Mijn verhaal

B

ben

Guest
Gisteren moest ik er weer aan denken en we maakten ons klaar om naar Schiphol te gaan en daar lag ik weer en me moeder zij nog das een tijd geleden maar zo ervaren als ze was had ik de luier binnen no time aan. Ik ben doodsbang om te vliegen en het was denk ik maar de beste oplossing. Ik ben nu 14 jaar en heb al lang geen luier meer gezien op wat enkele keer na. Toen ik 7 was ben ik weer veel gaan bedplassen zodat ik weer een luier aan moest maar gelukkig gaat dat nu sinds 2 jaar goed en hoef geen luier meer aan. We gaan naar Amerika en moest denken aan onze eerder trip naar Amerika toen ik 10 was

Me verhaal van 4 jaar geleden.:

Het ging echt niet goed bij ons thuis en me ouder lagen in een scheiding. Dus ik en me Zus (toen 12 jaar) gingen voor de zomer naar Amerika om daar bij mijn familie te zijn (oma, tante, oom en hun twee kinderen) Hier in Nederland was het thuis niet te trekken en me bedplassen maakten dat niet makkelijk. Ik heb zelfs een week voor dat we vertrokken 24/7 in een luier rond lopen omdat me vader het niet trok dat ik nog in bed plaste.

Vandaag vertrokken we en mijn zus was enorm zenuwachtig (ik ook voor het vliegen) we zouden vliegen met begeleiding en er zou rekening worden gehouden met mij inzake het dragen van een luier en ze hadden aangeven dat veel kinderen nog een luier aan moesten voor ze gingen vliegen en er werd gekozen om pas voor de vlucht een luier aan te doen. Maar me zus vond dat maar niets hoewel ze was altijd wel erg betrokken bij me was. Dacht ze altijd dat ze de baas was en hoe stom ook kreeg ze haar gelijk en ik moest al een luier aan voordat we naar Schiphol gingen.

Maar we stonden al klaar voor vertrek me moeder pakte snel een luier en in werd naar de bank gedreven waar ik moest gaan liggen en zo gezegd als gedaan werd me rok omhoog gedaan en ze trok me onderbroek uit over me sandalen en kreeg een luier aan. Normaal gezien droeg ik overdag een luierbroekje (als ik overdag een luier aan moest). Maar nu kreeg ik de luier aan die ik 's nachts aan had omdat deze minder zou lekken. In bed was het prima, het was een vrij grote luier en ik lag altijd in bed met me benen wijdt zodat ik deze niet kon voelen. Maar nu bij het opstaan (ja ik wist het wel) maar oef de luier was wel duidelijk te voelen bij elke stap en krakten hij behoorlijk en daarnaast had ik gehoopt gewoon een luierbroekje te dragen naar Amerika maar voordat ik er wat over wou zeggen zag ik me vader al zenuwachtig te wachten omdat we moesten vertrekken.

Ik trok het niet meer onze begeleiding was er wel erg aardig maar vragen of ik naar de wc kon of ze kon helpen met de luier kreeg ik er niet uit. we hadden wel een fijne tijd gehad op het vliegveld maar voor het instappen vroeg ze of ik nog naar de wc moest pfff ja maar een half uur geleden :O( ze tilde me rok op en zag dat in een tena luier aanhad en zij yo die zie we meestal bij jonge kinderen ja heu. Ze maakte de plakkers los en rol snel de luier op en ik ging naar de wc (hoorde me zus nog zeggen maar goed dat ik gevraag had dat ze nog een luier aan moest grrrrr) Toen ik klaar was zij ze nou laten we een rustig plekje zoeken en ik keek om me heen en het was echt druk en me zus zij meteen ik ga niet met haar de vliegtuig in als ze geen luier aan heeft. De begeleiding had gelukkig geregeld dat wij als laatste konden in stappen en kreeg een nieuwe luier aan toen het wat rustiger werd.

De vlucht ging goed (zeg ik nu, vliegen is niet me ding) halverwege heb ik een luier broekje aangedaan en bij aankomst werden we echt goed ontvangen. Onze begeleiding daar had verzorgd dat we ons moesten begeven in de vip gedeelte tot dat we klaar waren met de pas controle. Me zus en ik hebben lekker gedoucht en gegeten en ik heb me daarna begeven tot de spelcomputer daar. Me tante was eindelijk doorgelaten om ons op te halen en ik kreeg van me begeleider voor vertrek nog een luier aan, maar gelukkig wel apart van iedereen.

Gelukkig me nichtje droeg ook nog een luier (7jaar)

Na het ophalen van de koffers kwamen we bij hun SUV aan als ik het goed zeg (een grote auto) Me tante spraak gelukkig Nederlands want we hadden alleen nog maar Engels gehoord (op de begeleiding na op het vliegveld) Het was de eerste keer dat ik me nichtje zag Ze was erg aardig en het viel me op dat ze onder haar badpak een ook luier aanhad. Ik zelf zou ik dat echt nooit doen. Het was verder wel een hele beschrijden luier en ik zag het eigenlijk pas toen ze van me weg liep dat de sluiting van de luier bij een kant van der benen naar buiten stak.
Bij de auto aangekomen zag ik me nichtje in haar autozitje gaan zitten en dat was echt een enorm autozitje zeg. Het was een soort van half matras over de bank maar dan met 5 punts gordel in het midden. Hihi ik moest eigenlijk wel lachen en me nichtje zag dat en zij wat in Engels. Mijn zus begon meteen in haar alle beste Engels te zeggen (wat eigenlijk Nederlands was) dat ik ook in een autozitje zat thuis maar ik maakten ervan dat het eigenlijk een zitverhoging was. (ik kon beter Engels dan me zus :eek:) Me nichtje zat op de achterst bank en omdat er nog een zitje naast zat ging op de bank ervoor zitten.

Me tante was ondertussen terug gekomen en me zus zat al voorin. Me tante zij nee jonge dame kinderen mogen niet voor in en ze liep naar achter waar ze aan het tweede zitje ging sleutelen. Ik snapte er niets van maar was ondertussen uit de auto gestapt en me tante zij dat ik in het zitje naast me nichtje moest gaan zitten maar deze was gelukkig te klein maar ze trok de achterkant om hoog en probeerde het opnieuw. Zo je moet wel je rok uitdoen want anders kan ik je niet vast maken. Ik liep meteen rood aan want ik daar alleen maar een luier onder aan en me tante zag dat maar zij er niets van. Ik ging opnieuw zitten en me tante haalde de gordel over me armen en trok de gordel tussen me benen omhoog en klikte alles vast in het midden. Zo zit je goed en ik zij dat de luier wel een beetje in de weg zat ze voel aan de luier en zij nou gelukkig dat ie droog is en maakte de boven clips vast en trok de gordel aan zodat de harness straks zat. Zo nu kunnen we gaan en me zus maakte nog een foto van mij en me nichtje op de achterbank en zij hebben hier wel grote autozitje zeg.

Ik schok wakker en zag dat we waren aankomen bij het huis en oef wat was ik moe en me zus ook. Ik probeerde uit me zitje te komen maar dat lukte me niet me zus en me nichtje waren al het huis binnen gestormd Me tante maakte me los en ze zag dat de luier nat was en zij ben je niet wat oud om in je broek te plassen. Ik trok snel me rok aan en ging het huis bekijken. Me nichtje liet haar kamer zien en die was echt groot en ze had gewoon haar eigen badkamer. Me tante was tevens naar haar kamer gekomen en was een beetje boos en zij dames jullie hebben dus allebei in jullie broek geplast en me nichtje kreeg daarop flink op haar donder. Me tante ontdeed ons beide van onze luier en kleden ons snel weer aan omdat we naar oma gingen.

Mijn oma had echt een onwijs gaaf huis, haar tuin eindigde aan het strand. Toen we aankwamen was iedereen was zou blij ons te zien en kregen van alles en me oma was ook erg lief tegen ons. Hoe moe ik ook was het was echt een leuke dag tot aan de avond en ik een paar keer al in slaap dreigde te vallen tijdens het eten. Ik kan het me nog goed herinneren ik lag naast oma en me tante zij dat ik het beste wakker kon blijven omdat je anders niet zou wennen aan het tijdverschil maar ik zij ik ben echt moe maar goed ik deed me best. We zaten met een man of 15 aan tafel buiten maar goed zo groot alles is in Amerika had ik de ruimte om liggend in slaap te vallen naast me oma. Halverwege me slaap merkten in dat me tante me sandalen los maakten en me benen op de kussen legde en vervolgens om hoog deed om me onderbroek uit te trekken. Ik was meteen wakker en me tante zij dat het ook wel een lange dag was geweest. Ik keek om me heen en mensen zaten gewoon door te eten maar ik zag wel een paar kinderen moesten lachen. Voordat me tante de luier uitvouwde op de bank zij ik nog dat ik wel genoeg had geslapen maar dat helpte niets en ze hielt me enkels omhoog. Pff dat duurde echt eeuwigheid en toen ze me benen naar beneden deed en me luier tussen me benen deed zag ik haar nog wat stoeien met de plakstrips. Zo zij ze en ik ging snel overeen zitten en deed me jurk over de luier en begon weer wat te eten of er niets was gebeurd (maar van binnen schramde ik dood)

Groetjes Femke
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 11
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! L 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
P Marije's verhaal M 222
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
A Emma's Verhaal E 104
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
slaaf.johannes het verhaal van radiotijger V 10
sissy_Mady verhaal Anja's Probleem VVV 0
A Nova's verhaal N 12
friendly Poll nieuw verhaal 16+ Verhalen 7
Similar threads


















































Bovenaan