Nog niet klaar Peetoom

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 1,4%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 1,4%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 1,4%
  • 9

    Stemmen: 10 14,1%
  • 10

    Stemmen: 58 81,7%

  • Totaal stemmers
    71

Luier 86

Superlid
met recht een van je betere cliffhangers!!!!! of het je beste is in dit verhaal weet ik nog niet maar komt dan zeker hoog genoteerd.
 

swantonboy

Nieuw lid
Elke keer als ik voorspel hoe het verhaal zou gaan krijgt het echt een totaal andere wending:p

En ja, die cliffhangers... allemachtig
 

Adotiln

Beginneling
Elke keer dat je een hoofdstuk online ziet springen van Snakebite ben je dol enthousiast om te gaan lezen en een 10 minuten later ben je teleurgesteld omdat je ontzettend graag verder wil lezen, maar het hoofdstuk is dan al weer afgelopen :(
Dat wordt weer een week wachten met vol ongeduld voor een nieuwe editie.
 

Snakebite

Superlid
tbdlA14 zei:
Top! Echt super awesome!
Thanks, meid! :)

woutie zei:
Echt een super hoofdstuk weer
Dankjewel! ^-^

luierfan_boy zei:
Spannend hoor! En om me maar aan te sluiten bij de kudde: Ik wacht met smart op het vervolg! :D
Haha, zolang de kudde maar niet begint te loeien. Slecht voor m'n concentratie. :p

asheleley zei:
Jaloers ! ZO goed dat Jij altijd schrijft :eek:
Oefening baart kunst. ;) Beginnen met schrijven, en dan zie je vanzelf wel dat het niet zo lastig is. :)

Luier 86 zei:
met recht een van je betere cliffhangers!!!!! of het je beste is in dit verhaal weet ik nog niet maar komt dan zeker hoog genoteerd.
Thanks! :) Ik kan je garanderen dat het niet mijn beste is. Net de laatste hand gelegd aan hoofdstuk 64, en dat is naar mijn mening de beste.

luieluieraar zei:
de cliffhangers worden steeds erger aaaaaaaaah
nog steeds een mooier wordend verhaal super
Fijn dat het na twee jaar nog steeds kan boeien en blijkbaar mooier kan worden. Helaas, van die cliffhangers zijn we nog even niet af. :p

swantonboy zei:
Elke keer als ik voorspel hoe het verhaal zou gaan krijgt het echt een totaal andere wending:p
En ja, die cliffhangers... allemachtig
Dat is het leukste voor mij als schrijver. Hints erin verwerken naar een bepaalde richting, voordat je het roer compleet omgooit. ;)

Adotiln zei:
Elke keer dat je een hoofdstuk online ziet springen van Snakebite ben je dol enthousiast om te gaan lezen en een 10 minuten later ben je teleurgesteld omdat je ontzettend graag verder wil lezen, maar het hoofdstuk is dan al weer afgelopen :(
Dat wordt weer een week wachten met vol ongeduld voor een nieuwe editie.
Ach, er is meer in het leven dan mijn verhalen. Maar wel fijn om te weten dat ik je tien minuten per week goed kan amuseren. :D
 

Luier 86

Superlid
je maakt me nu erg nieuwsgierig; maar ik doelde ook meer op hetgeen van wat er al staat om te lezen wat er na 59 komt weet jij nog als enige :-X; kan ik als lezer enkel gissen, ::)
 

Snakebite

Superlid
Luier 86 zei:
je maakt me nu erg nieuwsgierig; maar ik doelde ook meer op hetgeen van wat er al staat om te lezen wat er na 59 komt weet jij nog als enige :-X; kan ik als lezer enkel gissen, ::)
Dan maak ik je nog maar wat nieuwsgieriger nu, want ik herinner me net dat ik had beloofd om een paar spoilers online te zetten. :p

#60 - De Pion
De waarheid over de ontvoering van Eva komt boven water. Jim stelt Rick voor een ultimatum. Een foto zorgt voor tweestrijd.

#61 - Dilemma
Rick worstelt met de mogelijke gevolgen van zijn beslissing. Noor mag naar huis, maar wat - en wie - wachten daar op haar?

#62 t/m #64 - Italië
In deze drieluik worden oude wonden heropend, en nieuwe dreigingen geconfronteerd. Rick probeert zijn gezin voor eens en altijd te herenigen, met een bloedbad en dodelijke ontknoping tot gevolg.
 

Snakebite

Superlid
Pappie zei:
Ben dan benieuwd of jij, in het kader van dromen, zelf ideeen hebt over acteurs.
Pappie
Haha, daar zou ik eens goed over na moeten denken. ;)

Als ik complete vrijheid had in het casten van zo'n droomserie/-film, dan zou ik in ieder geval Chloë Grace Moretz proberen te strikken voor de rol van Noor. De rest? Daar kom ik nog wel op terug. :p
 

Snakebite

Superlid
Zit momenteel in Frankrijk met erg instabiele Wi-Fi, dus zal het hoofdstuk van deze week zo snel mogelijk proberen in te halen. :)
 

Paddy

Daddy, searching...
Snakebite zei:
Zit momenteel in Frankrijk met erg instabiele Wi-Fi, dus zal het hoofdstuk van deze week zo snel mogelijk proberen in te halen. :)

Vous êtes là pour le travail, ou en vacances?
Espérer que le d'amusement
 

swantonboy

Nieuw lid
Snakebite zei:
Zit momenteel in Frankrijk met erg instabiele Wi-Fi, dus zal het hoofdstuk van deze week zo snel mogelijk proberen in te halen. :)
Ahh oui, la France, c'est trés bien! prendre un repos bien mérité, et beaucoup de plaisir!
 

Snakebite

Superlid
Ik ben in Frankrijk op bezoek bij familie. Al maak ik ook dankbaar gebruik van de gelegenheid om wat 'research' te doen voor een ander verhaal dat ik aan het schrijven ben. (Non-DL, overigens, en voor publicatie, dus daar kan ik hier helaas niets van posten. :) )
 
Bovenaan