Snakebite
Superlid
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)
Totale bewerkingstijd: 12956 minuten
En dat is zonder de eerste zes maanden, want dit is het tweede document waarin ik Peetoom schrijf. Ik snap dat wachten niet het leukste tijdsverdrijf op de wereld is, maar 'kom op en schrijf' kan ik niet waarderen. Hoe graag ik ook schrijf, ik heb ook nog een leven buiten dit forum. En als het je echt stoort: Kom op en schrijf dan zelf een verhaal (hopelijk van betere kwaliteit dan je post) en update dat maar eens wekelijks. Eens kijken hoe lang je het zelf volhoudt. Zo makkelijk is het namelijk niet, vriend.
Vreselijk rijmpje. Als ik beloof dat ik vandaag nog post, maak je dan geen nieuwe? j/kpaddy123 zei:Vol verwachting klopt ons hart. Een nieuw deel of een leeg gat, vol verwachting klopt ons hart want er blijft zo'n heel leeg gat ;-)
Revisienummer: 219richard1991 zei:1x in de week ongeveer een update van het verhaal? ni is het alleen maar langer wachten omdat het nu 1x in de maand is snakebibte... kom op en schrijf want we kunnen niet meer wachten, dat is zo moelijk met een goed verhaal als deze
Totale bewerkingstijd: 12956 minuten
En dat is zonder de eerste zes maanden, want dit is het tweede document waarin ik Peetoom schrijf. Ik snap dat wachten niet het leukste tijdsverdrijf op de wereld is, maar 'kom op en schrijf' kan ik niet waarderen. Hoe graag ik ook schrijf, ik heb ook nog een leven buiten dit forum. En als het je echt stoort: Kom op en schrijf dan zelf een verhaal (hopelijk van betere kwaliteit dan je post) en update dat maar eens wekelijks. Eens kijken hoe lang je het zelf volhoudt. Zo makkelijk is het namelijk niet, vriend.