Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine

Jappie1996

Superlid
DEEL 12, Tante als kind op haar werk (deel 2)

Het is net drie uur geweest. Ze had nog tijd om lekker zelf te spelen in de zaal. Celine waggelt naar de deur en draait deze op slot. Er kan niemand meer binnenkomen. Ze pakt haar kop koffie en neemt een slok. Het begint weer te rommelen in haar buik. Voorzichtig laat ze een plas lopen en ze voelt haar luier weer verwarmen. Ze drinkt haar kop koffie leeg en loopt naar de speelhoek. Ze voelt de dikke, warme luier tussen haar benen en gaat geknield voor een paar poppen zitten en begint hiermee te spelen. De koffie begint te werken en langzaam glijdt er meer poep in haar luier, het voelt een beetje dun. Ze begint te persen en haar luier wordt verder gevuld met een lading zachte poep. Ze voelt dat de luier weer zwaarder is geworden en laat zich op haar billen vallen. Weer wordt de dikke lading geplet en verspreid door haar overvolle luier. Zalig, al zegt ze het zelf. Ze speelt nog even door terwijl ze langzaam heen en weer beweegt op de grond. Ze kijkt op de klok en ziet dat het half vier is geweest. Het is tijd om te verschonen en naar huis te gaan. Ondertussen is de lucht om haar heen ook zo erg dat het nu echt tijd is om te verschonen. Thuis had ze namelijk ook weer een grote kans dat er een kindje in een vieze luier stond. en zo’n lange dag als gister wou Celine hem niet nog een keer aandoen. Terwijl ze op staat, kijkt ze naar haar rok. Deze is nog droog en schoon. Gelukkig is er een douche aanwezig hier, dat komt nu wel van pas. Net toen ze naar de douche liep, hoort ze de deur opengaan. Celine schrikt zich dood en weet niet wat ze moet doen.

Het is Melissa, de collega die haar de vorige keer in haar broek zag plassen. Dit mag ze nu echt niet zien. Dit is nog veel erger, heel veel erger! Ze komt de zaal ingelopen en ziet Celine staan. Hey Celine, ik was mijn spijkerjack vergeten gister en ik kom hem even halen, ik ga zo een weekendje weg en heb hem nodig. Hoe ging het vandaag? Was erg rustig zeker? Celine voelt haar hoofd rood worden en hoopt dan Melissa niet dichterbij komt. Oh haha, ik had hem niet zien liggen. Maar het ging goed vandaag hoor! Geen gekke dingen en zoals je ziet ben ik alweer klaar voor vandaag, zegt Celine op een ongemakkelijke toon. Mooizo! Het stinkt wel hier zeg, veel vieze luiers gehad vandaag? Ze liep richting Celine die nu iets probeerde te verzinnen waardoor ze weg moest maar het was al te laat. Melissa stond naast haar en rook dat de poeplucht sterker was geworden.

Bah, het wordt erger, hoe kan dat? Ze kijkt naar het rood aangelopen hoofd van Celine en weet niet wat ze moet denken.
Ce.. Celine? Ben jij dit? Veroorzaak jij deze lucht? Wat heb je gedaan? Celine wist niet wat ze moest doen en kon zich niet verroeren. Ze kon niks, er kon ook geen woord uit haar mond komen. Euh.. j… ja, stamelde ze heel verlegen. Maar het is niet wat je denkt.
Oh mijn god…. Celine, dit meen je niet he? Echt, dit kan niet! De vorige keer plaste je in je broek op de gang waar ik naast stond. Dat was een ongelukje dacht ik, dat vond ik heel erg voor je. Maar dit? Je staat hier in een volgepoepte luier! Je hoort hier peuters te verzorgen, niet een peuter zijn!

Laat me dit proberen uit te leggen Melissa, zegt Celine. Dit is niet goed en ik kan het waarschijnlijk niet goed praten maar laat me het ten minste proberen. Het is een lang verhaal wat al een tijdje geleden is begonnen. Maar toen ik de vorige keer in mijn broek plaste, heeft hier wel mee te maken. De tijd voordat ik hier kwam werken, droeg ik overdag altijd luiers voor mijn plezier en werd er zo aan gewend dat ik niet meer zonder kon, ik was onzindelijk. Dat wou ik niet meer toen ik hier begon met werken. Omdat mijn blaas nog niet gewend was aan naar de wc gaan, plaste ik toen in mijn broek. Uiteindelijk werd ik weer zindelijk en heb ik een tijdje zonder luiers gelopen. Na een tijdje kwam die drang weer terug. Thuis draag ik ze zo af en toe en dan gebruik ik ze ook, net als nu. Het is niet goed, maar omdat het zo rustig was vandaag durfde ik het wel aan.

Melissa keek Celine vol ongeloof aan. Dit doe je omdat je het lekker vindt? In je luier poepen? Celine zegt ja eigenlijk wel, het idee om weer als klein babymeisje te leven en in mijn luier lopen dat vind ik fijn. En ik ben niet de enige hoor, er is een hele community omheen. Thuis ontvang ik zelf ook wel eens mensen die bij mij als baby of peuter komen spelen. Dan verzorg ik ze, net zoals ik hier doe. Dar heb ik een eigen kamer voor, een beetje ingericht zoals deze zaal, alleen dan een stuk kleiner.Het was alsof Melissa water zag branden. Ze kon niet geloven wat er zojuist allemaal gezegd is. Volwassen mensen die in hun vrije tijd als baby door het leven gaan. Hoe bizar. Toch klonk het voor Melissa ergens wel leuk. Maar dat durfde ze niet te vertellen.
Maar waarom doe je het dan hier? Op je werk, dat is wel echt ongepast. Wat iemand thuis doet, moet ie zelf weten. Maar op je werk? Dat gaat toch te ver?

Ja misschien wel, zegt Celine, misschien ging dit wel te ver ja. Maar het zat al een tijdje in mijn hoofd en eigenlijk was vandaag de perfecte dag. Niemand heeft het doorgehad, en als jij er niet was geweest, dan wist niemand het. Maar nu schaam ik me dood eigenlijk, mijn god wat erg. Ga je het tegen de baas vertellen? Asjeblieft, niet doen. Dan wordt ik per direct ontslagen, zegt Celine. Melissa keek haar aan en zei; nee, ik beloof dat ik niks zal zeggen. Op een paar voorwaarden. Ten eerste, doe dit nooit meer op je werk, als de kinderen wel wat zien en dat aan hun ouders laten weten, dan komen er veel meer mensen achter en dat willen we niet. En ten tweede, ik zou toch stiekem die kamer van je willen zien… ik ben toch wel benieuwd geworden.

Celine kreeg een lach op haar gezicht. Meen je dit? Laat maar weten wanneer je langs wilt komen, dan laat ik het je wel zien! Is goed, zei Melissa, ik moet nu gaan want ik moest eigenlijk alleen mijn jasje halen, mijn vriend wacht op mij in de auto. Nou veel plezier dit weekend he! En uh, niet te gek meer doen hier he, zei Melissa met een knipoog. Ja jij ook he Melissa! Ik hoop niet dat je nu raar over mij gaat denken, en hou dit aub lekker voor jezelf, aan niemand doorvertellen. Please… Komt goed Celine, ik moet zeggen dat ik wel geschrokken ben, maar dit blijft tussen ons. Ze loopt de zaal uit en de deur gaat dicht.

Celine zakt van opluchting in elkaar en moet even een paar minuten bijkomen. Wat is er zojuist gebeurd. Haar collega had haar betrapt in haar vieze luier. Het voelde beschamend en enorm kleinerend. En dat was stiekem toch best lekker. En Meliss wilt de babykamer van Celine wel zien! Dat betekend dat ze nieuwsgierig is en het misschien wel leuker gaat vinden dan ze zelf denkt. Met deze gedachte kleed Celine zich uit en maakt de luier los. Ze verschoond zichzelf en gaat onder de douche staan. Hoe bijzonder dit ook was voor Celine, dit zou ze nooit meer doen. Dat Melissa nog enigszins normaal reageerde en het niet zou doorvertellen was al heel een opluchting. Dit had veel erger kunnen aflopen.
 

suprima

Superlid
Jappie 1996 ik moet zeggen je hebt je zelf weer overtroffen echt weer een kei goed deel die je hebt geschreven
 

Jappie1996

Superlid
Jappie 1996 ik moet zeggen je hebt je zelf weer overtroffen echt weer een kei goed deel die je hebt geschreven
Haha dank je wel! Even een flinke twist er in. Het schrijven gaat wel moeilijker dan gedacht als ik eerlijk ben. Na ee tijdje moet je toch echt je gedachten uittypen en je fantasie laten gaan. Vooral omdat je anders elke keer hetzelfde verhaal of zelfde dingen aan het vertellen bent. Daarom dacht ik laat ik eens vanuit een derde persoon schrijven. Even wat afwisseling. Het blijft wel leuk om te doen dus ik ga zeker nog even door.
 

Jappie1996

Superlid
Helemaal als ik het nu zelf terug lees vanaf het begin, merk ik dat ik sommige stukken toch even te snel of te gemakkelijk heb geschreven naar mijn idee. Dat er net een beetje gevoel mist ofzo. Maarja, ik ben blij met alle positieve reacties en dat maakt het leuker om door te schrijven!
 

Jappie1996

Superlid
DEEL 13, Een rustige avond

Ik zit eigenlijk al de hele dag in mijn luier op de bank. De luier was erg nat, ik had al veel geplast maar nog niet gepoept. Dit wou ik ook even zo laten. De vorige keer duurde het namelijk heel lang totdat tante Celine thuis kwam en dat was een heftige ervaring. Nu ik over mijn tante nadacht, Celine had nu al thuis moeten zijn. Ze zou helemaal niet zo lang hoeven werken vandaag had ze gezegd. Naja, het maakt niet uit, ik ben nog redelijk schoon, op een paar plasjes na. Misschien heeft ze me wel gebeld. Ik sta op en pak mijn telefoon van de eettafel. Nee, geen bericht. Ze zal zo wel komen denk ik.

Ik voel een plas in mijn luier lopen terwijl ik terug naar de bank loop. Eigenlijk heb ik geen zin meer om binnen te zitten. Dat is eigenlijk wel zonde met dit weer. Het zonnetje scheen buiten en ik doe de deur open. Eigenlijk was het te warm om mijn romper aan te houden. Ik maak de knoopjes los en trek hem over mijn hoofd. Nu sta ik enkel in een plasluier in de achtertuin. Met mijn blote voeten loop ik door het gras en wandel een klein rondje door de tuin. Heerlijk, de stilte en de rust van het platteland en de warme luier tussen mijn benen. Ik loop naar het terrasje in de achtertuin en klap het ligbed uit. De zon is lekker warm maar niet meer zo scherp dus ik kan wel even liggen. Het is ten slotte zomervakantie. Aan het einde moet ik wel een beetje een kleurtje hebben vind ik, anders valt het ook zo op. Ik voel mijn ogen even dicht gaan en zak langzaam af. Na een tijdje wordt ik wakker van een auto die de oprit op komt, dat moet tante Celine zijn!

Ik blijf liggen en hoor de voordeur opengaan. Ik ben thuis hoor! Zegt Celine. Hoe gaat het met je? Ben je nog schoon? Ik ben buiten tante, en ja ik heb mij in kunnen houden vandaag. Zoiets hoeft nou niet elke dag hé, riep ik terug. Ze komt naar buiten en ziet mij, alleen in een luier, liggen op het zonnebed. Zo, lekker aan het genieten van de zon? Het is ook heerlijk weer moet ik zeggen! Ze loopt naar binnen en vraagt of ik ook iets wil drinken. Ja doe maar een sapje ofzo, dat is wel lekker antwoorde ik.
Ze komt terug met een dienblad waar twee glazen en pak koekjes op staan en zet deze neer op een klein tafeltje. Ze pakt een zonnestoel en gaat zitten. Celine weet niet of ze moet uitleggen wat er vandaag is gebeurd en als ze het doet, weet ze niet hoe ze moet beginnen. Ze houdt voorlopig haar mond en sluit net als mij haar ogen. Ik vraag uit nieuwsgierigheid even hoe het was vandaag.
Ja het ging wel goed vandaag, het was erg rustig, zegt Celine. Oh, maar je was nog best lang weg vandaag. Als het rustig was, dan was je wel eerder thuis toch? Nee, ik moest nog wat administratie doen van de afgelopen week. Dat kwam er nog bij, dus vandaar, miste je me? Vroeg ze lachend.

Maar mag ik nog een ding vragen tante? Had je vandaag een luier om naar je werk? Ik zag vanmorgen een wit stukje boven je rok uitkomen en na mijn verschoning hoorde ik geluid uit de kamer komen. Euh.. okee, ja ik had vanmorgen een luier omgedaan inderdaad. Ik wist niet dat je dat gezien had. Aangezien het toch erg rustig was leek mij dat wel spannend, zei Celine.
Wow! En hoe was het? Ik was wel benieuwd naar haar ervaring. Het leek mij echt heel spannend om te doen. Het idee dat er ouders rondlopen, van dezelfde leeftijd, die hun kinderen afgeven aan een vrouw die zelf nog luiers draagt.
Oke, zegt Celine, ga hier maar even voor zitten, want dit was een extreme situatie. Ik heb het zelf nog nooit eerder meegemaakt en werd zelfs een beetje bang. Vertel! Zeg ik hard en ik ga rechtop zitten. Dit wil ik wel horen.
Celine neemt een slok van haar drinken en begint te vertellen. Ze verteld, net als ze ooit eens eerder had gezegd, dat ze nog eens een keer met een luier om naar haar werk wou. En vandaag was het volgens haar de perfecte dag. Ze vertelde alles wat ze meegemaakt en ik kon mijn oren niet geloven. Ze is gewoon betrapt in haar poepluier door een collega, en die vond het niet eens heel erg!

Door het vertellen vloog de tijd voorbij. We zaten heerlijk buiten, maar we begonnen toch wel honger te krijgen. Celine had geen zin om te koken, dus we besluiten om twee pizza’s te bezorgen. Ik trok mijn romper weer aan en deed ook mijn broek en shirt hier over aan. Er stond nog een tuintafel in het schuurtje dus deze hadden we naar buiten getild en schoongemaakt. Zo konden we lekker buiten eten. Na een half uur ging de bel. Yes, de pizza’s zijn er! Ik loop naar de deur en wacht even. Ik voel dat ik moet plassen. Met de klink in mijn hand laat ik het lopen. Terwijl ik plas duw ik de klink omlaag en doe de deur open. Ik voel mijn luier opzwellen en warm worden en zie hoe de pizzabezorger twee dozen uit de kist achterop zijn scooter pakt. Hey, hier man, eet smakelijk zei de bezorger en hij geeft mij de dozen en stapt direct weer op zijn scooter.

Hij heeft niks gezien denk ik. Met de 2 dozen op elkaar gestapeld en een verwarmde plasluier loop ik weer naar de achtertuin. Het was echt spannend om dit te doen terwijl er een onbekende naar me keek. Rustig aten we onze pizza en praten we gezellig over vroeger. Ik zei tegen tante Celine dat het weer net zo voelde als toen en ik dit gevoel zo lang mogelijk wil houden. Ik voelde me weer klein en dacht aan alle dingen die er de afgelopen week gebeurd waren. Het was namelijk een lange week geweest met bizarre situaties die ik nooit voor ogen had gehouden toen ik hier vorige week vrijdagmiddag aankwam. Ze lachte en zei: ik had niet verwacht dat je het zo zou waarderen en op zou pakken. Maar ik vind het leuk om jou zo te zien. Mijn kleine neefje is weer een baby. Ze vond het dus erg leuk om mij zo te zien.

De avond viel en het werd langzaam donker. Wat zullen we morgen doen tante? Het wordt net zoals vandaag een mooie zonnige dag dus het lijkt mij leuk om op pad te gaan. We kunnen even door het bos lopen als je dat leuk lijkt? Geluierd? Vraag ik benieuwd. Ja, we gaan allebei geluierd wandelen, durf je dat aan denk je? We komen waarschijnlijk wel mensen tegen onderweg, zegt Celine. Oh dat is niet erg hoor, ik vind dat wel spannend. Ik heb net ook in mijn luier geplast toen de bezorger voor mijn neus stond, dat was ook wel een unieke ervaring gaf ik als antwoord.
Haha, meen je dat? Jij durft wel hé, zegt Celine. Het werd nu nog donkerder en het was half 11. Ik wou zo wel naar bed maar stel nog een vraag aan Celine: Tante, wanneer komt Melissa eigenlijk kijken? Oh nog geen idee, zou je het erg vinden als dat binnenkort is? Als jij hier nog bent? Of wil je dat niet? Anders komt ze over een maandje maar hoor. Nee, nee, het lijkt mij juist leuk om nog iemand in luiers te zien. Misschien lopen we dan alle drie wel in een luier rond! Moet je eens nagaan! Zei ik enthousiast.

Ik besluit om naar bed te gaan. Wil je nog verschoond worden voordat je gaat slapen? Ik voel aan mijn luier en merk dat het echt wel nodig is. De luier is nat en zwaar, niet zo gek na een lange dag. Ja graag tante, hij heeft al genoeg te verduren gehad vandaag. Oké, ik kom over 10 minuten naar boven, dan kan jij je alvast even klaarmaken. Ik sta op en loop naar boven, richting mijn slaapkamer. Ik trek mijn broek en shirt uit en hang deze over de stoel. In mijn volle luier loop ik naar de badkamer en begin mijn tanden te poetsen. Ik voel dat ik nog moet plassen en besluit om het nog in deze luier te doen. De spiegel in de badkamer is net groot genoeg om mijzelf in mijn luier te zien staan. Ik kijk in het spiegelbeeld en zie een donkere vlek ontstaan die steeds groter wordt en voel hoe ik mijn luier weer verwarm. Het is een grote plas en de luier wordt nog zwaarder.
Ik waggel door de gang en klim op de commode en voel de dikke natte prop tussen mijn benen geplet worden. De zachte, warme luierpulp verplaatst zich. De kriebels schieten door mijn buik bij dit gevoel.

Ik ga liggen en leg de luier en mijn romper naast me neer. Het gevoel van een baby zijn is heerlijk en ik wil dit zo lang mogelijk blijven doen. Celine komt binnen en haal de plakkers los, de binnenkant van de luier is gelig en de plaslucht vult de kamer. Ze veegt met een vochtig doekje mijn billen schoon. Ze ziet de luier liggen en zei dat ik een goede keuze had gemaakt. Ze vouwt hem uit en zegt dat ik mijn billen omhoog moet doen. Ik volg haar bevel en ze schuift de luier onder mijn billen die ik daarna weer laat zakken. Ze plakt mijn luier goed dicht. Ik ga rechtop zitten en wil opstaan. Celine haalt mijn romper tevoorschijn en zegt dat deze nog even aan moet. Ze trekt de romper over mijn hoofd, trekt hem over mijn lichaam en drukt de knoopjes bij mijn kruis dicht. Zo kleine baby van me, ik ga je lekker instoppen zegt tante Celine met een lieve stem.
Ik kruip in ben en Celine trekt de dekens over mij heen en geeft mij een kus om mijn wang. Slaap zacht zei Celine terwijl ze mijn lamp uit deed en de deur achter haar sloot. Ik viel vrij snel in slaap en droomde over het idee dat ik als baby in de kamer speelde terwijl tante Celine en een andere vrouw, waavan ik dacht dat het Melissa was, naar mij stonden te kijken en schattig tegen mij praatte en mij vertroetelde. Het was een heerlijke droom.
 

Jappie1996

Superlid
Het duurde even, langer dan ik zelf had gedacht, maar hier is een nieuw deel. Ondanks deze crisis en al het gedoe hoop ik dat iedereen nog lekker kan lezen. Ik had gedacht dat ik met thuis werken etc meer tijd zou hebben, maar het blijkt juist tegenovergesteld te zijn aangezien ik nu niet meer alleen thuis ben en dus niet elke keer een verhaal kan typen zonder dat er mensen om mij heen lopen. ik blijf wel schrijven, maar het zal dus langer duren.


Deel 14, De wandeling door het bos

De zon scheen door het gordijn en verlichtte mijn slaapkamer, ik werd er wakker van maar had geen idee hoe laat het was. Mijn telefoon ligt op het nachtkastje en geeft aan dat het pas half 8 is. Dat is nog wel erg vroeg maar ik voel me wel uitgerust. Ik blijf nog even liggen en voel aan mijn luier. Ik heb een plasje gedaan tijdens het slapen. mijn lippen en keel zijn droog dus ik loop naar de badkamer om wat water te drinken. Ik vul de beker met water en drink hem in een grote teug leeg en vul hem nog een keer. Dit keer drink ik het glas met een paar slokken leeg en ik loop terug naar mijn kamer. Ik zou graag weer bij tante Celine gaan liggen maar het is nog erg vroeg. Ik ben klaarwakker en heb eigenlijk geen zin meer om naar bed te gaan en loop naar de babykamer. De grote kast waar tante Celine altijd de luiers uit pakt heb ik eigenlijk nog nooit goed bekeken. Daar is het nu wel eens tijd voor.

Ik doe de twee grote deuren open. Dit had ik al wel eens eerder gezien. Grote pakken luiers stonden op elkaar gestapeld. Er stonden veel pakken met TENA erop. Maar ook schattige luiers met een printje van gekleurde dieren. Die zag er heel leuk uit. Of printjes met blokken en vrolijke kleuren.

Op de bovenste plank lagen allemaal rompertjes. Ik had de hele tijd een normale witte aan, maar ook hier lagen er rompertjes met vrolijke kleurtjes en motiefjes. Er naast stonden een voorraad pakken met billendoekjes en talkpoeder. Onderin de kast was nog een kleine la. Hierin lagen slabbetjes en zelfs zuigflessen. Ook verschillende speentjes met kleuren. Het zag er erg uitnodigend uit om een speentje te pakken en deze in te doen. Toch liet ik dit even liggen voor later.

Het was niet heel warm op deze kamer en de zon scheen deze kamer niet in. Dan toch maar weer mijn bed in. Ik loop over de gang en de deur van tante Celine gaat open. Ze schikt van me en vraagt waarom ik nu al wakker ben. Ik kon niet meer slapen en wou even wat drinken. Daarna was ik nieuwsgierig en wou ik de rest van de kast in de babykamer even goed zien gaf ik als antwoord. “Ah oké, kom je even bij mij liggen? Ik ga even naar de wc maar kruip maar lekker mijn warme bed in” zegt ze.

Ik laat me dat niet twee keer vertellen en loop naar har bed. Ik ga liggen en tante Celine komt na een paar minuten terug en stapt weer haar bed in. “En wat vond je allemaal in de kast?” Vroeg Celine aan me. “Lag er nog wat tussen wat je leuk leek?” Ja, alles wat er lag was wel uitnodigend om te pakken, vooral de speentjes. Maar ik durfde nog niet, zei ik.

Ik lig tegen haar zachte borst aan en ze streelt me, net als eerder, weer op mijn rug. Langzaam beweeg ik mijn duim en stop deze in mijn mond en begin er langzaam op te zuigen. Ik voel ook dat ik moet plassen en laat het mijn luier in stromen. Het gevoel van geborgenheid, veiligheid, de warmte van mijn luier en de zachtaardigheid van tante Celine komen allemaal samen in mijn hoofd en voel me enorm gelukkig en klein. Ik kruip extra dicht tegen mijn verzorgende tante aan. Ze ziet dat ik mijn duim in mijn mond heb en slaat een arm om mijn middel en drukt mij tegen haar aan. Mijn hoofd drukt nu nog verder tegen haar grote borsten aan en ik weet even niet hoe ik mij moet voelen maar het voelt heerlijk, als een enorm zacht kussen. Tante Celine voelt zich heel gelukkig dat ze een eigen baby’tje heeft dat ze twee hele weken mag verzorgen. Haar eigen neefje is veranderd in een klein, machteloos en schattig kindje. Ik zak nog even af terwijl Celine mij nog rustig kriebelt. Na een tijdje wordt ik wakker en Celine ligt nog naast me. Goeiemorgen klein mannetje van me, zegt ze lief. Ik voel nog een plas in mijn ondertussen afgekoelde luier inlopen en haal mijn duim uit mijn mond. “Goeiemorgen tante, ik heb heerlijk geslapen en ik voel dat ik in mijn luier geplast heb” zei ik bewust een beetje verlegen. “Dan gaan we die zo even verschonen lijkt me hé. Maar eerst even ontbijten, of wil je dat daarna doen?” Ik besluit om mijn plasluier nog lekker even om te houden en me na het ontbijt te laten verschonen.

Na een uurtje is het ontbijt op en is alles opgeruimd. We gaan ons klaarmaken voor de wandeling in het bos vandaag. Ik ga naar boven en ga op de dikke verschoningsmat liggen. Celine komt aangelopen en maakt mijn romper los. Daarna maakte ze de plakkers los en veegde alles schoon. Ze liep naar de kast om een luier te pakken en ik vroeg of ze er een kon pakken met een schattig printje, dat leek me wel leuk. Ze pakt er een met een dierenprint en doet deze om. Ik trek mijn romper uit en trek een normale broek en een shirtje aan. nog even tanden poetsen en mijn haar doen en ik ben klaar en wacht beneden op Celine. Ze kwam na een kwartier naar beneden en loopt naar de keuken. Daar vult ze een thermoskan met koffie en stopt deze in een rugzak. “Zo, we zijn klaar om te gaan!” zegt Celine. We stappen in de auto en rijden naar het bos. Dat is nog best een eindje rijden en na 20 minuten komen we aan. We stappen allebei uit en Celine loopt naar de kofferbak en maakt deze open. Ze pakt de rugtas, maar moet voorover buigen om deze te pakken. Ze draagt een kort rokje en omdat ze voorover gebogen staat, is haar dikke witte luier zichtbaar.

We kiezen een route van 7 kilometer, zo zijn we een goed tijdje aan het lopen maar net niet te lang. Na een paar minuten stopt Celine met lopen en doet haar ogen even dicht. Ik zie dat ze aan het plassen is. Na een halve minuut begint ze weer met lopen. “Zo dat lucht op” zegt Celine en we lopen verder. Er lopen meerdere mensen voorbij. Dat is best wel spannend, ik hoop dat ze niks door zullen hebben. Tot zover valt alles mee en is het heerlijk om zo door de natuur te wandelen. De zon schijnt door de bomen maar het was gelukkig niet heel warm. Ondertussen voel ik ook aandrang om te plassen. Ik vind het best spannend, in het openbaar in mijn luier plassen. Ik kijk om mij heen en zie op dit moment niemand voor of achter mij lopen, behalve tante Celine natuurlijk. Ik ga ook even stilstaan en laat de plas de luier in stromen. De warme plas laat de luier opzwellen en het voelt heerlijk. Celine kijkt me aan en vraagt of ik aan het plassen ben. “Ja tante, ik moest zomaar” antwoorde ik. We liepen verder langs de route en we waren nu toch wel bijna een uur onderweg. We praatte eigenlijk bijna niet, allebei waren we aan het genieten van de natuur en het weer. Celine loopt naar een holletje wat ze net naast het wandelpad gevonden had. Ze gaat gehurkt zitten. Haar rok zit nu iets hoger en haar luier is nu zichtbaar. “Kijk, dit zal wel een konijnenholletje zijn denk ik?” zegt Celine. Ze gaat nu op haar knieën zitten. Haar billen en de hele luier zijn nu te zien. Ik kom dichterbij maar blijf achter haar staan en kijk over haar schouder naar het holletje wat ze ondertussen erg aan het bestuderen is. Ik hoor haar persen, ze gaat toch niet doen wat ik denk he?

Ik durf niet te kijken, dat lijkt me nogal raar. Maar dat konijnenholletje kan me toch niet veel boeien op dit moment. Ik neem een stap naar achter en richt mijn ogen op haar kont. Ik zie dat haar luier langzaam gevuld wordt. Met een knisperend geluid vormt zich een dikke bobbel die tussen haar billen hangt. Ze perst en kreunt en de bobbel wordt maar groter en groter. Ik kijk snel naar links er rechts om te zien of er geen wandelaars langs komen, gelukkig blijft het pad leeg.

Ze raakt met haar linkerhand de achterkant van de luier aan en drukt tegen de dikke, warme bobbel. “Oeps.. haha” zegt ze en ze komt weer omhoog. Een beetje wijdbeens kijkt ze me aan en ze heeft nog een beetje een rood gezicht. “Dat was wel echt even nodig, heerlijk zo’n poepluier. Kom we gaan weer verder met wandelen” zegt ze.

Ook ik had al een tijdje niet gepoept en voelde mijn darmen en een lichte aandrang. Het lukte nu nog niet, misschien later. We liepen verder, Celine liep voor mij. Een klein wit bobbeltje bungelde onder haar rokje en af en toe liet ze expres een beetje meer van haar luier zien. We zien een bankje en ik haal mijn rugzak met de koffie van mijn rug. “Kom we gaan hier even zitten, even wat drinken” zeg ik. Celine volgt mij en gaat met haar poepluier op het bankje zitten. Het gepruttel van de poep die door haar luier wordt geperst was aan mijn kant nog te horen. Misschien moet ik ook wel naar de wc als ik wat koffie drink, is mijn gedachte. Na een kwartiertje is de koffie op en gaan we weer verder. We zijn al bijna bij het einde van de route. Ik moet weer plassen en laat het gaan. Ik pers ook een beetje maar het blijft bij een grote plas. Celine draait zich om en kijkt me aan. “Moet je weer plassen?” zegt ze, “ik ook namelijk.” Ze tilt haar rok op en ik zie hoe een grote natte vlek in haar luier ontstaat. Ze laat haar rok zakken als ze klaar is en draait zich weer om. Samen lopen we door, totdat we na een paar minuten een ouder stel tegen komen. “Hallo, mogen wij jullie wat vragen?” vraagt de vrouw aan ons. “Ja tuurlijk, wat is er aan de hand?” antwoord Celine. “Nou, wij zijn een beetje de weg kwijt en weten niet waar we nu precies zijn, weten jullie hoe wij hier het snelst uitkomen?” Celine wijst naar de paaltjes en zegt dat de gele route vanaf hier het snelst is. Nu we stilstaan ruik ik de vieze luier van Celine. Ik ben niet de enige blijkbaar, de man kijkt namelijk onder zijn schoenen maar ziet niks en haalt zijn schouders op. “Dank je!” zegt de vrouw en wij lopen verder. Terwijl ik achterom kijk zie dat de man zijn vrouw tegenhoudt en haar schoenen ook controleert op hondenpoep. Ook daar zit niks onder natuurlijk. De man haalt weer zijn schouders op en kijkt zoekend naar achter. Dan ziet hij de rok van Celine en het witte bobbeltje van de luier wat daar onderuit steekt. Hij kijkt heel verbaasd naar ons en ik zie dat hij iets tegen zijn vrouw zegt. Ook zij kijkt stiekem even om en ziet Celines luier hangen. “Celine, ze zien je luier” zeg ik “die man zag het eerst, en daarna vertelde hij het aan zijn vrouw.” Celine kijkt me aan en zegt “Ach joh, die zie ik toch nooit meer terug. Ik vind het wel grappig.” Ik kijk haar aan, meent ze dit nu echt? We lopen verder en na een half uur komen we weer aan op de parkeerplaats. We lopen naar de auto en Celine maakt deze open. Aan de andere kant van de parkeerplaats staan de twee wandelaars naast hun auto en kijken ons nogal vies aan. “haha, daar heb je ze weer” zegt Celine en ze stapt in. Ik stap ook in en we rijden weer naar huis. De poeplucht van Celine vult de auto terwijl we rijden dus doen we alle ramen open.

Thuis aangekomen gaat Celine zich direct verschonen. Ik blijf nog even in mijn plasluier zitten. Het is zonde om deze nu al te verschonen. Ik moet poepen, tenminste zo voelt het, maar het lukt niet. Dan maar wachten. Na een tijdje komt Celine ook naar beneden, dit keer in normale kleren en volgens mij heeft ze geen luier om. “Zo, dat was een lekkere wandeling hé? Nu gaan we even van het zonnetje genieten” zegt ze “Als je verschoond wil worden dan roep je maar, ik ga even liggen in de zon.” “Is goed tante, voorlopig hoeft dat nog niet hoor, ik heb maar twee keer geplast.” Ook ik ga even liggen, enkel in mijn dikke, natte luier natuurlijk…
 
Laatst bewerkt:

Diaperkido

Pampers = natte broekjes
goed gedaan!
Ik ben blij dat je nog eens een deel geschreven hebt.
En het was weer een mooi deel.
Doe zo voort!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Nog niet klaar De vakantie ABDL Luierverhalen 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 85
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
Snakebite "Vakantie"-kleintje gezocht Contact advertenties 6
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Y Vakantie V 17
Similar threads


















































Bovenaan