Verhaal Klaar de Droom kwam uit

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 2 100,0%

  • Totaal stemmers
    2

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Jeroen D

Hoofdstuk 1 - De Droom


Ronald 23 jaar: had een droom die echt uit kwam, wat was zijn droom: dat hij naar een landhuis ging waar hij een jaar lang zal gaan wonen, en behandelt gaan worden als een echte dl baby met een beetje ab dingen.

Ronald zocht op het net naar mensen die zijn droom werkelijkheid konden laten worden, die vond hij uiteindelijk vrij snel, ze vroegen aan hem wat wil je eigenlijk, en zei Ronald ik heb een dl (ab) droom, oké zeiden ze toen kom maar een keer langs voor een gesprek, ik kreeg de plaats en het adres door, het adres: litel-of-now-ware straat 19 te barend in de provincie Limburg, ik kon altijd langs komen want die mensen waren altijd thuis, gingen alleen de deur uit als ze boodschappen moesten halen.
Hoofdstuk 2 - De dag van de afspraak

Het was zaterdag en stapte in me auto en ging op weg naar Limburg, het was ongeveer 2 uur rijden, ik maakte een tussenstop, ik at daar een broodje met gehakt en dronk een colaatje.

Ik ging toen verder, een half uurtje later kwam aan in barend, ik reed richting het landhuis het was een beboste omgeving, ik zag op een geven moment een bordje staan met de straatnaam litel-of-now-ware erop, ik reed het straatje in, de weg was onverhard en dood lopend, die weg was alleen wel heel lang ongeveer 4 km, toen kwam ik bij het landhuis aan en parkeerde me auto, het landhuis zag er erg verzorgt uit.

Ik belde toen aan, toen deed een heel aardige vrouw de deur open, zij zei jij bent zeker Ronald, ik zij aarzelend ja dat ben ik, kom maar binnen. Toen moest ik met haar mee lopen naar de woonkamer, daar was ook de man des huize, hij was ook zeer aardig, ze stelde zich voor als mevrouw Verona en meneer Frits, je hoeft tegen ons geen u te zeggen gewoon Verona of Frits en als je hier komt te wonen mama en papa of bij de gewone naam.

Vertel maar is wat je wilt?

Nou ik zou graag voor een jaar willen behandeld worden als een echt dl baby met een paar ab dingen, ze antwoorden dat willen wij heel erg graag doen, maar wij beslissen wel wat wij met je willen doen, ik zei dat is goed alleen als er maar niets aan me lichaam verbouwt wordt, b.v besnijden, verwijderen van de blaas en dat ik normaal eten krijg en geen baby voeding dus.

En toen was het een tijdje stil: ze zijden we gaan er zeker mee akkoord, alleen jij bent dan wel een soort van slaaf voor ons, daar ging ik zeker mee akkoord. Ze vroegen aan mij of ik werk had, ik zei dat ik tuinen van gemeentes onder hield en andere klusjes voor de gemeente. Kun je wel een jaar vrij krijgen ik zij ja dat kan alleen als je een wereldreis wil maken, maar dan krijg ik alleen geen loon, dus dan heb ik geen geld dat is dan wel een probleem, ze zijden dat is niet erg wij hebben geld zat en jij hebt een heel jaar werk bij ons, hoezo werk omdat jij onze slaaf bent dat is toch een soort van werk, want je geeft je over aan ons, ik ging er mee akkoord. We maken een afspraak dat ik over een maand kwam voor de behandeling die een jaar gaat duren.

Ik liep toen mee naar de voordeur en nam afscheid, ik stapte in me auto en reed weer terug naar huis.
Hoofdstuk 3 - de zogenaamde wereldreis regelen

Het was zondag ik ging naar me ouders toe om te zeggen dat ik een jaar op wereldreis ga die vonden het meteen goed, je bent oud genoeg om de wereld te gaan ontdekken, daarna ging ik naar me zus en haar vriend, tot me verbazing vonden ze dat ook een zeer goed idee, maar hoe doe je dat dan met je werk, nou ik kan een jaar op wereldreis gaan zonder ontslag te krijgen.

De volgende dag kwam ik op werk en ging ik naar me baas toe en vertelde dat ik: zaterdag over drie weken op wereldreis ga. De baas zij dat kan wel, maar dan krijg je een jaar geen loon, dat weet maar ik red me dan wel, oké dat wens ik je een leuke wereldreis, als je tijd hebt bel je af en toe maar (het hoeft niet).

Alles was geregeld ik was zeer opgelucht dat iedereen die ik ken met gelooft, dus nu is het een paar weken wachten, dan gaat me droom uit komen.

De weken gingen vlot voorbij!
Hoofdstuk 4 - Eindelijk komt mijn droom uit

Het was vrijdag ik pakte me kleding kast leeg en pakte het in koffers, want het moet wel net zo lijken dat ik op wereldreis ga, de koffers zaten vol en ik pakte ze in me auto, het was 9 uur avonds ik smeerde me brood en zette de trommel in de koelkast.

Ik pakte nog wat te drinken ging nog even tot een uur of 11 een film kijken toen die film af was ging ik naar bed, om al vast te wennen aan elke nacht luiers deed ik me er eentje je om, plus plasticbroek en rompertje, toen ging ik slapen. De wekker ging langzaam werd ik wakker, ik was niet nat maar moest wel nodig naar de wc, toen liet ik het lekker lopen om toch nog nat te worden, ik bleef nog even liggen, ik deed me luier uit, plastic broek ook en uiteraard met rompertje ook, de plastic broek en het rompertje deed ik bij me slaap spullen want ik neem me eigen kussen mee, ook neem me normale pyjama mee!

Toen kreeg ik een telefoontje van Verona die zij: als je hier zorg dan dat je niet je nette kleren aan hebt maar oude kleren, meer zij ze niet, tot straks! Ik vond het wel raar maar ik zag wel wat er gebeuren gaat met die oude kleren, ik deed wel nette kleren aan omdat ze dan niet raar gaan denken, onder weg ga ik wel ergens stoppen om me om te kleden, ik pakt me laatste spullen in inclusief eten en drinken, ik was klaar om te gaan.

Ik nam afscheid van me ouders ook me zus was er die nam ook afscheid, ik zei zelf ik hou jullie af en toe wel op de hoogte.

Ik stapte in me auto en reed toen weg, ik ging zo snel mogelijk naar een prullen bak en gooide de natte luier weg, de plek waar de bak stond was het zeer rustig dus, ik deed al me nette kleren uit en deed de oude aan dat ging gemakkelijk omdat het zomer is. Daarna ging ik snel verder op weg naar Limburg, ik wist nog pressies hoe ik moest rijden halverwege stopte ik om wat te eten en drinken een uur later ging ik weer verder.

Ik kwam eindelijk aan in Barend, ik reed Barend vrij vlot door, ik kwam toen litel-of-now-ware straat en reed door naar het landhuis.

Ik parkeerde me auto meteen kwam Verona en Frits naar buiten, ze begroeten mij, Frits vroeg aan mij of ik nog wat bijzonders in me auto had liggen. Ja ik heb me koffers met me kleren en me kussen+slaapzak in de auto liggen. En ik had natuurlijk mijn papieren van de auto en me paspoort in het dashboardkastje liggen. Verona zij geef de pappieren maar aan mij dan zal ik ze netjes op bergen, je tas met je kleren heb je natuurlijk niet nodig dus laat maar in je auto liggen oké dat is goed, maar heb je eigen kussen wel nodig met het slapen, ja die heb ik nodig omdat daar ook mijn plastic broek en rompertje in zit, heb je een mobiel, ja die heb ik zet die nu maar uit oké, af en toe bel je er maar mee omdat anders je familie bezorgd worden en dat willen wij natuurlijk niet.

Heb je de toevallig ook de lader van je telefoon mee genomen ja die ligt in het dashboardkastje, Verona pakte de lader, die zal ik ook in een kluisje je doen met je mobiele telefoon erbij in als je hem nodig heb moet je het gewoon zeggen, Frits zet jij de Auto van Ronaldje in de kluis. Ik zij hun in een kluis daar past me auto nooit in jawel zij Frits let maar op! Hij had een kastje in handen toen ging de grond naast het huis omhoog en kwam er een helle grote kluis naar boven, Frits drukte weer op een knop toen ging de deur open, hij stapte in de auto en reed hem naar binnen stapte uit, de kluis ging dicht en met een druk op een knop ging hij weer de grond in. Zo die staat daar veilig, die zal over een jaar nog net zo uit zien als nu, want er zit een robot in die de auto elke week wast! En je zult al je spullen die er in staan een heel jaar niet nodig hebben want wij hebben de juiste kleding voor een volwassen baby.

Toen gingen we naar binnen: nu gaan we eerst een lekker kopje thee drinken. De deurbel ging, ze zijden tegen mij blijf maar zitten, toen kwam die persoon binnen, het was een heel knap grietje die heel verlegen naar me keek, dit is Marleen zij heeft dezelfde wens als jij, mooi zij ik dan heb ik misschien een vriendin in de toekomst. Marleen begon meteen te lachen dat zal best kunnen, jij bent toch ook 23 ja zei ik met een lach. Verona zei tegen Marleen wil jij ook eerst een kopje thee voordat jij en Ronaldje geluierd gaan worden, ze zij meteen ja. Een tijdje later hadden we de thee op!
Hoofdstuk 5 - De eerste behandeling

Voordat we naar de verschoon kamer gaan vertelden ze eerst dit: is het goed dat we af en toe foto’s maken van jullie beiden. Dat is namelijk voor een foto album dat jullie mee mogen nemen als het jaar voorbij is.

Komen jullie mee dan zullen we naar de verschoon kamer gaan, wat gaat daar gebeuren met ons vroeg Marleen dat zien van zelf wel zij Verona, wie van jullie wil het eerst geholpen worden, Marleen zij meteen dat wil ik wel, Verona zij mag Ronaldje je bloot zien, even duurde het voor ze antwoord gaf. Ze zijn volmondig ja, ik zei dan mag ze mij ook wel bloot zien!

Marleen moest op de commode gaan liggen, haar schoenen ging uit en werden meteen in de afvalbak gegooid die heb je niet meer nodig, ze had geen sokken aan! Frits pakte een schaar en begon de trui kapot te knippen, toen die uit was ging die natuurlijk ook in de afvalbak. Ik wist nu ook meteen waarom ik oude kleren aan moest trekken, die had je natuurlijk aan om te beseffen dat je die 1 jaar lang niet nodig zal hebben! Toen begon Frits de rok kapot te knippen die had Marleen ook snel af, daar lach ze dan in alleen T-shirt, slipje en beha.

Frits begon nu ook het T-shirt los te knippen die was ook zo verwijdert, Verona nam het over ik begon geil te worden want ik ga zo het mooiste van Marleen zien haar Borsten en kutje, Verona begon voorzichtig de beha kapot te knippen, maar die was natuurlijk me een keer knippen eraf, toen zag ik haar borsten die waren niet te klein maar ook niet te groot, daarna knipte Verona het slipje door, daar lach ze naakt voor me. Ook haar kutje was zeer mooi met vrij veel haar er op, toen moest ze op gaan staan en nam plaats in de stoel die erg op een kappers stoel leek, zei wat gaat er nu gebeuren, ik ga je nu ontharen, want baby hebben geen schaamhaar en been en arm haren!

En je krijgt een echt Baby kapsel, oké doe dat maar, je hoeft niet bang te zijn want alleen wij in dit huis zullen jou zien niemand anders behalve onze familie die zelf ook mensen in huis hebben die ook geluierd zijn! Marleen werd vast gebonden haar handen werden aan bij e leunings vast gebonden, om haar middel ging een riem en haar voeten werden vast gebonden aan de stoel poten, Verona zei tegen Frits pak jij even de ladyshave want die hebben we voor beiden nodig, Verona begon de lange schaamharen bij het kruis van Marleen te scheren, toen waren de lange haren er af, ze pakt daarna scheerschuim, schuimde de helle schaamstreek in en begon zorgvuldig te scheren, naar en klein kwartier was haar kruis geheel kaal.

Verona begon toen met scheren van haar arm haren, naar 10 min was de ene arm Marleen zo glad als een aal, ongeveer 10 min later was haar tweede arm zo glad dan een aal, daarna gebeurde hetzelfde met beide bennen. Een tijdje later was haar hoofdhaar aan de beurt, ze had erg lang haar maar dat duurde niet lang meer, Verona pakte de tondeuse en pakte de haren bij elkaar en schoor ze bijna allemaal eraf, als laatste dunde ze het haar nog uit, het eindresultaat was perfect ze leek hellemaal op een echte baby behalve was ze natuurlijk nog wel 23 jaar oud. Ze werd los gemaakt, ze moest weer op de commode gaan liggen maar dan op haar buik, toen werd ze weer vast gemaakt, ze had nog een klein beetje schaamhaar maar dat was er in een mum van tijd af toen lichaamshaar er af behalve haar wenkbrauwen en haar wimpers en natuurlijk had ze ook nog het baby kapsel.

Frits sloot een waterslang aan op een kraan, de slang ging in het kutje van Marleen, ik vroeg wat is dat, ze krijgt een grondige reiniging, wat ze nu krijg heet in vaktermen een klysma noemen. Frits draai de kraan open, Marleen begon te kreunen van de pijn maar naar 3 min ging de kraan weer dicht, Frits haalde snel de slang uit haar kont en deed meteen een bitplug in, Marleen moest een min wachten en toen moest ze natuurlijk op de wc gaan zitten ze mocht de bitplug er uit halen, daarna begon ze alles eruit te persen, daarna moest ze weer op de commode en werd haar vagina gecontroleerd en die was hellemaal schoon.

Toen werd ze weer omgedraaid. Daarna werd er een zalfje op haar billen gesmeerd. En erop werd de talkpoeder gepoederd

Marleen wist nu dat zij een luier om kreeg. Verona pakte een tena luier Marleen moest een bruggetje maken dat deed ze. Toen voelde Verona voor het eerst in haar leven hoe zacht en dik de luier was. De luier wordt strak door haar kruis heen getrokken. En gelijk dicht geplakt.

Daarna kreeg ze een roze plastic broekje aan, daarna kreeg ze een rompertje met drukknopjes aan, de 3 knopjes ging 1 voor 1 dicht, dat zag er zeer leuk uit, daarna kreeg ze een luierpakje aan het was een pyjama uit een deel met voetjes de kleur is blauw.

Zij was nu hellemaal klaar werd er gezegd, zijn mocht naast me zitten.

Ronald nu ben jij aan de beurt, ik was gespannen maar wist wel wat er gebeuren gaat. Ik nam plaats op de commode daar lag ik dan net zoals een baby die wacht op zijn luier. Daar gingen eerst me schoenen uit net zoals bij Marleen die gingen natuurlijk ook in de afval bak, toen pakt Frits de schaar en knipte me sokken stuk, die waren snel uit. Ik vroeg aan Frits gooien jullie die stukke kleding gewoon in vuilnis, nee die gaan we straks allemaal verbranden in de achtertuin, even gebeurde er niets maar toen ging de schaar door me trui heen de, toen trok Frits de trui van me af. Verona nam het over en begon te knippen langs de knoppen en ze knipte door tot me kruis, toen scheurde ze me broek open, de pijpen werden er ook snel afgeknipt, daarna scheurde ze de resten ook van met af.

Daar lach ik dan, hulpeloos met nog alleen een onderbroek, T-shirt plus hemd aan maar ik wist dat de rest van kleding binnen elke min er ook af was. Daar ging de schaar door me T-shirt heen, ze rukte het T-shirt van me lijf af. Daarna begon ze me bandjes van me hemd door te knippen die waren met een keer knippen door, daarna begon ze aan de onderkant te knippen tot bovenaan, daar ging ook me hemd de prullenbak in. Alleen me boxershort moest nog stuk ze vond het leuk om eerst me penis vrij te knippen want die was namelijk stijf geworden, ze trok er een paar keer aan, dat was lekker, maar toen knipte ze me boxershort verder stuk, ik lach daar naakt en ik wist dat ik zo geknipt ga worden. Dus ik ging van me zelf uit op de kappers stoel zitten. Verona pakte de riem die ging om me middel heen, me handen werden aan de leuning vast gemaakt en me enkels aan de stoel potten.

Ze pakte de ladysafe en begon me schaamharen te scheren het kietelde een beetje, met bosje haar te gelijk vielen die op de grond naar een paar min had ik nog ligt schaamhaar, toen keek ik naar de grond daar lagen ze maar ik wist dat ik nog lang niet kaal genoeg was.

Me schaamstreek werd goed ingeschuimd met scheerzeep, ze pakte het mesje en begon te scheren in een mum van tijd was ik kaal, alleen op me kont zat nog schaamhaar maar ik weet natuurlijk dat, er zo straks ook af is.

Daarna begon ze me rond me tepels te scheren meer borst haar heb ik niet, daarna moest me oksel haar er aan geloven want baby’s hebben daar geen haar, me oksel haren waren er ook in een mum van tijd weg.

Verona begon toen met scheren van me arm haren, naar 10 min was de ene arm mij zo glad als een aal, ongeveer 10 min later was me tweede arm zo glad als een aal, daarna gebeurde hetzelfde met beide bennen. Toen wisten ze beiden niet wat ze met me hoofd haren gaan doen, ze dachten lang na omdat al vrij kort haar had, maar had zelf wel een gedachten wat er gaat gebeuren, dat gaat ook gebeuren. Wij hebben nagedacht Ronald we kunnen geen baby kapsel van je haren maken maar, het is bij baby’s ook wel is eens dat ze geen haar hebben op hun hoofd, dus ze begonnen eerst van de achterkant al me haar weg te scheren daarna van me zijkant, toen de andere zijn kant, ik begon spontaan te huilen maar ik wist dat ik gewoon een slaaf ben en daar was ik mee akkoord gegaan, ze gingen gewoon door met het scheren ik kon gewoon niets doen want ik zat vast, schreeuwen enz hoorde toch niemand, ik keek daarna in de spiegel, ik zag er wel echt uit als een volwassen baby daar was ik toch heel blij mee.

Toch was ik en de rest nog niet tevreden omdat er nog stoppeltje over waren gebleven, de scheerschuim bus werd weer gepakt en me hoofd werd er mee ingesmeerd, daarna werd er geschoren, naar 10 min was het klaar, we waren dik tevreden nu. Toen werd ik los gemaakt en ik keek op de grond, ik had niet verwacht dat er zoveel haren op lichaam hebben gezeten.

Ik ging toen netjes met me buik op de commode liggen, de schaamharen op de kont waren er zo af, daarna ging ook bij mij de waterslang in de kont, het was eerst wel een lekker gevoel maar toen de kraan open ging voelde ik de pijn en dat me blaas vol liep, toen haalden ze de slang eruit en ik kreeg een bitplug in, toen mocht ik snel naar de wc gaan, in een mum van tijd was me blaas leeg, daarna moest ik weer op de commode en werd me kont gecontroleerd en die was hellemaal schoon, toen werd ik omgedraaid daarna werden me billen penis met zalf ingesmeerd. En ik werd gepoederd met talkpoeder!

Ik wist nu dat ik een luier om kreeg. Verona pakte een tena luier ik moest een bruggetje maken dat deed ik ook meteen, ik dacht bij me zelf dit is lang gelden dat ik geluierd werd door een vrouw, toen werd de luier onder me kont gelegd en ik voelde de zachte luier en die werd meteen dicht geplakt.

Daarna kreeg ik me blauw transparante plastic broek aan, daar deed ze me mijn rompertje aan, daarna kreeg ik ook een 4 care pyjama met voeten aan dat vond ik geweldig zitten.
Hoofdstuk 6 - De rondleiding

Ik moest opstaan en op de stoel gaan zitten die naast Marleen stond, ze maken te een foto van ons beiden. Toen werd er verteld dan we zo een rondleiding krijgen. We kregen beiden slippers aan want we mochten niet rond lopen zonder schoeisel want anders sleet de 4-care pyjama te snel, in de woonkamer en in onze slaap kamers hoefden we geen slippers aan maar mag wel.

Eerst gingen we naar de woonkamer, we moesten door lopen tot de keuken daar gingen we aan tafel zitten, tot onze verbazing had Frits pannenkoeken gebakken die mochten we eerst op eten, we moesten ook jogie drinken, maar Frits had daar een van andere goedje in gedaan, ik zei tegen Marleen wat zou dat zijn, dat zien we van zelf oké. 5 min later moest ik en Marleen naar de wc, maar we hadden niets voor niets een luier om dus schijten we beiden de luier goed vol, ook lied ik me plas ontspannen lopen, ik en Marleen wisten dus dat het goedje laxeermiddel was geweest. We moesten na het eten nog een tijdje blijven zitten maar dat was niet erg want er was een leuk programma op de buis, een half uur later werden we beiden verschoond, we liepen meer naar de badkamer daar ging ik dit keer maar als eerste op de commode liggen, eerst moest ik gaan zitten op de commode Verona deed dit rits achter op me rug open, werd de 4-care pyjama van beide schouders gehaald.

Daarna moest ik weer op de commode liggen, Verona trok de pyjama verder naar beneden, daarna trok ze het plastic broekje naar beneden. Ze maakte de luier open, het stonk natuurlijk enorm ze vouwde de luier dicht en deed hem in de luieremmer. Ze maken me billen, ballen en penis goed schoon daarna werd ik weer in gezalfd, weer werd ik in de talkpoeder gezet, ik maakte een bruggetje, ze schoof een nieuwe tena luier onder me, ik plofte neer en ze plakte de luier dicht. Ze controleerde de luier of die goed afsloot want je kunt niet hebben dat hij gaat lekken. Ze trok de plastic broek weer over de luier heen die controleerde ze ook. Ik ging weer zitten en ze deed de pyjama weer goed en sloot de rits.

Nu was Marleen aan de beurt, zij had de luier ongeveer net zo vol als ik. Verona was zo klaar met Marleen!

We deden beiden weer de slippers aan, we kregen nu een rondleiding door het helle huis heen, er waren heel veel kamers, zelfs was er een binnen zwembad aanwezig, ook een kamer met allemaal Sm spullen. Er waren 4 grote slaapkamers, de grootste kamer was een kamer met een groot volwassen bed maar er zaten wel spijlen omheen, de kamer van Frits en Verona was ongeveer net zo groot maar als een normaal 2persoons bed.

De 2 andere kamers waren een stuk kleiner de ene kamer was echt een jongens kamer waar ik vannacht moet gaan slapen en de andere kamer was een meiden kamer, daar zal Marleen plaats gaan nemen. Ik vroeg waarom is er een kamer met een extra groot kinderbed, dat is voor stelletje die beiden luiers dragen. Marleen zij misschien mogen wij daar in de toekomst gaan liggen, ik begon te blozen, misschien wel als dat mag. Verona en Frits zeiden beiden in koor als jullie dat graag willen mag dat hoor maar niet meteen de eerste nacht. Omdat het huis enorm groot was waren er 6 wc, 3 daar van bevatte een commode.

En er waren 2 badkamers in beiden waren commodes en een douche cel, ook bij beiden een bad. We gingen ook nog even de tuin in die was wel 6 hectare groot, er was een groot buiten zwembad, sommigen plaatsen hebben niet eens zon groot buiten zwembad als daar, ook was er een sauna aanwezig. En er was ook een grote speeltuin. We gingen daarna binnen. Het was 10 uur avonds we hebben mochten nog kijken tot 12 uur. We kregen ook wat te drinken met wat te knabbelen erbij. Het werd al vrij snel 12 uur omdat het zo gezellig was. Ze vroegen of we al een volle luier hadden maar we hadden beiden nog een droge luier, we moesten met Frits mee naar de badkamer daar mochten wij niet zelf de tanden poetsen maar dat deed Frits, we vroegen waarom mogen we dat zelf niet doen, baby’s kunnen zelf hun tanden niet poetsen, oké je hebt hellemaal gelijk, naar 10 min waren we beiden gereed om naar bed te gaan eerst brachten we samen Marleen naar bed Frits deed het hekje van het bed los.

Marleen kroop in bed ik mocht haar een kus geven, die kus duurde wel vrij lang want Marleen begonnen me te tongen en ik deed lekker mee, zon 5 min hebben we dat gedaan, Frits en Verona gaven haar een kusje op haar wang.

Daarna moest ik mee lopen en kwam op me kamer, ook deed Frits voor mij het hekje open, ik kroop toen ook onder de dekens, Frits deed het hekje dicht en draaide hem op slot, ik vroeg waarom doe je er een slot erop, nou dan val je niet uit je bedje en kan je niet stout zijn, hoezo niet stout zijn, bijvoorbeeld als je nodig een plas moet dan moet je het dus laten lopen in je luier, niet stiekem naar de wc gaan, tenslotte kreeg ik ook een kus op de wang van Frits en Verona, slaap lekker tot morgen, de lamp ging uit en ik viel al snel in slaap.

Wordt vervolgt!
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
1 Re: DE DROOM KWAM UIT by speedyfellow
hoe heet het ferfolg


2 Re: DE DROOM KWAM UIT by jhonny11
GOED VERHAAL:D:D!!!
Ik hoop op een vervolg:D!!
Ga zo door:D!!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
K Droom of werkelijkheid? 16+ Verhalen 75
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
robinmadoura Droom Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Luierliefhebber Brent een droom van een luier gevonden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
S Ben jij mijn droom partner ? Contact advertenties 7
C Verhaal Klaar van droom naar werkelijkheid V 17
Rubenluier Droom jij wel eens over luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
Johnathan Droom #112 16+ Board 3
K Droom Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
stuiterbal De droom die uitkomt D 11
L Droom van vannacht. Pub 7
adidaslover Droom Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
babyboy-nr1 Droom je van een luierverversing door een nanny ? Pub 1
T de droom D 6
D wat is jouw droom luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
D de droom van Frank komt uit 16+ Verhalen 0
scenekid Vage droom...reden tot luierliefde? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
diaper-lover2 rare droom Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
babyfabiola De droom D 4
DL_Michel Peter's droom P 0
DL_Michel Verhaal Klaar Droom ervaring D 2
R Rare droom gehad vannacht Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
Nickje1986 Wat ik tegen kwam op Fb ( ter info) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
DLY85 Hoe ik als DL uit de kast kwam.. Pub 7
Little Endy Dronken worden van een flesje? Pub 28
klein Iets wat op kwam Algemeen 4
Little Endy Verhaal Klaar Hoe ik erachter kwam (short) H 4
A hoe kwam jij aan je eerste luiers Tiener Baby's / Luierliefhebbers 12
pinokio hoe pinokio in de luiers kwam H 10
Roofertje groetjes uit limburg Voorstellen 15
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Lovelife dl Iemand uit de streek van Waregem ? Contact advertenties 6
S Daddy uit regio Antwerpen Voorstellen 2
Luierliefhebber Brent Zitten er leden op dit forum uit of in de buurt van lommel, Belgisch Limburg? Contact advertenties 33
P Luier liefhebber uit Ermelo: Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
P Uit het leven gegrepen U 47
M Het komt uit het niets H 1
T Ik nodig je graag uit! Contact advertenties 13
Little ABC123 Hallo ik ben... uit Dronten Voorstellen 9
V Hoe ziet een luierdate/afspraakje er uit (+\- 22 jaar) 16+ Board 17
J Penis ontsnapt uit peniskooi 16+ Board 22
R Roos komt uit de doos :) Voorstellen 68
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Pamperslove Wie wil pampers uit Friesland Contact advertenties 14
L Mensen uit Mechelen? (Antwerpen?) Contact advertenties 14
D Wie komt er uit Leeuwarden? Contact advertenties 12
P opnieuw voorstellen, 25 jarige DL uit Groningen Contact advertenties 15
D Mensen uit Friesland Contact advertenties 16
Similar threads


















































Bovenaan