het Verhaal van oom Paul

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 33,3%
  • 9

    Stemmen: 1 33,3%
  • 10

    Stemmen: 1 33,3%

  • Totaal stemmers
    3

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Patricia


,, Mag ik u iets vragen oom ” Ik nipte van mijn cognac en liet de geur en de smaak langzaam door mijn neus en mond rollen. Ik wist dat Claudia nu iets héél serieus wilde vragen, omdat Claudia altijd zo met de vraagstelling kwam als ze iets serieus aan de orde wilde brengen.


Claudia en ik waren twee handen op één buik en we hadden elkaar lief met iedere vezel die in ons zat. Ze was mijn twintigjarige nicht en enige bloedverwant en vanaf haar tweede jaar was ze al bij me omdat haar vader en moeder, mijn enige broer en schoonzuster een dodelijk verkeersongeluk hadden gekregen. Lang heb ik om haar voogdijschap moeten vechten maar nadat ik had besloten om ook een kindermeisje voor haar in dienst te nemen werd mij de voogdij gegeven.

In de veronderstelling dat ze voor haar werk nog in Zuid-Amerika was, was de verrassing des te groter dat vanavond koffie met cognac klaar stond toen ik onder de douche vandaan kwam. Ik had een lange vermoeiende dag achter de rug maar na het douchen en Claudia die weer terug was, was er van die vermoeidheid weinig meer te merken. ,, Ja natuurlijk mag je me iets vragen, dat mag je altijd.” Ik nam een teugje van mijn Cognacje en ze vroeg ,, Plast u al lang in bed oom? ”

Ik weet niet hoe maar de cognac kwam in mijn luchtpijp terecht en ik kon terstond geen lucht meer krijgen. Claudia spong op van de bank en gooide mijn armen omhoog en trok mijn schouderbladen naar achteren. Ik kreeg het benauwder en benauwder en eindelijk maar wat is tijd, kon ik met het allerlaatste beetje wat er nog in me zat een beetje lucht happen en kwam ik eindelijk weer een beetje tot mijn positieve.

,, Wil je dit nooit meer doen, ik ga zowat de pijp uit met die vragen van jou.” zei ik me nog niet echt happy voelend. Claudia was ook duidelijk geschrokken en zei dat ze de vraag niet gesteld zou hebben als ze dit van tevoren geweten had. ,, Het geeft niet dat je de vraag stelde maar ik was er niet op voorbereid en daarom schrok ik dat je hem stelde maar hoe weet je dat eigenlijk? ” Claudia die nog steeds geschrokken bleek zei dat ik er niet over hoefde te praten als ik dat niet wilde.

Ik nam een slokje koffie en langzaam kwam ik wat beter in mijn vel te zitten en wist dat dit het begin van een lange avond zou worden.

Claudia die nu ook zag dat het weer wat beter met me ging vroeg nu waarom ik dit nooit aan haar verteld had, omdat we zoals zij zei, nooit geheimen voor elkaar hadden gehad en ze vroeg zich nu de hele dag al af of ik haar op dit gebied niet vertrouwde. Ze had zich dit echt de hele dag aflopen vragen en vond het niet eerlijk naar haar toe. Op de vraag hoe ze dat wist gaf ze me een antwoord op mijn onnozelheid.

,, ik was vanmorgen al vroeg geland en wilde U verrassen omdat u niet wist dat ik in Nederland was ” . ,, Maar helaas was u al weg toen ik aankwam ”. ,, Ik zou naar huis maar moest nog even naar de wc ”. ,, Ik vond uw natte lakens, drijfnatte luier en plastic broek op de grond en begreep dat u hals over kop de deur uit gegaan bent”. ,, Ik was met stomheid geslagen dat ik die natte spullen op de grond zag liggen”. ,, In de slaapkamer zag ik het bedzeiltje op uw bed en in de linnenkast die nog openstond zag ik een stapel plasticbroeken en luiers liggen”. ,, Ik begreep dat dit niet ging om een toevallig ongelukje.”

,,Ik had medelijden met u en tegelijk was ik boos, omdat u mij dit nooit verteld heeft”.

,, Medelijden omdat het me erg lijkt als je in je bed plast”. ,, En boos omdat u mij dit nooit verteld heeft en dit voelt bij mij als niet vertrouwd worden terwijl we elkaar op alle gebieden elkaar altijd alles verteld hebben en we ook overal over konden praten omdat er nergens een taboe op rustte”.

Ik dronk mijn koffie op en was even stil omdat ik in gedachten wegzonk. Natuurlijk was ik zelf oorzaak van de ontdekking van mijn enige geheim voor Claudia. Geen moment had ik aan Claudia gedacht die zat in Zuid-Amerika en zou voorlopig nog niet terug komen.




Vanmorgen was ik drijfnat wakker geworden iets dat door de luiers en de plasticbroek niet vaak voorkomt maar goed daarvoor ligt er een bedzeiltje op je bed dat als het eens mis gaat je matras niet onder de urinekringen komt. Omdat ik me verslapen had, had Ik had mijn natte bedden goed in de douche gelegd en zou dit vanavond wel opruimen. Toen ik vanavond thuis kwam had ik niet meer aan het natte beddengoed gedacht en ben gaan douchen. Na de douche rook ik de verse koffie en de cognac en wist dat Claudia er was.



Gek van vreugde begroetten we elkaar, spraken over haar project, mijn project en dronken gezellig onze koffie met. Totdat de vraag van Claudia zowat een eind aan mijn leven maakte of eigenlijk de cognac. Ik was nog steeds stil omdat ik eigenlijk niet goed wist waar ik beginnen moest. Weer zei Claudia dat ik er niet over hoefde te praten als ik niet wilde.

Hoewel ik nog steeds niets zei wist Claudia dat ik er wel over zou beginnen en schonk nog eens bij.



,, Ja Claudia begon ik, ik plas al heel lang in bed ”, ,,Mijn hele leven al.” ,, Moest u daarom naar een kostschool oom? ” onderbrak Claudia me. ,, Ik weet het niet schat, echt niet,” gaf ik Claudia oprecht als antwoord. ,, Plaste mijn vader in bed?” was nu haar volgende vraag. ,, Nee, je vader plaste nooit in zijn bed, net als jij, jij ook niet want je was al droog toen je bij me in huis kwam en je hebt nooit een ongelukje gehad.” ,, Maar waarom u dan wel?” vroeg Claudia. ,, Ik denk dat ik je daar geen antwoord op kan geven Claudia die dingen gebeuren of je wilt of niet maar laat ik bij het begin beginnen.

Ik zie mezelf weer aan het handje van die vreemde lange meneer lopen. We lopen de inrit van het grote huis op. Er ligt een heel groot grasgazon in het midden en aan de zijkanten van het pad staan hoge rododendrons in bloei. Bij de deur blijven we staan onder een baldakijn. De meneer belt aan. Een zware bel dreunt door het huis. Het duurt even voor de grote deur open gaat. Ik weet niet meer wat die meneer zei , maar we moesten binnen komen. We werden ontvangen door de directrice waar me na de verwelkoming, de huisregels werden verteld. Even later werd ik opgehaald door een groepsleidster en naar de groep gebracht. Die meneer heb ik nooit meer gezien.

De groep zat aan tafel en aten worteltjes met vis een fijn welkom want ik hield niet van worteltjes. De groep had straf dit wist ik niet maar er werd niet gesproken aan tafel en niemand mocht van tafel dat wil zeggen dat er na een lange tijd steeds iemand van tafel mocht. Op een gegeven moment mocht ik ook van tafel naar de grote speelkamer. Daar maakte ik kennis met een paar kinderen die nieuwsgierig waren naar de nieuwkomer, zoals ik nieuwsgierig was waar ik terecht gekomen was.



Het duurde niet lang of er kwam een ouder meisje naar me toe, ze heette Willie. Ik heb haar maar één keer gezien. Ze zei dat ze mijn verzorgster was en dat ik met haar mee moest komen. We gingen naar boven naar de slaapkamers en ze wees me aan waar ik kwam te slapen. ,,Plas je nog wel eens in bed,” vroeg ze. Ik knikte ja, dan zal ik je ’s morgens wassen zei ze. Ze ging op een bed liggen en trok me boven op haar en ik moest haar kussen ze zei dat ze me lief vond. Zoals ik al zei ik heb haar nooit meer gezien.

In de linnenkamer kreeg ik later die dag linnengoed, twee handdoeken één voor boven één voor onder, twee dekens twee lakens en een steeklaken een molton en een bedzeiltje. Gelijk werd me geleerd hoe ik ‘s morgens voor het eten mijn bed af moest halen en over de stoel moest hangen die naast mijn bed stond en hoe ik na het eten mijn bed op moest maken. Waar ik mijn natte lakens en pyjama in moest doen als ik nat was en waar ik ‘morgens in bad moest als ik nat was.

Ook zou ik ’s avonds opgenomen worden om te plassen om ’s nachts droog te kunnen blijven.



Ik weet dat dit een rommelige periode in mijn leven was, had ik thuis nog wel eens een droge nacht nu was ik soms al nat als ik opgenomen werd en dan ’s morgens eveneens, dan werd ik gewassen en afgedroogd door een leidster en als ik dan later aan tafel kwam hoorde je zachtjes. Hé pissebed of zeiknest ik weet nog hoe klein je dit maakte. De leiding maakte nooit opmerkingen hierover het waren altijd kinderen uit de groep, zij vertelden het ook op school zo wisten de kinderen op school die bij je in de klas zaten ook heel snel dat je nog in bed plaste en pestte je er soms ook mee.


Claudia zat stil en ademloos te luisteren ik wist niet wat ze dacht terwijl ik weer een slok koffie en Cognac nam. Ik stak een sigaret op en inhaleerde diep ik genoot heel bewust van die trek terwijl mijn gedachten teruggingen naar mijn kindertijd. Nee zei ik tegen Claudia ik heb het er behoudens die pesterijen van pissebed en zeiknest niet slecht gehad al was ik toen heel onzeker.

,, wist mijn vader dat u in bed plaste?” vroeg Claudia. ,,Ja en hij heeft mij er nooit mee gepest ik denk eerder dat hij het rot voor me vond, maar we hebben hier nooit over gesproken.”



,, Je vader was de enige mens die echt onvoorwaardelijk van me hield en ik van hem zoals ik nu van jou hou.” Het was weer even stil en Claudia kwam bij me zitten ze had tranen in haar ogen.

Ik hield haar even vast maar zei niets. Ze maakte zich even later los en schonk ons nog een borrel in dat wil zeggen zij nam een bessen en ik kreeg mijn favoriete rum cola met een schijfje citroen.

Ze toostte op onze gezondheid en wachtte tot ik weer verder ging.


En zo kabbelde de tijd voort, ik bleef bedplassen ook toen ik ouder werd ging ik verder.

Op zekere dag werd ons verteld dat we gingen verhuizen naar een ander tehuis in dezelfde stad en alleen de oudere jongens gingen daarheen ik was inmiddels een jaar of negen en ik ging ook mee verhuizen. In het nieuwe huis hadden we wat meer vrijheid en ik had het daar redelijk goed naar mijn zin. We waren nu echt een jongenshuis maar zaten wel op een gewone gemengde school.

Doorgaans werd ik bevorderd naar een andere klas wegens bijzondere omstandigheden maar nooit om mijn leerprestaties.



Op een dag kregen we een nieuwe leidster juffrouw Anneke een lieve vrouw en ik kon met haar lezen en schrijven. Ik weet niet waarom maar voor mij was ze altijd bijzonder aardig knuffelde me af en toe en gaf me het gevoel dat er toch iemand was die van me hield, en toen gebeurde het. Op een mooie zomeravond lag ik in bed maar kon van de warmte de slaap niet direct vatten.

Juf Anneke ging piano spelen en wat typisch was, was dat ze met het zelfde timbre speelde als mijn

moeder jou oma en ze speelde ook vrijwel alle stukken die mijn moeder ook speelde.


Zo lag ik te luisteren en werd me bewust dat ik nat werd ik deed niets of misschien kon ik niets doen om de plas te onderbreken het liep maar door en ik werd me bewust van de warmte van mijn plas. Zo lag ik in mijn natte bed te luisteren en ik vond het evengoed een fijn gevoel. Vraag me niet hoe dat kon, ik weet het niet. Het pianospel hield op en even later kwam juf Anneke me opnemen om te plassen. Ik hield me slapende en ik voelde hoe ze met haar hand ik mijn kruis voelde of ik nog droog was.



Ze wekte me en zei dat ik even mee naar de douche moest omdat ik nat was. Ze hielp me met mijn natte pyjama uittrekken waste me van onderen en hielp me in een schone pyjama en hielp me met het bed verschonen en gooide zelfs de natte lakens weg. Daarna stopte ze me weer in en gaf me een fijne kus en zei nog dat het niet erg was dat ik nat was en ik voelde me voor het eerst een beetje blijer in mijn leven.



Op een kwade middag uit school werd ik weer eens gepest om mijn bedplassen en ik was kwaad en gefrustreerd en ik zat die jongen achterna om hem een pak op z’n falie te geven.

Juffrouw Anneke kwam wilde me tegenhouden ze pakte me beet en drukte me tegen haar aan maar ik in mijn boosheid rukte mezelf los door haar een harde klap op haar borsten te geven dit ging niet expres maar de klap kwam heel erg hard aan. Ik zag dat ik haar pijn had gedaan, ze had me los gelaten en ze ging naar binnen ik zag dat ze tranen in haar ogen had. Haar vader heeft haar die avond nog opgehaald en heb haar uiteraard nooit meer gezien. Dit voorvak heeft mij ook heel erg zeer gedaan.


Geen pianospel meer, niet meer gewassen en verschoond worden en niet meer geknuffeld , oh wat heb ik haar gemist en wat heb ik een spijt van mijn driftbui gehad. Maar als ik aan haar dacht liet ik mijn plas bewust lopen en dacht aan haar liefde en warmte en huilde me daarna vaak in slaap om later opgenomen te worden waarbij ik alles zelf moest doen. Zoals bed afhalen en opmaken. Zo is het begonnen dat er een element in sloop waarbij ik mijn bedplassen niet meer zo erg vond.



Ik was dertien jaar toen de eerste seksuele gevoelens erbij kwamen en ik me voor het eerst zelf bevredigde. Eerst dacht ik dat ik heel iets slechts deed maar het lekkere gevoel won het van de angst. Zo werden bedplassen en de zelfbevrediging een deel van mijn zijn, waaruit ik warmte putte.

Alle wat met plassen te maken had wond me op. De plaskringen in mijn laken als ik mijn bed een keer niet verschoond had. De geur van de opgedroogde urine Het zeiltje als wond me op en leidde tot erg veel zelfbevrediging.

Zoals je weet verongelukten onze ouders toen ik veertien was. Het eerste wat jouw vader deed was mij uit dat kindertehuis halen en begon zijn liefdevolle opvoeding aan mij.



Ik kreeg mijn bed met een zeiltje en een kast vol lakens, handdoeken( want grotere luiers had je toen nog niet) en plastic broekjes in mijn maat, die had ik nog nooit gezien maar je vader raadde me aan om ze te gebruiken omdat het bed dan droger bleef. Ik deed dan een handdoek in mijn onderbroek en daaroverheen een plasticbroekje en meestal bleef mijn bed wel droog als ik nat was.

Ook de plasticbroeken wonden me seksueel op en hoewel er nu een nieuw leven op me stond te wachten bleef het bedplassen en de opwinding een deel van mezelf. Deels bewust deels onbewust en ik ben er nooit afgekomen. De lakens nat of droog gaan naar de wasserij evenals de rest van mijn kleding.



,, Hebt u hierover wel eens met mijn vader gesproken,” vroeg Claudia die tot op heden alleen maar geluisterd had. ,, Ja zeker maar je vader vond dat, dit gevoelens waren die bij mij hoorden en dat het aan mezelf was wat ik er mee deed.” ,, We hadden allemaal onze gevoelen en hadden het recht om die op onze eigen manier te beleven, was zijn standpunt. maar als ik er professionele hulp bij wilde hebben kon ik dat zelf regelen.” ,, Hij wist bijna zeker dat de oorzaak lag in liefdeloosheid en het gebrek aan moederliefde. “,, De hulp waar je vader het over had heb ik nooit gehaald omdat ik het best vond zo, maar me ook schaamde voor een ander om mijn gevoelens onder woorden te brengen.”


,,Goh, wat een verhaal zeg.” Ze schonk nog eens in. ,, Ik weet niet wat ik me hierbij voor moet stellen. ,, Het is ook niet voor te stellen schat het overkomt je, je kiest er niet voor.” ,, maar waarom heeft u dit nooit aan mij verteld?” vroeg Claudia. ,, Vertouwde u me niet? ”

Ik was weer even stil en nam een slok en stak nog een sigaret op en vervolgde.

,, Je bent nu twintig jaar schat terwijl je met je tweede jaar al zindelijk bij me kwam . Je had zelfs nooit een ongelukje ook niet als je veel gedronken had.” ,, Toen was je te jong om het je te vertellen omdat je het nog niet kon begrijpen en later tja dan zit er toch een gevoel van schaamte al kun je het niet helpen en wat begrijp je en wat niet.” ,, je kent me en je weet dat ik je voor tweehonderd procent vertrouw. “ ,, Maar wanneer zou ik je dit moeten vertellen omdat je toch een groot deel niet zou begrijpen.” ,, Al zou ik het je willen vertellen dan nog durfde ik het je niet te vertellen ,” ,, Om reden van al die ongewone gevoelens waarvoor ik me naar een ander voor schaam.”

,, Al die tijd tot nu heb ik het verborgen weten te houden en als je nog in Zuid-Amerika had gezeten had je het nog niet geweten.”



Claudia kwam dicht bij me zitten en gaf me een kus en zei ,, Wat heb jij het moeilijk gehad in je jonge leven en dat ik daar nooit iets van gemerkt heb vind ik heel bijzonder van je”. Ik kan me nu wel voorstellen waarom je me dit nooit verteld heb maar ik ben wel blij dat ik dit nu weet.” Goh.”zei ze nog eens. ,, Wat een verhaal.” ,, Bent u daarom nooit getrouwd?” wilde Claudia nog weten. ,, Na driekeer een teleurstelling te hebben gehad nadat ze het wisten van mijn bedplassen, over de rest hadden we het nog niet gehad, was de verkering zo over.” ,, Ik wilde me dit verdriet verder gewoon besparen.” ,, Arme oom.” zei Claudia en bleef verder zwijgen. We dronken onze glazen leeg en ik keek eens op de klok. ,, Nog een afzakkertje en dan gaan we slapen.” zei ik en vulde de glazen nog eens bij.


Claudia was de kamer uitgegaan en Ik dacht na over mijn verhaal dat was alweer dertig

Jaar geleden maar het stond me nog haarscherp voor de geest. Typisch dacht ik, dat tijd wel de wonden heelt maar dat de geest niets vergeet. De scherpe randjes gaan eraf maar als ik aan Juffrouw Anneke denk dan doet het nog steeds wat pijn. Wat zou er van haar geworden zijn. Een lieve juffrouw nog vol goede ambities en dan een klap van een driftige knul en je kunt het niet meer opbrengen.

Ja hoe loopt het in het leven en wat heb ik mezelf ermee tekort gedaan.


Claudia kwam binnen en had haar al klaar gemaakt voor de nacht en had haar duster al aangetrokken. Ze kwam even lekker dicht tegen me aan zitten. Ik dacht iets bekends te horen kraken maar ze nam het woord zodat ik er verder geen aandacht aanbesteedde. ,, Ik ben blij dat ik het nu weet en dat u mij in vertouwen heeft genomen.” ,, Ik wil toch eens weten hoe dat voelt nat wakker worden.”

Dat was Claudia, alles in de praktijk willen toetsen weer kraakte het toen Claudia ging verzitten.

,, Heb je een luier en een plastic broek aangedaan?” vroeg ik verbaast ,, Ja ,” zei ze ik wil het ook eens voelen en vannacht kom ik bij je slapen.”


Ik wist dat ik hier niets tegenin hoefde te brengen vannacht of morgen zou ze nat wakker worden of bewust plassen daar kon ik haar niet vanaf brengen dus besloot ik om hier verder geen energie in te stoppen. We dronken ons laatste glas leeg en ook ik ging me klaar maken voor de nacht met mijn luier en plastic broek. ,, Oh, ja morgen hoef je niet naar je werk, dat heb ik al geregeld.” Daar was ik wel blij mee en even later schoof Claudia bij me in bed”, ,, Ze excuseerde zich dat ik een bedzeiltje gebruikte maar zij die vannacht misschien ook nodig had.



Ik kon er niets aan doen maar mijn hand ging even naar haar plastic broek en ik voelde dat het er niet een van mezelf was maar het voelde wel lekker en ik besloot voor ik nog meer opgewonden zou raken maar snel te gaan slapen. Maar dat wilde natuurlijk niet lukken met je nichtje in een plastic broekje naast je. En even later liep het eerste vocht mijn luier al in.



Ik moet toch in slaap gevallen zijn want ik hoorde Claudia zeggen dat ik me moest verschonen. Ik werd langzaam wakker en zag Claudia in haar plastic broekje naast me staan terwijl mijn luier en plasticbroek doorlekte en het bed was ook al nat aan het worden. Ik ging naar de douche en verschoonde mezelf. Claudia was nog niet nat maar was door mij nat aan het worden en dat wilde ze niet. Even later lagen we weer in bed en sliepen allebei vrij snel.

Ik voelde de hand van Claudia in mijn kruis en ze zei dat ik alweer nat was maar nu lekte ik niet door.


Claudia was nog droog en al moest ze nu wel plassen ze kon het niet in haar luier. Ze vroeg me hoe ik dat deed als ik het expres in bed deed. Ik liet haar op haar rug liggen en maakte haar luier iets losser zodat ze iets meer vrijheid had. Ik zei haar, haar benen iets te spreiden.

Nu liet ik haar iets dieper inademen terwijl ze moest proberen zich te ontspannen. Ik legde mijn hand op haar kruis en zei haar het aan mij te geven. Eerst wilde het helemaal niet lukken maar toen ging haar plas beetje voor beetje haar luier in en voelde ik haar luier warm worden en opbollen. Zelf onderging Claudia haar plassen als een verlossing van een enorme druk maar voelde daar verder niets bij.

Aan de stroom leek geen einde te komen en het duurde niet lang of ook Claudia haar luier begon te lekken terwijl de plasstroom nog steeds aanhield. Ze probeerde de warmte van haar plas te voelen maar ze voelde niets. Ze bleef liggen terwijl het bed natter en natter werd en terwijl mij dit meer deed als opwinden deed het Claudia niets. Haar hand ging naar mijn kruis en ze voelde mijn natte luier en daar voelde ze meerbij als bij haar zelf ze wist hoe ze me door aan te raken kon stimuleren en even later had ik een geweldig fijn orgasme. ,, Dit is voor je eerlijkheid,” zei ze.

Even later ruimden we samen de natte rommel op en gingen lekker aan het ontbijt dat we ook samen klaarmaakten. ,, Ik begrijp niet dat je in bed kan plassen zonder dat je daar iets van voelt,” zei ze. ,, en verder heb ik er ook helemaal geen gevoel bij niet warm niet koud niets van dat alles.” ,, Jij hebt een gelukkige jeugd gehad bij mij grapte ik.” ,, Ja ik heb geboft met een oom als u en ik beloof u dat ik hier nooit met iemand over zal spreken.” ,, U, bent de enige die ik ken met dit probleem maar nogmaals dit zal eeuwig tussen ons blijven. ,, Van één kant vind ik het jammer dat ik het niet kan voelen ik weet nu niet wat u voelt en dat had ik graag gewild.”

,, Je bent een schat, dat ben je altijd al geweest en dat zul je altijd wel blijven en ik hoop dat je altijd bij me zult blijven Claudia.” Ik pakte haar beet en kuste haar en zei ,, ik hou van je.” Ik hou ook van u oom en ze vleide haar kopje tegen mijn schouder. ,, Wat is dit fijn oom, dit zou eeuwig moeten duren.”en zo stonden we nog even ieder met zijn eigen gedachten.

Een paar dagen later vertrouwde Claudia dat een plasticbroekje op haar blote lichaam haar wel een reactie gaf die ze niet verwachtte en ook het rubber van het bedzeiltje gaven haar een kick.

Ook met het plassen was ze nog even doorgegaan maar daar kon ze echt geen vreugde in ontdekken.

Ze kon nu veel beter mijn gevoelens begrijpen en ik was er zeker van dat dit tussen ons bleef.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 11
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! L 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
P Marije's verhaal M 222
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
A Emma's Verhaal E 104
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
slaaf.johannes het verhaal van radiotijger V 10
sissy_Mady verhaal Anja's Probleem VVV 0
A Nova's verhaal N 12
friendly Poll nieuw verhaal 16+ Verhalen 7
Similar threads


















































Bovenaan