Roos en Kiki waren met de lego aan het spelen. Mama liep met mij nog steeds in haar armen richting de grote tafel en zette me daar neer in een van de kinderstoelen en vroeg daarna aan mijn oudste nicht om me even in de gaten te houden hierna liep ze zelf richting de keuken.
Ik zat lekker in de stoel mee te kijken met het spelletje terwijl mijn nicht af en toe lief naar me keek.
Niet veel later kwam mama weer terug, in der ene hand had ze mijn slab, in haar andere hand had ze een bakje met fruit. Ze deed de slab bij me om en schoof een stoel vlak bij mijn stoel. Hierna prikte ze wat fruit uit het bakje op een vork en begon ze me eten te geven.
Ik wou er wat van zeggen dat ik het ook wel zelf kon, maar ik vond het op zich wel prima dat mama het deed.
Niet veel later was mijn fruit op maar had ik nog steeds een beetje honger. 'Mama ik heb nog een beetje honger hoor' zei ik tegen haar. Zonder iets te zeggen liep mama weer de keuken in. Toen ze terug kwam zag ik dat ze weer een flesje met pap in haar handen had. De vorige keer vond ik het best lekker dus toen mama mij het flesje in mijn handen gaf begon ik snel de pap er uit te drinken.
Terwijl ik rustig zat te drinken zag ik Kiki aan komen lopen, 'mama ik moet plassen' hoorde ik Kiki zeggen. 'Nou kom snel mee dan' zei mama daarna en ik zag hoe ze met zijn tweeën naar de wc gingen.
Niet veel later kwamen ze terug en vertelde mama trots aan mijn tante dat Kiki keurig de wc gebruikt had en haar oefenbroekje nog droog was. Oefenbroekje? Kiki droeg toch ook een luier nu? Tenminste dat was de regel toch, tijdens de vakantie moesten we een luier dragen.
Mijn pap flesje was ondertussen op en ik wou graag uit de stoel. Mama was even bezig dus ik besloot er zelf uit te klimmen.
Ik was druk bezig met er uit klimmen toen ik ineens twee handen onder mijn oksels voelde. 'Zullen we dat maar even niet doen kleintje?' Ik keek op en zag het gezicht van mijn nicht. 'Zullen we wat niet meer doen?' hoorde ik mama zeggen. 'Deze hier probeerde zelf uit haar stoel te klimmen' zei mijn nicht terwijl ze een tikje gaf op mijn billen. 'Oh Noortje zullen we dat niet doen schat, straks val je nog' zei mama met een gespeelde strenge blik.
Ik knikte voorzichtig ja terwijl mijn nicht me weer op de grond neer zette. 'Mama mag ik wat vragen? Waarom heeft Kiki geen luier om dat moest toch?' vroeg ik verbaasd.

'Kiki vroeg of ze een oefenbroekje mocht dragen omdat het zo goed ging de af gelopen paar dagen, en papa en ik vonden het goed'. 'Mag ik dat dan ook?' vroeg ik onzeker. 'Nou lieverd, papa en ik hebben er over na gedacht maar voor jouw is het nog gewoon even fijn als je deze vakantie je luier omhoud oke?' Ik had dit antwoord al verwacht en vond het niet zo heel erg dus ik knikte.
Hierna liep ik de woonkamer in en ging ik lekker naast Kiki en Roos zitten en met de lego spelen.
Mama was ondertussen aan het kijken en aan het genieten van hoe wij aan het spelen waren.
Na een tijdje spelen liepen onze nichten naar ons toe en vroegen ze of we mee gingen zwemmen. Dat wilde we alle drie heel erg graag dus stonden we gelijk op om mama te halen om ons te helpen.
Mama vond het prima en nam ons mee om te helpen, ik had geen sokken aan en de vloer in de gang was koud dus ik stak twee armen omhoog zodat mama me kon tillen. Mama tilde me op en legde een hand op mijn luier. 'Je hebt weer flink geplast knapperd' zei mama. Had ik het doorgehad? Nee. Kon het me eigenlijk nog wat schelen? Ook niet. Ik legde gewoon mijn hoofd tegen mama haar schouder aan en zo liepen we richting onze kamer.
Daar aangekomen zette mama mij even neer in mijn bedje. 'Ik help eerst Kiki even snel en daarna jouw' zei mama tegen me.
Mama trok Kiki haar kleren uit en al snel stond ze in alleen haar oefenbroekje, haar drogen oefenbroekje. Mama complimenteerde haar en deed het oefenbroekje ook uit.
Hierna zag ik mama haar bikini broekje open houden en mocht Kiki er in stappen en was ze klaar voor het zwemmen. Mama liep naar mij toe en tilde me uit het bedje en legde me op het verschoonkussen.
Ik voelde de flapjes van mijn romper open gaan en voelde hoe de romper over mijn hoofd werd getrokken. Door dat mama de romper over mijn hoofd trok verloor ik mijn speen.
De romper was uit en ik merkte dat mijn speen niet meer in mijn mond zat, geen idee waarom maar ik begon en beetje te huilen.
Mama had al snel door wat er aan de hand was en zocht mijn speen. Niet veel later had ze hem gevonden en stak ze hem in mijn mond.

Ik was weer gekalmeerd en mama ging verder met mij klaar maken voor het zwemmen. Ze deed mijn luier open maar liet hem deze keer wel onder me liggen. Ik zag haar het kastdeurtje open doen en iets pakken.
Niet veel later deed mama het deurtje weer dicht en zag ik wat ze gepakt had, het was een van de luiers die ik ook omhad toen ik ging zwemmen met de oppas. Een zwemluier. 'Mama waarom moet ik een zwemluier om en Kiki niet?' vroeg ik terwijl mama mijn benen door de zwemluier heen stak en de vieze luier onder me vandaan hield.
'Kiki heeft al een tijdje geen poepbroeken meer gehad, jij gister nog lieverd. En dat is helemaal niet erg maar het is niet zo handig als jij een poepie doet in het zwembad' eindigde mama haar verhaal terwijl ze de zwemluier het laatste stukje omhoog trok.
Hierna tilde mama mij op en liep ze richting de deur. 'En mijn zwemkleding dan mama?' vroeg ik. 'Die heb je niet nodig lieverd je hebt je zwemluier al om'. En dat gezegd hebbende liep mama met mij in haar armen richting het zwembad, Kiki en de ondertussen aan gesloten Roos huppelde vrolijk achter ons aan.
Aangekomen bij het zwembad zag ik dat mijn nichten en Fleur al in het water lagen, ze hadden niet gelogen het zwembad zag er enorm cool uit.
Mama had me neer gezet en al snel wou ik het water in springen toen mama me tegen hield. Éven wachten lieverd' zei mama terwijl ik Roos en Kiki het water in zag springen. Ik keek naar mama en zag in eens dat ze twee zwembandjes aan het opblazen was. 'Mama ik kan gewoon zwemmen hoor'.
'Dat weet ik lieverd maar ik merk dat je een beetje moe bent en als jij moe bent zwem je altijd minder goed en ik wil niet je nichten er mee opzadelen om op jouw te letten'.
Mama had ondertussen de bandjes al om mijn armen geschoven en gaf me daarna een tikje tegen mijn luier kont en liep daarna weg.
Ik keek en beetje vertwijfelend vooruit en was ineens een beetje verlegen.
Ik stond in alleen een zwemluier met zwembandjes om, niet echt iets wat en grote meid zou dragen.

Mijn oudste nicht zag me waarschijnlijk staan en riep mij naam terwijl ze haar armen uit stak. Ik zag het en maakte gelijk gebruik van dit moment, ik liep snel naar de rand van het zwembad en sprong er in richting haar armen. Het water was eerst even koud maar al snel wende ik eraan.
Zwemmen met bandjes om was nog steeds een beetje gek, ik kon namelijk net niet met mijn voeten bij de bodem komen en dobberde dus eigenlijk maar wat rond. We gingen met ze allen overgooien met een bal en daarna gingen we zelfs nog pakketje spelen.
Na een tijdje met zijn alle in het zwembad waren de meeste het wel zat en besloten we met zijn alle lekker naar het bubbelbad te gaan.
Ik vroeg aan mijn nicht of mijn bandjes dan af mochten, dat mocht wel maar dan moest ik wel op haar schoot blijven zitten. Ik knikte dat ik het goed vond en ik voelde hoe ze mijn bandjes af schoof. Hierna wou ik richting het bubbelbad lopen toen ik iets anders voelde.
Mijn nicht trok de voorkant van mijn luier en beetje naar voren en keek even, hierna draaide ze me om en keek ze even aan de achterkant.
'Geen poepies gelukkig, wel al en paar plasjes gedaan denk ik. Ik stond en beetje schaapachtig naar haar te kijken en voelde hoe ze me optilde en met mij het bubbelbad in liep.
Kiki en Roos rende de hele tijd heen en weer tussen het bubbelbad en het zwembad om steeds van koud naar warm te springen.
Ik wou eigenlijk wel mee doen maar ik wou niet mijn bandjes weer om moeten doen, en eigenlijk was ik ook wel en beetje moe.

Mama kwam binnenlopen en zag mij zitten, hoofd hangend bij mijn nicht en stiekem sabbelend op mijn duim. 'Ik ga deze knapperd van jullie overnemen' zei mama terwijl ze een handdoek open hield. Mijn nicht tilde me op en zette me neer buiten het bubbelbad. Mama sloeg de handdoek om me heen en droogde me af. 'Zitten er nog verassingen in jouw broek?' vroeg mama. Nog voordat ik antwoord kon geven zei mijn nicht al; ik had net gecontroleerd en ze had alleen geplast. Mama checkte toch nog even snel de achter kant van de luier en zag dat ik nog schoon was.
Hierna scheurde ze de luier open en deed ze hem af.
Ik stond nu in mijn naakie waar iedereen bij was. Om me zelf rustig te houden stak ik snel weer mijn duim in mijn mond. Mama zag dit en haalde snel mijn speen uit haar zak en verwisselde deze met mijn duim.
Nu mijn luier af was droogde ze me daar snel af en tilde ze me op. 'Oke lieverd even heel goed proberen niet te plassen nu, dan lopen we even snel naar jouw kamertje toe.
Ik zwaaide doei tegen iedereen en in mama haar armen verliet ik het zwembad.

In mijn kamer aangekomen legde mama me snel op het verschoonkussen en kreeg ik een compliment dat ik niet had geplast. Hierna zag ik dat ze een luier pakte. 'Mama mag ik misschien proberen te plassen?'. 'Tuurlijk lieverd dat mag altijd, super goed dat je het wilt proberen'.
Ik wist eerlijk gezegd helemaal niet of ik moest, maar ik wou mama bewijzen hoe groot is was.
Mama tilde me weer op en ik dacht dat we richting de wc zouden gaan maar voordat ik het doorhad stopte mama alweer en zette ze me op de grond neer en duwde ze me zachtjes naar beneden. Ik verwachte dat mijn billen de grond zouden raken maar ze raakte iets anders.
Ik voelde en soort plastic aan mijn billen met een kuil er in. Ik zat op een potje. 'Ga jij even proberen te plassen als een grote meid? Dan gaat mama al vast jouw kleren klaar leggen.
Ik zat midden in de kamer op het potje, ik probeerde echt mijn best te doen om te plassen maar er kwam helaas niks uit.
Ik was maar aan het duwen en duwen maar er gebeurde niks.
Mama was ondertussen klaar met het neerleggen van mijn spullen en liep naar me toe. 'En heb je een plasje gedaan grote meid?'. Ik schudde nee. 'Geeft niet lieverd, je hebt het geprobeerd. Kom je nu lekker naar mama toe?'. Ik stond op en wou naar mama toe lopen maar toen voelde ik iets.
Blijkbaar had het duwen en proberen wel iets los gemaakt. Na nog geen drie stappen voelde ik hoe mijn lichaam in een squat houding ging staan en er zich iets uit mijn lichaam wou werken.
Mama zag dit ook en sprong gelijk in actie, ze tilde me onder mijn oksels en zette me neer op het potje. Voor dat ik het doorhad voelde ik poep en plas in het potje gaan.
'Nog net op tijd zo te horen en ruiken' grapte mama. 'Ben je helemaal klaar nu denk je?' vroeg mama niet veel later. Ik knikte ja.

Mama had me van het potje getild en zei trots; een poepie en een plasje zo zo heel goed, misschien kunnen we thuis wel verder gaan oefenen met het potje. Hoe bedoelde ze dat, verder oefenen? Ik draag thuis toch gewoon mijn oefenbroekjes?
Het zal wel dacht ik, eerst lekker vakantie vieren.
Mama had ondertussen alweer mijn billen afgeveegd en een schone luier bij me omgedaan. Hierna deed ze me een romper aan en ik zag ook hoe ze mijn slaapzakje pakte.
'Mama moet ik nu al slapen?'. 'Soort van lieverd, je gaat even een dutje doen omdat je best een beetje moe bent en anders de rest van de dag huilerig word'.
Mama ritste de slaapzak dicht en tilde me richting het bedje, ik kreeg een fles melk aangereikt en begon er lekker op te sabbelen.
'Lekker opdrinken en daarna even gaan slapen, mama of papa komen je zo weer wakker maken'.
Ik dronk lekker mijn flesje leeg en zag ondertussen hoe mama het potje optilde en de kamer verliet.
Ik voelde me helemaal niet zo groot momenteel, maar ik was wel gelukkig. Ik kreeg veel aandacht en hoefde er eigenlijk niks voor te doen.
En de luiers had ik nu denk ik echt nodig, ik had volgends mij geen controle meer.
Moest ik nu opnieuw zindelijk worden? Vast niet dacht ik nog terwijl ik de laatste slokken melk nam en daarna mijn ogen sloot en in slaap viel voor mijn middag dutje.
 

tenaboy

Toplid
Alweer een top deel floortje17 ga zo door het leest goed en makkelijk kom maar met het volgende deel
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Toby Als je na 9 jaar je account hebben nog steeds een "nieuw lid" bent wordt het toch maar eens tijd om je voor te stellen. Voorstellen 14
HiddenWishes Nog steeds een peuter? N 6
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
L helaas nog steeds zoekende Contact advertenties 3
catheterboy Voorstellen nog steeds, Voorstellen 15
I Nog steeds hetzelfde 16+ Board 17
AB88 Werk je of studeer je nog steeds..? 16+ Board 64
M Werkt nog steeds niet AB/DL Fotos 5
Daddy777 Wie weet het ook nog? Vandaag mijn eerste keer buitenshuis geplast. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Gezocht: leuke luierdate - en wie weet nog wel meer Contact advertenties 7
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
goudvis Zijn hier nog meer brats Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
L Zijn er ook nog echte dames Contact advertenties 8
C Een oudere Tena Slip Maxi plastic van het weekend gedragen met betere plakstrip dan ze nu hebben, toen bestond de Tena Slip Ultima nog niet Pub 14
Bam-Bi Wat zou jij nog willen mee maken in je leven ? Pub 35
Pink skirt sissy Acceptatie homoseksualiteit maar nog geen Ab DL acceptatie Algemeen 76
luierschat Nog nooit voorgesteld Voorstellen 18
V Nog maar eens proberen voor een ontmoeting. Contact advertenties 0
Ikkediap Komen deze boosters nog terug in de shop? Vragen & Info Shop 12
Fijnklein Nog maar een keer voorstellen Voorstellen 15
Tim80 Wat kun je nog meer in je broek doen, behalve een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
qwerty123 als 13 jarige nog een speen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Bob. Ik stel mij nog maar eens voor! Samen de abdl ontdekkingsreis starten?:P Voorstellen 12
H Woon nog bij mijn ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
N Na al die jaren toch nog eens voorstellen. Voorstellen 11
pamperlover1 Nog maar eens voorstellen Voorstellen 14
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
tijn2022 wat is er nog niet tot weinig te koop in luierwereld wat je wel graag zal willen hebben. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 71
sam Komen er nog nieuwe meetings in 2023 Kalender 10
D Hallo ik stel me nog even voor misschien iets te laat Voorstellen 8
T Nog wakker ? Mag altijd berichten Contact advertenties 2
DLY85 Heeft er nog iemand ABU bunnyhops? Product & Winkel Testverslagen 6
T Nog iemand die dit verlangen heeft 16+ Board 3
P Hallo luieraars, toch nog eens voorstellen uit het hoge noorden Voorstellen 14
A Luiers kopen in winkel en nog een andere vraag Luiers 43
Pamperslove nog dol op pampers Contact advertenties 14
L Vandaag nog luiers dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Luierboyamersfoort Probeer het nog een keer Contact advertenties 7
Luierliefhebber Brent Wie fantazeert er hier nog wel eens over mensen die je kent? 16+ Board 3
A heeft er iemand nog luiers over om te proberen in omgeving uden? Contact advertenties 6
T Heb nog wat pakken tena slip maxi s te koop Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
S Nog even voorstellen Voorstellen 19
max79 Nog even snel een voorraadje Tena inslaan! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
DLY85 Wie heeft nog een oud model tena voor mij? VVV 15
adidaslover Wie gelooft er nog in sinterklaas? Polls 22
mitch Nog maar eens terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
C Tot welke leeftijd liet je moeder je 's nachts nog plassen? Polls 33
Similar threads


















































Bovenaan