Verhaal Klaar Droom ervaring

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 50,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 50,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    2

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: trala1


Een ervaring die ik nu nog steeds wel eens doe.


Ik heb laatst mijn begin verhaal al getypt en daarin zei ik dat ik al jaren een dl liefhebber ben.

Ik vind het fijn om een luier te dragen en er 1 om te doen.



Ik werk als vertegenwoordigster voor een fotowinkeltje en voor m’n eigen.

Ik rij daardoor velen kilometers in de Benelux, en dan wilt het nog wel is gebeuren dat ik in een file terechtkom of lange ritten heb.



Dit verhaal gaat over een ongelukje in de auto.



Een paar jaar geleden toen ik 24 was reed ik op de snelweg van huis naar me eerste klant die dag.

Ik was al te laat uit bed gestapt en ik kon niet meer me gewone ochtend ritueel doen.

Dus zonder ontbijt en koffie stapte ik snel in de auto. Ik stelde me Tom Tom in, en reed aan.

Me Tom Tom zei dat het ongeveer 2 tot 2 ½ uur rijden was. Het file nieuws zei dat er geen file’s waren.

Dus ik reed aan in me Audi A3, na ongeveer een goed uurtje te hebben gereden. Kreeg ik het gevoel van dat ik moest plassen. Ik dacht: "na dat doe ik dadelijk wel als ik over een klein uurtje bij de klant ben". Want ik had weinig tijd voor een kleine pauze.Dus ik reed lekker door, langs 2 tank stations. Toen het plotseling stil kwam te staan.

Ik had zo iets van:" He shit man dit kan ik nu net niet gebruiken".
Daar stond ik dan midden in de file, heel langzaam voordsluipend tot het zelfs 1 baan werd.