Nog niet klaar Stage in luiers

baby Robin

groot zijn is fijn, maar klein zijn is fijner
Ben benieuwd wat de verrasding is... Een babystoel in de auto of een volledige babybehandeling bij haar thuis?
 

brightTo

Superlid
“Kijk eens” zeg ze. Op de achterbank staat een groot kinderzitje
“Is die voor mij?” vraag ik met verbazing.
“Jazeker, alles voor mijn kleine baby!”

Ze tilt mij op, en zet mij er in, klikt de speciale gordel vast en trekt de riempjes goed strak.

“Zo, zit je lekker?” en ik knik, die riemen drukken de luier stevig tegen mij aan, maar ook mijn bovenlichaam zit strak vast

Catootje stapt in, en rijd richting huis.

“Oh helemaal dit vergeten!” En ze stopt een speen in mijn mond, zo, ben je lekker stil

Na ongeveer 5 minuten begint ze weer te praten

“Ik kan je dadelijk schoonmaken, een lekkere nieuwe luier omdoen en je thuis brengen, en je maandag weer ophalen. Want je fiets staat nog op het werk. Of ik maak je schoon, doe je een nieuwe luier om, en je blijft het weekend bij mij. Je bent toch alleen thuis, dus niemand die je mist, toch? Je hoeft pas te beslissen als je in bad gaat, afgesproken?”

Ik knik

----------

En wat hopen jullie dat er gebeurd?
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Blijven logeren en een baby/ peuter behandeling.
Overigens mooi verhaal, schrijf lekker door.:verliefd
 

brightTo

Superlid
Twijfelend zit ik in de auto, de afgelopen dagen waren erg leuk met Catootje, dus ik vertrouw er op dat ze ook wel wat leuks zal doen tijdens het weekend. Maar eigenlijk had ik mij nogal verheugd op dit weekend alleen thuis, had al wat voorbereidingen getroffen in de vorm van snacks, veel drinken, en leuke spelletjes. Lekker gamen in een luier, en alleen hoeven op te staan als de bel zou gaan dat mijn pizza bezorgd word. Als Catootje remt voor het stoplicht voel ik de gordels goed, en zo ook de natte luier, die geeft de doorslag, lekker het weekend bij Catootje. Als ik het haar wil vertellen en de speen probeer uit mijn mond te halen duwt ze hem meteen weer terug.

“Nuhu, die speen blijft in!” zegt ze. “Of moet ik daar voor zorgen dat je hem niet meer uit je mond kan halen”

Snel schud ik van nee, en geniet van de rest van de reis.

Als we stoppen haalt ze mij los, en saampjes lopen wij naar binnen, waar ze mij aan de hand mee neemt naar haar badkamer. Ze maakt mijn rompertje los, en doet de speen uit.

“En, heb je al besloten waar je dit weekend gaat doorbrengen?” vraagt ze
“Ja, bij jou!”


En ze begint te glimlachen, “Dan gaan we samen er een leuk weekend van maken!”
 

brightTo

Superlid
“Maar dan gaan we wel een aantal regels opstellen” zegt ze streng. “Tot maandag ochtend, als we aankomen op het werk ben jij mijn kleine babietje. Jij zult je dus ook moeten gedragen als een babietje, je luier moeten gebruiken zoals een baby en luisteren naar wat ik zeg. Begrepen?”
“Ja, en wat nog meer?” vraag ik nieuwschierig?
“Je mag wel praten, anders is het zo stilletjes, maar let wel een beetje op wat voor taal je gebruikt, want babies hebben niet zo hele grote woordenschat he”
“Daarnaast zal je mij als mama aanspreken! Maar dat had je vast wel gedaan toch?”

Ik knik bevestigend.

“Mocht ik te ver gaan met iets, mag je dat gewoon zeggen. Ik wil wel dat je je veilig voelt bij mama” en ze begin te glunderen.

Weer knik ik bevestigend. “Tuurlijk mama!”

“Dan zal ik je maar even in bad doen, om alle poepresten van vanmiddag goed weg te wassen. En je even te scheren daar. Want al dat haar past echt niet bij een baby, en maakt het schoonmaken behoorlijk moeilijker”

Ze laat het bad vol lopen, en vraagt of ik er zelf in wil gaan liggen, zodat zij wat spullen kan pakken. Catootje komt terug met een scheermesje, maar ook met zwistzal badzeep voor babies.
Als eerst scheert ze mij, zodat het zo zacht is als een babies kontje. Daarna gooit ze de zeep in bad, wat ruikt dat lekker zeg!

“Zo, lekker badderen he?” terwijl ze met een washandje mij grondig aan het wassen is.

Na een goede 10 minuten haalt ze mij uit bad en droogt mij af.

“Zo, en dan nu weer een lekkere dikke luier aan denk ik he?”
“Graag!” zeg ik met een kinderlijk stemmetje.

Zo gezegd, zo gedaan. Daar sta ik dan, bij mijn stagebegeleider in de badkamer, in alleen een luier. En dan is het weekend nog niet eens begonnen
 

brightTo

Superlid
Ze legt een Rearz luier op de grond, met een inlegger.

“Zo, ga maar liggen!”

Zonder iets te zeggen ga ik liggen. Ze tilt mn benen op, doet wat baby olie op mn billen, en strooit meer als voldoende poeder over alles heen, en doet mijn benen weer naar beneden.

“Ben je er zeker van? Zodra ik hem dicht doe is er geen uitweg tot maandag ochtend!”
“Ja” antwoord ik verzekerd

Ze pakt de zijflappen, en doet hem vakkundig en snel dicht.

“Zo, dan ben je mijn kleine jongen voor het weekend! Zullen we iets gaan eten?”
“Ja! Ikke honger!” zeg ik, want ik mocht niet al te veel grote mensen dingen meer zeggen.

Ze aait over mn bolletje.

“Misschien moeten we je eerst even aankleden!” en ze loopt naar een kast.
“Sorry, dit zijn mijn rompertjes, ze passen ze wel maar..” zegt ze
“Rooozzzeeee” schreeuw ik
“Zo te horen maakt je dat dus niet zo veel uit, maar denk wel dat we morgen saampjes dan wel wat kleertjes voor jou moeten halen, want mijn schattige jurkjes wil jij vast niet aan”

Ik schud nee, en met mn armpjes in de lucht trekt ze hem aan. Ze tilt mij op, en zet mij beneden in de buurt van de keuken neer.

“Dan zal ik maar iets lekkers gaan koken, zijn pannenkoeken goed?”
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
JustFerry De stage S 100
Lucas18 De luier Stage L 109
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Derper Eerste luiers en ondergoed met babyprint Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Luiers Voorstellen 11
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 51
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 43
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
AB88 Ervaring met pocket luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
L zoek Maat S/m luiers & andere dingetjes - Amersfoort Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
D ABDL Luierverhalen podcast 16+ Board 18
Similar threads


















































Bovenaan