Nog niet klaar Peetoom

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 1,4%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 1,4%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 1,4%
  • 9

    Stemmen: 10 14,1%
  • 10

    Stemmen: 58 81,7%

  • Totaal stemmers
    71

Snakebite

Superlid
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

paddy123 zei:
Vol verwachting klopt ons hart. Een nieuw deel of een leeg gat, vol verwachting klopt ons hart want er blijft zo'n heel leeg gat ;-)
Vreselijk rijmpje. Als ik beloof dat ik vandaag nog post, maak je dan geen nieuwe? :p j/k ;)

richard1991 zei:
1x in de week ongeveer een update van het verhaal? ni is het alleen maar langer wachten omdat het nu 1x in de maand is snakebibte... kom op en schrijf want we kunnen niet meer wachten, dat is zo moelijk met een goed verhaal als deze
Revisienummer: 219
Totale bewerkingstijd: 12956 minuten

En dat is zonder de eerste zes maanden, want dit is het tweede document waarin ik Peetoom schrijf. Ik snap dat wachten niet het leukste tijdsverdrijf op de wereld is, maar 'kom op en schrijf' kan ik niet waarderen. Hoe graag ik ook schrijf, ik heb ook nog een leven buiten dit forum. En als het je echt stoort: Kom op en schrijf dan zelf een verhaal (hopelijk van betere kwaliteit dan je post) en update dat maar eens wekelijks. Eens kijken hoe lang je het zelf volhoudt. Zo makkelijk is het namelijk niet, vriend.
 

diapersrulez

Beginneling
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Snakebite zei:
paddy123 zei:
Vol verwachting klopt ons hart. Een nieuw deel of een leeg gat, vol verwachting klopt ons hart want er blijft zo'n heel leeg gat ;-)
Vreselijk rijmpje. Als ik beloof dat ik vandaag nog post, maak je dan geen nieuwe? :p j/k ;)
Oe, dat klinkt veel belovend :D

Wat is het fijn dat verhalen gewoon blijven verschijnen, terwijl ik ze niet lees. Net weer de afgelopen twee maanden bijgewerkt, super verhaal, ga zo door.
 

Paddy

Daddy, searching...
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Had er nog wel zo mijn best op gedaan ;-).
Ik was even in de sinterklaas stemming. En mijn hart bonst echt vol verwachting ;-)
 

Snakebite

Superlid
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

paddy123 zei:
Had er nog wel zo mijn best op gedaan ;-).
Ik was even in de sinterklaas stemming. En mijn hart bonst echt vol verwachting ;-)
Haha, dan zal ik morgen nog een nieuw hoofdstuk in je schoen achterlaten. :p
 

Paddy

Daddy, searching...
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Snakebite zei:
paddy123 zei:
Had er nog wel zo mijn best op gedaan ;-).
Ik was even in de sinterklaas stemming. En mijn hart bonst echt vol verwachting ;-)
Haha, dan zal ik morgen nog een nieuw hoofdstuk in je schoen achterlaten. :p
Dan zet ik mijn schoen :), als er maar geen snoep in zit. ;-)
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Neem de tijd die nodig is om dit verhaal spannend te houden.
#1 in verhalen top 50 wil toch wel wat zeggen.
Wacht met smart op hoofdstuk 34. :)
 

Paddy

Daddy, searching...
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Er zit bij mij steeds snoep en koek in men schoen dance
 

richard1991

Beginneling
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

dit lijk meer op 1x in de maand iets posten dan elke donderdag! of elke week
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

ik den dat je schoen woensdag wel vol moet wezen anders is sinterklaas je vergeten :p
 

Paddy

Daddy, searching...
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

luieluieraar zei:
ik den dat je schoen woensdag wel vol moet wezen anders is sinterklaas je vergeten :p
En ik ben nog wel zo braaf geweest !1
 

asheleley

the one and only
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

:( mijn schoentje is helemaal niet gevuld en ik wou nog wel zo'n mooi verhaal als dit als cadeautje !
:) je bent echt een geweldige auteur maar ik ben zo ongeduldig iedere dag kijk ik alleen maar naar dit verhaal omdat dit het beste is wat ik ooit heb gelezen !! Krijg ik tegen 5 december wel een cadeautje ? Ik hoop het zo want ik ben wel zo braaf geweest & ik wacht heeeeeel ongeduldig !!!!
Mr een super verhaal denk niet dat ze anders gaan zeggen dat het echt geweldig is je kan zo goed schrijven kan je er geen boek van maken uiteindelijk ?????
 

rag

Carpe Diem...
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

!ammer heb alle hoofdstukken tot nu toe gelezen! Ik ben zoals zo velen echt verslaafd aan het verhaal! echt een top!
 

Paddy

Daddy, searching...
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Ik moet maar mijn sok bij de kachel hangen denk ik. babyrologen
 

Snakebite

Superlid
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Beste allemaal,

Zoals jullie wel in de gaten hebben gehad, ben ik tijdelijk gestopt met posten. Ik heb er een aantal weken gewoon geen zin meer in gehad, beetje geval van writers block, denk ik.

Sorry dat jullie zo lang op een berichtje van me hebben moeten wachten.

Inmiddels schiet het schrijven weer een beetje op, maar ik wil nog even wachten met posten tot ik een aantal hoofdstukken klaar heb. Dan hoef ik straks ook niet meer iedere week te schrijven. :) De eerste of tweede woensdag van januari komt er dus gewoon weer een nieuw deel van Peetoom. Hopelijk zijn jullie er dan ook weer bij.

Bedankt voor de vele toffe reacties, dat helpt een hoop! :)

Groet,
Snakebite.
 
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Snakebite zei:
Beste allemaal,

Zoals jullie wel in de gaten hebben gehad, ben ik tijdelijk gestopt met posten. Ik heb er een aantal weken gewoon geen zin meer in gehad, beetje geval van writers block, denk ik.

Sorry dat jullie zo lang op een berichtje van me hebben moeten wachten.

Inmiddels schiet het schrijven weer een beetje op, maar ik wil nog even wachten met posten tot ik een aantal hoofdstukken klaar heb. Dan hoef ik straks ook niet meer iedere week te schrijven. :) De eerste of tweede woensdag van januari komt er dus gewoon weer een nieuw deel van Peetoom. Hopelijk zijn jullie er dan ook weer bij.

Bedankt voor de vele toffe reacties, dat helpt een hoop! :)

Groet,
Snakebite.
Geen probleem :p Als je iets van zulke kwaliteit neer zet, is een pauze (iets minder leuk: writersblock) welverdiend!

Ben benieuwd wat je ons in 2013 qua leesvoer gaat bieden!
 

Luier 86

Superlid
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

super tof verhaal!!!, en bedankt voor begrijpelijke uitleg van de pauze.
 

Paddy

Daddy, searching...
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Snakebite zei:
Beste allemaal,

Zoals jullie wel in de gaten hebben gehad, ben ik tijdelijk gestopt met posten. Ik heb er een aantal weken gewoon geen zin meer in gehad, beetje geval van writers block, denk ik.

Sorry dat jullie zo lang op een berichtje van me hebben moeten wachten.

Inmiddels schiet het schrijven weer een beetje op, maar ik wil nog even wachten met posten tot ik een aantal hoofdstukken klaar heb. Dan hoef ik straks ook niet meer iedere week te schrijven. :) De eerste of tweede woensdag van januari komt er dus gewoon weer een nieuw deel van Peetoom. Hopelijk zijn jullie er dan ook weer bij.

Bedankt voor de vele toffe reacties, dat helpt een hoop! :)

Groet,
Snakebite.
Pfff gelukkig, was al bang dat sinterklaas en de kerstman me niet meer mochten ;-)
 

Snakebite

Superlid
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Beste allemaal,

Bedankt voor de vele lieve berichten die ik de afgelopen dagen van jullie gekregen heb. Geloof het of niet, maar het zijn er té veel om iedereen persoonlijk te bedanken. Wel worden ze allemaal heel erg gewaardeerd. Er zijn zelfs gasten geweest die een account hebben aangemaakt, puur om even met me in contact te komen. Ongelofelijk lief, natuurlijk, en dat doet me ontzettend goed! :D

Velen van jullie vragen me ook wat mijn plannen zijn voor de verhalen in 2013 en ik ben best bereid om een tipje van de sluier op te lichten.

- Van Peetoom heb ik inmiddels de tweede serie rond en deze zal ik vanaf de volgende woensdag gewoon weer elke week posten. Er kan wel eens een weekje pauze zijn, maar dan zal ik dat aangeven.

- Wat Celblok D betreft: hiervan zijn 13 hoofdstukken geschreven. Ook hiermee zal ik volgende week verder gaan.

- Bureau Holmes, wat ook 13 hoofdstukken telt, krijgt een vervolg zodra Celblok D is afgerond.

- Daarnaast heb ik nog twee nieuwe verhalen in elkaar gezet: 'Salou' en 'de Grote Prijs' .. deze zien jullie snel genoeg komen.

Ten slotte nog wat korte 'spoilers' voor Peetoom, aangezien de fanatieke fans me daar best vaak om vragen ..
- Hoofdstuk 34: Na het gesprek met Kim, bereiken de frustraties van Rick een hoogtepunt. Max levert opnieuw 'apart' advies.
- Hoofdstuk 35: Een onverwacht sterfgeval zet de zoektocht van Rick op een laag pitje.
- Hoofdstuk 36: Tijdens de jaarwisseling versterken Rick en Anne hun band, maar heeft iemand anders het ontzettend zwaar.

Hopelijk is het genoeg om jullie nog een weekje geduld te vragen. ;)

Nogmaals bedankt voor de steun! :D

Groet,
Snakebite.
 
Bovenaan