Mijn geheim

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 2 100,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Ivy


Ik heb een geheim, en ben doods bang iemand dit te vertellen. Ik heb normaal seks zoals ieder ander meisje, maar er is een andere kant van mijn seks leven dat ik nog nooit tegen iemand heb verteld. Tot nu toe heb ik dit pad alleen gevolgd, maar het heeft me op een punt gebracht dat ik mijn relatie niet kan vervolgen als ik niet mijn hart uitstort over mijn obsessie. Zo zit de situatie in elkaar: mijn moeder, die was een beetje gek, en heeft me tot mijn zevende in luiers gehouden. Dat is vele jaren te veel voor iemand in plastiek gevangenis broekjes, maar zoals ik al zei mijn moeder was een beetje gek. Het was nadat ik in de zorg terecht kwam op zeven jarige leeftijd dat ik was bevrijd van luiers en toestemming had gekregen normale kleren te dragen.

Nu, even snel vijftien jaar vooruit en ik ben 22 jaar oud, net geslaagd van vwo en eindelijk echt voor het eerst op mijn zelf. Ik heb met jongens een aardig aantal afspraakjes gehad tijdens die jaren en zelfs seks met een paar gehad, maar geen had die connectie met mij. Ik vond het nooit makkelijk van mijzelf om een orgasme te bereiken of zelfs intimiteit met jongens. Sommigen jongens waren meer getalenteerd met hun tong en hun lul, terwijl andere meer afgesteld waren om mijn emotionele nodigheden als vrouw, maar niet een was instaat om bij mij de knop te raken en ik wist niet zeker waarom. Een maand nadat ik was geslaagd vond ik uit waarom. Ik herinner mij dat ik een episode aan het kijken was van CSI, een populaire TV show, dat speelde een vermoord persoon die een volwassen baby fetisj had en graag in luiers werd gestopt, flesje kreeg, bestraft, enz. De meeste mensen zagen dit en waren waarschijnlijk een beetje van de wijs gebracht. Ik, aan de andere kant, zag deze episode en realiseerde me precies wat ontbrak uit mijn leven.

De volgende dag ging ik er op uit en kocht een pak volwassen luiers en ging op huis aan. Ik voelde me een beetje gênant toen ik het kocht maar ik ging er van uit dat de apothekersassistent dacht dat ik ze voor een grootouder kocht. Toen ik thuis kwam ging ik gelijk naar mijn slaapkamer en trok al mijn kleren uit. Ik trok een schone luier uit het pak en bevestigde dit om mijn bekken, mijn genitaliën omringt in het plastieken gevangenis dat onbrak al die jaren. Toen alles op zijn plaats zat keek ik naar mijzelf in de spiegel en werd bijna overmand door de sterke gevoelens die ik had. Ik kon het niet geloven wat de kracht van de sensaties die ik aan het ervaren was. Het is vreemd, maar de gevoelens waren met erotiek en seksualiteit beladen. Ik kon mijn hard geworden tepels voelen en mijn poes oliede zich voorbereidend op een invasie van een vreemde lul. Ik was in jaren nog nooit zo opgewonden geweest. Ik experimenteerde door zachtjes mijn vinger over mijn tepel te laten glijden. De sensatie die het genereerde van die simpele aanraking was meer dan ik had gevoeld in al mijn experimenten met mannen. Al mijn zenuweneinde sprongen en vuurde alleen door een luier te dragen.

Op dat moment voelde ik me als er een hele nieuwe wereld zich had geopend ik moest alleen nog uitdokteren hoe er in te opereren. In eerste gedachte was om mijn huidige vriend te vragen om mij te helpen mijn nieuwe verlangens te ontdekken.

Al snel gooide ik dat overboord, redenerend dat hij me zou dumpen lang voordat hij het mij toestaat. Mijn volgende gedachte was om op het internet te gaan, het bastion van seksuele fetisjen dat iemand kon toe komen. Al hoe wel, voor dat ik maar iets kon doen was het noodzakelijk om het brandende verlangen in mijn poesje te verzorgen. Ik ging liggen op het bed en vingerde mijzelf, mijn middel vinger wrijvend over mijn clitoris met furieuze tempo, immense hitte en plezier genererend. In minder dan een minuut kwam ik, een krachtig orgasme kwam over mijn lichaam.

Ik zat op het bed voor een minuutje of twee voor dat de originele bedoeling weer naar de voor front trad in mijn gedachten en mij weer met beide benen op de grond deed belanden. Ik zat voor de computer, nog steeds niks dragend behalve mijn luier, en zocht in Google naar luier fetisj . een onwijze lijst dook op en ik begon ze alle maal te door spitten, een voor een.
Na een aantal uren van zoeken had ik voor een groot deel bruikbare informatie gevonden over luier fetisj. Ik had verhalen gelezen, video’s gedownload, en zelfs interessante artikelen door gebladerd in hoe je een leven met luier fetisj kon volgen zonder de significante de ander te laten schikken. Toen alles was gezegd en gedaan voelde ik me diep in contact met mij zelve en nodigheden. Ik leerde dat wat ik meer dan ooit wilde was bij iemand anders zijn terwijl ik luiers draag. Ik wilde als of ze de baas over me waren; het was ongeveer een fetisjistik door ouderschap.

de volgende dag vond ik precies wat ik zocht toen ik me waagde in een luier fetisj chat room om de stemming te peilen. Ik postte mijn leeftijd en voorliefde (dat ik graag luiers droeg), en in secondes had ik berichten van wel vijf mannen vertelende wat ze wilde om me beter te leren kennen. Twee van hun stelde zelfs voor om via webcam te interacteren, die ik toevallig had, ik moest toegeven dat ik was geïntrigeerd door het idee. Ik beet niet gelijk; maar koos om het chatten te continueren met de jongens om te kijken wie de betere was voor me. Uit eindelijk koos ik een jongen genaamd Robert, die zei dat hij 35 jaar oud en erg in luier fetisj was. Het ding dat Robert helemaal het einde was, was dat hij door als een wonder dertig minuten van mijn huis leefde.
Na het een paar uur chatten, en het verkennen van een aantal voorzichtige luier spelen via het chat- programma, Heb ik hem uitgenodigd naar mijn appartement later die avond. Hij aanvaarde en legde een paar regels voor mij uit. Eerste regel, als hij arriveerde moest ik een nachtpon dragen en niets meer, met inbegrip van ondergoed. Ten tweede, ik moest een ruim aanbod van luiers en poeder babyvoeding hebben. Ten derde en belangrijkste regel is dat ik moest bereid zijn commando te aanvaarden, dat hij me gaf, ongeacht hoe schandalig of eng ze klonk. Toen ik het eens met alles wat hij zei, zei hij dat ik hem in drie uur precies zou zien.


Ik zette de computer uit en ging naar de winkel om baby poeder te kopen. Na 45 minuten keerde ik huiswaarts en doodde de volgende twee uur door het drinken van een glas wijn en het lezen van een magazine. Ik kon me nauwelijks concentreren op de worden omdat mijn gedachten de afrenden met de mogelijkheden die de nacht voor me hield. Vijftien minuten voor Robert zou komen kleden ik me om in mijn nachtpon en wachtte op hem op de bank. Toen de deurbel klonk sprong ik op van de bank en sprong de trap af naar beneden, de deur open gooiend toen ik hem bereikte. Daar stond voor me een verassend goed uit ziende man van ongeveer 1 meter 80 met een kortgeknipt bruin haar. Hij had brede schouders en een goed gebouwd lichaam. Hij stapte naar binnen en keek neer op mij.

“Je bent een stout babymeisje geweest Karin, en het wordt tijd dat je daar voor wordt gestraft . Ik wil dat je nu naar slaapkamer gaat, ik zal niet ver weg zijn.”

Ik spraak geen woord met hem; in plaats daar van draaide ik me simpel om en ging naar de slaapkamer, bijna door de deur rennend. Eenmaal binnen stond ik in het midden van de kamer en wachtte op hem om mij te vergezellen. Toen hij de kamer binnen kwam spraak hij weer.

“Ik wil dat je nachtpon uit trekt baby Karin zo dat we je, je luier om kunnen doen zodat je er geen rotzooi van maakt. We zouden toch niet willen dat het baby’tje de mooie lakentjes op haar bedje vies maakt, niet?”

Ik trok mijn nachtpon over mijn hoofd uit en stond daar naakt, een lichte rilling kwam er over mijn lichaam vanwege de kou van de kamer.

“Ga op het bed liggen Karin,” commandeerde hij.

Ik lag op mijn rug op bed met mijn poesje naar zijn gezicht. Hij stapte voorwaarts en greep een luier uit het pak en het poeder van het nachtkasje. Met één hand pakte hij mijn beide enkels en trok hen op, mijn poesje en billen in de lucht exposerend. Met mijn billen van het bed schoof hij de luier eronder en legde hij me weer neer. Toen schroefde de deksel van de poederbus en strooide rijkelijk over mijn heupen, het zachte poeder spreidend op mijn poesje, buik en billen. Toen hij tevreden was zette hij de poeder neer en deed de luier dicht. Nadat hij klaar was voelde mijn gehele genitale regio veilig beschut in het plastiek en katoenen materiaal van de luier. Toen hij me commandeerde om op te staan wat ik deed kon ik het knisperende geluid van de luier horen met elke kleine beweging. Er kon geen vergissing zijn als ik de hal door kwam met dit ding aan.

“Je bent een stout meisje Karin, je verlangen luiers te dragen zo lang te ontkennen. Je bent een heel erg stout meisje en je moet worden gestraft. Ik heb besloten dat je straf vandaag een pak slaag is; twintig klappen op je billen om precies te zijn. Ik wil dat je over de knie gaat, nu gelijk.”

Ik keek in zijn ogen, en vond geen enkel spoor van onzekerheid. Ik lag over zijn knie, mijn billen presenterend. De eerste klap lande hard en maakte veel lawaai tegen het materiaal van de luier. Bij de vijfde klap waren mijn billen aangedaan en met elke klap genereerde het meer. Na de tiende klap kon in zijn vrije arm langs mijn torso voelen glijden naar boven, uiteindelijk rustend op mijn borst. Toen zijn volgende klap kwam nam hij mijn nippel tussen zijn vingers en kneep hard, een schreeuw uit mijn mond lokkend.

“Stel je niet aan baby Karin; je maakt het alleen maar erger. Als je, je zelf blijf aan stellen dwing je me om je straf te verlengen met meerdere klappen.”

Met elke klap op mijn billen na dat punt kneep hij in mijn nippel, trok er hard aan of kneep er in met zijn vingers. De pijn was immens, maar ik deed mijn best om niet te schreeuwen, verdere straf proberend te vermijden. Toen we het eind van mijn straf naderde merkte ik vreemd gevoel in mijn buik. Het was een kracht van buiten af, en na enige denk werk realiseerde ik me dat het Robert zijn erectie was die door zijn jeans heen kwam. Hij werd hier geil van, en op dat moment was ik oprecht blij, omdat ook ik hier geil van werd. Toen de straf klaar was stond ik voor hem en maakte een mild verzoek.

“Denk je dat ik je hier mee kan helpen Robert?” Vroeg ik, terwijl ik gelijk wees naar zijn kruis.

“dat zou geweldig zijn baby Karin. Misschien kan je kunde die je hebt ontwikkeld met het zuigen aan je speen aanwenden. Wacht even, dan haal ik hem er uit voor je.”

Robert stond op van het bed en liet zijn broek zakken, gelijk zijn onderbroek me trekkend. Toen zijn lul te voorschijn kwam rolde mijn ogen bijna uit mijn hoofd. Dat ding was gigantisch! Hij was op zijn minst vijf en twintig centimeter lang en tien dik. Ik had nog nooit aan zo een ding gezogen en was er niet zeker van of ik dit wel kon. Al hoe wel , ik had om deze privilege verzocht , dus ging ik er voor.

Ik viel voor Robert op mijn knieën en ging gelijk aan het werk, zijn eikel kussent en mijn tong erover heen glijdend. Ik verspreiden mijn speeksel in mijn mond zo veel mogelijk, hopende dat ik hem makkelijker in mond kon nemen. Toen ik begon met Robert zijn lul te zuigen had ik niet verwacht dat het zo een grote uitdaging zou zijn. In feite, toen de eikel slipte met gemak en gelijk kwam de schacht er gelijk er achter aan. Niet lang er na had ik drie kwart van de lengte in mijn mond en bewoog in een goed ritme. Hij was blijkbaar ook behaagd, kreunend van genot en zei dingen zoals “goed zo baby meisje, goed zo” herhalend.

In veel te korte tijd was het voorbij. Na slechts vijf minuten, zijn lul al zuigende geproefd te hebben, kwam Robert, mij mond, keel en maag vullend met zijn glibberige zaad. Ik slikte alles gulzig door als of ik elke druppel van mijn flesje aan het leeg drinken was of al zuigend aan mijn speen.

“Je bent daar goed in baby Karin; misschien kunnen we morgen verder oefenen. Nu is het tijd en moet je helaas naar bed. Waarom ga je, je tanden niet poetsen en kruip je onder de wol?”

Ik deed wat mij gevraagd werd en al snel had hij me toegedekt en sliep ik geruisloos. Na een paar uur voelde ik dat hij en zijn kruis zich naast me nestelde. Ik sliep als een baby (ironisch) die nacht en werd de volgende dag wakker om de (nieuwe) wereld te ontdekken die Robert voor me had bedacht.

Maar dat in een eventueel volgend verhaal.
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
1 Re: Mijn geheim* by frozone
Fantastisch geschreven


2 Re: Mijn geheim* by reneinluiers
lekker verhaal, ik hoop op een vervolg!
 
Bovenaan