Verhaal Klaar BEATRIJS GEHEIM

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 2 50,0%
  • 9

    Stemmen: 2 50,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    4

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: EWF

Ik was vroeger misschien een wat stille jongen in de derde gymnasium klas, die stilte kwam waarschijnlijk omdat ik heel verlegen was voor meisjes, met name Beatrijs. Ik was al vanaf de brugklas stapel verliefd op haar, ze was prachtig een meisje van 15 (een jaar ouder ik was een heel vroeg leerling) met zeer mooie ogen en lang blond haar. Ze kon ieders hart op hol doen slaan. Ze droeg altijd perfect kleren waar haar perfecte tietjes mooi in uit kwamen, maar nooit strakke broek of iets waarin haar buik of rug bloot was.

In ieder geval zal dat wel een belangrijke oorzaak zijn geweest waarom ik zo stil was, maar ik plaste ook frequent in bed. Mijn ouders hadden me verplicht luiers te dragen. Ik vond dit toen vreselijk en verzette me met hand en tand er tegen maar ik moest ze om. Alleen de echte catastrofe gebeurde in mijn brugklasjaar ik werd aan gereden door een auto. Ik kwam uit het ziekenhuis zonder schrammetje of bot breuk, alleen ik was incontinent. Nu moest ik ook luiers naar school dragen altijd van nu af aan dit was echt erg voor hoewel ik het nog goed kon verbergen.

Na deze stand van zaken kunnen we verder. Ik ben nog steeds smoor verliefd op Beatrijs. En ik droeg nog steeds luiers, ik was al een beetje vriendjes geworden met Beatrijs en was al eens een paar keer bij haar geweest en zij bij mij. Het mooiste was toen ik samen met haar in 't stads park zat en we een beetje aan't strelen waren zei ze op eens dat ze me iets wou vragen wat ze me eigenlijk al heel lang wou vragen. Ze vroeg verkering aan me! Daar hoefde ik natuurlijk geen 2 keer over na te denken. Ik pakte haar vast en we hebben wel 10 min getongd en gestreeld voordat we ogen weer open deden.

Ze zei dat het leuk zou zijn als ik bij haar zou gaan logeren als een soort van huwelijksnacht zei ze. Ik zei dat ik het leuk vond en het graag zou doen, maar dat had ik te snel gezegd. Ik had haar alles verteld behalve dat ik luiers droeg niemand wist het behalve mijn familie. Maar ik had ja gezegd dus ik zei dan ga ik ff naar huis mijn spullen pakken. Waar op zei antwoordde dan zie ik dadelijk. Ik stoof naar huis melde ff dat ik er het weekend niet was pakte mijn tas in, met onderandere een stuk op 10 luiers rompertje pyjama met rugsluiting en mijn knuffel.

Twintig minuten later stond ik voor de deur bij haar en ze liet me gracieus binnen. Toen ik binnen kwam liet ze eerst boven haar kamer zien en de badkamer, ik dacht slim te zijn mijn tas daar 'per ongeluk' te laten staan, want na een uurtje flauwekullen zei ik: ik ga even naar de wc ik neem de badkamer wel die is dichterbij. Ik ging naar binnen en deed de deur dicht. Ik trok snel mijn broek naar beneden en deed mijn overvolle luier en plastic broekje uit en deed het broekje in mijn tas en pakte een schone luier maar net toen ik hem open vouwde kwam ze binnen.

Ik schrok en werd vuur rood. Eerst begon ze wat te lachen maar daarna vroeg ze waarom ik ze nodig had en ik biechtte mijn hele verhaal op. Ik keek haar een beetje bang aan maar vroeg toen: mag ik je een verschonen ik zei een beetje aarzelend ja maar voor ik antwoord had gegeven had, had ze de luier al te pakken. Ze verschoonde me een beetje klunzig maar de luier zat goed. Toen ze klaar was en ik aanstalten wou maken weg te lopen zei ze: ik heb ook een geheimpje voor jou. Ze lachte een beetje maar toch onzeker.

Ze vroeg me waarom ik dacht dat ze nooit topjes aan had. of waarom ze nooit strakke broeken droeg. Ik zei dat ik geen idee had (dit is absoluut waar). Maar toen lachte ze nog es en begon ze aan haar broek te frunniken, ze deed haar broek uit en tot mijn verbazing kwam er een luier en plastic broek je te voorschijn. Ze zei dat ze dit heerlijk vond om er in rond te lopen en erin te plassen. En dat ze haar ouders voor de gek gehouden had dat ze incontinent was. Waarop ze wat ondeugend lachte.

Ik kon zelf ook niet ontkennen dat ik de luiers lekker vond en lachte ook terug. Ze zei dat ze nat was en vroeg of ik haar wilde verschonen. Ik was wat onzeker maar deed het toch. Toen ik haar luier uit deed zag ik dat ze volledig kaal was ik zag haar kale kutlipje gespreid voor me liggen. Maar ik had niet het lef eraan te komen maar toch ze was prachtig en ze lag zomaar open en bloot voor me. Ik poederde en zalfde haar en deed haar een schone luier om.

We zijn alleen thuis zei ze en ze deed haar kleren niet aan maar trok haar kleren kast open pakte er een nieuw plastic broekje uit wat ze aan trok en daar na pakte ze een roze pyjama er uit alle was het een typische baby pyjama met zo'n rugsluiting de zelfde soort als wat ik bij me had. Ze zei tegen me trek ook je pyjama aan. Toen ik mijn pyjama pakte en ze zag dat ik ook zo'n pyjama had met rugsluiting had omhelsde ze me op eens kuste me en loodste ze me mee naar de kamer van haar baby broertje. Ze haalde ergens 2 spenen vandaan. De een voor mij en de ander voor haar.

Onder tussen was het al acht uur (de tijd was al 2 uur opgeschoten) en mijn luier was nog niet nat. We maakten de afspraak dat we de luier zouden aan houden tot een van de luiers overstroomde zo gezegd zogedaan. Toen we rond twaalf uur naar bed gingen lagen we samen in bed en vielen in elkaars armen in slaap. Ik werd op eens wakker door gekreun maar ik zag dat Bea met haar hand door haar pyama in haar luier zat en met haar hand op mijn kruis lag. Ze zag me lachte naar me ging ook mijn luier in. We streelden en knuffelden tot we bijna klaarkwamen want, dit lukte niet.

Op een gegen moment trok ze alles uit van geilheid en zei dat ik dit ook moest doen. Toen we beide poedelnaakt waren pakte ze mijn stijve, trok me heerlijk en ik vingerde haar een beetje en op een gegeven moment hield ze het niet meer en boog ze haar kutje naar me toe. We hebben nog uren gesekst en we kwamen heerlijk en ongelooflijk klaar.

We lagen lekker nog wat na te huigen en ze zei opeen dat ik haar ontmaagd had! en op eens bedacht ik me dat ze mij ook ontmaagd had en zei dit ook en we kusten elkaar nog heel lang op de mond.
 
Bovenaan