Mijn waargebeurd verhaal

grotebaby

Nieuw lid
:)Hier een waar gebeurd verhaal.Ik ben grotebaby en woon in de buurt van R-Dam.Ik ben groot gebracht door mijn moeder,mijn vader zat op de Rijnvaart en was weinig thuis,ik ben door mijn moe-
der,omdat ik altijd in mijn broek plaste als een baby behandeld,ook toen ik ging werken bij een groot
bedrijf.Het was een scheepvaartbedrijf met een groen wit groen band op het voor en achterschip.Ik
had gesolliciteerd bij dat bedrijf en werd aan genomen,daar ik een schip kreeg toe gewezen,en er-
gens in R-dam in een haven lag,werd ik door mijn moeder gebracht,daar ik mij moest melden bij de
schipper ging mij moeder mee,om een persoonlijk gesprek met de schipper z,n vrouw i.v.m.mijn incon-
tinentie zo noemde mijn moeder dat,terwijl ik aan boord zat te wachten heefd mijn ma een half uur
zitten praten met de schipper z,n vrouw,toen moest ik ook binnen komen,en hebben nog het een en ander zitten te bepraten,dat de schipper z,n vrouw,zou s,-avond naar voren komen om mij,een nacht-
luier om te doen, en mij te wassen als het nodig was en ik moest luisteren naar wat die vrouw zij,en
ik moest haar tante Ria noemen,mij moeder ging weg en ik had de spullen uit de auto gehaald,en in
mijn hut gebracht,waar ik s,-avond sliep,dus een koffer met luiers inleggers en plasticbroekjes en ook
werkkleding zoals jeans broeken en shirt,nadien ik mij had geinstaleerd aan boord,ging mijn eerste
Rijnreis van start,van R-dam naar Bingen aan Rijn,toen we s,-avonds voor de eerste keer voor anker
gingen ergens onder Nijmegen,mensen die wat van de scheepvaart af weten,die weten wel wat ik be-
doel met voor anker gaan,kwam tante Ria naar voren en kwam kijken wat ik voor spullen bij mij had
om een luier voor de nacht om te doen,ik was het een en ander vergeten,dat ging ze wel bij haar ei-
gen halen,want zij had zelf een baby van anderhalf jaar,ik was babyzalf en poeder vergeten,ook mee
te nemen,na vijf tellen was ze terug in mijn kajuit,daar ik net onder de douche vandaan kwam, en in
mijn blote kont liep, moest ik gelijk op de bank gaan liggen,en werd ik verder afgedroogd,nadien moest
ik mee naar de slaapkamer,en op mijn bed gaan liggen,ik moest mijn billen omhoog doen en werd mij
een Tena plus extra large onder mijn billen gelegd,en daar zij niet wist hoe erg mijn bedplassen was,
deed zij nog twee extra inleggers erbij,nadien werden mijn billen ingesmeerd en mijn plassertje ge-
poedert en toen werd mijn Tena goed strak en dicht geplakt,nadien vroeg tante Ria waar mijn rom-
per was om mijn luier op z,n plaats te houden,daar ik die niet had,zou tante Ria er een bezorgen als
wij in Bingen aan Rijn aan zouden komen,ik kreeg toen een plasticluierbroekje met drukknoppen aan,
toen dat allemaal was gebeurd moest ik gaan staan en controleerde tante Ria of alles goed zat en
dat ik niet kon lekken,daar alles op zijn plaats en goed zat kon ik mijn pyama aan doen,en nog even
televisie kijken,daar ik moest luisteren naar haar van mijn mama,had tante Ria tegen mijn mama ge-
zegd,dat zij mij ook s,-morgens,zou komen versschonen,dus als wij s,-morgens begonnen om het an-
ker hoog te halen en gingen varen moest ik mijn luier omhouden en wachten tot tante Ria in het stuur-
huis kwam met de koffie,en gingen we eerst koffie drinken en dan moest ik mee na de koffie naar mijn
kajuit en moest ik mijn werkkleding uit doen en op het bed gaan liggen,daar ik goed nat was,besloot
zij mij om mij ook een luier overdag om te doen, en geen commetaar mocht geven,dat zij mijn moeder zou bellen en dat ik als een baby ook overdag een luier omkreeg.Ik had daar best moeite mee, maar
ik moest luisteren van mijn moeder. Zo ik ga kijken hoe dit eerste stuk bevalt bij jullie, er komt meer.
 

Reus

Nieuw lid
grotebaby zei:
:)Hier een waar gebeurd verhaal.
Ik ben grote baby en woon in de buurt van Rotterdam.
Ik ben door mijn moeder opgevoed,mijn vader zat op de Rijnvaart en was weinig thuis. Ik werd door mijn moe-
der omdat ik altijd in mijn broek plaste als een baby behandeld, ook toen ik ging werken bij een groot
bedrijf. Het was een scheepvaartbedrijf met een groen wit groene band op het voor en achterschip.Ik
had gesolliciteerd bij dat bedrijf en werd aangenomen. Omdat ik een schip kreeg toe gewezen, dat ergens
in Rotterdam in een haven lag,werd ik door mijn moeder gebracht. Toen ik mij moest melden bij de
schipper ging mij moeder mee om een persoonlijk gesprek met de vrouw van de schipper te hebben in
verband met mijn incontinentie zoals mijn moeder dat noemde.
Terwijl ik aan boord zat te wachten heeft mijn ma een half uur zitten praten met die vrouw, daarna moest ik
ook binnen komen en hebben we nog het een en ander zitten te bepraten. De vrouw van de schipper zou´s avonds
naar voren zou komen om mij een nachtluier om te doen, en mij te wassen als het nodig was en ik
moest luisteren naar wat die vrouw zei en ik moest haar tante Ria noemen.
Mijn moeder ging weg en ik had de spullen uit de auto gehaald en in mijn hut gebracht,waar ik ´s avonds
zou gaan slapen,dus een koffer met luiers inleggers en plastic broekjes en ook
werkkleding zoals jeans broeken en shirt. Nadat ik mij aan boord had geïnstalleerd,ging mijn eerste
Rijnreis van start,van Rotterdam naar Bingen aan de Rijn. Toen we ´s avonds voor de eerste keer voor anker
gingen ergens onder Nijmegen;mensen die wat van de scheepvaart af weten, die weten wel wat ik be-
doel met voor anker gaan;
kwam tante Ria naar voren en kwam kijken wat ik voor spullen bij mij had
om een luier voor de nacht om te doen. Ik was het een en ander vergeten,dat ging ze wel uit haar hut
halen,want zij had zelf een baby van anderhalf jaar. Ik was babyzalf en poeder vergeten,na vijf tellen
was ze terug in mijn hut. Ik kwam net onder de douche vandaan en liep in mijn blote kont.
Ik moest gelijk op de bank gaan liggen en werd verder afgedroogd,nadien moest
ik mee naar de slaapkamer en op mijn bed gaan liggen,ik moest mijn billen omhoog doen en er werd
een Tena plus extra large onder mijn billen gelegd en omdat zij niet wist hoe erg mijn bedplassen was,
deed zij nog twee extra inleggers erbij, vervolgens werden mijn billen ingesmeerd en mijn plassertje ge-
poederd en toen werd mijn Tena goed strak en dicht geplakt. Tante Ria vroeg waar mijn rom-
per was om mijn luier op zijn plaats te houden. Omdat ik die niet had,zou tante Ria er een bezorgen als
wij in Bingen aan de Rijn aan zouden komen Ik kreeg toen een plastic luierbroekje met drukknoppen aan.
Toen dat allemaal was gebeurd moest ik gaan staan en controleerde tante Ria of alles goed zat en
dat ik niet kon lekken. Alles zat goed zijn plaats en ik kon mijn pyjama aan doen,en nog even
televisie kijken.
Tante Ria had tegen mijn mama gezegd,dat zij mij ook ´s morgens zou komen verschonen. Dus toen
wij ´s morgens begonnen om het anker hoog te halen en gingen varen moest ik mijn luier om houden
en wachten tot tante Ria in het stuurhuis kwam met de koffie. We gingen eerst koffie drinken en
daarna moest ik mee naar mijn hut en moest ik mijn werkkleding uit doen en op het bed gaan
liggen. Omdat ik goed nat was besloot zij om mij ook een luier overdag om te doen. Ik mocht geen
commentaar geven, anders zou zij mijn moeder zou bellen dat ik als een baby ook overdag een luier om kreeg.
Ik had daar best moeite mee, maar ik moest van mijn moeder. naar haar luisteren
Zo ik ga kijken hoe dit eerste stuk bevalt bij jullie, er komt meer.
Ik corrigeer wel eens voor iemand. Tip 1. Ga niet alles in één zin vertellen maar maak niet te lange begrijpelijke zinnen.
Tip 2 gebruik een spellingchecker. In Firefox zit die standaard ingebouwd. Tip 3 gebruik alinea´s en witregels.
Het is een beetje vlak verteld. Het zou denk ik sterker zijn als je niet begint met als een grote baby opgevoed maar
dat je thuis luiers droeg omdat je ´s nachts niet droog bleef. Dat is veel aannemelijker. Voor het verhaal is het beter als je
stukjes dialoog op zou nemen. Bijvoorbeeld als de vrouw van de schipper 's morgens je komt verschonen zegt ze, ¨Nou
Peter je bent flink nat, je lijk wel een grote baby, misschien moeten we je voor de zekerheid overdag ook maar een luiertje omdoen
Nou wat vind je daarvan". ¨Dat lijkt me niet echt nodig, ik plas overdag nooit in mijn broek¨, zei ik. "Ik denk dat we je vandaag toch maar
een luiertje omdoen, blijf je droog dan hoeft het morgen niet meer, zullen we dat maar doen¨ Hier kan ik niet veel tegen inbrengen en
beteuterd ga ik akkoord.
Het cursieve stukje over voor anker gaan zou ik weglaten. Iedereen weet wat voor anker gaan is en het doorkruist de verhaallijn.
Tip 4, namen geven aan de personages maakt het veel persoonlijker en aantrekkelijker.
Succes verder.
 

Koekie

Gewaardeerd Lid
Zal ik eens mijn waargebeurde gedachten geven?

Ik geloof .............................. van.
 

Easy-Ryder

Wil graag meer mijn AB deel ontdekken
huh? Tja, hier wordt ik nu stil van. Iets in mij zegt dat het niet klopt, maar wat??????
 

abdenhaag

Mijn lieve DL hond - Switch
Mensen,

Laat iemand in ze waarde,
het mag dan waargebeurd verhaal heten het VERHAAL staat niet voor niets in de titel.
Iedereen die een verhaal schrijft mag schrijven op hun eigen manier,
vind je het niks oke prima geen vijanden, dan lees je het simpel weg gewoon niet.
En ga niet nutteloze commentaren posten op een verhaal.
 

Boy in plastic broekje

I am happy to be gay
Ik vind het een heel leuk verhaal, maar ik erger me aan de mensen die het allemaal beter weten.
Laat grotebroer lekker z'n verhaal vertellen. Het is zijn verhaal.
Let niet op de taal- en stijlfouten. We hebben niet allemaal een universitaire opleiding.
Iedereen heeft z'n eigen stijl van een verhaal vertellen. Dus ook grotebroer.

Grotebroer, ga lekker verder met je verhaal, en gewoon op je eigen manier
 

sophie

Gewaardeerd Lid
Inderdaad praktische tips zoals kabouter doet zijn gewoon positief opbouwend bedoelt. Natuurlijk weet iedereen dat dit niet echt gebeurd is, maar iemand kan het wel zo brengen, is gewoon een kwestie van de vrijheid van de schrijver,

kijk eens hoeveel kinderboeken de suggestie wekken, dat iets echt gebeurd is,

Het is gewoon veel gezelliger als mensen niet worden afgekraakt, want hoe je het ook wend of keert, een verhaal schrijven is gewoon super moeilijk! Dit is een behoorlijke lap tekst en ik kan me goed voorstellen, dat het grote baby veel moeite heeft gekost.

Dus ook van mij: ga zo door!!!
 

Easy-Ryder

Wil graag meer mijn AB deel ontdekken
Sorry, maar hou me tegoeden. Maar als je begint met "Waar gebeurd verhaal" dan wil je daar gelijk iets mee suggereren of ben ik nu blond. Iedereen mag van mij een verhaal schrijven en het maakt mij niet uit of er spel fouten in staan of niet. Maar het verhaal is niet beter of slechter als je dit weg laat of juist niet. Maar je zet iemand gelijk op het verkeerde been er van uit gaande dat het inderdaad niet waar is. Maar begin dan met "Mijn droom" Het heeft niet te maken met "het beter weten" te maken of iemand in zijn waarde laten. Maar ik denk als je dit in het buiten leven ook zo verteld of iets van deze strekking en iedereen denk "ach laat hem maar" dat je dan al snel achter je rug als dorpsgek wordt uitgemaakt, alleen weet jij dit niet omdat niemand je dit verteld. Maar als grotebaby het echt zo beleeft heeft is het wel heel bijzonder
 

Koekie

Gewaardeerd Lid
Koekie zei:
Zal ik eens mijn waargebeurde gedachten geven?

Ik geloof .............................. van.
Even zonder af te kraken;
Ik ben het nog steeds volkomen met mezelf eens.
 

bambam

Superlid
boy in plastic broekje zei:
Ik vind het een heel leuk verhaal, maar ik erger me aan de mensen die het allemaal beter weten.
Laat grotebroer lekker z'n verhaal vertellen. Het is zijn verhaal.
Let niet op de taal- en stijlfouten. We hebben niet allemaal een universitaire opleiding.
Iedereen heeft z'n eigen stijl van een verhaal vertellen. Dus ook grotebroer.

Grotebroer, ga lekker verder met je verhaal, en gewoon op je eigen manier
Als een verhaal echt niet te lezen is is het toch niet erg om hiervan iets te zeggen. je zou bv kunnen vermelden dat je niet zo goed in schrijven bent en of iemand je zou kunnen helpen.

Ik ben zelf ook slecht in alles wat met taal te maken heeft maar doe toch altijd mijn best om het zo netjes mogelijk te verwoorden.
 

abdenhaag

Mijn lieve DL hond - Switch
abdenhaag zei:
Mensen,

Laat iemand in ze waarde,
het mag dan waargebeurd verhaal heten het VERHAAL staat niet voor niets in de titel.
Iedereen die een verhaal schrijft mag schrijven op hun eigen manier,
vind je het niks oke prima geen vijanden, dan lees je het simpel weg gewoon niet.
En ga niet nutteloze commentaren posten op een verhaal.
Koekie zei:
Koekie zei:
Zal ik eens mijn waargebeurde gedachten geven?

Ik geloof .............................. van.
Even zonder af te kraken;
Ik ben het nog steeds volkomen met mezelf eens.
Bij deze heb je heb je een waarschuwing voor weer een nutteloze comment plaatsen terwijl al gezegd was hou nutteloze comments voor je.
volgende keer volgen er stappen..


Voor de rest geldt nu een allerlaatste keer.

Ontopic, opbouwde kritiek mag.
Maar afzeiken van de schrijver/leden niet.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
E Doorgelekt (waargebeurd verhaal) D 8
N Waargebeurd verhaal W 4
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) 16+ Verhalen 1
E Verhalen van Emina. (Waargebeurd) V 8
PietjeDLimburg Eerste keer echte luiers halen (waargebeurd eigen ervaring) E 6
G Hoe ik tbdl werd waargebeurd H 0
Jappie1996 Verhaal Klaar De Afsluitdijk (waargebeurd) A 5
S Konijntje vindt pappie (waargebeurd) K 1
S Mijn Pets & Littles Playground verslag (waargebeurd) 16+ Verhalen 23
S Mijn allereerste AB-DL meeting ooit! (Waargebeurd!) 16+ Verhalen 17
Tom-dl Nog niet klaar Mijn Schoolvriend (deels waargebeurd) 16+ Verhalen 218
J Eerste poepluier waargebeurd E 4
Luierkind_123 luier tijd! (waargebeurd) L 1
P Luier met hardlopen (waargebeurd) Broekplassers en Poepers 13
H Dulcolax avontuur (waargebeurd) D 5
S Begin van mijn luiertijd. (waargebeurd) B 17
A Waargebeurd W 6
diaperdrenthe Mijn eerste afspraak (waargebeurd!) M 1
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
Luierikl Logeren bij Oma L 132
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Similar threads


















































Bovenaan