Nog niet klaar Tamara

Hoe goed is dit verhaal?

• Totaal stemmers
    8

luierdromertje

Niet geschoten is altijd mis.
HOOFDSTUK 106 EEN LEUKE AVOND THUIS ( ANNEMIEK)

Niet alleen deed mama Arnold een Tena maxi maat M om.
Waar hij direct een romper overheen kreeg, waarna toen die dicht was Arnold zelf zijn spijkerbroek aan mocht trekken.
Direct na Arnold bleek dat Sterre aan de beurt was, en kreeg ook zij en Tena maxi, maar dan maat S om.
Ook bij Sterre kwam er een romper met een leuk printje overheen.
Toen ook Sterre was aangekleed, viel het niet meer op dat broer, en zus een romper aan hadden.
Voor een buitenstaander was het gewoon een t' shirt die stevig bij de broek inzat.
Toen Annemiek dit zag werd ze zelfs jaloers op haar broer, en zusje, dit wilde zij ook wel.
Toch zei ze verder niets hierover, terwijl ook Arnold, en Sterre zwegen.
Zodat ieder zich verder in stilte verzorgde, en ze daarna in stilte samen naar de uitgang liepen.

Bij de fietsen aangekomen liet Annemiek merken dat zij een geweldige middag had gehad, maar zij nu best moe was.
Tot haar opluchting begreep niet alleen moeder, maar net zo goed Arnold als Sterre dit.
Toen Sterre even later naast Annemiek fietste merkte Sterre op, "grote zus van me, niet alleen vinden we het geweldig dat het de laatste weken steeds een beetje beter gaat!"
"Iets wat me al verbaasde, maar nog meer heeft het mij verbaasd dat jij er geen probleem van maakt om samen met jongens, en meisjes te zwemmen die gemiddeld tien jaar jonger zijn".
Op deze opmerking van Sterre lachte Annemiek, die begrepen had dat haar zusje, en haar broer haar begrepen.
Ondertussen was de familie bij huis aangekomen, waar ze na het uitspoelen, en ophangen van de badpakken alle drie een cappuccino kregen.
Terwijl moeder de gang inliep, en terugkwam met twee vrij platte pakjes.
Toen Annemiek dit zag, dacht ze direct dat ook zijn soortgelijke rompertjes als haar broer, en zusje zou krijgen.
Toen Annemiek het eerste pakje open had zat hier inderdaad een blauw rompertje met korte mouwtjes, en een afbeelding van een eenhoorn in.
Het tweede pakje bevatte een gele romper met op de voorkant de afbeelding van hondjes met de nodige toebehoren.
Toen Annemiek dat zag was ze totaal sprakeloos.
Nauwelijks had zij haar aanwinsten eens goed bewonderd of ze wilde direct passen, om te zien of het mooi zat, maar vooral of de romper lekker zaten.
Toen even later beide rompertjes waren goedgekeurd was het tijd om aan te schuiven voor het avondeten.
Toen dat na bijna drie kwartier inclusief het toetje opwas, en een half uur later de afwas gedaan was twijfelde Annemiek wat ze nu wilde doen.
Precies toen ze even later een besluit had genomen, ging de bel.

BEZOEK THUIS

Op het moment dat Annemiek na het eten een boek pakte merkte ze eenmaal met het boek op de bank nauwelijks dat er bezoek voor haar voor de deur stond.
Laat staan dat ik er met Carina, en Pieter was.
Bovendien was ik er nu niet alleen beroepsmatig, maar omdat ik echt nieuwsgierig was.
Iets wat ook Annemiek bijna direct merkte, helemaal toen ik haar vroeg of zij vanmiddag lekker gezwommen had.
Na een bevestigend antwoord van haar kant, en ik bovendien gemerkt had dat de zwempartij ook nu haar geestelijke gezondheid ten goede kwam, wilde Annemiek op haar beurt weten hoe het stond met de voorbereidingen voor de verjaardagen van mij, en Sofieke.
Direct vertelde ik haar dat dit op het versturen van de laatste uitnodigingen na allemaal geregeld was.
Ondertussen merkte ik dat zowel ikzelf als Annemiek, die Pieter zo wel wilde voeden goed geplast hadden.
Ook merkte ik ineens op dat niet alleen Annemiek, maar ook haar broer, en zus een luier om hadden.
Die beide tot mijn verbazing onbewust gebruikten, zoals op het moment dat Pieter zijn fles leeg had.
Want terwijl Annemiek Pieter een boertje liet doen, poepte niet alleen Pieter, maar merkte ook Annemiek, en Sterre dat er ontlasting wegliep.
Bovendien merkte Sterre pas achteraf dat ze plaste.
Feiten die mij verbaasden terwijl dacht te weten dat Sterre, en Arnold zindelijk waren.
Terwijl ik ondertussen ook merkte dat Annemiek niet alleen naar haar broer, en zus, maar ook naar Carina keek.
Uiteindelijk leidde dit er toe dat alle kinderen naar boven verdwenen om te verschonen terwijl ik ondertussen een gesprek met de moeder van Annemiek aanknoopte.
Die mij vertelde dat Arnold al zijn leven lang bedplasser was, maar hij door alle stress rond Annemiek het nu ook overdag regelmatig wat urine verloor.
Zodat hij uit voorzorg overdag een Tena maxi, en Sterre om dezelfde rede een Tena super droeg.
Terwijl beide in de nacht een Tena Ultima met inleg omhadden.

OP het moment dat Annemiek besefte dat het gebeuren rond haar opname niet alleen impact op haar eigen functioneren had, maar ook op dat van zowel haar broer als haar zus, schrok Annemiek .
Voor Annemiek zich verder kon uitten vertelde ik aangevuld door Carina dat ik dit wel vaker meemaakte, en zij er vooral voor zichzelf geen punt van moest maken.
Om voor nu de spanning helemaal te breken keek Carina Annemiek aan, en begon " kom Annemiek ik wil jou kamer wel eens zien".
"Bovendien kan ik nu wel een schone luier gebruiken".
Waar Annemiek al bevestiging op liet volgen, "anders ik wel Carina".
Dit nog horende keek ik de moeder van Annemiek aan, en mompelde, " ik dacht dat de meiden allang boven waren"!
Hierop zag ik dat de moeder van Annemiek moest lachen, waarna ook wij ons naar boven begaven.
Boven gekomen zagen we dat Sterre Pieter verschoonde, en toen hij schoon was, en veilig op haar bed lag dat Carina aan de beurt was.
Hoewel ik Annemiek verteld had van de operatie van Carina, en Ruud, en van hun medicatie!
Zag ik haar verbazing toen ze merkte dat Carina nat was, en de groene streep bijna vervaagd was.
Nog verbaasder zag ik Annemiek reageren toe ze na het openen van de luier zag dat Carina plaste, maar bleef liggen alsof zij er niets van merkte.
Dit deed Annemiek beseffen dat de medische ingreep bij Carina echt werkte.
Nu vroeg Annemiek aan Carina om op haar zij te gaan liggen, toen Carina dat gedan had stond Annemiek opnieuw verbaasd te kijken.
Toen Carina poepte zonder enige reactie.
Ondanks alles was Carina even later weer schoon, en was ik aan de beurt, maar ging ik er niet vanuit dat Annemiek mij zou verschonen.
Toch deed Annemiek dat samen met Carina.
Nadat ook ik schoon was, en alles was opgeruimd gingen we naar beneden waar zowel Sterre als Carina vertelde hoe ze opnieuw in de luiers waren gekomen.

Waar Annemiek het verhaal van Carina nog begreep, verbaasde het verhaal van Sterre haar wel.
Dit was dusdanig heftig dat het Annemiek de rest van de avond bezig zou houden.
Hoewel Carina dit wel gemerkt had hield ze bewust haar mond, voorlopig dan.

Laatst bewerkt:
Bovenaan