Waargebeurd

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 2 22,2%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 1 11,1%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 2 22,2%
  • 8

    Stemmen: 2 22,2%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 2 22,2%

  • Totaal stemmers
    9
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Pamperdude


Dit is waar gebeurd op dinsdag 3 Juni 2003.

Het was dinsdag aan het einde van de ochtend. Ik werd wakker doordat er iemand op de trap naar boven kwam. Het was mijn nichtje. Ze was 16 jaar en we waren dikke vrienden. Maar toen merkte ik mezelf opeens op dat ik mijn luier nog aan had. Hij was nat en ik had een grote poep erin gedaan.

Ze klopte op mijn kamer en vroeg of ik er was. Ik nam de proef op de som en zei: Kom maar binnen.

Pfoe wat stinkt het hier merkte ze meteen op. Heb je het in je broek gedaan of zo. Ik lachtte en wees die mogelijkheid meteen af.

Grapjas zei ik. Ze vroeg of ze tv mocht kijken. Ik zei dat ze dat wel mocht als ze mij nog een beetje liet uitslapen.

Na een kwartiertje, half uurtje werd ik weer wakker. Ze lag bij mij onder de dekens. Ik schrok.

Zo ben je nu eindelijk wakker vroeg ze. Kan ik je eindelijk verschonen. Ze pakte een luier en legde die naast mij. Mijn hart bonsde. Ze deed mijn pyama naar beneden en maakte de plakkers los. He zei ze, die luiers heeft mijn broertje ook. Ik merkte dat ze opgewonden raakte.

Ze veegde mijn billen en legde de vieze luier aan de kant. Ze pakte de nieuwe luier en deed hem om.

We keken tv.

Maar plots merkte ik dat ze in slaap was gevallen. Toen voelde ik dat mijn bed nat werd. Ze plaste.

Bloedjegeil werd ik. Nu moest ik haar wakker maken om het haar te vertellen.

Lauwtje, riep ik zachtjes. Laura werdt wakker en schrok op. Oh nee, ik heb in bed geplast.

Geeft niet gaf ik aan. We zeggen gewoon dat ik in bed heb geplast. Dankje zei ze. Maar ik wil wel hebben dat je nu een luier aan doet. Oke zei ze. Ik verschoonde haar en we verschoonde het bed.

Ze vroeg of ze mocht logeren en ik stemde toe. Maar we moesten het eerst aan onze ouders vragen. Maar die vonden het geen probleem. Om 10 zei ik, ik ga naar bed. Ik ga met je mee zei Laura.

We deden elkaars luier weer om en vielen in een diepe slaap. 's Ochtends werdt Laura als eerste wakker. Ze was nat.

Ze voelde aan mijn luier, ik voelde dat omdat ik net wakker werd. Goedemorgen mijn knulletje, zal ik jou eens even een lekkere nieuwe luier aan doen, zei ze.

Maar toen gebeurde het. Ze deed haar luier uit en de mijne. Mijn pik stond recht op van de geilheid. Ze kwam op mijn pik zitten en ik gleed naar binnen. We deden het en nadat we beide waren gekomen viele we, ik in haar gebruikte luier en zij in mijn gebruikte luier in slaap.
 
A

Augur_DL

Guest
1 Re: WAARGEBEURD by john_mod
wat heb je een mazzel
 

Delete

Superlid
hehe ik geloof niet dat dit waargebeurd is.
ik geloof wel dat ik dit verhaal waar heb geschreven, bijna 10 jaar geleden, howly how cow! wat vliegt de tijd!
 
Bovenaan