tbdlA14 zei:
Thanks, meid!
woutie zei:
Echt een super hoofdstuk weer
Dankjewel! ^-^
luierfan_boy zei:
Spannend hoor! En om me maar aan te sluiten bij de kudde: Ik wacht met smart op het vervolg!
Haha, zolang de kudde maar niet begint te loeien. Slecht voor m'n concentratie.
asheleley zei:
Jaloers ! ZO goed dat Jij altijd schrijft
Oefening baart kunst.
Beginnen met schrijven, en dan zie je vanzelf wel dat het niet zo lastig is.
Luier 86 zei:
met recht een van je betere cliffhangers!!!!! of het je beste is in dit verhaal weet ik nog niet maar komt dan zeker hoog genoteerd.
Thanks!
Ik kan je garanderen dat het niet mijn beste is. Net de laatste hand gelegd aan hoofdstuk 64, en dat is naar mijn mening de beste.
luieluieraar zei:
de cliffhangers worden steeds erger aaaaaaaaah
nog steeds een mooier wordend verhaal super
Fijn dat het na twee jaar nog steeds kan boeien en blijkbaar mooier kan worden. Helaas, van die cliffhangers zijn we nog even niet af.
swantonboy zei:
Elke keer als ik voorspel hoe het verhaal zou gaan krijgt het echt een totaal andere wending
En ja, die cliffhangers... allemachtig
Dat is het leukste voor mij als schrijver. Hints erin verwerken naar een bepaalde richting, voordat je het roer compleet omgooit.
Adotiln zei:
Elke keer dat je een hoofdstuk online ziet springen van Snakebite ben je dol enthousiast om te gaan lezen en een 10 minuten later ben je teleurgesteld omdat je ontzettend graag verder wil lezen, maar het hoofdstuk is dan al weer afgelopen
Dat wordt weer een week wachten met vol ongeduld voor een nieuwe editie.
Ach, er is meer in het leven dan mijn verhalen. Maar wel fijn om te weten dat ik je tien minuten per week goed kan amuseren.