Nog niet klaar Stage in luiers

brightTo

Superlid
Ik kijk omlaag en zie een doorzichtig broekje, met een soort van ketting als riem met een slotje er aan.

“Wat is dit?” vraag ik met enige trilling in mijn stem.
“Je vertelde dat je ouders niet thuis zijn, dus kan je makkelijk een luier dragen thuis. En om te zorgen dat jij hem niet stiekem uit doet, zit er een slotje op! Ik zal je morgen ochtend wel verschonen en kijken wat je er van vind!” en ze doet een sleutel aan haar sleutelbos maken.
“Maar ik heb helemaal geen luier nodig!” probeer ik te beargumenteren, maar ze houd de verzadigde luier omhoog.
“Echt wel baby! En denk zelfs dat je een mama zeer goed zou kunnen gebruiken!” zegt ze plagend.

Het rompertje gaat dicht en mijn broek gaat met moeite over het pakket heen. Morgen een wijde broek aan bedenk ik bij mij zelf.
We lopen terug en krijg een tik op mn kont!

“Je ziet het bijna niet!” zegt ze verzekerd.
“Laten we het hopen”

Na dat ik mijn spullen heb ik gepakt fiets ik naar huis, en ik kan je vertellen, dat is moeilijk met zn dikke prop tussen je benen. Halverwegen bedenk ik mij pas hoe ramp het morgen zal zijn. Want dan is hij nog dikker en nat!
 

brightTo

Superlid
Niet zo veel drinken, dan word ie niet zo dik. Maar die gedachte was maar van korte duur.

“Ik hoop wel dat die luier morgen ochtend goed gevuld is! Anders word mama boos! En ik ga je niet laten fietsen met zn dikke prop, dus zal ik je rond 7:30u ophalen?”

Ugh, dat word wat water drinken, en met de auto vind ik zeker niet erg!

“Graag! Dankje mama!” en druk op verzenden!

Ik pak een groot glas water en drink het in een teug op. Zo, en nu koken!
Op zoek naar iets te eten zie ik een pak met Brinta staan, dat is voor morgen ochtend zeg ik tegen mijzelf. En besluit pasta te maken.
Tijdens het koken laat ik alles lekker gaan, en drink nog wat meer. Hij moet goed gebruikt zijn, dus daar ga ik ook zeker wel voor zorgen.

Na het eten game ik nog iets met een fles Ijsthee, en nog voor ik naar bed ga is ie leeg. Dat zal vanavond wel wakker worden. Gelukkig hoef ik mijn bed niet uit! En klop op mn luier. Al waggelend loop ik naar boven en ga ik bed liggen.

Mijn scherm van mn telefoon ligt op

“Slaap lekker baby, tot morgen!” en nog voor ik kan reageren val ik in slaap
 
Laatst bewerkt:

brightTo

Superlid
Ik word wakker en merk dat ik nodig moet, ik wil opstaan en zie de luier. Oja, en laat alles gaan. Het is al 6u, over half uurtje zou mijn wekker gaan, maar denk dat ik deze tijd wel goed kan gebruiken. Waggelend naar de kleding kast opzoek naar een passende broek. Na lang zoeken en passen heb ik er een gevonden. Naar beneden waar ik de Brinta voorbereid, en deze eet. Gelukkig knoei ik niet, maar verder laat mij dit wel echt klein voelen.

Als de bel gaat loop ik richting de deur, en voel weer een lichte aandrang om te plassen, ik voel dat hij nog lang niet vol zit, maar besluit even te wachten. Catootje zal zo ook vast wel voelen en wil het dan los laten. Als ik open doe staat ze inderdaad voor de deur, en voelt aan de luier.

“Zo, lijkt wel goed vol te zitten! En sta je nu gewoon te plassen?” Vraagt ze verbaast

Ik loop rood aan en knik. “Denk het wel! Maar hij zit al best vol hoor!”

Ze trekt mijn broek uit en kijkt goed. “Maar nog lang niet vol! Heb je je spullen? Dan gaan we!”

Nog lang niet vol? Dit geeft mij een slecht voorgevoel…
 
Laatst bewerkt:

brightTo

Superlid
We rijden naar het kantoor, hoewel we 15 minuten later zijn als gewoonlijk zit alles nog opslot. Vragend kijk ik Catootje aan

“De directie heeft vandaag een teambuildings dagje, en de andere 3 zijn bij de klant vandaag, de gehele dag aan het testen. Dus we zijn saamjes!”

Ik zucht van verlossing. Gelukkig, want zo wil ik eigenlijk dat niemand mij zou zien

“Anders had ik jou dit nooit aan gedaan! Maar volgens mij geniet je er wel beetje van. Deze speciale aandacht! Dikkere luiers etc.”
Blozende zeg ik “Om eerlijk te zijn, vind ik het heerlijk! Het opgesloten zitten in de plastic broekje neemt op een rare manier zorgen weg, want ik kan er toch niets aan doen!”
“En ik heb je sleutel, dus hopelijk verschoon ik je optijd. Maar zo te zien kan dat nog wel even duren!”

Ze opent de deur, en we gaan zoals normaal aan het werk.
Na nog geen half uur doet ze de gordijnen dicht.

“Kleed je maar uit! Niemand ziet je nu”
“Wat gaan we doen dan?”
“Zie je vanzelf!” en ze heeft een lucht zoen
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
JustFerry De stage S 100
Lucas18 De luier Stage L 109
C Japans bedrijf maakt alleen nog luiers voor ouderen wegens gebrek aan baby's Algemeen 2
K Luiers Voorstellen 9
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 41
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
AB88 Ervaring met pocket luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
L zoek Maat S/m luiers & andere dingetjes - Amersfoort Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
D ABDL Luierverhalen podcast 16+ Board 18
emar007 Sm relatie met luiers Contact advertenties 12
K Luiers geven af. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
U Stress en luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
DiaperLuw Dromen na "vergeten van luiers" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Similar threads


















































Bovenaan